Forum >> Sprint

sprint8321-11-2009 18:41:52 // 26023
A futóműnél én már csak annyit akarok csinálni, hogy hátra betenni a 33 QV rugókat, a szilentezés nagyon sokat javított rajta. Meg sem gondoltam volna, hogy ennyit jelent. A féknél szintén észrevehető a különbség a hűtött tárcsa és a sima között, nem bántam meg a cserét. De ott még lesz egy köröm, mert jobb lenne a nagyobb fékhatás azért... Főleg akkor észrevehető ha egy jobb autóból bele ülsz.

A v6-tal úgy vagyok mint a boxerrel, hogy annak lenni kell. Én most 164-ek után nézelődök, tettszenek is nagyon, meg utazó autónak is kényelmes. Élvezkedni meg maradna a Sprint.
Kacorka21-11-2009 18:33:08 // 26022
Én a sprinten csak futómű és fék upgrade-n gondolkodom a motorhoz én már nem nyúlok az biztos. Viszont vmi patent kis futóművet nagyon szeretnék.

Ez meg úgy látszik vmi fertzőzés lehet, mert egyre többet nézegetem a videókat V6 alfetta gvt-kről meg 75-ökről :-) Mondjuk engem a turbó nem érdekel és V6-ból is csak a 3.0 12v izgat.

Az a baj, hogy a régi szívó 3.0 V6-os az nagyon durván fasza...
sprint8321-11-2009 17:56:09 // 26021
Észrevehető a különbség az 1.5höz képest, bár nekem a karbik is csak 36-osak. Egyenlőre maradnak is. A Sprinthez nekem elég ennyi erő arra, hogy jól érezzem benne magam. Tavasszal tényleg jó lenne összehozni a MOST-ot ha már idén nem jött össze.

De majd a következő Alfával nem így lesz. Annyit megmondok előre, hogy szuszogni fog és V alakban állnak a hengerek:)) Bár már így is hülyének néz mindenki, hogy minek veszek mellé még1 Alfát, miért nem valami takarékosat.:)
Kacorka21-11-2009 17:47:17 // 26020
Szívesen megnézném egyszer, hogy mi tud a géped az 1.7-tel
Kacorka21-11-2009 17:42:16 // 26019
Király :-)
sprint8321-11-2009 17:41:18 // 26018
Háát minden ami a háztartásban akad:) Mosogató szert vízkő oldóval összekevertem na meg persze tettem bele sódert és forró vízzel felöntöttem majd ráztam vagy 5 percig.
Kacorka21-11-2009 17:41:10 // 26017
Az a baj, hogy még azt is elbírom képzelni, hogy megkötik, fasza minden, aztán mikor gebasz van akkor nézegetik és szólnak, hogy nincs érvényes KGFB-d.

Neked kell a szerződéskötéskor a frankót mondani és ha veteránnak jelölöd, akkor megtéveszted őket.
sprint8321-11-2009 17:39:01 // 26016
Szerintem is illene hozzá. tt-nek is hasonló van az ezüstön ha jól emlékszem.

Felteszem majd.
Kacorka21-11-2009 17:38:09 // 26015
Ne kössél veteránt, mert nem veterán.
sprint8321-11-2009 17:37:29 // 26014
Nekem azt mondta a biztosítósom, hogy OT-nak kell lenni hozzá, bár nem volt benne biztos.
Kacorka21-11-2009 17:36:26 // 26013
Tényleg szép. Mivel mostad?
Kacorka21-11-2009 17:35:18 // 26012
Krómosra nem tenném, de a műanyagoshoz tényleg nagyon passzol. Ezekben nekem nem is a fordulat, hanm az alapjárati bubu jön be nagyon. Subarukon is mindíg meghallgatom.

Ha kész a rendszered tedd fel légyszi, nagyon kiváncsi vagyok rá.
sprint8321-11-2009 17:35:12 // 26011
Valamelyik este volt hangulaton kicsit a kocsit babrálni és betettem a kimosott kiegyenlítő tartályt. Majdnem úgy néz ki mint az új. Nem tudom eddig miért nem csináltam meg.
Ilyen volt eddig:
Ilyen lett a 33-é a mosás után:
Atttis21-11-2009 17:33:56 // 26010
Allianznál kitöltöttem a kalkulátort és nem volt ott hogy valami papír kéne. És ha befejeztem volna akkor küldték volna a szerződést postán. éves díj 10320ft.
Ilyenkor ha mégis kell papír az mikor derül ki? Vagy ha megkötöm és utána kérik a paírt, és nincs, akkor visszatesznek általános használati módba évi 50000ft ért?
Jah itt használati módra klikk és veterán bejelöl volt.
sprint8321-11-2009 17:27:33 // 26009
A 2. nekem jobban bejön, az 1.be a visszarecsegés nem tettszik, kicsit ilyen az enyém is, bár ennyire nem. Majd csinálok egyszer videót róla.
Nekem ez nagyon bejön. Diszkréten hallatszik a szíj sírása is alatta.
Atttis21-11-2009 17:26:59 // 26008
ÁÁ. Ilyesmi Remus van nekem is az off 1.1Trabimon, és nagyon jó hangja van, pedig elsődob gyári.
sprint8321-11-2009 17:23:22 // 26007
Én is variálok most, lefogom cserélni az egész rendszert amint lesz kedvem befejezni. A rozsdamentes 50-es cső már kész:
Azóta végig hegesztettem, nem csak a ragszalag fogja:)
Meg valami ilyesmi dobot szeretnék hozzá hátra:
Középre meg valószínű marad a gyári, de jobb lenne valami más de nem tudom még mi.
Kacorka21-11-2009 17:23:04 // 26006
Nekem ez is tetszik, pedig ez lehet hogy csak annyi hogy nincs dob:

1

Na meg az etalon továbbra is ez:

2
sprint8321-11-2009 17:18:12 // 26005
Mondjuk az is igaz, hogy minél nagyobb kuriózum valami annál könnyebb az ügy a vizsgán.
Én amikor vittem a KPM-hez ott eleve úgy jött oda a srác hozzám, hogy látja, hogy megvan szépen csinálva és nem is szaroznak vele. De hazafelé megállítottak a rendőrök, már szedtem elő a P-s rendszám papírjait amikor mondja, hogy az nem érdekli csak szerette volna közelről is látni a kocsit:)) Mondjuk, jobb is mert még nem volt kitöltve teljesen a könyv csak az alvázszámot írtam be.
Kacorka21-11-2009 17:13:43 // 26004
Nekem is gyári új van, de nem tetszik igazán a hangja. Már gondolkodtam sokat mit kéne rátenni. Amíg a krómos külső van addig vmi ilyen jóféle hörgős, de vékony kipu illene rá. Nem tudom hol lehetne ezeket hallgatni tesztelni, hogy vmi tényleg jót válasszon az ember.
sprint8321-11-2009 17:13:35 // 26003
Ez az. Szerintem jól szól, bár lehetne mélyebb is. Gábor33nak és pb_nek mutattam ott, szerintük nem rossz.

A motorszámra lehet megoldást találni ahogy lentebb is írtam, csak tudni kell, hogy kihez fordulj. Ha érdekel privátba elmondom, hogy én hogyan oldottam meg.
Ékszij21-11-2009 17:10:02 // 26002
Két haverom is csinált ot-s vizsgát igaz nem autóra hanem velorexre :) és a gyáritól messze volt mind a két gép és mégis megadták mind a kettőnek . Mondjuk minél régebbi egy jármű sztem annál könnyebb a vizsga mert elnézőek meg őrülnek ha látnak egy szép darabot :) Nekem nem ot-s vizsgám volt csak KPM-s , a vizsga abból állt hogy megnézték és azt mondták hogy oké meg hogy bele lehet-e ülni . Hát persze hogy igen :D
Kacorka21-11-2009 17:08:59 // 26001
Ja látom, hogy vami modernebb van feltéve.


És jól szól?

A motorral még lehet hogy én is szívni fogok, mert az eredetiségvizsgán mondta a srác, hogy kicsit problémás a motorkód, de megoldható. Viszont a veteránnól lehet hogy kivágnának vele. Nem tudom, hogy ilyenkor mi van?
sprint8321-11-2009 17:00:48 // 26000
Bocs ...Komáromba...
sprint8321-11-2009 17:00:18 // 25999
Most az van amit egomba is láttatok. De a műszakin a gyárival vittem, van egy vadi új, csak nem tettszik vele a hangja.
Kacorka21-11-2009 16:58:55 // 25998
Miért most milyen kipuf van rajta?
sprint8321-11-2009 16:58:33 // 25997
Háát biztos kellemesebb mint egy ford:))
sprint8321-11-2009 16:57:44 // 25996
Mondjuk ha így csinálom meg egyszer a Sprintet akkor biztos kihajítom belőle azokat a csavarokat. Persze vannak kategóriák 1-5-ig osztályozzák ha jól tudom.

Gondolom vizsga után cserélik. Én se ezzel a kipuffal vittem műszakira pl., meg nem kivágott légszűrő házzal.
Kacorka21-11-2009 16:56:07 // 25995
Igen, az ideális mindent kielégítő céges autó!
sprint8321-11-2009 16:54:54 // 25994
A Sprint céges kocsi?
Kacorka21-11-2009 16:54:39 // 25993
Sztem azért ennyire nem szigorú. A csavaroktól még kapsz oldtimer minősítést legfeljebb alacsonyabb pontszámmal. Mondjuk a hidrós hengerfej már lehet gond.

Csak akkor nem értem hogy lehet látni egy csomó OT-s gépet konival, sportdobbal meg hasonlók? Vizsga után cserés?
sprint8321-11-2009 16:54:24 // 25992
Így van.
Kacorka21-11-2009 16:50:28 // 25991
Nekem 8000 volt a legjobb ajánlat, de lehet hogy azért mert céges autó :-D
Kacorka21-11-2009 16:49:10 // 25990
30 évtől van veteránság, előtte max. előminősítés vagy youngtimer, nem?
Atttis21-11-2009 16:48:50 // 25989
És az lehetséges hogy nem minősített és mégis ilyen biztosítása volt?
Asszem fel kell hívnom beszéljek vele mert negyedévente 11 ropi az sok.
sprint8321-11-2009 16:48:14 // 25988
Nem hiszem, hogy az Övé az lenne:)) A tt-én kívül egyikőnké se kapná meg az OT-s minősítést az biztos. Nekem nézegették amikor vizsgázott a KPM-nél, mondta a vizsgabiztos, hogy kár volt pl. a gyári sárga galvános csavarok helyett szinte mindenhova rozsdamenteset tennem. De ha az volt a polcon mindenből akkor csak nem veszek a boltba:)) Ilyenek is rengeteget számítanak ám. Meg nálam eleve a hidrotőkés hf. meg a sok apró módosítás kizáró ok lenne. Na de majd egyszer... Végül is a kiindulási alap megvan.
Ékszij21-11-2009 16:34:31 // 25987
Ha minősített akkor kap egy sorozat számot + a rendszámot kicserélik ha jól tudom .
Atttis21-11-2009 16:30:38 // 25986
Nem tudom hogy erre a kocsira van-e vizsga de az biztos hogy aa Gargának vagy hobbi autó vagy inkább asszem veterán autó biztosítása volt rá évi 8000 ft ért.

Azt honnan tudom meg hogy van-e ilyen minősítése?
Gery8321-11-2009 10:42:41 // 25984
Old Timer minősítés. Szigorú vizsga, ami ha sikerül, kaphatsz OT-s rendszámot.
Atttis21-11-2009 10:32:22 // 25983
Az micsoda?
sprint8320-11-2009 18:30:21 // 25982
OT-s minősítés.
Atttis20-11-2009 15:30:21 // 25981
en is talaltam allianznal veteran biztit, csak nem tudom mi kell hozza 10230ft egy evre.
pedrito20-11-2009 08:57:40 // 25980
Biztosítás: Én az UNION-nál kötöttem tavaly veteránkedvezményes biztosítást. 6500 Ft/év. Nem tudom most mennyi lehet náluk, de szerintem ez jó ár.
pb_19-11-2009 23:22:51 // 25979
Ennyi.))
Whiteskull19-11-2009 21:55:02 // 25978
Egyszerű. Nem kell ott kötni. :)))))))))))

Nem mindenkinek szíve csücske az Alfa Romeo ::)))))
krecsi19-11-2009 21:53:16 // 25977
Ezen én is kiakadtam:)
Face19-11-2009 20:52:15 // 25976
Hamár kötelező biztosítás a téma, ehhez mit szóltok? Csatolok egy screenshotot a kalkuláció végéről...

Ti talákoztatok ilyennel? Mi a nyavalya ez a gyártmány korrekciós pótdíj??? 10%-al drágább mert Alfa Romeo?... Mondjuk a másikra még esetleg aztmondom oké, h a kocsi kora miatt, esetleg indokolt lehet..bár az is egy vicc...
krecsi19-11-2009 20:42:31 // 25975
Ja és ez a nem olvasható 12e-be kerül. Új törzskönyv, új forgalmi.
sprint8319-11-2009 20:06:59 // 25974
Mondjuk furcsa is volt vezetni a sok off-fos tdci kerregés után. De nagyon élveztem.:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.