Forum >> Sprint
kesa07-01-2012 21:17:00 // 28873
B+ én a sajátomról beszélek, nem a tiédről :D!
sprint8307-01-2012 21:16:41 // 28872
Nem szeretik a fényezők az ilyet. Mert azért nem annyi a meló vele mint mondjuk egy bármilyen újabb autónál legyen akár telifény is. Meg mennyivel kifizetődőbb amikor pár elemet kell fényezni és elkérni érte a nagy lóvét. Miközben negyedét kell dolgozni időben is ugyanannyi pénzért.
Ékszij07-01-2012 21:13:18 // 28871
Igazad van vigyáznom kell a futóművel nehogy a sokk gitt leessen :D
vm07-01-2012 21:11:47 // 28870
A xenonnal az a bibi, hogy más az izzó geometriája, mint a sima halogénnek. Ettől fizikailag máshol van a fénykeltő pontja, emiatt pedig jó eséllyel másképp és másfelé vetíti a fényt a foncsor.
Legtöbbször ezért vakít, nem is a rossz beállítás miatt, mert az eredeti fénypászma
helyett szór tokától bokáig.
Vannak olyan szerencsés geometriájú illetve ívű foncsorok ahol ez nem, vagy csak kismértékben jelentkezik, de nem ezek vannak többségben.
Legtöbbször ezért vakít, nem is a rossz beállítás miatt, mert az eredeti fénypászma
helyett szór tokától bokáig.
Vannak olyan szerencsés geometriájú illetve ívű foncsorok ahol ez nem, vagy csak kismértékben jelentkezik, de nem ezek vannak többségben.
Ékszij07-01-2012 21:09:57 // 28869
Az enyémet valahogy nem nagyon akarta elvállalni a festő ismerős, most így a vége fele kezdem érteni:D Hozzám is szokott jönni haver símogatni és ellát tanácsokkal hogy még itt egy kicsit ott egy kicsit ... :D cigány munka :D
kesa07-01-2012 21:08:45 // 28868
Az biztos, hogy a beállításra nagyon oda kell figyelni, különben nem sokat ér az egész, meg azért nem korrekt a szembejövőket árokba kergetni a vakítással csak azért, hogy mi jobban lássunk kicsit.
Szerintem nagyon futómű függő. Én még csak az enyémmel mentem, annak nem túl kemény a rugózaása, sőt. De ez sok mindentől lehet, a rugók is kilágyulhattak már. Jelenlegi nem túl acélos állapotában elég is ez, nehogy a túl kemény futómű miatt túl sok erő érje a kasztnit. Lakatolás után biztos, hogy ültetve és keményítve is lesz kicsit, tehát masszívabban áll majd az úton.
Szerintem nagyon futómű függő. Én még csak az enyémmel mentem, annak nem túl kemény a rugózaása, sőt. De ez sok mindentől lehet, a rugók is kilágyulhattak már. Jelenlegi nem túl acélos állapotában elég is ez, nehogy a túl kemény futómű miatt túl sok erő érje a kasztnit. Lakatolás után biztos, hogy ültetve és keményítve is lesz kicsit, tehát masszívabban áll majd az úton.
Ékszij07-01-2012 21:04:08 // 28867
Sztem símán. Amikor kicseréltem a 156-ban xenonra utánna olyan lett mintha mondjuk bemész a szobába és felkapcsolod a lámpát :D Mondjuk jól le kellett állítani mert a szembejövőket marhára zavarta . Mondjuk a sprintnek keményebb a rugózása, ezzel arra célzok hogy rossz úton nincs akkora rugó út de lehet tévedek ,sajnos nem sokat mentem vele az is régen volt.
kesa07-01-2012 21:02:20 // 28866
Ne legyen igazad, mert akkor lehet ebben az évtizedben sem lesz kész a kocsid :P!
vm07-01-2012 20:59:33 // 28864
sprint8307-01-2012 20:58:18 // 28863
Igen, de azért volt némi segítségem is. Amikor ráért a fényező haverom jött segíteni. Meg Ő hagyta jóvá a dolgokat. Pl. amikor a szórót csiszoltam is segített végig.
Ékszij07-01-2012 20:58:01 // 28862
Sztem hamarabb mint az enyém :)
kesa07-01-2012 20:55:30 // 28861
És azt simán be tudod tenni a H1 helyére?
Milyen fényerőt lehet vele elérni?
Milyen fényerőt lehet vele elérni?
Ékszij07-01-2012 20:54:45 // 28860
Akkor lehet nálam marad a xenon mert az alacsony C°-on dolgozik és azt szeretném hogy az új lámpáim sokáig bírják
kesa07-01-2012 20:53:31 // 28859
Köszi, jól hangzik, egy próbát megér!
kesa07-01-2012 20:52:40 // 28858
Nem volt teljesen szándékos, csak még én sem döntöttem el és ötletelek. De ugye nekem több időm van még kitalálni :P.
kesa07-01-2012 20:51:45 // 28857
Lehet :D
Meg egyébként is szombat este van, ilyenkor simán beisszák magukat az aknába, autószerelésnek álcázva a dolgot :).
Meg egyébként is szombat este van, ilyenkor simán beisszák magukat az aknába, autószerelésnek álcázva a dolgot :).
Ékszij07-01-2012 20:50:20 // 28855
Jól tudom hogy a tiedet Te készítetted elő ?
kesa07-01-2012 20:50:10 // 28854
Még mindig :P.
De ha azt elkezdem, ki tudja mikorra lesz kész...
De ha azt elkezdem, ki tudja mikorra lesz kész...
Ékszij07-01-2012 20:49:23 // 28853
ÁÁÁ, teljesen összezavartál :D
sprint8307-01-2012 20:48:18 // 28852
Lehet tákolják valamelyik sirokkót vagy bs-t:)
vm07-01-2012 20:47:06 // 28851
Pontosan passz.
Melegebb mint a sima halogén, de nem sokkal, nem olvasztja le a foncsort.
Én több mint egy évig használtam, nem csinált gebaszt, akkor kiégett. Van hozzá egy csatlakozó toldalék, részt vesz a hőelvezetésben. Kiderült hogy használnom kellett volna... Az biztos, hogy a +90%-os Tungsramot verte.
Melegebb mint a sima halogén, de nem sokkal, nem olvasztja le a foncsort.
Én több mint egy évig használtam, nem csinált gebaszt, akkor kiégett. Van hozzá egy csatlakozó toldalék, részt vesz a hőelvezetésben. Kiderült hogy használnom kellett volna... Az biztos, hogy a +90%-os Tungsramot verte.
kesa07-01-2012 20:46:48 // 28850
Ma egész jól beindultunk!
Már csak a két alkesz hiányzik, meg a Mester :).
Már csak a két alkesz hiányzik, meg a Mester :).
Ékszij07-01-2012 20:46:06 // 28849
Nálad mik a tervek ,lakat ?
sprint8307-01-2012 20:45:56 // 28848
Onnan meg már csak az élvezeti rész van, a legó:) Ez a kasznizás-fényezés előkészítés ki veszi az emberből a kedvet. De utána már látványosan halad amikor összeáll minden.
Kazes☻07-01-2012 20:45:28 // 28847
Gondolom nem lehet nagyobb a normálnál, de itt hátha van több infó. :)
kesa07-01-2012 20:45:20 // 28846
És eldöntötted már, hogy milyen színűre :D?
sprint8307-01-2012 20:43:46 // 28844
És a H1-ben mennyivel jobb? Mert a Sprintbe is az kell.
Ékszij07-01-2012 20:43:44 // 28843
Szia! Igen márc. körül gondoltam a fújást :)
sprint8307-01-2012 20:42:12 // 28842
Felénk nem igazán puffognak érte. A fóliázásra vannak rákattanva. Az rögtön KPM műszaki.
sprint8307-01-2012 20:40:38 // 28841
Üdv! Akkor már a célegyenesben vagy:))
kesa07-01-2012 20:40:08 // 28840
Jó nosztalgiázást :)!
Gáz, de azt sem tudom, a sima H1-esnek mekkora ereje van. Tudsz esetleg valami támpontot adni, ez mégis mennyivel lehet jobb?
Gáz, de azt sem tudom, a sima H1-esnek mekkora ereje van. Tudsz esetleg valami támpontot adni, ez mégis mennyivel lehet jobb?
Ékszij07-01-2012 20:39:21 // 28839
Szia!
Ennek mennyi az üzemi hőfoka ?
Ennek mennyi az üzemi hőfoka ?
Ékszij07-01-2012 20:37:22 // 28838
Most nagyon rá álltam lassan kész a füller durvázása ...
vm07-01-2012 20:35:53 // 28837
Sziasztok!
Kicsit belebrekegek, mert Sprintem ugyan nincs, de be-be nézek, nosztalgiából ;-).
Szóval egy próbát megérne esetleg a HOD izzó, ami normál halogén foglalatos, de 2300 Lumen, és 6000K. Nem xenon, nem harap miatta a rendőr.
A H4-esek állítólag cudar nagyot világítanak, bár személyes tapaszom csak H1 ügyileg van ugye...
Kicsit belebrekegek, mert Sprintem ugyan nincs, de be-be nézek, nosztalgiából ;-).
Szóval egy próbát megérne esetleg a HOD izzó, ami normál halogén foglalatos, de 2300 Lumen, és 6000K. Nem xenon, nem harap miatta a rendőr.
A H4-esek állítólag cudar nagyot világítanak, bár személyes tapaszom csak H1 ügyileg van ugye...
kesa07-01-2012 20:35:14 // 28836
Biztosan nem dícsérnek meg érte, de vajon kiszúrják sima közúti ellenőrzésnél?
kesa07-01-2012 20:34:23 // 28835
Te legalább haladsz, ha lassan is :)!
Én meg csak szarakodok :P.
Én meg csak szarakodok :P.
Ékszij07-01-2012 20:33:55 // 28834
A xenon miatt mennyire harapnak a b. urak ?
Ékszij07-01-2012 20:32:34 // 28833
A remélt ütem nálam valahogy mindig csúszik ... még mindig ez a csiszolás :D
kesa07-01-2012 20:31:47 // 28832
22k-t beletekertél 1 év alatt? Az nem semmi :)!
Egyébként amikor láttam Komáromban is már egészen alakulóben volt, azóta meg gondolom csak jobb lett.
Ezeknél a kocsiknál már tényleg az van, ha megcsinálod teljesen jóra is, hiába alkalmas napi használatra, nem érdemes azzal elhasználni, ha nem muszáj.
Egyébként amikor láttam Komáromban is már egészen alakulóben volt, azóta meg gondolom csak jobb lett.
Ezeknél a kocsiknál már tényleg az van, ha megcsinálod teljesen jóra is, hiába alkalmas napi használatra, nem érdemes azzal elhasználni, ha nem muszáj.
sprint8307-01-2012 20:28:46 // 28831
Nincs vele gond. Annyi csak, hogy az első csillapítók ismét elfosták magukat. De szerencsére gariban cserélik. Egyébként jól muzsikált tavaly is. Durván 22ezer km-t mentem vele gond nélkül. Bár mostantól kevesebbet használom majd, mert az új helyen lesz megint céges kocsi.
kesa07-01-2012 20:19:56 // 28830
A V6-al mi a helyzet? Jól muzsikál?
kesa07-01-2012 20:18:45 // 28829
Jól hangzik, de nekem ugya a régi kivitel tetszik, ahhoz az nem alkalmazható.
Ha kell maszk kísérletezni, tudok adni. Van olyan, ami gyak. tökéletes, pont csak az eredeti lámpa befogási pontjai vannak széttrancsírozva, de az meg az eltérő felfogáshoz nem is kell!
Xenon, vagy egyéb okosság esetleg? Kinyírni nem akarom a lámpákat, de látni is szeretnék. Micsoda szörnyű elvárások :)...
Ha kell maszk kísérletezni, tudok adni. Van olyan, ami gyak. tökéletes, pont csak az eredeti lámpa befogási pontjai vannak széttrancsírozva, de az meg az eltérő felfogáshoz nem is kell!
Xenon, vagy egyéb okosság esetleg? Kinyírni nem akarom a lámpákat, de látni is szeretnék. Micsoda szörnyű elvárások :)...
kesa07-01-2012 20:16:35 // 28828
te maximalista :)!
sprint8307-01-2012 20:06:12 // 28827
Majd csinálok képeket valamelyik nap az enyémről. Teljesen szét van borítva megint. Volt pár rész ami vagy nem tettszett vagy nem volt szépen megcsinálva. Na meg a motor még mindig az asztalon van..
sprint8307-01-2012 20:04:09 // 28826
Majdnem mm-re megegyezik az átmérő. Csak a felfogatását kell átalakítani, de egy másik maszkba teszem majd bele, hogy bármikor vissza lehessen tenni az eredetieket.
A foncsorozáson kívül nem sokat tudsz tenni. Még annyit, hogy én nemrég tettem a 155-be osram night baker izzókat az is javított a fényerőn. Egy jobb minőségű izzót kell kipróbálni. Egyszer tettem a Sprintbe 100W-osat, jobb is volt a fénye sokkal. De azt a gyenge foncsort kicsinálná hamar tuti..
A foncsorozáson kívül nem sokat tudsz tenni. Még annyit, hogy én nemrég tettem a 155-be osram night baker izzókat az is javított a fényerőn. Egy jobb minőségű izzót kell kipróbálni. Egyszer tettem a Sprintbe 100W-osat, jobb is volt a fénye sokkal. De azt a gyenge foncsort kicsinálná hamar tuti..
kesa07-01-2012 20:00:06 // 28825
tt-ről én nem tudok semmit :(.
Érdemes lenne lendíteni, csak nem túl könnyű. Fogynak is a Sprintek, akinek meg van, nem feltétlenül halad vele a remélt ütemben, és nincs miről írni :(.
Csak azért meg ne írjunk ebbe a topikba, hogy élőnek tűnjön ;(.
Érdemes lenne lendíteni, csak nem túl könnyű. Fogynak is a Sprintek, akinek meg van, nem feltétlenül halad vele a remélt ütemben, és nincs miről írni :(.
Csak azért meg ne írjunk ebbe a topikba, hogy élőnek tűnjön ;(.
kesa07-01-2012 19:57:59 // 28824
Egyébként tényleg jól néz ki, és ha jól látom, az átmérőjük is egyezik.
Nekem viszont majdan a régi fémgyűrűs lámpa megy majd bele, arra jó lenne rágyúrni, hogy lássak is vele, ne csak engem lássanak!
Erre esetleg van ötlet, mit lehet vele kezdeni?
Nekem viszont majdan a régi fémgyűrűs lámpa megy majd bele, arra jó lenne rágyúrni, hogy lássak is vele, ne csak engem lássanak!
Erre esetleg van ötlet, mit lehet vele kezdeni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
418
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?