Forum >> Automata vs kézi váltó

falcokc24-03-2007 23:33:14 // 6423
egy üveg viszki után elhiszem
Kazes☻24-03-2007 23:32:10 // 6422
Erre gondoltam én is, csak nem akartam ilyen direktbe írni, mert már így elszabadultak az indulatok pár topicban a nap folyamán. :-P
selespeed24-03-2007 23:29:28 // 6421
Már tuti az ügy?
Whiteskull24-03-2007 23:29:24 // 6420
Nyugalom őket is megismered. :)))) Már csak egy hét se. :))))
Whiteskull24-03-2007 23:28:47 // 6419
Vazze ez zene. Nem DM. :)))))) Hű ezért mit kapok! :))))
selespeed24-03-2007 23:28:39 // 6418
Nem ismerősek:-( Talán csak nem whisky-zel,jéggel?:-)))
Whiteskull24-03-2007 23:28:11 // 6417
Mégegyszer elnézést Takáts Tamásért! :))))))
falcokc24-03-2007 23:27:21 // 6416
mi ez a letargia?
Kazes☻24-03-2007 23:27:09 // 6415
Nagyon HELYES! Radics Béla forever! :-)
GEORGE24-03-2007 23:24:49 // 6414
Az Amorézés is jó dolog :-) A következő melohelyemről ez hiányozni fog nagyon.
Whiteskull24-03-2007 23:24:22 // 6413
Ez egy Tűzkerék szám. :))))) Mostanában Blues-os kedvemben vagyok. :))))
selespeed24-03-2007 23:21:45 // 6412
Ezt sem ismerem:-( Javulsz!;-))))
selespeed24-03-2007 23:20:39 // 6411
Olvastam a cseviben,hogy dicsekedtél;-)) Jó is az amikor az ember elmegy egy koncertre és kiereszti a gőzt:-)
Whiteskull24-03-2007 23:17:15 // 6410
"Fényes csillag hullt az égből, S az emberek féltek a fénytől. Hatalmas zöld és forró volt a tüze, S az embereknek káprázott a szeme. ref.: Vele megyek, csillag leszek én is! Vele megyek, csillag leszek én is! Álmomban rég már láttam a fényt, Azóta érzem, a jel a bennem ég. Béke és szeretet legyen a szívben, Ez állt a zöld csillag jegyében. ref.: Vele megyek... Nekem nem kell félnem tőle, Vártam a zöld fényt már előlre. S megjött a jel, mely hitet adott nekem, A hitet, melyet elvesztettem régen. ref.: Vele megyek... És végre megjött a csillag, Szívem tárt, fénybe bele villant. Béke és szeretet legyen a szívben, Ez állt a zöld csillag jegyében. ref.: Vele megyek..."
Whiteskull24-03-2007 23:15:13 // 6409
Tegnap egy igen frankó koncerten voltam, még most is a hatása alatt vagyok. :))))
selespeed24-03-2007 23:12:42 // 6408
Hali!:-) Mint Hangulat Felelős,az utóbbi napokban hanyagolod a feladatod!:-))))
Whiteskull24-03-2007 23:11:16 // 6407
Szép estét! :)))
selespeed24-03-2007 23:09:55 // 6406
Másik,meg hogy tudsz Amorezni:-))) Nekem az óra állítás,csak rosszat csinált.Ősszel szoktam éjszakázni:-(
GEORGE24-03-2007 23:01:16 // 6405
Így is mondhatjuk :-))
selespeed24-03-2007 23:00:55 // 6404
Akkor találtál fényes pontot az alagútban;-))
GEORGE24-03-2007 22:58:10 // 6403
Sajnos igen :-( De viszont a 8 helyett csak 7-et leszek bent :-)
selespeed24-03-2007 22:55:57 // 6402
Hali Haver!:-) Ma is dolgozol?
GEORGE24-03-2007 22:53:50 // 6401
Jó estét szomszéd barátom :-)
selespeed24-03-2007 22:52:10 // 6400
Az a szívattyú,a slespeed olajtartálya alatt van.Ha leveszed azt a kis müanyag takarót,ami az olajtartály körül van,akkor kicsit előre a sárvédőben megláthatod.Láthatod rajta a vezetékeket,ami a müszerfal feül van.A müanyag rész,maga a szívattyú,amit nem ajánlatos ütögetni.A fém rész az elektro motor,ami a célpont. Remálem segítettem a leírással.Eléggé el van dugva:-( Ezért gondolom,hogy a leírással többre jutsz,mert a fotózással lehet nem sokra mennél. Ha mégsem jutsz előbbre,akkor +próbálhatom a fotót is.
mesa24-03-2007 20:43:47 // 6399
Meg tudnád mutatni egy fotón, hol van ez a kis szivattyú, ami szívat ? Hogy mit kocogtassak meg holnap ?
selespeed24-03-2007 19:26:57 // 6398
Nállam nem müködött egyálltalán,vagy müködött hibátlanul.Menet közben volt,hogy pislákolni kezdet a váltó jel.Ha nem kellett váltani,akkor pár perc mulva visszaállt és dolgozott rendesen.
mesa24-03-2007 19:14:02 // 6397
Hali, a váltónak semmi baja, működik rajta az összes fokozat. Jelen esetben azonban csak 1-2-N-R állásokat engedélyezi, mert hibát észlel a vezérlő elektronika. Maga a váltó hibátlan. Tudom, hisz ma még mentem vele egy jót délelőt! :) A BOSCH meg monnyon le.
mesa24-03-2007 19:11:06 // 6396
Biztonási = Biztonsági
mesa24-03-2007 19:09:10 // 6395
Nem semmi olajszivárgás nincs. Tutti elektromos probléma, mert a szivattyúnak kéne szólnia, amint megnyitom a vezető oldali ajtót. selespeed említette problémára tudok gondolni. Magyarán, nem működik a szivattyú, amitől nem épül fel a nyomás. A nyomáshiány miatt az elektronika Biztonási üzemmódba lép, magyarán csak a szervízig enged, 1-2-N-R fokozatokkal ...
selespeed24-03-2007 18:45:34 // 6394
Összesen 0,6l olaj kell a váltóban ami 35-55 báron müködik.Eléggé nehéz,hogy szivárogjon ekkora nyomás alatt.
lee7524-03-2007 18:43:32 // 6393
tudodm csak mondtam hogy mar csinaltam aszt is,egyebkent igen az is lehet a csatiknal kellene megnezni!!de igy lathatatlanba semmi okosat nem tudok!!na megyek halozni 20perc es jövök!!
lee7524-03-2007 18:41:34 // 6392
meg egy kerdes olaj folyasod nem volt ha beinditotod akkor?
GEORGE24-03-2007 18:41:19 // 6391
Várj! Ez nem automata váltó!! Ugyan olyan mint a kézi váltó! Csak egy robot teszi helyetted sebességbe és nyomja ki a kuplungot! A váltó egy az egyben ugyan az mint a kézi váltós 156-ban!!!!! Ez a robot szokott "szarakodni" nem a váltó!
lee7524-03-2007 18:38:52 // 6390
vagy ez a modszer is szoba jöhet meg kellene neznem hatha nincs nagy gaz!!
lee7524-03-2007 18:37:27 // 6389
hali cartars hallom behalt a valtod,nekem mondjuk meg a regi automatam van de mivek 2evvel ezzelöt az enyem is beszart es nagyon durva arakat mondtak a javitasra hat megtanultam automata valtot szerelni epp a minap csinaltam egy selespeedet ha gonolod valamikor ranezek de nem garantalok semmit ha tudod nezd meg a gyari szamat mert ezek közzöt volt egy hibas szeria ami pont ilyen tüneteket produkalt es nem akkarlak elszomoritani de akkor egy komplett felujitas vagy egy masik valto:(
selespeed24-03-2007 18:37:03 // 6388
Már 1xírtam,hogy nekem is dettó viselkedett,amikor a szívattyúval volt gondom.Azt próbáld megkopogtatni,valami hosszabb pálcával.Ha utánna feltölti a rendszert kellő nyomásra,müködni fog.Nálam a szénkefe volt a gond.Az pedig a jobbik,mert azt lehet javítani.Vagyis a szívattyú motor része,egy kis hozzáértésel barkácsolható.
Seriff24-03-2007 18:33:13 // 6387
Húúú vazze:((( Sajnálom!
mesa24-03-2007 18:31:21 // 6386
Ezt az anyagot találtam. Elég sok minden okozhatja, hála a gyárak spórolásának,a CAN busznak... Viszont továbbra is úgy tűnik, elektromos mizéria. Megint meghallgattam, szinte semmi hangja nincs amikor kinyitom az ajtót. Eddig méterekről lehetett hallani a szivattyút. Itt az anyagban például az is szerepel, hogy esetleg nem jó az akksi töltöttsége...
mesa24-03-2007 16:35:34 // 6385
Tutti valami rohadt elektromos gebasz lesz. Csak fogalmam sincs, mit ellenőrizzek. Lehet hogy eloxidálódott mondjuk a folyadék szintjelző saruja, és azt hiszi nincs benne cucc ... Tudtam hogy veszélyes egy ilyen váltó, mert minden az, amit elektronika felügyel. De a fene se gondolta volna, hogy egy hét után máris szembe kell nézzek a rejtelmeivel :D Fene egy meg, hogy az ember tehetetlen, hétvége van se szervíz, se folyadék, és még sötét is van ebben a ronda időben.
RB24-03-2007 16:24:46 // 6384
Hú az nem semmi!:-(( Sztem azért ne pánikolj előre amíg nem tod mi a baj! Az olaj az egy speckó olaj TUTELA CS SPEED! 4 ezer körül van egy litcsi! Szintet valóban nehéz megnézni,főleg azértis mert rajta van a cső a kupakon! Többet nem tok!:-((
mesa24-03-2007 16:03:41 // 6383
Uraim! Ennyi volt :( Egy hétig használtam az autót ... Épp errébb álltam az udvaron, hogy lecseréljem a narancs színű index búrákat fehérre. Ez megvolt, nagyon jól néz ki vele! :) Azonban amikor vissza akartam állni, nem vett egy fokozatot sem. És villogott a Selespeed ikon, meg folyamatosan a felső kettő piros. Elolvastam a kézi könyvet, többször megpróbáltam az indítási folyamatot. Az volt furcsa, hogy mikor kinyitottam az ajtót, nem hallottam a szívattyú hangját. Aztán egyszer mikor vártam pár percet, akkor már elaldutak a felső piros ikonok, és tudtam a fokozatokat 1-N-R oda-vissza kapcsolgatni. Azonban a Selespeed ikon továbbra is villog. Visszaálltam a ház mellé, majd tovább olvatsam a kézikönyvet. Persze minden mondata az, hogy forduljak hivatalos AR márkaszervízhez... Meg valami olyat is olvastam, hogy ilyenkor csak 1-2-N-R fokozatokat engedi kapcsolni. _______________________________________________________________ MOST TELJES PÁNIKBAN VAGYOK! _______________________________________________________________ Kinyitottam a motorteret, megnéztem a Selespeed folyadék tartályát, hát szerintem kevés benne a cucc. Igazán nem értek hozzá, mert ez olyan vacak, hogy egy kis műanyag nyelvnek kell beleérnie, és arról megállapítani valamit. Sajnos azt sem találom a kézi könyvben, hogy mivel kell feltölteni, ha kell egyáltalán, de azt is gáz hétvégén szerezni :( Ötletek, tanácsok, tapasztalatok ?
RB24-03-2007 11:30:00 // 6382
Küzdj és bízva bízzál!:-)) Minden jót!:-)
csocsi24-03-2007 11:26:31 // 6381
Remélem nem kell kevéssel beérned :)) További szép napot nektek is :))
selespeed24-03-2007 11:25:43 // 6380
Én már a kicsivel is beérem!:-)) Mert szerény vagyok!;-))) Át kell adnom a gépet.További jó szórakozást!:-)
csocsi24-03-2007 11:22:23 // 6379
Nálunk például nagy változás nem történt a matáv még mindig tartja a pozícióját. De nem törvényszerű, hogy nálatok is így lesz.
selespeed24-03-2007 11:16:27 // 6378
Azért várom már a másik szolgáltatót.Akkor csak segít valamit a konkurencia.
csocsi24-03-2007 11:13:47 // 6377
Jól tetted, ennek így kéne működnie egy rendes szolgáltatónál. Vagy legalábbis valahogy díjazni a kitartást a rossz napokra.
selespeed24-03-2007 11:12:46 // 6376
Most is megmagyaráztam nekik,ha nem javítják meg hamarjában,akkor nem az elhasznált MB-után fizetek,hanem az azokat a napokat mikor nem volt nettem símán levonom;-)))
csocsi24-03-2007 11:05:42 // 6375
Ezért bízom a váltásban :))) Legföljebb megint balhézol egy kicsit :)
csocsi24-03-2007 11:05:07 // 6374
De legalább elmondhatjuk, hogy megértük :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.