Forum >> Alfa tuning

Buksi12-09-2015 13:40:14 // 25041
Mondjuk a másik álom nekem is egy túrós gép. Sőt, ha kombinálom lehet meglesz minden egy füst alatt egy V6 turbó személyében. ;-)))
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2015 12:39:19 // 25040
Megkísértett a 155 v6 engem is, nem sok hiányzott hogy vegyek egyet. Igazából a szerelem hiányzott pont. Ez már kinek hogy, nekem a 146 a legszebb. :-) Abba meg nem sok értelmes motort raktak sajnos. Erőben a traktor motor hibátlan, azt mondanám hogy "varacskosabb" mint a v6. A v6 viszont kultúrált, gyönyörűen szól...hát v6 na :-)
Nekem a 20v motor anno nagyon bejött mikor kipróbáltam, nekem a 146 2.0 20v az álom kombináció. Persze a 20v turbó variáció is szóba jönne...:-)
Buksi12-09-2015 10:36:38 // 25039
Na várjál, most a legszebb autóról, a 155-ről beszélsz? :-DD
Engem a V6 hangja fogott meg, ezért is merültem bele a dolgokba. De rájöttem, hogy sokkal egyszerűbb, ha veszek egy V6-al szerelt Alfát ugyanabból a pénzből, amit a motorcserére szántam volna. :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2015 22:56:10 // 25038
Na ez az, hogy ezek szerint nincs, nem szerelték gyárilag 20v-vel. Sajnos...
Marad a jeti és a nyomaték...:-)
Kazes☻11-09-2015 22:32:42 // 25037
Látod, van... de azt direkte úgy csinálják, hogy tulajdonképpen ne is legyen...
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2015 21:49:42 // 25036
Olyan már egyszer volt, nagyon nem hiányzik. Azért reméltem, hogy van hivatalos megoldás.
Kazes☻11-09-2015 21:38:55 // 25035
Akkor csináld a másik verziót és kerüld a kápéemet... :)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2015 21:20:45 // 25034
Az kár..örök bánatom, hogy a legszebb autót nem szerelték a legszebb hangú motorral :-) A TC-s Rulettkerék 2 eszembe juttatta azt a fránya Marea 20v-t, amivel 500m-t mentem és megvett kilóra. Az a motor...na mindegy :-)
Csak reménykedtem, hogy összehozható a kb azonos lóerő és ccm miatt.
Egyszer csak behozok Brazíliából egy maris 20v turbót. A legjobb sleeper amit ismerek.
Buksi11-09-2015 20:21:28 // 25033
Hivatalos úton akkor lehet csak lepapírozni, ha gyárilag szerelték ezzel a motorral a 146-ot, és akkor sem egyszerű és nem olcsó. :-/
Én végig kérdeztem az NKH-nál és a NAV-nál is a dolgot, de letettem róla mert, horribilis összeg jött ki a végén. :-(
Buksi11-09-2015 20:14:43 // 25032
Mondjuk nyugtatóra? :-DD
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2015 20:07:43 // 25031
Na ez így annyira jól nem hangzik :-)
Csak ötlet, de lehet jobb ha maradok a dízel piszkálásnál. Még nem tudom, csak azt, hogy 146-om az sokáig lesz még. :-)
'''''11-09-2015 19:17:10 // 25030
Félve kérdezem meg,de minek az ezres? :-)
Buksi11-09-2015 17:35:22 // 25029
Mindent meglehet oldani. Vigyél magaddal sok pénzt meg egy ezrest. ;-)))))))
WarbiRunner (Gyuri)10-09-2015 20:36:33 // 25028
Egy 146 TI-be bepapírozható egy 2.0 20v motor? Van erre hivatalos járható út?
mreni08-05-2015 12:33:56 // 25026
na azért az a 250ló nem kevés... :D :D
nekem is megirta Ákos,határozottan jó lett a gép,szinte új autót kaptam :D
Kócosw08-05-2015 07:37:56 // 25025
jah, nekem a cel hogy a maximumot kihozzuk ugy hogy a kocsi meg hasznalhato legyen,es nem arra hogy havonta kupplungozzam,vagy feltengelyt csereljek,vagy valtot :DD
Kócosw08-05-2015 07:35:20 // 25024
marcsak maradekok vannak :)
egy marea cooler ami vegül nem került be, nappali menetfeny,atalakitott facelifetes infocentrum..ezek mar maradnak, illetve eladok :D
Bobika08-05-2015 07:24:32 // 25023
Hol az a padlas..majd molyolok benne egy kicsit..:))
Föckös08-05-2015 06:25:30 // 25022
hát ezt nem lehet mérni sztem, csak sejteni, hogy mennyinél reccsent meg...
De most komolyan, minden elismerésem a srácnak nagyon sokat dolgozott az autóján, de minek 604nm 2500on? 500al nem lett volna semmi baja, és attól még akkor is meglenne a számára várt 300 paci.

Amíg a kuplung megcsusszan, addig óvja a váltót, difit, féltengelyt:-)
Kócosw07-05-2015 19:44:36 // 25021
az a fránya idő..én egy evig gyűjtögettem,most ürítem a padlást :D
Bobika07-05-2015 17:36:50 // 25020
Hat remelem jo lesz,es mindenkinek tetszeni fog...:)csak idok kerdese...
'''''07-05-2015 16:34:04 // 25019
Szolid 250ló! Még jó hogy nem lesz erős! :-)
Vazze,itt sokan a felének is örülnének!
Kócosw07-05-2015 12:46:26 // 25018
Szetd mennyi forgatonyomatekig erdemes probalkozni amivel meg nemkapod szet a gyäri elemeket..feltengely valto etc...
Kuplung mas kerdes :)
Föckös07-05-2015 12:43:23 // 25017
Urak én nem akarok titkolózni, nagy tervek voltak egy igen komoly 10v tuningra, de visszább vettem, ugyanis a várható nyomaték hamar hazavágta volna a hajtásomat.
Egyik ismerősömnek el is készült a gép, és sajna a 604nm gyorsan kinyírta a féltengelyt neki. Konkrétan kettétörte...
Emiatt a régóta polcon tartott dédelgetett GTB2260 eladásra került...
Egy ismerős vette meg, aki szintén a polcon fogja tartogatni még egy darabig ahogy ismerem. Ellenben ő a német konszern autóját használja, amihez gombokért lehet igen jó injektorokat ( szlenggel élve "csúcsokat") venni, de akár egész motort bagatel árakon tud szerezni.

Így most marad a gyári csiga, illetve nem, mert azért a polcon elfoglalta a nagy 2260as helyét egy 2056os, amihez lassan minden megvan, hogy a helyére kerüljön.
Sajna viszont a kevlár kuplungom már most bedarál, ami szerintem nem "maaajd bekopik" kategória....
Szóval kuplung csere (csak erősített), és a turbó cseréje után még 5db injektor felújítása jön. Remélem ezek elkészülnek Kaposra, de akkor sem lesz azért az enyém egy nagy versenyautó, olyan 250 ló a target.
Kócosw07-05-2015 07:37:29 // 25016
kivancsi leszek milyen az a morcos külsö ;)
Bobika07-05-2015 06:54:45 // 25015
Akkor marad a chip..es morcos kulso..majd bemutatom ha elkeszul..
mreni06-05-2015 22:50:01 // 25014
Érdekes ez a csúcs dolog,nem teljesen u.a mint a 136lovasokon?
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2015 22:44:07 // 25013
Ja és egyébként...chippelés nélkül aligha lehet plusz lovakat kihozni. Itt a légszűrő, sportdob kombó az nem sok semmi önmagában :-) Mert a program adott levegőhöz adott gázolajat fog adni, ha a fene fenét eszik is. Szóval nagyjából elkerülhetetlen a chippelés , ha plusz lovakat akarsz.
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2015 22:23:37 // 25012
Amit eddig 136-140 lovas egyen chippet láttam erre a motorra, az még elméletben se volt 130 se.
Elvileg kb 145 ló gyötörhető ki...stílusosan :-) Nekem azt mutatja, hogy e fölött csak a füst jön meg, plusz erő már nem. Nyomaték 350Nm körül összejön. Persze mindez számok szintjén, a valóság meg ki tudja...meg kéne mérni.

Sajna pont ez a motor amibe nagyon bele kell nyúlnia, ha ez nem elég. Kicsi a turbó, nincs vgt vezérlés, lassúak a porlasztók.
Turbó tuning után 160 lónál fogná meg kb az injektor.

És egyébként pont túl sok néha ez is...Már így is kiált egy féktuningért.
Kócosw06-05-2015 21:56:15 // 25011
Happy K-t magamnak :D
Kócosw06-05-2015 21:54:25 // 25010
mindenki lapít:)
'''''06-05-2015 21:44:49 // 25009
Valami nagy durranásra készül mert dugva tartja! :-)
mreni06-05-2015 21:34:45 // 25008
Azert a 66-od sem lehet gyenge 😃 hol tartasz? Mennyit kap a gép? Mire saccolod?
Föckös06-05-2015 21:13:02 // 25007
simááán. Vagy két éve arról álmodozom, hogy veszek egy 145öst.
Persze egy ideig állna, aztán 16v edc16c39, 2056os gtb csiga, nagy cooler, wmi, meg open exhaust, egy erősebb kuplunggal, és imádnám alázni az offokat a 200+lóval ;-)
Kócosw06-05-2015 21:03:38 // 25006
forditva kell, a belső értékek fontosabbak :D
Bobika06-05-2015 20:43:37 // 25005
Koszi sracok,valami lesz biztos..:)))de elobb a kulsosegekre megyek ra..utana johet a belso...:)
'''''06-05-2015 20:20:39 // 25004
Ezért tettem a "chippet" idézőjelbe. :-) Ennél a két megoldásnál én nem tudok egyszerűbbet és hatékonyabbat.
Kócosw06-05-2015 19:57:45 // 25003
hát igen,a felhasználó számára a legegyszerűbb...
Piritu - 1.000.00006-05-2015 19:27:41 // 25002
A box még egyszerűbb :-P
'''''06-05-2015 19:15:55 // 25001
Bakker,a"chip" a legegyszerűbb!
Kócosw06-05-2015 19:05:37 // 25000
Ezzel nem tudok vitatkozni :D
Kócosw06-05-2015 19:03:27 // 24999
igy van, nem egyszerű.Olcsónak sosem olcsó a tuning.JTD-k jol huzhatók,az enyém az első chipeles óta többmint 100000 km-tert tolt le minden hiba nélkül.Jol kell megirni a chipet es akkor nemkell felni tőle.
Ha az nem elág, nyitott,rendszer, nagy cooler, nagyobb turbó, nagyobb csucsok,és folytathatnám...de ezek nem olcso játékok...
Bobika06-05-2015 18:38:11 // 24998
Egy ALFA mindent meger..:))
mreni06-05-2015 18:11:01 // 24997
egy 145 jtd egy jó progival 140ló fölött tud,ami már elégséges,szerintem,széria motorral kipuffal
Mr. Z06-05-2015 17:30:49 // 24996
viccet félretéve, nyilván turbónyomás emelés + kipugó és arra chipet íratni. De egy komolyabb turbó ami bírja, + egy rozsdamentes rendszer egy mérőpados chip írás összesen annyi mint egy 145 JTD. Megéri?
Mr. Z06-05-2015 17:27:57 // 24995
legolcsóbb tuning a súly csökkentés... Kidobálod az üléseket, a motoros bőr memóriás légzsákos ülés a 166-ba 35 kg 1 db :) Egy verseny ülés 5kg. kidobsz egy komplett szett bőrt az vagy 70kg egy 166 esetében, 7,6 ló/ kg -ról 7,1 ló/ kg kb 8% tuning. :D kiszeded a klímakompresszort kipucolod a csomagtartót. 15% is meglesz :)

Utcára meg nem kell tuningolni....
Bobika06-05-2015 17:21:37 // 24994
Hi..tudna valaki ajanlani valami egyszeru tuningot teljesitmeny novelesre chipen kivul? 145 1.9 jtd re..koszi
Kócosw04-05-2015 21:25:40 // 24993
Nekem van ilyen a blogomban csak 156 on sokküllös verzióban :)
Kócosw04-05-2015 21:24:51 // 24992
Javítanálak :) a nyomaték miatt :) megnézzük juni elején Mankynál mit tudunk alkotni :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.