Forum >> Autóvásárlás

Seriff05-01-2010 16:16:56 // 22352
Már a gétévét is páncélozták nekem :D
Scott05-01-2010 16:06:04 // 22351
Átkerültél a sales-ről a biztonsági osztályra? :D
Putyesz05-01-2010 16:05:39 // 22350
:D:D:D....F22 Raptor tali:D:D...az enyém nouvola szinű lenne...azért mert azt észre se vennék az égen:D
Seriff05-01-2010 15:56:53 // 22349
Mindenkit figyelünk, ne vedd személyeskedésnek :))))
Ferko05-01-2010 15:56:37 // 22348
Látom ez nem csak én alkalmazom akkor ezt a taktikát.:-))
Scott05-01-2010 15:56:04 // 22347
őőőő most mi van, raktál mögém egy kamerát???? :)))))))
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 15:55:42 // 22346
Fórumidő alatt dolgozunk :-) Közben én is küldözgetem a megrendelőket, számlákat utalok, e-mailezek. Multitasking :-))
Ferke05-01-2010 15:54:56 // 22345
Én nem is mondtam, hogy korszerűtlen a ts. Csak azt mondtam, hogy a boxer után álltak rá az "olcsóbb" gyártástechnológiára.Ez nem igaz?:)
Seriff05-01-2010 15:54:50 // 22344
Akkor átugrik a need for speedre? :D
Ferko05-01-2010 15:53:26 // 22343
Bizony.:-DDDD És ha még jó helyre helyezed a monitort, akkor nem is kukkolnak illetéktelen személyek.:-DD
Scott05-01-2010 15:53:22 // 22342
Hehe, a bal kezem nekem is oda van bekészítve, ugrásra készen: Alt+Tab :DDDDDD
Seriff05-01-2010 15:52:41 // 22341
Gyere, van egy kis lencsém, ha éhes lennél :D
Scott05-01-2010 15:51:48 // 22340
Ejjj!! Mingyá felmegyek a hetedikre ellenőrizni! :)))))))
Ferke05-01-2010 15:51:46 // 22339
Főleg mert gyors, mi?:)))
Ferko05-01-2010 15:51:15 // 22338
Ez utóbbi tűnik a legjobb választásnak. Gondolj csk el egy találkozót.:-DDD
Tele tuning raptorokkal.:-DD
Putyesz05-01-2010 15:49:40 // 22337
ez amugy elgondolkodtató...ugyanis az ember mindig jobbat,erősebbet akar autóból.....szóval ha vennék egy 456 Italiát, 2-3 év és már az is kevés lenne???....azután jönne vmi 1600 lóerős supra???...és ha azt is meguntad 1-2 év alatt akkor mire cseréled???.....F22 Raptor???::D:D:D:D
Seriff05-01-2010 15:49:29 // 22336
Munkaidő? Az mi az? :DD
Ferko05-01-2010 15:47:35 // 22335
Van aki egyszerre dolgozik is és Amorezik is.:-DDD

Nagy király az Alt + Tab kombináció.:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-01-2010 15:47:34 // 22334
mondjuk jobban bírja a futóműve, jobbak a fékek, nagyobb, több benne az extra stb :P
Scott05-01-2010 15:47:00 // 22333
Skacok egyébként itt senki nem dolgozik, hogy napi 24 órában megy az eszmecsere, vagy mindenki munkaidő alatt nyomja?? :))))
Xixo05-01-2010 15:42:25 // 22332
Ha továbbfejlesztették volna... persze más lenne a helyzet, de nem tették, mert akkor nem volt jobb, ezért lett lecserélve.

De ha már itt tartunk, abba belegondoltatok már, hogy ha annak idején Enzo nem hegyja ott az Alfát és nem lesz kényszervállalkozó, hanem a gyárban fejti ki áldásos tevékenységét, akkor most hol tartanánk? :)))))
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 15:41:42 // 22331
Tudod..fogyasztói társadalom :-) A piacozós lelkű használt cuccokat boldogan turkálók járnak legjobban. És még boldogok is a szerzeményükkel. Az újcucc vásárlók zöme, majd figyeld meg, mindíg újabbat akar, sosem elégedett.
Xixo05-01-2010 15:39:40 // 22330
Na ez már megint egy másik kérdés.

Ennyi erővel az Evo miért kerül többe a Grandénál ugyan azzal a motorral és felszereltséggel? :)
Ferko05-01-2010 15:38:16 // 22329
Egy vacsi új szuzuki 900.000 Ft-ba van. Asszem egy Swift. Lehet viszonyítani.:-DDD
Putyesz05-01-2010 15:35:48 // 22328
sehol nincs igazság....mert ha nézel egy akármilyen új autót szerinted megéri az árát????nézz egy 159 TI 2.4 Mjet-et...tizenakárhány millió....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!szerintem qurvára nem ér annyit...3 misiért mondjuk megveszek egy full 156-ost(facelifteset) 2.4Mjettel......kérdem én mivel tud többet a 159.....azon a 25 lóerőn kívül és hogy nullkilométeres...semmit....még lehet lassabb is mert nehezebb
Scott05-01-2010 15:35:01 // 22327
Grando, ne haragudj de ennyire nem látod át ezt a dolgot? Nem a divat miatt csinálják manapság a kis köbcentis turbós benzineseket, hanem egyszerűen azért mert egy nagy köbcentis szívó motorral adott teljesítmény mellet nem tudják teljesíteni a szigorú környezetvédelmi előírásokat. Ennyire egyszerű, nem kell semmi mást belebeszélni.
Selmak05-01-2010 15:33:59 // 22326
Anno a Doblo 1.3 JTD teherautó változatánál adott meg a Fiat 250 ezer km hasznos élettartamot, ami nem jelenti azt hogy akkor szétesik csak a teherautós szokásoknak megfelelően vezetve akkor komoly ráfordítás várható. Na ebből ügyes újságírók csináltak a 1.9 JTDre 150K, ami Opel féle ecoflex szervízzel és opel olajjal teljesíthető.
Scott05-01-2010 15:29:11 // 22325
Jól tudjuk, hogy az eredeti 1.2-es blokkból már nem lehetett hova fejlődni (1.7 16V), lévén hogy ugyanaz a blokk az összes boxernél (ezt minden boxeres tudja). Nyilvánvalóan új blokkot meg nem érte volna meg tervezni gazdasági szempontból. De hagyjuk már ezt a korszerűtlen dumát a TS-sel szemben. Sehol nem lenne egy soros alfa motor sem, ha nem hagyták volna abba a boxer gyártását és tovább fejlesztették volna.
Ferko05-01-2010 15:29:08 // 22324
xD

Ez könnyen meglehet.:-DDDDDDDDDD
Ferke05-01-2010 15:28:42 // 22323
Szerintem sokkak autójában van közel már ennyi, csak nem tud róla:)))))))))
Ferke05-01-2010 15:28:14 // 22322
Mármint anno úgy értem, hogy nagyon anno.:)
Ferke05-01-2010 15:27:35 // 22321
Na ja, ezt vágom, csak gáz, hogy anno ahhoz nem kellett egy Ferrarit venned, hogy megkapd a pénzed ellenértékét.
Ezzel sem volna baj, csak akkor adnák az áráért, és ne akarjon a minőség rovására 1 autón 200%-ot kaszálni mindenki, akinek a kezén átmegy az autó, mire a szalonból elhozom.
Jó példa, anno a 2-es puntot 2.2M-ért vettem, 2004ben. Most 1.8-ért új grandét kapok, ugyanolyan motorrak, csak mert hirtelen gazd.válság lett. Kérdem én, hogy akkor mennyi volt a profit a 2.2M-s puntomon anno, amit baráti áron kaptam meg?
Na, ezek a zavaróak...
Selmak05-01-2010 15:26:43 // 22320
Csöri bőven e felett jár vele.
Ferko05-01-2010 15:25:51 // 22319
Ha jól tudom, akkor van itt olyan Cartárs, akinek már a 2.4-esében van 500.000 km. Mint ha említette volna valaki.
Putyesz05-01-2010 15:23:30 // 22318
meg hát az nem business ha olyan motorokat és autókat gyártanának amikhez 20 évig hozzá sem kell nyúlni műszakilag.....meg hát elég sokan megmondták már hogy nem az autóeladásban van nagy business,hanem az alkatrészekben!!!!
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 15:21:33 // 22317
Szeritem logikus :-) Az, hogy a logikáját túlfűzöm, szakmai ártalom, mindíg a legtöbb paramétert be kell venni az egyenletbe. Örülj, hogy nem integrálom végig :-D
Xixo05-01-2010 15:21:25 // 22316
Ha meg annyi volt a boxerekben, akkor persze hogy kukázták. Ha nem éri meg tovább fejleszteni, akkor nem fogják. Ezért kellett helyette a TS, most meg a TS helyett a Tjet, aztán 15 év múlva megint valami új....

Ha komprumisszum nélküli technikai csodát akarsz, akkor vegyél Ferrarit! :))
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 15:18:35 // 22315
A JTD nem megy el annyit, mint a VM dízel, ezt írtad, elég valószínű, hogy így is van. De ki akar manapság egy autóval 5-600e km-t menni? Kevesebbre tervezik, eleve a tubo jelenléte kevesebbet ígér. De még mindíg elég sokat ahhoz, hogy kiszolgáljon egy autót. Te elvárod azt egy mai autótól, mint egy ződségesmercitől? Én nem , pedig én nem vagyok egy tipikus fogyasztó.
Anno a CR dízelektől ment a trassolás, hogy nem fogják bírni. És lám elmennek azért 300e körül, ami pont teljesen elég. Ugyanez lesz a benzinesekkel is. Ez nem csoda, hanem kényszerűség. A gyár kénytelen olyat gyártani, hogy garancia alatt az átlag falábú balf.sz se tudja széjjeltiporni a Kalahári sivatagban se, és ez biztosítja nekünk a fogyasztói társadalom szemétgyártása közepedte is, hogy egy ilyen motor, normálisan használva el fog szaladni szintén néhány százezret.
Nekem ez a véleményem olyan konstrukciók születnek, amik olcsón gyárthatók kellően strapabíróra, közben az új normáknak megfelelnek (amit nagy köbcentiből nehéz lenne összehozni).
Mellémég az igazi nagy biznisz, hogy az alkatrészből nagyot lehet majd kaszálni, mikor ezek elkezdenek behalódni.
Selmak05-01-2010 15:11:40 // 22314
Warbi kicsit belebonyolódott.

Olaszok akkor képesek alkotni valami nagyot amikor a barna lé már nyakig ér és erősen hullámzik. JTD és a minden mindegy elven került a 156ba. Aztán sikere lett. A TJET meg azért kellett hogy sikeres legyen mert abszolút nem volt már valamire való benzinesük és nagyon rugdosták a mérnököket fentről.
Ferke05-01-2010 15:10:42 // 22313
Hidd el, a technika fejlettsége csak annyit jelent, hogy egy régiben a termosztátban patront cserélsz 2000-ért, az újban meg egyben van a ház, 15ezerért:)))
Ezt egyébként már elkezdték a boxernél is, ott, amiről Te beszélsz, a 145-nél.
Ezeket már nem érte volna meg továbbfejleszteni, lentebb írtam, hogy miért.
Le merem fogadni, hogy a 45/46-ban is csak azért csináltak boxert még, mert le volt gyártva egymillió motortömb, és nem akarták már beolvasztani, látszik, hogy szinte szükségszerűen belepajszerolták a boxermotort:)
Grando05-01-2010 15:03:36 // 22312
Most akkor jobban bírja, vagy fogyasztói társadalom, vagy őskövület, vagy mi van? :))
Scott05-01-2010 15:03:31 // 22311
Ok, akkor biztosan sokkal jobb technikailag. De akkor is borzalmasan csúnya :))
Selmak05-01-2010 15:00:12 // 22310
Az már Kadeath.
Xixo05-01-2010 15:00:01 // 22309
De ha adott volt egy fejlettebb technika, akkor nehogymár azt dobják el. :)

Meg ha a a Fiatos motorok passzentosak a boxer helyére, akkor fordítva miért nem?

A TS és többi Fiat motor helyett lehetett volna ezeket is tovább fejleszteni, de valamiért nem tették. Persze ha nem lett volna egységesítés és az Alfa meg tudott volna állni a saját lábán, akkor más lett volna a helyzet... de ez a Subaron kívül csak a Porsénak sikerült. Illetve már a dojcsoknak se...
Satti05-01-2010 14:59:26 // 22308
Az új típusú Focus RS-nek a régihez nem sok köze van, legfeljebb a neve.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 14:57:46 // 22307
Az még régebben volt :-) Calibrát is akartam én, de a nagy ász a Kadett C volt. Majdnem megvettem egyet 2l-es mocival :-D
Scott05-01-2010 14:56:35 // 22306
Az előző verzióban ültem, igaz nem vezettem, de versenyző újságíró kollegával mentünk. A forma nem változott, mindkettő nagyon rút. Lehet egy kicsit túloztam, de akkor ez volt a vélemény: a futóműve utcára elég, (de oda minek) de pályán már túl lágy volt. Lehet hogy az újabb verziónak már jobb, bár annyival nem hiszem.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 14:56:05 // 22305
Másfélszeresen áttételezzük, másfélszeresre csaljuk a fordulatszámmérőt, jól lehangszigeteljük, és meg se mondod a különbséget :-D
Selmak05-01-2010 14:54:43 // 22304
Ja és először jürgen gróf gétéít akartál venni.
Selmak05-01-2010 14:53:46 // 22303
Öröljünk hogy anno az Opel motor még drágább volt mint a Fiat mert akkor már rég nem lenne TS se. Lenne ecofos meg twintroty átmatricázva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.