Forum >> Autóvásárlás

satya02-12-2011 12:22:01 // 30102
nemá Te is megsértődsz!!! :)) nekem nem ismerős, de meg kell nézni. :)) és csak csevegtem!! :P :DD
Poló02-12-2011 12:20:40 // 30101
Ha minden igaz, akkor orvos a tulaj :)
GEORGE02-12-2011 12:17:14 // 30100
Én ezt az autót már láttam többször Bp-en.
És ha minden igaz megjelent már pár Alfa talin is.
Ettől többet nem tudok róla.
vm02-12-2011 12:16:05 // 30099
Neeem ;-)
Egy új munkatársam nézegeti.
GEORGE02-12-2011 12:14:56 // 30098
Hagyjuk Wickey veled itt írásban parttalan vita,érdekes személyesen lehet veled erről beszélni.....


igazad van a jtd 20v szemétdombra való kacat, bezzeg a többi motor....
Seriff02-12-2011 12:11:25 // 30097
Satya bácsi!

Érdemi infót várok és nem beszólást :P De már elbulvárosodott az Amore annyira, hogy mindenki kötözködni akar? :DD
satya02-12-2011 12:03:42 // 30096
a km állásról annyit hogy az enyémbe az elmúlt 3 évben kb 3000 km ment bele. három és nem hatmincezer. pedig dizel. mondjuk ez azért elég ritka. :)) a szőnyeg meg kit érdekel. :))
Seriff02-12-2011 11:48:59 // 30095
Na, marakodás helyett: Őt ismeri valaki?

Rémlik, hogy láttam amorén, de nem 100%. A km állás vicces :) A szőnyeg meg... khmm...
Wickey02-12-2011 11:43:11 // 30094
húha. Az máris eggyel több, mint a nulla, nemde? Mert mintha az imént még nem tudtál volna erről...
Wickey02-12-2011 11:42:36 // 30093
azért meg tudja könnyíteni a lelakást a konstrukció. Másrészt az, hogy hogy néz ki, még nem garancia semmire, én is lelaktam a 156-ot, de csak esztétikailag. Most őszintén, pont leszarom, hogy kavicsos vagy repedt a szélvédő, karcos és imitt-amott horpadt a kasztni. Lemosatni se mosattam már két éve, a belsejét is kábé tavaly tavasszal takarítottam ki. Munkagép. Reggel 6kor beleülök és este 10-kor kiájulok belőle. Ez viszont nem jelenti azt, hogy nem kapott új vezérlést, lengőkarokat, kerékcsapágyakat, kormánymű gömbfejeket, féltengely gumiharangokat, nagyobb fékeket időben ahogy kell, satöbbi. Leszámítva a szar gyári alsó lengőkarokat a verda hibátlan, főleg most, a vadiúj UG8-asokkal a felújított és újrafestett gyári alufelniken. Tudod, mi hiányzik még róla, amit csak azért nem cserélek ki, mert szerintem esztétika? Egy új motortartó burkolat, illetve annak a gumiágyazású rögzítőcsavarjai. Ha azt kicserélném és nem zörögne, újabb 2 évet FIATalodna. :-P
GEORGE02-12-2011 11:41:18 // 30092
Itt az amorén 1db 2,4 jtd 20V-nek sérült meg a 3-as hajtókarja, más jtd 20V motor sérülésről nem tudok.
Wickey02-12-2011 11:37:48 // 30091
szelektív a memóriád, Dízelmánia, és keresgélj vissza, érdekes képek vannak fenn egy 20V hengerfejről, meg egy (asszem 3. henger) görbe hajtókarról. Nem mostanában volt, az biztos, de ez csak egy, amiről tudunk. Ez persze pont annyira "véglegmeghótt" kategória, mint a csapágyas TS, de továbbra is fenntartom, a multijet macerásabb mint az unijet. Porlasztó és nagynyomású hibával JTD-t megdögleni még nem nagyon hallottam (kivéve amelyikről bizonyítottan tudtuk, hogy kannázott), Multijetet annál inkább, pedig azok fiatalabbak...
GEORGE02-12-2011 11:30:05 // 30090
Piri 1662,4 jtd 10v autójával mentem amikor 480ekm volt benne. Nem zörgött csörgött, nagyon is egyben volt.
500ekm-nél megtuningolta 600ekm már nem fordult bele mikor baja lett.....


Mesélte az Andy, de ott nem csak a motorban volt rengeteg, hanem a kaszni kívül belül nagy mértékben le volt lakva.
Szerintem az, hogy egy autót lelaknak az nem motorfüggő.....
pb_02-12-2011 10:47:53 // 30089
Te + mindig magadból indulsz ki.)))
Grando02-12-2011 10:17:44 // 30088
Mondom, hogy a 10 szelepes. Ráadásul előtte már meg volt bontva.

Na meg amit Jakabszálláson néztünk. Szintén egy 10 szelepes 2.4 JTD. Szerintem Andy mesélte is neked. Csörgött-zörgött szegény. Szóval elnyűhetetlen motor nem létezik. Legfeljebb csak olyan, ami sokat bír - már ha ésszel kezelik. ;)))
GEORGE02-12-2011 10:06:42 // 30087
Most akkor találd már ki, milyen volt :-))))
GEORGE02-12-2011 10:06:09 // 30086
L.Gy-vel ha nem muszáj inkább nem beszélek.....
Telefonban mesélek neked, most jött onnan a Marea :-)


Amúgy meg lehet, hogy egy-két 20V meghibásodik, na de ritka mint a fehér holló, nem úgy mint pl a TS-nél.....
Ferke02-12-2011 09:58:35 // 30085
Nagyon rossz helyen keresgélsz:)
Grando02-12-2011 09:56:41 // 30084
Jut eszembe, az még ráadásul a 10 szelepes volt. :))
Grando02-12-2011 09:56:04 // 30083
Dávid barátomé például. Azaz Vader zöld ex-166-ja, amit úgy gyászol. :DD
Large Gyurinál kérdezz rá. ;)))
pb_02-12-2011 09:42:19 // 30082
Ahogy nézem majd a duplája az általad Mlített árnak.)))
pb_02-12-2011 09:35:58 // 30081
Tehát olyan 70-80k HUF, hát sztem az sem kis pénz, főleg ha társul hozzá még más is.))
GEORGE02-12-2011 09:34:01 // 30080
Mesélj már kiknek végezte asztalon a 2,4 JTD 20V???
Érdekelne, beszélgetnék vele, hogy mi volt a baja.
GEORGE02-12-2011 09:29:13 // 30079
Bakker nem tudom miért úgy írtam.....
GEORGE02-12-2011 09:27:39 // 30078
Mit nem értesz?

156-ban nem volt 3.0 V6 csak 3.2 V6, vagy én tudom rosszul?
Ferke02-12-2011 09:02:58 // 30077
Már annyiba kerül, mint a boxi nagy kuplungja, szóval ezzel már nem divatos a dízelt szidni:)))
tipoatti02-12-2011 09:02:05 // 30076
Szia! Szvsz. Wickey gondolatai részemről Szentírásnak minősülnek most, ebben a témakörben, neked is érdemes odafigyelni a soraira.
Benzines igazán felejtős, főleg, hogy 1,8-as volt a 156-od. Az egy nagyon jól eltalált motor pedig, nekem is volt - csodálkozom szavaidon, hogy nem ment jól. Nem hazabeszélésként, de gy 2,4 10V JTD erősen ajánlott részemről is. :)
tipoatti02-12-2011 08:55:14 // 30075
Ujjat mutatni egész más mozi, mint újat. :)
Wickey02-12-2011 08:37:59 // 30074
ha meg drága a gázolaj, benzinest kell venni gázzal, azon belül is a V6-osokat. :-)
Don Gombóc02-12-2011 08:10:03 // 30073
Baszogat a franc. Amit írtál azt nem értettem jól vagy nagy a típus ismereted. :-)
Az első sort nem értem.
Íme:

156-ban nincs 3.0 csak 3,2-es.
Gázt tenni bele, hááát....?????
Ha sok a fogyi akkor dieselt kell venni, azon belül is a kisebb motorosokat :-)
Andy02-12-2011 06:38:04 // 30072
Na, csak nem? :)) Az autót nem, de a kereskedést ismerem. Ha gondolod elmegyek veled megnézni. ;))
GEORGE01-12-2011 22:49:33 // 30071
nem vitatom, de amikor írtam úgy találtam, hogy jó az úgy is, én nem fogalmazom át 'százszor" mielőtt elküldöm.
Xixo01-12-2011 22:31:07 // 30070
Pedig sokkal értelmetlenebbek a mondataid, ha más jelentésű szavakat írsz bele...
GEORGE01-12-2011 22:22:34 // 30069
baszogathatsz te is, akkor az egyik legjobb motor az Alfánál a Fiat jtd :-)))))))


De javítsál ki ha nem így van :-)
Kompressz úr01-12-2011 22:21:00 // 30068
Sportdízel? Valaki emlegetett? :P
GEORGE01-12-2011 22:16:29 // 30067
pb-t nem a helyesírás miatt hanem a rejtvény írásmódja miatt baszogatjuk.
A kettő közt meg nagy különbség van, de csak remélem, hogy tudod a különbséget és csak véletlenül írtad, hogy a helyesírás miatt szólunk neki.
GEORGE01-12-2011 22:14:32 // 30066
Melyik szót nem írtam jól?
Melyiket nem értetted?

Figyú nem vagyok nyelvész, ép nem érdekel, ha egy-két hiba becsúszik.
Kazes☻01-12-2011 22:05:18 // 30065
:))) Mi az a vita?! :)
Xixo01-12-2011 21:57:53 // 30064
Mér' volt már vita? :)
Abarai01-12-2011 21:25:12 // 30063
Úgy ám. Ha valaki kérdezi, mennyit eszik a vas, szemrebbenés nélkül hazudom neki a fedkomp adatát. :D Azt a plusz másfél litert már ritkábban reklámozom.
Piritu - 1.000.00001-12-2011 21:20:58 // 30062
Miből gondolod? :-))
Kazes☻01-12-2011 21:20:35 // 30061
És ha erre reagálunk, megint vita lesz?! :)
EngineCoffeeTables01-12-2011 21:18:48 // 30060
lefele a szerpentinen? :D
pb_01-12-2011 21:07:05 // 30059
A kerékpár + 2 sörrel Lmegy. Asszem én nyertem.DD
Piritu - 1.000.00001-12-2011 20:54:32 // 30057
"Csináljak neked képet 3.0-3,3 L/100-as átlag fogyasztásról????"
Dejzellel könnyű, ezek 1,6TS adatok 15 km szerpentin után :-DD
Xixo01-12-2011 20:54:10 // 30056


És még Ti piszkáljátok pb-t a helyesírással? :)))
pb_01-12-2011 20:50:21 // 30055
1.6 telesport nem 1 fogyasztás király.
Piritu - 1.000.00001-12-2011 20:48:10 // 30054
Egyik kormosnak se szép a hangja :-(
Nem is azért szeretjük őket.
pb_01-12-2011 20:46:00 // 30053
A 2stömegü kimaradt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.