Forum >> Dízelmánia

Béci Ɨ|ѯ07-07-2005 11:58:40 // 402
Ha minden igaz, most van egy szinte zsír új motor olaszországban. Ez egy túltárolt autó volt amit szétbontottak. 350e-t kérnek ért, ami szerintem nem rossz.
07-07-2005 11:51:10 // 401
Ez igaz azokra a hiper-szuper-mega gázolajokra is mint az alpesi dízel és társai?
joe7507-07-2005 11:45:16 // 400
Hát ez elég dúrva. Ráadásúl egy motort beszerezni nem egyszerű. Én a helyedben keresnék mondjuk a németeknél valéami totálkáros 166-ost és megvenném 1-2 ezer euróért. Aztán motor ki, csere bere, kész és kész.
joe7507-07-2005 11:42:30 // 399
Most természetesen nem, de -10 fok alatt ajánlott. A másik lehetőség hogy 55 liter gázolajhoz öntesz 4-5 liter benzint. Akor tutira nem dermed bele!
Béci Ɨ|ѯ07-07-2005 11:39:13 // 398
Velem pár hete ugyan ez történt. Csak nálam egy kicsit nagyobb volt a baj. Eltört a hajtókar, kiütötte a blokk oldalát, meg az olajteknőt. Hirtelen koppanás, nagy füst, vége. :( Most éppen motor után kajtatok. Azért ez egy kicsit furcsa egy 80e km-es motortól, nem?
07-07-2005 11:38:45 // 397
Aha, értem. :)))
07-07-2005 11:38:04 // 396
Azóta használsz dermedésgátlót?
joe7507-07-2005 11:31:20 // 395
Mármint ott lakik a fiatos szervízfőnök srác. A Szalon és szervíz nem ott van.
joe7507-07-2005 11:30:43 // 394
Az utca házszám alapján azt hiszem egy és ugyanazon személyről van szó.
07-07-2005 11:23:21 // 393
MTX SPORT KFT, H-6400 Kiskunhalas, Bangó Péter Utca 6. ,Ungarn Ők is foglalkoznak Novitec-ek cucokkal vagy a két kontakt között van valami kapcsolat?
TtK07-07-2005 11:13:06 // 392
Köszi az infot!
joe7507-07-2005 10:56:44 // 391
Nekem télen csinált ilyet, igaz nem állt le az autó. Vagánykodtam hogy nem kell ebbe dermedésgátló, cucc, aztán egyik reggel -20 c környékén egyszer csak előjött az ominózus piktogram a kijelzőn, és kiírta hogy látogassam meg a szervízt. Délután bementem kitörölték a hibakódot, ami a gázolajszűrőn megdermedt üzemanyag miatt jelzett be, és kevés volt a nafta a motornak.
joe7507-07-2005 10:53:43 // 390
TtK. 77/421-796 Kiskunhalasi Fiat. Keresd Balaskó Istvánt, szinte biztos hogy van a fiokjában 1-2 Powerrail.:) És 130k az ára. Én is nála vettem, meg még sokan mások is. Ők hozták a Novitec légterelőmet és megrendelheted náluk a katalógus bármely elemét. Max. 2-3 hét alatt itt van.
Szilárd07-07-2005 10:35:22 // 389
Szerencse,hogy nem volt semmi komoly baj...
TtK07-07-2005 10:26:07 // 388
Az q. messze van. :) Mennyibe kerül a labancoknál? Ha a netről rendelem 549 ojró + 9 postaköltség. Még nem döntöttem. Ingadozom, mint az egyszeri középparaszt. :)))
Cselentano07-07-2005 10:14:57 // 387
az előbb hívtak kész van rárakták a computerre kiírta a hibát és meg is szünt, az autó megy valami gázolaj szívattyú, vagy mifene jelzett be, tiltott le délutánra beírom a szakszerű hibajelenséget
Cselentano07-07-2005 10:13:20 // 386
Én kimentem érte, Ausztriába Bécstől még 160 km pár apróság nekem is kellene onnan összelehetne hozni egy közös vásárlást viszont van egy maxair rendszerem, nem érdekel? aprópénzért :-)))
Szilárd07-07-2005 10:08:16 // 385
Van már valami híred,hogy mi van az autóval??
TtK07-07-2005 10:05:51 // 384
Na ebbe a topicba még nem írtam, pedig itt a helyem! :)) Kérdés: ti honnan szereztétek a Novitec dobozkát? Lehet itthon venni, vagy csak kint? Esetleg marad a netes rendelés a honlapjukról. Egyre inkább izgatja a fantáziámat. :)
joe7507-07-2005 09:54:53 // 383
A Maserati 3200GT valóban 368 LE, de ami 2003 augusztusában Fóton parádézott Grafitmetál szinben az egy GT 4200-as és 390 LE ebbe törődj bele! :PPP
BFMSE07-07-2005 09:45:37 // 382
Fogyasztasba nem lehet versenyezni a dizel autokkal, ezt en elismerem. Ésszerűségben mar emberfuggo, hogy kinek mi a fontos, kinek mennyit er a teljesitmeny. Egyébként az a maserati 3200 GT volt, ami 368 Le :) nem 390 :P
07-07-2005 07:42:26 // 381
Ulysse, Phedra dettó HDi motoros.
Cselentano06-07-2005 22:03:32 // 380
Hajrá JTD !!! abból is mondjuk MJTD dupla turboval négykerékhajtással :-)))
TáDé06-07-2005 20:57:29 // 379
Ez az amit nem lehet megérteni ... minek kellett az Alfának a GM cucc???
Attie06-07-2005 20:30:50 // 378
Azt tudom, de azért mégis. :) Olaszban JTD legyen ne francőzis dízel :)
TáDé06-07-2005 20:10:28 // 377
Majdnem teljesen ugyan az a két motor ... ;)
Attie06-07-2005 19:39:48 // 376
George! A Scudok HDi motorral jönnek le a gyártósorról? :-O Vagy csak a tiedben volt egy csere? Miért nem JTD-ket raknak beléjük?
06-07-2005 17:58:36 // 375
Én egy Punto Dynamic-ot tutira elfüstölnék évente az 50e km-el. :)
06-07-2005 17:54:16 // 374
Uhhh nagyon sajnálom.... :(
Cselentano06-07-2005 17:29:21 // 373
a novitec chip nekem is bejönn :-) ajánlom hozzá + maxair rendszert, attól még szép brutál hangja is lesz a dízelnek
Cselentano06-07-2005 17:28:14 // 372
Na ma megállt a 147 útközben valahol Zsámbék és Esztergom között , tréler hozta vissza Halásztelekre :-( Menet közben két falu között kiírta egy motorhibát és kirakott egy ikon a kijelzőre, leállt a motor , elment a szervo.... stb. Ráadásul egy kanyarban, gurultunk még egy kicsit, és ennyi. Holnapra többet tudok, hogy mi baja van.
joe7506-07-2005 13:01:04 // 371
Egy 400 LE-s autó jellemzően 20-30 Liter között fogyaszt 100 km-en. Ismerősöm akinek a Maserati GT-je van és két éve kint is volt az Aug. 20.-ig Cora parkolós Alfás bulin, saját elmondása szerint 25-30 liter itat a géppel ami ugye 390 LE-s. Ki lehet számolni hogy évi mondjuk 20.000 km alatt ami nagyjából fele sincs az én futásteljesítményemnek, ez csak üzemanyagban 1.3-1.5 millió Ft évente. Ugyanez dieselből ~10-12l-es fogyasztással csupán évi 0.5-0.55 mill. jelen üzemanyag árak mellett. Vagyis saját esetemben amikor 40k-t megyek egy évben évente beletankolnék egy Punto árát pluszban. Nekem tutira nem érné ez meg, hogy 400 LE-m legyen 300LE helyett.
06-07-2005 12:51:48 // 370
Aaaaaaz jó ezt írja a Novitec is.
joe7506-07-2005 12:50:26 // 369
Ő sem mérette le, de fülig ér a szája. Kb. 180 LE lehet +/- 5 LE......
06-07-2005 12:18:38 // 368
Novitec-et ugye? Kb. milyen teljesítmény növekedés következett be?
BFMSE06-07-2005 12:17:51 // 367
Igen, a 400 lovas benzinesnek a fogyasztasa is utos lesz :)
06-07-2005 12:17:42 // 366
Kivéve ha nem kell a költségek ésszerű határain belül tartásával foglalkozni mert pl. nemszámít, ugye. :)
joe7506-07-2005 11:20:21 // 365
Minden bizonnyal a 400 LE-s verzió nagyon ütős lesz. Ami miatt mégis a diesel kéne, hogy azzal lehet a költségek ésszerű határain belül is közlekedni ~ 10l-es fogyasztás mellett míg a benzinesnél ez az érték jellemzően ~20 lier lesz vagy fölötte. És ha a 300 LE-s dieselell lehet 250-et vagy még többet is autózni akkor az is az a kategória lesz amit az esetel 99%-ban ki sem használ az ember. Mindamellett a csúcsváltozat biztosan jó pár millával többe is fog kerül.
BFMSE06-07-2005 10:50:38 // 364
Jo lesz a 300 lovas dizel, de jon a 400 lovas benzines, ami turbos, es ugyanugy piszkalhato chippel, mint a dizel, ugyhogy fel lesz adva a lecke :)))
joe7506-07-2005 10:49:10 // 363
Egy barátom pár hete hozta el a 156 1.9 MJTD-t a szalonból. Az övé már a 150 LE-s változat. Nem bírta ki és 2000 km után belerakatta a cuccot, intelmeim ellenére. :) Nagyon meg van elégedve a dologal, bár még nem próbáltam mit számít az a plusz 10 LE. :)
06-07-2005 10:32:53 // 362
Én pedig hozzáadok ezekhez az értékekhez minimum 10-et, majd. ;-)
06-07-2005 10:29:59 // 361
Én pedig hozzáadok ezekhez az értékekhez minimum 10-et, majd. ;-)
Zséke06-07-2005 09:57:03 // 360
Bocs!!! www.dieseladagolok.hu ez a jó cím
Zséke06-07-2005 09:55:09 // 359
Azért írtam hogy ezt nem tudhattad. :) Azért ezt az oldalt nézd meg. Ha van időd olvasd végig! Ja! És a videók!!!!!!! www. dieseltuning.hu
fastcar06-07-2005 09:37:54 // 358
Bocsáss meg, valóban nem tudtam, és nem erre vonatkozó gusztustalan poénnak szántam. Csak azt akartam vele kifejezni, hogy én nem szoktam TD-k mögé beszorulni még a 2-literes 164-gyel meg az 1.5-ös 33-mal sem. És ezekkel is gyorsabb tempóban haladok mint a TD-k 99%-a, csak ezeket egy-egy kigyorsításkor megelözhetik idölegesen a TD-k.
joe7506-07-2005 09:25:18 // 357
Fastcarnak GTA motoros GTV 6-osa van. Így ez a veszély legközelebb akkor fenyegeti ha valaha egyszer kijön majd a 3.0 V6 MJTD és abból is a 300 lovas biturbós edisön, ahogy azt annó az italiaspeed-en igérték. Addig csak akkor kajál kormot ha kifejezetten akar. :)))
Zséke06-07-2005 09:16:58 // 356
Más. Ha az szerelő által ígért teljesítményt leadja az autóm akkor bizony fogod szagolni:)))))))
Zséke06-07-2005 09:10:22 // 355
Kedves fastcar! Én könnyen állok fél lábon, mivel nekem fél lábam van.:( Bár ezt nem tudhattad.
Ollah06-07-2005 08:56:25 // 354
Pedig én úgy tudom, hogy Adriano nagypapában nyomja... :DDDDDDDDDD
Saughassy06-07-2005 08:48:33 // 353
Elismeres a jo kondiban levo dizelert, de ha jo aszfalton 3adikba valtaskor elkapar, akkor nem artana jobb gumikat feltenni es megnezni a futomuvet mert lehet hogy kukas a lengescsillapito, szarok a szilentek es van egy kanyar a DeDionban. Max akkor van erre eselye. En most egy "uj" 3.0 V6al 3asban eppen meg tudom nyikkantani a 205os RE720akat sperres diffivel. De hogy elcsavarja a segget...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.