Forum >> Autóvásárlás

Satti05-01-2010 13:53:41 // 22253
Az vhol eldugva egy rajzon vmelyik íróasztal fiókban. :-)
Ferko05-01-2010 13:53:40 // 22252
Ez bizony jó kérdés.:-)
Wickey05-01-2010 13:52:17 // 22251
Pedig lehet nem ártana, és akkor hajlandó lennék bmw-k helyett alfákat is nézegetni a 156 utódjaként. :-PPP

Hol a picsában van már a beígért 169 3.0 V6 JTDm hátsókerékhajtással?!
Satti05-01-2010 13:47:08 // 22250
Kipróbáltad, mentél vele?
Nem a kedvencem, de ha vmi jó, azt elismerem és ki is tudtam próbálni, nagyon komoly a futóműve, nem egyszerű dolgokat meg lehet vele csinálni.
Selmak05-01-2010 13:46:14 // 22249
Nem véletlen hogy a feltöltőt alkalmazzák a fordulatszámok emelése helyett.
Satti05-01-2010 13:45:04 // 22248
Én is hallottam, hogy lehet, most telket jegyeztetni a holdon, pici pénzért......:-)))
Ferko05-01-2010 13:31:17 // 22246
Én is csak hallottam.
tipoatti05-01-2010 13:22:45 // 22245
Dehogy volt... 2,4 JTD GT se1 volt sose'...
Selmak05-01-2010 13:18:53 // 22244
Még az se biztos hogy hamarabb tönkremegy mert a fordulatszám sokkal jobban igénybe veszi az alkatrészeket mint a töltőnyomás.
Grando05-01-2010 13:15:59 // 22243
Áááh! Downsizing van. Kicsi túrós kell a jónépnek, nem aresei kétkarakterű aljas V6 állat. A picimotorossal anyát is jobban meg lehet győzni otthon, mert 1400 vagy netán 1800 köbcentire hamarabb rábólint, mint 3000-re, viszont cserébe ugyanannyit fogyaszt, de legalább hamarabb tönkremegy, így több nyersanyagot és előállításra/felújításra/megsemmisítésre fordított energiát pazarol. :DDD
SzJ05-01-2010 13:13:09 // 22242
Szerintem a károsanyag kibocsátás miatt. Valószinüleg annyira vissza kellett volna fogni, hogy nem érné meg a plussz költséget. Egy példa az 5.20 VT motor a Kappában és a Coupe-ban 220 lovat termel, a Thesisben már csak 185, hogy az euroIV-et teljesítse.
Rumi05-01-2010 12:57:35 // 22241
a 147gta melto ellenfele :D :D
Ferko05-01-2010 12:53:05 // 22240
PiTSába akkor.:-)
Selmak05-01-2010 12:51:56 // 22239
Mert a végén nem kellet volna bezárni a motorgyárat.
Ferko05-01-2010 12:46:14 // 22238
Láttam is valameilyk nap egyet. :-)
Ferko05-01-2010 12:45:08 // 22237
Egyetértek. Ráadásul azt sem értem, hogy miért nem lehetett belerakni a 3.0 V6-ot, a 2.5 V6-ot és a 2.0 V6 TB-t. Hiszen a 3,2 is benne van. :-o
Selmak05-01-2010 12:38:51 // 22236
Az nagyobb marhaság hogy a 147 esetén a TJET már fel sem merült mint beépíthető motor, ja csak akkor valszeg elkannibalizálta volna MiTo vásárlók jelentős részét.
Scott05-01-2010 12:32:27 // 22235
Viszont egy gusztustalan förmendvény ill. pont semmire nem jó, ugyanis utcára túl erős, pályára viszont nulla a futóműve. Na ez velős volt, de így gondolom :)
Selmak05-01-2010 12:17:28 // 22234
Volt/van ott 1.8 szívó benyás is.
SzJ05-01-2010 12:11:33 // 22233
Az Audi A6 létezik 1,9 TDI motorral.
Grando05-01-2010 11:59:00 // 22232
Hát ha ez igaz, és műszakilag valóban megoldották az öthengeres motor bepászítását, akkor galaktikus barmok, hogy nem árulnak ilyet. :((
Ferko05-01-2010 11:52:28 // 22231
Nem láttam, hanem Nyíregyházán az Autómérynél mondta az értékesítő srác, amikor még GT-t néztünk anno. Még én is meglepődtem.

Benne van a 3.2 V6 166?:-) Akkor nem figyeltem eléggé.:-)
Grando05-01-2010 11:50:38 // 22230
Nemtom van-e ott olyan autó, aminek az összes adata stimmel egyáltalán. A global sem teljes, naná. De a 3.2 V6 166 benne van. ;))
Abban a GT-ben tuti biztos vagy? Hol láttad? :))
Ferko05-01-2010 11:41:52 // 22229
Szerintem egy ideje ne nagyon foglalkoznak az osszesauto.hu-val. Pl aGT mind modell nincs is a palettában.

Viszont, amit te mutatsz az sem teljes, mert a 3.2 166 illetve a 2.4 GT nincs benne. Igaz, ezek olyan kis számban vannak, hogy alig lehet belőlük látni példányt.:-)
Grando05-01-2010 11:24:25 // 22228
Ez teljesen biztos, hogy tévedés. Az összesautó nagyon gagyi adatokat tartalmaz. Párszor én is belelestem. A globalcar jobb vmivel. Vagy inkább sokkal. ;))
Ferko05-01-2010 11:04:55 // 22227
Legalábbis a www.oszesauto.hu szerint.
Azért itt is tévedtek már, mert a 1.9 Mjet moci a 156-ban simán 5 hengeresnek van írva.:-)
Selmak05-01-2010 11:02:37 // 22226
Utolsó előtti konfig igazi műmájer lehetett. XD
Totalcaron mindig poénkodtak hogy ha lenne BMW 712i akkor Magyarország felszívná az összeset. Erre az olaszok nem megcsinálták.
Ferko05-01-2010 10:54:58 // 22225
NA de a 166-ban is csak 305 Nm. Pedig az elég nagy kaszni.

(most nézem csak, hogy a 166-ban volt 1.9-es moci, meg 1.6, 1.8 TS? :-o)
Selmak05-01-2010 10:51:55 // 22224
GTben volt V6-s ha azt kibírta a kaszni akkor 2.4 JTDm is ki kellett volna.
Ferko05-01-2010 10:51:20 // 22223
Szerintem is az lehet benne.:-)
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:49:43 // 22222
Aha..érdekes. Mondjuk én mindenképp a 2.4-est választanám, több benne a tartalék. Fura hogy csak 305Nm, biztos nem bírja a bódé azért van így lekorlátozva :-) Vagy mert nem elég férfias autó, nem kell abba több :-P
Ferke05-01-2010 10:48:47 // 22221
Ha nem is egy kordé, de nem egy nagy durr. Addig-addig győzködött egy kolleganőm, amíg muszáj volt kipróbálnom...háát, rendesen túl van misztifikálva...
Don Gombóc05-01-2010 10:47:57 // 22220
Ez valszeg az a programú moci mint a 166-ba a 150 lovas verzió.
Don Gombóc05-01-2010 10:46:53 // 22219
Az meg az ő baja. :)
Don Gombóc05-01-2010 10:46:06 // 22218
Nem hanem a Mondeo. Nem volt egy durranás.
Ferko05-01-2010 10:40:11 // 22217
Az öszesauto.hu szerint az 1.9 140 lovas mocinak 305 a nyomatéka és a 2.4 JTD-nek is annyi. A GT-ben eprsze 150 lovasa moci így elképzelhet, hogy a nyomaték is vagy annyi vagy egy picivel több.
Satti05-01-2010 10:40:05 // 22216
Az ST nem rossz, az 225 lovas, de az új RS, ami téynleg nagyon el lett találva, ugyanaz a Volvo motorral már 305 lovas és nagyon durván lép és a futóműve is megfelel hozzá.
Satti05-01-2010 10:38:20 // 22215
A tulajdonos csak néha hétköznap ül abba, az egy autópótló neki. :-)
Általában jobb időben egy Merci CL-ben ül, AMG 6.3 kompressor. :-)
Putyesz05-01-2010 10:38:10 // 22214
uhh,de szép basszus....
Satti05-01-2010 10:37:12 // 22213
Az a motor az jó, de az egy Volvo motor, 5 hengeres, 20 szelepes turbo, a Mondeo-ban 220 lovas változata van, ugyanez a motor a Kuga-ban csak 200 lovas.
Ferko05-01-2010 10:35:56 // 22212
Ez nekem is eszembe jutott, de valahol ott van a kettő szerinem. Passz. Minnyárt megnézem.:-)
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:33:29 // 22211
Tán a nyomatéka nagyobb. Gondolom.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:32:49 // 22210
A Focus ST az a kordé?
Ferko05-01-2010 10:32:02 // 22209
Lövésem nincs. nekem is egy kerskedő mondta. Nyíregyházán az Autómérynél.
Éretlme lehet, mert nagyobb a köbcenti; nem zabál annyit és szerintem jobban is mehet. Talán.:-)
Don Gombóc05-01-2010 10:30:25 // 22208
Arra rácsaphattál volna. :) A szín is stimmelt. :)
Na egyébként kipróbáltam a híres 2,5 TB Fordot amivel a főnökötök jár, amit meséltél. Hát az én V6 TB-nél nem nagyobb durranás. Sőt mivel van közöttük több mint tíz év korkülönbség a fejlesztésben, a Ford nem alkotott valami nagyot. Legfeljebb a környezetvédelmi besorolásban jobb. A motor az húz valahogy a de az a futómű. Emlékszem a nagypapámnak volt ilyen, úgy hívták hogy kordé. :)
Selmak05-01-2010 10:24:43 // 22207
Vagy V6 GTV, igazi 4 kerekű pitbull.
Don Gombóc05-01-2010 10:24:37 // 22206
Sok minden van amiről nem is tudunk. Pl. Lancia Kappa is kapott egy pár darabba olyan 8.32-es Ferrari motort mint amilyen a Themaban volt. Vagy mint anno amikor a GTV 6 ugyebár csak 2,5 V6-tal lett gyártva de Dél-Afrikának lenyomtak egy széria 3,0 V6-ot. Persze ott leginkább versenyzésre használták.
Satti05-01-2010 10:24:04 // 22205
Akkor azt nem értem, mi értelme, mert az 1.9-es is 150 lovas.
Ferko05-01-2010 10:21:29 // 22204
De hát olyan jó volt.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.