Lehet, hogy igazad van. A Selespeed működését ismerem, az Aisint vagy más automata váltókét nem. Ismerősöm a DSG-s Touranját mindig üresbe rakja piros lámpánál, ha nem nyomod erősen a féket, kúszni kezd :). Elég zavaró folyamatosan beleállni a fékpedálba, amíg vársz a zöldre :). Ha nem nyomod folyamatosan, erősen a féket, kínlódik a motor, kuplungol. De lehet, hogy csak erős láb kell, és kész :P :D.
Egyébként nem biztos, hogy a Selespeednek is jót tesz, hogy sokszor kirakod üresbe, bár a gyár szerint így kell tenni. Én mindig üresbe rakom várakozásnál.
Forum >> Automata vs kézi váltó
Imyx04-01-2013 15:45:02 // 8623
kapeka (Nagyvad)04-01-2013 15:42:04 // 8622
És igen: D+fék.
kapeka (Nagyvad)04-01-2013 15:41:39 // 8621
Az hogy menni akar, természetes, de ennyit bőven elbír a szerkezet, ez nem erőlködés. Az automata váltó hosszú életének a titka (és persze minden váltónak) a minél kevesebb váltás, pl. inkább autópálya használat, nem kézzel kapcsolgatunk, hanem ráhagyjuk a dolgot. Mivel eddig mindenkitől nagyjából ezt hallottam, olvastam, én elhiszem. ;-)
Trumpf (NagyVad)04-01-2013 14:26:37 // 8620
Kösz a válaszokat! A gondom csak az hogy D-ben, állva a váltó egyfolytában vinné tovább az autót. A hangján is hallani hogy erőlködik míg én taposom a féket, mert ha D-ben van akkor már menne, ezért szoktam N-be húzni, itt nem ad nyomatékot a kerekeknek, és a hangja is nyugodt. Akkor mégis csak D+fék a pirosnál?
kapeka (Nagyvad)04-01-2013 12:27:25 // 8619
A kérdés hagyományos automatára vonatkozik, annál viszont nem kell, nem is ajánlott feleslegesen N-be tolni a váltót, mivel ezzel jobban terhelődik, mint ha marad D-ben. A Selespeed más elven működik, ott ez nem probléma - tudtommal. Szóval 1 perc lámpa miatt ne terheld tologatással a váltót. Lehet néha sok hülyeséget is írnak, de itt szerintem össze van szedve, hogy kell bánni vele.
Imyx04-01-2013 10:30:17 // 8618
Piros lámpánál javallott üresbe tenni, kíméled ezzel. Szerintem szinte mindenki üresbe teszi, mint manuális váltónál.
Trumpf (NagyVad)03-01-2013 22:03:26 // 8617
Szép estét Mindenkinek! 166 2.4 JTD-m volna 5-seb. AISIN váltóval, és azt szeretném kérdezni hogy pl. piros lámpánál hová toljam a váltót? Jelenleg azt praktizálom hogy megállás után N-be tolom és kézifékkel vagy a féken állva megvárom a sárgát. Nem ártok-e így a kocsinak?
Ha valakinek volna magyar nyelvű használatija, azt is szivesen fogadnám.
Előre is köszönet az infóért!
Ha valakinek volna magyar nyelvű használatija, azt is szivesen fogadnám.
Előre is köszönet az infóért!
Alfa_156_lapi16-11-2012 15:23:47 // 8616
Akkor oké....:-) Ha a potik közül lett vmelyik bűnös, akkor azt a comp szerintem kiírta volna.
Jó autózást!
Jó autózást!
Bambinoo16-11-2012 14:19:49 // 8615
Na sikeresen tuleltuk a mai napot. Radugtak a gepre es semmilyen hibat nem irt ki, valszeg keves volt az olaj benne mert ment bele 2 deci..de ha mar ott volt ujra megtanitottak valtani:)
Bambinoo14-11-2012 22:18:12 // 8614
Rendben, penteken viszem dokihoz radobjak gepre es kiderul..remelem nem komoly amugy azota (kopkop) rendben van, tehat remelem csak eletronika.
Alfa_156_lapi14-11-2012 18:40:56 // 8613
Ahogyan én tudom (nem biztos, hogy jól) a potméter működése is felel a seb. fokozat helyes "megtalálásáért". Ha N-ből 2-be raja, utána 4-be, akkor lehet ez a gond.
Ha sikerül megcsinálni légyszi írd meg, kíváncsi lennék, hogy mi volt a baja.
Ha sikerül megcsinálni légyszi írd meg, kíváncsi lennék, hogy mi volt a baja.
Bambinoo13-11-2012 16:53:26 // 8612
nekem 1 percnél dobja ki a sebességet N-be. (2004es évj.)
Bambinoo13-11-2012 15:26:26 // 8611
ejj..ez a váltó nem szimpatizál velem. Ma megint elkezdte, hogy elindulok, váltani szeretnék, és nem akarja venni a sebességet, és ha veszi akkor 3-ba rakja, majd 5be.. tehát 2 sebességet ugrik. Mindez hideg motornál. Mentem vele pár km-t, majd leállítottam, majd ismét elindítottam mentem vele és tökélestesen működik. Fogalmam sincs, hogy mi az istenért csinálja ezt, de az biztos, hogy pénteken megy a dokihoz..
Bambinoo12-11-2012 21:40:18 // 8610
Rendben, köszönöm szépen :)
Alfa_156_lapi12-11-2012 17:34:44 // 8609
Számítógépre minden 10e km. megtétele után kell(ene) tenni, hogy utánahangolódjon a kuplungtárcsa, mert ez nem állítja magától a kopás után. Ezt csak computerrel lehet, hogy jó legyen, utána sokkal simább a váltás.
Úgy tudom 3 poti van, ami a seles működését befolyásolja, nekem 1 lett kicserélve, állítólag ezzel szokott probléma lenn, nekem ez a motortérben a tűzfal előtt van, lennt valahol. A 2-ik a váltóbot alatt, a kipuff felett, felülről nem látszik. A 3-ik fogalmam sincs...
Nekem úgy került 90-be, hogy 20 a seles tömítése (szét kellett szedni az egységet, újrasíkolni, tömíteni), fent leírt beállítása, 15 e a poti, 20e a kábel, meg volt 10e üzemanyag ktg., mert folyamatosan próbálni kellett, hogy mikor nem veszi be, dobálja ki N-be a váltót, a többi a munkadíj ha jól emlékszem.
Ebben nincs benne a Kmét-Bp tréler, fel-le, egyéb üzemanyag ktg-k. Nem tudom, hogy tiédben hány poti van, mennyire tömített a seles egység, minden fenti költség csak az én autómra vonatkozik, egyáltalán nem biztos, hogy tiédben ugyanilyen a seles egység, lehet hogy más, olcsóbb, vagy drágább, lehet hogy a tiédben lévőt nem kell 10 ezrenként állítani...... Sajna én nem értek hozzá, csak használom.
A szerelő tényleg oké, korrekt és ért hozzá, keresd bizalommal, ha gondod van vele.
Olajam volt még, az nem kellett.
Érdekes módon akkor kezdte az ökörséget, amikor nyári forróságban sokat volt 100 fok körül a motor és néha megadta magát, most oké, de......amikor jó volt szerettem, amikor szívatott utáltam.
Ez kb. 2 és fél év alatt 8 25 e km) a seles története.
Úgy tudom 3 poti van, ami a seles működését befolyásolja, nekem 1 lett kicserélve, állítólag ezzel szokott probléma lenn, nekem ez a motortérben a tűzfal előtt van, lennt valahol. A 2-ik a váltóbot alatt, a kipuff felett, felülről nem látszik. A 3-ik fogalmam sincs...
Nekem úgy került 90-be, hogy 20 a seles tömítése (szét kellett szedni az egységet, újrasíkolni, tömíteni), fent leírt beállítása, 15 e a poti, 20e a kábel, meg volt 10e üzemanyag ktg., mert folyamatosan próbálni kellett, hogy mikor nem veszi be, dobálja ki N-be a váltót, a többi a munkadíj ha jól emlékszem.
Ebben nincs benne a Kmét-Bp tréler, fel-le, egyéb üzemanyag ktg-k. Nem tudom, hogy tiédben hány poti van, mennyire tömített a seles egység, minden fenti költség csak az én autómra vonatkozik, egyáltalán nem biztos, hogy tiédben ugyanilyen a seles egység, lehet hogy más, olcsóbb, vagy drágább, lehet hogy a tiédben lévőt nem kell 10 ezrenként állítani...... Sajna én nem értek hozzá, csak használom.
A szerelő tényleg oké, korrekt és ért hozzá, keresd bizalommal, ha gondod van vele.
Olajam volt még, az nem kellett.
Érdekes módon akkor kezdte az ökörséget, amikor nyári forróságban sokat volt 100 fok körül a motor és néha megadta magát, most oké, de......amikor jó volt szerettem, amikor szívatott utáltam.
Ez kb. 2 és fél év alatt 8 25 e km) a seles története.
Bambinoo11-11-2012 19:15:51 // 8608
Ertem..es hany ilyen poti van? 90ebe ezek + kabel csere volt? + olaj?
Bambinoo11-11-2012 19:11:47 // 8607
Tendben köszönöm akkor számítógépre nem kell kötni évente?
Alfa_156_lapi11-11-2012 17:35:29 // 8606
Az előttem szólóval egyetértek, figyeld az olajat a tartályban, csak Tutela Cspeed (kb 4000.- Ft./liter), de az egész rendszerbe csak pár deci kell. Ha folyik, akkor az alatta lévő kerék mellett mindig tócsa van, a tartálya pedig üres. Ha kevés neki az olaj, akkor nem fog váltani, vagy villog a váltó ikon az órában.
Ha kinyitod a vez oldali ajtót, akkor hallod hogy dolgozik a rendszer, feltölti nyomással, kb. 5-10 mp között. Ha ez kész, akkor elvileg okénak kell lenni.
Ha megállsz, akkor 40 vagy 60 mp (nekem utóbbi) körüli időben magától kirakja üresbe. (Ez változó asszem az évjárat, típus, stb. miatt).
A lényeg azon van, hogy legyen benne olaj és a potméterek rendben legyenek.
Nekem most nyáron csinálta, hogy R-ből nem vette az egyest. Először nagy nehezen, vagy először a 2-est utána az 1-et, vagy már egyáltalán nem, valamint 2, vagy 3 -ból kidobta magától N-be, és utána semmit nem vett, csak az R-t. Ez a forgalom közben nem frankó, nem volt őszinte a mosolyom.
Volt vele szivacs rendesen, vásárlás után le lett tömítve, azóta nem folyik, most nyáron1 db hibás poti cserélve, (több is van benne, bármelyikkel lehet gáz, darabja 13-30e Ft. között változik).
Végül valamelyik kábel cseréje megoldotta a problémát, Szatyi cartárs küzdött vele rendesen, próbálgatta, csak meglett a baja.
Mindezt úgy, hogy félúton Kecskemét és Bp. között megadta magát (3-ból N és senki sehova), úgyhogy trélerrel fejeztük be az etapot. Nagy élmény és hála Istennek nem olcsó kanyar volt. Kecskeméten senki nem ért hozzá, úgyhogy Szatyival Budán azóta összejárunk, tényleg korrekt srác, ért ahhoz mit csinál. Ha Szatyi nem lenne, már bontóban lenne a gép, mert nem tudnám mire használni.
Szóval a selespeed az ilyen. Egyébként ugyanolyan váltó és kuplungszerkezet van rajta mint a sima váltóson, tehát nem automata.
Nekem kb 20 ezer km alatt ilyen problémák jöttek a seles egység felől, ez kb 90 rugó volt, ha az üa ktg.-et és a trélert nem számolom.
Ha kinyitod a vez oldali ajtót, akkor hallod hogy dolgozik a rendszer, feltölti nyomással, kb. 5-10 mp között. Ha ez kész, akkor elvileg okénak kell lenni.
Ha megállsz, akkor 40 vagy 60 mp (nekem utóbbi) körüli időben magától kirakja üresbe. (Ez változó asszem az évjárat, típus, stb. miatt).
A lényeg azon van, hogy legyen benne olaj és a potméterek rendben legyenek.
Nekem most nyáron csinálta, hogy R-ből nem vette az egyest. Először nagy nehezen, vagy először a 2-est utána az 1-et, vagy már egyáltalán nem, valamint 2, vagy 3 -ból kidobta magától N-be, és utána semmit nem vett, csak az R-t. Ez a forgalom közben nem frankó, nem volt őszinte a mosolyom.
Volt vele szivacs rendesen, vásárlás után le lett tömítve, azóta nem folyik, most nyáron1 db hibás poti cserélve, (több is van benne, bármelyikkel lehet gáz, darabja 13-30e Ft. között változik).
Végül valamelyik kábel cseréje megoldotta a problémát, Szatyi cartárs küzdött vele rendesen, próbálgatta, csak meglett a baja.
Mindezt úgy, hogy félúton Kecskemét és Bp. között megadta magát (3-ból N és senki sehova), úgyhogy trélerrel fejeztük be az etapot. Nagy élmény és hála Istennek nem olcsó kanyar volt. Kecskeméten senki nem ért hozzá, úgyhogy Szatyival Budán azóta összejárunk, tényleg korrekt srác, ért ahhoz mit csinál. Ha Szatyi nem lenne, már bontóban lenne a gép, mert nem tudnám mire használni.
Szóval a selespeed az ilyen. Egyébként ugyanolyan váltó és kuplungszerkezet van rajta mint a sima váltóson, tehát nem automata.
Nekem kb 20 ezer km alatt ilyen problémák jöttek a seles egység felől, ez kb 90 rugó volt, ha az üa ktg.-et és a trélert nem számolom.
szeda11-11-2012 16:48:08 // 8605
Aselespeed rendszer különösebb odafigyelést nem igényel ha jó és nem sufni tunning.Amire figyelned kell az az olaj szivárgása.Havonta azért érdemes megnézni a tartályban a szintet. Ha bármi rendellenesség van azt úgy is észre veszed mert elég érzékeny a hibákra. Ha jó a rendszer és kalibrálva van nyugodtan számíthatsz rá hosszabb távon nem kell tőle félni.
Kétféle ember van itt.Az egyik akinek soha semmi baja nem volt még vele...értsd éve óta problémamentes, a másik meg akinek folyamatosan van valami zavaró tényező.
Ja és csak selenia CSspeed olajat szabad belerakni akárki akármit mond!!!
Nem bordó hidrauikát meg ATF-t!!! Az olaj pedig legyen tiszta sárga színű.
Kétféle ember van itt.Az egyik akinek soha semmi baja nem volt még vele...értsd éve óta problémamentes, a másik meg akinek folyamatosan van valami zavaró tényező.
Ja és csak selenia CSspeed olajat szabad belerakni akárki akármit mond!!!
Nem bordó hidrauikát meg ATF-t!!! Az olaj pedig legyen tiszta sárga színű.
szeda11-11-2012 16:42:58 // 8604
Jól tudom hogy ha állok sebességben selespeednél akkor kb 20-30 másodperc után kéne kiraknia üresbe? Nekem kb 5 másodperc ez az idő.Ma mentem egy kört és állandóan mazsoláztam indulásnál.
Bambinoo10-11-2012 22:08:51 // 8603
aha, és te mire tippelsz, hogy mi lehet a hiba? illetve még azt szeretném megkérdezni, hogy a selespeed váltóval kell valami különösebbet csinálni? tehát gondolok itt szervizelésre (milyen időközönként illetve mit) vagy hogy mire kell figyelni? köszönöm szépen a válaszod :)
Alfa_156_lapi10-11-2012 21:06:45 // 8602
Hajajj, még ilyenebb is...
Keresd Szatyit, tag itt. Az adok-veszekben mindig az első oldalon hirdet seles javítást. Korrekt, hozzáértő srác, dolgozott az enyémen is, ajánlani tudom.
Keresd Szatyit, tag itt. Az adok-veszekben mindig az első oldalon hirdet seles javítást. Korrekt, hozzáértő srác, dolgozott az enyémen is, ajánlani tudom.
Bambinoo10-11-2012 20:57:28 // 8601
Sziasztok!
Jart mar vki ugy hogy a selespeed valtoja nem akarta bevenni a rukvercet? Elegge megilyedtem, gyorsan mentem egy kort vele es megjavult. Felhivtam a szerelomet hogy mi lehet a baja de mondta hogy igy vakon csak annyit tud mondani hogy alfa.. Nem a legkifinomultabb meg ez a valto fajta es hogy az elektronika szorakozik.. Volt mar nektek ilyen?
Jart mar vki ugy hogy a selespeed valtoja nem akarta bevenni a rukvercet? Elegge megilyedtem, gyorsan mentem egy kort vele es megjavult. Felhivtam a szerelomet hogy mi lehet a baja de mondta hogy igy vakon csak annyit tud mondani hogy alfa.. Nem a legkifinomultabb meg ez a valto fajta es hogy az elektronika szorakozik.. Volt mar nektek ilyen?
Keri14-06-2012 21:27:01 // 8600
Köszönöm szépen...:) meghálálom...
Keri14-06-2012 19:05:20 // 8598
Hali! Seles gurukat keresek adnátok nekem elérhetőségeket megköszönném.
A tünet minden működik jól de nem ismeri fel a váltót nem lehet instalálni, van köze ennek a kuplunghoz szerintetek
A tünet minden működik jól de nem ismeri fel a váltót nem lehet instalálni, van köze ennek a kuplunghoz szerintetek
mesa16-03-2012 00:02:03 // 8597
Sőt! Inkább csak egy közönséges váltó, amihez "elfelejtettek" mellékelni kuplungpedált és váltó rudazatot ;-)
osee_selespeed26-02-2012 08:33:39 // 8595
A Selespeed nem közönséges automata...
Bálesz25-02-2012 18:25:27 // 8594
NE TEDD AZ AUTOMATA VÁLTÓT ÜRESBE!!! GURULGATNI BICIGLIVEL KELL!
Az automata váltóknak nem tesz jót az ilyesmi. (Persze vontatni üresben lehet, de azt sem örökké és lehetőség szerint kerülendő!)
Az automata váltóknak nem tesz jót az ilyesmi. (Persze vontatni üresben lehet, de azt sem örökké és lehetőség szerint kerülendő!)
csocsi08-02-2012 20:09:17 // 8593
A laposat, de most hirtelen zavarba hoztál. Nme mostanában néztem meg.
Imyx08-02-2012 20:01:26 // 8592
Te melyik oldalát nézed? :-).
csocsi08-02-2012 19:04:16 // 8591
Ha sok van benne az kimegy belőle. Legalábbis nálam túltöltéskor kinyomta.
Imyx30-01-2012 17:29:08 // 8590
Selespeed tartály pálca 90 C-os oldalát kell nézni olajszint ellenőrzéskor? :). Má' nem tudom.. :). Itt a max. jel magasabban van. Kösz.
Kero8216-01-2012 14:36:32 // 8589
Köszi! Majd írok ott is, de jelenleg úgy néz ki, hogy a kulissza zsírozás és egy kis Xado gél segített a váltón.
Imyx15-01-2012 09:36:50 // 8588
Szerintem a "Szerelőműhely" topic-ban fognak írni választ, ezt a topicot nem nézik annyian.
Akárhogy is, én kuplung problémát mondanék!
Akárhogy is, én kuplung problémát mondanék!
Kero8212-01-2012 23:08:51 // 8587
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy alkalmanként a sebességváltóm beragad az 1 és 2 fokozathoz és csak le és fel tudom mozgatni, és alkalmanként ahhoz hasonló hang jön belőle 1 és 2-ben, mint amit hátramenetben lehet hallani.
A hátramenetet is nehéz kapcsolni kb. 10-ből 6-szor nem veszi be és sokszor az sem oldja meg a problémát, ha előre gurulok egy kicsit, néha ide is beszorul a váltó.
Váltóolajat nem régen cseréltem és tegnap zsíroztam be a kulisszát és a környékén található gömbcsuklókat és bovdeneket, mert azt hittem a kulissza miatt szorul a váltó, de sajnos ez sem segített.
6 sebességes váltó van az autómban.
Előre is köszönök minden hozzászólást és segítséget.
Olyan problémám van, hogy alkalmanként a sebességváltóm beragad az 1 és 2 fokozathoz és csak le és fel tudom mozgatni, és alkalmanként ahhoz hasonló hang jön belőle 1 és 2-ben, mint amit hátramenetben lehet hallani.
A hátramenetet is nehéz kapcsolni kb. 10-ből 6-szor nem veszi be és sokszor az sem oldja meg a problémát, ha előre gurulok egy kicsit, néha ide is beszorul a váltó.
Váltóolajat nem régen cseréltem és tegnap zsíroztam be a kulisszát és a környékén található gömbcsuklókat és bovdeneket, mert azt hittem a kulissza miatt szorul a váltó, de sajnos ez sem segített.
6 sebességes váltó van az autómban.
Előre is köszönök minden hozzászólást és segítséget.
Imyx08-01-2012 11:06:05 // 8586
Ha nem ír senki, azért, mert kevésnek van ilyen váltója, mint neked. Üdv.
jati15906-01-2012 16:20:52 // 8585
Sziasztok!
Nekem egy 159 2.4 Jtdm automata (6 seb. AISIN ) alfám van.
Volt valakinek panasza a váltóra?
Cserélt már valaki olajat a váltóban?
Előre is köszönöm!
Nekem egy 159 2.4 Jtdm automata (6 seb. AISIN ) alfám van.
Volt valakinek panasza a váltóra?
Cserélt már valaki olajat a váltóban?
Előre is köszönöm!
Imyx24-12-2011 15:34:18 // 8584
Hála Neked! :). Azóta kifogástalan.
Szatyi24-12-2011 14:57:28 // 8583
A TE váltód megkapta a legújabb frisitést a kuplungcserénél.
Imyx19-12-2011 13:28:48 // 8582
Ha jól emlékszem, 700ms alatt vált fokozatot, ami nem olyan rossz.. Nekem pl. és még soknak más szoftver van, és még gyorsabban vált mint 700ms :-).
csocsi19-12-2011 12:33:21 // 8581
"Aki gyorsabbnak képzeli magát az elektronikánál is, annak soha." :))))))))))))))))))
Pedig sokan vannak.
Pedig sokan vannak.
mesa19-12-2011 12:15:31 // 8580
Én is négy év távlatából azt tudom mondani, hogy bevált. Nagyon szeretem, soha többet nem akarok kuplungpedált látni a lábtérben :D
Ha baj van vele, az még mindig "filléres" kategória egy automata váltóhoz képest. Szokás szerint akkor szokott baj lenni vele, ha nem megfelelő kezekbe kerül, vagy kókler szerelőhöz viszik. De ez igaz bármilyen fő alkatrészre egy autónál.
Aki szereti a feelinget, annak nagyon bejön. Aki gyorsabbnak képzeli magát az elektronikánál is, annak soha.
Ha baj van vele, az még mindig "filléres" kategória egy automata váltóhoz képest. Szokás szerint akkor szokott baj lenni vele, ha nem megfelelő kezekbe kerül, vagy kókler szerelőhöz viszik. De ez igaz bármilyen fő alkatrészre egy autónál.
Aki szereti a feelinget, annak nagyon bejön. Aki gyorsabbnak képzeli magát az elektronikánál is, annak soha.
Janka 2.030-11-2011 21:53:39 // 8579
Én 5 év és 60e km után azt mondom, bevált, és bejön a feeling a mai napig, "fent" gyors és hátbavágós ;)... mondjuk én a city gombot akár ki is vehetném belőle :) , nagyon ritkán használom cityben.
Nemrég volt upadte, leírtam ide is, megtalálod a topicban.
Részemről ajánlom, próbálj ki egyet, és szeress bele :D
Nemrég volt upadte, leírtam ide is, megtalálod a topicban.
Részemről ajánlom, próbálj ki egyet, és szeress bele :D
Abarai27-11-2011 10:52:12 // 8578
Költőien fogalmazva: automatának szar. Ha viszont nem vagy lusta kattogtatni, jó kis szerkezet. A sötét folt a megbízhatóság. Nekem sincs meg régóta, szóval arról én sem tudok nyilatkozni.
Imyx27-11-2011 10:06:53 // 8577
Szerintem bevállalható, én egy éve használom, volt pár apróság, de semmi komoly, a blogomban láthatod. Egy biztos, nem szívesen térnék vissza a manuális váltóhoz! :-).
Keri25-11-2011 21:13:11 // 8576
Hali! Szeretném megtudni, hogy mi a pro és kontra a szelessel. Évek óta olvasok róla és igazság szerint tele a t....m a kapcsolgatással. Van most egy pár kiszemelt jst- viszont van most egy off ime ami még tetszik bár nem tudom, hogy mekkora lehet vele a baj. Köszönöm előre is.:))))
Imyx28-09-2011 15:49:33 // 8575
Mondtam, hogy újra lesz egy jó Selespeeded! :)). Szatyi cartárs valóban vágja a témát, sokat segített már nekem is, adjon az Isten jó egészséget Neki továbbra is! :-).
Matu27-09-2011 22:59:21 // 8574
na időközben elkészült a Selespeed!6éve keresem a megfelelő szerelőt...!Most végre megvan...hozzáértő, gyors, nem túl drága és nincs az h napokig nem tudod elérni telefonon! Mindenkinek csak ajánlani tudom!Bevallom őszintén, kicsit kezdtem kiszeretni az Alfából, de most megint imádom!:)
A fent említett szerelő : Szatyi http://www.alfaamore.hu/tagok/2564
A fent említett szerelő : Szatyi http://www.alfaamore.hu/tagok/2564
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
598
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?