Na, jó kis téma merült fel már megint:))
Az tény hogy a sprint belső műszere 1ft-ot sem ér, kb 5 műszerfalat próbáltam végig, mindegyik kehes volt, nem mutatott normális értéket...
Forum >> Sprint
Ferke03-11-2009 09:19:35 // 25823
pb_03-11-2009 08:27:27 // 25822
Jó, azért az olajszivattyútól is függ, hogy melyik van benne.
pb_03-11-2009 08:24:16 // 25821
Kevésnek találom, annak függvényében, hogy a gyárilag +adott érték 33nál, nagylámpásra 1,2-2,8; 4,2-5,8, csíkra 1,18-2,75; 4,12-5,69. A sajátomon 1,2t mértem alapjáraton, fordulaton pedig 5 fölé ment. Még 1 dolog, ami miatt nem tetszik a 0,5, a nyomás visszajelző kapcsoló 0,3nál kapcsol. Szóval ezért írtam, hogy valaki mérje már +.)
krecsi03-11-2009 08:16:38 // 25820
Szerintem meg kevés az a 0,5. Habár az minimum. Én 2 bar körülit mértem melegen alapjáraton külső műszerrel. A belső viszont 20-40 között állt. 8 éve kb hasonló értékeket mutat. Szóval ha lenne a nyomással gond, akkor már biztos okozott volna vmit. De most már azért is megmérem rendesen:) Kicsit más mint múltkor, mert most 10w40 helyett 15w40 van benne. És nagyobb az olajszint, mint múltkor.
Face03-11-2009 08:03:30 // 25819
Szerintem simán reális lehet, tegyuk fel ha 0,5 es 1 bar között van mondjuk a nyomás alapjáraton, és forog 1000-et a motor, akkor szerintem ha forog 5-6000-et teljes terhelésnél akkor a (jó)pumpa is annyival erősebben nyomja, nem? 4-5bar kijöhet sztem
pb_02-11-2009 23:28:50 // 25818
Azért van 1 kis nemértésem a dologgal kapcsolatban, a 45, 50 bart, 1 kicsit sokkallom 1 motorban, de még az 5öt is. Igazából azt sem értem, hogy giovanniek miért 2számjegyűre skálázták a számlapot. Az 5 1séget, viszont kevésnek tartom üzemmeleg motornál. Most már tényleg összehasonlít6ná valaki 1 mechanikus műszerrel, mert nagy kíváncsi lennék az Redményekre.
Kacorka02-11-2009 22:34:59 // 25817
Nekem ilyeneket mutogat.
Már amikor működik....
Már amikor működik....
Face02-11-2009 19:56:54 // 25816
Ment itt multkor az eszmefuttatás, hogy az olajnyomásmérő miben mutat. A kérdés megvan oldva.Szereztem egy eredeti svájci gyári kézikönyvet a kocsihoz, csatolt képeken látható a releváns rész. A műszer bar-ban mér. Üzemmeleg motornál alapjáraton 5 körül kéne mutatni, teljes terhelés alatt min 35 maximum 45-50 között.
sprint8302-11-2009 18:41:42 // 25815
Sokan mondtátok már itt is, hogy a Sprint tompítottjai pótolhatók a nagy polskiéval. Ezeket újonnan honnan tudnám beszerezni? Az online autó alkatrészes oldalakon nem találtam. Foncsorozni egyenlőre nem szeretném az eredetieket, az új meg igencsak borsos árú.
pb_01-11-2009 21:59:27 // 25814
Nem az 1., és nem is az utolsó volt, ahogy nézem a dolgok állását. Főleg, ha valaki még dílerkedik is.DDD
kesa01-11-2009 21:56:14 // 25813
Helyes! Kár lenne kockáztatnod az egészségedet!
:D Ilyenről már mintha hallottam volna.
:D Ilyenről már mintha hallottam volna.
pb_01-11-2009 21:42:28 // 25812
Értettem a Doktor úr! Jelentem a napi adag bevitele +történt.DDD
Csak átugrottam 1 bizonyos helyre, ahol feltették a szokásos kérdést, hogy kemény vagyoke. A válasz természetsen ihen volt, mire Lőkerült a hírhedt pohár. Nem kellett volna.DDDD
Csak átugrottam 1 bizonyos helyre, ahol feltették a szokásos kérdést, hogy kemény vagyoke. A válasz természetsen ihen volt, mire Lőkerült a hírhedt pohár. Nem kellett volna.DDDD
kesa01-11-2009 21:38:29 // 25811
Ha kell, holnap megadom a pontos összetételeket is, ma már nem megy.
Gery8301-11-2009 21:36:04 // 25810
Mindig tanul valami újat az ember. :)
kesa01-11-2009 21:35:31 // 25809
Buli volt?
Néha nem árt nagyobb adagot bevenni, de a napi bevitelt nem szabad elsunnyogni!
Néha nem árt nagyobb adagot bevenni, de a napi bevitelt nem szabad elsunnyogni!
pb_01-11-2009 21:31:35 // 25807
Pedig azt hittem, lehet Lőre dolgozni.DDD
Pénteken kemény voltam, nem kellett volna.DDD
Pénteken kemény voltam, nem kellett volna.DDD
kesa01-11-2009 21:19:53 // 25806
Hm. Lehet az angolban nincs külön szavuk rá, de magyarban igen, és jól elhatárolható.
Tulajdonképpen a rozsdamentes az ferrites acél, a saválló pedig ausztenites, és az ötvözők is más %-okban vannak bennük.
Tulajdonképpen a rozsdamentes az ferrites acél, a saválló pedig ausztenites, és az ötvözők is más %-okban vannak bennük.
kesa01-11-2009 21:16:52 // 25805
Ugye? Biztos valami újhullámos kínai import cucc lehet.
:D
:D
kesa01-11-2009 21:16:22 // 25804
Nem szabad kihagyni egy napot sem, úgy oda lehet a teljes védettség :D!
pb_01-11-2009 21:11:59 // 25803
Soha nem hallottam még Rről a márkáról.DDD
pb_01-11-2009 21:10:11 // 25802
Már pénteken, úgyhogy én Lőre vagyok vele.DD
Gery8301-11-2009 21:08:31 // 25801
Inox = inoxidable
kesa01-11-2009 20:58:30 // 25800
Ugye :D? Elég noname híre van a monroe-nak, nem sokat adnak érte :).
kesa01-11-2009 20:57:46 // 25799
Na megyek, beveszek egy fél vitamint :). Nehogy elkapjam ezt a hülye influenzát.
Te bevetted már a mait?
Te bevetted már a mait?
pb_01-11-2009 20:56:03 // 25798
Most, hogy mondod, tényleg nem sokat.DDDD
kesa01-11-2009 20:54:53 // 25797
Szerintem nem sokat, viszont ha méretben jók lesznek, szívesen megveszem őket :D.
Ékszij01-11-2009 20:19:54 // 25795
Amúgy mennyit érhetnek ezek a monroe -k ?
pb_01-11-2009 20:18:00 // 25794
Aha. Én az 1.knél tuti a felújításon gondolkodnék.
Ékszij01-11-2009 20:13:32 // 25793
Ezt nem tudom még nem néztem , csak láttam hogy folyik . Klicskonál volt futómű felújítás csak nem tudom hogy az mire terjedt ki .
pb_01-11-2009 20:06:47 // 25792
A sajátodnál felújítás nem jöhet szóba?
Ékszij01-11-2009 20:01:54 // 25791
Igen-igen eladók :) vagy cserélhetők olyanra ami az enyémhez jó
pb_01-11-2009 19:58:20 // 25790
Nah, nah!DDD
Szerezd + a Monroekat, vagy újítass fel 33 QV gátlókat, kis keményítéssel. Mind2től brutál lesz.)
Szerezd + a Monroekat, vagy újítass fel 33 QV gátlókat, kis keményítéssel. Mind2től brutál lesz.)
kesa01-11-2009 19:55:53 // 25789
Szerencsével összejött egy-két szép eredmény :D.
Ja, ki lett cserélve a teló, nagyon komolyan odavolt, ami kijött a kocsiból. Nem is tudom, milyen lehet a sérülése belülről, mert van egy szakasz, ahol két ujjal fogva tudom a szárat mozgatni, a többi részen viszont nem. Olyan, mintha a dugattyú kikoptatta volna belül a hüvelyt, de ez még akkor sem magyarázat arra, hogy miért nyomta ki az olajat :P.
Ja, ki lett cserélve a teló, nagyon komolyan odavolt, ami kijött a kocsiból. Nem is tudom, milyen lehet a sérülése belülről, mert van egy szakasz, ahol két ujjal fogva tudom a szárat mozgatni, a többi részen viszont nem. Olyan, mintha a dugattyú kikoptatta volna belül a hüvelyt, de ez még akkor sem magyarázat arra, hogy miért nyomta ki az olajat :P.
Kacorka01-11-2009 19:55:38 // 25788
Az enyémeket annó nagyjából felpolírozták, dobott rajta elég sokat, de sztem érdemes elvinni olyanhoz aki nagyí teljesítményű géppel felnit polírozik, gondolom az tutira megcsinálná. De tényleg nem króm.
Eza veloce fényezés tényleg állat...
Viszont a termosztátcsere nagyon meghálálta magát. ma voltam kint (+3 fok) faszán volt fűtésem és a vízhőfok is stabil középen áll.
Eza veloce fényezés tényleg állat...
Viszont a termosztátcsere nagyon meghálálta magát. ma voltam kint (+3 fok) faszán volt fűtésem és a vízhőfok is stabil középen áll.
pb_01-11-2009 19:55:17 // 25787
Valahogy, én is így tudtam.
Ékszij01-11-2009 19:53:55 // 25786
A sütőre rátapadt a hűtőmágnes de lehet csak valami bevonat van rajta de rozsdamentesnek néz ki .
kesa01-11-2009 19:51:29 // 25785
A rozsdamentest fogja a mágnes, a savállót nem. Az inox-ot nem tudom, melyiket takarja.
kesa01-11-2009 19:50:49 // 25784
A savállót is szokták tévesen rozsdamentesnek hívni. Egyébként a saválló a jobb minőség, tehát ami saválló, az rozsdamentes is egyben. A mágnesezhetetlenségét pedig elveszíti, ha erősen van alakítva (pl.: mélyhúzás, vagy hajlítás során), vagy pl hegesztés hatására. De olyankor csak a varratot fogja a mágnes.
Gery8301-11-2009 19:47:20 // 25782
Hát lehet az én tudásom hiányos, de rozsdamentes/saválló/inox/stb... van ezer megnevezése, mind ugyanazt takarja, és nem fogja a mágnes!
pb_01-11-2009 19:44:40 // 25780
Nem a rozsdamentes nem fogja a mágnes? A csavarokat, amiket rozsdamentesként veszek nem fogja, és tényleg azok.)
Ékszij01-11-2009 19:43:28 // 25779
Igen eladók. Holnap megmérem.
pb_01-11-2009 19:42:34 // 25778
Nyugodtan bevall6od, senki nem fogja ezt felróni a jövőben.DDDDD
kesa01-11-2009 19:35:08 // 25777
Ez jobbkormányosnak néz ki, az ablaktörlők alapján gondolom. De nagyon klassz. Bár a Trofeo fényezés / matricázás nekem jobban bejön.
kesa01-11-2009 19:33:03 // 25776
Vágom :D.
Holnap már tényleg felhívom.
A hátsók is eladók, vagy csak az elsők? Meg tudod majd mérni a lökethosszt, illetve a teljesen kihúzott / összenyomott hosszát a telóknak?
Holnap már tényleg felhívom.
A hátsók is eladók, vagy csak az elsők? Meg tudod majd mérni a lökethosszt, illetve a teljesen kihúzott / összenyomott hosszát a telóknak?
Ékszij01-11-2009 18:22:51 // 25775
Most jövök rá ez full gyári fény
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
355
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?