Forum >> Dízelmánia
perdix15508-07-2007 02:46:21 // 3552
Kiváncsian hallgatjuk:-))))))
HátvédRomeo08-07-2007 02:19:42 // 3551
Alapból ez már 115 lovas volt 2002-es?
Amit olvastam lapodon, sztem 160-170 lovas lehet. Van aki kételkedik az egyszerűbb tuningolásban, de azt is lehet jól és hatásosan elkészíteni. Főleg erősebb Turbóval D-nél.
Én egy öreg trükkel adtam anno a Sudomnak pár lovat. Találjátok ki mi volt az, amihez még 1Ft se kellett igaz az benyás volt! Boxeresek biztos tudják.
Amit olvastam lapodon, sztem 160-170 lovas lehet. Van aki kételkedik az egyszerűbb tuningolásban, de azt is lehet jól és hatásosan elkészíteni. Főleg erősebb Turbóval D-nél.
Én egy öreg trükkel adtam anno a Sudomnak pár lovat. Találjátok ki mi volt az, amihez még 1Ft se kellett igaz az benyás volt! Boxeresek biztos tudják.
Süti07-07-2007 14:07:26 // 3550
Hello!Úgylátom elég sok a vita mostanában errefelé)))
Lehet utánna nézni egy-két dolognak:
SEAT leon monster diesel mennyi ló,Nm?Mennyi km/h a vége(gyárilag)
Alfa 156 1.9 jtd8v mennyi ló,Nm?Mennyi km/h a vége(gyárilag)
Ha ez megvan,akkor tegyétek fel a kérdést,hogy az enyém mennyi lehet,mert megkapta a magáét rendesen tőlem.200-ig azt kell,hogy mondjam,egész jól bírta,bár maradt le addig is,de utána nagy lett a különbség.Sokan kételkednek benne,de két személlyel 235-nél állt be a mutató,már aggódtam,h kiakad.Számokat én már nem írok,akinek van eredmény,az írja le.Köszi)
Lehet utánna nézni egy-két dolognak:
SEAT leon monster diesel mennyi ló,Nm?Mennyi km/h a vége(gyárilag)
Alfa 156 1.9 jtd8v mennyi ló,Nm?Mennyi km/h a vége(gyárilag)
Ha ez megvan,akkor tegyétek fel a kérdést,hogy az enyém mennyi lehet,mert megkapta a magáét rendesen tőlem.200-ig azt kell,hogy mondjam,egész jól bírta,bár maradt le addig is,de utána nagy lett a különbség.Sokan kételkednek benne,de két személlyel 235-nél állt be a mutató,már aggódtam,h kiakad.Számokat én már nem írok,akinek van eredmény,az írja le.Köszi)
Vikking 31107-07-2007 07:24:13 // 3549
Sziasztok Dízeles Cartársak!
Alfi! Megnéztem a gyári adatot, az egykilencpédétédéié:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.9
Végsebesség (km/h): 208
A 156 2.4 mJTD-é
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.3
Végsebesség (km/h): 225
De van még itt más is :
Fasszát 2.5 TDI 150 lóerő:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.9
Végsebesség (km/h): 208
Alfa 156 legrégebbi 2.4 JTD 136 le
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.5
Végsebesség (km/h): 203
VW golf vadcsiúj 2.0(!) pdtdi 140 le:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.3
Végsebesség (km/h): 203
Alfa 156 mJTD 140 Le:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.3
Végsebesség (km/h): 209
a legrégebbi jtd, 156, 97-ben, 105 lóval:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 10.5
Végsebesség (km/h): 188
Régi passzát tdi 98 körül:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 10.7
Végsebesség (km/h): 200
Ezekből is látszik, hogy gyári adatok szerint NEM veri meg a foschgvágen az Alfa Romeot, MAXIMUM végsebességben, de az meg kit izgat, mire a foschvágen eléri, régen otthagyta a Csalfa :P
Alfi! Megnéztem a gyári adatot, az egykilencpédétédéié:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.9
Végsebesség (km/h): 208
A 156 2.4 mJTD-é
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.3
Végsebesség (km/h): 225
De van még itt más is :
Fasszát 2.5 TDI 150 lóerő:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.9
Végsebesség (km/h): 208
Alfa 156 legrégebbi 2.4 JTD 136 le
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.5
Végsebesség (km/h): 203
VW golf vadcsiúj 2.0(!) pdtdi 140 le:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.3
Végsebesség (km/h): 203
Alfa 156 mJTD 140 Le:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.3
Végsebesség (km/h): 209
a legrégebbi jtd, 156, 97-ben, 105 lóval:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 10.5
Végsebesség (km/h): 188
Régi passzát tdi 98 körül:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 10.7
Végsebesség (km/h): 200
Ezekből is látszik, hogy gyári adatok szerint NEM veri meg a foschgvágen az Alfa Romeot, MAXIMUM végsebességben, de az meg kit izgat, mire a foschvágen eléri, régen otthagyta a Csalfa :P
GEORGE07-07-2007 07:18:56 // 3548
Biztos direkt olvasztottad meg!!!! :-)))
Aztán itt meg szidod a német technikát :-DDDDDDDDDDD
Aztán itt meg szidod a német technikát :-DDDDDDDDDDD
Wickey07-07-2007 03:34:47 // 3547
csak lenne má' :-)
HátvédRomeo07-07-2007 03:01:35 // 3546
Én jöttem utasként 130 lovas Passatban. Jól megy de Múltkor ültem Tibe cartárs 1.9 JTD 150 lovas verdájában. A belem kigyorsulta a csigojáimon éreztem a Bika erejét. A Passat 1.9 130 lova sehol sincs mellette.
Akkor a Te 2.4 JTD 175 lovasod milyen lehet! :)
Sztem semmi gond az Alfa jTD-kel. Sőt már tavaj tudni lehetett, hogy olyan dizel Alfák jönnek 159-be is, hogy a mellkasunkat széttöri a gyorsulása. Lesz 3.0 Biturbó dizel kb 275-300 lóval.
Akkor a Te 2.4 JTD 175 lovasod milyen lehet! :)
Sztem semmi gond az Alfa jTD-kel. Sőt már tavaj tudni lehetett, hogy olyan dizel Alfák jönnek 159-be is, hogy a mellkasunkat széttöri a gyorsulása. Lesz 3.0 Biturbó dizel kb 275-300 lóval.
Wickey07-07-2007 01:42:19 // 3545
most mutassak szétolvadt 156 lámpatestet, amin még halványan olvasható a made in germany felirat? :-)
GEORGE06-07-2007 23:31:27 // 3544
Csak nem neked is gondod volt a német ipar remekének, a híres kiválló minősítésű Fosch termékkel!!!
Nem mondod?? :-OOOO
Nem mondod?? :-OOOO
Wickey06-07-2007 23:29:43 // 3543
ne is mondd bazmeg...
GEORGE06-07-2007 23:29:25 // 3542
És ne feeldjük azt sem hogy komoly mennyiségű Olasz cucc van benne, az álltalam is méltán irigyelt Magneti Marelli cuccok szolgáltatják az "életet" a béemvékben!!!
Qrva fosch :-(((
Qrva fosch :-(((
GEORGE06-07-2007 23:27:20 // 3541
3540 3549 hsz-ek.
kicsit turkáltam :-)
kicsit turkáltam :-)
GEORGE06-07-2007 23:22:21 // 3540
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.5
Végsebesség (km/h): 203
ez pedig a 156-os 2,4 JTD 10V 136 lóerős és 304Nm verzió.
Még ez igy gyorsabb a Passat 2,5TDI 150 lovas verziójától!!!
Végsebesség (km/h): 203
ez pedig a 156-os 2,4 JTD 10V 136 lóerős és 304Nm verzió.
Még ez igy gyorsabb a Passat 2,5TDI 150 lovas verziójától!!!
GEORGE06-07-2007 23:14:46 // 3539
Passat 2,0 PDTDI 140 Lóerő 320Nm
Gyorsulás 0-ról 100km/h (mp) 10,1 s
Végsebesség ( km/h) 206
........................................................................................................................................................
156 1,9 JTD 16V 140 lóerő 310 Nm
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.3
Végsebesség (km/h): 209
.........................................................................................................................................................
Passat 2,5 TDi 150 Lóerő 320Nm
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.9
Végsebesség (km/h): 208
.........................................................................................................................................................
156 2,4 JTD 20V 175 lóerő 385Nm
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.3
Végsebesség (km/h): 225
Szóval nincs mit szégyenkezni az Alfáknak!!!!!!
.........................................................................................................................................................
Gyorsulás 0-ról 100km/h (mp) 10,1 s
Végsebesség ( km/h) 206
........................................................................................................................................................
156 1,9 JTD 16V 140 lóerő 310 Nm
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.3
Végsebesség (km/h): 209
.........................................................................................................................................................
Passat 2,5 TDi 150 Lóerő 320Nm
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 9.9
Végsebesség (km/h): 208
.........................................................................................................................................................
156 2,4 JTD 20V 175 lóerő 385Nm
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.3
Végsebesség (km/h): 225
Szóval nincs mit szégyenkezni az Alfáknak!!!!!!
.........................................................................................................................................................
Keyko06-07-2007 23:09:12 // 3538
Én inkább nem is reagáltam rá amit Alfi írt,akkor baromság.
Az az autó kb úgy mehet ,mint az enyém...
Az az autó kb úgy mehet ,mint az enyém...
Keyko06-07-2007 23:05:09 // 3537
Lehet,hogy erre nem fog sor kerülni sajnos! : )
Keyko06-07-2007 23:03:53 // 3536
A lóerőhöz ragaszkodom,az annyi és kész,a Nm-rel kapcsolatban megmondom őszintén,lehet hogy kicsit túloztam... Amikor 120 pacis volt akkor mondta,hogy kb 250-260NM ebből próbáltam kikövetkeztetni. Nem én mértem,lehet,hogy csak 100NM : )
Ráadásul ezek a dolgok nem tegnap voltak,és az én memóriám elég szelektív...
Az,hogy ki mennyit ígér azt szerintem hagyjuk.
Ahogy említettem fokozatosan volt húzva az autó,pont azért mert nem balfaszok... gondolom 200pacisra is fel lehetne húzni,és menne kb fél órát!
Ráadásul ezek a dolgok nem tegnap voltak,és az én memóriám elég szelektív...
Az,hogy ki mennyit ígér azt szerintem hagyjuk.
Ahogy említettem fokozatosan volt húzva az autó,pont azért mert nem balfaszok... gondolom 200pacisra is fel lehetne húzni,és menne kb fél órát!
falcokc06-07-2007 22:59:01 // 3535
az adatok általában mérvadóak!!
falcokc06-07-2007 22:58:02 // 3534
erröl beszéltem, hogy ha nem mondja meg az igazságot, akkor gyerekes!!
Persze a passatosról beszélek
Persze a passatosról beszélek
GEORGE06-07-2007 22:55:03 // 3533
Nem mondanám, hogy gyerekes.
Csak össze hasonlitunk két gépet.
Ha egy olyan passatal akadt össze az Alfi156 ami elverte Őt az bizony nem széria volt akár mit is mond a tulaj.
Csak össze hasonlitunk két gépet.
Ha egy olyan passatal akadt össze az Alfi156 ami elverte Őt az bizony nem széria volt akár mit is mond a tulaj.
GEORGE06-07-2007 22:53:39 // 3532
Passat 2,0 PDTDI 140 lovacska és 320Nm
Végsebesség 206 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra 10,1 s
Szóval ez a kocsi nem veri el a 2,4 Mjet 20V-t!!
De még a 1,9 16V 150 lovas verzióját sem.
A tesztben ezt írja a passatról a tesztelő:
de ha Sportline szót nézem, akkor bizony a 2.0 PD TDI sem nyűgözött le. Jól mozog, ne eszik sokat, de nem megy úgy, mint ahogy a nevéből kiindulva várnám.
Végsebesség 206 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra 10,1 s
Szóval ez a kocsi nem veri el a 2,4 Mjet 20V-t!!
De még a 1,9 16V 150 lovas verzióját sem.
A tesztben ezt írja a passatról a tesztelő:
de ha Sportline szót nézem, akkor bizony a 2.0 PD TDI sem nyűgözött le. Jól mozog, ne eszik sokat, de nem megy úgy, mint ahogy a nevéből kiindulva várnám.
falcokc06-07-2007 22:52:32 // 3531
sztem ezek medő gyerekes viták, mindenki tisztában van az autója képességeivel!
aki meg ilyen hülyeségeket leirnak azzal csak magukat égetik
aki meg ilyen hülyeségeket leirnak azzal csak magukat égetik
GEORGE06-07-2007 22:46:54 // 3530
6,5 mp alatt gyorsul fel egy 130 lovas passat 0-100-ra??????
Hát én ezt nem akarom elhinni, GTA-tól is jobban menne??????
Szerintem téged becsaptak avval a kocsival, az meg van húzva!
Hát én ezt nem akarom elhinni, GTA-tól is jobban menne??????
Szerintem téged becsaptak avval a kocsival, az meg van húzva!
GEORGE06-07-2007 22:44:36 // 3529
Bocsi, szeva :-)))
GEORGE06-07-2007 22:43:25 // 3528
Egy széria 130 lovas Passat elveri a 156 2,4 Mjet 20V-t?????
én mentem ilyen passattal szerintem nem képes rá!!!
én mentem ilyen passattal szerintem nem képes rá!!!
kru06-07-2007 22:42:11 // 3527
Én is vezettem már új 530d-t. Alfa buzi vagyok,de reálisan nézve a dolgokat ég és föld a különbség a 2 autó között!(persze nem is egy kategória)
Namost egy 530d-t az a baj, hogy Alfához nem is igen bírsz hasonlítani, szerintem. Talán ha normális lesz a 166 utódja. Bár kétlem. De jelenleg nincs Alfáéknál versenytársa.
Mert lássuk be, egy 159 2.4 20V ára mondjuk 10millió alaphangon és akkor nincs telepakolva minden szarral.
Ugye nem kell mondanom, hogy 10 misiért már lehet autót is kapni. Bocsánat, de ez a helyzet. Akinek ennyi pénze van, tuti vesz egy 1.5-2 éves 530d-t vagy 530xd-t és viszlát.
Mondjuk én meg lehet, hogy egy Thesis mellett döntenék, de ez már ízlés kérdése.
ui. vegyük észre, hogy nem a mi kis világunkról beszélek, a használt 4-5-6 éves, vagy még öregebb és újkorában sem prémium osztályos autókról! És nem az álmainkról, ahogy a szívünkben az Alfa Romeo márka él. Ez a mi betegségünk.
Én külső szemmel próbáltam a helyzetet elemezni és szerintem igazam van. Ettől én még maradok itt, mert jól érzem magam.
De tudjuk már, hogy mi mennyi meg merre...
Namost egy 530d-t az a baj, hogy Alfához nem is igen bírsz hasonlítani, szerintem. Talán ha normális lesz a 166 utódja. Bár kétlem. De jelenleg nincs Alfáéknál versenytársa.
Mert lássuk be, egy 159 2.4 20V ára mondjuk 10millió alaphangon és akkor nincs telepakolva minden szarral.
Ugye nem kell mondanom, hogy 10 misiért már lehet autót is kapni. Bocsánat, de ez a helyzet. Akinek ennyi pénze van, tuti vesz egy 1.5-2 éves 530d-t vagy 530xd-t és viszlát.
Mondjuk én meg lehet, hogy egy Thesis mellett döntenék, de ez már ízlés kérdése.
ui. vegyük észre, hogy nem a mi kis világunkról beszélek, a használt 4-5-6 éves, vagy még öregebb és újkorában sem prémium osztályos autókról! És nem az álmainkról, ahogy a szívünkben az Alfa Romeo márka él. Ez a mi betegségünk.
Én külső szemmel próbáltam a helyzetet elemezni és szerintem igazam van. Ettől én még maradok itt, mert jól érzem magam.
De tudjuk már, hogy mi mennyi meg merre...
falcokc06-07-2007 22:41:03 // 3526
akko minden oké:))
egyébként szevasz!!
egyébként szevasz!!
GEORGE06-07-2007 22:38:40 // 3525
Jjjjaaaaaaaaaaaaaaaaa így mintha rémlene valami :-DDDDD
GEORGE06-07-2007 22:38:09 // 3524
Rosszul érted!!
Nem azt mondjuk hogy nem olvad fel, hanem azt hogy nem biztos hogy 2 mikronnál kisebb részekre oldódik fel!!!
A kettő nem ugyan az!!!
Nem azt mondjuk hogy nem olvad fel, hanem azt hogy nem biztos hogy 2 mikronnál kisebb részekre oldódik fel!!!
A kettő nem ugyan az!!!
falcokc06-07-2007 22:37:12 // 3523
amivel az autók már tébb mint 100 éve mennek:))))
Wickey06-07-2007 22:35:40 // 3522
szétrobbant diffivel és lefogazott váltófőcsoport fogaskerekekkel nem túl sok :-PPP
GEORGE06-07-2007 22:35:26 // 3521
No de mi az a benzin komám?? :-DDD
Wickey06-07-2007 22:33:34 // 3520
Nem egy kategória persze, meg alfabuzik is vagyunk ez nem kérdéses, ettől függetlenül komolyan esélyes, hogy amikor igensoká majd tíz évesen eldobom a 156-ot, akkor egy 4éves 535D lesz a "méltó" utód. A gtv meg a (2 év múlva esedékes) régi spider mellé simán elmegy közlekedőedénynek. Persze attól függ, mit fog domborítani a 169-es, majd meglátjuk, lehet hogy az lesz V6 mJTD-vel, ha lesz egyáltalán...
Wickey06-07-2007 22:30:49 // 3519
ahogy a régi mondás tartja, hiszem ha látom :P
Wickey06-07-2007 22:29:58 // 3518
nagyon nem akartam túlspirázni, de igazad van, kovácsolt dugók, és hajtókarok, sőt, edzett főtengely sem árt már ilyen applicationnál az tény :-)
kru06-07-2007 22:25:57 // 3517
Asszem tényleg felesleges ezt a rönyós témát feszegetni, ja és főleg ne próbálj meg a Civis-es példával kicsusszanni - Wickey nem arról beszélt, hogy nem lehet megcsinálni, hanem mennyiért!!! A végső bekerülési árért kapsz már autót is :-)
De azért legyünk reálisak, renault 1.5 dci alapból 101LE/200Nm.
Azt a maszlagot ugye nem veszed be, hogy a 200Nm-ből főtengelyen kihoztak 330-340Nm-t, anélkül, hogy a turbót, IC-t, injektorokat stb. utánahúzták volna.
Én sokmindent elhiszek, de ez tuti átverés. Ja és hogy a hajtáslánc ezt el is viszi.
Ja, hogy néha csúszik a kuplung? Lesz annak más baja is.
Nem akarok példálózni, de Alfi is ismer egy embert (jó haverja), aki nem egy váltót robbantott fel, mert kicsit meg volt húzva a gépezet.
Ugyan...
De azért érdekelt és megnéztem egy hardcore Alfa diesel tuner csávót, UK-ben, aki tudvalevő kihoz mindent a gépből, amit a végső limitig csak lehet. Saját maga is 156 2.4-et hajt, nagy IC, hibryt turbó, miegymás.
Ő pl. nem szívbajos, a 2.4 20V 156-ból kihozza a 225LE-t, ez a hajtásláncot olyan 460-465Nm körül terheli. Persze, ha a kuncsaft kéri és vállalja a dolgot :-)))
Mikor dumáltam vele, azt mondta, ennyivel még nem robbant fel neki egyik váltó sem, de ennél többet tuti nem bír. Mert húztak már túl ilyet. Mondjuk lehet, hogy azóta már megbánták, akik ennyire húzták - ki tudja.
Namost ők az 1.5dci rönyóból 129, leírom egyszázhuszonkilenc LE-t bírnak kicsiholni, és ez azt jelenti, hogy olyan 260Nm körül kergetik a halálba a hajtásláncot.
Namost kicsit számolgass már fejben vagy papíron.
Ezek a fentiek dokumentált számok.
De ha még kételkedne az ember, kicsit guglizva egyet mások 122-123LE/250-255Nm-t ígérnek és hasonlókat.
Szóval valami nem stimmel. Hol van ez a 330Nm-től?
Arról nem is beszélve, hogy a 330Nm, ha nem úgy produkálja, hogy 2500-tól leesik 100-ra :-))) muhahha, akkor szerintem kijönne az 160LE-re is.
Mármint elméletben, mert mint sokszor átrágtuk már, nyomatékot mérnek főtengelyen.
Lóerőt meg szoroznak (fordulatszámmal). A görbe meg kiadja mennyi az annyi.
Te is ki tudod számolni. Elméletben. Aztán hogy mennyi jut a flaszterra... :-)
De azért legyünk reálisak, renault 1.5 dci alapból 101LE/200Nm.
Azt a maszlagot ugye nem veszed be, hogy a 200Nm-ből főtengelyen kihoztak 330-340Nm-t, anélkül, hogy a turbót, IC-t, injektorokat stb. utánahúzták volna.
Én sokmindent elhiszek, de ez tuti átverés. Ja és hogy a hajtáslánc ezt el is viszi.
Ja, hogy néha csúszik a kuplung? Lesz annak más baja is.
Nem akarok példálózni, de Alfi is ismer egy embert (jó haverja), aki nem egy váltót robbantott fel, mert kicsit meg volt húzva a gépezet.
Ugyan...
De azért érdekelt és megnéztem egy hardcore Alfa diesel tuner csávót, UK-ben, aki tudvalevő kihoz mindent a gépből, amit a végső limitig csak lehet. Saját maga is 156 2.4-et hajt, nagy IC, hibryt turbó, miegymás.
Ő pl. nem szívbajos, a 2.4 20V 156-ból kihozza a 225LE-t, ez a hajtásláncot olyan 460-465Nm körül terheli. Persze, ha a kuncsaft kéri és vállalja a dolgot :-)))
Mikor dumáltam vele, azt mondta, ennyivel még nem robbant fel neki egyik váltó sem, de ennél többet tuti nem bír. Mert húztak már túl ilyet. Mondjuk lehet, hogy azóta már megbánták, akik ennyire húzták - ki tudja.
Namost ők az 1.5dci rönyóból 129, leírom egyszázhuszonkilenc LE-t bírnak kicsiholni, és ez azt jelenti, hogy olyan 260Nm körül kergetik a halálba a hajtásláncot.
Namost kicsit számolgass már fejben vagy papíron.
Ezek a fentiek dokumentált számok.
De ha még kételkedne az ember, kicsit guglizva egyet mások 122-123LE/250-255Nm-t ígérnek és hasonlókat.
Szóval valami nem stimmel. Hol van ez a 330Nm-től?
Arról nem is beszélve, hogy a 330Nm, ha nem úgy produkálja, hogy 2500-tól leesik 100-ra :-))) muhahha, akkor szerintem kijönne az 160LE-re is.
Mármint elméletben, mert mint sokszor átrágtuk már, nyomatékot mérnek főtengelyen.
Lóerőt meg szoroznak (fordulatszámmal). A görbe meg kiadja mennyi az annyi.
Te is ki tudod számolni. Elméletben. Aztán hogy mennyi jut a flaszterra... :-)
Selmak06-07-2007 22:17:50 // 3516
Dugócserét se felejtsük le a listáról. Ugyanis bizonyos égési végnyomás felett eldobja hengerfejet a motor,
Keyko06-07-2007 22:10:44 // 3515
Szerintem is HAGYJUK!!!
ALFI15606-07-2007 22:06:59 // 3514
Nem is azok fikázzák a többi autót akik most itt írtak.Éppen azért írtam az alfa-honda talit mert jó lett volna,hogyha azok akik az utca áldozataiba a többi autót alázzák álandóan itt megmutathatták volna mit megy a versenyautójuk.Mi it tudjuk,hogy mit megy.Én nem vagyok elájulva.De ezt a témát szerintem hadjuk.
Keyko06-07-2007 22:01:19 // 3513
Na-na! Ha ez tényleg így van akkor szerintem kicsit gerinctelenség lefikázni állandóan a többi offos verdát!
Nem pont rád gondoltam itt!
Nem pont rád gondoltam itt!
Keyko06-07-2007 21:58:16 // 3512
Én is vezettem már új 530d-t. Alfa buzi vagyok,de reálisan nézve a dolgokat ég és föld a különbség a 2 autó között!(persze nem is egy kategória)
De,hogy félre ne értsd,nekem se lesz más autóm soha csak Alfa!Meg persze kicsit később egy Ferrari! : )
De,hogy félre ne értsd,nekem se lesz más autóm soha csak Alfa!Meg persze kicsit később egy Ferrari! : )
ALFI15606-07-2007 21:58:04 // 3511
Így van.Erre a pl.volt az alfa-honda tali.
ALFI15606-07-2007 21:56:46 // 3510
Hidd el,hogy nem mi vagyunk kishitüek.Ezek a váltok ennyit bírnak.Van erre már pl.is.Zepi kollega már egypárat szétdurrantot.
kru06-07-2007 21:56:44 // 3509
És ha nem nekem van igazam,akkor meg felejtsük el,hogy Az Alfa Romeo több bármivel is mint egy másik off verda( szépséget és az élményt leszámítva)
keyko, jobb lesz, ha felébredsz... semmivel sem több, sőt...
csak mi ezt szeressük, de ettől még nem több.
keyko, jobb lesz, ha felébredsz... semmivel sem több, sőt...
csak mi ezt szeressük, de ettől még nem több.
Keyko06-07-2007 21:54:26 // 3508
Gondolom ha édesapád lenne a Renault értékesítési vezetője,te se járnál mással!
A többire azért nem reagálok,mert nekem ennyit nem ér az egész,hogy te elhidd,hogy igaz -e vagy nem!
u.iSzaros 1.6 Honda civic-ből kihoznak 550Le-t(oké,hogy szinte minden kivan rajt cserélve,de akkor is)akkor ez miért olyan hihetetlen?!
Szerintem ti vagytok kishitüek : )
A többire azért nem reagálok,mert nekem ennyit nem ér az egész,hogy te elhidd,hogy igaz -e vagy nem!
u.iSzaros 1.6 Honda civic-ből kihoznak 550Le-t(oké,hogy szinte minden kivan rajt cserélve,de akkor is)akkor ez miért olyan hihetetlen?!
Szerintem ti vagytok kishitüek : )
ALFI15606-07-2007 21:49:16 // 3507
Szerintem senki nem mondta,hogy több mint egy másik autó.Legalábbis szerintem nem több semmivel!Csak nekem ez tetszik.De nagyon!Nemrég mikor eladtam a másikat beleültem sokba.Pl.új 530D BMW De még is megint itt kötöttem ki.És látom ez már nem fog változni.Hogy miért?Na ez az amit nem tudok megmagyarázni.
Wickey06-07-2007 21:46:37 // 3506
Hát akkor én mit mondjak b@zmeg....
Kénytelen vagyok a jobboldalival mászkálni, az ugyanis ingyen van :-)
Amúgy le se tagadhatná ez a kis majom fosvágen, hogy 8kW-tal gyengébb. Sittes. Komolyan rettenet szarul megy. Végsebességre nincs gond, belekarcol a 190-be nem is túl nehézkesen, de mire odáig eljut....
Ha a jtd is ilyen lenne sikítva cserélném le egy 2.0TS-re vagy valami V6-ra.
Kénytelen vagyok a jobboldalival mászkálni, az ugyanis ingyen van :-)
Amúgy le se tagadhatná ez a kis majom fosvágen, hogy 8kW-tal gyengébb. Sittes. Komolyan rettenet szarul megy. Végsebességre nincs gond, belekarcol a 190-be nem is túl nehézkesen, de mire odáig eljut....
Ha a jtd is ilyen lenne sikítva cserélném le egy 2.0TS-re vagy valami V6-ra.
Wickey06-07-2007 21:39:22 // 3505
ezzel azt mondom hogy aki csak chippel ki tud hozni +40%-ot egy turbódízelből, főleg egy kisköbcentis varrógépből, az vagy kurvára tud valamit amit a világ javarésze nem, vagy pedig... hogy is mondta itt egy kollega? "Marketinglóerő"? Igen asszem ez korrektül hangzik arra, hogy csak a pofája nagy :-PPPP
Azért a +40%-hoz némileg több kell a chipnél meg a tablettánál :-)))
Nagyobb túró, nagyobb intercooler, urambocsá' más vezérműtengely, nagyobb air intake (szłvócső, légszűrő, légtömegmérő), satöbbi. Nem elképzelhetetlen, de ennyi pénzből már autót is vehetett volna.
Azért a +40%-hoz némileg több kell a chipnél meg a tablettánál :-)))
Nagyobb túró, nagyobb intercooler, urambocsá' más vezérműtengely, nagyobb air intake (szłvócső, légszűrő, légtömegmérő), satöbbi. Nem elképzelhetetlen, de ennyi pénzből már autót is vehetett volna.
Piritu - 1.000.00006-07-2007 20:08:15 // 3504
Persze váltó ügyben tényleg gáz van.
Piritu - 1.000.00006-07-2007 19:51:17 // 3503
Szépek ezek a számok, viszont a német pályán a "kis" 1,9-et egy 2,5pédétádékáhájé passat tudta eddig csak otthagyni. Az 1,9 feliratúak (piros betűvel, vagy nélküle) 180 körül lemaradnak mint a borravaló. München-Stutgart viszonylatban van egy-két húzós domb felfelé (3 sáv) ott is jókat derültem a koromfelhőkön.
Szóval nem egy rossz vas ez!
Ha nem kéne az eurox-nek megfelelni még nagyobb is lehetne a ménes.
Tádét mindig lát az ember füstöt okádni (nesze neked zöld mozgalom), mjetet még nem láttam.
Szóval nem egy rossz vas ez!
Ha nem kéne az eurox-nek megfelelni még nagyobb is lehetne a ménes.
Tádét mindig lát az ember füstöt okádni (nesze neked zöld mozgalom), mjetet még nem láttam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?