Forum >> Automata vs kézi váltó

selespeed26-03-2007 11:35:59 // 6573
Nálunk is délután kisütött a nap.Most is szép az idő.Csak ebben az én utcámba sár van:-((
csocsi26-03-2007 11:22:12 // 6572
Az idő most alkalmas ilyesmire. Már tegnap is szép idő volt nálunk és szerintem hasonló lesz még pár napig. Abban bízom, hogy ez mindenképpen kitart vasárnapig :))) Én péntek délelőtt rakom rendbe a gépet.
selespeed26-03-2007 11:19:07 // 6571
Néha az is sikerül:-))))
csocsi26-03-2007 11:13:29 // 6570
Még szerencse, hogy előre gondolkodtál :))))
selespeed26-03-2007 11:06:30 // 6569
Tegnap,délután,amikor kisütött a nap,csak azért nem mostam meg,mert eszembe jutott,hogy ma délutános vagyok;-))))
csocsi26-03-2007 11:02:49 // 6568
Vaze, munkaidőben ilyet csinálni?? Hát nem szép dolog, de legalább hasznos :))))))))))))))))
selespeed26-03-2007 11:02:06 // 6567
Biztos nem a munka miatt!:-)))) Legalább péntek délután fizetve leszek,hogy rendbe vágom a sárkányt;-)))
csocsi26-03-2007 10:58:54 // 6566
A munka miatt vagy esetleg más is közrejátszik? :))))))
selespeed26-03-2007 10:53:27 // 6565
Csak ez a hét lesz hosszú!;-)))) Hol van még a szombat?!!:-)))
csocsi26-03-2007 10:46:29 // 6564
Értem, akkor most dolgozol másként :))) Akkor neked hosszú lesz a 2 hét délutános.
selespeed26-03-2007 10:44:34 // 6563
Megkért a munkatársam,hogy cseréljünk váltást a héten.Nekem délelőttösnek kellene lennem.
csocsi26-03-2007 10:40:02 // 6562
Na, nem lesz váltás? Mi történt?
selespeed26-03-2007 10:39:37 // 6561
Igen,sőt a jövő héten is;-))
selespeed26-03-2007 10:36:55 // 6560
Hali!:-) 1000-el!:-))))
Don Gombóc26-03-2007 10:31:54 // 6559
Na ez a Timken meg kapja be. :)) Azt mondták az osztrák központba amikor kerestem nyelestengely csapágyat a váltóhoz hogy van de nem adnak. :) Csak olyan cégnek akinek szerződése van velük és váltó felújítással foglakozik. Még a Pesti penge váltós is kettő hónap alatt jutott volna hozzá. Gyáriban meg úgy kapni hogy komplett fűzött nyelestengellyel hat fogaskerékkel szinkronnal csapággyal 175 ezerért. Aztán meg még kezdődik a hézagolási mutatvány. :) Inkább vettem egy új váltót 100-ért. :) Azon agyaltam miközben nézegettem a váltót, hogy lehet az angolokkal csináltatja a talján? Az összes váltó és difi csapágy Timken volt.
csocsi26-03-2007 10:29:39 // 6558
Jó is az a kis délutános műszak :)))) Egész héten így fogsz nyomulni?
GEORGE26-03-2007 10:28:58 // 6557
Üdv barátom! :-) Már csak 5-kel aludni! Készülsz?? :-)
GEORGE26-03-2007 10:27:59 // 6556
Szeva, így van dögöljön meg :-DDDDDDDDDD Neám már e germán gépek tulajai ne részesülhessenek a jóból :-))))
selespeed26-03-2007 10:27:58 // 6555
Mától én is nekikezdek a délutánozásnak.Pedig az elmúlt3héten nem is volt semmi gondom;-)))
GEORGE26-03-2007 10:27:03 // 6554
De most az van neki, de elötte bémevéje volt.
csocsi26-03-2007 10:26:46 // 6553
Nem baj dögöljön meg a szomszéd lova is :)) De ez nem vígasztal engem.
csocsi26-03-2007 10:25:48 // 6552
Nem délután megyek majd :))) És te hogyan melózól?
Don Gombóc26-03-2007 10:25:09 // 6551
bb! Én azért elmondanám hogy a régi tipom és az asszony mostani seicentoja mind Marellis és még egyet sem hibázott. :)) Ellenben az Alfa olyan mint a régi Skála Fehérvár áruház reklámja, hogy nállunk mindig történik valami. :)) Bár hiába próbálkozik az ember más cuccokkal azok még szarabb hibaszázalékkal rendelkeznek. Csak ezt a Kurva Boscht akarja adigo nyomoronc. :)) De ez a rendszer a rémálma a seatoknak a saaboknak is stb stb úgyhogy nem vagyunk egyedül. Nem baj dögöljön meg a szomszéd lova is :))
selespeed26-03-2007 10:23:09 // 6550
Hali!:-) Termelsz?:-)
Poló26-03-2007 10:21:42 // 6549
Asszem Perdixnek volt ilyen autója.
Poló26-03-2007 10:21:07 // 6548
Az öcsádnek nem mutyukija van? :-o
csocsi26-03-2007 10:13:41 // 6547
Szeva selespeed :))
zolee14526-03-2007 10:08:00 // 6546
Keresztapámnak volt automatás 2.9i Scorpiója. Rettenet lomha dög, igaz ennek csak egy része a váltó, de ugyanaz a kasztni a 2.0i motorral egészen jól ment, kézi váltóval. Maga a válta nagyon lassan kapcsolt, olyan jó öreguras gép volt. Egyszer elromlott, onnantól kezdve ahogy én tudom nem nagyon lette belőle autó. Járt több Ford márkaszervízben, majd Volvo szervízben is, de se kép se hang. El is adta utána. Annyit még érdemes tudni, hogy keresztapám sokmindent csinált egy autóval, de a karbantartás nem volt közte, szóval lehet, hogy egyszerű hanyagságról van szó, de az akkor is vicces, hogy ennyien nem találták a hibát, és így nem is tudták javítani.
GEORGE26-03-2007 10:07:09 // 6545
Az öcsém bömösében és amúgy a bömösökben mind mind M. Marelli van! És nem véletlenül van így! A fosch felett eljárt az ídő, saját magukat "égették" le azzal, hogy ilyen szar minőségben gyártja ezeket. Gombócot kérdezd meg van olyan kamoin márka amit úgy reklámoznak, hogy NO bosch! .-)
csocsi26-03-2007 10:05:11 // 6544
Ja, szóval azért csak a kényelem felé hajlasz :))))))
Whiteskull26-03-2007 10:04:04 // 6543
Még egy kicsit bíyrni fogom szerintem. :)))))
csocsi26-03-2007 10:03:23 // 6542
Szeva :)) Hát akkor dolgozz :)))
Whiteskull26-03-2007 10:00:55 // 6541
Szia! :)))) Dehogyis! Bár most, hogy tegnap visszaültem az alfába, egészen tetszik ez a kézzel kavarás. :DDD
csocsi26-03-2007 09:59:51 // 6540
Azért remélem nem mondtál le a gombnyomkodásról :))
Whiteskull26-03-2007 09:58:02 // 6539
Hali! :))) Azért örülök, hogy csak ennyi gondja volt a gépnek. :)))
csocsi26-03-2007 09:56:44 // 6538
És az jobb a gyártónak ha rossz hírét keltik a termékeinek?
GEORGE26-03-2007 09:54:43 // 6537
Akkor meg a körülötte lévő fosch légkör fertőzte meg szegényt .-))) A lényeg ,hogy vagy így vagy úgy mindig szar lesz a fosch márka nekem :-))
mesa26-03-2007 09:49:56 // 6536
Na igen, az hogy hol gyártották, lehet vita tárgya... Ezt találtam viszont az előbb : Eléggé olyannak tűnik Na de nem OFFolok ezzel tovább, mert csak annyiban kapcsolódik, hogy ez vezérli a Selespeed szivattyúját.
bb1826-03-2007 09:39:47 // 6535
és hogy egy kicsit ON is legyek : a ford scorpio automata váltojárol van-e valakinek tapasztalata akár jo akár rossz oldalrol?
bb1826-03-2007 09:38:41 // 6534
bár ha jol látom alapbol spanyol a központ. ehez még egy érdekes : van ugye a Timken nevü eredetileg angol csapágy gyár. ez felvásárolta a lengyel ZKL céget és timken néven gyártanak. namost egy csapágy kereskedö cimborám azt mondta, hogy a lengyel minima olyan jo mint az angol, csak majdnem fele árban hozzá lehet jutni. ezek után kimondottan a lengyel timkent kerestem és vettem sokkal olcsobban mint ami a szigetröl jött, és eddig nem volt vele problem.
bb1826-03-2007 09:35:29 // 6533
a bitron lehet akár lengyel is, elég nemzetközi a cég.
bb1826-03-2007 09:33:36 // 6532
az a baj, hogy az elektronikák és persze minden a világon, ugy müködik ahogy megtervezik öket. magyarul, van jo és rossz sorozat is. anno amikor a fiatok uj szériáiba ( kb 6-7 éve ) marelli elektronikát tettek, mindenki kereste a bosch verziot, mert a marellivel csak gond volt. másik sorozatoknál meg éppen forditva mükszik. tudni kell azt is, hogy pl a porlszto csucsoknál már nem létezik a made in D, mert otthon már nem gyártják. leginkább töröko.-bol érkezik az áru. anno direkt nem vettem soha ilyet, mert csak a bajt hozta rám. találtam multkor porlaszto csucsot egy boltban mint elfekvö készletet eredeti németet, mindjár be is vásároltam belöle. egy darabig megint nem lesz gondom... ugyhogy igazábol szerintem nem a márkával van a baj, hanem azzal, hogy a nagy verseny és hajtás miatt nincs elég idö a fejlesztések befejezésére, ezért van az hogy hol bejön, hol meg nem...
mesa26-03-2007 09:28:42 // 6531
Sajnos félre vezettem mindenkit, elnézést kérek!
Az előítéletek, ugye ... :D
Lefotóztam a ludas relét. Ez nem FOSCH.
Ez olasz (?), de nem t'om mi. Egyébként sem tudom megtalálni az ePERben a reléket :(

És ahogy nézem a mellette levő is ugyanaz az OE számú (46520419), gyakorlatilag ennyi erővel az is meghallhat, bármikor.
GEORGE26-03-2007 08:59:54 // 6530
A diselekben még jelen van!!!!!!!! Ugyan is egyed uralkodók a porlasztócsúcsokkal!! .-(((
GEORGE26-03-2007 08:58:59 // 6529
Ez is igaz! Mondtuk is a gyárban a tervezési részlegen, hogy NO BOSCH!!!! csak mosolygott rajta az Olasz csávó. De azt nem hiszem el, hogy ezeket a "kütyüket" nem lehet úgy legyártani, hogy működjenek is! Az hogy ilyen szarok nem az Alfa hibája, hanem a gyártóé. Gondolom mikor teszteleték ezeket az autókat akkor a fosch olyant adott azokba amik a mai napig is működnek, pedig több száz ezer teszt kilométer van bennük. Aztán mikor kiadták utcára vissza vettek a mínőségből, és ráálltak mennyiségi termelésre. Egyébként egy barátom ugyan úgy szív az ajudi2,5Tdi légtömegmérőjével. A múltkor panaszkodott. Mondtam neki csitú van, német fosba német gagyi jár, de hogy az Alfába is beletettétek ezt a szart... :-(
csocsi26-03-2007 08:58:52 // 6528
Ebben nem vagyok biztos, Blacky mikor tesztelni ment, azt mondta látott benne.
mesa26-03-2007 08:57:47 // 6527
Még szerencse, hogy a 159-be már nem kerültek! Talán nem véletlen, hogy amikor a jürgent kinevezték, hogy javítson az AR minőségén, akkor rögtön búcsút mondatott a német technikának. Éljen a MagnettiMarelli! :)
csocsi26-03-2007 08:53:10 // 6526
Igazad, agyon kellene lőni azt aki ezt elintézte.
Poló26-03-2007 08:52:32 // 6525
Nem csak a fosch a hibás, hanem az AR is, hogy ilyen szemetet rakott az autóiba.
csocsi26-03-2007 08:52:26 // 6524
Aztán azt mondják, hogy az alfák sokszor meghibásodnak :(((( Nézd meg az otthoni mailod.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.