Forum >> Sprint
Ferke25-04-2006 11:26:40 // 2573
Más nincs neki, sajnos a Sprintet is csak onnan ismerte, hogy 20 évvel ezelőtt 20e ftjába került egy kiruccanás egy link ügyfél miatt (nem is értem, miért nem kért előleget?!). Tehát más nincs, azt mondta, ez a fájdalomdíjam, amiért nem vállalja a kicsikémet.:)
Whiteskull25-04-2006 11:22:16 // 2572
Ez jó! :)) Mondd meg neki, hogy nézzen körül alaposabban, hátha van más is. :)))
Ferke25-04-2006 11:21:03 // 2571
Ferke25-04-2006 11:19:47 // 2570
Na a legnagyobb sztori. tegnap megyek a lakatosomhoz (aki elhajtott), messziről nézi a verdát: mi ez? Vw sirocco? Háhá, mondom, nagyon vicces, ondom Alfa sprint. Erre ő: nemár, ehhez van egy kpl garnitúra gyári hengerfejtömítésem. Na mondom, az hogy lehet? Asszonya 84-86 között kijárt alkatrészért, mert itthon nem lehetett kapni ilyeneket, és eg yügyfélnek hozta, Bécsből, akkoriban 20e ft!-ban volt ez neki mindenestül, aztán az embert, aki rendelte, sose látta többé.
TEhát van egy 20 éves!!! Hfej tömítés garnitúrám, gyári csomagolásban!!!:)))
Whiteskull25-04-2006 11:17:06 // 2569
Akkor olyan nagyon nagy gond nem lehet a motorral. :))
Ferke25-04-2006 11:16:08 // 2568
Na igen. Ezért megyek Scott-hoz a héten!:)
Viszont fura, hogy így is 10 alatt marad picivel a fogyi, tök nagy dugóban, belvárosban.:)))
Whiteskull25-04-2006 11:13:54 // 2567
Jé az enyém is néz ki, csak sokkal tisztább. :)))
Ferke25-04-2006 11:10:54 // 2566
huha, nem igy akartam becsatolni, bocsi..:) Bár így még jobban látszik.
Ferke25-04-2006 11:10:26 // 2565
No kicseréltem a gyertyákat, és a héten segít nekem Scott belőni a karbikat, mert ahogy nézem, nem annyira egészségesen néznek ki.
Itt a kép, ha van vakinek véleménye, ossza meg pliiz.:)
Whiteskull25-04-2006 10:31:45 // 2564
:)))
Ősszel nekem is kell csináltatnom egy kis javítást rajta.
Ferke25-04-2006 10:29:01 // 2563
Hát nem életbevágó, az tény, dehát az ember ugye minél előbb szeretné a gépet makulátlanul látni. Másik kérdés, hogy erre most még anyagi keret sem nagyon lenne, max állatinagy családi veszekedések árán.:)
Teht a terv picit módosul: megcsinálom pöpecre a motort, váltót, futóművet, majd következő ciklucban jöhet a kasztni.
Whiteskull25-04-2006 09:36:15 // 2562
Meg tudlak érteni. :))
Sőt még a feleséged is. :))
Meg tényleg jobb ezt holtszezonban megcsináltatni. Ahogy a képeket néztem úgysem élet-halál kérdés az azonnali javítás. :))
Ferke25-04-2006 09:33:54 // 2561
Nem mondanám égetően sürgősnek, mert most kicsit a családra is kell koncentrálnom, asszony kicsit mérges már, ha az autó szót meghallja...:)
Whiteskull25-04-2006 09:26:31 // 2560
Persze neki tudnak állni előbb is. :))
Whiteskull25-04-2006 09:23:07 // 2559
Én úgy gondolom, hogy nyáron használd csak egészséggel a kocsit, és ha ősszel neki állnának, akkor nem esik ki a szezonból semmi. Télen úgy sem szabad ezeket használni. :))
Már persze akkor, ha sokáig meg akarod őrizni szép állapotban.
Ferke25-04-2006 09:20:41 // 2558
Hát nagyon úgy néz ki, hogy nem találok mást, mármint pestközeli helyen, ráadásul ha találok is, az nem biztos, hogy megbíznék benne.
Meg tudnád kérdezni nekem a Mestert, hogy mikorra tudná esetleg időzíteni ezt a projektet?:)
Whiteskull24-04-2006 20:27:43 // 2557
Sajnos ilyen gumim nincs. :(
Whiteskull24-04-2006 20:26:57 // 2556
Hát akkor:
Bronz:
-Face
Műanyag:
-Face
-Whiteskull
Akinek kell, írja tovább. :))
Face24-04-2006 20:24:48 // 2555
Hölgyeim és Uraim, :-))) jövő hónap elejére-közepére ütemeznünk kéne lassan ezt a sebességmérő fogaskerék esztergáltatás projektet! Összegezük akkor hogy kinek kell belőle és milyen anyagból! (bronz v. specko műanyag)
- Nekem lesz 1db bronzból (meg lehet mégegy műanyagból backupnak.. ezt még kieszelem)
És hamár a témánál vagyunk.. :) ha minden igaz a sebességmérő spirálja a fűtésdoboz menetirány szerinti jobb oldalan megy át a kasztnin a váltóhoz ... na most itt nekem csak egy téglalap alakú nyílás van... itt feltételezem valaha volt vmi gumitömítés amin átmegy... nincs valakinek egy ilyen elfekvőben?
Üvegtigris24-04-2006 20:08:45 // 2553
"fékezésnél előrebillen a motor és lazul a szíj"
Ezt én sem értem : ) Légyszi írd már le pontosan, hogy milyen szíjra gondolsz, mert úgy látom nem vagyok egyedül.
Ferke24-04-2006 18:38:46 // 2552
Hello Srácok! Na most vagyok nagy bajban, a lakatosom elhajtott, nem tud elvállalni. Tehát ha valaki tud egy jó lakatost, aki elvállalna egy teljes kasztnizást, akkor csak szóljatok bátran!:)
pb_23-04-2006 20:54:47 // 2550
Ja, igen, most, hogy írod már kapcsoltam.)
Buddha23-04-2006 20:42:12 // 2549
Az Alfette nyereg a kézifék miatt kell, mert a Sprinten 85 előtt elöl volt, így a Sprint nyergen nincs kézifék lehetőség.
pb_23-04-2006 19:28:01 // 2548
Aha. Tehát akkor a válasz, tárcsásítás ügyben, 1 85 előtti hidat, mert az tárcsás, és azt kell alárakni az autónak. Ha valaki brutálabb fékeket akar, akkor Alfetta nyergeket, kell feltenni némi átalakítással.
Gery8323-04-2006 19:15:51 // 2547
Hupsz!
Bocs téves info!
Sprint futómű ügyben 85 a határvonal!
Gery8323-04-2006 19:15:03 // 2546
pb_23-04-2006 18:31:21 // 2545
"Íme az eredeti sprint hátsó futómű (a régemmi '83-mal bezárólag)"
Akkor a 86-osnak milyen is a hátsó féke? Mert, ha dobfék, akkor erősen hajazhat a 83-90 között gyártott nagylámpás 33-sok hátsó fékére, ill, hídjára. Na most, hogy ebből tárcsafék legyen, min agyat kell cserélni, vagy hidat. Tehát a kérdés az, hogy a 83 előttiek futóművét alá, lehet-e rakni a 83 utániaknak vagy elég az agy csere is.
Ha ez az eset áll fenn, akkor a kérdés azért nincs +válaszolva, mert akkor nem elég a szimpla nyereg csere.
Ferke23-04-2006 16:16:40 // 2544
Á, közben már meg is van, Scott manuáljából kilestem, köszi. Csak az volt a fura, hogy letesteltem, de akkor se mozdult a mutató, tehát tovább dolgozom rajta! (Ja, és FORZA FERRARI!!!:-DDD)
Gery8323-04-2006 14:43:36 // 2543
Jaja... Én sem vágom. Miért lazulna meg a szíj? Mi köze annak a motortartó bakhoz???
Buddha23-04-2006 14:04:41 // 2542
Bocsáss meg, hogy beleköhögök de le kell írnom megint: az erőátvitelnek semi köze a szíjak feszességéhez! Nem tudom Te milyen szíjra gondolsz, de minden szíj a motorral együtt mozog hajtott és hajtó tengellyel, feszítővel együtt tehát nem lazulhat a motor mozgásával! Ha a motort egy asztalon indítod be a szíjak ott is feszesek maradnak!
Ezt valahogy egyáltalán nem értem! :-)
Olasz23-04-2006 13:47:07 // 2541
Tehát. Ha az első mocitartó bak xar, akkor fékezésnél előrebillen a motor és lazul a szíj, ezért ha üresben van a váltó, és fékezel, esik az alapjárat, sőt le is állhat az autó. Ebből csak az következik hogy xar az első motortartó bak. Ennyi. Mert a kérdés az volt, hogy melyik mocitartó bak xar. Ha ezt is produkálta volna az autó, akkor tuti hogy xar az első. Ennyi.
Hari23-04-2006 13:03:39 // 2540
Ha a boxeren keresed a hőfokmérő jeladoját, akkor a jobboldali hengerfejen az olajszürő felöl. / M6-os csavarral van rögzítve./
Ferke23-04-2006 12:26:26 // 2539
Szasztok srácok! Tudja valaki, hol a fenében van a motorhőfok jeladója?Sehol nem találom!:)
Gery8323-04-2006 12:05:02 // 2538
pb_23-04-2006 01:21:53 // 2537
Ez ok. De úgy érzem, ezzel az alap kérdés, még mindig nincs +válaszolva, vagyis, hogy a Sprint dobféke helyett, melyik típus tárcsafékét lehet felrakni. Legalábbis, ha jól értettem Ferke cartárs valami ilyesmire gondolt. Én még mindig azt mondom, hogy a 33 esélyesebb.
pb_23-04-2006 01:17:46 // 2536
A középső felfüggesztést álló helyzetben is lehetne ellenőrizni. + kell rángatni a blokkot oldal irányban, ha nagyon könnyen leng, akkor szilent, ill ha szemmel láthatólag +ereszkedett a szilent, akkor is csere.
Buddha22-04-2006 22:20:56 // 2535
Ez lehet belső féltengelycsukló is, szereti megtréfálni az embert. Elsősorban én is valamelyik motortartó bakra gondolok, mert eszerint terhelésre jön elő! Ha gyorsítasz a reakciónyomaték a motor-váltó egységet hátra akarja forgatni a féltengely vonalában. A hátsó bakot lefelé, az elsőt felfelé feszíti. Így nem lehet biztosan megmondani, hogy pontosan mi hibás, az a legjobb ha megnézi valami tapasztalt fanatikus! :-)
tt (tt Alfa team)22-04-2006 21:18:21 // 2534
Szeva! Nálam is munkaőrület van, de holnap megint Sprint-napot tartok. Ezüst lesz a holnap színe! belső kárpit műszerfal, hangszigetelés stb. Teszek majd fel fotókat is. A motor a karbiszerelésnél tart, elvileg nincsen sok már hátra, csak kevés a time.... Minenesetre a sprint szelleme legyen veletek!!!
Gery8322-04-2006 20:42:09 // 2533
Szívesen!
Igen, vagyis a tesómé... ;)
Még meggondolom, oszt megbeszélem vele...
Ferke22-04-2006 18:35:25 // 2532
Bocs, újraraktam a windowst, azért nem voltam. Tehát álló helyzetben nem, csak 2.-3.-ban, amikor már megyek, majd beállok egy sebességre, majd újra elkezdem kicsit nyomni, na akkor csinálja.
Ferke22-04-2006 18:34:18 // 2531
Köszi Gery! Az Alfetta nyereg a Tied?Nem eladó?:)
Buddha22-04-2006 14:45:29 // 2529
Így igaz! Nem voltam 100%-an képben... ;-)
Gery8322-04-2006 14:43:32 // 2528
Sajna nem, mert két lemez közé illeszkedik....
Buddha22-04-2006 14:13:49 // 2527
Ahogy látom talán elég lesz rövidebb acélcsavar is... :-)
Gery8322-04-2006 13:34:54 // 2526
Buddha22-04-2006 13:04:20 // 2525
Állóhelyzetben is ráz mikor pörgeted a motort?
Ferke22-04-2006 12:56:46 // 2524
Annak akkor kopognia kellene a rossz úton, rendesen. Meg az úttartása, stabilitása is rossz kéne legyen, de ennek semmi jele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?