Forum >> Alfa tuning
GEORGE11-04-2006 21:33:38 // 2841
Most rákerestem a neten de nem találtam... :-(
Pedig újságban reklámozták!!!!!!!!
Poló11-04-2006 21:32:51 // 2840
Mercis csávókám még nagyobbat nézzen?? :-))))))))))
DCS11-04-2006 21:30:48 // 2839
ez nagyon tetszik,kezdek ilyet keresgetni...,nagyon jó ötlet! köszi :-)
GEORGE11-04-2006 21:29:01 // 2838
Eddig csak hirdetésben láttam mint új autót.
Gondolom használtra még azért várni kel...
GEORGE11-04-2006 21:28:21 // 2837
Sorry utána már láttam:-)
DCS11-04-2006 21:26:05 // 2836
van már ilyen használtban??
GEORGE11-04-2006 21:25:20 // 2834
Hogy sokan-e???? :-))))))))))))
GEORGE11-04-2006 21:24:48 // 2833
Igen tavaly ösz óta, volt hirdetésekben is.
Kerekítve 150 paci :-)
DCS11-04-2006 21:24:46 // 2832
na az komoly lenne, felizgatott! Képzeljétek el egy Scudo ,ami 330 ló felett lenne...Sokan meglepődnének!!! :-)
GEORGE11-04-2006 21:23:29 // 2830
A kicsit több pénzes verzióban milyen teljesítmény fog tudni?
DCS11-04-2006 21:22:35 // 2829
ja egyébként ebben a topicban nincs "off-os" autó ,legalábbis engem nem zavar. /A Halesztől meg majd kérünk engedélyt! :-)))) /
DCS11-04-2006 21:21:04 // 2828
ez megy...,nekem csak 1.9 td-m volt ,de az is verte a 150 lovas személyautókat...!
tehát pici pénzből 20-25 ló. /75 ezer forint/ egy picit többől +60 ló!! /300 ezer forint/,de a fogyasztásod normál használatnál még így sem nő és ez a legfontosabb!
DCS11-04-2006 21:18:05 // 2827
szívó 2.0 16V motor volt,mi építettük át....,elég jól sikerült ez is! :-))
GEORGE11-04-2006 21:03:48 // 2826
Bocsi ez lemaradt viszont a Scudo 2,8 JTD az már saját moci:-))
A következő ez lesz :-)
GEORGE11-04-2006 21:03:12 // 2825
Full Francia, a motorszámom így kezdődik: PSA.....
A márkák közti tipusjelzések levédése miatt van JTD írva rá.
És azért 2,0 JTD mert ilyen JTD nincs csak 1,9 JTD, a Doblok mocija házon belüli ezért van 1,9 JTD ráírva.
Poló11-04-2006 20:36:17 // 2824
Azok télleg nem JTD-k?
Én azt hittem, hogy csak a kasztni közös a két OFF-al és mindenki azt a motort teszi bele, amit gyárt.
GEORGE11-04-2006 20:33:05 // 2823
Szeva Csaba.
Tudom OFF, de van egy 2002-es Fiat Scudo / 2,0 HDI 16v / Mit lehetne kihozni belöle?
Egész kevés +ra gondolok.
Az ELAFORG-tól a Feri mondta hogy foglalkoztok ilyennel is:-)
Poló11-04-2006 20:30:13 // 2822
Te raktál rá turbót vagy egy turbós motort tettél bele?
DCS11-04-2006 20:27:11 // 2821
nem alfával történt ,nem biztos ,hogy ott örülnének nekem.... :-(
DCS11-04-2006 20:26:26 // 2820
bárki,bármilyen autóval jöhet,ez egy igazi tuning autó tali lesz....egy kis teszteléssel!Lassan valaki összeszedhetné ,mennyi embert is érdekel ez a dolog konkrétan! Júliusban összehozhatjuk!
Poló11-04-2006 20:19:09 // 2819
Nagy lehetett :-)))))))
Szerintem tedd be az utca áldozati topicba is.
IuliusCaesar11-04-2006 20:16:25 // 2818
Üdv DCS!
Ha lenne ez a találkozó énis szívesen elmennék! Elvinném a Lanciat hátha vkit azt is értékeli!
DCS11-04-2006 20:15:07 // 2817
Ma teszteltem először a Dedra kocsit,ami most készült el.....
Meg volt az első áldozat a Sorin...
500 coupe merci kocsi 3. végéig /170/ olyan 80 métert kapott... A lámpánál aztán jöttek az érdekes kérdések: mi a Fa**om van ebben az autóban??Mitől megy ez így,miért csikorog a kerék még 130-nál is??
Az ember nem tért magához ,pedig a nyomás még csak 1.3-on van,tényleg érdekes lesz kb 400 lovat elsőkerékre levinni .Egyenlőre még ezt a 320 körülit sem igazán lehet vezetni,hiszen végig pörögnek a kerekei.Az összkerék azért más lenne,de így , mivel ilyet még nem csináltunk érdekes érzés... És rögtön jön a második ilyen autó ,hiszen VZcoupe végre bejáratott autóját is állítom még a héten,tehát rögtön lesz 2 db elsőkerekes szörnyetegünk...!
Hát ez történt ma!
DCS11-04-2006 20:01:05 // 2816
Most már kipróbálom én is... :-))
Attie11-04-2006 19:37:40 // 2815
Itt vannak érdekes motorral szerelt Alfák :)
Kipróbálnék egy 75 3.6 V6-ot :)
http://www.alfaracer.com/Lap%20Records.htm
Cho Simba (TomQ4)11-04-2006 15:58:45 // 2814
Én értem :) Én is így szoktam váltani de csak akkor ha lassan váltok pl városban lassú forgalomnál. Mert amig berakom a következő fokozatba, addig a fordulatszám leesik. Ha nyomok egy kis fröccsöt (nem magamba hanem a kocsiba) és ezzel megemelem a fordulatot, akkor a kuplung felengedésekor a motor nem alapjáraton lesz hanem sacc ott ahol lennie kell. Ugyanis ha alapjáratos motorra engedem rá a kuplungot, akkor a 3.2-es moci megrángatja a kocsit amig felveszi a fordulatot. Normális gyorsuláskor persze nem kell fröccsölni csak a vasárnapi autós tempóban.
Slowfeet11-04-2006 13:38:26 // 2813
Igen, de ott nem voltak szinkronizlt váltók....
TarP11-04-2006 13:23:33 // 2812
Próbáld ki :)
Modom, ez nem a "RACE" üzemmód, ott nincs idő ilyesmivel játszani.
Lassabb váltásnál nem hagyod leesni a motor és a turbina fordulatát.
Aain Prost hadovált erről valamit még az F1 túró korszakában.
Poló11-04-2006 13:15:58 // 2811
Van egy buszsofőrünk. Az is azt csinálja :-)))))))
DCS11-04-2006 13:13:21 // 2810
Tehát Te felfelé váltanál gázfröccsel????
zolee14511-04-2006 13:12:10 // 2809
bocsi, néhány szóban néhány betűt elírtam, addig kell próbálgatni a hibás betű helyére egy másikat míg értelmes szó nem lesz belőle.:)
zolee14511-04-2006 13:10:38 // 2808
az egyik haveromnak mutatta egyszer egy OFF Bravo HGT-s srác hogy hogy vál, ha gyorsul: 1-nagy gáz, majd tiltás előtt kicsivel kuplung ba 2-es, de közben áll a gázon, a motor tiltáson forog, majd kuplung ki.:)
állítolag gyakran cserél difit...
TarP11-04-2006 12:38:22 // 2807
A válaszból azt is kihallottam, mintha nem lenne értelme a fordulaton tartásnak.
Van értelme? Érzetre igen.
Persze a gyorsulós váltásnál, ami csak egy rántás a váltókaron, ott nem marad idő sem elvenni, sem újraadni a gázt... De lendületes krúúúzulgatásnál az embör picit lassabban vált, legyen ideje szinkronizálódni a váltónak...
Slowfeet11-04-2006 11:23:37 // 2805
Pár éve izomkodott egy civic vti (földig ültetve) a régi m7-esen. Én 180 körül mehettem, de hondás mint a barom (hondás körökben a Bp siófok fél óra a legenda) elszáguldott mellettem, erre valahol előrébb valaki elkezdett 120-szal előzni, mire a honda fékezett és csak annyit láttam, hogy az egész első spoiler elröpül szép nagy ívben a pálya mellé, de a civic is utána (nem tom mi történhetett) kipördült és csúny nagy porfelhőt kavart amikor kibányászott néhány köbmétert a rézsűből (még az én kocsimra is záporoztak a göröngyök, miközben vészfékeztem). Mák, hogy még a hondásnak sem lett komolyabb baja, nemhogy másnak....
Szóval nemcsak a merga esik szét....:)
DCS11-04-2006 11:14:36 // 2804
nem bántja a turbódat ,ha Neked így esik jól ,akkor váltsál így!
TarP11-04-2006 10:59:00 // 2803
Így gondolom: Kuplung benyom, ekkor fokozatból kivesz, (ekkor fordulat kezd lemenni, emiatt kis gázfröccs) ezután fokozatba betesz, kuplung ráenged.
Mindez monnyuk 0,5sec alatt.
Szóval kínozza-e az a túrómat, ha így váltok, hiszen ekkor lapátok forognak, nyomás elenged (BOV), gázfröccsre lapátok gyorsabban forognak, de BOV elengedi a nyomást teljesen, utána gázadásra lesz egy rúgás a turbinalapátoknál?
Húú, eddig aszittem értem:) Mostmár remélem Te érted.
DCS11-04-2006 10:58:09 // 2802
lesz ladais,most állítom a barátomét ,ami a legerősebb lett ,amit eddig csináltunk /300+/
drPN11-04-2006 10:58:06 // 2801
:))) Elég a rajtszámokat felírni, abból azonosítják a kis kockákat...:))))
DCS11-04-2006 10:54:24 // 2800
júniusban rendezünk ....
TarP11-04-2006 10:50:01 // 2798
Gondolom ráparkolt erre-arra előtte azzal a kis motorvédő műanyaglappal, aztán leszippantotta a légáramlat...
Mindenesetre jó móka volt, de mindenki bexart hirtelen, amikor szilákok repkedtek a Merci alól :) Gondolj bele, mit rajzoljak a baleseti bejelentőbe, ha pl összetöri a GTV elejét? két kis kockát, ahogy versengenek? :)
Egyiken Rajkőnen felirat, másikom Massza?
drPN11-04-2006 10:42:59 // 2797
Igen, az lehetséges. De ha belegondolsz, nagyon durva, hogy 250-nél szétesik a 15millás autód... Mér' nem vesz Alfát???? Nem is értem...:)))
TarP11-04-2006 10:34:02 // 2796
Akkor max annyi történhetett, hogy őt 250-nél leszabályozták, én meg 24x-ig tudtam menni erőből...
Így mentünk egy ideig, aztán neki lefittyent a motor alatti műanyag légtetrelője, ami csúnyán széttört...
De nem láttam AMG feliratot.
drPN11-04-2006 10:29:32 // 2795
Hát ha tényleg 3.2 compi volt, akkor gratula, ha menni is tudtál vele...:) 5.2 alatt van 100-on... de nincs stílusa...:)))
zolee14511-04-2006 10:28:15 // 2794
ha nem lyukas az alja akkor nagyon jó fűrdőkádnak.:)
drPN11-04-2006 10:27:39 // 2793
van 3.2 compressor, a gyári AMG változat, ami 354 lovas. a 2.3 compressor pedig 192 ló...
Csabee11-04-2006 10:21:32 // 2792
dehogycsuvakka, lukszkájvóker!!!:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
552
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?