Forum >> Direkt légszűrőkről

Azzurro24-10-2008 20:10:55 // 1575
Ugy fogom tenni!
Kau24-10-2008 19:58:35 // 1574
Ha az ovális legnagyobb átmérőjét egy picit összenyomod, akkor kerek lesz. Nekünk 70 mm ;) Ennyi a titok. Mindenkié ilyen.
Azzurro24-10-2008 19:57:30 // 1573
Nem gyözőm megköszöni a segitségedet!Lemásotam a képet, és okulok belőle!Hétfőn akkor beépítem.
Kau24-10-2008 19:52:41 // 1572
Egy ilyesmi toldat kell hozzá. A bilincs tökéletesen odafogja a műanyaghoz.

Azzurro24-10-2008 19:47:21 // 1571
Igen lapos alakú!Pontositva.És tudnál rá megoldást?
Kau24-10-2008 19:46:08 // 1570
Nem ovális. Kerek ;)
70mm-es, L alakú :))
Azzurro24-10-2008 19:44:04 // 1569
Segitségeteket kérném, diketszűrő átalakítás kapcsán.145 QV tipusba szeretném beépíteni, csak az a gondom, hogy ovális a vége a csőnek.Nem találtam hozzá átalakitott.A készletben amit adnak hozzá, abban csak kerek alakuak vanak.
GT Ɨ|ѯ08-09-2008 12:22:31 // 1566
talán..:-)
ImO08-09-2008 11:54:11 // 1565
Talán az ideális megoldás a következő:

http://alfa156.net/tech/Alfa156AirFilter.pdf

Én tervezem a megvalósítását, csak nincs rá időm. :-(
GT Ɨ|ѯ08-09-2008 11:25:59 // 1564
akkor talán itt a megoldás..:-)))
GT Ɨ|ѯ05-09-2008 16:51:58 // 1563
hátnemtom...:-)

nemolyan1x-ű,mimt a 46-osnál....
teljesítmény no-csak a hang ( lenne ) a lényeg:-)

hátnemtom...:-)
Gabb18203-09-2008 22:40:54 // 1562
Asszem csak símán rá lett csavarva, ráment gond nélkül, bár az a baj nem én csináltam, hanem szerelő ismerős, de szinte biztos hogy csak símán rátette. De azért majd rákérdezek neked. Én igazából azért szedettem le, mert nem lehetett szépen elvezetni, ahogy például te is megcsináltad a régi autódnál, aztán meleg levegőt szívhatott, kicsit nehézkesen indult tőle a kocsi amikor hideg volt a motor, a hangját meg a kipuff rendszer totál elnyomta, a teljesítmény meg vszínű nem esett vissza, de hogy nem is nőtt semmit az biztos:) Mondjuk nem is vártam tőle. Na mind1, én annyira nem ajánlom neked a gtv-hez, de ez csak az én véleményem, meg mondjuk ha el tudod vezetni vmerre, akkor még jó lehet.
GT Ɨ|ѯ03-09-2008 20:48:25 // 1561
az LMM-et a csonkba,hogy tetted bele?
GT Ɨ|ѯ03-09-2008 20:47:23 // 1560
THX:-))
ez is valami
Gabb18203-09-2008 16:05:27 // 1559
Nekem volt csak nem fotóztam le sajnos, mostmár leszedettem. A csonkra lett rátéve a légtömegmérő, arra pedig a direktszűrő, a szűrő végére lett hajlítva egy kis talp, a talpra fúrt szerelő haverom egy lyukat és rá lehetett csavarozni a gyári légszűrőházra, hogy ne mozogjon.
GT Ɨ|ѯ03-09-2008 14:11:24 // 1558
ezek szerint nincs...:-(
GT Ɨ|ѯ30-08-2008 17:06:00 // 1557
Ha valakinek GTV ( 2.0 ) TS-ban van direktszűrő és lefotózná,kérném feltölteni ide!:-))
GT Ɨ|ѯ07-07-2008 18:11:32 // 1556
ekkora dög melegben (i s ) :-))))))))
Ferko07-07-2008 14:07:23 // 1555
Még szerencse, hogy a 146-ban jó messze van a mocitól a légszűrőház. Így nem kell hővédőpajzs. Én bennehagytam a légszűrőház alját és szépen kapja a fideg levegőt!:-D
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2008 13:40:42 // 1554
Szerintem jó cikk, tárgyilagos, korrekt. Ezalapján mindenki eldöntheti, hogy kell e direktszűrő. A leírtakkal a tapasztalataim kb egyeznek. A nagyobb nyomású levegő bejuttatás is lehetséges amúgy az indukciós hullámok kihasználásával (megfelelő szívóoldal hossz, adott fordulaton) illetve megnyitott kipufogórendszerrel. A nyomásviszonyokat is tény, hogy borogatja, a vákuumos nyitású karbit rendesen megzavarta nálam, bár én pont a fenti indukciós hullámokra játszottam, lehet ez volt a baj :-) A szívóhang tényleg jó lett. 4-2-1-es kipufogórendszerrel és a szívóoldal teljes átalakításával ténylegesen jóval erősebb lett az autó, és normál használatban kevesebbet evett. 3000km-enként mostam, olajoztam előírás szerint, hasztalanul, ugyanis a direktszűrős korszak jelentette az 1.3-mas motorocskám végét. Elkezdte enni az olajat. A meleg levegő probléma is fellépett nálam, melegben, meghajtott motorral érezhetően romlott a gázreakció és a vákuumos karbitorok nyitás még bizonytalanabb lett. Végül ezt külön vákuumkapcsolóval orvosoltam, elektromos szeleppel löktem rá a vákuumot, ha már untam a hülyeséget (boost kapcsoló :-))
Aztán végül elgondolkoztam ezen az egészen, beraktunk egy 1.6 os motort, és feltettem a polcra a légszűrőt, dísznek jó. És most, ha felmegy a dupla KeiHin a motorra, az is papírszűrőt fog kapni. Jó nagyot, hogy nagy legyen a felület, kicsi az ellenállás. Mondjuk egy zőccséges merciét.
GT Ɨ|ѯ07-07-2008 12:35:32 // 1553
öregebb kopott motoroknál Setleg,ja:-)))
Fighter07-07-2008 11:05:53 // 1552
Azt hallottam, hogy a kartergáz nem keni össze a pillangószelepet meg az alapjárati motort és nem kelljen takarítgatni :-)
GT Ɨ|ѯ07-07-2008 09:56:25 // 1551
tökfelesleges:-))
( szerintem )
Fighter07-07-2008 09:13:33 // 1550
Sziasztok! Kartergáz szürôt érdemes berakni szerintetek? Van annak negatív, vagy pozitív hatása?
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 21:07:27 // 1549
így van:-)UFF:-))
Kau29-06-2008 20:39:16 // 1548
Nem magyarázkodás. Megértjük, azokat is akik nem használnak. Van két tábor, két nézet :)
Attól még egy táborban vagyunk ;)
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 20:35:43 // 1547
lassulj le:-)
nem kell magyarázni a bizonyítványunkat!:-DDD
Kau29-06-2008 20:31:12 // 1546
Egyébként inkább egy karbantartott sport szűrő, mint egy színültig teli papírszűrő. Általában arra nem is igazán figyelnek oda.
Kau29-06-2008 20:28:46 // 1545
Azt te sosem tudnád meg. Még csak azt sem, hogyha sportbetétszűrő van benne, mikor megveszed. Hisz nem szedi szét az ember rögtön vásárláskor.
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 19:46:55 // 1544
Szíved joga:-)
Selmak29-06-2008 18:59:16 // 1543
Én meg nem veszek olyan autót ahol a direkt szűrő akár gondolatban is felmerült.
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 18:28:01 // 1542
ok:-)
de ezek után sem fogom kivenni a direktet:-)
Kau29-06-2008 18:23:22 // 1541
Én 50 ezer km-t mentem eddig ilyen szűrőkkel. Tény, hogy a takarításra figyelni kell. Még ha nem is ad olyan %-os többletet, sokan a sportos hang miatt nem veszik ki.
Mindenki maga dönti el, hogy használja-e.
Selmak29-06-2008 17:47:09 // 1540
Azért mondom hogy kötelező tananyag.
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 17:18:23 // 1539
hát ,ez alapján nem sok direktet tennének be az emberek:-))
Selmak29-06-2008 13:40:11 // 1538
Vader (a Gróf)29-06-2008 08:58:39 // 1537
delortó
dellortó
delorrtó
del órtó
dell ortó
...vagy valami ilyesmi
:)
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 08:18:49 // 1536
nalátoood:-DDD
Ferko28-06-2008 22:09:57 // 1535
Okés! MAjd akkor adhatsz egy pár különórát!:-DD
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2008 21:43:08 // 1534
Ha jársz felénk, tudok neked kézbeadni karbit tanulmányozásra. Van egy dupla Keihin-em egyelőre dobozban. Elég jól lehet tanulmányozni rajta a karbik működési elvét.
NaTo28-06-2008 21:34:22 // 1533
Egyébként keresd ALI76-ot! Ő elmondja neked, hogy milyen direktszűrő az igazi a Giuliettára... Nagy specialista ebben.
NaTo28-06-2008 21:30:21 // 1532
A Giuliettát (már az újabb verziót) szerelték Dell'orto, Solex, és Weber karburátorokkal. A Dell-Orto az egyik legjobb. A solexen és a weberen, kevesebb hangolási lehetőség volt. A Dell'Orto az igazi! :)
Nekem volt sokáig ilyen autóm...
Ferko28-06-2008 20:55:36 // 1531
Sajnos?:-DDDD
Kau28-06-2008 20:54:42 // 1530
Ismerős. Ez sajnos így működik :))
Selmak28-06-2008 20:48:59 // 1529
Meg a Ducati-n is az volt amíg karbit használtak.
Ferko28-06-2008 20:36:13 // 1528
Tenkszóómáccs!:-DD
Goodboy28-06-2008 20:35:42 // 1527
régebbi Alfákon van giulietta stb karburátor ez keveri a levegöt ,a bengával ddd
Ferko28-06-2008 20:33:10 // 1526
Köcc. Így mást értem; asszem!:-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.