Forum >> Autóvásárlás
Bilux01-10-2011 11:33:27 // 29652
Pont két hét múlva okt. 15-én megyünk Szekszárdra illetve bonyhádra mert van egy kinézett autó amit megnéztem volna. A felajánlásodat szívesen elfogadom és ha jó neked is az időpont akkor összefuthatunk. Írok a faladra.
'''''01-10-2011 11:16:29 // 29651
Szia.2.5M-ből már találsz 159-est is.Ha erőt is akarsz bele,a 2.4-est nézd.Egy literrel eszik többet kb,mint az 1.9-es de egész máshogy megy.Nekem is az van 78000Km-el.Kormánymű nálam is hallatszott,ha nagyon alászedtem de valami speckó olajjal feltöltötték és azóta csönd van.Tipikus hiba még a részecskeszűrő eltömődés a csak városi használattól.Kiírható és ki is dobható (30.000Ft).Az enyémben gyári Bose cucc van,nekem elég.Bőrrel nincs gond,a gyerek csokija és hasonló balesetek legalább nem látszanak meg.Indítás:1.kulcsot bedugod(egyből gyújtáson van és izzít is)2. benyomod az indítógombot és indul (csak ha féken vagy kuplungon állsz).ha még egyszer megnyomod a gombot,leáll és utána ki tudod húzni a kulcsot.Ha erre jársz (Bonyhád),kipróbálhatod az enyémet,bár az szedán.
Bilux01-10-2011 10:53:14 // 29650
Köszönöm, hogy mind ezt leírtad.
Jts azért nem jó mert sokat megyek városban. Nyilván a dízel is többet kajál de még sem annyit mint a JTS. Ha ugyanjon paraméterekkel bírna a benzines mint a dízel akkor sosem vennék gázolajost. De sajnos elég sok érv szól manapság a dízel mellett (kivéve ha javítani kell ugye) Nem hiába akarja a kormányunk rátenni a kezét plussz adóval megterhelve.
Jts azért nem jó mert sokat megyek városban. Nyilván a dízel is többet kajál de még sem annyit mint a JTS. Ha ugyanjon paraméterekkel bírna a benzines mint a dízel akkor sosem vennék gázolajost. De sajnos elég sok érv szól manapság a dízel mellett (kivéve ha javítani kell ugye) Nem hiába akarja a kormányunk rátenni a kezét plussz adóval megterhelve.
Bgabor01-10-2011 10:37:52 // 29649
A 156-os olcsóbb ,nem nagyon van kevés kilométeres diesel,futómű kopogást meghallod főleg ha kicsit hűvösebb időben mész kipróbálni. 1,9jtd-már használható de a nagyobb 5 hengeres erősebb,a motorjuk nagyon sokat kibír,gyári hifi ,meg navi nem sokat ér.Olcsóbb a fenntartása ,alkatrészek hozzá.Amire figyelj hidegindításnál ne füstöljön kéken,meleg motornál gázelvételkor se füstöljön. Nézd meg az olajat,meg a kiegyenlítő tartályban a vizet sok mindent elárul. A 159-ről majd aki ilyet használ .Bár ott sem egyszerű kevés kilométerest beszerezni.Én elgondolkoznék a 2 literes jts-en is abból most is hirdetnek olyat amit szerintem megérné megvenni,és lényegesen olcsóbban mint a bizonytalan eredetű dieselt. Természetesen 2kulcs,leírás,garancia füzet esetleg számlák mind plusz pont.
Bilux01-10-2011 10:21:42 // 29648
Ja egy fontos dolog VALÓS futást gépre kötve ki lehet olvasni a kocsiból vagy esélytelen...
Bilux01-10-2011 10:15:30 // 29647
Sziasztok!
Bővült a család és a 3 ajtós 145-be elég nehéz pakolni a gyereket, babakocsit és még be is kéne vásárolni...
159-es SW dízel alfát szeretnék vásárolni a közeljövőben. (esetleg 156 SW faceliftest)
max 3-5éves korig. (156-ból nem tudom van e ilyen fiatal.)
Ami fontos.:
-Városban elég sokat lenne használva.
-Havonta egy egy hosszabb út Győr-Szekszárd-Pécs útvonal.
-Nem kell bőr, én nemszeretem, nyáron meleg, télen hideg (tudom van ülésfűtés). Plussz össze-vissza csúszkál az ember benne, tehát a plüss vagy más egyéb anyag kell.
-Ár max 2.500.000Ft Kp.(kicsit lehet több kocsitól állapottól függ)
A fent megjelölt típus tulajoktól kérdezem melyik motor lenne a legmegfelelőbb.
(szívem az 5 hengeres felé húz) Fogyasztásban, hibalehetőségben, karbantartásban.
Navi mennyire használható a kocsiban? Vagy elég a CD leátszós fejegység. A "sima" hangtechnika is jól szól a kocsiban vagy keressek gyári mélynyomósat? (Nekem kell, hogy érezzem is mélyet ne csak halljam, bár nem az utcára akarok zenélni.)
Mi az amire figyeljek mindenképp mikor beleülök a kocsiba (dízelem sosem volt, benzinesben meg minden zörgés csattogás zavart ezért kapott a kis 1,4-es moci is új hydrotőkéket bár még nem kellett volna szerelők szerint)
Olvastam, hogy a fordulatszám az ne változzon ne rángatózzon konstans gázpedál nyomásnál hidegen illetve terhelésen.
156-nál a futómű ami nyiszorog kopoghat?! 159-nél a kormánymű folyást hol nézzem?
Illetve a kettős tömegűt hogy lehet ki szűrni? Leállításnál csattanás?
Kulcsnélküli indítás van a 159-ben. Kulcsot berakom start gomb és indulnia kell vagy krehácsol a kocsi (mikor izzít?)
Mindenképp szeretném a kocsit úgy elindítatni, hogy a motor kézzel érezhetően is hideg legyen.
Kicsit tömény voltam akkor bocsi, de akinek lesz türelme és ideje ezekre válaszolni azoknak köszönöm előre is.
Ha még jut eszembe valami vagy kihagytam valami fontosat még kérdezek illetve írjátok meg.
Bővült a család és a 3 ajtós 145-be elég nehéz pakolni a gyereket, babakocsit és még be is kéne vásárolni...
159-es SW dízel alfát szeretnék vásárolni a közeljövőben. (esetleg 156 SW faceliftest)
max 3-5éves korig. (156-ból nem tudom van e ilyen fiatal.)
Ami fontos.:
-Városban elég sokat lenne használva.
-Havonta egy egy hosszabb út Győr-Szekszárd-Pécs útvonal.
-Nem kell bőr, én nemszeretem, nyáron meleg, télen hideg (tudom van ülésfűtés). Plussz össze-vissza csúszkál az ember benne, tehát a plüss vagy más egyéb anyag kell.
-Ár max 2.500.000Ft Kp.(kicsit lehet több kocsitól állapottól függ)
A fent megjelölt típus tulajoktól kérdezem melyik motor lenne a legmegfelelőbb.
(szívem az 5 hengeres felé húz) Fogyasztásban, hibalehetőségben, karbantartásban.
Navi mennyire használható a kocsiban? Vagy elég a CD leátszós fejegység. A "sima" hangtechnika is jól szól a kocsiban vagy keressek gyári mélynyomósat? (Nekem kell, hogy érezzem is mélyet ne csak halljam, bár nem az utcára akarok zenélni.)
Mi az amire figyeljek mindenképp mikor beleülök a kocsiba (dízelem sosem volt, benzinesben meg minden zörgés csattogás zavart ezért kapott a kis 1,4-es moci is új hydrotőkéket bár még nem kellett volna szerelők szerint)
Olvastam, hogy a fordulatszám az ne változzon ne rángatózzon konstans gázpedál nyomásnál hidegen illetve terhelésen.
156-nál a futómű ami nyiszorog kopoghat?! 159-nél a kormánymű folyást hol nézzem?
Illetve a kettős tömegűt hogy lehet ki szűrni? Leállításnál csattanás?
Kulcsnélküli indítás van a 159-ben. Kulcsot berakom start gomb és indulnia kell vagy krehácsol a kocsi (mikor izzít?)
Mindenképp szeretném a kocsit úgy elindítatni, hogy a motor kézzel érezhetően is hideg legyen.
Kicsit tömény voltam akkor bocsi, de akinek lesz türelme és ideje ezekre válaszolni azoknak köszönöm előre is.
Ha még jut eszembe valami vagy kihagytam valami fontosat még kérdezek illetve írjátok meg.
Abarai01-10-2011 09:36:41 // 29646
A képeken jól néz ki. Négy felnit meg pikkpakk találsz Vaterán. :)
Bgabor01-10-2011 09:24:52 // 29645
Vagyis dísztárcsa:-) Azért szépen esik a 156-osok ára. Elég jól átböngésztem az óriás képeket ,nem hiszem hogy nagyon le lenne lakva,bár meg kellene nézni élőben is.
Bgabor01-10-2011 09:12:27 // 29644
Szép autó,de azok a felnik :-)kegyetlenek.
Zotya 16430-09-2011 16:20:45 // 29642
"Csikókori" képek az autóról.......ejjjj ,sok ilyen van,sajna!
W.30-09-2011 16:16:18 // 29641
Nem is vártam sokat, de amit láttam az azért durva volt.
Ferke30-09-2011 11:22:56 // 29640
Hátja, ez így van. Kb minden 5kilós 15 éves autó irdatlan átcseszés, ha így nézzük csak az új autó nem az:)
András bácsi30-09-2011 11:15:57 // 29639
Mondjuk egy öt kilós, ezeréves autótól sokat várni nem szabad.
NA-ti30-09-2011 11:00:00 // 29638
Sziasztok! Tud valaki valamit erről a Spider-ről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_2.0_ts_medio_cabrio_bi-xenon_nyari_kiarusi-4975232
Köszi.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_2.0_ts_medio_cabrio_bi-xenon_nyari_kiarusi-4975232
Köszi.
modern29-09-2011 21:59:59 // 29637
Bocs nem ide szántam
modern29-09-2011 21:58:18 // 29636
Sziasztok
Tudd valaki segíteni 1.6 120le 147-be váltó olaj szintet lehet valahol nézni vagy cserélni mert nem igazán jó a váltó.Kulisszát most cseréltünk benne mert az meg adta magát de még így sem tökéletes.Olyan darabos váltásnál nem ugrik vissza ott marad ahol kiveszem sebességből. Minél melegebb a motor annál rosszabb a helyzet. Remélem így sikerült értelmesen leírni a hibát szakszavakkal nem megy :)
Tudd valaki segíteni 1.6 120le 147-be váltó olaj szintet lehet valahol nézni vagy cserélni mert nem igazán jó a váltó.Kulisszát most cseréltünk benne mert az meg adta magát de még így sem tökéletes.Olyan darabos váltásnál nem ugrik vissza ott marad ahol kiveszem sebességből. Minél melegebb a motor annál rosszabb a helyzet. Remélem így sikerült értelmesen leírni a hibát szakszavakkal nem megy :)
W.29-09-2011 21:26:26 // 29635
W.27-09-2011 19:14:38 // 29634
Köszi fiúk! Gondoltam hogy nem volt egyszerű eset az az autó.
Poló27-09-2011 18:43:22 // 29633
Skull vette meg őket, ráadásul fillérekért.
ribipeti27-09-2011 17:48:22 // 29632
Pedig mennyit szívtunk, hogy azok bemenjenek. :(
Aztán vmelyik felvidéki kolléga vette meg a pilácsokat.
Aztán vmelyik felvidéki kolléga vette meg a pilácsokat.
Poló27-09-2011 17:43:12 // 29631
Peet156SW vagy valami hasonló nicken volt az ImO utáni tulaj. Kikönyökölt nála a hajtókar, jól írod. Eladta belőle a xenon lámpákat is.
ribipeti27-09-2011 17:43:06 // 29630
Meg is van Poló írása:
"Poló 2010-05-12 16:17:00 // 5
Petinél nem is volt semmi gondja, amit kellett, megcsináltatta rajta, amit kért az autó, azt megadta neki, törődött vele. Viszont ez az autó korábban tesztautó volt, az újságírók biztos nem kímélték. Peti után ImO lett az új tulaj, ő is szépítgette még egy kicsit az autót és eladta Peetnek. Ő viszont nem járt túl nagy szerencsével, meghalt benne a motor, kikönyökölt a hajtókar. Nem kell nagy amore-snak lenni ahhoz, hogy valaki tudja, ezt az autót sokáig motorhibásan árulta Peet. Végül a javítás mellett döntött. Időközben eladta róla a GTA felniket és a gyári xenon lámpákat. Most "új" motorral várja új, szerető gazdáját az autó."
Most az új gazdája árulja gondolom.
"Poló 2010-05-12 16:17:00 // 5
Petinél nem is volt semmi gondja, amit kellett, megcsináltatta rajta, amit kért az autó, azt megadta neki, törődött vele. Viszont ez az autó korábban tesztautó volt, az újságírók biztos nem kímélték. Peti után ImO lett az új tulaj, ő is szépítgette még egy kicsit az autót és eladta Peetnek. Ő viszont nem járt túl nagy szerencsével, meghalt benne a motor, kikönyökölt a hajtókar. Nem kell nagy amore-snak lenni ahhoz, hogy valaki tudja, ezt az autót sokáig motorhibásan árulta Peet. Végül a javítás mellett döntött. Időközben eladta róla a GTA felniket és a gyári xenon lámpákat. Most "új" motorral várja új, szerető gazdáját az autó."
Most az új gazdája árulja gondolom.
ribipeti27-09-2011 17:40:42 // 29629
Az enyém volt, az biztos. Tőlem ImO vette meg, aztán eladta vkinek innen. Már nem tudom a nevét a tagnak. Kuplungcsere az volt az uccsó tagnál, selespeed váltónál szhenzort cseréltek ImOék.
Der most hogy írod, mintha kikönyökölt volna a hajtókar.
Der most hogy írod, mintha kikönyökölt volna a hajtókar.
tipoatti26-09-2011 20:41:03 // 29628
Nagyon szép a bordó 166 szerintem, ha fűnyíró, ha nem... :)
Andy26-09-2011 19:42:33 // 29627
Az elsővel kapcsolatban szerintem keresd Rohodi Misit itt az Amorén.
A második. 166-ot nem vennék 2.0TS motorral. Autópályán Becza többet kajáltat vele mint Én a 3.0 val. :))
Harmadiknál a kereskedést ismerem még AAA-s koromból. Nagy lakatolós brigád. Negyedik passz.
Így látatlanba szerintem bármelyik Lybra jobb választás! :)))
Lehet megkövezni... :))
A második. 166-ot nem vennék 2.0TS motorral. Autópályán Becza többet kajáltat vele mint Én a 3.0 val. :))
Harmadiknál a kereskedést ismerem még AAA-s koromból. Nagy lakatolós brigád. Negyedik passz.
Így látatlanba szerintem bármelyik Lybra jobb választás! :)))
Lehet megkövezni... :))
Ricoe15626-09-2011 19:20:49 // 29625
Akkor 2kiló a haszna a kereskedőnek :) Don 6ért adta volna.
Grando25-09-2011 21:21:10 // 29623
Mondjuk Don Gombócot kérdezd meg... ;)))
gekki25-09-2011 20:27:43 // 29622
erről a 166-ról valakinek valami infója?
ALFI15621-09-2011 21:56:35 // 29620
Egyébként abba teljessen igaza van Sattinak,hogy sose tudod mennyi van/volt a kocsidba valójába.Azt már említettem,hogy amit vettél azt is néztük annó mikor a mostaniért mentünk.Ott volt a pénz és úgy voltunk vele ha meg tudunk egyezzni akkor azt hozzuk el.Halkan jegyzem meg,hogy mikor néztük akkor több volt benne a km. mint amivel megvetted.De valamivel többért vetted meg mint amennyiért akkor adta volna a tulaj.Akkor 2.650 volt az alja amiért kiszállt vona belőlle.Csak több minden volt ami eltántorított.A másik kulcsot odaadta már?Ha nem remélem basztatod miatta!
ALFI15621-09-2011 21:50:07 // 29619
Mire nevedre kerül több mint 2.5m.Miért lenne olcsó?Ez az ára az 59-nek.Amit mentünk Csekő76-al megnézni az is 2.4m-jet volt de a forgalombahelyezés 2010 Magyarországi a Gödöllői Fiat szalonból való.Abba 15ezer volt.Azt 2.7m.-ért nem hoztam el!
gekki21-09-2011 17:56:59 // 29618
eladó lett a gépem ha valakit érdekel vagy tud vevőt, szóljon! hitel mentes azonnal vihető, németből lett behozva akkor 100.000 km volt benn én 64.000 km-t raktam bele.
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2011 13:21:06 // 29617
nyugodtan alvázszám szerint le lehet infózni :P
Csosznorbert21-09-2011 12:56:06 // 29616
Nananaaaaa.... :D
Csosznorbert21-09-2011 12:55:53 // 29615
Igy valóban nem sok az ár, de ahogy Erhard is mondja, az a 290 ami egy picit sok...
Liquid21-09-2011 12:46:17 // 29614
visszatekertessem neked? :D
Satti21-09-2011 12:01:11 // 29613
Amennyiben az valódi 100 ezer, akkor jó, de igazán jó ára csak annak van, ami vagy sérült, vagy az átlagtól több benne a km.
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2011 10:10:00 // 29612
hát nekem nem kéne az biztos kicsit sok a méter......még ha pályázás is volt inkább + 5 kiló és van 100e környéki
Satti21-09-2011 09:32:14 // 29611
Amint írtam is, minden nélkül, erre jön rá a reg.adó, a névre írás, műszaki vizsga. Akkor is elég jó az ár, lehet számolgatni. 290 ezer km van benne, nem látszik rajta, mivel ez autópálya km.
Csosznorbert21-09-2011 08:37:02 // 29610
Cakk-pakk 6500 euro??? Ott valami bibi lehet... Az igen occsó...
Satti21-09-2011 08:12:59 // 29609
Lehet, hogy lesz egy 159 2.4 mjet óccsóért. Most lett behozva, intézni kell rá a reg.díjat, forg.-ba helyezést, de púder nélkül, valós km-el, ami nem kevés, jó állapotban kis pénzért vihető. 6500 euro lesz, akit érdekelhet, nyugodtan hívjon.
Wickey17-09-2011 19:58:09 // 29606
Ááá, az ilyen emberbe a vascső is kár. :-)
Mondjuk sok függ a vételártól is, ha én most (teszem azt) veszek egy utolsó évjáratos 145 vagy 146 JTD-t szép állapotban kevés kilométerrel 900ezerért, elvárom, hogy ne olyan állapotban legyen, mint a 800ezres 156JTD-k. Ez csak egy példa volt. :-)
Mondjuk sok függ a vételártól is, ha én most (teszem azt) veszek egy utolsó évjáratos 145 vagy 146 JTD-t szép állapotban kevés kilométerrel 900ezerért, elvárom, hogy ne olyan állapotban legyen, mint a 800ezres 156JTD-k. Ez csak egy példa volt. :-)
ALFI15617-09-2011 09:52:58 // 29605
Plussz magyarosítás.Mindjárt 2.6-2.7
mizooo17-09-2011 09:50:06 // 29604
Már ennyiért is?
Nagyon nincs ára., így előbb lehet ilyenem mint gondoltam :)
Nagyon nincs ára., így előbb lehet ilyenem mint gondoltam :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?