Forum >> Direkt légszűrőkről
Poló07-04-2006 22:42:15 // 475
A 156-ba nem ugyanez a cső kell, ugye?
Ronnie07-04-2006 22:39:19 // 474
Na várjatok, ne keverjük a szezont a fazonnal!
A gyorsulási verseny, pont az egyetlen hely , ahol a direktszűrő használható, ott pont nem fogja kimutatni a negatív hatásokat!
Ahogy a méréseink is mutatták, kb. 5000res fordulat felett nagyon is jó eredményeket hozott a direktszűrő, márpedig hogy gyorsul az ember, 5000-től ameddíg ki nem esik a szeme!
De pont ez a lényege a szívócsöves zártházas betétszűrős dolognak, hogy legalább olyan jól teljesít, ha kinyomod a szemét, DE, ha a dugóban slattyogsz egy szép forro nyári délután, és 3000nél odalépsz hirtelen, nem csak egy "dögös", szürcsögő hangot hallatatsz magadból, hanem az autód is elindul! És ez a különbség!
Félreértés ne essék, én fél évig direktszűrőt használtam, és még élveztem is! De miután összeraktuk a már sokat említett megoldást, be kellett valjam, hogy jobban használható az autó, és inkább raktam rá egy sportkipufogót, hogy újra legyen dögös hangom is! ;o)
Tedi07-04-2006 22:29:01 // 473
No, megnéztem én ezt a csövet egy ePER adatbázisban és a következőkre bukkantam...
A levegőszűrő házától két nyíl vezet kés különböző alkatrészhet, amik minő meglepi pont a bazinagy rezonátorház (?) meg a kicsi cső. :) Ergó tök mind1, hogy melyiket rakod rá :)
Tudom, hogy semmi újdonság, csak gondoltam reprezentálom kutatásom eredményét :)
A levegőszűrő házától két nyíl vezet kés különböző alkatrészhet, amik minő meglepi pont a bazinagy rezonátorház (?) meg a kicsi cső. :) Ergó tök mind1, hogy melyiket rakod rá :)
Tudom, hogy semmi újdonság, csak gondoltam reprezentálom kutatásom eredményét :)
LalaQV07-04-2006 22:24:55 // 472
Akkor összegezve: mondjuk, hogy ugyanúgy megy az autó mindkét esetben, direktszűrővel dögösebb hang, viszont a betétszűrő feleannyiba kerül és alul/középen több a nyomaték. Gyorsulásnál megpróbálsz magas fordulattal elindulni, ha ügyes vagy kikerülöd az alsó tartományt, talán ez a magyarázat.
Szerintem a fékpadi mérések helyesek, de pl. a menet közben csövön keresztül a direktszűrőhöz áramló hidegebb levegőt nem lehet szimulálni fékpadon.
Érdekes kérdés, én a betétszűrős megoldás mellett voksolnék.
Kau07-04-2006 21:44:23 // 471
13 ezerért van BMC betétszűrő. Ami ugye az etalon.
Simi!
Majd írd be a gyorsulásokba, mi volt!
Kau07-04-2006 21:42:50 // 470
Én kipróbáltam. A Hondás talin kicseréltem őket és mentem így is, úgy is. Tizedre ugyanazokat az időket autóztam. Amit persze egyféle szűrővel is nehéz. Két-két próbát tettem így.
Ronnie engem is meglepett.
Betonl@b-AlfaShop07-04-2006 21:37:40 // 469
Ez a híres merev hüvely az S.P.Q.R. számla szerint:-)))))))) ,mert ugy nekem is van 1.
Tomy15607-04-2006 20:29:33 // 468
Köszi az infót!
Én is ezen az összeállításon gondolkodom és pont azt a szűrőt néztem ki. Már nem tudom hol láttam, kb 13000ft volt.
LalaQV07-04-2006 18:57:18 // 467
Szomorúan hallom, mert akkor az enyémhez is annyi:(( Elég borsos, de tuti megéri.
Slowfeet07-04-2006 18:54:37 // 466
Én is arra készülök, de a gépemhez 18 ezer a K&N betét...:( még várok kicsit
LalaQV07-04-2006 18:53:00 // 465
Igen. Azért érdemes lenne kipróbálni egyszer direktszűrősen, meg betétszűrősen pl. egy ilyen gyorsulásin, hogy mikor mennél jobb időt, meg érzésre milyen egymás után a kettő.
Ronnie fékpados mérései alapján a betétszűrős megoldás bizonyult a legjobbnak.
simi07-04-2006 18:47:29 // 464
Elvileg ugye bármikor megtudnám csinálni, mert akkor vennék egy sportbetétszűrőt, azt berak, rá a tető és kész.
Nem tudom hogy akkor mi változna, de nekem most így tökéletes az autó.
Megy alul, megy felül, megy mindenhol.
Most holnap a rábaringen kiderül mit mutat az idő.
simi07-04-2006 18:45:12 // 463
nincs, de majd megnézed mondjuk a következő talin:)
LalaQV07-04-2006 18:45:05 // 462
Értem. Így viszont nem szívócsőként funkcionál, annak csak akkor van értelme, ha zárt a rendszer, vagyis sportbetétszűrő és rá a légszűrőház fedele. Hideg levegő odavezetésnek viszont teljesen jó megoldás.
Slowfeet07-04-2006 18:36:32 // 461
Hú vazzeg nem hangzik eccerűen :) képed van róla????
simi07-04-2006 18:34:21 // 460
Igen...ugy lett megcsinálva, hogy az a rezonátor az kuka, le a szűrőház teteje, az alja maradt, abba megy bele a szívócső...és a szűrőház aljába lóg a direktszűrő.
LalaQV07-04-2006 18:21:19 // 459
Direktbe, csak szart se ér így, csak a hangja nagyobb!:))
LalaQV07-04-2006 18:20:12 // 458
Üdv!
Tehát nem K&N gyári házba rakható sport betétszűrőt használsz, hanem direktszűrőt raktál fel és ezzel a szívócsővel vezeted oda a hidegebb levegőt?
Ronnie07-04-2006 18:13:21 // 457
Bocsi skacok, de most lépnem kell, de ressszkessssetek! Mert este, I'll be back! ;o)
Slowfeet07-04-2006 18:10:36 // 456
De basszus, de az enyém nem ilyen gyárilag!
Ha nincs ott semmi, akkor már direktbe szívja :))))
Ronnie07-04-2006 18:09:11 // 455
Véletlenül nem te kérdezted, hogy "Akkor mér nem gyárilag ilyen?"
;o)))
LalaQV07-04-2006 18:08:22 // 454
Az enyém 2000-es évjárat. És úgy vettem, hogy nincs ott semmi, se rezodob, se szívócső.
simi07-04-2006 18:07:58 // 453
Sziasztok!
Azt a szívócsövet én is berakattam amiről beszéltek, Ronnie már egy éve mondta nekem.
Nekem az autóm jó azzal a szarral.
Ja és K&N direktszűrő van hozzá, de nem annak a szívócsöve van felrakva, hanem az a párszáz forintos.
Az autó 2800-tól megy mint a golyó:)
Slowfeet07-04-2006 18:04:46 // 452
Az első szériás QV-ken gyárilag ez van 1997-ig.
LalaQV07-04-2006 18:03:33 // 451
Nem...mit jelent ez?
Slowfeet07-04-2006 18:03:19 // 450
Én amúgy is csak a motorszámomat tudom: 1598!
Ronnie07-04-2006 18:01:26 // 449
Ja, ezt elfelejtettem mondani! Tartsátok titokban az alvázszámot, mert mindíg ott bukják be, mert a gép nem hozza! Mondjátok azt, hogy Nem mondom meg!
Kíváncsi lennék milyen arcot vágnak majd! :o))
Slowfeet07-04-2006 17:59:46 // 448
de a honlap szerint azt mondja, hogy a 2.0QV-ho "Reeds aanwezig"..ha érted!
Ronnie07-04-2006 17:58:11 // 447
Pont ez a lényeg, hogy más nem kell! Szívócső és Sportbetétszűrő! Külön külön nem sok értelme van, szerintem.
Slowfeet07-04-2006 17:56:52 // 446
Rohanjuk meg az elaforgot!!!!!
LalaQV07-04-2006 17:56:48 // 445
Saját felelősségre megrendeltem!:) Valószínűleg az is közrejátszott a félreértésben, hogy az alvázszám (mert ezt kérik megadni) alapján nem tartozik ilyen alkatrész a 2000-es 145QV-hoz.
Ronnie07-04-2006 17:56:07 // 444
Senki sincs biztonságban!
Slowfeet07-04-2006 17:55:21 // 443
És ha emellé még beteszek egy sport szűrőbetétet az elég? (Nem akarom átbuherálni a motorteret nagyon, és alkalomadtán ha hosszú útra megyek jó a papírszűrő is.)
Ronnie07-04-2006 17:55:21 // 442
Én annyiért vettem, de az Eur ára is 2,50!
Ha kicseréled a csövet, átírhatod a neved Fastfeet-re! ;o)
GEORGE07-04-2006 17:54:13 // 441
Te mindent megtalálsz! :-))))))))
Slowfeet07-04-2006 17:53:29 // 440
És télleg 800 kopejka?
Ronnie07-04-2006 17:51:54 // 439
Azért mert ez gyári!!!
Az időközben szigorított DB szint miatt rakták rá azt a szívódobot!
Az első szériás 146ti ken még gyárilag ez volt! Ha jól emlékszem, délafrikában a 155-ösön is! GYÁRILAG!
Ronnie07-04-2006 17:48:32 // 438
Slowfeet07-04-2006 17:46:31 // 437
És ez most hogy????? Önmagában ez a szívócső mit számít...rövidebb csőhossz? Akkor mér nem gyárilag ilyen?
Ronnie07-04-2006 17:42:55 // 436
Azt írták minden TS 16V-hez, így a tiedhez is!
Szerintem van értelme, sőt! Ennél kedvezőbb áron nem is ismerek teljesítmény "optimalizálási" lehetőséget. Nem sok rizikó van benne.
GEORGE07-04-2006 17:39:42 // 435
Rendelj nekem egy ilyen csővet Ronnie! :-)
LalaQV07-04-2006 17:39:00 // 434
Megbízunk:) Csakhát látod milyenek ezek az alkatrészesek:))
Tedi07-04-2006 17:32:27 // 433
Ronnie!
Most lehet, hogy iszonyat szőkék fogok kérdezni, de nézd el nekem :)))
A 16V TS mocikhoz a lapon ez volt írva, hogy Modificatie mogelijk. Magyarul okés a buli? :) Továbbá szerinted van-e értelme ezt a kis mókát az én kis fűnyíró mocimban megjátszani? :)
Köszi előre is!
Ronnie07-04-2006 17:30:12 // 432
Amúgy a dilis hollandoknál az "aanzuigbuis" jelenti a szívócsövet! :oD
Ronnie07-04-2006 17:28:07 // 431
Amúgy az oldalon amit belinkeltem, az alján van a cikkszám és az ár!
Ronnie07-04-2006 17:26:38 // 430
Nem Karcsiékat (Elaforg) akartam ezzel kritizálni, csak lehet hogy béna, vagy nem egyértelmű a rajz ill. ábra az alkatrészprogramban, úgyhogy még egyszer: Legyetek elszántak, magabiztosak és fukarok! ;o))) Ne akarjatok 13rugot fizetni!!!!
LalaQV07-04-2006 17:25:58 // 429
Akkor úgy tűnik ez ragájos:)) Én örülnék a legjobban, ha neked lenne igazad. Nem mindegy, hogy nyócszáz vagy 13ezer:)
Ronnie07-04-2006 17:18:50 // 428
A cikkszám jó de benyomom a linket, hogy ha nem bíztok meg bennem! ;o)
Szívócső részletek
Ronnie07-04-2006 17:14:00 // 427
NEEEEM! ;o)
Nem hiszem el! Amikor én is anno megrendeltem (még a Néro M5-nél), ott is baromi okos volt z alkatrészes! Minden áron be akarta bizonyítani, hogy én nem jót mondok, a végén elbizonytalanodtam, és hazamntem megnézni még 1x a neten, de jól tudtam. Másnap visszamentem, de az alkatrészes még mindíg okosabb volt, így a végén már ordibáltunk egymással! A végén SAJÁT FELELŐSÉGRE (!!!) megrendelte nekem az álltalam megnevezett cikkszámú cuccot ca. 800 ft-ért!
1 hét múlva megjött, és nahát! Még is jó érkezett! A fickó még mondta, hogy a rajz alapján másnak nézett ki! (persze elnézést nem kért)
Szóval NE HAGYJÁTOK LEBESZÉLNI MAGATOKAT!!! a cikkszám jó, de mindjárt leellenörzöm még egyszer!
Ronnie07-04-2006 17:04:23 // 426
semmi gond, csak sajnos nem tudom a kívácsiságod csillapítani! ;o)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
397
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?