Forum >> Sprint

pb_22-09-2009 12:27:47 // 25273
Persze, persze.D
Atttis22-09-2009 12:12:25 // 25272
Ezt ne itt beszéljük meg sztem, de végignézegettem az alkatrészeket, és pl hajtókacsapágy szett 4e ft nekem meg 13e olajszivó 20-25e tehát nem igazán magasabbak az árak mint a boxer cuccok sőt sok minden még olcsóbb is jóval.
krecsi22-09-2009 11:57:48 // 25271
Az tény, hogy két különböző típusú autót lóerő alapján nem lehet összehasonlítani. Én is érzem, hogy ez az autóm erős, de tudom, hogy ez mégse a 105ló, mert a másik sprint még erősebb volt. De szerintem még felújítva sincs meg egyikünknek se a 105le. Csak közelit. Mert ahhoz tényleg nagyon mindent ki kéne cserélni. A többi részét nem kommentálom, majd rájön magától is, ha majd egyszer jól össze lesz rakva a gép:)
Ferke22-09-2009 11:44:02 // 25270
Na, vegyük sorra.
1. Nem mentél még jó egyötös 105le-sel. Lazán kalapálja bármelyik germán egyhatost, mindegy, milyen logó van elöl-hátul rajtuk.
2. Kurvadrága az alkatrész, ha azt hiszed, hogy sokat költöttél a sprint motorjára, nézd végig a fauvé alkatrészek árait.
3. Nem rohad?! Emlékszel, mi lett a golf rendőrautókkal? Lerohadt az alja, az oldala, az ajtók alja, de főként a hátsó ajtókon lehetett látni, hogy leesnek, faxán kiemelte a fehér szín a sárga rozsdát, a pofám leégett, ha megláttam egy 3 éves góf rendőrautót:((( Egy rozsdaboglya, úgy, ahogy van....
4. Tuningolható?? Ezt kársztájlingon láttad? Mit lehet kihozni egy egyhatos gófból? Most pb lovagolni fog rajta, de amikor már a xar fiat is 88-ban hengerenkénti befecskendezős, turbomotort gyártott 1300ccm-vel és 110le-vel, akkor a golf még indig a 79-es jetta motorját használta...majd ezt rakta a 92-es gófba is, egy fosch-bosch monojetronic befecsivel, ami egy kvanagy és kvadrága kula...
Egy warta is jobban tuningolható, mint egy ilyen okádék őskövület motorblokk:))

Vazze, akkora misztikuma van még mindig ennek a kva vw-nak egészen 88 óta, hogy hihetetlen.
Miért van az, hogy a német nem vesz vw-t, csak köp egyet rá??:D Azt ott kint munkásautónak, meg a bevándorlók autójának hívják:)))
krecsi22-09-2009 11:38:22 // 25269
De ő beül mellém jobb2-be olyankor is, mert ez az autó élménye feledteti a rosszat:))
krecsi22-09-2009 11:26:40 // 25268
" csak sajnálja" -leginkább ez van
Atttis22-09-2009 11:15:08 // 25267
Én nem sokat használtam még, de már a frász kerülgetett a párától:(
Atttis22-09-2009 11:13:13 // 25266
azér nem ollan rossz, vannak jó tulajdonságai is, mint pl.: könnyen tuningolható, nem rohad annyira, megbízható, alkatrész minden van hozzá, bírja a nehéz lábad is:D és mégis keveset eszik.
Meg napi használatra tökéletes. Ez egy 101 lovas volt ohne katalizátor meg elsődob, de úgy veszem észre jobban megy mint a sprint 105 lóval és most van benne 199 900km.
De ezt nem szívesen írom ezen az oldalon főleg nem ebbe a topicba.
45/46 meg van egypár erre felé és kéthétig jók kéthétig rosszak.
krecsi22-09-2009 11:11:29 // 25265
Én meg mit szívok a párásodással:) De már a másik sprintnél is gubanc volt ez. Sőt. Mikor már kívül kezdett párásodni a levegő (mondjuk este), más autónak már kívülről kezdett az üveg vizes lenni, akkorra nekem már az egész autó olyan volt kívülről.
Ferke22-09-2009 11:08:49 // 25264
Vazze, akkor szánd rá magad, vedd ki azt a kva motort, rakd rendbe, vagy vidd el az egynégyes boxit tőlem, az tutiziher hibátlan...vagy valami legyen, de ilyen gófokkal negyere, mert most 1 órán át nem tudok dolgozni az idegtől!!!:)))) (Az órabérem meg kvadrága, így ez elég veszélyes!:) )
Ferke22-09-2009 11:07:21 // 25263
Vazze, ilyet leírni egy Sprint topicban??!? Góf? Vazze, a világ legnagyobb hulladéka! Ne tudnám 1 hsz-ban felsorolni a fos tulajdonságait, mert nem volna elég a karakterszám!!!
Bazze, ez a két véglet van? Sprinyó, vagy hámasgóf?
Miért nem veszel akkor már egy puntot, vagy 145/46. Vagy kb még 200 féle autó van, ami jobb, szebb, megbízhatóbb, mint egy ilyen übergermán fostalicska.:)
A hámasgóf 92-től létezik, nézd meg a HA-n, hány 91-től gyártott olasz vas van, ami kb mindenben 5x-ösen kenterbeveri:)
Bazze, az aztán az elavult techika...Lóerő ohne, alkatrészek horror, kinézet siralmas, extra a jobbos tükör, még a kormány is..áááááá. Nem is tudok annál szutyokabb autót, inkább minden héten motort cserélek a sprintben, minthogy egy ekkora trágyadombba tegyem a seggem:))))
Atttis22-09-2009 11:00:15 // 25262
Hogy neked mekkora szerencséd van a verdával:), én meg hogy rábasztam vele:(
Nekem szinte minden hiba megvan az előzőek közül:(
Tegnap mentem 200km-t egy 1.6 16v Golf III-al, na ha ilyen lenne a Sprinyó akko aszondom jó van, na de lehet ha vége a télneg akkor váltok gulfra, ha engedik a keretek, meg valaki elviszi a Sprintet :(
Bár ha mast majd jó lesz akkr valszínű marad:D csak legyen jó!
pedrito22-09-2009 10:45:26 // 25261
Az ablakpárásodással nekem sem voltak gondok. Biztos megint csak szerencsém volt... :-) Én naponta bejártam dolgozni (igaz nem Bp.-en). Hétvégente meg átlag 200 km-eket mentem/mentünk vele évszaktól függetlenül. Nálam a Görög úton bizonyította (3000 km 1 hét alatt), hogy alkalmas napi használatra.
pedrito22-09-2009 10:39:41 // 25260
Igen, amelyik autó szarrá van rohadva, az nem alkalmas a napi használatra. Igen, amelyik autónak a motorja nem indul pöccre és füstöl, mint a barom és 20 l zabál, az nem alkalmas a napi használatra. Igen, amelyik autó futóműve minden fékezéskor és nem fékezéskor ráz és elpattog az úton a bukkanókon, az nem alkalmas a napi használatra. Igen az az autó amelyik váltója nemcsak kettesben reccsen, vagy nem veszi valamelyik sebességet az sem alkalmas napi használatra.
Amelyik autó viszont nincs porrá rohadva, a motorja télen és nyáron is indul, a fékrendszere, futóműve rendben van és max. akkor reccsen a váltója, ha 2. kapcsolsz, az alkalmas. Én ilyen autóról beszélek. Biztos vagyok benne, hogy a többi Sprintes, aki már így, vagy úgy felújította/felújíttatta az autóját tudná napi szinten használni, csak sajnálja. Aki nem újította fel, az meg napi szinten használja így is. :-) A kaszni nem minden és ha igen, akkor meg kell csinálni, mint minden mást, ami nem működik és kész. Biztos nem olcsó, de megoldható.
Ferke22-09-2009 10:35:44 // 25259
Én pont ezeket csináltam, ráadásul a régi, jóval harmatosabb motorral:)) Kőbány-budaörs-kőbánya, minden nap, csúcsdugóban:)

Ez az ablakpárásodás is fura, nálam semmi ilyen gond nincs...vagyis kb ugyanolyan para egy klíma nélküli punto, mint ez. A 156 más, ott egy gombnyomás, és 5mp múlva nincs sehol pára, jég, semmi:))
Kacorka22-09-2009 10:29:20 // 25258
Meg persze az is kérdés, hogy mire használod.

Amíg egyedül bohóckodik az ember addig oké, de mondjuk télen, szar látási viszonyok meg párásodó ablak mellett odaültetnél bárkit a jobb 2-re jószívvel? Vinnéd 100 km-nél messzebb bárhova? Araszolnál vele a Hungárián 2 órán keresztül?

Pedig a napi használat erről szól. Az lehet hogy naponta el lehet gurulni vele a melóhelyre (amig le nem rohad), de ezzel nagyjából ki is nyírod a sprinyót.

Az autóknak is joguk van a szép nyugdíjasévekre!! :-)
Ferke22-09-2009 09:41:07 // 25257
Attól még használható napi szinten:D
pb_22-09-2009 09:33:45 // 25256
Na ez, ezt fejtegetem már itt néhány hszN keresztül.)
pb_22-09-2009 09:32:42 // 25255
Nem csak abból áll ez igaz, de ha kiSL az alján akkor hiába zsír a motor, a váltó és a futómű mégsem tudod használni az autót. Persze L lehet járni kis, vagy kezdődő rohadással napi szinten, a gondok akkor kezdődnek, mikor nekiállsz kijavítani őket. Akkor rájössz, hogy a körömnyi rohadás, majd 1 tenyérnyi lyukat takar, és tulképp restaurálni kéne az egész kocsit, vagy épp már a menthetetlen státuszba ért. Az, hogy üzembiztos, vagy napi használatra alkalmas, az 2 különböző dolog.)
Ferke22-09-2009 09:04:36 // 25254
Mert most már tényleg lakatolni kéne. Már akkor kellett volna igazából, amikor elhoztam.
pb_22-09-2009 08:34:57 // 25253
Nincs túlmisztifikálva, de azt Te is tudod, hogy 1 2x éves kasztnit már kikezdett az idő vasfoga. Igen kószáltak, és szépen ki is haltak. Jaja javították őket, addig hajtották, míg szét nem porladtak.)) Te is tudod, hogy nem 2 taposólemez, + 2 küszöbcsből állna a lakatolás, hanem az inkább restauráció lenne.) Nyilván 1 kilakatolt kasztni jobban bírja a gyűrődést, de mire oda Ljutsz, Látkozod a napot, mikor ilyenre adtad a fejed.)))
pedrito22-09-2009 08:30:58 // 25252
Mondjuk vigyáztam is rá. Amint valami kis bibi volt, irány a szerelő.
pedrito22-09-2009 08:29:48 // 25251
Egy autó nem csak kaszniból áll. Nem azért alkalmas valami napi használatra, vagy sem, hogy mennyire rohad. Összességében nem volt annyi gondom vele, hogy meggátoljon a napi használatban. Még Görögországba is elvitt a hátán a legnagyobb melegben, úgyhogy alkalmas. Persze lehet, hogy csak szerencsém volt...
pb_22-09-2009 08:24:07 // 25250
Akkor miért nem Reszted neki a 3. télnek?)
pb_22-09-2009 08:21:24 // 25249
Én feküdtem, már a végén.D
Lehet, hogy +fontolandó lenne, főleg ha motorcs, + ilyen projektekről van szó. De nekem ilyen Steben a motorcsvel is fenntartásaim lennének.
Ferke22-09-2009 08:18:41 // 25248
Ennyire azért nem kell túlmisztifikálni ezt a kaszni szétesős dolgot, nézd meg, hogy pl 98 környékén mennyi lada kószált még az utakon...ha volt is bajuk, javíthatóak voltak.
Az, hogy szétmegy 2 taposólemez meg a küszöb, még nem a világ vége, láttam én már 98as autót is, amin már nem volt küszöb...
Ferke22-09-2009 08:16:33 // 25247
Ez hülyeség. pedritoval értek egyet, ezzel járok 2 éve. Semmivel nem esik jobban szét, mint a 33. Csont ugyanaz a szitu.
Ferke22-09-2009 08:14:59 // 25246
ááá..az oldalán ott volt a 33-as, és rögtön arra asszociáltam. 156-ra még véletlenül sen gondoltam!:D
Mondanám neki, hogy menjen Maestrohoz, de néztem, túl messze van neki...bár egy ekkora projektnél lehet, hogy érdemes volna, egy xaros hf.tömítés árából megoldja az idejuttatást....
pb_22-09-2009 08:14:51 // 25245
Sztem, inkább csak szerencsés voltál, hogy kibírta a kasztnid.
pedrito22-09-2009 08:05:03 // 25244
Én két éven keresztül jártam vele nap, mint nap. :-) Úgyhogy, szerintem alkalmas napi használatra is. Nem mondom, hogy nem fájt a szívem a sólében nyargalászni, de az autó elsősorban azért van, hogy használjuk. Nem tudom, hogy mi a jobb. Nap, mint nap járni vele és élvezni, még ha sajnálom is, vagy parkoltatni egy garázsban és jó esetben kéthavonta menni vele egy kört a kímélésre hivatkozva... Most éppen ez van, de azt hiszem amikor naponta használtam jobban élveztem a dolgot.
pb_22-09-2009 07:43:39 // 25243
Na, ez az.)
kesa22-09-2009 00:17:18 // 25242
Én napi szinten járok vele melóba, igaz, kemény 1 hónapja :D. Télen még nem tudom mi lesz, vagy gyalogolok, vagy biciklizem :P.
pb_21-09-2009 21:53:50 // 25241
Van bajod.DD
pb_21-09-2009 21:53:30 // 25240
Minden napos használatra alkalmatlan 1 ilyen autó, sajnos.(
pb_21-09-2009 21:52:33 // 25239
+ 1 tisztességes hajtással és motorral szerelt 33ban.)))
pb_21-09-2009 21:51:27 // 25238
Bele kell próbálni, de sztem sem az igazi.
pb_21-09-2009 21:50:53 // 25237
Nem kell a terelés, mind2en jöhettek a könyvecskétekkel hozzám, majd arra a bizonyos zöld eszközre.DDD
pb_21-09-2009 21:49:33 // 25236
Hellokitti! Csak Ti fogtok térdepelni, úgyhogy 1eztess a Mágussal ezügyben.))))
pb_21-09-2009 21:46:54 // 25235
Na rájöttél már a +fejtésre?)))
pb_21-09-2009 21:46:23 // 25234
Na végre, hogy leSett.))) De nyugodta bevall6od, hogy delíriumos votá, má +nit, és igen fátyolosan láttad a monitort.DDD
Felfuttatuk a Sprint topikot, tudják, hogy ide bármilyen autóval lehet jönni.)))
Vikking 31121-09-2009 20:41:52 // 25233
Persze. Egyébként a 45-46-55 trióból szerintem érdemes nézegetni, mert csak nem rohadnak vészesen, és relatíve megbízhatóak is, nem utolsósorban meg olcsók... Ha így kéne, szerintem azt néznék.

Amúgy nekem még az is gond, hogyha 3. autó kéne, akkor az meg lehetne már végre egyszer nyitott is... :S A Sprintet nem könnyű azzá varázsolni :DDDD
krecsi21-09-2009 20:39:27 // 25232
Értem én, hogy mi van. Én is azon agyalgatok, hogy mit vegyek, amivel tudok majd napi szinten mászkálni, miután felújítom a sprintet. Mert nem lenne szívem utána esőben, hóban, porban, sárban kihozni. De másik autóra felújítás után nem maradna pénzem. Gondoltam arra is, hogy inkább veszek egy fiatalabb alfát és a sprint eladásra kerül. Na de ezt az érzést nem pótolhatnám semmivel.
Vikking 31121-09-2009 20:29:44 // 25231
Beszéltem vele róla, de még mindig nem tudom. Az a baj, hogy nekem mindennapos autó kell, arra meg nem alkalmas egy sprint, hogy télen járjanak vele, főleg garázs nélkül...

Szóval ne is említsd :) Ha elviszik, a szívem szakad meg, de nem tudok mit csinálni sajnos. Nem tud valaki itt a kossuth 43 környékén egy kiadó garázst és télire valami ugribugri autót 10.000 ft-ért? :)
krecsi21-09-2009 20:25:19 // 25230
Ferke eladja az övét. Ha gondolod:))
Vikking 31121-09-2009 20:22:30 // 25229
Ülteménmá' :P Csak Sprintben nem még.
Vikking 31121-09-2009 20:21:18 // 25228
:P Hát igen, ami jó az jó. Le a kalappal.
Csodálatos gép.
krecsi21-09-2009 20:18:32 // 25227
de inkább az első kép
sprint8321-09-2009 20:16:33 // 25226
Valami fa kormány kellene bele, de nem igazán találok megfelelőt. Illetve az ebay-en vannak szép Nardik de az sok lóvé nagyon... Néztem élőbe egy ilyet szombaton, az a baj ha rajta van a dísz közepe akkor szerintem nem illik a kocsiba, ha a vas látszik az meg olyan béna, hogy egysíkú az egész.
krecsi21-09-2009 20:12:42 // 25225
Nekem nem tetszik ez a kormány
krecsi21-09-2009 20:11:35 // 25224
Végre ülhetett egy jó autóban:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.