Forum >> Autóvásárlás

Vikking 31107-12-2011 19:28:37 // 30153
nana, az nem egészen úgy vót:) hirdettem többért, de az tényleg csak hirdetés volt

utána ennél kevesebbért tettem fel, de az alufelnikkel ennél picit többért adtam volna oda. (olyan 330ért, elöl új gumikkal). Ahhoz képest sok dísztárcsával a 320. Felgen nélkül 3 lett volna az ára téligumikon dísztárcsával:))))
1etértesz?:)))
pb_07-12-2011 19:04:24 // 30152
Gondoltam.)
De nem olyan rég ettől többre hirdetted.
Piritu - 1.000.00007-12-2011 18:46:39 // 30151
Egy kis olvasni való: óratekergetők
Vikking 31107-12-2011 17:54:14 // 30150
Kevesebbet ;)

Ja, de nem hiszem, hogy elvitték :D
pb_07-12-2011 16:10:22 // 30149
Bár már nincs fent.)
pb_07-12-2011 16:09:15 // 30148
Akkor mennyit?
Vikking 31105-12-2011 20:16:20 // 30147
NA ennyit nem ér. :D

(AZ ex autóm...)
Don Gombóc04-12-2011 11:31:38 // 30146
Ezt hallgasd meg Peti.
Vett itt Dunaújvárosban egy hölgy egy faceliftes 166-ot, a 150 lovas 10V JTD modellt. Az egyik topic társammal elmentünk megnézni, és mivel semmit sem tudott róla, pár dolgot elmagyaráztam a kezelő szervekről. A verdát 60 ezer kilométerrel vette. Mutogatom a fed kompit, abban meg van egy napi számláló, ami 2 óra állás után nullázza magát és egy folyamatos számláló, amit vagy az ember nulláz le vagy akkor nullázódik, amikor leveszik az akksi sarut. Nos ezen biztos nem vették le vagy az eleje óta, vagy csak régen, mert ebben 126 ezer kilométer volt. Egy kicsit nézett a hölgy, és mondtam neki, hogy ezek után ha akarja akkor irány egy márka szervíz szakvéleményért, aztán le lehet verni rajtuk némi pénzt. A hülye nepper még azt sem tudta hogy van benne ilyen, és így tekertette vissza az órát.
Csak érdekesség végett írtam.
Imyx04-12-2011 10:33:58 // 30145
Nálam a JTS csak pályán fogyaszt olajat, városban egyáltalán nem, 150 km/h-nál 1 deci / 100 km. De lehet, hogy csak az enyém csinálja ezt :-).
Liquid03-12-2011 21:53:53 // 30144
Jól mondja GEORGE, a TS szereti ha fullon van az olajszint. Mondjuk normál esetben ez nem gond, de némelyik szereti csipegetni, főleg ha meg van kergetve. A JTS-ről nem tudok érdemben nyilatkozni :)
Wickey03-12-2011 21:21:39 // 30143
a jtd 156-ban is. Jobb esetben. :-P
Wickey03-12-2011 21:21:21 // 30142
8 év az prehistorik. 3 éves autókat is láttam már úgy szétrúgva, hogy csak fogtam a fejem. Én 3,5 évesen vettem és voltak bajai, most, hogy 9 éves, már egyértelműen használt autó...
'''''03-12-2011 19:38:44 // 30141
Szerintem igen.Bár benzinesben még nem ültem de a dízel biztosan. :-) Sőt,állítólag bejelez,ha már cserés az olaj.
Abarai03-12-2011 19:24:28 // 30140
A benzinesekben is? A 156 diszkriminál, mert genyó. :)
'''''03-12-2011 19:22:11 // 30139
Vegyetek 159-et.Abban minden indításnál megjelenik az aktuális olajszint. :--)
GEORGE03-12-2011 18:53:07 // 30138
pedig pont abban kell elég sűrűn ellenőrizni a szintet.
GTPeti03-12-2011 17:59:46 // 30137
A fedkompot autóvásárláskor konkrétan lesz...nám. Az autó legyen rendben. A kompot tudtommal egyszerű cserélni és bontottat is biztos kapni. Én amúgy JTS-t vennék, abban talán javítottak vmit ezen-azon (khm).
Abarai03-12-2011 15:32:26 // 30136
A benzines megkímél a hülye olajszintméréstől. :)
Wikicica03-12-2011 14:42:54 // 30135
Itt állítólag lehet reklamálni, de az a lényeg hogy ne legyen átírva, mert úgy már bonyolultabb. Vissza is vihetem az autót ha nem tetszik. A szerelöm mindenképpen megemeli, megnézi hogy amiket a tulaj állít valós-e (minden szervizröl van számla).
Az a baj, nem lenne rossz a dízel sem, csak itt pontosan 3*annyiba kerül a súly-vagy teljesítményadója, vagy akárhogy is nevezik épp. Az meg nem lenne kifizetödö, ha évente csak egyszer megyek vele haza. Amúgy 2003-as a használt göncöm, azaz 8 éves.
Wickey03-12-2011 14:27:53 // 30134
mondjuk fogalmam sincs az ottani viszonyokról, de ha már kifizetted és átírtad, plusz az eladó jó előre szólt arról, hogy köcsögöl a body comp, nagy sok esélyt nem látok arra, hogy reklamálj... Mégiscsak egy 10 éves használt gönc.
Amúgy szoktak buzizni. Az olajszintet rendszeresen sikerül vagy megmérni vagy nem megmérni, az MY2002-esnek a kijelzője is tud érdekességeket művelni, ha bemelegszik, ilyesmik azért vannak.
Wikicica03-12-2011 13:29:50 // 30133
Megnézem mindkettöt+egy dízelt is hétfön, aztán majd meglátjuk. A vak is ezt mondta. :-S
Én is jobban pártolnám a fiatalabbat, eddig ö van nálam befutó helyen, csak az a fránya fed.szg izgat, mit jelent hogy néha magától bekapcsolódik.
Wikicica03-12-2011 13:27:41 // 30132
Az autó rendszeresen szervizelt, nekem meg fxngom sincs a fedélzeti comp-hez. Most hívtam fel a szerelömet, azt mondta, ö sem tud hozzászólni így látatlanban, de mielött átjelentem az autót az én nevemre, elviszem hozzá, s még mindig reklamálhatunk.
Wickey03-12-2011 11:56:06 // 30131
a szépséghiba nem érdekes. A geciző fedélzeti comp már igen. Az, ha bizonyítottan rendszeresen szervizelt, előny. Fene tudja. Én benzinest biztos nem vennék, még napi 20km-re sem. A benzinmotor definíció szerint euro nullás, és véhatos nálam. Minimum. :-)
Abarai03-12-2011 10:53:40 // 30130
A TS sem rossz, de a JTS-hez új belső dukál, ami (nekem) jobban bejön. :)
Abban viszont igaza volt, bárki írta, hogy használtautónál állapotot veszünk. Ha a TS-re jobban vigyáztak, akkor mégis az lesz a jobb bolt.
Liquid03-12-2011 09:37:38 // 30129
ha úgy általában hasonló állapotú a 2 gép, akkor a fiatalabbat választanám.
Wikicica03-12-2011 08:33:37 // 30128
TS vagy JTS?
A TS 2001-es amit találtam, viszont a JTS 2003-as, ugyanannyiért. Nekem ez utóbbi lenne szimpi, de tényleg nem tudom melyik mellett döntök. Valami baja van a fedélzeti comp-nek, ennyit tudok, néha meghülyül. A kocsinak vannak apróbb szépséghibái, de rendszeresen szervizelve volt. Nem akarok még egy pénztemetöt az tuti.
pb_03-12-2011 00:26:04 // 30127
Naja.)
Xixo03-12-2011 00:21:25 // 30126
Ennél nagyobb bajom sose legyen! :)
pb_03-12-2011 00:20:07 // 30125
Ajaj.D
Xixo03-12-2011 00:16:53 // 30124
Nekem már mindegy, úgyis el lettem már könyvelve... :))
pb_03-12-2011 00:15:04 // 30123
Baxxa +, 1000 bocs.DDD
Xixo03-12-2011 00:11:50 // 30122
Látod, megint bajba keversz... :))
pb_03-12-2011 00:00:51 // 30121
Az ilyet nem lehet Lnézni.DD
Xixo02-12-2011 23:57:14 // 30120
Akkor én kérek elnézést! :)
pb_02-12-2011 23:53:00 // 30119
Az ki van csukva.D
Xixo02-12-2011 23:43:53 // 30118
Akkor ezt alkalmazhatnánk pb esetében is, nem? :))
Wickey02-12-2011 22:57:35 // 30117
oda-vissza 20km? Akkor mehet a benzines is. Azt az évente 1-2x 2000km-et meg kibírod, pláne, hogy pályán a ts se eszik lényegesen szarabbul a jtd-nél. (6 helyett 8 liter mondjuk az 1.6 helyett 1.3 eurós naftából)
Wickey02-12-2011 22:55:17 // 30116
személyesen se mondtam mást baszki. Fasza az a húszvé amíg működik, me' megyik, oszt ahhozképest nemfogyasztik, de macerás szerkezet, az ördögtű' való, ha valami hasfájása támadik, ehhez képest a tízvé kőkorszaki szerkentyű. :-P
Abarai02-12-2011 21:17:02 // 30115
A JTS jó dolog. Ha van konkrét kiszemelted, könnyen lehet, hogy már láttam, amikor magamnak kerestem autót. Ha dobsz egy linket az üzenőfalamra, esetleg megspórolhatsz egy felesleges kört.
Wikicica02-12-2011 21:03:00 // 30114
javítom magam, találtam még

2,0 TS-t is
Bgabor02-12-2011 20:23:37 // 30113
Én biztos 1,9 jtd-t vennék csak kevesebbet fogyaszt,főleg ha hosszú távon is van használva. Próbáltam én is a benzinest ,de az nem jött be.
Kazes☻02-12-2011 20:22:33 // 30112
:) Jópofa! Ezt most az 'új' vs. 'ujj' verzió miatt írod?! Azé' más... :)))
Wikicica02-12-2011 20:07:09 // 30111
Sajnos két választásom van a kínálatot már hússzor átnyálazva:

2,0 JTS vagy

1,9 JTD

2,4 JTD adója sajnos számomra megfizethetetlen egy euro3-as motorral.
Wikicica02-12-2011 19:57:59 // 30110
Az elözö tulajdonosnál nem hiszem hogy jó kezekben volt az autó.


FIGYELEM NEM HELYESÍRÁSI HIBÁIM VANNAK HANEM NÉMET BILLENTYÜM ÉKEZETEK NÉLKÜL (hosszú Ö Ü )
Wikicica02-12-2011 19:42:33 // 30109
Jah a keret korlátolt. Hétfön megnézek egy benzinest, de a dízel is vonz, csak nem az adója, mert az németben dupla annyi :-S
Passz. Napi 20 km oda-vissza a melóhelyem, otthonom csak oda 900 km.
Wickey02-12-2011 14:44:04 // 30108
az a bajod, hogy mindent magadra veszel, amiben érintettnek érzed magad. Én annyit mondtam, hogy tökmindegy, mi van benne, a gőzgéptől fölfele mindennel, ami alternáló vagy forgó mozgást végez, be lehet szopni. Merthogy láttunk már döglöttet mindenből.

Az meg, hogy HASZNÁLTBAN a 8V/10V jobb vétel, mint a 16V/20V, az a magánvéleményem, mindamellett tény. Minél kevésbé bonyolult, annál jobb. Lásd az egr/lmm sztorit. Hány multijetes kűzdött LMM-el? Nekem még a gyári. 300+k km után. Tragédia. :-)
Seriff02-12-2011 13:07:14 // 30107
Dehogy sértődöm ;)
Poló02-12-2011 12:55:56 // 30106
Google-be beírod a telefonszámot, csak még kell hozzá egy kötőjel is és már adja is a tulaj nevét :)
satya02-12-2011 12:40:28 // 30105
tudom, csak a vérét szívom!! :)) egy kicsit!! :DD
Ferke02-12-2011 12:38:51 // 30104
Vicceskedve írta, nem megsértődős féle:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.