Forum >> Autóvásárlás
Gegee11-02-2015 10:46:10 // 35203
Műszerfal is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 10:44:20 // 35202
ASR1611-02-2015 10:28:18 // 35201
Most komolyan egy sajtófotót hasonlítunk egy telefonnal elkattintott vacakhoz..?! :D
Át kell ülni egyikből a másikba, és megpróbálni objektívnek maradni, tudom, nem könnyű..;) Én ezt tettem anno, tudtam, hogy alfám lesz, nem voltam részrehajló egyik irányba sem. De ez is csak egy vélemény, olyan mint bárki másé.
Át kell ülni egyikből a másikba, és megpróbálni objektívnek maradni, tudom, nem könnyű..;) Én ezt tettem anno, tudtam, hogy alfám lesz, nem voltam részrehajló egyik irányba sem. De ez is csak egy vélemény, olyan mint bárki másé.
.......................11-02-2015 10:17:34 // 35200
ez az egész biztonságra való törekvés Berényi Béla Mercedes nél dolgózó osztrák mérnök munkásságával kezdödött
ne becsüljük le tetteit
Biztonság
ne becsüljük le tetteit
Biztonság
.......................11-02-2015 09:48:35 // 35199
.......................11-02-2015 09:43:17 // 35198
.......................11-02-2015 09:40:10 // 35197
ASR1611-02-2015 09:32:07 // 35196
Ízléssel nehéz vitatkozni, mindenkinek más a szép. Nekem a MiTo nagyon tetszik kívülről, egy igazi kis dög. Éppen ezért amikor az első 147-emet vettem, akkor a sok városi használat miatt szóba került a benzines MiTo is. De az a beltér - felszereltségtől függetlenül - egyszerűen méltatlan egy Alfához. Az a műszerfal és óracsoport mint gyermekkorom fröccsöntött dömperében, nem is hittem el.
Nem tudom, hogy jobb autó-e, meglehet, van közöttük nyolc évnyi fejlesztés. De tudva, hogy milyen alapokra épült, nem hinném :)
Nem tudom, hogy jobb autó-e, meglehet, van közöttük nyolc évnyi fejlesztés. De tudva, hogy milyen alapokra épült, nem hinném :)
Liquid11-02-2015 09:28:33 // 35195
ez az összehasonlítás bármely hasonló korabeli autókkal így nézne ki. Tény hogy a töréstesztekre való felkészülés hozzott pozitívumokat, jobban odafigyeltek a passzív biztonságra, de azért ez még mindig csak annyit jelent hogy a teszten alkalmazott körülmények között így törik az autó.
.......................11-02-2015 09:25:04 // 35194
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 09:16:47 // 35193
a Mito belülről nagyon szép az tény...prémium kisautó
.......................11-02-2015 09:16:18 // 35192
.......................11-02-2015 09:07:47 // 35191
.......................11-02-2015 09:07:05 // 35190
.......................11-02-2015 08:56:21 // 35189
.......................11-02-2015 08:54:10 // 35188
tököm tudja,
lehet hogy az ültetés ,meg a nyomtáv teszi,amit én tettem bele
lehet hogy az ültetés ,meg a nyomtáv teszi,amit én tettem bele
.......................11-02-2015 08:52:22 // 35187
pedig DE
majd viszlek egy kört a Bakonyban Zirz felé
mivel mindkét autóval voltam györböl Csörinél egy párszor van összehasonlítási alapom
majd viszlek egy kört a Bakonyban Zirz felé
mivel mindkét autóval voltam györböl Csörinél egy párszor van összehasonlítási alapom
Liquid11-02-2015 08:51:47 // 35186
természetes hogy ez szubjektív :)
egyedinek egyedi ez tény...
egyedinek egyedi ez tény...
.......................11-02-2015 08:49:46 // 35185
csak neked nem tetszik,
szerintemis vagányabb a Mito mint a Bravo
pl.a Mito nak keret nélküli ablaka van ,mint a GT nek
szerintemis vagányabb a Mito mint a Bravo
pl.a Mito nak keret nélküli ablaka van ,mint a GT nek
Liquid11-02-2015 08:47:39 // 35184
lehet hogy jobb, de nagyon nem szép :D
Liquid11-02-2015 08:47:04 // 35183
egyszer szivesen kipróbálnám a MITO-t :) nem tudom elképzelni, hogy a Breránál jobban kanyarodik....
Liquid11-02-2015 08:45:21 // 35182
ennek városban nemnagyon van jelentősége, meg amúgy se...szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 08:40:26 // 35181
akkor a Puntómmal körbeautózom a Brera-dat...el sem adom ...van egy über sport 1.3 multifosom :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2015 08:38:55 // 35180
Figyi tényleg nem akarom túllihegni, de ha nem hiszel nekem akkor itt a TecDoc:
Csupán ennyi autóba szerelték a gátlót...
ID Gyártó Modell Ccm Típus Évjárat Motorkód Alvázkód HP Autófüggő információ
13956 ALFA ROMEO MITO 875 0.9 11- 2011.07 - 312 A2.000 955 86
31646 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 08- 2008.09 - 199 A3.000 955 90
32743 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 09- 2009.10 - 199 B1.000 955 95
31645 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 198 A4.000 955 120
28248 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 199 A6.000 955 95
3317 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 10- 2010.08 - 955 A6.000 955 105
50239 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 350 A1.000 955 78
12013 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 955 A1.000 955 78
10972 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.05 - 955 A9.000 955 69
28249 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 08- 2008.09 - 199 A8.000 955 155
32742 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 940 A2.000 955 170
32741 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A2.000, 955 A7.000 955 135
5838 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A8.000 955 163
13957 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 Bifuel 11- 2011.07 - 198 A4.000 955 120
28250 ALFA ROMEO MITO 1598 1.6 JTDM 08- 2008.09 - 198 A2.000, 955 A3.000 955 120
26324 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Twinair Turbo 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
13959 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Bifuel 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
18897 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 05- 2005.10 - 199 A4.000 199 65
26003 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 12- 2012.03 - 169 A4.000 199 69
18899 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A2.000 199 75
18900 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A3.000 199 90
5931 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 199 B2.000 199 69
9158 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 10- 2010.04 - 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
26491 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
26496 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B1.000 199 95
26492 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B4.000 199 84
18898 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 05- 2005.10 - 350 A1.000 199 77
5938 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 06- 2006.06 - 199 A7.000 199 75
26004 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 199 A7.000 199 75
25909 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
19817 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 16V 05- 2005.10 - 199 A6.000 199 95
23484 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000 199 155
33668 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000, 955 A8.000 199 180
25762 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Multi Air 12- 2012.03 - 955 A6.000 199 105
23194 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 199 120
26495 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Turbo Multi Air 12- 2012.03 - 955 A2.000 199 135
9263 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 LPG 08- 2008.12 - 350 A1.000 199 78
55441 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Bifuel 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
4853 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 08- 2008.07 - 350 A1.000 199 78
27308 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
9331 FIAT GRANDE PUNTO 1598 1.6 D Multijet 08- 2008.07 - 955 A3.000 199 120
18902 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A5.000 199 130
18901 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 939 A1.000 199 120
9315 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 06- 2006.06 - 939 A7.000 199 116
23227 FIAT LINEA 1248 1.3 D Multijet 07- 2007.06 - 199 A3.000 323 90
23228 FIAT LINEA 1368 1.4 07- 2007.06 - 350 A1.000 323 77
23229 FIAT LINEA 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 323 120
13980 FIAT LINEA 1597 1.6 08- 2008.07 - 323 109
31092 FIAT LINEA 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.06 - 198 A3.000 323 105
13998 FIAT LINEA 1855 1.9 16V 08- 2008.07 - 323 128
1878 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 169 A4.000 199 69
32247 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 199 A4.000 199 65
5940 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 2012.02 199 B2.000 199 69
32251 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
32252 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B1.000 199 95
1865 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
5928 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.07 - 2012.02 199 A7.000 199 75
32248 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 77
32250 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A2.000 199 135
32249 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A6.000 199 105
12208 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 LPG 09- 2009.06 - 2012.02 350 A1.000 199 78
1856 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 Natural Power 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 78
32253 FIAT PUNTO EVO 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 955 A3.000 199 120
9176 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - A 10 XEP 60
19722 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - Z 10 XEP 60
9157 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
9173 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
19723 OPEL CORSA 1229 1.2 06- 2006.07 - Z 12 XEP 80
9177 OPEL CORSA 1229 1.2 09- 2009.07 - Z 12 XEP 80
9174 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33723 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33724 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XER 86
31968 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 09- 2009.09 - Z 12 XEP 80
10447 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.06 - A 12 XER 83
12034 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.08 - A 12 XER 86
9171 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
19725 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
9172 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
19726 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
33721 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTE, A 13 DTR, Z 13 DTE 95
9175 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTR, Z 13 DTE 95
1 OPEL CORSA 1364 1.4 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
56789 OPEL CORSA 1364 1.4 12- 2012.07 - A 14 NEL 120
31969 OPEL CORSA 1398 1.4 09- 2009.09 - A 14 XEL 87
33725 OPEL CORSA 1398 1.4 10- 2010.06 - A 14 XER 100
19724 OPEL CORSA 1364 1.4 LPG 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
23497 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LEL, Z 16 LEL 150
22675 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LER, Z 16 LER 192
10446 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 11- 2011.06 - A 16 LES 211
19727 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 06- 2006.07 - Z 17 DTR 125
33722 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 10- 2010.06 - A 17 DTS 130
Csupán ennyi autóba szerelték a gátlót...
ID Gyártó Modell Ccm Típus Évjárat Motorkód Alvázkód HP Autófüggő információ
13956 ALFA ROMEO MITO 875 0.9 11- 2011.07 - 312 A2.000 955 86
31646 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 08- 2008.09 - 199 A3.000 955 90
32743 ALFA ROMEO MITO 1248 1.3 JTDM 09- 2009.10 - 199 B1.000 955 95
31645 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 198 A4.000 955 120
28248 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 08- 2008.09 - 199 A6.000 955 95
3317 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 10- 2010.08 - 955 A6.000 955 105
50239 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 350 A1.000 955 78
12013 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.03 - 955 A1.000 955 78
10972 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 11- 2011.05 - 955 A9.000 955 69
28249 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 08- 2008.09 - 199 A8.000 955 155
32742 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 940 A2.000 955 170
32741 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A2.000, 955 A7.000 955 135
5838 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 TB 09- 2009.10 - 955 A8.000 955 163
13957 ALFA ROMEO MITO 1368 1.4 Bifuel 11- 2011.07 - 198 A4.000 955 120
28250 ALFA ROMEO MITO 1598 1.6 JTDM 08- 2008.09 - 198 A2.000, 955 A3.000 955 120
26324 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Twinair Turbo 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
13959 FIAT GRANDE PUNTO 875 0.9 Bifuel 12- 2012.03 - 312 A2.000 199 86
18897 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 05- 2005.10 - 199 A4.000 199 65
26003 FIAT GRANDE PUNTO 1242 1.2 12- 2012.03 - 169 A4.000 199 69
18899 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A2.000 199 75
18900 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A3.000 199 90
5931 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 199 B2.000 199 69
9158 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 10- 2010.04 - 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
26491 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
26496 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B1.000 199 95
26492 FIAT GRANDE PUNTO 1248 1.3 D Multijet 12- 2012.03 - 199 B4.000 199 84
18898 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 05- 2005.10 - 350 A1.000 199 77
5938 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 06- 2006.06 - 199 A7.000 199 75
26004 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 199 A7.000 199 75
25909 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
19817 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 16V 05- 2005.10 - 199 A6.000 199 95
23484 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000 199 155
33668 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Abarth 07- 2007.12 - 199 A8.000, 955 A8.000 199 180
25762 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Multi Air 12- 2012.03 - 955 A6.000 199 105
23194 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 199 120
26495 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Turbo Multi Air 12- 2012.03 - 955 A2.000 199 135
9263 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 LPG 08- 2008.12 - 350 A1.000 199 78
55441 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Bifuel 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
4853 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 08- 2008.07 - 350 A1.000 199 78
27308 FIAT GRANDE PUNTO 1368 1.4 Natural Power 12- 2012.03 - 350 A1.000 199 78
9331 FIAT GRANDE PUNTO 1598 1.6 D Multijet 08- 2008.07 - 955 A3.000 199 120
18902 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 199 A5.000 199 130
18901 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 05- 2005.10 - 939 A1.000 199 120
9315 FIAT GRANDE PUNTO 1910 1.9 D Multijet 06- 2006.06 - 939 A7.000 199 116
23227 FIAT LINEA 1248 1.3 D Multijet 07- 2007.06 - 199 A3.000 323 90
23228 FIAT LINEA 1368 1.4 07- 2007.06 - 350 A1.000 323 77
23229 FIAT LINEA 1368 1.4 T-Jet 07- 2007.09 - 198 A4.000 323 120
13980 FIAT LINEA 1597 1.6 08- 2008.07 - 323 109
31092 FIAT LINEA 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.06 - 198 A3.000 323 105
13998 FIAT LINEA 1855 1.9 16V 08- 2008.07 - 323 128
1878 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 169 A4.000 199 69
32247 FIAT PUNTO EVO 1242 1.2 09- 2009.10 - 2012.02 199 A4.000 199 65
5940 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 08- 2008.07 - 2012.02 199 B2.000 199 69
32251 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 A2.000, 199 A9.000 199 75
32252 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B1.000 199 95
1865 FIAT PUNTO EVO 1248 1.3 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 199 B4.000, 223 A9.000 199 84
5928 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.07 - 2012.02 199 A7.000 199 75
32248 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 77
32250 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A2.000 199 135
32249 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 16V 09- 2009.10 - 2012.02 955 A6.000 199 105
12208 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 LPG 09- 2009.06 - 2012.02 350 A1.000 199 78
1856 FIAT PUNTO EVO 1368 1.4 Natural Power 09- 2009.10 - 2012.02 350 A1.000 199 78
32253 FIAT PUNTO EVO 1598 1.6 D Multijet 09- 2009.10 - 2012.02 955 A3.000 199 120
9176 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - A 10 XEP 60
19722 OPEL CORSA 998 1.0 06- 2006.07 - Z 10 XEP 60
9157 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
9173 OPEL CORSA 998 1.0 10- 2010.01 - A 10 XEP 65
19723 OPEL CORSA 1229 1.2 06- 2006.07 - Z 12 XEP 80
9177 OPEL CORSA 1229 1.2 09- 2009.07 - Z 12 XEP 80
9174 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33723 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XEL 69
33724 OPEL CORSA 1229 1.2 10- 2010.06 - A 12 XER 86
31968 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 09- 2009.09 - Z 12 XEP 80
10447 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.06 - A 12 XER 83
12034 OPEL CORSA 1229 1.2 LPG 11- 2011.08 - A 12 XER 86
9171 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
19725 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - A 13 DTC, Z 13 DTJ 75
9172 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
19726 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 06- 2006.07 - Z 13 DTH 90
33721 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTE, A 13 DTR, Z 13 DTE 95
9175 OPEL CORSA 1248 1.3 CDTI 10- 2010.06 - A 13 DTR, Z 13 DTE 95
1 OPEL CORSA 1364 1.4 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
56789 OPEL CORSA 1364 1.4 12- 2012.07 - A 14 NEL 120
31969 OPEL CORSA 1398 1.4 09- 2009.09 - A 14 XEL 87
33725 OPEL CORSA 1398 1.4 10- 2010.06 - A 14 XER 100
19724 OPEL CORSA 1364 1.4 LPG 06- 2006.07 - Z 14 XEP 90
23497 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LEL, Z 16 LEL 150
22675 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 07- 2007.02 - A 16 LER, Z 16 LER 192
10446 OPEL CORSA 1598 1.6 Turbo 11- 2011.06 - A 16 LES 211
19727 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 06- 2006.07 - Z 17 DTR 125
33722 OPEL CORSA 1686 1.7 CDTI 10- 2010.06 - A 17 DTS 130
AdiArsenal11-02-2015 05:45:49 // 35179
A MiTo-nak bizony kemény a futóműve, rossz úton hajlamos dobálni a hátulját, viszont ahogy szosza is mondta nagyon jól kanyarodik. Szép autó a MiTo, sokkal egyedibb és vagányabb megjelenésű, mint a Bravo (persze az is szép). Erős benzin motorral pedig maga a gokart feeling. Sokkal jobb autó, mint a 147 véleményem szerint!
.......................10-02-2015 23:34:46 // 35178
Induljunk abbol ki h a Mito elöl hátul minusz 1,5 fok kerékdöléssel gurul,a Brera a felével
A 215 ös gumi a Mito tömegéhez annyi mintha a Breran 295 ös lenne
Ez elég ahhoz hogy nagyobb legyen a kanyarseb
A 215 ös gumi a Mito tömegéhez annyi mintha a Breran 295 ös lenne
Ez elég ahhoz hogy nagyobb legyen a kanyarseb
ASR1610-02-2015 23:28:27 // 35177
Ugyanerre gondoltam. Némi alkuval 2,3 - 2,5-ből EZ is tok vonó itthon, és forgalomban van, még ezzel a remek árfolyammal is.
Nem egy turbós multiar, de ez még őszinte.. És a Bravo mellé azért oda lehet állítani..;)
Nem egy turbós multiar, de ez még őszinte.. És a Bravo mellé azért oda lehet állítani..;)
.......................10-02-2015 23:26:04 // 35176
A lengéscsillapito baromira nem ugyanaz a corsában és a mitoban
Brutál kanyarsebességre képes a mito,ami a legjobb h nincs terhelésváltási billegés
Vezettem én is bérelt corsat ,az egy fos futomü,hiába ugyanannyi a lengökar
Brutál kanyarsebességre képes a mito,ami a legjobb h nincs terhelésváltási billegés
Vezettem én is bérelt corsat ,az egy fos futomü,hiába ugyanannyi a lengökar
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2015 22:11:54 // 35175
ugyan az a futóműve mint a puntonak, corsának..akkor egy corsa is körbeautózza a Breradat :)
Viccet félre téve inkább hagyjuk...
Viccet félre téve inkább hagyjuk...
Piritu - 1.000.00010-02-2015 21:42:51 // 35174
Amúgy 3, de ki számolja :-))
.......................10-02-2015 21:39:46 // 35173
A Mito 5 csillagos töréstesztű,
Míg a 147 megvan vagy 2
Míg a 147 megvan vagy 2
.......................10-02-2015 21:34:07 // 35172
egy két kételyt el kell oszlassak,
1 Mitonak feszes a futóműve,olyannyira,hogy a Brerát körbeautózom vele
2 bőrösben nagyon finom bőr van,250eFt volt a felár,nagyon megérte
3 ez a jtdm nem keverendő a 159esben 1,9 el ,soha nem volt dpf egr,stb probléma vele
4 Mito ergonómiailag tökéletes,pont ott van a könyöklő,kormány ,váltó ahol kényelmes
1 Mitonak feszes a futóműve,olyannyira,hogy a Brerát körbeautózom vele
2 bőrösben nagyon finom bőr van,250eFt volt a felár,nagyon megérte
3 ez a jtdm nem keverendő a 159esben 1,9 el ,soha nem volt dpf egr,stb probléma vele
4 Mito ergonómiailag tökéletes,pont ott van a könyöklő,kormány ,váltó ahol kényelmes
Liquid10-02-2015 21:16:58 // 35171
ugyanígy látom én is :)
Esetleg egy kései 147 1.6TS? Tökéletesen jó lenne szerintem.
Alfa is, szép is, mi kell még? :)
Esetleg egy kései 147 1.6TS? Tökéletesen jó lenne szerintem.
Alfa is, szép is, mi kell még? :)
W.10-02-2015 20:57:54 // 35170
Köszi, ezzel mind tisztában vagyok! A kérdés a két KONKRÉT autóra vonatkozott! :) Benzinest keresek első sorban!
dev16610-02-2015 20:48:54 // 35169
ha zömmel városban hajtod, akkor miért kormost keresel? Rövid utakon nem melegszik fel a víz, végig túldúsít, emiatt korom képződik, koszolódnak az injektorok, leragad az EGR, telemegy a DPF, turbina, szívósor. Szvsz a modern dízel autópályára való, különben belefullad a saját mocskába.
W.10-02-2015 20:46:48 // 35168
Az Alfa felé hajlanék érzelmi alapokon, a realitás azonban a Bravo felé billenti a mérleget.
Liquid10-02-2015 20:45:01 // 35167
Viszont a kettő közül inkább a Bravo, a Mito nem tetszik...nekem :)
Liquid10-02-2015 20:44:30 // 35166
a Bravo jobban néz ki mint a Mito, de akkor is csak egy Fiat. Próbálj meg valahol egyszerre megnézni mindkettőből egyet. Én a 147 vs Bravo alapján mondom, hogy a Bravo "csak" Fiat hiába jól felszerelt.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2015 20:34:03 // 35165
tényleg nem egy kategória de van össze hasonlítási alap, mivel van egy sport Bravo-m, meg van egy Punto EVO is a családban...
A Bravo kb olyan, mint a TI 156 futóműre, elég feszes a futóműve, a Punto-nak ugyan az a futóműve mint a Mito-nak az inkább egy nőies, ringós, billenős ...
A Bravoban van rendesen hely, belül nagyobb, mint az 59 pl...én inkább azt venném, eléggé igénytelen egy autó, bár a Mito futóműve is igénytelen...
A Bravo kb olyan, mint a TI 156 futóműre, elég feszes a futóműve, a Punto-nak ugyan az a futóműve mint a Mito-nak az inkább egy nőies, ringós, billenős ...
A Bravoban van rendesen hely, belül nagyobb, mint az 59 pl...én inkább azt venném, eléggé igénytelen egy autó, bár a Mito futóműve is igénytelen...
W.10-02-2015 19:28:32 // 35164
.......................10-02-2015 18:52:08 // 35163
a Mito elsö lökösre vigyázni kell városban,nagyon lent van
patkára szemböl nem lehet pl. vele felállni
ha ültetett akkor télen hótolósat játszol :)
patkára szemböl nem lehet pl. vele felállni
ha ültetett akkor télen hótolósat játszol :)
.......................10-02-2015 18:50:31 // 35162
a Mito nem bólogat ám,feszes a futómü,mármár kényelmetlen
a DNA a mitoban jelent meg ,azzal állítható a kormány ,gázpedál ,és motornyomaték
Dinamic
Normal
Allwetter(winter)
ami nagyon fasza a Mito ban az az ESP,enged játszani csúszkálni
de amikor kell akkor nagyon precízen helyreteszi a gépet
a DNA a mitoban jelent meg ,azzal állítható a kormány ,gázpedál ,és motornyomaték
Dinamic
Normal
Allwetter(winter)
ami nagyon fasza a Mito ban az az ESP,enged játszani csúszkálni
de amikor kell akkor nagyon precízen helyreteszi a gépet
W.10-02-2015 18:48:12 // 35161
Köszi! Én is a Bravo felé hajlok. Több Mito-t is megnéztem, ez a legpuritánabb és valóban kissé túlárazott szerintem is.
W.10-02-2015 18:46:51 // 35160
Zömmel városi használatra lenne. Én a Bravo felé hajlok. Nem összehasonlításképp tettem fel, hanem, hogy ki , melyiket venné!
Zselé10-02-2015 18:41:09 // 35159
Én Mito-ba még sosem ültem, de ilyen Bravom volt (csak benzines).
Nem volt vele semmi gondom, de egy Alfához nem érdemes hasonlítani. Jobban érzem magam a sokkal öregebb 156-omban, mert a Bravo nagyon "tömeggyártás" érzés. Sok műanyag, néhol igénytelen részletek. Ez persze szubjektív, és a Bravo sem rosszabb e tekintetben, mint bármely kommersz középkategóriás...
Viszont ami szerintem nagyon rossz benne, az az agyonszervózott kormány, és a dőlő, bólogató futómű. A vezetési élmény műanyag, nem jó. Annak ellenére, hogy a motorját imádtam, benzines turbós volt, nagyon ment - egyenesen :)
Viszont az összehasonlítást annyiból nem értem, hogy azért a Bravo egy kategóriával csak nagyobb autó...
Nem volt vele semmi gondom, de egy Alfához nem érdemes hasonlítani. Jobban érzem magam a sokkal öregebb 156-omban, mert a Bravo nagyon "tömeggyártás" érzés. Sok műanyag, néhol igénytelen részletek. Ez persze szubjektív, és a Bravo sem rosszabb e tekintetben, mint bármely kommersz középkategóriás...
Viszont ami szerintem nagyon rossz benne, az az agyonszervózott kormány, és a dőlő, bólogató futómű. A vezetési élmény műanyag, nem jó. Annak ellenére, hogy a motorját imádtam, benzines turbós volt, nagyon ment - egyenesen :)
Viszont az összehasonlítást annyiból nem értem, hogy azért a Bravo egy kategóriával csak nagyobb autó...
.......................10-02-2015 18:15:42 // 35158
Bravo Blue and Me s,Boútyúkkal,Mp3 al
szerintem ez a Mito nem,
én a Bravot venném ebböl a kettöböl
szerintem ez a Mito nem,
én a Bravot venném ebböl a kettöböl
.......................10-02-2015 18:12:01 // 35157
a Mito szérián 4 személyes,tehát hátul középen nincs 3. öv
a Bravo pedig 5
ha ez szempont...
a Bravo pedig 5
ha ez szempont...
.......................10-02-2015 18:06:54 // 35156
szerintem a fekete drága
kb. 2 hete Volt fent a HAHUn egy piros börös 1,6 jtdm Mito 1,9 milláért
ja ,és nem kell félni a km ertöl a jtdm nél, 200 e km ig nyugodtan meg lehet venni
kb. 2 hete Volt fent a HAHUn egy piros börös 1,6 jtdm Mito 1,9 milláért
ja ,és nem kell félni a km ertöl a jtdm nél, 200 e km ig nyugodtan meg lehet venni
.......................10-02-2015 18:03:34 // 35155
a Bravo 1,6 jtdm nagyon jó Motor,5 öt eszik és repül vele a Mito,és a Bravot is rendesen viszi
tartós megbízható Blokk
az 1,3 jtdm viszont halkabb,és pörgösebb
az 1,6 nyomatékból oldja meg, fölöslegees 3000 felé pörgetni
az 1,6 inkább autópályára való,
az 1,3 városban is elég
tartós megbízható Blokk
az 1,3 jtdm viszont halkabb,és pörgösebb
az 1,6 nyomatékból oldja meg, fölöslegees 3000 felé pörgetni
az 1,6 inkább autópályára való,
az 1,3 városban is elég
.......................10-02-2015 18:00:50 // 35154
a Mito biztos nem Distinctive
ez szerintem egy Junior kivitel ,vagyis a legolcsóbb
pl.a Distingtive alapból bör kormáyos,söt már a Progresson is
a kupufogó is króm véges a Dist. nál
az oldalablak alatt is van króm csík
Mito
szóval valahol csalás van
a multifunktionális bövített kijelzö is gyanús,mert a képen az alap van
javaslom nézz megy egy Börös jól felszerelt Mito t
ég és föld a kettö
ez szerintem egy Junior kivitel ,vagyis a legolcsóbb
pl.a Distingtive alapból bör kormáyos,söt már a Progresson is
a kupufogó is króm véges a Dist. nál
az oldalablak alatt is van króm csík
Mito
szóval valahol csalás van
a multifunktionális bövített kijelzö is gyanús,mert a képen az alap van
javaslom nézz megy egy Börös jól felszerelt Mito t
ég és föld a kettö
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
495
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?