Forum >> Direkt légszűrőkről

Ferko28-06-2008 20:32:53 // 1525
Hmmmmm..........kössz.........most már vágom!:-DDDD
Selmak28-06-2008 20:32:01 // 1524
Nagy olasz karburátorgyártó.
Goodboy28-06-2008 20:31:30 // 1523
ua mint a dellorto
Ferko28-06-2008 20:29:19 // 1522
Del'Orto karbira


Ez meg micsoda?:-DDDD
Elnézést a tudatlanságomért. De amint látszik, művelődni szeretnék!:-DD
Vader (a Gróf)28-06-2008 20:26:49 // 1521
Del'Orto karbira hol kapok direktszűrőt?
(Kösz a segítséget!)
Ferko28-06-2008 20:16:54 // 1520
Nekem furi volt betenni a gyárit. Valahogy feldobott!:-DDD
De aztán hamar lmult az érzés!:-DDD
Ákimáki28-06-2008 20:15:05 // 1519
Én is kivettem a múltkor egy picit, de azt hiszem, csak két hétig bírtam nélküle! :-D
Ferko28-06-2008 20:10:54 // 1518
Visszatettem a direktszűrőt egy hét után.:-)))
Jól esett ismét hallani a hangot!:-DD
GT Ɨ|ѯ26-06-2008 09:25:43 // 1517
pontosan,ez a +oldás!:-)
Poló25-06-2008 16:45:57 // 1516
Kérdezd meg Punishert.
THEA25-06-2008 16:43:54 // 1515
Szevaxtok!!valaki nem tudja hol vagy kinél lehetne intézni direktxüröhöz toldatot??szembesültem vele hogy nem oan egyxerü bepatintani kell 1csonk ami elér a régi szürö kicsinyke helyére!!a segitségeket elöre köxxxxxxx!!!!)
GT Ɨ|ѯ21-06-2008 16:41:37 // 1514
Simota Direktszűrő tisztító és kenő szett
Ferko19-06-2008 22:23:37 // 1513
Élvezem így is úgy is!:-DDD
Alfában ülök!:-DD
GT Ɨ|ѯ19-06-2008 22:20:46 // 1512
így one!!:-)
Kau19-06-2008 22:19:21 // 1511
Szerintem azt azért érzed úgy, mert csendesebben megy. Ha visszarakod a direktet, akkor azt fogod jobbnak érezni ;)
Ferko19-06-2008 22:13:37 // 1510
Én eleve télre vissza akartam tenni, és vissza is fogom!:-DDDd Így hónapok múlva, amikor visszateszem a direktet, akkor újnak hat az élmény!:-DDDD
Mindenképp ki kellett vennem ma, mert nagyon retkes már, de az autó meg kell.:-)) Jövő héten már vissza is kerül a direkt!:-DD
GT Ɨ|ѯ19-06-2008 21:53:56 // 1509
tedd azt:-))
éninkább tisztítom 2-3 ezrenként,de vissza nem tenném a gyárit:-)
Ferko19-06-2008 21:49:29 // 1508
Ma este kiszereltem a direktszűrőt, és visszatettem a gyárit. Nagyon koszos már a direkt, így megtisztítom, de addig is kell a gép. Nos, hátöööizéééééé furi volt a réi módon menni. NA persze nem negatív értelemben, hanem éppen pozitívan.:-)) Lehet, hogy hülyeség, de mintha egy picivel jobban ment volna az autó, és tetszett a hang is.:-)) Az biztos, hogy vissza fogom tenni a direktet, de lehet, hogy élvezem még egy kicsit a hagyományos módot!:-D
GT Ɨ|ѯ18-05-2008 15:17:39 // 1507
Tom1217-05-2008 07:52:02 // 1506
Hááát, szeretek odafigyelni a cuccaimra...:-) /eredeti csomagolások, stb...:-)/
szegecs16-05-2008 14:37:23 // 1505
Amúgy én is az LMM-re gondoltam, de te legalább törődsz a vasaddal és ezért nincs vele gond :)
szegecs16-05-2008 14:34:29 // 1504
Az egy kicsit jobb megoldás, de akkor is átenged valamennyit a szűrő. Benzinbe áztatással vagy benzines ronggyal a szennyezettségtől függően. Egyébként van az autó vezérlő egységében egy tisztító program, tehát ha ráadod a gyújtást, akkor rohadt nagy áramot ad rá az érzékelőre pár tized másodpercig. Ettől a huzal vagy a forrófilm kb. 1000 fokra izzik és leég a nagya szennyeződés, de az olaj inkább ráég, mint hogy elpárologjon.
GT Ɨ|ѯ16-05-2008 06:55:21 // 1503
ez annyira 1 érelmű:-))))
Tom1215-05-2008 23:15:48 // 1502
Ja, LMM, én meg a szűrő tisztításra gondoltam...:-) Azt még nem kellett cserélni /LMM/. 1x cserélték még az "elején", mikor csak papír szűrő volt benne.
Tom1215-05-2008 22:54:34 // 1501
Inkább a "szerelőműhelyben" kérdezd meg.
Tom1215-05-2008 22:53:29 // 1500
Azt is úgy, de ebben nem vagyok kompetens...:-)
GTVili15-05-2008 22:52:11 // 1499
Ööööö...izé....én a LMM-re gondoltam...azt hogyan lehet/kell/érdemes tisztítani?
Tom1215-05-2008 22:36:23 // 1498
Nekem nem direkt szűrőm van, de a tisztítása hasonló.
Tom1215-05-2008 22:35:14 // 1497
Csakis kiszerelt állapotban.
Tom1215-05-2008 22:34:39 // 1496
Tényleg.;-)
Nem tudom, miért kísérleteznek fékdob, hasonló tisztítókkal, ennyi erővel már rézgáliccal, vagy csokimázzal is permetezhetnék.:-)) Én kizárólag az adott szűrőhöz ajánlott /vagy ugyanaz a gyártó/ tisztítóval, pontosan a leírás szerint szoktam tisztítani és ugyanolyan gyártmányú olaj szrpay-el szoktam az olaj "filmet" ráfújni, eddig még soha nem volt gond...
GTVili15-05-2008 22:05:35 // 1495
És ha kiszerelt állapotban fújkálják?Tényleg hogy lehet/érdemes tisztítani?
szegecs15-05-2008 19:36:06 // 1494
Tényleg? Na ezt nemtom hányan olvashatják el, mert nem egy autót javítottunk ilyen hibával. Egyébként csak azt a hibát szokták elkövetni, hogy forrófilmes rendszernél majd ők lefújják fékdobtisztítóval, az mindent levisz. Igen ám, de ennek az a tulajdonsága, hogy rohadt nagy a hőelvonó képessége és a kialakult nagy hőmérséklet különbség hatására képes megrepedni a vékony platina réteg és lehet kidobni az egészet. Tehát ne így tisztítsátok.
Tom1215-05-2008 19:23:48 // 1493
Nem kell annyi olajat fújni rá, ezt ki is hangsúlyozzák a haszn. utasításban.:-)
szegecs15-05-2008 19:18:38 // 1492
üdv.
Az LMM-ről csak annyit, hogy ha jól tudom, akkor a direkt szűrőket egy olajzó spray-vel kell befújni, és ezt a motor szépen beszívja és rárakódik a hődrótra. Erre ráég és mindjárt csalni fog a rendszer.
Zsolt15515-05-2008 19:03:49 // 1491
Nekem télen-nyáron az van bent, és így sem okozott problémát. (kopp-kopp). :-)))
Tom1215-05-2008 18:52:01 // 1490
Nekem télen papír szokott lenni, nyáron "sport", de még nem vettem észre, hogy az LMM "rakoncátlankodna" csere után...
Zsolt15515-05-2008 18:48:13 // 1489
Nekem régebben sport szűrő volt, de egy Olaszországi út útán áttértem én is a betétre. (Biztos öregszem. :-))) )
Szerencsére nekem közel hat év alatt a LMM-et nem "keverte" meg. :-)))
Tom1215-05-2008 18:44:42 // 1488
Ja és azóta nem ingadozik az alapjárat hidegen.:-)
Tom1215-05-2008 18:43:25 // 1487
Na, volt egy kis időm, vissza került a sport betétszűrő, de közben azt hallottam, hogy a LMM-t "megkeverheti" az is...:-/
Utána néztem a "mikro por" után is, hát bizony a papír szűrő sem szűr 100%-osan. A szerelő kezét eltörni kevés volna, amelyik belszakította, vagyis eltörte a szűrő ház 3 csavarja közül az egyiket, nem zárt tökéletesen a teteje.:-/ Mintha éreztem volna, hogy át kell néznem az egész "légzést". Az LMM utáni gumicső pedig meg volt repedve kb. 2 cm-es darabon. Ezeket azonnal orvosoltam, most valamivel "halkabb" lett, de talán picivel rövidebb idő alatt "felkapja" a fordulatot és úgy vettem észre, hogy a fogyasztásnak is jót tett - habár ez betudható a sok sebeségkorlátozásnak is....-))
GT Ɨ|ѯ09-05-2008 21:42:53 // 1486
a kék 33-nak az is van:-)
pb_09-05-2008 21:18:44 // 1485
Hát nem?)))
GT Ɨ|ѯ09-05-2008 20:39:45 // 1484
Minimum!:-)
Axl Trans09-05-2008 18:57:47 // 1483
Erre akartam kilyukadni :)
GTPeti09-05-2008 17:31:33 // 1482
Anno én is kipróbáltam még az Uno-mmal. Eső után, mikor nincs annyi por a levegőben. Ott semmi változás nem volt.
(Igaz nincs is benne pl. légmennyiségmérő.)
pb_09-05-2008 09:51:29 // 1481
Kivágott gépháztetőt kell ezekhez alkalmazni.))
pb_09-05-2008 09:42:31 // 1479
Nekem nem lenne az, de az is igaz, hogy inkább lennék az utolsők közt, mint az 1. között.)))
GT Ɨ|ѯ09-05-2008 09:38:56 // 1478
Bár Lég stresszes az a pár kör!:-)
pb_09-05-2008 09:38:09 // 1477
Ha ügyes a söfőr, és még szerencséje is van, akkor futam alatt, 1x sem megy ki szántani.))
GT Ɨ|ѯ09-05-2008 09:32:06 // 1476
Safety Car..:-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.