Koromnak semmi nyoma! Ez teccik!
az jó :-) nem akarom kedved szegni, de nézd majd meg egyszer egy DPF-es autó kipufját :-)
(egyébként tényleg szép sok más dízelhez képest, mondjuk az enyém is ilyen színre meg minden)
Forum >> Dízelmánia
kru23-07-2007 22:34:40 // 3702
kru23-07-2007 22:32:25 // 3701
az sw-nek jobb a légellenállása, mint sok más széria autónak, nálad szerintem valami baj lehet...lmm vagy lambda...
én úgy tudom, mivel ezek légfelesleggel dolgoznak, a lambda = 1 mindig, vagyis nincs O2 szenzor, de lehet, hülyeséget mondok.
valaki magyarázza el szabatosan, lécci.
én úgy tudom, mivel ezek légfelesleggel dolgoznak, a lambda = 1 mindig, vagyis nincs O2 szenzor, de lehet, hülyeséget mondok.
valaki magyarázza el szabatosan, lécci.
kru23-07-2007 22:29:51 // 3700
én úgy tudom, hogy a porlasztócsúcs kopásától is többet zabrálhat az autó...
erre nem is merek gondolni, de minden lehet :-)))
kellene egy hely, ahol bemérik az lmm-et, ha lehet egyáltalán.
erre nem is merek gondolni, de minden lehet :-)))
kellene egy hely, ahol bemérik az lmm-et, ha lehet egyáltalán.
Wickey23-07-2007 22:13:26 // 3699
Azt nálam 90-es átlagtempóval se tudná :)
Ámbár voltam már én is 1100 km környékén, az volt az az ominózus 5.1 (fedélzeti komputer szerinti).
Ámbár voltam már én is 1100 km környékén, az volt az az ominózus 5.1 (fedélzeti komputer szerinti).
Wickey23-07-2007 22:09:32 // 3698
Akkor az enyém vagy kegyetlenül megjavult, vagy izé... :))
Adrián23-07-2007 21:34:49 // 3697
MAF szaródása ???Motortérben Alkalmazott Fa..ság:))
A szürkés füst miatt nem kéne aggódnod bár nem tom neked mi a szürke?Mint a nagymama macskája vagy azért koromra is hasonlít?:))))Mert ha igen akkor ennek a kettőnek a keveréke pöffen ki nálam is hátul!
Ja és a 7.2 nálad soknak számit? Valljuk meg fogyi szempontjából a 40C' fokot a cooler sem szereti ;)
A szürkés füst miatt nem kéne aggódnod bár nem tom neked mi a szürke?Mint a nagymama macskája vagy azért koromra is hasonlít?:))))Mert ha igen akkor ennek a kettőnek a keveréke pöffen ki nálam is hátul!
Ja és a 7.2 nálad soknak számit? Valljuk meg fogyi szempontjából a 40C' fokot a cooler sem szereti ;)
Piritu - 1.000.00023-07-2007 21:30:53 // 3696
Ja még valami, REPSOL kútnál tankoltan sima gázolajat 2x is (Andorrában pl. 0,845 Eu kb 215 Ft) nem tudom mi van-volt benne, de a szerpentinen mint az állat. Dombnak fel mindenkit lehagytunk -:)))
Piritu - 1.000.00023-07-2007 21:27:50 // 3695
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 21:24:22 // 3694
én úgy tudom, hogy a porlasztócsúcs kopásától is többet zabrálhat az autó...
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 21:17:38 // 3693
igaz úgy ment, mint egy szívódiesel :)))) emelkedő előtt nagy lendület...
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 21:16:55 // 3692
az sw-nek jobb a légellenállása, mint sok más széria autónak, nálad szerintem valami baj lehet...lmm vagy lambda... nekem a legjobb menetelsem pont sopron volt azaz szfvár-ajka-sopron-kőszeg-sopron-ajka-szvfár-város...1150km 55 litykóval, 110-es átlag tempóval...
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 21:12:57 // 3691
akár benne is lehetek :))
érdekes vosvágennél mikor tönkremegy a lmm akkor az kevesebbet eszik vagy 2l-rel...ez volt a tapasztalat...
érdekes vosvágennél mikor tönkremegy a lmm akkor az kevesebbet eszik vagy 2l-rel...ez volt a tapasztalat...
kru23-07-2007 20:51:00 // 3690
ráadásul nekem nagyon világos szürkés füstöt ad, ami úgy tudom a nem elegendő légfelesleg és a gázolja elégetlenül távozik. ez is a MAF szaródása mellett szól.
ugyanakkor nem torpan az autó, legalábbis nem észrevehetően.
ugyanakkor nem torpan az autó, legalábbis nem észrevehetően.
kru23-07-2007 20:48:50 // 3689
wickey, bazz, a szívemből beszélsz, csak nem mertem feltenni itt a kérdést, hátha lehurrog mindenki - de nem lehet, hogy az én MAF-om baszódik el folyamatosan?
gondolom ahogy a fűtőszál meg miaretek, szóval nem értek hozzá, de gondolom folyton romlik a pontossága. ez nem lehet a növekvő fogyi és a növekvő füstölés (nálam) oka?
meg nem lehet, hogy egy adott tartományban szaródik, szóval nem lineárisan? van ennek a kérdésnek értelme?
van valaki olyan alaktrészes vagy szerelő, aki csinál olyat, hogy MAF csere, de ha nem változik, akkor minden vissza? :-))))
ja, nekem is 110 fölött ugrik egy jót a fogyi, 130 felett pedig drasztikusan, régebben (1 éve) nem volt még így. valami nálam szép lassan baszódik el, csak nem tudom mi.
gondolom ahogy a fűtőszál meg miaretek, szóval nem értek hozzá, de gondolom folyton romlik a pontossága. ez nem lehet a növekvő fogyi és a növekvő füstölés (nálam) oka?
meg nem lehet, hogy egy adott tartományban szaródik, szóval nem lineárisan? van ennek a kérdésnek értelme?
van valaki olyan alaktrészes vagy szerelő, aki csinál olyat, hogy MAF csere, de ha nem változik, akkor minden vissza? :-))))
ja, nekem is 110 fölött ugrik egy jót a fogyi, 130 felett pedig drasztikusan, régebben (1 éve) nem volt még így. valami nálam szép lassan baszódik el, csak nem tudom mi.
Wickey23-07-2007 18:02:57 // 3688
53-55 literrel szoktam 750-1050 között menni Általában inkább olyan 850 körül.
Az észrevétel ugyanaz, leszámítva, hogy nekem 110 fölött jóval drasztikusabban nő a fogyi. 130nál már 6 liter, és 150nél meg 7 körül ír ki. Ez lehet az SW szar légellenállása miatt is. Ámbár neked is az van, szóval rejtély.
Ha mész egyszer Sopronba, menjünk együtt. Ha tudunk visszafele is együtt jönni, akkor visszafelé cseréljünk egymás közt légtömegmérőt, és kiderül mi a frankó. Egy ilyesmiben benne vagy? :)
Az észrevétel ugyanaz, leszámítva, hogy nekem 110 fölött jóval drasztikusabban nő a fogyi. 130nál már 6 liter, és 150nél meg 7 körül ír ki. Ez lehet az SW szar légellenállása miatt is. Ámbár neked is az van, szóval rejtély.
Ha mész egyszer Sopronba, menjünk együtt. Ha tudunk visszafele is együtt jönni, akkor visszafelé cseréljünk egymás közt légtömegmérőt, és kiderül mi a frankó. Egy ilyesmiben benne vagy? :)
Wickey23-07-2007 17:58:25 // 3687
Na bazzeg, akkor nem csak én vagyok így vele.
Kiemelkedően megnőtt az én fogyasztásom is.
A legjobb eddig fedélzeti szerint 5.1 volt, tavasszal, illetve a lájtos nyárelőn 5.7-6.1 körül voltam, most meg 6.7 alá még kíméletesen sem tudom vinni a kiírást.
Ezek a valóságban a tapasztalat szerint 0.5 ... 0.8 literrel többek. Horror.
Kiemelkedően megnőtt az én fogyasztásom is.
A legjobb eddig fedélzeti szerint 5.1 volt, tavasszal, illetve a lájtos nyárelőn 5.7-6.1 körül voltam, most meg 6.7 alá még kíméletesen sem tudom vinni a kiírást.
Ezek a valóságban a tapasztalat szerint 0.5 ... 0.8 literrel többek. Horror.
kru23-07-2007 16:59:53 // 3686
Hát nem tudom, gyerekek. Most volt egy Budapest-Villány-Budapest.
M6-on 140 körül tempomat, makd 6-os, meg egyéb országút, mondjuk ott sok volt a felújítás, így néha 100-110, aztán meg 40-50, kapcsolgatások, stb. De alapvetően semmi kimondott városozás nem volt.
Így lett 7.2 a fogyi (klímával).
Szinte a nyakamat tettem volna fel, hogy 6.2-6.5 körül megállok, erre 7.2
M6-on 140 körül tempomat, makd 6-os, meg egyéb országút, mondjuk ott sok volt a felújítás, így néha 100-110, aztán meg 40-50, kapcsolgatások, stb. De alapvetően semmi kimondott városozás nem volt.
Így lett 7.2 a fogyi (klímával).
Szinte a nyakamat tettem volna fel, hogy 6.2-6.5 körül megállok, erre 7.2
WarbiRunner (Gyuri)23-07-2007 10:45:52 // 3685
Este kell menni, ha megteheted. A Wartburgnál megtanultam nagyon a leckét, azzal állandóan és folyamatosan szivattak, vagyis legtöbbször csak szerettek volna. És nem ám a nagy autók. Azóta is etalon figyelmességből egy Imprezás, aki látta, hogy be fogok szorulni a kamion mögé a külsőben (index kinn volt már, csak visszavettem amikor megláttam közeledni), úgyhogy vagy 180-ról lefékezett és beengedett. Megvárta míg előzök, aztán tolta tovább. Ellenpont az összes kissebségikomplexusos bizonyításikényszeres átlagautós, aki a saját keletiautós multját próbálta porbataposni. Igen kevés sikerrel. Ehhez képest az Alfa egy nyugalom. Ha akarom megy, ha megyek akkor takarodnak előlem.
Adrián22-07-2007 11:06:33 // 3684
De legalább izgalmas volt az utazás vége!:)))
zender22-07-2007 10:51:11 // 3683
Egyéni csúcsot döntöttem: 873 km egy tankkal!!:)) Eddig még sosem mertem megpróbálni, hogy mennyit megy egy tankkal, de most "rákényszerültem". Persze tovább nem mertem volna menni..:))
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2007 09:59:19 // 3682
Persze a diesel 160 felett kezd el igazán zabálni...no de a "hullaszállítók" nem sietnek sehová megvárják őket :))))
Viszont a normális tartományokban min. 2L-rel kevesebbet zabrálnak....
Viszont a normális tartományokban min. 2L-rel kevesebbet zabrálnak....
Selmak22-07-2007 09:53:51 // 3681
Diesel is zabál ha tolod neki, mivel nem zéró ponti energiát használ fel hanem gázoljat. Szvsz ha a hansonló teljesítményű benyás motor 2/3 vesszük alapúl üzemnyag szükségletnek akkor túl nagyon nem tévedünk.
Rovar22-07-2007 08:54:28 // 3680
Hali! Ha pályán tekerek, szinte mindig így járok mint Te. Vagy megyek 150-160 körül,és akkor nem kell ugrabugrálni ki-be.Vagy be kell állni a sorba teherautók után fékelgetni. Úgyhogy le is tettem az autópályán spórolgatásról. Meg hát szeretek kotorni néha és akkor bizony nem a fogyi a lényeg:) Autó utakon nem szoktam versenyezgetni,így általában visszajön amit elfüstölök a pályán. Egy tankon mért átlagfogyim 6-7 lityi akkor is ha tologatom pályán és mellette betévedek párszor a városba. Azt hittem a nagyobb motor majd többet kajál,(eddig 1,9-2 olalykályháim voltak)de kellemesen csalódtam:).
Adrián21-07-2007 23:20:48 // 3679
Mindig eltervezem mikor hosszabb útra indulunk a párommal nyugiba pályán haladva, fasza kis fogyival odaérünk!
De ez nem jön össze mert mindig van olyan akinek útban vagyok hiába tartanám be sebesség határokat !
Ja meg persze letolnak "büntetnek":)) a dévúmatiszok és a táliák a belsőből aztán meg ha előznék valami csigát tutira fékeznem kell mert mert jön a gyors karaván!
Na ilyenkor elkap az ékszij és dobok neki 1 kövéret aztán ha letisztult a terep akkor próbálok visszaállni a saját tempómra! A másik megoldás hogy nagyobb seb. megyek mint a többi aztán nincs fékezgetés csak néha belenézek a visszapill aztán hello!:)De ilyenkor lőttek a jó fogyinak ! Kell ilyen is néha nem mondom de sajnos nincs 1 kútnál sem szponzorom ;)
De ez nem jön össze mert mindig van olyan akinek útban vagyok hiába tartanám be sebesség határokat !
Ja meg persze letolnak "büntetnek":)) a dévúmatiszok és a táliák a belsőből aztán meg ha előznék valami csigát tutira fékeznem kell mert mert jön a gyors karaván!
Na ilyenkor elkap az ékszij és dobok neki 1 kövéret aztán ha letisztult a terep akkor próbálok visszaállni a saját tempómra! A másik megoldás hogy nagyobb seb. megyek mint a többi aztán nincs fékezgetés csak néha belenézek a visszapill aztán hello!:)De ilyenkor lőttek a jó fogyinak ! Kell ilyen is néha nem mondom de sajnos nincs 1 kútnál sem szponzorom ;)
Adrián21-07-2007 23:05:40 // 3678
Látom megint fogyasztás téma:)))
Nekem átlagban 6.6 körül kajál ezt már többször produkálta de max 7 litykó!!!Ez autópályát jelent 70 % ban a többi város! Sebesség pedig 130-140 Km/h és 5 személy klima!!!>>Ez a munka része!
2 vagy 3 hete privátban hétvégén 2 személy>> Tankolt 48 lityóból Várpalota oda vissza tempósan>> nálunk 1 kis város>> Miskolc oda 160 tempomat vissza 130 tempomat 660Km !Tehát olyan 7.2 körülire jött igy ki!
Ami viszont tény és való forgatod nagy sebességeket mész sokat váltassz akkor szippantgat a kicsike! De mikor rúgom neki nem is bánom hogy többet kajál mert van kraft legalább:)))))
Nekem átlagban 6.6 körül kajál ezt már többször produkálta de max 7 litykó!!!Ez autópályát jelent 70 % ban a többi város! Sebesség pedig 130-140 Km/h és 5 személy klima!!!>>Ez a munka része!
2 vagy 3 hete privátban hétvégén 2 személy>> Tankolt 48 lityóból Várpalota oda vissza tempósan>> nálunk 1 kis város>> Miskolc oda 160 tempomat vissza 130 tempomat 660Km !Tehát olyan 7.2 körülire jött igy ki!
Ami viszont tény és való forgatod nagy sebességeket mész sokat váltassz akkor szippantgat a kicsike! De mikor rúgom neki nem is bánom hogy többet kajál mert van kraft legalább:)))))
Attie21-07-2007 19:47:35 // 3677
Csak Budapestre, bemegyek dolgozni reggel, hazajövök este, akkor ha jól emlékszem 9 litert eszik.
Legutoljára 8.28-at evett, de volt benne egy M7-ezés Lepsényig oda meg vissza. Átlag 140 km/h körül.
A Selenia rallyn 6.3-t evett. M7 oda vissza majd a hatvanvalahányas út + a rally útvonala.
Legutoljára 8.28-at evett, de volt benne egy M7-ezés Lepsényig oda meg vissza. Átlag 140 km/h körül.
A Selenia rallyn 6.3-t evett. M7 oda vissza majd a hatvanvalahányas út + a rally útvonala.
Selmak21-07-2007 19:26:09 // 3676
Ólombetétet kiveszed a cipődből, lehet hogy segít. ;-)
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2007 12:46:26 // 3675
Oda se neki! Ugyanez van nálam is. A 146 JTD-ről is itt-is, ott-is olvasom a jobbnál jobb fogyasztásokat, nekem meg nem ment még 6.7 alá soha.
Pálya 130 + város 6.9, pálya 140 + város 7.2, pálya 160+város 7.3.
Ilyen tapasztalataim vannak a 160-ast megértem, ha klímázok akkor vágom hogy rádob, nade 130 körül poroszkálva gondoltam csak be lehet gyűrni 6.5 alá. És nem.
Szinte tökmindegy, hogy hogy vezetek, 750km-nél bevillan a "tankolj!" lámpa.
Országúton már figyeltem, hogy lassabban megy le a mutató, de a végére valahogy mindíg behozza a lemaradást egy kis városi vagy pályamenetben.
Pálya 130 + város 6.9, pálya 140 + város 7.2, pálya 160+város 7.3.
Ilyen tapasztalataim vannak a 160-ast megértem, ha klímázok akkor vágom hogy rádob, nade 130 körül poroszkálva gondoltam csak be lehet gyűrni 6.5 alá. És nem.
Szinte tökmindegy, hogy hogy vezetek, 750km-nél bevillan a "tankolj!" lámpa.
Országúton már figyeltem, hogy lassabban megy le a mutató, de a végére valahogy mindíg behozza a lemaradást egy kis városi vagy pályamenetben.
Erhard 242 (Pure Energy)21-07-2007 09:42:58 // 3674
Nálam az átlag 5.6L ebben 50% város, 50% országút...nagy hülyesgeket sosem ír ki a computer....mikor rokonokhoz megyünk pl Sopronba és nem sietek a tempó 110km/h akkor a fogyi 4.6L, 110 fölött kezd el drasztikusan nőni a fogyasztás, 130-nál már 5.3-5.6L, pályn 150nél pedig 6L a fogyi.... valamennyit biztos csal...a tapasztalat nálam hogy szinte mindig 55L-t tankolok az autóba csurig s azzal megyek el 950-10000km-t.
ALFI15621-07-2007 08:37:12 // 3673
Ahogy mondod.Ha kényelmessen járok vele 6.Kicsit jobban nyomom jelentősen ugrik.Nekem ez a fogyasztás autópálya 140-es tempo.Hol tempomat hol nem.Néha 160,de a fölé nem mentem.Ott a környéken Sümeg,Zalaegerszeg nyugodt kocsikázás.Szóval nelkem így jött ki ez a 6L-es fogyasztás.Délelött megyek el,de délután mikor hazaérek beírok,hogy milyen hülyeséget mutat az átlag.4.2L Xezer Km-re.Adrián a multkor mesélt,hogy volt egy utja ahol nagyondúrván keveset evett neki.Igaz ő is nyugodt tempóba tette ezt.Majd jön és elmeséli.
kru21-07-2007 06:28:35 // 3672
Érti.
Hozzád hasonlóan én is így tankolok, csurig, amikor számolni akarok.
Ellenben én azt vettem észre, hogy addig tudom kordában tartani a fogyasztást, amíg országúton 100-110-es tempót megyek 6-ban, tempomattal. Egyébként akkor nekem is sokszor 4.3-akat és hasonló értékeket ír ki.
Amint belekerül autópálya 140-150, vagy város, meg némi ereszd el a hajam, akkor ugrik jó nagyot a fogyi.
Mindegy, ez nem panaszkodás, csak kiváncsi vagyok nálatok mi az ábra.
George is hasonlókat írd, Adriánnak nem tudom most épp hogy áll az ábra.
Hozzád hasonlóan én is így tankolok, csurig, amikor számolni akarok.
Ellenben én azt vettem észre, hogy addig tudom kordában tartani a fogyasztást, amíg országúton 100-110-es tempót megyek 6-ban, tempomattal. Egyébként akkor nekem is sokszor 4.3-akat és hasonló értékeket ír ki.
Amint belekerül autópálya 140-150, vagy város, meg némi ereszd el a hajam, akkor ugrik jó nagyot a fogyi.
Mindegy, ez nem panaszkodás, csak kiváncsi vagyok nálatok mi az ábra.
George is hasonlókat írd, Adriánnak nem tudom most épp hogy áll az ábra.
ALFI15621-07-2007 00:41:52 // 3671
Nekem a pillanatnyira mutat 4 alatt néhányszor.De az átlag most is 4valamenyi mutató szerint.Hévízen voltunk nyaralni és útközbe tesztelgettem.Csurigtankoltam.Nem a pisztoly csattanásig hanem teljessen fel a cső tetejéig majd 550Km után mikor begurultam a kútra ugyanezzel a technikával 33L ment bele.Az átlag 1000valahányszáz Km-nél mutat most 4valamenyit.Holnap megírom pontossan.Majd valamikor délelött.Mondjuk egyáltalán nem lényeges mert ez egyáltalán nem mérvadó,inkább azért,hogy mekkora állatságot mutat.Kiváncsi lennék a kis M-JET puntón mit mutat 2L/100Km
kru20-07-2007 21:50:15 // 3670
Átlagfogyira mutatott 4 alatt???
Mert pillanatnyira nekem is sokszor mutat ilyesmit.
Azt a 33 litert hogy a retekbe hoztad ki? Nulla eltologatás és 100-zal országút 6-ban, nulla város, semmi előzés?
Mert pillanatnyira nekem is sokszor mutat ilyesmit.
Azt a 33 litert hogy a retekbe hoztad ki? Nulla eltologatás és 100-zal országút 6-ban, nulla város, semmi előzés?
kru20-07-2007 21:48:04 // 3669
Attól függ milyenem van :-) Ha hideg, akkor 1800 körül, ha már melegszik és a mutató felkúszott egy darabig, akkor 2000-2200, ha meg már jó ideje fent csücsül a helyén a mutató, akkor el-elengedem felfelé, de szerintem olyan 2500-2800 körül.
Bár meg kellene figyelni egyszer tudatosan.
Neked mennyit harap be az 1.9?
Bár meg kellene figyelni egyszer tudatosan.
Neked mennyit harap be az 1.9?
ALFI15620-07-2007 21:47:19 // 3668
Ezt fogadd el.Neekem mutatott még 4L alatt is.Most fogyasztási rekordot állítottam fel.33litykóval 550Km-et tettem meg.
Attie20-07-2007 21:40:47 // 3667
Nekem is ugyanezt kéne tennem.
Milyen fordulatnál szoktál váltani itt Bp-en?
Milyen fordulatnál szoktál váltani itt Bp-en?
kru20-07-2007 21:36:06 // 3666
ez megnyugtat. illetve továbbra is idegesít, de legalább elfogadom a tényt.
akkor már csak az kellene, hogy 1 littyót fargjak a fogyiból. :-))
mindenki magyarázza, hogy elmegy legalább 1000km-t, nekem még sohasem sikerült, mondjuk nem szívtam le fullra a tankot, de úgy tippre 850km körül már porzott volna a tank...
akkor már csak az kellene, hogy 1 littyót fargjak a fogyiból. :-))
mindenki magyarázza, hogy elmegy legalább 1000km-t, nekem még sohasem sikerült, mondjuk nem szívtam le fullra a tankot, de úgy tippre 850km körül már porzott volna a tank...
Attie20-07-2007 21:30:25 // 3665
Nekem is 2 litert csal.
kru20-07-2007 21:27:23 // 3664
Nem tudom, én ha megveszek sem tudom a fogyasztást vegyes üzemben (város+légkondi+autópálya) 8-8.5 alá nyomni, ha nincs város, akkor sem bírom 7.5 alá.
Egyszer volt tavasszal, a mai napig nem értem hogyan, egy szinte város 400km, amire 7.6-os fogyi jött ki, de azóta sem.
És ami végképp nem fér az agyamba, hogy a 8.5 literes valós fogyi a board comp-on, 6.6 vagy 6.9-ként realizálódik.
Tudom, 1000x megbeszéltük, hogy csalhat fél-egy litert - de ez majdnem kettő.
És ha autópálya van, amikor nincs totyorgás, akkor meg 5.9 körül ír, ott is legalább másfél liter az eltérés.
Ehh...
Egyszer volt tavasszal, a mai napig nem értem hogyan, egy szinte város 400km, amire 7.6-os fogyi jött ki, de azóta sem.
És ami végképp nem fér az agyamba, hogy a 8.5 literes valós fogyi a board comp-on, 6.6 vagy 6.9-ként realizálódik.
Tudom, 1000x megbeszéltük, hogy csalhat fél-egy litert - de ez majdnem kettő.
És ha autópálya van, amikor nincs totyorgás, akkor meg 5.9 körül ír, ott is legalább másfél liter az eltérés.
Ehh...
Selmak20-07-2007 12:56:59 // 3663
Csak nem megtapsztaltad a sötét oldal erejét? ;-)
Úgy szól mint egy ducattó, de nagyon megbízható és kevés traktorüzemanyaggal beéri. Lehetőleg chiptuningot és P-Boxot soha nem látott példány kell venni.
Úgy szól mint egy ducattó, de nagyon megbízható és kevés traktorüzemanyaggal beéri. Lehetőleg chiptuningot és P-Boxot soha nem látott példány kell venni.
Cs.Alfa20-07-2007 12:51:18 // 3662
ja,156-os ban..DDDDDDDDDDDDD
Cs.Alfa20-07-2007 12:50:48 // 3661
1.9 JTD-ben kezdem törni a fejem....))))))
Mit kell tudnom róla?
Mit kell tudnom róla?
Dominó19-07-2007 15:42:55 // 3660
Halló urak! Help!
italia nevü tagunk éppen szanaszétszedte az autóját és nem találja az elektromos ablak reléjét!
Segítségeteket kéri mert nem tudja használi az ablakot!
Alfa Romeo 145 2.0 TD
Ha véletlenül van fotója valakinek az elhelyezkedéséről annak nagyon örülnénk!
Köszi!
italia nevü tagunk éppen szanaszétszedte az autóját és nem találja az elektromos ablak reléjét!
Segítségeteket kéri mert nem tudja használi az ablakot!
Alfa Romeo 145 2.0 TD
Ha véletlenül van fotója valakinek az elhelyezkedéséről annak nagyon örülnénk!
Köszi!
Süti18-07-2007 21:49:09 // 3659
Üdv mindenkinek!Sajnos ismét meghalt a turbóm((. Ha valaki tud jó áron jó állapotút,vagy estleg kamionról leesett újat,az hívjon bátran!Köszike
zender18-07-2007 13:04:12 // 3658
A tapasztalat? Az elején semmi, kb. a második flakon spuri előtt elkezdett kevesebbet enni, kb fél literrel. Most az a célom, hogy 7 alábevigyem a fogyit, szinte full városi használat mellett. Az uccsó átlag 7,06 volt, úgyhogy nem reménytelen..:)
A spuri-oldalt olvastam én is, de a ti tapasztalataitokra voltam kíváncsi.
Azért kérdeztem, hogy kék vagy piros, mert azt rendelem meg amelyik jobb..:))
A spuri-oldalt olvastam én is, de a ti tapasztalataitokra voltam kíváncsi.
Azért kérdeztem, hogy kék vagy piros, mert azt rendelem meg amelyik jobb..:))
kru18-07-2007 12:45:09 // 3657
Biztos igazad van.
Én csak annyit mondok, hogy beszéltem korábban telefonon Farkas Kálmánnal (volt olyan kedves és visszahívott az email-emre), aki a spuri konstruktőre/fejlesztőmérnöke és ő mondta, hogy a akármennyi benzintől óvakodjunk a modern dízel autóknál, mert régen bevett volt, hogy télen kicsit hozzákevertek a gázolajhoz, de a modern injektoroknak annyira finom (nem tudom hány 10 mikron) a kidolgozása, hogy a benzin kikoptatja.
Én elhittem. Azt mondta, idővel az injektor így nem permetezni, hanem "hugyozni" fog.
Én csak annyit mondok, hogy beszéltem korábban telefonon Farkas Kálmánnal (volt olyan kedves és visszahívott az email-emre), aki a spuri konstruktőre/fejlesztőmérnöke és ő mondta, hogy a akármennyi benzintől óvakodjunk a modern dízel autóknál, mert régen bevett volt, hogy télen kicsit hozzákevertek a gázolajhoz, de a modern injektoroknak annyira finom (nem tudom hány 10 mikron) a kidolgozása, hogy a benzin kikoptatja.
Én elhittem. Azt mondta, idővel az injektor így nem permetezni, hanem "hugyozni" fog.
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2007 11:23:09 // 3656
ÉS a Spuri a petróleumával nem okozhat hasonló kárt?
Selmak18-07-2007 10:06:17 // 3655
Diesel mozdonyban is volt mechinkus vezérlés CR sőt PD is, pl.: Nohab.
Don Gombóc18-07-2007 09:33:47 // 3654
Így igaz de a közös nyomócsöves Volvó kamcsi is bírta a kerozint. :)) Ők kedték el teherautóban ezt a common rali rendszert használni 1993-tól. De ez sem egy új találmány mert a caterpilarnak már volt az ötvenes években ilyen közösnyomócsöves motorja csak a befecskendezők vagyis porlasztó fejeket nem elektromosan hanem mechanikusan vezérelték a vezműtengelyről.
kru18-07-2007 09:00:45 // 3653
Tudom, hogy Don nem a követendő példa miatt írta, csak elmesélte a régi sztorit, de a benzin, kerozin stb. gázolajhoz keverését télen hanyagoljátok a multijetek esetén, jobban koptatja a finom injektorokat és drága mulaccság lesz a vége.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
404
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?