no azért van mivel szopni a JTDM ben:
szívósori lapátok
EGR
injektorok
DPF
én azt ajánlom minnél régebbi JTD dieselt vegyél
méress egy kompressziót a motorban vásárlás elött,és ha jó vedd meg
Forum >> Autóvásárlás
.......................22-09-2012 13:38:04 // 31953
GTPeti22-09-2012 13:31:21 // 31952
Ha egy szerelő általánosságban ilyet mond, még nem látott közelről JTD-t... SZVSZ B)
Dévid22-09-2012 13:28:33 // 31951
Én is ezt mondtam Neki. Szerinte a TS-ekkel nincs baj. Én mutattam rá példát, hogy ki lehet fogni azokból is problémásabbat. :D
.......................22-09-2012 13:03:08 // 31950
ez attól függ ki és hogy használta elötted,
ha megkímélték semmi baj a deselekkel,
ha nem akkor viszont SOK
ha megkímélték semmi baj a deselekkel,
ha nem akkor viszont SOK
GTPeti22-09-2012 12:51:47 // 31949
"múltkor beszélgettem egy szerelővel, azt mondta a dieselekkel sok a baj."
A Dízeltopic teljes legénysége ezt meg tudja cáfolni. B)
A Dízeltopic teljes legénysége ezt meg tudja cáfolni. B)
Dévid22-09-2012 12:46:13 // 31948
Mindenképpen 170 ló feletti kocsi kellene, lehetőleg benzines, mert azt tudok jó áron tankolni.
Dévid22-09-2012 12:42:41 // 31947
Nem szeretnék két autót fenntartani, a diesel meg nekem nem bejövős, múltkor beszélgettem egy szerelővel, azt mondta a dieselekkel sok a baj. Mondjuk én pont fordítva tudtam, de mindegy. A V6-okat meg annyira nem hallottam szidni.
süsnye22-09-2012 12:33:52 // 31946
igen, ezt régóra hirdetik, emlékeim szerint először külföldi papírokkal és kb. egy százassal drágábban hirdették..
bringa, téga ill. egyéb építőanyag szállítására nem lenne jobb és gazdaságosabb egy jobban pakolható diesel? pl. kappa? vagy akár egy dedra..? :)
bringa, téga ill. egyéb építőanyag szállítására nem lenne jobb és gazdaságosabb egy jobban pakolható diesel? pl. kappa? vagy akár egy dedra..? :)
Dévid22-09-2012 12:26:48 // 31945
Eddig nem nézegettem a kombikat, de mostanában sok cuccot kell cipelnem, bringát, tápot, cimentet, vasat, téglát meg falazóelemeket, aztán ahhoz jobb a kombi, mert jobban pakolható. Eddig a Cliomat, meg öcsém kocsiját használtam, de nem mindig férek hozzájuk.
Ricoe15622-09-2012 12:20:13 // 31944
Ezt régóta hirdetik. Én év elején figyeltem fel rá elsőnek. kb. ilyen árban volt akkor is.
Dévid22-09-2012 12:17:49 // 31943
Ciao!
Ezt ismeri valaki?
Jah, és érdekelne, hogy ez a kocsi ezzel a motorral megfogja-e a 170 lovas HDi 407-et.
Ezt ismeri valaki?
Jah, és érdekelne, hogy ez a kocsi ezzel a motorral megfogja-e a 170 lovas HDi 407-et.
.......................22-09-2012 12:15:14 // 31942
aki kijár külfödre dolgozni annak
ALFI15622-09-2012 12:00:31 // 31941
Az a baj a nagy köbcentisekkel,erős autókkal,hogy a fentartása több.(súlyadó,biztosítás)A mai világba egyre többen sokalják.A fogyasztás pedig hosszútávon elenyésző amennyivel többet eszik de álltalába városba használják.Ez pedig városba 10körül eszik.
mizooo22-09-2012 11:38:00 // 31940
Régóta árulja haverral nézegetjük egy ideje. Miért ilyen olcsó????
.......................22-09-2012 10:27:48 // 31939
Hellomilo21-09-2012 09:54:33 // 31938
Szia. nekem a 2. belinkelt autócska jön be. Viszont mind szép. a 4. is jól néz ki.
tipoatti21-09-2012 08:52:47 // 31937
A bordó szimpatikusabb nekem is...
tipoatti21-09-2012 08:50:20 // 31936
Nos, szerintem: ez a verda nagyon jó kiállású így a képeken, a színe gyönyörű. Progression ( szerényebb ) felsz.-ű, de, ha jól látom, tempomatos ( gomb az indexkar végén ), ami nagyon szerethető extra. Az ICS kezelőszervei is szépek. A km.-ről: Az én JTD-m ugyanezen évjárat, szintén import verda. VALÓS 195000 km. van benne, kiolvastattam...
A linkelt autó ára is jó... Bűrkét pedig ( ha van rá igényed a későbbiekben ) egész szolid árakon lehet hozzá kapni ma már, rendszeresen bukkan fel itt az adok-veszek-ben is. Jómagam ezt megnézném...
A linkelt autó ára is jó... Bűrkét pedig ( ha van rá igényed a későbbiekben ) egész szolid árakon lehet hozzá kapni ma már, rendszeresen bukkan fel itt az adok-veszek-ben is. Jómagam ezt megnézném...
tipoatti21-09-2012 08:39:08 // 31935
Szvsz. JTD 8V, ha már mindegy neked. Egyszerűbb szerkezet. Nekem "karakterre" is szimpatikusabb egy 8, ill. egy 10V-s JTD.
Andy21-09-2012 08:29:26 // 31934
Hogy ezekbe a dízelekbe még véletlen sem megy bele 11 év alatt 200000 km, ez több mint hihetetlen. :))
Az a barna, vagy milyen színű, olyan kereskedőnél lehet aki semmi típusismerettel nem rendelkezik. Mert ahogy a "kiemelt" extrákról regél az egy vicc.
Az a felni sosem volt pl gyári a 166-on. A plüs (rongy) nem extra ebben az autóban. Tragédia... :)))
A jürgenszilver meg szarrá van fújkálva a képek alapján.
Óvatosan nézegessed őket, nagyon rá lehet szaladni a jégre!
Az a barna, vagy milyen színű, olyan kereskedőnél lehet aki semmi típusismerettel nem rendelkezik. Mert ahogy a "kiemelt" extrákról regél az egy vicc.
Az a felni sosem volt pl gyári a 166-on. A plüs (rongy) nem extra ebben az autóban. Tragédia... :)))
A jürgenszilver meg szarrá van fújkálva a képek alapján.
Óvatosan nézegessed őket, nagyon rá lehet szaladni a jégre!
tipoatti21-09-2012 08:26:40 // 31933
Miért nem? Csupán - amennyiben lehetséges - jó áron kell venni... Pont tegnap néztem, hogy egy 2001-es EURO3-as 166 JTD fizetendő regadója kevesebb, mint egy 2007-es, EURO4-es GT esetében...
Imyx21-09-2012 07:58:27 // 31932
Szia! Kösz az infot!! :). Szerintem most nem vágok bele, sajnos nem éri meg idősebb autóval foglalkozni :(.
Hardy21-09-2012 06:32:37 // 31931
Sziasztok!
Néztem pár autót, esetleg valaki tud róluk valamit örülnék az információnak. Meg ha nem kéne fölöslegesen több 100 Km-t utaznom. Az egyiken van kígyó is de nem tudom kié lehet! Melyik a jobb, vagy igénytelenebb a 116 vagy a 140 LE. Mert nekem még egyikkel se volt tapasztalatom.
1
2
3
4
5
6
Esetleg még kint is volna:
DE1
DE2
Néztem pár autót, esetleg valaki tud róluk valamit örülnék az információnak. Meg ha nem kéne fölöslegesen több 100 Km-t utaznom. Az egyiken van kígyó is de nem tudom kié lehet! Melyik a jobb, vagy igénytelenebb a 116 vagy a 140 LE. Mert nekem még egyikkel se volt tapasztalatom.
1
2
3
4
5
6
Esetleg még kint is volna:
DE1
DE2
tipoatti20-09-2012 18:55:39 // 31930
Jómagam a jövő héten kezdem ezt a mókuskereket a GT-vel...
TtK20-09-2012 15:02:30 // 31928
Imyx:
én pont most csinálom a honosítást.
Első lépés az NKH vizsga (Mozaik u. ha Bp.-i vagy) műszaki+első forgalomba-helyezési engedély együtt 39000.
Utána a NAV-nál regadó fizetés. Ezt a vámosok intézik, a NAV honlapon semmi info. A vpop.hu-n ott vannak a kirendeltségek. nagyon nem mindegy, hogy Euro hányas az autó..
Ha megvan a vizsga+forgalombahelyezési eng.+befizetett ragadó, mehetsz az okmányirodába. Rendszám 8500, forgalmi 6000 törzskönyv 6000 plusz pár százas a mindenféle matricákért.
Ha kintről hozol autót kell kétnyelvű adásvételi (neten vannak minták), különben hivatalos fordítás kell az adásvételiről/számláról, ami egy csomó kidobott idő és pénz.
én pont most csinálom a honosítást.
Első lépés az NKH vizsga (Mozaik u. ha Bp.-i vagy) műszaki+első forgalomba-helyezési engedély együtt 39000.
Utána a NAV-nál regadó fizetés. Ezt a vámosok intézik, a NAV honlapon semmi info. A vpop.hu-n ott vannak a kirendeltségek. nagyon nem mindegy, hogy Euro hányas az autó..
Ha megvan a vizsga+forgalombahelyezési eng.+befizetett ragadó, mehetsz az okmányirodába. Rendszám 8500, forgalmi 6000 törzskönyv 6000 plusz pár százas a mindenféle matricákért.
Ha kintről hozol autót kell kétnyelvű adásvételi (neten vannak minták), különben hivatalos fordítás kell az adásvételiről/számláról, ami egy csomó kidobott idő és pénz.
AdamV620-09-2012 08:39:40 // 31927
Én törzskönyv nélkül adtam el a GT-t. (elveszett)
Bementem az önkormányzathoz és adtak egy igazolást, hogy megjelent a magyar közlönyben a körözése. Ezzel az igazolással az új tulaj simán átírathatta a nevére.
Nem tudom, hogy van-e különbség a forgalmi és a törzskönyv között, de egy próbát megér.
Bementem az önkormányzathoz és adtak egy igazolást, hogy megjelent a magyar közlönyben a körözése. Ezzel az igazolással az új tulaj simán átírathatta a nevére.
Nem tudom, hogy van-e különbség a forgalmi és a törzskönyv között, de egy próbát megér.
Zsocy15520-09-2012 06:36:25 // 31926
Látom, tegnap este 14-en megnéztétek, hogy ki az a hülye aki forgalmi nélkül akar autót eladni. :)
Zsocy15519-09-2012 19:44:49 // 31925
Ez az év továbbra sem az enyém. :(
Köszi szépen az infót.
Köszi szépen az infót.
Zoli198019-09-2012 19:15:03 // 31924
2 lehetőséged van. Vagy beszerzed a forgalmit, mérlegelve, hogy megéri-e, vagy eladod papirok nélkül alkatrésznek.
Zsocy15519-09-2012 18:45:40 // 31923
Azért kérdezem, mert egyáltalán nem vágom az ilyen tipusú dolgokat.
ALFI15619-09-2012 18:26:56 // 31922
Forgalmi nélkül eladni?Ezt most komolyan kérdezed?
Zsocy15519-09-2012 18:02:01 // 31921
Törzskönyve megvan és 2013 szeptemberig műszaki is van rajta. Az nem számít?
Béci Ɨ|ѯ19-09-2012 17:52:03 // 31920
Hát sajnos csak max. alkatrésznek.
Zsocy15519-09-2012 17:32:11 // 31919
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy az automat nem kellett átiratni és hát nem is irattam és most szeretném eladni.
Viszont elhagytam a forgalmiját. Mivel céges autó az új forgalmihoz k...a sok dolog kellene, ráadásul a cég Szekszárdon van.
El lehet valahogy adni forgalmi nélkül?
Köszi.
Olyan gondom van, hogy az automat nem kellett átiratni és hát nem is irattam és most szeretném eladni.
Viszont elhagytam a forgalmiját. Mivel céges autó az új forgalmihoz k...a sok dolog kellene, ráadásul a cég Szekszárdon van.
El lehet valahogy adni forgalmi nélkül?
Köszi.
Imyx19-09-2012 12:16:34 // 31918
Tiszta, köszönöm! :-).
Zoli198019-09-2012 12:12:15 // 31917
Miket irok itt összevissza :)
Szóval a 166 2.4 JTD állt meg 270E-ből. Regadó volt majdnem 200E, 15E volt az ügyintézés(mással csináltattam), a többi volt a KPM és az okmányiroda.
Szóval a 166 2.4 JTD állt meg 270E-ből. Regadó volt majdnem 200E, 15E volt az ügyintézés(mással csináltattam), a többi volt a KPM és az okmányiroda.
Imyx19-09-2012 12:10:46 // 31916
Hm, 270? Az nem kevés..
Imyx19-09-2012 12:09:15 // 31915
Köszi! Sajnos ebből még nem világos számomra, hogy Euro 2-es, vagy 3-as a 2000-es évjáratú Alfa :). Ahogy nézegetem, ugyanaz az évjárat lehet Euro 3 - illetve 2-es is.
Zoli198019-09-2012 12:05:37 // 31914
Ja, és van még az okmányirodai költség, kpm vizsga költség, és a biztosítás. A KPM és az okmányiroda volt asszem kb 60.nekem regadóval a 166 270-ből állt meg 4-es besorolással..
Zoli198019-09-2012 12:00:56 // 31913
Imyx19-09-2012 11:49:34 // 31912
Üdv mki,
2000 -es évjáratú 56 V6-ot szemeltem ki (lejárt külföldi okmányokkal). Az lenne a kérdésem, hogy mivel jár a magyarosítása, reg. adó mennyibe kerül, illetve milyen egyéb költségekkel jár ez a tortúra napjainkban :-), ha valaki esetleg nemrég ment végig ezen. Gondolom ez még Euro 2-es? Azt olvastam, hogy 20001-2002-től van Euro 3-as besorolás.
Itt számolgattam: kalkulátor
Ha Euro 2-es, több mint 300K lenne a regadó rá(.
Köszönök bárminemű információt ezzel kapcsolatosan.
2000 -es évjáratú 56 V6-ot szemeltem ki (lejárt külföldi okmányokkal). Az lenne a kérdésem, hogy mivel jár a magyarosítása, reg. adó mennyibe kerül, illetve milyen egyéb költségekkel jár ez a tortúra napjainkban :-), ha valaki esetleg nemrég ment végig ezen. Gondolom ez még Euro 2-es? Azt olvastam, hogy 20001-2002-től van Euro 3-as besorolás.
Itt számolgattam: kalkulátor
Ha Euro 2-es, több mint 300K lenne a regadó rá(.
Köszönök bárminemű információt ezzel kapcsolatosan.
Diny17-09-2012 15:17:13 // 31911
nekem vonóhorgos, sose használtam ;)
Diny17-09-2012 15:16:14 // 31910
Poczy17-09-2012 12:01:15 // 31909
Köcce a tanácsokat uram, mindenképpen kipróbálom őket és tüzetesen átvizslatom...aztán majd elválik. :)
Zoli198017-09-2012 11:53:04 // 31908
Szia.
Talán nézd meg mindegyiket, próbáld ki őket. Személy szerint vonóhorgost nem vennék, volt már negatív tapasztalatom horgos autóval. Ott azért jobban kaphatott a kuplung, ami nem olcsó dolog. Futóműre figyelj, ha kopog, az nem jó. Pl bal első, alsó-felső lengőkar csere nekem több mint 70-be fájt. Ha van ismerős (jó) szerelőd, vagy a közelben egy hozzáértő Cartárs, kérd meg őket, menjenek el veled.
Zoli
Talán nézd meg mindegyiket, próbáld ki őket. Személy szerint vonóhorgost nem vennék, volt már negatív tapasztalatom horgos autóval. Ott azért jobban kaphatott a kuplung, ami nem olcsó dolog. Futóműre figyelj, ha kopog, az nem jó. Pl bal első, alsó-felső lengőkar csere nekem több mint 70-be fájt. Ha van ismerős (jó) szerelőd, vagy a közelben egy hozzáértő Cartárs, kérd meg őket, menjenek el veled.
Zoli
Poczy17-09-2012 11:38:58 // 31907
Ez is érdekelne : http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd-6107764
Poczy17-09-2012 11:37:23 // 31906
Sziasztok!
Erről tudna vki véleményt mondani : http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_szervizkonyves._181.290-6168297
Erről tudna vki véleményt mondani : http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_szervizkonyves._181.290-6168297
droberto14-09-2012 21:40:59 // 31905
Ez engem is meglepett. Lehet, hogy oldalról kapta az ütést. A felső nyúlvány kapott rendesen.
Kérdés, hogy a torony és a futómű elment-e, és hogy az utascella deformálódott-e.
Kérdés, hogy a torony és a futómű elment-e, és hogy az utascella deformálódott-e.
Vinnie14-09-2012 18:40:39 // 31904
A légzsákok, hogyhogy nem nyíltak ki?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?