Forum >> Dízelmánia
Adrián05-07-2007 21:27:09 // 3452
Nekem még a "hegyilevegős" téma tetszett! Az alacsonyabb légnyomás miatt nem hasít úgy a gép ha felkaptatsz a hegyre nem csak az emelkedő miatt:))
Adrián05-07-2007 21:23:46 // 3451
Ami még megfordult több cartársal a fejünkben! Majd aki akar reflektál erre!
Szóval hogy az én estemben a 156 2.4 Mjtd 385 Nm 175 Le !
Ugyan ezzel a mocival ,hajtásláncal dolgozik tudtommal a 159 2.4 Mjtd viszont 400Nm 210 Le teljseítménnyel( legújabb progi) figyelve a váltó ill hajtáslánc teherbírását ami Kb 400Nm re tehető a garnciális feltételek miatt!
Nos ha ezt a progit rádobatnánk a 156 ra akkor az azért a közel 300kg al kisebb tömegével hasítana rendesen!Pont ez miatt megemelve a 159 esetében a teljesítmény!
Ami a lényeg gyári garis paraméterekkel működne a gép nem szarul valljuk meg!
Már ha ez működő képes dolog!Azért van aki már foglalkozik ezzel ha minden igaz:)))
Szóval hogy az én estemben a 156 2.4 Mjtd 385 Nm 175 Le !
Ugyan ezzel a mocival ,hajtásláncal dolgozik tudtommal a 159 2.4 Mjtd viszont 400Nm 210 Le teljseítménnyel( legújabb progi) figyelve a váltó ill hajtáslánc teherbírását ami Kb 400Nm re tehető a garnciális feltételek miatt!
Nos ha ezt a progit rádobatnánk a 156 ra akkor az azért a közel 300kg al kisebb tömegével hasítana rendesen!Pont ez miatt megemelve a 159 esetében a teljesítmény!
Ami a lényeg gyári garis paraméterekkel működne a gép nem szarul valljuk meg!
Már ha ez működő képes dolog!Azért van aki már foglalkozik ezzel ha minden igaz:)))
Piritu - 1.000.00005-07-2007 21:13:25 // 3450
Azért tetszett az első link tartalma, mert nem is gondoltam volna, hogy ilyen komplikált a helyzet. Aztán belegondoltam, hogy mi mindent nem említett még a cikk.
Tényleg csak oéyanhoz érdemes vinni a gépet aki "ért" is hozzá. (Csak a váltó/kuplung bírná!)
Már nem is csodálkozom a nem mindig azonos gázreakción.
Hmmmm, tulajdongéppen nem is gázreakció van hanem légreakció(?) vagy olajreakció(?) vagy mittudoménmi-:)))
Tényleg csak oéyanhoz érdemes vinni a gépet aki "ért" is hozzá. (Csak a váltó/kuplung bírná!)
Már nem is csodálkozom a nem mindig azonos gázreakción.
Hmmmm, tulajdongéppen nem is gázreakció van hanem légreakció(?) vagy olajreakció(?) vagy mittudoménmi-:)))
Adrián05-07-2007 21:07:21 // 3449
Szó szó a gyári a legbiztonságosabb!De aki komolyan veszi annál nagy problémák nem lehetnek szerintem! Itt is igazolódni látszik az hogy 1 igazított remap kisebb rizikó faktor mit 1 univerzális tuning box! Viszont a Novitec dobozkával már többen elkaristoltak 50-100ezer Km között gond nélkül itt a tagok között! Az ugye azért nem a gagyi kategória mert típus specifikus!
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2007 20:35:06 // 3448
No ezek után már nem is vagyok biztos benne, hogy akarok csipsztuningot. Vagy legfeljebb 115 paciig.
Piritu - 1.000.00005-07-2007 19:06:08 // 3447
Piritu - 1.000.00005-07-2007 18:54:57 // 3446
Találtam egy érdekes cikket a túróról:
klikk
klikk
Keyko04-07-2007 17:16:56 // 3445
Semmi gond,nincs harag!
Piritu - 1.000.00004-07-2007 16:43:08 // 3444
Így utólag olvasva.... szóval elnézést.
Az idézeteket eredetileg a tablettának szántam - a neveket nem is néztem - aztán kicsit túllőttem a célon.
Nem Ti ígértetek, csak továbbítottátok azt amit Nektek ígértek...
Még egyszer bocsi!
Az idézeteket eredetileg a tablettának szántam - a neveket nem is néztem - aztán kicsit túllőttem a célon.
Nem Ti ígértetek, csak továbbítottátok azt amit Nektek ígértek...
Még egyszer bocsi!
Keyko04-07-2007 15:13:05 // 3443
Persze értem,igazad is van!
Én senkire nem próbáltam ráeröltetni semmit.Leírtam a tapasztalataimat,mégis olyan rekciók jöttek erre amire megmondom őszintén nem számítottam.
Az,hogy valaki elmondja a véleményét az teljesen jogos.Nekem a stílussal és az előadásmóddal volt problémám!Normálisan le lehetett volna reagálni a dolgokat,nem kellett volna hőbörögni! (persze nem vagyunk egyformák...)
Már csak azért se,mert(ezek után) tényleg nem érdekel ki mit rak a szekerébe.
Téma részemről lezárva!
Én senkire nem próbáltam ráeröltetni semmit.Leírtam a tapasztalataimat,mégis olyan rekciók jöttek erre amire megmondom őszintén nem számítottam.
Az,hogy valaki elmondja a véleményét az teljesen jogos.Nekem a stílussal és az előadásmóddal volt problémám!Normálisan le lehetett volna reagálni a dolgokat,nem kellett volna hőbörögni! (persze nem vagyunk egyformák...)
Már csak azért se,mert(ezek után) tényleg nem érdekel ki mit rak a szekerébe.
Téma részemről lezárva!
kru04-07-2007 14:22:04 // 3442
:-))
Keyko, én megértelek. De a többieket is.
Hadd meséljek el egy sztorit a téma lezárásaként, ami fiktív, de talán megvilágítja, miként gondolkodom erről az ügyről.
Szóval használsz egy cuccot, ami neked nagyon bejött és feldobod az ismerősi körben, gondolván, hogy másnak is legyen jó, ez idáig érthető.
De veszélyes víz is egyben, ingoványos talaj.
Tfh. én is olvasom ezt és elkezdem használni. Teljes megelégedésre, de mondjuk két hónap után valami ismeretlen körülmény miatt beáll a CR pumpám, rohanok a szervízbe, hát ott vakarák a fejüket, annyit mondanak, hogy ez az üzemanyag miatt volt, vélhetően. Megkérdezik nem tankoltam-e rá valami szutykot, esetleg benzint, stb. és attól állt volna be.
De végül ki kell csengessem a nem kevés pénzt és rohadtul utálnám elsősorban magam, mert elkezdtem valamit használni, amiről igazán nem tudtam, hogy mi is az, miből áll, mi fán terem, hol gyártják, stb. Ez lenne az én tanulópénzem egyrészt.
Az sem lenne persze biztos, hogy a cucctól van, de arra gyanakodnék, nyilván, mi másra, mint a legkézenfekvőbbre.
Neked is elmesélném a sztorit és egyrészt marhára vakarnád a fejed, hogy most mi a franc, tényleg attól volt, sose derül ki, de te is inkább leállj róla vagy mi legyen?
Másrészt rohadt kellemetlenül éreznéd magad.
Mert igaz, hogy nekem lenne egy új CR pumpám, de lehet, hogy én annak annyira nem örülnék, az árát tekintve.
Szóval nehéz ügy ez. Hogy elmondjam mennyire nehéz, én már igazából a spurit sem ajánlom senkinek - közben-közben feljön itt a topicban, mert elmesélem a tapasztalatomat vele, más is felhozza, de ennyi.
Lehet, hogy eleinte nagyon lelkes voltam és a lelkességet próbáltam ráaggatni másra is, hogy neki is legyen jó (szerintem). De rájöttem időközben, hogy veszélyes. Én használom, ha valaki kiváncsi a tapasztalatomra, annak elmondom, amúgy ha bármit kérdez, akkor www.spuri-adalek.hu és kész. Rágódjon rajta.
Hidd el, sok-sok órát töltöttem el, hogy átolvastam a spuri oldalán az anyagokat, a spuri oldalán a vendégkönyvet a hozzászólásokkal, átnyálaztam az index fórumot, beszéltem selmakkal, majd végül még a fejlesztőmérnökkel is.
Ettől persze nem tudom, mi az összetétele (nem is fogom megtudni soha), de kaptam annyi infót, hogy megbízzam benne annyira, hogy bele merjem önteni a tankba.
De annyi infóm ellenben nincs, hogy kardoskodjak és kiálljak mellette. Azt döntse el mindenki maga, járja végig az utat, ha akarja.
És megértem George-ot is és a többieket is, főként műszaki szemüveggel közelítik meg az ügyet (hogyan máshogy?!) és a te lelkességed őket inkább irritálja, mert nagyon nagy kockázati tényezőt látnak benne, lássuk be, nem véletlenül.
Te meg nem érted, miért támadnak, pedig dehogy.
Na szóval piece.
Ja és még valami. Ha alkalmam lenne rendszeresen nyugatabbra tankolni (mint pl. Piritu), eszembe nem jutna pl. spurit öntögetni a tankba - de itthon sajna ez van.
Ja és még még valami. Nekem volt garanciában CR pumpa cserém, mert beállt. Nem olcsó dolog. Ellenben a garancia nem tart sokáig.
Keyko, én megértelek. De a többieket is.
Hadd meséljek el egy sztorit a téma lezárásaként, ami fiktív, de talán megvilágítja, miként gondolkodom erről az ügyről.
Szóval használsz egy cuccot, ami neked nagyon bejött és feldobod az ismerősi körben, gondolván, hogy másnak is legyen jó, ez idáig érthető.
De veszélyes víz is egyben, ingoványos talaj.
Tfh. én is olvasom ezt és elkezdem használni. Teljes megelégedésre, de mondjuk két hónap után valami ismeretlen körülmény miatt beáll a CR pumpám, rohanok a szervízbe, hát ott vakarák a fejüket, annyit mondanak, hogy ez az üzemanyag miatt volt, vélhetően. Megkérdezik nem tankoltam-e rá valami szutykot, esetleg benzint, stb. és attól állt volna be.
De végül ki kell csengessem a nem kevés pénzt és rohadtul utálnám elsősorban magam, mert elkezdtem valamit használni, amiről igazán nem tudtam, hogy mi is az, miből áll, mi fán terem, hol gyártják, stb. Ez lenne az én tanulópénzem egyrészt.
Az sem lenne persze biztos, hogy a cucctól van, de arra gyanakodnék, nyilván, mi másra, mint a legkézenfekvőbbre.
Neked is elmesélném a sztorit és egyrészt marhára vakarnád a fejed, hogy most mi a franc, tényleg attól volt, sose derül ki, de te is inkább leállj róla vagy mi legyen?
Másrészt rohadt kellemetlenül éreznéd magad.
Mert igaz, hogy nekem lenne egy új CR pumpám, de lehet, hogy én annak annyira nem örülnék, az árát tekintve.
Szóval nehéz ügy ez. Hogy elmondjam mennyire nehéz, én már igazából a spurit sem ajánlom senkinek - közben-közben feljön itt a topicban, mert elmesélem a tapasztalatomat vele, más is felhozza, de ennyi.
Lehet, hogy eleinte nagyon lelkes voltam és a lelkességet próbáltam ráaggatni másra is, hogy neki is legyen jó (szerintem). De rájöttem időközben, hogy veszélyes. Én használom, ha valaki kiváncsi a tapasztalatomra, annak elmondom, amúgy ha bármit kérdez, akkor www.spuri-adalek.hu és kész. Rágódjon rajta.
Hidd el, sok-sok órát töltöttem el, hogy átolvastam a spuri oldalán az anyagokat, a spuri oldalán a vendégkönyvet a hozzászólásokkal, átnyálaztam az index fórumot, beszéltem selmakkal, majd végül még a fejlesztőmérnökkel is.
Ettől persze nem tudom, mi az összetétele (nem is fogom megtudni soha), de kaptam annyi infót, hogy megbízzam benne annyira, hogy bele merjem önteni a tankba.
De annyi infóm ellenben nincs, hogy kardoskodjak és kiálljak mellette. Azt döntse el mindenki maga, járja végig az utat, ha akarja.
És megértem George-ot is és a többieket is, főként műszaki szemüveggel közelítik meg az ügyet (hogyan máshogy?!) és a te lelkességed őket inkább irritálja, mert nagyon nagy kockázati tényezőt látnak benne, lássuk be, nem véletlenül.
Te meg nem érted, miért támadnak, pedig dehogy.
Na szóval piece.
Ja és még valami. Ha alkalmam lenne rendszeresen nyugatabbra tankolni (mint pl. Piritu), eszembe nem jutna pl. spurit öntögetni a tankba - de itthon sajna ez van.
Ja és még még valami. Nekem volt garanciában CR pumpa cserém, mert beállt. Nem olcsó dolog. Ellenben a garancia nem tart sokáig.
Keyko04-07-2007 13:27:35 // 3441
Nyilván feloldódik!
De az is lehet,hogy nem,és én halucináltam.
Akkor viszont le kell szednem a tankot,mert legalább 30 tabletta lehet az alján....
De az is lehet,hogy nem,és én halucináltam.
Akkor viszont le kell szednem a tankot,mert legalább 30 tabletta lehet az alján....
NCi04-07-2007 13:05:45 // 3439
Bár nem olvastam végig az egész sztorit, de én láttam már a kocsimból a dízel pumpa 2 mikoronos szűrőjét, ami a pumpa kimenő végén van, hogy nehogy valami mocsok menjen a befecskendező rendszerbe... 2 mikron! Ennek ismeretében én speciel nem dobalnék semmit a tankba, ami vagy felolvad 2 mikronnál kisebb részekre, vagy nem... A benzinesek nem ilyen nagyon érzékenyek, de a dizel igen. Nekem minden hergelés nélkül is hasít a vas, igy 130k után is, mint az állat.
kando.04-07-2007 13:00:42 // 3438
Keyko04-07-2007 12:56:14 // 3437
Hát ez valhogy nem jön össze! : )
Gondolom azért sikerül bemásolni a keresőbe!
Gondolom azért sikerül bemásolni a keresőbe!
Keyko04-07-2007 12:55:05 // 3436
http://href.hu/x/2tyd LINK
Keyko04-07-2007 12:54:03 // 3435
http://href.hu/x/2tyd
Ez a videó szemlélteti hogyan is működik az egész!
u.i:Engem te nem tudsz "bántani" : )
Ez a videó szemlélteti hogyan is működik az egész!
u.i:Engem te nem tudsz "bántani" : )
Keyko04-07-2007 12:31:48 // 3434
Vakegér! : )
Gondoltam,hogy nem én vagyok balfasz,ezért visszakerestem amit bemásoltál!
Legközeleb valami nagyobb dioptriás szemüveget vegyél fel,akkor talán nem fogod a KAMILE-t KEYKO-nak nézni...
Ugyanis amit ide bemásoltál azt nem én írtam,de gondolom mostanra leesett!
Tartozol egy bocsánatkéréssel!
Gondoltam,hogy nem én vagyok balfasz,ezért visszakerestem amit bemásoltál!
Legközeleb valami nagyobb dioptriás szemüveget vegyél fel,akkor talán nem fogod a KAMILE-t KEYKO-nak nézni...
Ugyanis amit ide bemásoltál azt nem én írtam,de gondolom mostanra leesett!
Tartozol egy bocsánatkéréssel!
Keyko04-07-2007 12:12:34 // 3433
: ) Nyers leszek és lényegretörő,ha nem bánjátok!
Többek között ezért rühellem a fórumot!Valamit félreért valaki,én nem tudok rá egyből reagálni,ennek következményeként ekkora faszságokat kell olvasnom(jobban mondva nem kell,el se olvastam végig...)
Tehát! Nem reklámszöveget nyomatok, tudom,hogy hihetetlen de igazából azt se tudom melyik cég termékét használom,(van egy dílerem aki hozza a tablettát)
Többek között azért se tudom,mert kurvára nem érdekelt annyira,hogy megfordítsam a "levelet" amibe a tabletta volt...(jó mi?!)
Az,hogy eltérő adatokat írtam le az is azt bizonyítja,hogy mennyire leszarom... Amit először leírtam gondolom az áll közelebb a valósághoz (akkor még frisebb volt az élmény,a termék prezentációjára gondolok itt...)
Ezt az anyagot a 70-es években fejlesztették ki,ahogy már mondtam rakétákhoz.
30 évig le volt védve... pár éve valaki a fejlesztőcsapatból úgy döntött piacra dobja.Ennek a végterméke az amiről most beszélünk!
Kihagytam volna valamit?
Tehát cartársak,az a lényeg,hogy én magasról szarok rá,hogy mit gondoltok erről az egészről,azt is leszarom ha használjátok,szint úgy,ha nem!Kipróbáltam,nekem bejött
Én csak segíteni szerettem volna! Aki nem próbálta ki az inkább halgasson! Véleményt alkotni egy olyan dologról amiről fingja sincs valakinek,elég nagy ostobaságra vall!
u.i:A legjobban az tetszett,hogy valaki azt hitte bizniszelni akarok vele : )
Bróker vagyok egy vezető pénzügyi cégnél,és van egy saját webfejlesztő vállalkozásom is...Szóval kicsit érdekes lenne ha ilyen filléres dolgokkal kellene foglalkoznom!(nem szeretném a szerénytelenség látszatát kelteni,ezt csak azért írtam le,hogy képbe kerüljön az akinek képbe kell kerülnie..)
Tisztelettel Keyko : )
Többek között ezért rühellem a fórumot!Valamit félreért valaki,én nem tudok rá egyből reagálni,ennek következményeként ekkora faszságokat kell olvasnom(jobban mondva nem kell,el se olvastam végig...)
Tehát! Nem reklámszöveget nyomatok, tudom,hogy hihetetlen de igazából azt se tudom melyik cég termékét használom,(van egy dílerem aki hozza a tablettát)
Többek között azért se tudom,mert kurvára nem érdekelt annyira,hogy megfordítsam a "levelet" amibe a tabletta volt...(jó mi?!)
Az,hogy eltérő adatokat írtam le az is azt bizonyítja,hogy mennyire leszarom... Amit először leírtam gondolom az áll közelebb a valósághoz (akkor még frisebb volt az élmény,a termék prezentációjára gondolok itt...)
Ezt az anyagot a 70-es években fejlesztették ki,ahogy már mondtam rakétákhoz.
30 évig le volt védve... pár éve valaki a fejlesztőcsapatból úgy döntött piacra dobja.Ennek a végterméke az amiről most beszélünk!
Kihagytam volna valamit?
Tehát cartársak,az a lényeg,hogy én magasról szarok rá,hogy mit gondoltok erről az egészről,azt is leszarom ha használjátok,szint úgy,ha nem!Kipróbáltam,nekem bejött
Én csak segíteni szerettem volna! Aki nem próbálta ki az inkább halgasson! Véleményt alkotni egy olyan dologról amiről fingja sincs valakinek,elég nagy ostobaságra vall!
u.i:A legjobban az tetszett,hogy valaki azt hitte bizniszelni akarok vele : )
Bróker vagyok egy vezető pénzügyi cégnél,és van egy saját webfejlesztő vállalkozásom is...Szóval kicsit érdekes lenne ha ilyen filléres dolgokkal kellene foglalkoznom!(nem szeretném a szerénytelenség látszatát kelteni,ezt csak azért írtam le,hogy képbe kerüljön az akinek képbe kell kerülnie..)
Tisztelettel Keyko : )
kru04-07-2007 06:10:40 // 3432
Egy tank az semmi. Egyébként szerintem elpöföghetsz 500litert is, szerintem annyit fogsz maximum észrevenni, ami nagy előny, persze, hogy még azokat a ritka füstölgetéseket is el-elhagyogatja vagy kevesebb lesz a pöff, nyugisabb alapjárat és esetleg minimális fogyasztás-csökkenés.
Százalékokat nem t'ok mondani :-))))))))) b, mint bocs
Mondjuk én többek között ezért is kék spurizom. Igaz, dupla annyiba kerül, de nem annyira büdös, illetve máshogy büdös, mint a classic piros :-))) Mondjuk nekem jobban is tetszik. Most felváltva fogom használni.
Százalékokat nem t'ok mondani :-))))))))) b, mint bocs
Mondjuk én többek között ezért is kék spurizom. Igaz, dupla annyiba kerül, de nem annyira büdös, illetve máshogy büdös, mint a classic piros :-))) Mondjuk nekem jobban is tetszik. Most felváltva fogom használni.
Adrián04-07-2007 00:18:54 // 3431
Elpöffentettem én 50 lityó Spurival megspékelt üzemanyagot !
még nem nyilatkoznék de mintha:)))))DE az tény hogy macerás mert olyan büdös mint a dög:(
még nem nyilatkoznék de mintha:)))))DE az tény hogy macerás mert olyan büdös mint a dög:(
Üvegtigris04-07-2007 00:13:07 // 3430
Szia!
Azt mondod, hogy jól megy a vas, a Seleniában is egyet értünk 95%-ban a OFF Milyen a jó oaj OFF topicban, nem is lakunk messze egymástól , mikor viszel egy kört a gépeddel? Hmm? : D
Azt mondod, hogy jól megy a vas, a Seleniában is egyet értünk 95%-ban a OFF Milyen a jó oaj OFF topicban, nem is lakunk messze egymástól , mikor viszel egy kört a gépeddel? Hmm? : D
GEORGE03-07-2007 22:49:23 // 3429
Jóhetet "korombeli" :-)))
Én mától használoma Spurit, majd refelálok :-)
Én mától használoma Spurit, majd refelálok :-)
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2007 22:46:37 // 3428
Ezt én is észrevettem...a Wartburgra anno vákuumos kéttorkú karbit szerkesztettem, az reagál így, úgyhogy nekem hazai terep. Már tudom, hogy előzés és durvulás előtt fel kell szívnia magát a gépnek (Wartnál vákuum) aztán usgyi. Az öreg DDR-el így sok nagy (1.8benya, 1.9 tédéji) jürgent megfogtam (11literes fogyi mellett). Ezzel mégtöbbet :-) Ami fura, hogy 200km várostól betesped és kb 50km pálya után kezd el úgy menni, ahogy szeretem. És tényleg, ha sokáig tolom neki kifullad, de ha "előkészítem" és lelépem, akkor nagyon szépet húz. Azt hittem, hogy a LMM csinálja, de ezekszerint természetes valamelyest. Rövidebb szívóoldallal kicsit stabilabban és morcosabban viselkedne, túl sokat kacsázik a levegő a hengerekig. Tudom, mert szívóoldali gázlengés feltöltést is összehoztem a Wartba elég rövid szívóoldallal. A dízel meg végképp szereti a levegőt...
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2007 22:35:57 // 3427
Üdv "korom" beliek így 4 sör után szabadon!
Kivittem az anyósom, apósom (egyben főnököm) a reptérre, elvittem az asszonyot, gyereket rokonsághoz Bp-re, van egy szabad hetem :-)
Nem bántásként, de haverom a Fiat Marisba dobálta egy darabig a tabikat. Erősebb nem lett a gép, de tényleg kevesebbet evett. Bizniszelni akrart vele, de hiába várt a honi engedélyeztetésre, csak nem történt. Úgylátszik ez fű alatt (vagy mi) terjed ezzel a názás dumával. Szerette volna, ha bedobálom a dízelbe, hogy legyen referenciája, de én ingyen sem vállaltam be. Nemtom mér :-) A Spuri jobban hangzik...Azóta ő is hagyta a fenébe.
Kivittem az anyósom, apósom (egyben főnököm) a reptérre, elvittem az asszonyot, gyereket rokonsághoz Bp-re, van egy szabad hetem :-)
Nem bántásként, de haverom a Fiat Marisba dobálta egy darabig a tabikat. Erősebb nem lett a gép, de tényleg kevesebbet evett. Bizniszelni akrart vele, de hiába várt a honi engedélyeztetésre, csak nem történt. Úgylátszik ez fű alatt (vagy mi) terjed ezzel a názás dumával. Szerette volna, ha bedobálom a dízelbe, hogy legyen referenciája, de én ingyen sem vállaltam be. Nemtom mér :-) A Spuri jobban hangzik...Azóta ő is hagyta a fenébe.
kru03-07-2007 22:32:00 // 3426
Igen, és gondolom erre pluszban rájátszik még az elektromos gázpedál, a lassú ECU, a rosseb tudja mi.
Attie03-07-2007 21:17:43 // 3425
Hasonlót én is tapasztaltam.
Wickey03-07-2007 21:17:23 // 3424
Na, ezt az egyet utálom a dejzelben. Azért a füligdzsimmi effektus a gtv-ben közvetlenebb :-PP
Piritu - 1.000.00003-07-2007 21:02:30 // 3423
Azért írtam, mert ma egy kicsit meglepett a "turbólik". A 84-esen le kellett lassítan, mert ment egy segédmotoros az út közepén, aztán volt egy kis hézag a szembejövők folyamában, padló, semmi, biztatás (gyí-gyí), nyomás összeáll, csomagtartóban összeburolnak a dossziék és madnem "gázos" lett az előzés.
Szóval 21e km után is tud még meglepetést okozni az olajkályha.
Szóval 21e km után is tud még meglepetést okozni az olajkályha.
kru03-07-2007 20:56:51 // 3422
Igen, úgy jobb, szerintem is a nyomás miatt, de majd wickey nyomja a tutit :-)
GEORGE03-07-2007 20:51:16 // 3421
Amiről te beszélsz az az lehet hogy a turbonyomás hogyan épül fel....hasonlókat észre vettem én is.
Nem akarok nagyképű lenni de betyárul szedi a lábát a 2,4-es :-)))
Majd egyszser kiprobálod ha lesz rá alkalom :-)
Nem akarok nagyképű lenni de betyárul szedi a lábát a 2,4-es :-)))
Majd egyszser kiprobálod ha lesz rá alkalom :-)
Piritu - 1.000.00003-07-2007 20:49:12 // 3420
Észrevetted már az olajkályhánál, hogy nem mindig megy ugyanúgy?
Ha mondjuk megyek 2-3-4-ben csak úgy kényelmesen, oszt nyomok egy padlót szerintem jobban húz, mindt 0-100 sprint közben. 80-120 között (4-5-6-ban mindegy) nem ugyan annyi, ha 80 tartottnál nyomsz egy koppot, vagy már 60-ról eleve jössz fel, vagy motorfékkel mész vissza 80-ra és kopp...
Szóval a túró és a többi "sallang" rendesen bekavar, a benzinesnek bármikor ugyan az volt a reakciója a padlózásra.
Bár panaszra semmi okom sem lehet, mert amúgy meg mint a mérgezett egér. El bírom képzelni a 2,4-et....
Ha mondjuk megyek 2-3-4-ben csak úgy kényelmesen, oszt nyomok egy padlót szerintem jobban húz, mindt 0-100 sprint közben. 80-120 között (4-5-6-ban mindegy) nem ugyan annyi, ha 80 tartottnál nyomsz egy koppot, vagy már 60-ról eleve jössz fel, vagy motorfékkel mész vissza 80-ra és kopp...
Szóval a túró és a többi "sallang" rendesen bekavar, a benzinesnek bármikor ugyan az volt a reakciója a padlózásra.
Bár panaszra semmi okom sem lehet, mert amúgy meg mint a mérgezett egér. El bírom képzelni a 2,4-et....
GEORGE03-07-2007 20:36:18 // 3419
Izgalmában gépelhette el :-))))))
Piritu - 1.000.00003-07-2007 20:33:37 // 3418
Nem ártana a reklámszlogeneket felíni, hogy később is stimmeljen -:)))))
Piritu - 1.000.00003-07-2007 20:30:59 // 3417
Most meg ezt:
"Spuri ide spuri oda,én egy kényelmesebb(jobb!?) megoldást választottam!
Üzemanyagtablettát használok!1 tabi/550Ft kb 50literhez elég
Nem kell méricskélnem,csak kipattintom a "levélből" és beledobom...
-Cserébe 40-80%-kal kevesebb károsanyagkibocsátás(állítólag,nem mértem,de elhiszem:)
-6-8%-kal nagyobb teljesítmény(ezt se mértem,de nagyon érzem a különbséget)
-10-15%-kal kisebb fogyasztás(ezt mértem)
Nem lehet túladagolni,nem teszi tönkre a motort,nem kell méricskélni stb,stb(sőt növeli az élletartalmát)Olyan belső égésű motorba rakod amilyenbe akarod..."
"Spuri ide spuri oda,én egy kényelmesebb(jobb!?) megoldást választottam!
Üzemanyagtablettát használok!1 tabi/550Ft kb 50literhez elég
Nem kell méricskélnem,csak kipattintom a "levélből" és beledobom...
-Cserébe 40-80%-kal kevesebb károsanyagkibocsátás(állítólag,nem mértem,de elhiszem:)
-6-8%-kal nagyobb teljesítmény(ezt se mértem,de nagyon érzem a különbséget)
-10-15%-kal kisebb fogyasztás(ezt mértem)
Nem lehet túladagolni,nem teszi tönkre a motort,nem kell méricskélni stb,stb(sőt növeli az élletartalmát)Olyan belső égésű motorba rakod amilyenbe akarod..."
Piritu - 1.000.00003-07-2007 20:30:13 // 3416
2007.06.24. 19 óra 49. 30 39971 hsz ott ezt ígérted:
"Ez egy tabletta amit bele kell dobni a tank nyíllásba mielött tankolsz.
Jó a benzineshez és a dízelhez is!
10-15%-al kevesebbet fogyaszt, azaz annyi széázalékkal több kilómétert tudsz menni ugyanannyi üzemanyagból!
Min. 10% teljesítmény növekedés! Szebb hangja van a motornak!
Jobban húz nem gondolkodik, emelkedőn-előzésnél-kanyarban-stb.. nem kell visszaváltani!!!
Nem utolsó sorban 70%-al kevesebb káros anyagot bocsájt ki a kipufogó...
Nekem nagyon bevált és még sok másnak is!!!
Nem akarok sokat írni, de ha valakit érdekel az kérdezzen bátran."
"Ez egy tabletta amit bele kell dobni a tank nyíllásba mielött tankolsz.
Jó a benzineshez és a dízelhez is!
10-15%-al kevesebbet fogyaszt, azaz annyi széázalékkal több kilómétert tudsz menni ugyanannyi üzemanyagból!
Min. 10% teljesítmény növekedés! Szebb hangja van a motornak!
Jobban húz nem gondolkodik, emelkedőn-előzésnél-kanyarban-stb.. nem kell visszaváltani!!!
Nem utolsó sorban 70%-al kevesebb káros anyagot bocsájt ki a kipufogó...
Nekem nagyon bevált és még sok másnak is!!!
Nem akarok sokat írni, de ha valakit érdekel az kérdezzen bátran."
Piritu - 1.000.00003-07-2007 20:24:09 // 3415
A 156 topikban végsebesség növekedést is ígértél -:)))
GEORGE03-07-2007 20:06:51 // 3414
Ez egy speciálisan a NASA által rakétahajtóműhöz kifejlesztett anyag
Ezt te írtad nem én.
Szóval a rakéta hajtómű és a benzin motor meg a diesel motor Qrva teljesen más.
Továbbra sem hiszem hogy egy összetételű szer jó mind 3-ba.
Bocsi nem téged "bántalak" csak nem hiszem el.
Továbbá zavar a szilárd halmazállapotú mivolta is......
Ezt te írtad nem én.
Szóval a rakéta hajtómű és a benzin motor meg a diesel motor Qrva teljesen más.
Továbbra sem hiszem hogy egy összetételű szer jó mind 3-ba.
Bocsi nem téged "bántalak" csak nem hiszem el.
Továbbá zavar a szilárd halmazállapotú mivolta is......
Wickey03-07-2007 19:56:47 // 3413
ÓÓóóóóóóóó bazzzzzdmeg.
Most kezdjek el mesélni hogy mi különbség van az atmoszférikus benzin, a feltöltéses dízel, és a kétkomponensű szilárd / folyékony üzemanyagtüzelésű rakéták között? Röviden: MINDEN, még a legutolsó szaros csavar anyaga is más a rakétának. :-PPP
Kurrvaéletbe de bánom már hogy a múlt héten nem fényképeztem intenzívebben amikor a Titan-II ICBM rakétasilónál jártam.
Inkább csak tátottam a számat, ritkán jár az ember NASA által speciálisan kifejlesztett egy robbanófejes, hidrogénbombát szállító hidegháborús interkontinentális rakéta kilövő silóban.... Ott volt minden, négy rakétahajtómű kiépítve, satöbbi, most belinkelném a képet hogy keress már két közös pontot a dugattyús motor meg a rakétahajtómű között :-P
Tudod mit? Használd csak csendben :-)))))
Most kezdjek el mesélni hogy mi különbség van az atmoszférikus benzin, a feltöltéses dízel, és a kétkomponensű szilárd / folyékony üzemanyagtüzelésű rakéták között? Röviden: MINDEN, még a legutolsó szaros csavar anyaga is más a rakétának. :-PPP
Kurrvaéletbe de bánom már hogy a múlt héten nem fényképeztem intenzívebben amikor a Titan-II ICBM rakétasilónál jártam.
Inkább csak tátottam a számat, ritkán jár az ember NASA által speciálisan kifejlesztett egy robbanófejes, hidrogénbombát szállító hidegháborús interkontinentális rakéta kilövő silóban.... Ott volt minden, négy rakétahajtómű kiépítve, satöbbi, most belinkelném a képet hogy keress már két közös pontot a dugattyús motor meg a rakétahajtómű között :-P
Tudod mit? Használd csak csendben :-)))))
Keyko03-07-2007 19:24:19 // 3412
Értem!
Akarom mondani nem értem,de elfogadom a válaszod! : )
Fogalmam sincs miből van,de azt soha nem is tudjuk meg,mivel kb úgy őrzik a titkát,mint a Cocakólának : )
Én egy előadás keretében szereztem róla tudomást(először el se akartam menni,utálom az ilyen szarságokat...)
Ilyen csillógó kristályos cucc,ránézel és látod,hogy nem viccel...
Letörtem egy gombostűfejnyi darabkát és meggyújtottam,kb 4-5 másodpercig égett szúrólángszerűen,akkora fénnyel,hogy majd megvakultam : )
Szóval nem gyufafoszfor,és szódabikarbóna keveréke az biztos!
Akarom mondani nem értem,de elfogadom a válaszod! : )
Fogalmam sincs miből van,de azt soha nem is tudjuk meg,mivel kb úgy őrzik a titkát,mint a Cocakólának : )
Én egy előadás keretében szereztem róla tudomást(először el se akartam menni,utálom az ilyen szarságokat...)
Ilyen csillógó kristályos cucc,ránézel és látod,hogy nem viccel...
Letörtem egy gombostűfejnyi darabkát és meggyújtottam,kb 4-5 másodpercig égett szúrólángszerűen,akkora fénnyel,hogy majd megvakultam : )
Szóval nem gyufafoszfor,és szódabikarbóna keveréke az biztos!
kru03-07-2007 19:05:51 // 3411
Azt látom, hogy itt vagy, de mit kell még látnom?! :-)))
Egyébként azért nem, mert nem tudom leinformálni eléggé, legalábbis most az gondolom. Spurit sem használnám, ha nem beszéltem volna Farkas Kálmánnal, nem olvastam volna róla eleget, nem láttam volna a cikkeit. Még így is volt (van) is némi fenntartásom. De az legalább folyik :-)
Emez nem tudom mennyire bír feloldódni - ahhoz, hogy tablettát csinálj, csak kell valami anyag, nem? Vagy valamiféle eljárással csak szilárd halmazállapotúvá kell tenni.
Mosóport sem használok, csak folyékony mosószert. Utálom a port, mert nem oldódik fel mindig megfelelően :-))
Kb. ennyi. Ettől függetlenül elhiszem, hogy működik neked, de a téma maga nem hoz lázba, sorry.
Egyébként azért nem, mert nem tudom leinformálni eléggé, legalábbis most az gondolom. Spurit sem használnám, ha nem beszéltem volna Farkas Kálmánnal, nem olvastam volna róla eleget, nem láttam volna a cikkeit. Még így is volt (van) is némi fenntartásom. De az legalább folyik :-)
Emez nem tudom mennyire bír feloldódni - ahhoz, hogy tablettát csinálj, csak kell valami anyag, nem? Vagy valamiféle eljárással csak szilárd halmazállapotúvá kell tenni.
Mosóport sem használok, csak folyékony mosószert. Utálom a port, mert nem oldódik fel mindig megfelelően :-))
Kb. ennyi. Ettől függetlenül elhiszem, hogy működik neked, de a téma maga nem hoz lázba, sorry.
Keyko03-07-2007 17:04:50 // 3410
"...Ja, a tablettás téma részemről élből ejtve, nem akarom itt látni.."
Márpedig amíg én írok róla addig látni fogod itt! : )
Miért is vagy ezen a véleményen?Van ezzel kapcsolatban valami negatív tapasztalatod?
u.i:Rengeteg féle tabletta van,én csak egyet próbáltam ki,(az bejött) biztos vannak gagyi cuccok is a piacon,erről nincs infóm!
Márpedig amíg én írok róla addig látni fogod itt! : )
Miért is vagy ezen a véleményen?Van ezzel kapcsolatban valami negatív tapasztalatod?
u.i:Rengeteg féle tabletta van,én csak egyet próbáltam ki,(az bejött) biztos vannak gagyi cuccok is a piacon,erről nincs infóm!
kru03-07-2007 16:39:55 // 3409
HA egy moci nem kopott, akkor nem kell bele semmi. Ha kopott, akkor úgyis mindegy már.
Ferke, én abszolút tisztellek és szakmailag elfogadlak, komolyan, bár személyesen nem ismerjük egymást, csak a postjaidat olvasom.
De szerintem az égésjavító adalékok, amit az üzemanyaghoz adnak (pl. spuri) nem igazán a motor kopottságról szólnak, de lehet, hogy félreértem a dolgot.
Egyszerűen a szutyok magyar üzemanyag feljavításáról. Nyilván számít, hogy mennyire kopott a motor, mert minden számít, de...
(Ja, a tablettás téma részemről élből ejtve, nem akarom itt látni....)
Komolyan mondom, én is nagyon szkeptikus vagyok. De a tények tények. Jóatyám a minap Ausztriában tankolt az 1.6-os benzines gépbe, úgy ment, hogy nem lehetett ráismerni. Tank szinte kifogyott, itthon tankolt rá, hát két személlyel a tatai emelkedőn már érezni lehetett, hogy ez nem ugyanaz. Erőtlenebbül járt és mintha kopogott is volna.
Dízelre ugyanez lehet, mit tudod te milyen a tankon vett gázolaj cetánszáma,
ráadásul mit tudod te milyenek a kenési tulajdonságai (CR pumpa)? Meg gőzöm sincs milyen paraméterek vannak még, mennyire habzik pl.
Mert a modern CR dieselnél mondjuk az injektor nem mindegy, amit adagol gázolajat mennyire habzik fel, stb. Nem értek hozzá, de tuti nem egyszerű sztori.
Szerintem a pozitív hatását annyiban fejti ki, hogy az üzemanyag kémai összetételét változtatva, adalékolva az égési folyamatokon javít.
És igen, itt jön képbe, hogy az öngyulladásos folyamatot hogy a retekbe lehet ugyanúgy katalizálni, mint egy benzinesnél???
Nem tudom, gőzöm sincs. De érdekelne engem is...
Ferke, én abszolút tisztellek és szakmailag elfogadlak, komolyan, bár személyesen nem ismerjük egymást, csak a postjaidat olvasom.
De szerintem az égésjavító adalékok, amit az üzemanyaghoz adnak (pl. spuri) nem igazán a motor kopottságról szólnak, de lehet, hogy félreértem a dolgot.
Egyszerűen a szutyok magyar üzemanyag feljavításáról. Nyilván számít, hogy mennyire kopott a motor, mert minden számít, de...
(Ja, a tablettás téma részemről élből ejtve, nem akarom itt látni....)
Komolyan mondom, én is nagyon szkeptikus vagyok. De a tények tények. Jóatyám a minap Ausztriában tankolt az 1.6-os benzines gépbe, úgy ment, hogy nem lehetett ráismerni. Tank szinte kifogyott, itthon tankolt rá, hát két személlyel a tatai emelkedőn már érezni lehetett, hogy ez nem ugyanaz. Erőtlenebbül járt és mintha kopogott is volna.
Dízelre ugyanez lehet, mit tudod te milyen a tankon vett gázolaj cetánszáma,
ráadásul mit tudod te milyenek a kenési tulajdonságai (CR pumpa)? Meg gőzöm sincs milyen paraméterek vannak még, mennyire habzik pl.
Mert a modern CR dieselnél mondjuk az injektor nem mindegy, amit adagol gázolajat mennyire habzik fel, stb. Nem értek hozzá, de tuti nem egyszerű sztori.
Szerintem a pozitív hatását annyiban fejti ki, hogy az üzemanyag kémai összetételét változtatva, adalékolva az égési folyamatokon javít.
És igen, itt jön képbe, hogy az öngyulladásos folyamatot hogy a retekbe lehet ugyanúgy katalizálni, mint egy benzinesnél???
Nem tudom, gőzöm sincs. De érdekelne engem is...
kru03-07-2007 16:29:59 // 3408
Csendben elárulom, a spuriból sincs külön benzineshez és dízelhez. Furcsa volt nekem is az elejétől fogva. Mégis működik, hogy dögöljön meg...
De fel lehet hívni Farkas Kálmán fejlesztőmérnököt, telefonszáma ott az oldalukon és ki lehet faggatni.
Ahogy Selmak mondta, a szaga alapján tuti van benne valami naftalin, olyan molyírtó szaga van, ami elvileg talán égésjavító adalék.
De fel lehet hívni Farkas Kálmán fejlesztőmérnököt, telefonszáma ott az oldalukon és ki lehet faggatni.
Ahogy Selmak mondta, a szaga alapján tuti van benne valami naftalin, olyan molyírtó szaga van, ami elvileg talán égésjavító adalék.
Keyko03-07-2007 15:51:07 // 3407
2007 ben ilyen kijelentéseket tenni hát hogy is mondjam,inkább nem mondok semmit!
Ez egy speciálisan a NASA által rakétahajtóműhöz kifejlesztett anyag(a kisérletezés célja a teljesítménynövelés,és az üzemanyagfogyasztás csökkentése volt)Gondolom nem kell ecsetelnem,hogy miért!
Nekem bevállt,működik, finomabban jár tőle a motor,kevesebbet fogyaszt,jobban megy,nincs vele semmi para!Ez a lényeg!Az abszulút hidegen hagy,hogyan működik,nem vagyok atomfizikus,nem kívánok minden részletet kielemezni!...
Használom és kész!
Ez egy speciálisan a NASA által rakétahajtóműhöz kifejlesztett anyag(a kisérletezés célja a teljesítménynövelés,és az üzemanyagfogyasztás csökkentése volt)Gondolom nem kell ecsetelnem,hogy miért!
Nekem bevállt,működik, finomabban jár tőle a motor,kevesebbet fogyaszt,jobban megy,nincs vele semmi para!Ez a lényeg!Az abszulút hidegen hagy,hogyan működik,nem vagyok atomfizikus,nem kívánok minden részletet kielemezni!...
Használom és kész!
Ferke03-07-2007 15:18:43 // 3406
Most komolyan. Hogy lehet az, hogy felnőtt emberek hiszek az ilyen mesékben? Aki kicsit utánajár, vagy szétszed 1-2 motort és megismerkedik az alkatrészeivel, hogy mi mit csinál, hogy működik, az rájön, hogy ez is egy gyurcsok-gyógymód.
Egy dízel üzemanyag elégetésére nem hathat valami ugyanúgy, mint egy benzinesére, ez tény.
HA egy moci nem kopott, akkor nem kell bele semmi. Ha kopott, akkor úgyis mindegy már.
Ezek a baromságok hosszú távont egyszerűen tönkreteszik a gépet, nincs az a pénz, amiért egy ilyet beledobnék a tankba..:(
Egy dízel üzemanyag elégetésére nem hathat valami ugyanúgy, mint egy benzinesére, ez tény.
HA egy moci nem kopott, akkor nem kell bele semmi. Ha kopott, akkor úgyis mindegy már.
Ezek a baromságok hosszú távont egyszerűen tönkreteszik a gépet, nincs az a pénz, amiért egy ilyet beledobnék a tankba..:(
GEORGE03-07-2007 14:47:19 // 3405
Én nem hiszek ebben a csoda tablettában, egyszerűen nem létezik olyan szer ami ugyan azt a hatást fejti ki benzinesnél mint a dieselnél..........
Satti03-07-2007 14:46:12 // 3404
Viagra a verdának!:-))
GEORGE03-07-2007 14:45:06 // 3403
Apaaaaa kezdőőőőődik.....:-)))
Jön megint a tabletta .-)))))
Jön megint a tabletta .-)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?