Forum >> Autóvásárlás
Gegee11-02-2015 11:37:08 // 35207
Nem sérted meg szerintem, aki olvasgatja néha-néha a fórumot, tapasztalja, hogy rettentően nyersek a hozzászólásaid. Ha 10 mm es lenne, akkor is azt mondanám, hogy jobb. Sorry
Liquid11-02-2015 11:35:21 // 35206
nem teljesen fair ez a hasonlítás mivel a 147 kissé régebbi tervezés, mások voltak az elvárások, pl. az illesztések terén, illetve a termék pozicionálása se ugyanaz volt, így az anyagok is mások.
Liquid11-02-2015 11:29:28 // 35205
nem becsülök le semmit, csak egyszerűen nem esek hanyatt az EuroNCAP csillagjaitól, főleg mióta a különböző csipogások is komoly súllyal szerepelnek.
Mert ez az egész csak meghatározott sebességnél és irányból történő ütésre igaz teljes mértékben, és őszintén szólva kissé tartok attól, hogy a fogyasztásos mizéria itt is ismétlődik, bár valószínűleg nem olyan mértékben. Vagyis az autó kiválóan szerepel a törésteszteken, de attól még nem biztos hogy 10km/h-val nagyobb sebességnél és 2 fokkal eltérő irányban is jól fog alakulni a dolog.
Eddig volt a "trollkodás", viszont az tény hogy a mai autók sokkal biztonságosabbak mint a régebbiek.
Mert ez az egész csak meghatározott sebességnél és irányból történő ütésre igaz teljes mértékben, és őszintén szólva kissé tartok attól, hogy a fogyasztásos mizéria itt is ismétlődik, bár valószínűleg nem olyan mértékben. Vagyis az autó kiválóan szerepel a törésteszteken, de attól még nem biztos hogy 10km/h-val nagyobb sebességnél és 2 fokkal eltérő irányban is jól fog alakulni a dolog.
Eddig volt a "trollkodás", viszont az tény hogy a mai autók sokkal biztonságosabbak mint a régebbiek.
.......................11-02-2015 10:50:10 // 35204
nem akarom a 147 es tulajokat megsérteni,
de az 5 mm er es fuga az anyósülés dekli körül milyen már?
nekem az ilyen nagyon bántja a szemem
de az 5 mm er es fuga az anyósülés dekli körül milyen már?
nekem az ilyen nagyon bántja a szemem
Gegee11-02-2015 10:46:10 // 35203
Műszerfal is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 10:44:20 // 35202
ASR1611-02-2015 10:28:18 // 35201
Most komolyan egy sajtófotót hasonlítunk egy telefonnal elkattintott vacakhoz..?! :D
Át kell ülni egyikből a másikba, és megpróbálni objektívnek maradni, tudom, nem könnyű..;) Én ezt tettem anno, tudtam, hogy alfám lesz, nem voltam részrehajló egyik irányba sem. De ez is csak egy vélemény, olyan mint bárki másé.
Át kell ülni egyikből a másikba, és megpróbálni objektívnek maradni, tudom, nem könnyű..;) Én ezt tettem anno, tudtam, hogy alfám lesz, nem voltam részrehajló egyik irányba sem. De ez is csak egy vélemény, olyan mint bárki másé.
.......................11-02-2015 10:17:34 // 35200
ez az egész biztonságra való törekvés Berényi Béla Mercedes nél dolgózó osztrák mérnök munkásságával kezdödött
ne becsüljük le tetteit
Biztonság
ne becsüljük le tetteit
Biztonság
.......................11-02-2015 09:48:35 // 35199
.......................11-02-2015 09:43:17 // 35198
.......................11-02-2015 09:40:10 // 35197
ASR1611-02-2015 09:32:07 // 35196
Ízléssel nehéz vitatkozni, mindenkinek más a szép. Nekem a MiTo nagyon tetszik kívülről, egy igazi kis dög. Éppen ezért amikor az első 147-emet vettem, akkor a sok városi használat miatt szóba került a benzines MiTo is. De az a beltér - felszereltségtől függetlenül - egyszerűen méltatlan egy Alfához. Az a műszerfal és óracsoport mint gyermekkorom fröccsöntött dömperében, nem is hittem el.
Nem tudom, hogy jobb autó-e, meglehet, van közöttük nyolc évnyi fejlesztés. De tudva, hogy milyen alapokra épült, nem hinném :)
Nem tudom, hogy jobb autó-e, meglehet, van közöttük nyolc évnyi fejlesztés. De tudva, hogy milyen alapokra épült, nem hinném :)
Liquid11-02-2015 09:28:33 // 35195
ez az összehasonlítás bármely hasonló korabeli autókkal így nézne ki. Tény hogy a töréstesztekre való felkészülés hozzott pozitívumokat, jobban odafigyeltek a passzív biztonságra, de azért ez még mindig csak annyit jelent hogy a teszten alkalmazott körülmények között így törik az autó.
.......................11-02-2015 09:25:04 // 35194
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 09:16:47 // 35193
a Mito belülről nagyon szép az tény...prémium kisautó
.......................11-02-2015 09:16:18 // 35192
.......................11-02-2015 09:07:47 // 35191
.......................11-02-2015 09:07:05 // 35190
.......................11-02-2015 08:56:21 // 35189
.......................11-02-2015 08:54:10 // 35188
tököm tudja,
lehet hogy az ültetés ,meg a nyomtáv teszi,amit én tettem bele
lehet hogy az ültetés ,meg a nyomtáv teszi,amit én tettem bele
.......................11-02-2015 08:52:22 // 35187
pedig DE
majd viszlek egy kört a Bakonyban Zirz felé
mivel mindkét autóval voltam györböl Csörinél egy párszor van összehasonlítási alapom
majd viszlek egy kört a Bakonyban Zirz felé
mivel mindkét autóval voltam györböl Csörinél egy párszor van összehasonlítási alapom
Liquid11-02-2015 08:51:47 // 35186
természetes hogy ez szubjektív :)
egyedinek egyedi ez tény...
egyedinek egyedi ez tény...
.......................11-02-2015 08:49:46 // 35185
csak neked nem tetszik,
szerintemis vagányabb a Mito mint a Bravo
pl.a Mito nak keret nélküli ablaka van ,mint a GT nek
szerintemis vagányabb a Mito mint a Bravo
pl.a Mito nak keret nélküli ablaka van ,mint a GT nek
Liquid11-02-2015 08:47:39 // 35184
lehet hogy jobb, de nagyon nem szép :D
Liquid11-02-2015 08:47:04 // 35183
egyszer szivesen kipróbálnám a MITO-t :) nem tudom elképzelni, hogy a Breránál jobban kanyarodik....
Liquid11-02-2015 08:45:21 // 35182
ennek városban nemnagyon van jelentősége, meg amúgy se...szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 08:40:26 // 35181
akkor a Puntómmal körbeautózom a Brera-dat...el sem adom ...van egy über sport 1.3 multifosom :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 08:38:55 // 35180
Figyi tényleg nem akarom túllihegni, de ha nem hiszel nekem akkor itt a TecDoc:
Csupán ennyi autóba szerelték a gátlót...
ID Gyártó Modell Ccm Típus Évjárat Motorkód Alvázkód HP Autófüggő információ
13956 ALFA ROMEO MITO 875 0.9 11- 2011.07 - 312 A2.000 955 86
31646 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 08- 2008.09 - 199 A3.000 955 90
32743 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 09- 2009.10 - 199 B1.000 955 95
31645 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 198 A4.000 955 120
28248 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 199 A6.000 955 95
3317 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 10- 2010.08 - 955 A6.000 955 105
50239 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 350 A1.000 955 78
12013 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 955 A1.000 955 78
10972 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.05 - 955 A9.000 955 69
28249 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 08- 2008.09 - 199 A8.000 955 155
32742 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 940 A2.000 955 170
32741 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A2.000, 955 A7.000 955 135
5838 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A8.000 955 163
13957 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 Bifuel 11- 2011.07 - 198 A4.000 955 120
28250 ALFA ROMEO MITO 1598 1.6 JTDM 08- 2008.09 - 198 A2.000, 955 A3.000 955 120
26324 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Twinair Turbo 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
13959 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Bifuel 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
18897 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 05- 2005.10 - 199 A4.000 199 65
26003 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 12- 2012.03 - 169 A4.000 199 69
18899 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A2.000 199 75
18900 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A3.000 199 90
5931 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 199 B2.000 199 69
9158 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 10- 2010.04 - 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
26491 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
26496 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B1.000 199 95
26492 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B4.000 199 84
18898 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 05- 2005.10 - 350 A1.000 199 77
5938 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 06- 2006.06 - 199 A7.000 199 75
26004 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 199 A7.000 199 75
25909 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
19817 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 16V 05- 2005.10 - 199 A6.000 199 95
23484 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000 199 155
33668 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000, 955 A8.000 199 180
25762 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Multi Air 12- 2012.03 - 955 A6.000 199 105
23194 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 199 120
26495 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Turbo Multi Air 12- 2012.03 - 955 A2.000 199 135
9263 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 LPG 08- 2008.12 - 350 A1.000 199 78
55441 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Bifuel 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
4853 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 08- 2008.07 - 350 A1.000 199 78
27308 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
9331 FIAT GRANDE PUNTO 1598 1.6 D Multijet 08- 2008.07 - 955 A3.000 199 120
18902 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A5.000 199 130
18901 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 939 A1.000 199 120
9315 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 06- 2006.06 - 939 A7.000 199 116
23227 FIAT LINEA 1248 1.3 D Multijet 07- 2007.06 - 199 A3.000 323 90
23228 FIAT LINEA 1368 1.4 07- 2007.06 - 350 A1.000 323 77
23229 FIAT LINEA 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 323 120
13980 FIAT LINEA 1597 1.6 08- 2008.07 - 323 109
31092 FIAT LINEA 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.06 - 198 A3.000 323 105
13998 FIAT LINEA 1855 1.9 16V 08- 2008.07 - 323 128
1878 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 169 A4.000 199 69
32247 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 199 A4.000 199 65
5940 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 2012.02 199 B2.000 199 69
32251 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
32252 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B1.000 199 95
1865 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
5928 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.07 - 2012.02 199 A7.000 199 75
32248 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 77
32250 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A2.000 199 135
32249 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A6.000 199 105
12208 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 LPG 09- 2009.06 - 2012.02 350 A1.000 199 78
1856 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 Natural Power 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 78
32253 FIAT PUNTO EVO 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 955 A3.000 199 120
9176 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - A 10 XEP 60
19722 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - Z 10 XEP 60
9157 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
9173 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
19723 OPEL CORSA 1229 1.2 06- 2006.07 - Z 12 XEP 80
9177 OPEL CORSA 1229 1.2 09- 2009.07 - Z 12 XEP 80
9174 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33723 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33724 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XER 86
31968 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 09- 2009.09 - Z 12 XEP 80
10447 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.06 - A 12 XER 83
12034 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.08 - A 12 XER 86
9171 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
19725 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
9172 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
19726 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
33721 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTE, A 13 DTR, Z 13 DTE 95
9175 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTR, Z 13 DTE 95
1 OPEL CORSA 1364 1.4 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
56789 OPEL CORSA 1364 1.4 12- 2012.07 - A 14 NEL 120
31969 OPEL CORSA 1398 1.4 09- 2009.09 - A 14 XEL 87
33725 OPEL CORSA 1398 1.4 10- 2010.06 - A 14 XER 100
19724 OPEL CORSA 1364 1.4 LPG 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
23497 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LEL, Z 16 LEL 150
22675 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LER, Z 16 LER 192
10446 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 11- 2011.06 - A 16 LES 211
19727 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 06- 2006.07 - Z 17 DTR 125
33722 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 10- 2010.06 - A 17 DTS 130
Csupán ennyi autóba szerelték a gátlót...
ID Gyártó Modell Ccm Típus Évjárat Motorkód Alvázkód HP Autófüggő információ
13956 ALFA ROMEO MITO 875 0.9 11- 2011.07 - 312 A2.000 955 86
31646 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 08- 2008.09 - 199 A3.000 955 90
32743 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 09- 2009.10 - 199 B1.000 955 95
31645 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 198 A4.000 955 120
28248 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 199 A6.000 955 95
3317 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 10- 2010.08 - 955 A6.000 955 105
50239 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 350 A1.000 955 78
12013 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 955 A1.000 955 78
10972 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.05 - 955 A9.000 955 69
28249 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 08- 2008.09 - 199 A8.000 955 155
32742 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 940 A2.000 955 170
32741 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A2.000, 955 A7.000 955 135
5838 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A8.000 955 163
13957 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 Bifuel 11- 2011.07 - 198 A4.000 955 120
28250 ALFA ROMEO MITO 1598 1.6 JTDM 08- 2008.09 - 198 A2.000, 955 A3.000 955 120
26324 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Twinair Turbo 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
13959 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Bifuel 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
18897 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 05- 2005.10 - 199 A4.000 199 65
26003 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 12- 2012.03 - 169 A4.000 199 69
18899 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A2.000 199 75
18900 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A3.000 199 90
5931 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 199 B2.000 199 69
9158 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 10- 2010.04 - 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
26491 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
26496 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B1.000 199 95
26492 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B4.000 199 84
18898 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 05- 2005.10 - 350 A1.000 199 77
5938 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 06- 2006.06 - 199 A7.000 199 75
26004 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 199 A7.000 199 75
25909 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
19817 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 16V 05- 2005.10 - 199 A6.000 199 95
23484 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000 199 155
33668 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000, 955 A8.000 199 180
25762 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Multi Air 12- 2012.03 - 955 A6.000 199 105
23194 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 199 120
26495 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Turbo Multi Air 12- 2012.03 - 955 A2.000 199 135
9263 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 LPG 08- 2008.12 - 350 A1.000 199 78
55441 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Bifuel 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
4853 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 08- 2008.07 - 350 A1.000 199 78
27308 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
9331 FIAT GRANDE PUNTO 1598 1.6 D Multijet 08- 2008.07 - 955 A3.000 199 120
18902 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A5.000 199 130
18901 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 939 A1.000 199 120
9315 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 06- 2006.06 - 939 A7.000 199 116
23227 FIAT LINEA 1248 1.3 D Multijet 07- 2007.06 - 199 A3.000 323 90
23228 FIAT LINEA 1368 1.4 07- 2007.06 - 350 A1.000 323 77
23229 FIAT LINEA 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 323 120
13980 FIAT LINEA 1597 1.6 08- 2008.07 - 323 109
31092 FIAT LINEA 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.06 - 198 A3.000 323 105
13998 FIAT LINEA 1855 1.9 16V 08- 2008.07 - 323 128
1878 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 169 A4.000 199 69
32247 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 199 A4.000 199 65
5940 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 2012.02 199 B2.000 199 69
32251 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
32252 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B1.000 199 95
1865 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
5928 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.07 - 2012.02 199 A7.000 199 75
32248 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 77
32250 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A2.000 199 135
32249 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A6.000 199 105
12208 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 LPG 09- 2009.06 - 2012.02 350 A1.000 199 78
1856 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 Natural Power 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 78
32253 FIAT PUNTO EVO 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 955 A3.000 199 120
9176 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - A 10 XEP 60
19722 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - Z 10 XEP 60
9157 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
9173 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
19723 OPEL CORSA 1229 1.2 06- 2006.07 - Z 12 XEP 80
9177 OPEL CORSA 1229 1.2 09- 2009.07 - Z 12 XEP 80
9174 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33723 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33724 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XER 86
31968 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 09- 2009.09 - Z 12 XEP 80
10447 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.06 - A 12 XER 83
12034 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.08 - A 12 XER 86
9171 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
19725 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
9172 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
19726 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
33721 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTE, A 13 DTR, Z 13 DTE 95
9175 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTR, Z 13 DTE 95
1 OPEL CORSA 1364 1.4 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
56789 OPEL CORSA 1364 1.4 12- 2012.07 - A 14 NEL 120
31969 OPEL CORSA 1398 1.4 09- 2009.09 - A 14 XEL 87
33725 OPEL CORSA 1398 1.4 10- 2010.06 - A 14 XER 100
19724 OPEL CORSA 1364 1.4 LPG 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
23497 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LEL, Z 16 LEL 150
22675 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LER, Z 16 LER 192
10446 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 11- 2011.06 - A 16 LES 211
19727 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 06- 2006.07 - Z 17 DTR 125
33722 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 10- 2010.06 - A 17 DTS 130
AdiArsenal11-02-2015 05:45:49 // 35179
A MiTo-nak bizony kemény a futóműve, rossz úton hajlamos dobálni a hátulját, viszont ahogy szosza is mondta nagyon jól kanyarodik. Szép autó a MiTo, sokkal egyedibb és vagányabb megjelenésű, mint a Bravo (persze az is szép). Erős benzin motorral pedig maga a gokart feeling. Sokkal jobb autó, mint a 147 véleményem szerint!
.......................10-02-2015 23:34:46 // 35178
Induljunk abbol ki h a Mito elöl hátul minusz 1,5 fok kerékdöléssel gurul,a Brera a felével
A 215 ös gumi a Mito tömegéhez annyi mintha a Breran 295 ös lenne
Ez elég ahhoz hogy nagyobb legyen a kanyarseb
A 215 ös gumi a Mito tömegéhez annyi mintha a Breran 295 ös lenne
Ez elég ahhoz hogy nagyobb legyen a kanyarseb
ASR1610-02-2015 23:28:27 // 35177
Ugyanerre gondoltam. Némi alkuval 2,3 - 2,5-ből EZ is tok vonó itthon, és forgalomban van, még ezzel a remek árfolyammal is.
Nem egy turbós multiar, de ez még őszinte.. És a Bravo mellé azért oda lehet állítani..;)
Nem egy turbós multiar, de ez még őszinte.. És a Bravo mellé azért oda lehet állítani..;)
.......................10-02-2015 23:26:04 // 35176
A lengéscsillapito baromira nem ugyanaz a corsában és a mitoban
Brutál kanyarsebességre képes a mito,ami a legjobb h nincs terhelésváltási billegés
Vezettem én is bérelt corsat ,az egy fos futomü,hiába ugyanannyi a lengökar
Brutál kanyarsebességre képes a mito,ami a legjobb h nincs terhelésváltási billegés
Vezettem én is bérelt corsat ,az egy fos futomü,hiába ugyanannyi a lengökar
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2015 22:11:54 // 35175
ugyan az a futóműve mint a puntonak, corsának..akkor egy corsa is körbeautózza a Breradat :)
Viccet félre téve inkább hagyjuk...
Viccet félre téve inkább hagyjuk...
Piritu - 1.000.00010-02-2015 21:42:51 // 35174
Amúgy 3, de ki számolja :-))
.......................10-02-2015 21:39:46 // 35173
A Mito 5 csillagos töréstesztű,
Míg a 147 megvan vagy 2
Míg a 147 megvan vagy 2
.......................10-02-2015 21:34:07 // 35172
egy két kételyt el kell oszlassak,
1 Mitonak feszes a futóműve,olyannyira,hogy a Brerát körbeautózom vele
2 bőrösben nagyon finom bőr van,250eFt volt a felár,nagyon megérte
3 ez a jtdm nem keverendő a 159esben 1,9 el ,soha nem volt dpf egr,stb probléma vele
4 Mito ergonómiailag tökéletes,pont ott van a könyöklő,kormány ,váltó ahol kényelmes
1 Mitonak feszes a futóműve,olyannyira,hogy a Brerát körbeautózom vele
2 bőrösben nagyon finom bőr van,250eFt volt a felár,nagyon megérte
3 ez a jtdm nem keverendő a 159esben 1,9 el ,soha nem volt dpf egr,stb probléma vele
4 Mito ergonómiailag tökéletes,pont ott van a könyöklő,kormány ,váltó ahol kényelmes
Liquid10-02-2015 21:16:58 // 35171
ugyanígy látom én is :)
Esetleg egy kései 147 1.6TS? Tökéletesen jó lenne szerintem.
Alfa is, szép is, mi kell még? :)
Esetleg egy kései 147 1.6TS? Tökéletesen jó lenne szerintem.
Alfa is, szép is, mi kell még? :)
W.10-02-2015 20:57:54 // 35170
Köszi, ezzel mind tisztában vagyok! A kérdés a két KONKRÉT autóra vonatkozott! :) Benzinest keresek első sorban!
dev16610-02-2015 20:48:54 // 35169
ha zömmel városban hajtod, akkor miért kormost keresel? Rövid utakon nem melegszik fel a víz, végig túldúsít, emiatt korom képződik, koszolódnak az injektorok, leragad az EGR, telemegy a DPF, turbina, szívósor. Szvsz a modern dízel autópályára való, különben belefullad a saját mocskába.
W.10-02-2015 20:46:48 // 35168
Az Alfa felé hajlanék érzelmi alapokon, a realitás azonban a Bravo felé billenti a mérleget.
Liquid10-02-2015 20:45:01 // 35167
Viszont a kettő közül inkább a Bravo, a Mito nem tetszik...nekem :)
Liquid10-02-2015 20:44:30 // 35166
a Bravo jobban néz ki mint a Mito, de akkor is csak egy Fiat. Próbálj meg valahol egyszerre megnézni mindkettőből egyet. Én a 147 vs Bravo alapján mondom, hogy a Bravo "csak" Fiat hiába jól felszerelt.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2015 20:34:03 // 35165
tényleg nem egy kategória de van össze hasonlítási alap, mivel van egy sport Bravo-m, meg van egy Punto EVO is a családban...
A Bravo kb olyan, mint a TI 156 futóműre, elég feszes a futóműve, a Punto-nak ugyan az a futóműve mint a Mito-nak az inkább egy nőies, ringós, billenős ...
A Bravoban van rendesen hely, belül nagyobb, mint az 59 pl...én inkább azt venném, eléggé igénytelen egy autó, bár a Mito futóműve is igénytelen...
A Bravo kb olyan, mint a TI 156 futóműre, elég feszes a futóműve, a Punto-nak ugyan az a futóműve mint a Mito-nak az inkább egy nőies, ringós, billenős ...
A Bravoban van rendesen hely, belül nagyobb, mint az 59 pl...én inkább azt venném, eléggé igénytelen egy autó, bár a Mito futóműve is igénytelen...
W.10-02-2015 19:28:32 // 35164
.......................10-02-2015 18:52:08 // 35163
a Mito elsö lökösre vigyázni kell városban,nagyon lent van
patkára szemböl nem lehet pl. vele felállni
ha ültetett akkor télen hótolósat játszol :)
patkára szemböl nem lehet pl. vele felállni
ha ültetett akkor télen hótolósat játszol :)
.......................10-02-2015 18:50:31 // 35162
a Mito nem bólogat ám,feszes a futómü,mármár kényelmetlen
a DNA a mitoban jelent meg ,azzal állítható a kormány ,gázpedál ,és motornyomaték
Dinamic
Normal
Allwetter(winter)
ami nagyon fasza a Mito ban az az ESP,enged játszani csúszkálni
de amikor kell akkor nagyon precízen helyreteszi a gépet
a DNA a mitoban jelent meg ,azzal állítható a kormány ,gázpedál ,és motornyomaték
Dinamic
Normal
Allwetter(winter)
ami nagyon fasza a Mito ban az az ESP,enged játszani csúszkálni
de amikor kell akkor nagyon precízen helyreteszi a gépet
W.10-02-2015 18:48:12 // 35161
Köszi! Én is a Bravo felé hajlok. Több Mito-t is megnéztem, ez a legpuritánabb és valóban kissé túlárazott szerintem is.
W.10-02-2015 18:46:51 // 35160
Zömmel városi használatra lenne. Én a Bravo felé hajlok. Nem összehasonlításképp tettem fel, hanem, hogy ki , melyiket venné!
Zselé10-02-2015 18:41:09 // 35159
Én Mito-ba még sosem ültem, de ilyen Bravom volt (csak benzines).
Nem volt vele semmi gondom, de egy Alfához nem érdemes hasonlítani. Jobban érzem magam a sokkal öregebb 156-omban, mert a Bravo nagyon "tömeggyártás" érzés. Sok műanyag, néhol igénytelen részletek. Ez persze szubjektív, és a Bravo sem rosszabb e tekintetben, mint bármely kommersz középkategóriás...
Viszont ami szerintem nagyon rossz benne, az az agyonszervózott kormány, és a dőlő, bólogató futómű. A vezetési élmény műanyag, nem jó. Annak ellenére, hogy a motorját imádtam, benzines turbós volt, nagyon ment - egyenesen :)
Viszont az összehasonlítást annyiból nem értem, hogy azért a Bravo egy kategóriával csak nagyobb autó...
Nem volt vele semmi gondom, de egy Alfához nem érdemes hasonlítani. Jobban érzem magam a sokkal öregebb 156-omban, mert a Bravo nagyon "tömeggyártás" érzés. Sok műanyag, néhol igénytelen részletek. Ez persze szubjektív, és a Bravo sem rosszabb e tekintetben, mint bármely kommersz középkategóriás...
Viszont ami szerintem nagyon rossz benne, az az agyonszervózott kormány, és a dőlő, bólogató futómű. A vezetési élmény műanyag, nem jó. Annak ellenére, hogy a motorját imádtam, benzines turbós volt, nagyon ment - egyenesen :)
Viszont az összehasonlítást annyiból nem értem, hogy azért a Bravo egy kategóriával csak nagyobb autó...
.......................10-02-2015 18:15:42 // 35158
Bravo Blue and Me s,Boútyúkkal,Mp3 al
szerintem ez a Mito nem,
én a Bravot venném ebböl a kettöböl
szerintem ez a Mito nem,
én a Bravot venném ebböl a kettöböl
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
482
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV