Forum >> Autóvásárlás
W.15-03-2014 20:44:31 // 34303
W.13-03-2014 19:04:07 // 34302
Egyébként megállapítottam ismét, hogy a 166-tal utazni királyság! Még 15 évesen sincs szégyenkezni valója!
Grando13-03-2014 18:33:20 // 34300
Hát az akkor sajnos tényleg gáz. :(
W.13-03-2014 18:31:11 // 34299
Az a baj, hogy ezért utaztam 250km-t! Ilyenkor szívesen visszakérném a költségeket!
dev16613-03-2014 18:23:29 // 34298
nagy mókamester lehet a tulaj :)) gondolok itt főleg az árra (+a km állás nyilván valótlan, de azzal kár is törődni). engem megmosolyogtatott.
W.13-03-2014 18:09:55 // 34297
Még annyit, hogy 1.9 körül szeretett volna érte! Teljesen el volt tájolva a hölgy...
W.13-03-2014 18:07:38 // 34296
Kívül tiszta karc minden eleme szinte. Mocitető fényezése több helyen lepattogzott(rájavítva). Szigetelések több helyen elváltak, szakadtak. Műanyagok belül több helyen kopottak. Kormány és váltógomb szarrákopva(74000km alatt?), balos ülés kikopva több helyen. Balos ablakemelő nem megy, tetőnyitás kissé akadozik, klíma nem működik. Hátulja úgy terpeszt mint az útszéli k.va. Tető vasszerkezet festése több helyen lekopva. Rögtön teljes vezérléscsere, olajcserék stb., stb. Ennyi röviden! El sem vittem próbára.. Ja, vizsga sincs rajta és hiteles is(ezt le sem írta a drága tulaj)...
ALFI15613-03-2014 17:22:38 // 34294
Jó,hogy így leírja a véleményt aki megnézi.Utakat spórol meg embereknek.Én is hány ezer km.-et mentem már feleslegessen.
W.13-03-2014 17:10:10 // 34293
Valami gond van az IE-el, mert nem engedi így betenni a linket. De a lényeg az, hogy igazi csalódás volt számomra az autó...
W.13-03-2014 16:13:55 // 34291
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_3.0_v6_24v_l-7514643
Valamiért nem tudom betenni máshogy.. Mindegy. A lényeg: a hirdetéssel ellentétben egy kívül-belül közepes állapotban lévő autó az én véleményem szerint. Nekem a felét érte volna kb. mert kapásból 3-400e rászaladt volna...
Valamiért nem tudom betenni máshogy.. Mindegy. A lényeg: a hirdetéssel ellentétben egy kívül-belül közepes állapotban lévő autó az én véleményem szerint. Nekem a felét érte volna kb. mert kapásból 3-400e rászaladt volna...
Ferko11-03-2014 17:50:00 // 34290
Persze, mert mindenki 100.000 km alatti autót akar venni, függetlenül a korától.:-))
Grego11-03-2014 08:55:27 // 34289
És mennyi lenne az ára? Írhatod a személyes oldalra is.
Grego11-03-2014 08:53:37 // 34288
Néztem a tiedet, jó is lenne, de sajna meg van kötve a kezem. Az asszonykám autóját totálkárra törték és a mocsok biztosítótól nem várhatok nagyon jó pénzt. Még a roncs értékét is úgy adják meg, hogy nekik ne kelljen fizetni, de én meg úgysem tudom annyiért eladni. Meghatározták, hogy 622e Ft az összes kár, ebből fizettek 435e-t és a roncs meg 187e Ft, igen ám, de a roncsot nem veszik meg, csak 40e-80e között. Így nekem nem igazán lesz meg a 600e sem autóvásárlásra. Pedig megvenném simán.
Gábor145JTD11-03-2014 08:52:34 // 34287
Szia!az enyém elado!
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2014 08:47:02 // 34286
146-ost tudok :-)
Grego11-03-2014 08:30:46 // 34285
Sziasztok! Egy kis segítséget kérek. Ismeri valaki az alábbi 145-ös előéletét? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_1.9_jtd-7632197, vagy esetleg tudtok eladó jó állapotban lévő 145-öst? Előre is köszönettel a segítségért.
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2014 18:04:52 // 34284
Sehogyse veszi meg senki, nem aggódok :-) Ha kiírnám hogy ingyen elvihető, talán..ha én állom az átírást. Én kiírtam a valós km-t, mert senkit nem célom átb..ni. Szerinted hány érdeklődőm lesz? Ha lesz, az innen, az tuti. Szóval néha ilyen próba szerencse alapon felteszegetem, de reális esélyét nem látom hogy eladható.
És különben ezért nagyon agyalok az utód kérdésén. valami olyat kéne venni amit majd egyszer el is lehet adni. 155 dízeltől 159-ig már mindent végignyálaztam, és kicsit fogalmam sincs :-) A veterános vérem mindíg a valóban kis kilométeres ócska csotrogányokba zúg bele, a racionális felem 2007 körüli autót nézeget. Valami nagy hülyeség lesz ebből előbb-utóbb :-d
És különben ezért nagyon agyalok az utód kérdésén. valami olyat kéne venni amit majd egyszer el is lehet adni. 155 dízeltől 159-ig már mindent végignyálaztam, és kicsit fogalmam sincs :-) A veterános vérem mindíg a valóban kis kilométeres ócska csotrogányokba zúg bele, a racionális felem 2007 körüli autót nézeget. Valami nagy hülyeség lesz ebből előbb-utóbb :-d
W.10-03-2014 17:27:05 // 34283
Cartársak! A Large auto-nál dolgozó vagy ottani kapcsolattal rendelkező kollégát keresek! Ha tudtok segíteni, megköszönöm!
Ferko10-03-2014 17:05:13 // 34282
Nah, így senki nem fogja megvenni, ha meglátják hogy hogy gyilkolod a gépet.:-))
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2014 13:40:01 // 34281
Jól látod, sok a munka stressz, és kihozza belőlem ezt a hülyeséget :-) Szigonyoshoz nyúl vagyok....Inkább pajzsos, de olyan bizonytalan vagyok :-) Meg tudod...a kutya nem vesz használt Alfát, úgyhogy most elkezdem hírdetni, aztán 5 év múlva leadom a bontóban...félmilla km-el :-P De amúgy vannak terveim ha elkel a vas. És van közte olyan ami néha még értelmesnek is tűnik :-)
VKG231!!! (156+75)09-03-2014 17:15:59 // 34280
Te megőrültél! :DDD Ha nem szigonyos (vagy pajzsos), akkor teljesen... :D
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2014 17:09:57 // 34279
Nem bírok magammal, belémbújt az autócserélős kisördög, úgyhogy hiába minden ráköltés, javítás, új felni...mostmár nyugodt lelkiismerettel hírdetem újra, így ahogy van, cakk-pakk. Nem olcsón, de árának megfelelő állapotban. És alkuképesen. 7 év kellett hogy megőszüljek, megöregedjek, és kinőjem a vasat. Nagyon szeretem a 146-ot, marad is egy raktáron, de úgy döntöttem, hogy az öregebbik marad. Az utód még kérdéses, de szeretnék más kategóriát is kipróbálni. Szóval fájó szívvel, de véglegesen, ELADÓ:
http://alfaamore.hu/adokveszek/43669
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.9_jtd-7719615
Üdv, jó Alfázást :-) WR
http://alfaamore.hu/adokveszek/43669
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.9_jtd-7719615
Üdv, jó Alfázást :-) WR
W.09-03-2014 12:47:09 // 34278
Viszont a 156-os még eladó!
W.09-03-2014 12:20:45 // 34277
Az autó a mai napon elkelt! Debrecenbe költözött. Remélem az új tulaj is regel ide!
Liquid08-03-2014 20:41:25 // 34276
ez a kettes, de igazából mindegyik Mazda szép és amellett jó irányt választottak a motorfejlesztés terén
Ricsi 14708-03-2014 10:38:23 // 34275
A 3-as Mazda tényleg brutál szép lett, az egyetlen autó amire eltudnám képzelni, hogy lecserélem az Alfa Romeo-t. De nem is Alfás inkább Ferraris lett szerintem. Nagyon eltalálták.
Liquid07-03-2014 19:33:56 // 34272
"A jelenlegi autós kínálatból a legújabb 3-as Mazda lett olyan, amilyennek szerintem a Giuliettának kéne lennie: dögös és motorikusan is más úton járnak (pl szívó kétliteres)"
ezt én is így látom :(
ezt én is így látom :(
frank15607-03-2014 12:27:52 // 34271
Háát, lehet meg leszek kövezve érte de manapság nagy bánatomra már a formaterv sem a régi. Amilyen gyönyörű szép volt a 155-156-159 sorozat ezt a mostani Mito-Giulietta irányzatra nem mondanám, bár kinek a pap-kinek a papné de sztem hiba volt erőltetni ezt a 8C formavilágot a kocsik elején. Ráadásul most már motorikusan is simán beálltak a sorba a ma divatos kis köbcentis turbós izékkel....
A jelenlegi autós kínálatból a legújabb 3-as Mazda lett olyan, amilyennek szerintem a Giuliettának kéne lennie: dögös és motorikusan is más úton járnak (pl szívó kétliteres). Jó lenne ha az Alfa magára találna és ismét szép és élvezetes autókat csinálna erős motorokkal.
A jelenlegi autós kínálatból a legújabb 3-as Mazda lett olyan, amilyennek szerintem a Giuliettának kéne lennie: dögös és motorikusan is más úton járnak (pl szívó kétliteres). Jó lenne ha az Alfa magára találna és ismét szép és élvezetes autókat csinálna erős motorokkal.
Kazes☻06-03-2014 19:03:39 // 34270
Cííp ótó, de nekem a képeken totál feketének tűnik és nem Sötétbarna (metál)-nak.
farki06-03-2014 09:02:40 // 34269
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.6_jtdm-2_distinctive_bor__navi__96000_km_
farki06-03-2014 08:59:18 // 34268
W.05-03-2014 17:29:46 // 34267
Ha valakit érdekel, keressen bátran! Újabb projekt miatt eladó! Szívem szerint megtartanám viszont kell a hely az újnak! 166
dev16603-03-2014 23:13:23 // 34266
kicsit elbeszélünk egymás mellett. Egyáltalán nincs gondom azzal, ha egy motor bonyolult, kifinomult és fejlett. Sőt!
Az alfák jellemzően mindig ilyenek voltak. Az igényes formaterv fejlett műszaki tartalommal társítva (az átlagnál nagyobb literteljesítmény, igényesebb futómű, stb.). A gond azzal van, amikor a beszállítókon spórolnak és ez egy egész típus hírét teszi tönkre. Sok ilyen példa volt az Alfa történetében. Mindközül a GM házasság volt a legnagyobb baklövés. Szerinted nem adtak volna el több 159-est benzinmotorral, ha kezdettől fogva egy új, tisztán saját fejlesztésű Alfa sornégyes vagy vérbeli V6 duruzsolt benne ZF erőátvitellel? Vagy vett volna egyáltalán bárki dízel Brerát vagy új Spidert, ha van elfogadható benzines alternatíva? Elgondolkodtató kérdések.
fosvágenre izguló rábeszélőműveszekről meg annyit, h én is úton útfélen ilyenekbe botlok. Egy részük szimplán tájékozatlan vagy retardált, csak közhelyes baromságokat pufogtat, másikuk a marketinggépezet áldozata, vannak birkák és a van aki bigottan hisz benne. az utóbbiakkal még szót is lehet érteni, a többit elég kiröhögni:)
Az alfák jellemzően mindig ilyenek voltak. Az igényes formaterv fejlett műszaki tartalommal társítva (az átlagnál nagyobb literteljesítmény, igényesebb futómű, stb.). A gond azzal van, amikor a beszállítókon spórolnak és ez egy egész típus hírét teszi tönkre. Sok ilyen példa volt az Alfa történetében. Mindközül a GM házasság volt a legnagyobb baklövés. Szerinted nem adtak volna el több 159-est benzinmotorral, ha kezdettől fogva egy új, tisztán saját fejlesztésű Alfa sornégyes vagy vérbeli V6 duruzsolt benne ZF erőátvitellel? Vagy vett volna egyáltalán bárki dízel Brerát vagy új Spidert, ha van elfogadható benzines alternatíva? Elgondolkodtató kérdések.
fosvágenre izguló rábeszélőműveszekről meg annyit, h én is úton útfélen ilyenekbe botlok. Egy részük szimplán tájékozatlan vagy retardált, csak közhelyes baromságokat pufogtat, másikuk a marketinggépezet áldozata, vannak birkák és a van aki bigottan hisz benne. az utóbbiakkal még szót is lehet érteni, a többit elég kiröhögni:)
Grando03-03-2014 22:23:14 // 34265
Én ezt mind elhiszem.
Mégis azt érzem, hogy ezek az érvek kicsit egy nyunyuki fórum látásmódjára hajaznak (bár nyilván nem újdonság ez itt). Egyszerűség, olcsóság, tartósság. Természetesen fontos szempontok. De tényleg ezek a legfontosabbak, amik minden egyebet kizárnak? Persze van, hogy igen, és az is abszolút megérthető. De az már erősen a közlekedőedény felfogás felé tendál. Valahol a kettő között kellene egyensúlyozni. Itt meg bejön az, hogy kinek mi az ingerküszöbe, ugyebár. Hát, nem egyszerű...
A szerelők meg... Kb. mindegyik fúj arra, amit nem ismer. Ezért nem járunk Alfával akárhova például.
Mondom, ettől még elhiszem/tudom, hogy vannak pro és kontra érvek. De kevés üdítő kivételtől tekintve általában inkább eltúlzott és elfogult előítéleteket olvashatunk a témában. Pont, mint egy képzeletbeli melóhelyen, a képzeletbeli kollégáktól, akik általában igyekeznek rászakérteni a képzeletbeli delikvenst, hogy "németet vegyé' ecsém, mer' az a tuti". ;))
Mégis azt érzem, hogy ezek az érvek kicsit egy nyunyuki fórum látásmódjára hajaznak (bár nyilván nem újdonság ez itt). Egyszerűség, olcsóság, tartósság. Természetesen fontos szempontok. De tényleg ezek a legfontosabbak, amik minden egyebet kizárnak? Persze van, hogy igen, és az is abszolút megérthető. De az már erősen a közlekedőedény felfogás felé tendál. Valahol a kettő között kellene egyensúlyozni. Itt meg bejön az, hogy kinek mi az ingerküszöbe, ugyebár. Hát, nem egyszerű...
A szerelők meg... Kb. mindegyik fúj arra, amit nem ismer. Ezért nem járunk Alfával akárhova például.
Mondom, ettől még elhiszem/tudom, hogy vannak pro és kontra érvek. De kevés üdítő kivételtől tekintve általában inkább eltúlzott és elfogult előítéleteket olvashatunk a témában. Pont, mint egy képzeletbeli melóhelyen, a képzeletbeli kollégáktól, akik általában igyekeznek rászakérteni a képzeletbeli delikvenst, hogy "németet vegyé' ecsém, mer' az a tuti". ;))
dev16603-03-2014 22:03:26 // 34264
Én sem akarok általánosítani, de több jelenségből eredhet a GM előítélet. Az F40-es GM váltó pontatlan, magasabb futásnál előfordulnak szinkrongyűrű problémák és nagyobb veszteségű, mint a korábbi ZF egység. 20 szelepes 66-osokban is elég gyakori a féltengelycsere, egyszerűen alul van méretezve. Gyakran fordulok meg egy jó hírű alfás szervízben és ott nem túl pozitív a JTS-ek megítélése. Ez utóbbival szándékosan nem érveltem, mert saját használati tapasztalatom valóban nincs a JTS-ekkel. Az viszont, biztos, hogy a JTS-ek komplikált motorok. Ahogy látom, minden akkori benzines műszaki furmányra (kivéve turbó) szükség volt, hogy szerény GM alapból egy kifinomult motor szülessen. Ennek viszont az az ára, h több minden romolhat/kophat el, mint egy régimódi szívó benzinesben. Ugyanez igaz a modern dízelekre, ott is megvannak a kényes pontok, néhol több, néhol kevesebb. Ha a megbízhatóság számít, akkor az 1. generációs JTD-knek nincs párja, na azokban nem volt GM alkatrész.
Kriszo03-03-2014 21:51:06 // 34263
Nagyon király ez a grafikon!!
Dévid03-03-2014 21:40:30 // 34262
159-ből én is 2.4 kormost választanék. De ez nem veszélyeztet egy ideig még. :)
Drága a fenntartásuk. :D
Drága a fenntartásuk. :D
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2014 21:37:27 // 34261
nem szeretnélek megbántani de sajnos van kettőstömegű, ezen kívűl ami a dejzelben nincs szarakodó pillangóház, százezres vezérműlánc, kettő vezmód, lambdaszondák, trafósor stb...
.......................03-03-2014 21:29:34 // 34260
Sajna a 2,2 jts ben is van kettőstömegű,
Nagynyomású benzinszvattyú,sőt még EGR is,
Szóval semmivel sem egyszerűbb mint a jtdm,
Bár lehet sosem romlik el benne
Nagynyomású benzinszvattyú,sőt még EGR is,
Szóval semmivel sem egyszerűbb mint a jtdm,
Bár lehet sosem romlik el benne
Grando03-03-2014 21:09:33 // 34259
Azt se felejtsd ki, hogy a használt piacon fellelhető példányokat jelentősen nagyobb valószínűséggel NEM igáslói szerepkörre szánták újkori megvásárlásukkor.
A vezérműláncot olvastam még itt-ott, mint kifogást. Mármint kifogásként rémlik, hogy bizony előfordul, hogy cserélni kell valamikor. Erre egyébként van valami intervallum? Vagy a lánc megnyúlását jelzi valami?
Egyébként ennek a cseréje, bár nem olcsó, azért nem kerül nagyságrendekkel többe pl. egy V6 vezérléscseréjénél - ahogy hirtelen ránéztem az árakra. :)
(Különben furcsának tartom, hogy pont mi, az autós társadalom különcei, akik elvileg nem előítéletek alapján választunk autót, és nem ijedünk meg egy-egy műszaki kihívástól, előszeretettel fikázzuk a 159 benzines motorjait csak azért mert GM alapúak. Legalábbis sokaknak ez az egyetlen érve van. Azaz ugyanazt csináljuk, mint a germán vagy japán autók rajongói (közül a szintén "kevésbé felkészültek"), csak pepitában. Magam is estem már ilyen hibába. De ez akkor is hülyeség. :) )
A vezérműláncot olvastam még itt-ott, mint kifogást. Mármint kifogásként rémlik, hogy bizony előfordul, hogy cserélni kell valamikor. Erre egyébként van valami intervallum? Vagy a lánc megnyúlását jelzi valami?
Egyébként ennek a cseréje, bár nem olcsó, azért nem kerül nagyságrendekkel többe pl. egy V6 vezérléscseréjénél - ahogy hirtelen ránéztem az árakra. :)
(Különben furcsának tartom, hogy pont mi, az autós társadalom különcei, akik elvileg nem előítéletek alapján választunk autót, és nem ijedünk meg egy-egy műszaki kihívástól, előszeretettel fikázzuk a 159 benzines motorjait csak azért mert GM alapúak. Legalábbis sokaknak ez az egyetlen érve van. Azaz ugyanazt csináljuk, mint a germán vagy japán autók rajongói (közül a szintén "kevésbé felkészültek"), csak pepitában. Magam is estem már ilyen hibába. De ez akkor is hülyeség. :) )
avvocato03-03-2014 20:45:20 // 34258
Szerintem egyáltalán nem rossz a2.2 jts motor a 159-ben.Van szerencsém ilyen autót birtokolni és nekem bejött.Szerintem egyáltalán nem nyomatékszegény, hanem szépen egyenletesen húz. '6e km alatt kerek 10 liter a fogyasztás, amiben sok családi út van telepakolva, szerintem ez egy 1600 kilós kombitól nem rossz.Ja és ne felejtsünk el egy nagyon fontos dolgot: nincs turbó egr, dpf, kettőstömegű stb dízel probléma, ami sok-sok 100e ft-os költség. Egy szívó benzines motor szerintem sokkal megbízhatóbb mint bármelyik diesel.
GTPeti03-03-2014 20:29:46 // 34257
"A dízelekben sajnos szintén GM hajtáslánc dolgozik"
Vajon emiatt gyakroibbak pl. a féltengelycserék a 159-nél, mint a korábbi típusoknál?
Vajon emiatt gyakroibbak pl. a féltengelycserék a 159-nél, mint a korábbi típusoknál?
dev16603-03-2014 18:49:39 // 34256
tényleg korszerű blokk ez a 2.2-es:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=2&powerunit=2
nagyon impozáns fogyasztási adatokat tud produkálni ez alatt nehéz kasztni alatt is GM váltóval. Most hogy utánaolvastam alaposabban és látom, hogy csak maga a blokk GM, a hengerfej, a vezérlés, befecskendezési rendszer Alfa fejlesztés (a kötekedők kedvéért tudom, hogy a teljes üzemanyag és motormenedzsment-rendszert a Bosch szállítja, de attól még rendszerbe kell illeszteni és ezt az Alfa végezte) már nem is tűnik olyan visszataszítónak. :)
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=2&powerunit=2
nagyon impozáns fogyasztási adatokat tud produkálni ez alatt nehéz kasztni alatt is GM váltóval. Most hogy utánaolvastam alaposabban és látom, hogy csak maga a blokk GM, a hengerfej, a vezérlés, befecskendezési rendszer Alfa fejlesztés (a kötekedők kedvéért tudom, hogy a teljes üzemanyag és motormenedzsment-rendszert a Bosch szállítja, de attól még rendszerbe kell illeszteni és ezt az Alfa végezte) már nem is tűnik olyan visszataszítónak. :)
dev16603-03-2014 18:15:46 // 34255
A hivatkozott grafikon alapján 2.2 JTS-nek kéne a valaha volt egyik legélvezetesebb 4 hengeres szívó benzinesnek lennie. A tapasztalat viszont mást mutat. Biztos én fogtam ki egy nem ereje teljében lévő példányt. Nekem nem tetszett.
Értem én, hogy VVT mindkét oldalon, ezért alul is erősebb elvileg, de ez a görbe olyan, mintha egy 1.8 turbóé lenne, csak kicsit magasabbon kezd. Érdekes. Érdekes az is, hogy a Busso V6-osok nyomatékgörbéje egy rakás hulladék a squadra szerint, a valóságban meg pont fordítva érzem.
Mindenesetre köszi a linket. maga a kánaán:) van még ilyened?
Értem én, hogy VVT mindkét oldalon, ezért alul is erősebb elvileg, de ez a görbe olyan, mintha egy 1.8 turbóé lenne, csak kicsit magasabbon kezd. Érdekes. Érdekes az is, hogy a Busso V6-osok nyomatékgörbéje egy rakás hulladék a squadra szerint, a valóságban meg pont fordítva érzem.
Mindenesetre köszi a linket. maga a kánaán:) van még ilyened?
Grando03-03-2014 17:48:28 // 34254
Ilyen egyenletes nyomatékgörbét még nem nagyon láttam pedig. Bocs, nem akarlak megbántani, de amit írtál, az egyszerűen nem igaz. ;)
Itt össze lehet hasonlítani a többivel.
Itt össze lehet hasonlítani a többivel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?