Forum >> Dízelmánia

gecsa02-01-2014 15:47:06 // 25502
tudom, lehajlítani sem nagy történet, ha van mivel.. :D
atis_166jtd02-01-2014 15:42:23 // 25501
Lehet hogy a geometria szabályzód nem működik. Nézd meg a vákumcsöveket persze ha vákumvezérelt. nekem akkor csinált ilyet mikor lecsúszott a vákumcső, mert nem állított geometriát és persze nincs hibajel.
Alfa GT-Csaba02-01-2014 14:57:34 // 25500
Nem egy nagy dolog :-)
gecsa02-01-2014 14:52:38 // 25499
erről miért nem írtál blogot? esetleg képek? :D
Alfa GT-Csaba02-01-2014 14:04:24 // 25497
vagy vas cső és vas patent ívből össze hegeszteni és akkor nem kell drága szilikon könyök sem ,csak 2 gumikarika összekötni a 2 véget..Én a gyári gumicsőből vágtam 2 szeletet összekötni,és jól birja mert rövid szakasz ezért nem fújódik fel,és 4 ezerből megvolt az alsó-felső turbócső.
DieselManiaco(NagyVad)02-01-2014 13:57:43 // 25496
a vascső még mindig olcsóbb meg a gyári szaroktól strapabíróbb is....acélcső + szilikonkönyök..
redbull9002-01-2014 13:51:18 // 25495
Turbo cső jóval olcsóbban ! :)

felsőő turbocső

Ingyenes postával hogy meddig azt nem tudni de ezek nagyon jó áron vannak!
Erhard 242 (Pure Energy)02-01-2014 13:18:38 // 25494
új év alkalmából jah, még nem vagyok képben :P
gecsa02-01-2014 11:48:24 // 25493
felkészületlen vagy.. :D
gecsa02-01-2014 11:25:14 // 25491
zsír! :)

de, ha már itt tartunk, erről nincs olyan képed, amin látszik, hogy hogyan áll autón? :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-01-2014 10:58:11 // 25490
viszonylag jó áron turbócsövek végre...
klikk...
gecsa02-01-2014 10:26:45 // 25489
egr ragadása esetén van hibakód tudtommal.. :)
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2014 18:58:37 // 25488
Az fura. 300Bar a gyári program szerint 8mg/i befecskendezésig érvényes, 1100-as fordulatig.
Az igényelt nyomás is ennyi ezekszerint ha nem panaszkodik érte?
5000-nél már legalább 500Bar-nak kéne lenni a cél nyomásnak, de ez is lényegében nem létező üzemállapot, hogy 5000-ret forog és 4mg/i-t kér.
Egyetlen egy esetben képes logikailag előállítani ezt a hülyeséget, ha azt hiszi, hogy konstans 500-at forog a motor.
500rpm-nél ugyanis 300Bar értékkel van kitöltve a tábla. Ha ez lenne, akkor viszont szerintem visítana, hogy nincs szinkronban a holtpont jeladó a fordulatszámmal.
Alább a rail nyomás tábla, hátha valamire mész vele:



Egyéb limiterről én nem tudok ami ekkorát korlátoz, ettől még lehet ilyen is.
'''''01-01-2014 18:57:33 // 25487
Itt esetleg.
Bati01-01-2014 17:49:49 // 25486
és őt hol találom ?
Alfa GT-Csaba01-01-2014 17:45:43 // 25485
Olyan csinálja aki programokat ír, Pl Kollár Szabolcs
Bati01-01-2014 17:18:03 // 25484
nem fütyül és magas fordulaton megy aránylag rendesen
Hibajelet nem irt semmit
remélem igazatok van nincs komoly gond
Az EGR és DFP kiirtásán elgondolkoztam ezek után meg főleg
ezeknek mi a módja ? ki csinál ilyet ?
medcare01-01-2014 15:05:03 // 25483
Mondjuk igazad van, ha az EG(é)R nyitott állapotban sül be, akkor is elveszik a nyomás.
Alfa GT-Csaba01-01-2014 14:40:03 // 25482
egr-szelep eltömődött,vagy turbócső lyukas !De ha a turbó nem tol és nem hallasz süvitő hangot akkor 100% egr pucolás !
medcare01-01-2014 14:21:38 // 25481
Szerviz-jelet nem dobott? Nekem akkor csinálta, amikor elment a turbónyomásom, mert kilyukadt az EGR-hez visszavezető cső.
Bati01-01-2014 14:11:44 // 25480
ez az év is jól kezdődik
megdöglöttek a lovak a gépben hajnalban hazafelé a GT 1.9 2000 fordulat alatt teljesen erőtlen ha valahogy feltornászom 2000 fölé ott megindul de ha leesik 1000-1500 köré ott hiába adok padlógázt semmi nem történik

????
mi mehetett tönkre ?
Wickey01-01-2014 10:02:35 // 25479
Én a hangját leszarnám, csak végre menne jobban, mint egy szívódízel Tipo.
Egyszer egy rövid ideig volt egy periódus az életében, amíg egész jól ment, ez közvetlen a légtömegmérő és a MAP szenzor féktisztítóba áztatása valamint az EGR ledugózása után volt, most viszont ha rajta van (az amúgy MES szerint teljesen hibátlan: levegőhőmérséklet, desired és mért air quantity stimmel) légtömegmérő, a végsebessége a sátáni 110-et üti meg, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meg megyeget kábé mint egy 1.6TD kettesgóf.
Rádugott légtömegmérővel az egyes padlógáz alapjárattól ötezerig kemény 7-8 másodperc. :) Ami érdekes, hogy úgy néz ki: a railnyomásom fix 300, és a turbónyomás is alacsony. A túrónyomást még megértem, ha nincs kipufogógáz, nincs, ami megforgassa a csigát, de hogy miért fix 300bar a railnyomás egy padlón leforgatott kettesnél még ötezernél is, arra nem tudok gombot varrni.
Arra gondoltam isteni sugallatra, hogy kiveszem a nyomásszabályzót, megnézem a végén azt a mikroszűrőt, ha retkesnek tűnik, lecsípem a francba és visszateszem, kipróbálom úgy. Ha akkor jobb, akkor már meg is rendelek egy újat. Ha nem, akkor ... akkor most per pillanat nincs ötletem. Pedig remap előtt mindenképp meg kell csinálni.
Goodboy01-01-2014 08:56:42 // 25478
nekem sikerült szerenem 1 lityko spéci adalékot a 6 lábu kutyás kuttol,igy most abban nem nagyon van.dddddd
Attika0101-01-2014 01:04:53 // 25477
B.Ú.É.K. Minden (olajkályhásnak) :)
Trumpf (NagyVad)31-12-2013 23:00:37 // 25476
B.U.É.K. mindenkinek!

És most egy kis tollborzolás, cseh dízelfórumon a minap olvastam hogy nafta adalékot odahaza is lehet kotyvasztani, a recept szerint 0,5L kétütemű motorolaj (M2T) és 0,3L szintetikus hígító (S 6006) keverékéből. Az üzemanyaghoz keverését már le sem írom, nemhogy valaki kipróbálja. És az a szomorú, hogy sokan alkalmazzák ezt a koktélt. Én már az adalékoláson is sokat vacillátam, de ezt a löttyöt sosem tölteném a kocsimba.
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2013 10:50:31 // 25475
B.Ú.É.K. :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2013 10:48:26 // 25474
Nem, egyik tipp sem jó. Másnaposan vezettem és baromira tompa volt a fülem (is) még :-)
Amúgy meg autópályán most mentem először a cserélt porlasztókkal, és az van, hogy 140-nél csak a szélzaj van. Ilyen még kb sose volt, vagy nem emlékszem már. Odafelé menet még kicsit hangosabb volt (mondjuk nem is 140-nel mentünk), de már akkor is feltűnően sokkal kellemesebb mint ezelőtt.
A kettőstömegű még 2000 és 2500 közt érezhetően dorombol, de mostmár legalább nincs x-akta, totál egyértelmű, hogy a lendkerék csinálja, majd segítünk ezen is.
Úgy meg még sosem jártam mint most, egy 3-masban előzés bizony meghiúsult, mert csúnyán elpörgött a kerék a nedves úton.
Egyébként érdekes, de a porlasztócserével a fogyasztás nem javult, pedig vártam volna. Tök ugyanannyi.
Kíváncsi leszek a kuplungozás után mik változnak. Mondjuk ha csak annyi hogy át megy a nyomaték, az már nyerő lenne :-)
Jorjie30-12-2013 23:10:48 // 25473
Berényben Ferko vasát fülelte, lehet azért mondja :-PPP
Föckös30-12-2013 20:52:09 // 25472
(vett egy hibridet:-))))))
Liquid30-12-2013 17:52:03 // 25471
a TS-hez 10e volt + 8e a kartergáz cső amit szintén cserélnem kellett, mivel változott a bekötési pontja.
GTPeti30-12-2013 12:25:23 // 25470
Kifejthetnéd egy kicsit. :)
Arnie30-12-2013 12:22:00 // 25469
Hello, igen, én is ezen az állásponton lennék. Mivel ez a GUMI cső a motor mellett fut le a turbóhoz, így kap rendesen hideget-meleget. Akkor arról még nem is beszéltem, ahogy a képen is látszik harmonikás kialakítású, gondolom a rezonancia miatt. Minimum 10 éves csövet találnék hozzá bontva, aminek nem lehet sok hátra. Na itt már lehet hogy bevállna az az undorító régi magyar szokás, hogy emberek lefújkálják szilikonnal a motortér alkatrészeit. Az ilyen problémára lehet hogy megoldás lenne. Visszatérve a csőre, szerintem nincs semmi ott a környékén, ami kidörzsölte volna, egyszerűen a harmonika miatt ott vékonyabb volt az anyag, aztán meg el is öregedett. Nem rovom fel neki. (kivéve, ha úgy járok mint egy Galaxy egyszerű klíma csövével, amiért 86000 Ft-ot kérnek...)
Liquid29-12-2013 20:55:30 // 25468
tizen-x évesen öregszik az anyag, szerintem nincs értelme a bontottnak, bár itt úgy látom kidörzsölte valami.
A TS-re vettem gyári újat, mikor kirepedt...
Ferke29-12-2013 19:22:42 // 25467
Ahhoz kepest mar szinte naponta keresnek ilyet, volt vagy 5-6 db nalam meg nyaron, most meg mar egy sincs. Csak oregszenek mar ezek a vasak meg a bennuk levo dolgok rendesen...
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2013 18:56:10 // 25466
jaja mit ez előttem szóló ez nem turbó cső ez a légszőrőház csöve....bontottan vegyél ez szinte sosem megy tönkre...
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2013 18:54:13 // 25465
Gyerekek...halk a kocsim! :-)
Goodboy29-12-2013 18:51:45 // 25464
EZ NEM INK LÉgszürö csö::???
'''''29-12-2013 16:30:34 // 25463
Kérdezd meg ErHardot.
159 Indigo Gray 2.4 Monster29-12-2013 12:38:34 // 25462
Sziasztok, 2-es punto 1.9jtd injektorjai kompatibilisek lehetnek az én autómba? Van itt is valami bosch szám aminek egyeznie kell?
Arnie28-12-2013 19:33:05 // 25461
Hello,
furcsán gyengének tűnt az először 105 Le, majd rájöttem hogy 110 Le autóm. Aztán ráleltem erre a turbó csőre... http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1388255523-7881-48408-forum.jpg

Szeretnék segítséget kérni hogy hol tudnék egy újat rendelni? Ahol időben meg is hozzák és nem is túl drága?
ALFI15628-12-2013 15:23:53 // 25460
GTPeti27-12-2013 22:03:44 // 25459
Köszönöm!

(Akkor az én injektoraimnak jó élete lehet. :)
DieselManiaco(NagyVad)27-12-2013 21:29:47 // 25458
nem változik annyit a nyomás mint a városi kigyorsítgatások közben,egyenletesebben szállít a magasnyomású,egyenletesebbek a nyitva tartási idők,nem változik minden olyan sokszor,és a kigyorsítgatás nagyobb terhelés mind egyszer kigyorsítani és a magasabb tempót fennntartani
Piritu - 1.000.00027-12-2013 20:51:07 // 25457
Leírnád ezt egy földi halandó nyelvén is?
[k i z z o]27-12-2013 20:49:24 // 25456
A befecskendezések száma és ideje leginkább nem fordulatszám függő, és mivel városban leginkább változik a user demand ezért a main pulse varianciája nagyon nagy instabilitást visz a nozzle környezetére, így az a legrosszabb. Az autópálya egy low demand állapot, "konstans", így minden sokkal optimálisabb, nem verődik annyira a seat stb., nagyon kicsi a mechanikai terhelés az injektoron, a tű gyorsulás konstans, sokkal könnyebben fékezhető.

A stabilitáson van a hangsúly.
dev16627-12-2013 19:39:51 // 25455
én rámérnék az akkusarukra alapjáraton biztos, ami biztos.
GTPeti27-12-2013 19:09:47 // 25454
Bár, klasszul megint ugyanaz jött ki. Az autópálya akárhogyis nézem számomra nagyobb terhelésnek tűnik az injektoroknak.
GTPeti27-12-2013 19:08:12 // 25453
Nem, nem ez a kulcsa. Tekintve, hogy a befecskendezések száma a fordulatszámmal nő. (JTD esetén ugye 2/fordulat, JTDm esetén 5/fordulat.)

Az előállított teljesítmény, vagyis a rail nyomás lehet az oka. Ez ugye pályán magasabb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.