A futóműnél én már csak annyit akarok csinálni, hogy hátra betenni a 33 QV rugókat, a szilentezés nagyon sokat javított rajta. Meg sem gondoltam volna, hogy ennyit jelent. A féknél szintén észrevehető a különbség a hűtött tárcsa és a sima között, nem bántam meg a cserét. De ott még lesz egy köröm, mert jobb lenne a nagyobb fékhatás azért... Főleg akkor észrevehető ha egy jobb autóból bele ülsz.
A v6-tal úgy vagyok mint a boxerrel, hogy annak lenni kell. Én most 164-ek után nézelődök, tettszenek is nagyon, meg utazó autónak is kényelmes. Élvezkedni meg maradna a Sprint.
Forum >> Sprint
sprint8321-11-2009 18:41:52 // 26023
Kacorka21-11-2009 18:33:08 // 26022
Én a sprinten csak futómű és fék upgrade-n gondolkodom a motorhoz én már nem nyúlok az biztos. Viszont vmi patent kis futóművet nagyon szeretnék.
Ez meg úgy látszik vmi fertzőzés lehet, mert egyre többet nézegetem a videókat V6 alfetta gvt-kről meg 75-ökről :-) Mondjuk engem a turbó nem érdekel és V6-ból is csak a 3.0 12v izgat.
Az a baj, hogy a régi szívó 3.0 V6-os az nagyon durván fasza...
Ez meg úgy látszik vmi fertzőzés lehet, mert egyre többet nézegetem a videókat V6 alfetta gvt-kről meg 75-ökről :-) Mondjuk engem a turbó nem érdekel és V6-ból is csak a 3.0 12v izgat.
Az a baj, hogy a régi szívó 3.0 V6-os az nagyon durván fasza...
sprint8321-11-2009 17:56:09 // 26021
Észrevehető a különbség az 1.5höz képest, bár nekem a karbik is csak 36-osak. Egyenlőre maradnak is. A Sprinthez nekem elég ennyi erő arra, hogy jól érezzem benne magam. Tavasszal tényleg jó lenne összehozni a MOST-ot ha már idén nem jött össze.
De majd a következő Alfával nem így lesz. Annyit megmondok előre, hogy szuszogni fog és V alakban állnak a hengerek:)) Bár már így is hülyének néz mindenki, hogy minek veszek mellé még1 Alfát, miért nem valami takarékosat.:)
De majd a következő Alfával nem így lesz. Annyit megmondok előre, hogy szuszogni fog és V alakban állnak a hengerek:)) Bár már így is hülyének néz mindenki, hogy minek veszek mellé még1 Alfát, miért nem valami takarékosat.:)
Kacorka21-11-2009 17:47:17 // 26020
Szívesen megnézném egyszer, hogy mi tud a géped az 1.7-tel
sprint8321-11-2009 17:41:18 // 26018
Háát minden ami a háztartásban akad:) Mosogató szert vízkő oldóval összekevertem na meg persze tettem bele sódert és forró vízzel felöntöttem majd ráztam vagy 5 percig.
Kacorka21-11-2009 17:41:10 // 26017
Az a baj, hogy még azt is elbírom képzelni, hogy megkötik, fasza minden, aztán mikor gebasz van akkor nézegetik és szólnak, hogy nincs érvényes KGFB-d.
Neked kell a szerződéskötéskor a frankót mondani és ha veteránnak jelölöd, akkor megtéveszted őket.
Neked kell a szerződéskötéskor a frankót mondani és ha veteránnak jelölöd, akkor megtéveszted őket.
sprint8321-11-2009 17:39:01 // 26016
Szerintem is illene hozzá. tt-nek is hasonló van az ezüstön ha jól emlékszem.
Felteszem majd.
Felteszem majd.
Kacorka21-11-2009 17:38:09 // 26015
Ne kössél veteránt, mert nem veterán.
sprint8321-11-2009 17:37:29 // 26014
Nekem azt mondta a biztosítósom, hogy OT-nak kell lenni hozzá, bár nem volt benne biztos.
Kacorka21-11-2009 17:36:26 // 26013
Tényleg szép. Mivel mostad?
Kacorka21-11-2009 17:35:18 // 26012
Krómosra nem tenném, de a műanyagoshoz tényleg nagyon passzol. Ezekben nekem nem is a fordulat, hanm az alapjárati bubu jön be nagyon. Subarukon is mindíg meghallgatom.
Ha kész a rendszered tedd fel légyszi, nagyon kiváncsi vagyok rá.
Ha kész a rendszered tedd fel légyszi, nagyon kiváncsi vagyok rá.
sprint8321-11-2009 17:35:12 // 26011
Atttis21-11-2009 17:33:56 // 26010
Allianznál kitöltöttem a kalkulátort és nem volt ott hogy valami papír kéne. És ha befejeztem volna akkor küldték volna a szerződést postán. éves díj 10320ft.
Ilyenkor ha mégis kell papír az mikor derül ki? Vagy ha megkötöm és utána kérik a paírt, és nincs, akkor visszatesznek általános használati módba évi 50000ft ért?
Jah itt használati módra klikk és veterán bejelöl volt.
Ilyenkor ha mégis kell papír az mikor derül ki? Vagy ha megkötöm és utána kérik a paírt, és nincs, akkor visszatesznek általános használati módba évi 50000ft ért?
Jah itt használati módra klikk és veterán bejelöl volt.
sprint8321-11-2009 17:27:33 // 26009
A 2. nekem jobban bejön, az 1.be a visszarecsegés nem tettszik, kicsit ilyen az enyém is, bár ennyire nem. Majd csinálok egyszer videót róla.
Nekem ez nagyon bejön. Diszkréten hallatszik a szíj sírása is alatta.
Nekem ez nagyon bejön. Diszkréten hallatszik a szíj sírása is alatta.
Atttis21-11-2009 17:26:59 // 26008
ÁÁ. Ilyesmi Remus van nekem is az off 1.1Trabimon, és nagyon jó hangja van, pedig elsődob gyári.
sprint8321-11-2009 17:23:22 // 26007
Én is variálok most, lefogom cserélni az egész rendszert amint lesz kedvem befejezni. A rozsdamentes 50-es cső már kész:
Azóta végig hegesztettem, nem csak a ragszalag fogja:)
Meg valami ilyesmi dobot szeretnék hozzá hátra:
Középre meg valószínű marad a gyári, de jobb lenne valami más de nem tudom még mi.
Azóta végig hegesztettem, nem csak a ragszalag fogja:)
Meg valami ilyesmi dobot szeretnék hozzá hátra:
Középre meg valószínű marad a gyári, de jobb lenne valami más de nem tudom még mi.
Kacorka21-11-2009 17:23:04 // 26006
sprint8321-11-2009 17:18:12 // 26005
Mondjuk az is igaz, hogy minél nagyobb kuriózum valami annál könnyebb az ügy a vizsgán.
Én amikor vittem a KPM-hez ott eleve úgy jött oda a srác hozzám, hogy látja, hogy megvan szépen csinálva és nem is szaroznak vele. De hazafelé megállítottak a rendőrök, már szedtem elő a P-s rendszám papírjait amikor mondja, hogy az nem érdekli csak szerette volna közelről is látni a kocsit:)) Mondjuk, jobb is mert még nem volt kitöltve teljesen a könyv csak az alvázszámot írtam be.
Én amikor vittem a KPM-hez ott eleve úgy jött oda a srác hozzám, hogy látja, hogy megvan szépen csinálva és nem is szaroznak vele. De hazafelé megállítottak a rendőrök, már szedtem elő a P-s rendszám papírjait amikor mondja, hogy az nem érdekli csak szerette volna közelről is látni a kocsit:)) Mondjuk, jobb is mert még nem volt kitöltve teljesen a könyv csak az alvázszámot írtam be.
Kacorka21-11-2009 17:13:43 // 26004
Nekem is gyári új van, de nem tetszik igazán a hangja. Már gondolkodtam sokat mit kéne rátenni. Amíg a krómos külső van addig vmi ilyen jóféle hörgős, de vékony kipu illene rá. Nem tudom hol lehetne ezeket hallgatni tesztelni, hogy vmi tényleg jót válasszon az ember.
sprint8321-11-2009 17:13:35 // 26003
Ez az. Szerintem jól szól, bár lehetne mélyebb is. Gábor33nak és pb_nek mutattam ott, szerintük nem rossz.
A motorszámra lehet megoldást találni ahogy lentebb is írtam, csak tudni kell, hogy kihez fordulj. Ha érdekel privátba elmondom, hogy én hogyan oldottam meg.
A motorszámra lehet megoldást találni ahogy lentebb is írtam, csak tudni kell, hogy kihez fordulj. Ha érdekel privátba elmondom, hogy én hogyan oldottam meg.
Ékszij21-11-2009 17:10:02 // 26002
Két haverom is csinált ot-s vizsgát igaz nem autóra hanem velorexre :) és a gyáritól messze volt mind a két gép és mégis megadták mind a kettőnek . Mondjuk minél régebbi egy jármű sztem annál könnyebb a vizsga mert elnézőek meg őrülnek ha látnak egy szép darabot :) Nekem nem ot-s vizsgám volt csak KPM-s , a vizsga abból állt hogy megnézték és azt mondták hogy oké meg hogy bele lehet-e ülni . Hát persze hogy igen :D
Kacorka21-11-2009 17:08:59 // 26001
sprint8321-11-2009 17:00:48 // 26000
Bocs ...Komáromba...
sprint8321-11-2009 17:00:18 // 25999
Most az van amit egomba is láttatok. De a műszakin a gyárival vittem, van egy vadi új, csak nem tettszik vele a hangja.
Kacorka21-11-2009 16:58:55 // 25998
Miért most milyen kipuf van rajta?
sprint8321-11-2009 16:58:33 // 25997
Háát biztos kellemesebb mint egy ford:))
sprint8321-11-2009 16:57:44 // 25996
Mondjuk ha így csinálom meg egyszer a Sprintet akkor biztos kihajítom belőle azokat a csavarokat. Persze vannak kategóriák 1-5-ig osztályozzák ha jól tudom.
Gondolom vizsga után cserélik. Én se ezzel a kipuffal vittem műszakira pl., meg nem kivágott légszűrő házzal.
Gondolom vizsga után cserélik. Én se ezzel a kipuffal vittem műszakira pl., meg nem kivágott légszűrő házzal.
Kacorka21-11-2009 16:56:07 // 25995
Igen, az ideális mindent kielégítő céges autó!
sprint8321-11-2009 16:54:54 // 25994
A Sprint céges kocsi?
Kacorka21-11-2009 16:54:39 // 25993
Sztem azért ennyire nem szigorú. A csavaroktól még kapsz oldtimer minősítést legfeljebb alacsonyabb pontszámmal. Mondjuk a hidrós hengerfej már lehet gond.
Csak akkor nem értem hogy lehet látni egy csomó OT-s gépet konival, sportdobbal meg hasonlók? Vizsga után cserés?
Csak akkor nem értem hogy lehet látni egy csomó OT-s gépet konival, sportdobbal meg hasonlók? Vizsga után cserés?
Kacorka21-11-2009 16:50:28 // 25991
Nekem 8000 volt a legjobb ajánlat, de lehet hogy azért mert céges autó :-D
Kacorka21-11-2009 16:49:10 // 25990
30 évtől van veteránság, előtte max. előminősítés vagy youngtimer, nem?
Atttis21-11-2009 16:48:50 // 25989
És az lehetséges hogy nem minősített és mégis ilyen biztosítása volt?
Asszem fel kell hívnom beszéljek vele mert negyedévente 11 ropi az sok.
Asszem fel kell hívnom beszéljek vele mert negyedévente 11 ropi az sok.
sprint8321-11-2009 16:48:14 // 25988
Nem hiszem, hogy az Övé az lenne:)) A tt-én kívül egyikőnké se kapná meg az OT-s minősítést az biztos. Nekem nézegették amikor vizsgázott a KPM-nél, mondta a vizsgabiztos, hogy kár volt pl. a gyári sárga galvános csavarok helyett szinte mindenhova rozsdamenteset tennem. De ha az volt a polcon mindenből akkor csak nem veszek a boltba:)) Ilyenek is rengeteget számítanak ám. Meg nálam eleve a hidrotőkés hf. meg a sok apró módosítás kizáró ok lenne. Na de majd egyszer... Végül is a kiindulási alap megvan.
Ékszij21-11-2009 16:34:31 // 25987
Ha minősített akkor kap egy sorozat számot + a rendszámot kicserélik ha jól tudom .
Atttis21-11-2009 16:30:38 // 25986
Nem tudom hogy erre a kocsira van-e vizsga de az biztos hogy aa Gargának vagy hobbi autó vagy inkább asszem veterán autó biztosítása volt rá évi 8000 ft ért.
Azt honnan tudom meg hogy van-e ilyen minősítése?
Azt honnan tudom meg hogy van-e ilyen minősítése?
Gery8321-11-2009 10:44:29 // 25985
Gery8321-11-2009 10:42:41 // 25984
Old Timer minősítés. Szigorú vizsga, ami ha sikerül, kaphatsz OT-s rendszámot.
sprint8320-11-2009 18:30:21 // 25982
OT-s minősítés.
Atttis20-11-2009 15:30:21 // 25981
en is talaltam allianznal veteran biztit, csak nem tudom mi kell hozza 10230ft egy evre.
pedrito20-11-2009 08:57:40 // 25980
Biztosítás: Én az UNION-nál kötöttem tavaly veteránkedvezményes biztosítást. 6500 Ft/év. Nem tudom most mennyi lehet náluk, de szerintem ez jó ár.
Whiteskull19-11-2009 21:55:02 // 25978
Egyszerű. Nem kell ott kötni. :)))))))))))
Nem mindenkinek szíve csücske az Alfa Romeo ::)))))
Nem mindenkinek szíve csücske az Alfa Romeo ::)))))
krecsi19-11-2009 21:53:16 // 25977
Ezen én is kiakadtam:)
Face19-11-2009 20:52:15 // 25976
Hamár kötelező biztosítás a téma, ehhez mit szóltok? Csatolok egy screenshotot a kalkuláció végéről...
Ti talákoztatok ilyennel? Mi a nyavalya ez a gyártmány korrekciós pótdíj??? 10%-al drágább mert Alfa Romeo?... Mondjuk a másikra még esetleg aztmondom oké, h a kocsi kora miatt, esetleg indokolt lehet..bár az is egy vicc...
Ti talákoztatok ilyennel? Mi a nyavalya ez a gyártmány korrekciós pótdíj??? 10%-al drágább mert Alfa Romeo?... Mondjuk a másikra még esetleg aztmondom oké, h a kocsi kora miatt, esetleg indokolt lehet..bár az is egy vicc...
krecsi19-11-2009 20:42:31 // 25975
Ja és ez a nem olvasható 12e-be kerül. Új törzskönyv, új forgalmi.
sprint8319-11-2009 20:06:59 // 25974
Mondjuk furcsa is volt vezetni a sok off-fos tdci kerregés után. De nagyon élveztem.:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
440
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?