Üdv!
Az mennyire normális dolog, hogy egyik hétről a másikra fél literrel többet kezdett el enni az autó. Mielőtt megtörtem a bal elejét 6.7 volt a tipikus fogyasztásom 140 körüli tempójú pálya menetek + városi rövid utak után, most meg kétszer is 7.2-t zabált. Elméletileg semmi olyan nem tört, aminek a motorhoz köze van, csak lemez hajlott, illetve a légszűrődobozt heggesztették. Vagy pont közben lett tél, és ennyit számít?
Különben meg elég rugalmasnak is érzem most, jól szedi a lábát még 170-ig is.
Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2008 20:13:55 // 9702
Selmak12-12-2008 21:04:05 // 9701
Ha nincs leregadva a geometria akkor inkább ne piszkáld! Hajtsd meg inkább néha ha városban sokat kell tötymörögni hogy kitisztuljon.
pe-Ti12-12-2008 19:58:08 // 9700
Üdv Cartársak!
Ünnepek alatt lesz időm a géppel foglalkozni úgyhogy nekilátok a szívótorok+egr no meg a turbó kipucolásának! Aki csinált már hasonlót az írja meg az tapasztalatait különösen a geometriás turbó kipucolásának fortélyai érdekelnek + milyen tömítéseket, szerszámokat kell beszereznem? Előre is köszi a segítséget!
Ünnepek alatt lesz időm a géppel foglalkozni úgyhogy nekilátok a szívótorok+egr no meg a turbó kipucolásának! Aki csinált már hasonlót az írja meg az tapasztalatait különösen a geometriás turbó kipucolásának fortélyai érdekelnek + milyen tömítéseket, szerszámokat kell beszereznem? Előre is köszi a segítséget!
Ferke11-12-2008 13:02:48 // 9699
Hátha + info valakinek: jtd generátor szíjtárcsa cseréhez nem kell kivenni a generátort, cserélhető rajta úgy is, ha bent van!
Viszont ha nem az a baja, hogy bxart a szabadonfutó funkciója (bár nem tudom, hogy ezen kívül mi tudhat még elromlani egy szabadonfutós szíjtárcsán:))) ), akkor célszerszám kell hozzá, elég betyáros.
Ha bexart a szabadonfutó, akkor mindenfele hajt, tehát a tengelyt egy imbusszal lefogva lehajtható a tárcsa pl egy sima böszmenagy svédfogóval.:)
Viszont ha nem az a baja, hogy bxart a szabadonfutó funkciója (bár nem tudom, hogy ezen kívül mi tudhat még elromlani egy szabadonfutós szíjtárcsán:))) ), akkor célszerszám kell hozzá, elég betyáros.
Ha bexart a szabadonfutó, akkor mindenfele hajt, tehát a tengelyt egy imbusszal lefogva lehajtható a tárcsa pl egy sima böszmenagy svédfogóval.:)
Selmak06-12-2008 17:19:11 // 9697
Ózonréteget a CO2 se bántja, az csak jól felfűti a Fődet. Ózonra az 1 szénatomos klórozott fluorozott szénhidrogének veszélyesek. A két szénatomos freonok (amivel kiváltották a régi hűtőközegeket) már nem jutnak fel olyan magasra hogy ózonkárosítók lennének viszont jó kis üvegházhatásuk van.
Wickey06-12-2008 11:02:16 // 9696
az ózonréteget qrvára nem hatja meg a korom. A széndioxid annál inkább.
A kormot a pálya mellett dekkoló debilek fogják elszívni, és majd az ő tüdejük fog nagyon repesni az örömtől.
A kormot a pálya mellett dekkoló debilek fogják elszívni, és majd az ő tüdejük fog nagyon repesni az örömtől.
Kovi06-12-2008 10:54:06 // 9695
NESZE NEKED OZON RÉTEG!!!!!!
NA EZT ÉLD TUL HA BIROD!!!!!!:-((((((((
NA EZT ÉLD TUL HA BIROD!!!!!!:-((((((((
Tommaso 15906-12-2008 10:13:31 // 9694
:-)
'95:-))))
'95:-))))
Tommaso 15906-12-2008 10:13:01 // 9693
Nekünk még 95' ben volt zsír új, 325 tds bmw, ami akkor azért elég jaffa volt.
Jól ment, stabil autó volt, de voltak olyan problémái (pl.fék) amit a szakszervizben (kassa, pozsony) sem tudtak orvosolni...
Ennek ellenére, ha nem lehetne olasz verdát választani, akkor valószinű bmw lenne.
De ettől az adatoktól nem estem hasra..
Jól ment, stabil autó volt, de voltak olyan problémái (pl.fék) amit a szakszervizben (kassa, pozsony) sem tudtak orvosolni...
Ennek ellenére, ha nem lehetne olasz verdát választani, akkor valószinű bmw lenne.
De ettől az adatoktól nem estem hasra..
Wickey06-12-2008 09:13:36 // 9692
A fasz se tudja.
Ez mondjuk bő 200 kilóval nehezebb, mint a 156, ráadásul nekem a mért vegyes fogyasztásom 5.2 mostanában (1150km-enként tankolok, ha csak melózni járok). Ők meg fedcomp kiírásról írtak, ha jól látom.
amúgy ettől függetlenül kultúrált darab az a bmw, csak pöppet drága. Viszont hátsókerekes. Ami szempont. Több okból is: többet levesz a hajtáslánc a BHP-ből, többet is fogyaszt, de sokkal, sokkal kultúráltabb dolog vezetni.
Ez mondjuk bő 200 kilóval nehezebb, mint a 156, ráadásul nekem a mért vegyes fogyasztásom 5.2 mostanában (1150km-enként tankolok, ha csak melózni járok). Ők meg fedcomp kiírásról írtak, ha jól látom.
amúgy ettől függetlenül kultúrált darab az a bmw, csak pöppet drága. Viszont hátsókerekes. Ami szempont. Több okból is: többet levesz a hajtáslánc a BHP-ből, többet is fogyaszt, de sokkal, sokkal kultúráltabb dolog vezetni.
Tommaso 15905-12-2008 19:09:54 // 9691
Ezek szerintetek is hülyék??????
Muterék százötvenhatosa is tudja ezt fogyiban tojással a pedál alatt, és gondolom a 6 lityónál ez se volt kitaposva, a gyorsulás meg megint teljesen átlagos....
Muterék százötvenhatosa is tudja ezt fogyiban tojással a pedál alatt, és gondolom a 6 lityónál ez se volt kitaposva, a gyorsulás meg megint teljesen átlagos....
Attie05-12-2008 17:22:42 // 9690
Pedig ez a plüss ülés még nem is lehet hideg :))
Adrián01-12-2008 22:42:34 // 9689
Elég paréjjj! ;) nem gyenge a ménes!:-D
kru30-11-2008 21:37:38 // 9688
Azt a kibaszott!
Mondjuk ez a duramax elindul itt is:
http://www.youtube.com/watch?v=UR-QT8-JAF0&NR=1
Mondjuk ez a duramax elindul itt is:
http://www.youtube.com/watch?v=UR-QT8-JAF0&NR=1
Robert-jtd30-11-2008 19:41:58 // 9687
Ahol a füst ott az erő!:)
De jól nyomták!
De jól nyomták!
Átok79146TD30-11-2008 08:44:24 // 9686
Szia.Bocs nem akartam megmondani hogy mit csinálj.
Kétlem hogy plusz lenne,a '90es peum-ban volt ilyen a hidegindítás....ilyen dúsítópatronos...
Majd számolj be hogy milyen lett:))
üdv:
Kétlem hogy plusz lenne,a '90es peum-ban volt ilyen a hidegindítás....ilyen dúsítópatronos...
Majd számolj be hogy milyen lett:))
üdv:
ALFI15629-11-2008 20:48:01 // 9685
Na itt már van füst.De mennek is!
ALFI15629-11-2008 20:47:36 // 9684
http://www.youtube.com/watch?v=UDJBM9qLRNo&feature=related
Laurent29-11-2008 20:27:12 // 9683
Hát én beszereltetem. Sztem ez valami plusz extra vagy az újabb td mocik kaptak ilyet.
Átok79146TD29-11-2008 18:31:37 // 9682
Fasza ötös..:DDDD
Átok79146TD29-11-2008 18:27:59 // 9681
nekem sincs rajta olyan..
sztem vidd el egy adagolóshoz és nézesd meg..
én a helyedben nem cserélném ki a termosztátot...
hisz a csonk sincs meg ami a bowdent támasztja nem??
nekem sincs...
kétlem hogy mindkettőnk kocsijából egyformán berhelték volna ki......
sztem vidd el egy adagolóshoz és nézesd meg..
én a helyedben nem cserélném ki a termosztátot...
hisz a csonk sincs meg ami a bowdent támasztja nem??
nekem sincs...
kétlem hogy mindkettőnk kocsijából egyformán berhelték volna ki......
Adrián29-11-2008 18:23:51 // 9680
Gratula ! Na lesz most fini meleg az ülőgumónak!;)
Laurent29-11-2008 13:18:13 // 9679
Hát már most ott tartunk, hogy nem is olyan termosztátom van fent, amibe belemegy a patron, amiből a huzal az adagoló oldaláig megy. Nem tudom, hogy hogy lehet rajta másik fajta. Mondjuk hál istennek tudok szerezni komplett termosztátot ezzel az elődúsító, vagy mi a csoda nevű drótokkal mindennel együtt.
pe-Ti29-11-2008 09:49:02 // 9678
Laurent27-11-2008 19:14:09 // 9677
Hát nem tudom, majd ha hűvösebb lesz kiderül.
Átok79146TD27-11-2008 19:13:36 // 9676
akkor az lehetett gázolajszűrő bibi is...
vagy dugulás...
szvsz...
vagy dugulás...
szvsz...
Laurent27-11-2008 19:11:05 // 9675
Asszony indította, azt mondta, hogy indult egyből, rángatott egy picit meg füstölt, de semmi a korábbi makacsságból.
Átok79146TD27-11-2008 19:06:43 // 9674
amúgy ma hogy indult??
vagy szerelőnél van a kocsi??
vagy szerelőnél van a kocsi??
Laurent27-11-2008 19:05:30 // 9673
Passzolom, ha van, gondolom nem baj. Egy hiba ok legalább kipipálva.
Átok79146TD27-11-2008 18:59:22 // 9672
ez annyit csinál hogy megemeli az alapjáratot 2-3száz fordulattal.....hogy ettől nem indulna.hm ..ebben nem vagyok biztos...
Átok79146TD27-11-2008 18:51:06 // 9670
ahogy nézem mindig mutatja ezt abowdenes megoldást ....
holnap rálesek én is....
holnap rálesek én is....
Átok79146TD27-11-2008 18:47:05 // 9669
Átok79146TD27-11-2008 18:41:14 // 9668
Laurent27-11-2008 18:29:31 // 9667
Ezek között a robbantott rajzok között kicsit elveszek, de rajta vagyok.
Átok79146TD27-11-2008 18:28:06 // 9666
oké ha megvan akkor teddfel...
Laurent27-11-2008 18:27:13 // 9665
Na most a szerelő szerint ez a bovden indul az adagolótól és elmegy a motor előtt és ott valahol szintén beleakad valamibe. Most éppen képet keresek, hogy tudjam , hogy egyáltalán miről beszélek. Azt csak gondolom, hogy katalizátoros mert ezt mondta a volt gazdája, de megvallom nem néztem még alá.
Átok79146TD27-11-2008 18:22:45 // 9664
hmhm..nem értem......
mert ha a bowdenes rész hiányozna akkor olyan megoldásnak kellene lennie mint a 405ös peumnál..
szvsz..
mégse húzkodj bowdent az utastérből...
a peunál egy hőpatron mozgatta a bowdent a hőpatron pedig a termosztátra volt kötve....
mert ha a bowdenes rész hiányozna akkor olyan megoldásnak kellene lennie mint a 405ös peumnál..
szvsz..
mégse húzkodj bowdent az utastérből...
a peunál egy hőpatron mozgatta a bowdent a hőpatron pedig a termosztátra volt kötve....
Laurent27-11-2008 18:19:00 // 9663
Elméletileg az.
Átok79146TD27-11-2008 18:16:13 // 9662
látod akkor lehet hogy hiányzikvalami.
tied katalizátoros???
tied katalizátoros???
Laurent27-11-2008 18:14:42 // 9661
Néztük, nekem még az sincs az adagoló alján, az is állítólag bovdenes vagy mifene. Az a baj, hogy már eléggé sötét volt.
Átok79146TD27-11-2008 18:13:14 // 9660
figyi ha jól tudom akkor ehelyett van az fenn az adagolón amiről tegnap besz...
nekem sincs fenn ...
nekem sincs fenn ...
Laurent27-11-2008 18:10:46 // 9659
Alfa 145 dieselesek help.
Ma még egy muki megnézte a vasat. Észrevette, hogy hát hiányzik a bovdenes előtöltés szabályzó, vagy mifene, ami az adagoló oldalán, húz el egy kart, mintha szívató lenne. Ennek hiánya okozhat nehézkes indulást a hidegekben illetve van e más is akinek nincs ilyen fent és mégis indul rendesen a vas.
Ma még egy muki megnézte a vasat. Észrevette, hogy hát hiányzik a bovdenes előtöltés szabályzó, vagy mifene, ami az adagoló oldalán, húz el egy kart, mintha szívató lenne. Ennek hiánya okozhat nehézkes indulást a hidegekben illetve van e más is akinek nincs ilyen fent és mégis indul rendesen a vas.
GEORGE26-11-2008 23:54:53 // 9658
Ezt nem is vitatom komám :-))))
GTPeti26-11-2008 23:52:21 // 9657
Igen, de verseimet tagadhatatlanul a valóság ihleti. :)
GEORGE26-11-2008 23:50:30 // 9656
Benned egy költő veszett el,
de jó mélyen :-)))
de jó mélyen :-)))
GEORGE26-11-2008 23:48:55 // 9655
Első alkalommal ( most nem kivánom megemliteni melyik szervíz ) a vezérműszíj csere alkalmával lejebb engedte a blokkot és akkor tollodott le........
Aztán a második alkalommal hogy mitől jött le azt nem tudom...de vizsgáltattam a bakokat és nincs bajuk.....
Aztán a második alkalommal hogy mitől jött le azt nem tudom...de vizsgáltattam a bakokat és nincs bajuk.....
GTPeti26-11-2008 23:48:46 // 9654
Leugrott a gumiharang
elhunyt a csukló,
megkondult a nagyharang,
irány a bontó.
Csak hogy valami kultúra is legyen a topicban. :))
elhunyt a csukló,
megkondult a nagyharang,
irány a bontó.
Csak hogy valami kultúra is legyen a topicban. :))
kru26-11-2008 23:46:02 // 9653
Igen, azt lenne jó tudni, miért dobta le.
A bilincs miatt vagy mi? Nekiért valaminek?
Nálad nem az van, amit mondtam, hogy a motortaró bak fárad, kicsit lejjebb a blokk és valami miatt beakadt a bilincs és lekapta?
A bilincs miatt vagy mi? Nekiért valaminek?
Nálad nem az van, amit mondtam, hogy a motortaró bak fárad, kicsit lejjebb a blokk és valami miatt beakadt a bilincs és lekapta?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?