Forum >> Automata vs kézi váltó
selespeed22-12-2006 23:58:10 // 1373
Igazi zene volt a fülemnek a hangja,még a lyukas flexi cső sem zavart.Engem legalább is.A szomszéd már nem érdekelt,-)))
Most már Neked nyugis müszakot:-)
Megyek vízszintbe,mert holnap"kolbászolás"vár rám.Azt pedig korán kezdik erre fele:-))
Üdv
csocsi22-12-2006 23:50:16 // 1372
EZ jó ötlet .))
Az enyémnek is nagyon "rossz" hangja volt mikor össze lett rakva és elindítva.
selespeed22-12-2006 23:45:26 // 1371
Nagyon +kivántam már:-)Olvasgatva az utca áldozatait,irogatva a váltóról jutott eszembe,hogy azért nem ártana járatni 1kicsit a motrot.
NAgyon remélem,mert azt nem adják a lámpával,még az üzletben sem.
csocsi22-12-2006 23:39:48 // 1370
De azért mostanra csak rászántad magad.
A motor még talán meg is menekülhetett akkor :)))
selespeed22-12-2006 23:35:01 // 1369
Mióta hazahajtottam,+sem néztem eddig.A lámpa üvegje épnek látszik.Az index rész nem látszik ki a felgyürt sárvédőtől.Ezek szerint csak a lámpát tartó akármik végett kell vennem ujjat.Azok letöredeztek.
Basszus az állitó motrot nem próbáltam ki:-(
csocsi22-12-2006 23:28:23 // 1368
Kíváncsi vagyok rájuk. Bár gondolom neked nem annyira jó nézegetni
selespeed22-12-2006 23:25:48 // 1367
Ezek szerint igen.
Lehet,hogy a napokban már lesz szivem képet feldobni,akkor megláthatod.
csocsi22-12-2006 23:21:05 // 1366
Én a garázsba sem mentem le míg nem volt autóm.
Úgy látszik sokat kibírnak ezek az alkatrészek.
selespeed22-12-2006 23:18:03 // 1365
Nem megyek vele,de azért begyujtottam:-))))))))))
10napja a közelébe sem mentem.:-(((
Nem hiszitek el:a fényszóró,helyzetjelző müködik,igaz 90fokkal elfordulva:-(
A jobb indecs nem dolgozik.Hihetetlen ekkora ütés után!!!!
csocsi22-12-2006 23:12:27 // 1364
Szerintem neked ez a megoldás nem fog annyira tetszeni :)))
Meg tudlak érteni.
selespeed22-12-2006 23:09:35 // 1363
Valóban,már emlitetted a beavatkozást:-))
Még egy kevés és ilyen állapotban meghajtom a gépem:-)
Hiányolom a "fülecskéket":-((((((((((((((((
csocsi22-12-2006 23:07:42 // 1362
CSak sajna általában olyan történik ami még eddig nem volt :(((
Bár remélhetőleg nem következik be
selespeed22-12-2006 23:05:17 // 1361
Én sem,csak eszembe jutott,mert hát nem tarthat az ilyesmi örökké.
Habár tudtommal a rendszer nagyon védi.:-)))
csocsi22-12-2006 23:04:11 // 1360
Azt nem mondtam, időnként mikor úgy érzem, hogy nem az elvárásaimnak megfelelően viselkedik akkor beavatkozom :))))
selespeed22-12-2006 23:02:14 // 1359
Akkor ezek szerint,Te egy sima automatta váltóval is beérnéd?
csocsi22-12-2006 23:01:27 // 1358
Nem hallottam még róla, hogy valakinek ilyen gondja lett volna
selespeed22-12-2006 23:00:30 // 1357
Most,hogy igy mondod,bizti igazad van:-)
Valaki közólónk cserélt már kuplung set-et,mibe fáj az?
csocsi22-12-2006 23:00:19 // 1356
Engem ez ragadott meg benne leginkább :))))
selespeed22-12-2006 22:58:15 // 1355
Ebben is van valami:-)
theo22-12-2006 22:54:13 // 1354
Hy.
A kuplungra én azért nem gondolok mert elvileg ha rossz akkor csúsznia kéne.
A leprobálása a következő: 1-es, fék benyom, gáz nyom és ha jó a kuplung akkor kocsi le akar fulladni ha felpörög akkor kuolung nem jó.
csocsi22-12-2006 22:49:30 // 1353
Ha már egyszer van akkor ki is használom :)))
selespeed22-12-2006 22:43:35 // 1352
Erre gondoltam én is:-D
selespeed22-12-2006 22:42:29 // 1351
Hellóka!:-))
Én is arra gondoltam,estleg a kumlung állapotából fakadóan nem választ le eléggé.
A váltóban,ha jól emléksze,a rendszer mükögő képes,ha a nyomás 35b felett van.
Az 1-esbe való leváltás a kézi váltóknál is nehézkes menet közben.Ebben igazad lehet.
csocsi22-12-2006 22:35:15 // 1350
Nem, hiszen ezért használom a city gombot :))))
csocsi22-12-2006 22:34:47 // 1349
Szeva .))
Azt hiszem Ribipeti volt aki a visszaváltást írta.
selespeed22-12-2006 22:33:07 // 1348
A kocsiban pedig csak a vezetésre tudsz koncentrálni?,-)
theo22-12-2006 22:30:04 // 1347
Hy.
Mint írtam nekem ugyan ezek a gondjaim vannak.
Váltóolaj csere nem használt, hydreulika olaj után tőltés nem használt az egész rendszerben nagyon minimális az olaj mennyiség.
Mondom nekem az össze vissza váltást a szoftver frissités megoldotta a recsegésnek nem használt.Amúgy a computer hibát nem írt ki.
Én két szerelőnél is voltam vele átnézték és arra következtetésre jutottunk, hogy innentől csak bontással fogjuk megtalálni a hibát.
Ja és még egy szivattyunál a computer 50 báros nyomást írt ami jó a szerelő szerint.
Én sajnos szinkronra gyanakszom.
Mindenesetre kiváncsi leszek neked mit mond a szerelő.
Más: valaki írta, hogy neki nehéz menet közben az egyesbe való visszaváltás
ez azért nem mehet recsgés nélkül mert az egyes fokozat elvileg nem szinkronos.
Ha nincs igazam akkor bocs:))
csocsi22-12-2006 22:29:16 // 1346
Egyszerre több helyre is tudok figyelni .)))))))
selespeed22-12-2006 22:28:24 // 1345
Ha ilyen fontos dumák folynak,Te meg még Amorezol is,akkor igazi kis Napoleon vagy:-))
csocsi22-12-2006 22:25:00 // 1344
Minden műszakváltáskor ez zajlik. Az erőmű eseményei elhangzanak és minden szakterület beszámol.
selespeed22-12-2006 22:22:55 // 1343
Ilyen időben?
Mi okossat tudnak ilyen későn mondani?
csocsi22-12-2006 22:20:38 // 1342
Nem, közben még a konferencia zajlik a háttérben amire oda kell figyelnem
selespeed22-12-2006 22:19:12 // 1341
Nekem igen:-)))
Lekapcsolták a "másik"gépet,hogy majd 10perc kellett mire észrevettél?:-)
csocsi22-12-2006 22:16:15 // 1340
Szeva barrátom :))
Ezek szerint letelt a műszakod :)))
selespeed22-12-2006 22:08:13 // 1339
Jó Estét a Munkásságnak.-))
csocsi22-12-2006 17:11:51 // 1338
Akkor úgy látszik nem figyelmesen olvastam el a hsz-t :(((
Akkor most már más a helyzet
-=ftc001=-22-12-2006 17:09:01 // 1337
Nem, de akkor ugye még nem volt a reccsenés, csak a "gondolkodás".
csocsi22-12-2006 16:58:16 // 1336
Most néztem, hogy fővárosi vagy. Akkor nem csodálom, hogy kénytelen vagy dugókban is közlekedni.
Mikor a szervízben mondtad ezt a dolgot az olajon kívül más tippjük nem volt a szakiknak?
-=ftc001=-22-12-2006 12:45:50 // 1335
Igen, a kuplung a másik lehetséges ludas.
Megnézetem mindenképp azt is.
selespeed22-12-2006 12:37:42 // 1334
A hidraulika olaj ellenőrzés után nézesd meg a kuplungot,szerintem az a gyanus.A hidraulika egyformán dolgozik minden sebességnél.Inkább kuplung hibára gondolok,vagy(ne igy legyen)váltó gond.
csocsi22-12-2006 11:36:11 // 1333
Akkor valami van a tippedben :(
-=ftc001=-22-12-2006 11:35:22 // 1332
És természetesen hideg motornál sem, csak ha már gurul egy jó ideje...
csocsi22-12-2006 11:30:32 // 1331
Tehát ha városon kívül haladsz akkor nem tapasztalható a dolog, csak ha ben t a városban. Akkor viszont helytálló lesz a megérzésed, de remélhetőleg valami kisebb gond merült fel.
Mint írtam nekem ilyen tapasztalatom nincs, igaz én ritkán járok nagyvárosban.
Az ismerős mindig jó ilyen helyen, használd is ki.
-=ftc001=-22-12-2006 11:25:53 // 1330
Hát igen, van ráció abban amit mondasz.
Ugyanakkor országot járva nyoma sincs ennek a jelenségnek, igaz, akkor nem is vált annyit...
Elsőkörben oda viszem vissza, mert így első alkalommal meggyőzőek voltak (kedvesek, figyelmesek). Persze lehet azért, mert van ott ismerősöm :P
csocsi22-12-2006 11:21:50 // 1329
Ez a dugóban araszolgatásos dolog nem tudom mennyire befolyásolhatja, mert ugye ennek a rendszernek eleve a városban van előnye.
Ha oda viszed ahova előtte, akkor kíváncsi vagyok mit mondanak erre az esetre.
-=ftc001=-22-12-2006 11:15:39 // 1328
Hát nem esett jól a szívemnek ezt hallani, az biztos.
Azért is kérdeztem rá az araszolgatásra, mert gyanús, hogy ilyenkor egy idő után hangosabban is dolgozik a rendszer. Jobban hallani minden fel- és leváltást. Olyan mintha túlmelegedne a rendszer,és ezért lenne, de nem akarok hülyeségeket beszélni.
Biztos, hogy megnézetem még1x, de már csak ünnepek után tudok rásort keríteni.
csocsi22-12-2006 10:04:56 // 1327
Szeva :))
Ez nem jó hír :((((
Én ezért kérdeztem mindjárt a hidraulikaolajat, szerintem érdemes lenne megnézetni.
Mondjuk ezt a váltóreccsenés nálam még nem jelentkezett.
-=ftc001=-22-12-2006 09:58:46 // 1326
Sziasztok!
Nos, úgy néz ki a váltóolaj feltöltése nem oldotta meg a "gondolkodó 3. fokozat" problémáját. :(
Tegnap egyszer-kétszer már újra csinálta. Sőt, történt rosszabb is...
Az egyik visszaváltásnál 3-ból 2-be szabályosat reccsent a váltó. :-/
Lehet ez hidraulikaolaj problem??
Illetve lehet ez a dolog összefüggésbe azzal, hogy szinte egész nap dugóban araszolgattam?
csocsi22-12-2006 08:45:10 // 1325
Azért ésszel történt a minősítés :)))))))
De rájöttem, hogy a fizikai munka nem nekem való.
Nem tudom én ilyet még nem tapasztaltam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
460
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?