Forum >> Sprint

Whiteskull19-04-2006 13:17:01 // 2423
Akkoriban elég zsibbadós voltam általában. :))))
Whiteskull19-04-2006 13:15:59 // 2422
Húúú basszus! Ne haragudj. :(( Látod, amilyen önző vagyok, csak magamra gondolok mindig. Hát így utólag is BOLDOG NÉVNAPOT! :)))))
Üvegtigris19-04-2006 13:15:32 // 2421
Vagy nem érted, hogy én mire gondoltam??? :-&
Üvegtigris19-04-2006 13:09:13 // 2420
A motorcuccok homokfúvózásán kívül szinte semmi : ((( Nem érek rá sajnos. 3 hét múlva érettségi + minden nap edzés + koleszos vagyok Kecskeméten és a verda otthon van stb..., majd nyáron. Amúgy nagyon szomorú voltam ám április 10-én amikor megköszönted a köszöntésem és nem görgettél egy kicsit feljebb... még most is sírok, ha rá gondolok : )))
Whiteskull19-04-2006 13:04:58 // 2419
Szia! :)) Hogy állsz a géppel?
Üvegtigris19-04-2006 13:03:35 // 2418
A soraitokat olvasva én is mindjárt sírok ; )))) aata : )
Ferke19-04-2006 12:44:06 // 2417
Hiába, már öregszem, elérzékenyülök mindentől.:)
Whiteskull19-04-2006 12:25:35 // 2416
Neked meg könnybelábad a szemed, mi? :))) Az enyémet a házban a kisgyerekek csak Bumm-burumm-nak hívták. :))
Ferke19-04-2006 12:23:45 // 2415
(bocs, printet=sprintet)
Ferke19-04-2006 12:23:16 // 2414
Persze, aztán a végén a gyerek utánamcsinálja!:) Jaa, hétvégén vezette a printet az ölemből! Jobban tetszik neki, mint az sw! Meghallja a hangját, és rögtön Ő is: "vrümm, vrümm, aata"! Ja, és nem azt mondja, hogy autó, hanem aata, vagyis Alfa!:)))
Whiteskull19-04-2006 12:17:31 // 2413
Tudod, a kisujjadat bedudog a forgó ventillátosba. :)))
Ferke19-04-2006 12:11:26 // 2412
Hogyhogy piszkálni?:))
Whiteskull19-04-2006 12:08:34 // 2411
Meg gyújtásbeállítás.
Face19-04-2006 12:07:01 // 2410
Karbik belövése sztem pl.
Whiteskull19-04-2006 12:06:01 // 2409
Csak a sima vételkor szokásost. Olaj, vezérműszíj, szűrők. Ha csörögnek a szelepek akkor érdemes csak piszkálni őket. :))
Ferke19-04-2006 12:03:57 // 2408
2397 hsz.emre van ötletetek?
Whiteskull19-04-2006 12:01:44 // 2407
Nem. Szigorúan angol.
Ferke19-04-2006 12:00:52 // 2406
Az magyarul is van?
Whiteskull19-04-2006 11:55:42 // 2405
A Haynes féle sud+sprint már szkennelés alatt van nálam. :))
pb_19-04-2006 11:53:40 // 2404
+ kéne szerezni az AR 33 83-90 c. könyvet és be kéne szkennelni. Pnzt nem szabad adni érte, mert nem ér annyit. Inkább könyvtárból kellene +szerezni.
Ferke19-04-2006 11:42:49 // 2403
Ja igen, látom, az már a csíklámpásé. Régi 33-as vagy sprint manuál ne lelhető fel magyarul?
pb_19-04-2006 11:40:12 // 2402
Az 1. a Scott-féle pdfből van. A 2. az AR 33 90-94-ig c. könyvből, én szkenneltem. A 3., 4. a C98-as progból való.
Ferke19-04-2006 11:27:23 // 2401
Mert ez nekem is megvan, de nem magyarul sajna.
Ferke19-04-2006 11:26:40 // 2400
pb_ ez az első kettő kép pdf-ből van?Vagy valamelyik progiból?
pb_19-04-2006 11:15:00 // 2399
Na pár kép a hátsó futóműről:



1 - nagylámpás széria
2 - csíklámpás széria
3 - 4x4 csíklámpás
4 - tárcsafék ABS-es verzióknál

A 239x11-es tárcsánál nagyon úgy néz ki, hogy nem 1ezik + az 1. a hátsóval, valószínűleg a tegnap boncolgatott agyméret miatt.
Ferke19-04-2006 11:12:16 // 2398
(pardon: mhelyre 25 km, vissza 25 km, furcsa lenne, ha visszafele messzebb laknék.:))) )
Ferke19-04-2006 11:11:29 // 2397
Viszont a motor felújítását most nem fogom tudni megcsinálni, csak majd ha belekezdek a teljes szétszerelésbe (szülésig nem hiszem, hogy elkezdődik, addig asszonykának kell az SW). Mi az, amit az olajcserén kívül érdemes volna megcsinálni, és nem tart napokig-hetekig? Szelepek beállítása pl?
Ferke19-04-2006 11:09:05 // 2396
Ahogy számolgatom, 10 alatt vagyok, pedig van mit csinálni a motoron, tehát nem hiszem, hogy most optimális lenne minden, ráadásul mhelyre 15 km, vissza 25 km, keresztül pesten és budán. Tehát kellemesen meglepődtem!:)
Whiteskull19-04-2006 10:59:19 // 2395
Az Esztergomi út 300 km-re, és utána 150 km városban 7,7 l/100km. Ez Szerintem is elfogadható, főleg azért, mert még bejáratós a kicsike. Városi forgalomban azért úgy 10-es körül lehet vele számolni. :))
Ferke19-04-2006 10:56:49 // 2394
Na igen. Ezt viszont még nem próbáltam, eddig max 3000-es fordulatig mentem el, amig nem csinálom meg a vezérlés- meg az olajcserét, addíg kímélem.:) Viszont meglepő, hogy nem olyan vészes a fogyasztásom, nem tudom pontosam mennyi, kb 15 litert raktam bele, és abból kb 140 km-t mentem eddig, és még van benne bőven. Neked mennyi a fogyasztásod?
Whiteskull19-04-2006 10:45:44 // 2393
Igen, ez a lényege, mivel a szinkrongyűrűk már nem tudják visszalassítani a fogaskereket. De ez az autó úgy sem arról szól, hogy egy-kettőben üveghangig huzatva. :))) Az igazi élvezet a 3-4 pörgetve kanyarokban. :DDDDD
Ferke19-04-2006 10:42:19 // 2392
Na, nálam is ez kezd kialakulni. De a kuplunk hidraulikát is javítanom kéne, mert ugye amikor 2x kuplungolnék, (és hát azt azért próbálom viszonylag gyorsan ugye) akkor kicsit lassan reagál visszaengedésnél a pedál, tehát marad a szép lassú váltás, majdemhogy alapjáratra kell visszaessen a ford., akkor veszi szépen a 2-est.
Face19-04-2006 10:42:08 // 2391
Fék témában ajánlom figyelmetekbe az alábbi topikot: AlfaBB forum Bigger Breaks ausztrál módra :))))
Whiteskull19-04-2006 10:39:34 // 2390
Sőt először csak használd. Hadd jöjjenek az élmények, így könnyebb lesz a felújítás időszakát átvészelni. :)) Nem tudom milyen állapotban lehet a váltó, de én sokáig csak dupla-kuplunggal tudtam kettest kapcsolni. Igaz akkor reccsenés nélkül.
pb_19-04-2006 10:39:31 // 2389
2,5-2,6l
Ferke19-04-2006 10:39:15 // 2388
A kettő egyszerre fog menni, mert amig a lakatosnál-fényezőnél lesz, addig motor váltó ki, szétszed, csinál, stb. És összerakásnál gondolkodtam a hátsó tárcsákon, persze tényleg nem ez a legfontosabb momentum, igazad van.:) Csak ugye az ember tervezget...
Whiteskull19-04-2006 10:36:21 // 2387
Hát szerintem először inkább csináld meg a váltót, meg az egyebeket, és az átalakításokkal ráérsz utána is foglalkozni.
Ferke19-04-2006 10:31:47 // 2386
Köszi, és mennyi olaj megy bele?
pb_19-04-2006 10:30:19 // 2385
Agip Rotra MP SAE 80W-90
Ferke19-04-2006 10:28:30 // 2384
Csupán optikai szépítés miatt, meg hogy minél jobban hasonlítson a régire. Viszont elöl nem akarom bántani a külsőfékes megoldást, tehát ezért akarom a kettőt ötvözni. Mára eljutottam odáig, hogy egész jól kezdem érezni a verdát, és már érezhető, hogy a váltóval elég sok gondom lesz. Milyen olajat kéne raknom a váltóba?
Whiteskull19-04-2006 10:25:30 // 2383
De miért akarod átcserélni tárcsásra?
Ferke19-04-2006 10:24:49 // 2382
Dehogy is, itt vagyok. Nem tudom mi lehet, valami települt rá, és el sem indul a windows. Na mindegy, marad a munkahelyi amore!:) Na kiváncsi leszek Gery megoldására, lehet, hogy addig nem kezdek bele ebbe a futómű-projektbe.
Whiteskull19-04-2006 10:20:15 // 2381
Na, csak a köszönésig tartott a lelkesedés? :)))
Whiteskull19-04-2006 10:10:09 // 2380
Szia! :)) Nem kéne annyit piszkálni, és akkor nem lenne baj vele. :)))
Ferke19-04-2006 10:06:58 // 2379
Jóóóreggelt Sprintesek! Tudtam, hogy akkor fog felpörögni a téma, amikor nekem meghal a gép itthon:)
pb_18-04-2006 21:38:16 // 2378
Na majd én is +nézek, ha el nem felejtem.
Buddha18-04-2006 21:32:13 // 2377
Súgónak itt van a gépemen az Autodata és az EsiBosch, mindkettő ezt írja, más cikkszámmal. Katalógus is van a műhelyben szinte mindenhez, azthiszem a féktárcsához a Mintexet szoktam megnézni(bár a minősége nem tuti). Üdv, jó éjt mindenkinek! :-))
Whiteskull18-04-2006 21:27:29 // 2376
Sziasztok! Az optikai okokon kívül van más oka is a cserének?
pb_18-04-2006 21:24:00 // 2375
Az agymélység az tényleg jó kérdés. A többi méret sztem stimmel a az 1., és hátsó tárcsa között(239x11). A Ricambiban kellene +nézni a cikkszámokat.
Buddha18-04-2006 21:16:32 // 2374
Azért van különbség a 33 első és hátsó tárcsája között! Igazad van, az első 239-es átmérőjű, a hátsó 240, de a lényeg az agymélységben számottevő! A hátsónál 40mm, elől 45.9mm, és az első vastagséga is 12.5, a hátsóé 11mm. Az 5.9mm különbség pedig megkérdőjelezi a cserélhetőséget! Szemre tényleg egyformának tűnik, talán észre sem lehet venni csak mikor felrakod a nyerget és nem a közepén fut a tárcsa. Ezek egy 33 1.5 IE 92-94 adatai.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.