Forum >> Dízelmánia

GEORGE30-08-2007 12:59:19 // 4002
Jól van leány, jól van! :-)))
boyci30-08-2007 12:40:30 // 4001
és persze próbáld meg nem locsolókannával meg földdel a tuningolást...

ezt nem lehetett kihagyni bájbi, boccccsiii! :PPP
GEORGE30-08-2007 12:36:32 // 4000
Majd még finomitok a technikán, és lesz jobb idő is .-)_
Más startot kell alkalmazni a M-jet-el mint a benyással :-)
Ádi_390030-08-2007 11:53:04 // 3999
Szia.
Tudom én, olvastam a gyorsulós topicot..
Szépen húzott a traktorod, elnézve az időket. Meg te sem voltál szégyenlős, ahogy sosem voltál az, ha a gázpedálról van szó. ;-)
boyci30-08-2007 11:52:58 // 3998
....próbálkoztam!!!! :DDD
Adrián30-08-2007 11:48:55 // 3997
Ha majd a 100 ezredik Km nél is hozza ugyan ezt a telj. vagy hasonlót komolyabb beavatkozás nélkül akkor megemelem a kalapom!
Ja és nem szerteném kisebbíteni az érdemeit sem a tuningolónak sem neki grat.!
GEORGE30-08-2007 11:44:55 // 3996
Nem kell megvédeni drága!
Jól ment Anikó gépe!
Szép is lett volna ha nem ment volna hisz nem gyári.
Erősebb géptől meg nem szégyen kikapni!
boyci30-08-2007 11:28:21 // 3995
akarrtam volt mondani, hogy ők azért rendesen megpiszkálták a kis vast!!!!!!!! :D

George!!! megvédelek ááááám!!! :DDD
GEORGE30-08-2007 11:18:15 // 3994
Anikó az , a 156-al.
GEORGE30-08-2007 11:17:45 // 3993
Szeva!

Ha még csak az enyémet!!
De oda vágott az a nagy benzinesekenek is, ami "égőbb" mint egy széria M-jet elpicsázni.

Azért jegyezzük meg azt is, hogy igen csak tuningolt verzió Anikó JTD-je!!!
Egy ilyen géppel nem nehéz győzni!
boyci30-08-2007 11:15:06 // 3992
vagy Anikó2.4JTD???
boyci30-08-2007 11:14:29 // 3991
Ő Katka??:)
Ádi_390030-08-2007 10:52:47 // 3990
Talán már láttátok, regisztrált a leányzó, aki alázta George powerjetjét a Rábaringen. ;-)
GEORGE29-08-2007 21:28:01 // 3989
Ha már mindenáron "piszkálni" akarod akkor Ott a Novitec "dobozka" azt még is csak Alfához gyártották!
És "eltüntethető" bármikor.
kru29-08-2007 21:17:37 // 3988
Asszem az O gyűrűk darabja 30 forint vagy ilyesmi, de lehet, hogy alulbecsültem és mondjuk 100 :-))
Már ha tényleg ennyi a bibi.
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2007 15:22:42 // 3987
Persze értem én, nem feltétlenül a DVD anyagot használnám, maga a le/fel töltögetés lehetősége fogott meg. Egy már autón lévő bevált progit le lehetne venni, és áttölteni. Sőt, a gyári mapet le tudnám magamnak menteni HDD-re, vagy bármire, így azt is pikk-pakk vissza lehetne rakni. Így viszont már jobban hangzik, nem?
Tudom én, hogy csak bevált dolgokkal érdemes foglalkozni.
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2007 15:11:14 // 3986
Nem, nem...mostmár tudom, hogy gázolaj szag. Csak még benzinre van hangolva az orrom. Ebédszünetben lekaptam a motorburkolatot, és elszörnyedve láttam, hogy a porlasztó egységek alatti kis mélyedések gázolajosak. Közülük a vezérműkerekek felőli full tele volt, ott a blokk is csutakos lett egy kicsit. Álló helyben nem láttam folyást vagy spriccelést, gondolom a porlasztók talptömítései vannak elöregedve. Tegnap amikor szorongattam a torkát a vasnak 190 körül már gondolom engedett a nyomásnak.
Most megpróbálom kideríteni, hogy melyik tömítések engednek, de lehet, hogy még kénytelen leszek így közlekedni egy darabig.
Selmak28-08-2007 13:32:45 // 3985
Nem döglött meg valami állat szellőzőrendszeredben és most rohad? vagy csak simán begombásodott.
kru28-08-2007 12:33:09 // 3984
Viszont találtam egy kwp-2000 nevű OBD-USB illesztőegységet, 40-ért már adják hozzá DVD-n a módosított fájlokat is. Érdemes ezzel foglalkozni valyon? Mert amúgy egy remap ennél mindenképp drágábban jön ki.

Ne hülyéskedj már!! Ha te rátöltesz egy ilyet a saját autódra, hát akkor le a kalappal.
Az ember még azt is meggondolja 1000x, hogy milyen programot telepítsen a netről leszedve, te meg azon morfondírozol, hogy valami jött-ment OBD-s csiptyuning DVD-n található szutykot felnyomod gondolkodás nélkül?

Vagy ez valami bevizsgált cucc?!

Ha tényleg ezen vagy és ez annyira izgat, szerintem autózz át Csabáékhoz és kicsit jobban védve leszel, szavatosságilag, stb. Szánd rá azt a kicsivel több összeget, ha ez az álmod. Szerintem. Amúgy semmi közöm Csabáékhoz, de érted...
kru28-08-2007 12:26:15 // 3983
de a gyári chip tuning pl. az megoldás....

muhaha, mutass nekem olyat bármely Alfa-s hivatalos extralistán.
Már ha nem azt érted a gyári chiptuning alatt, hogy vegyél egy újabb kiadású ugyanolyan autót, más motorkóddal (már ha létezik)...
András bácsi27-08-2007 22:21:36 // 3982
A fő különbség, hogy más a turbó, az elektronika is részben, a termosztát, az egr stb.
WarbiRunner (Gyuri)27-08-2007 22:17:48 // 3981
Sziasztok! Furcsa dolgokra lettem ma figyelmes, hátha tudtok segíteni!
1.5 óra autópályázás (140-150 között) után a lehajtó előtt 2km-rel már lassítottam, hogy hűtsem a motort. 120-nál a szokásosnál morgósabb hangúnak találtam a motort (klíma végig on). Hozzá tartozik a történethez, hogy meglőttem a gépet 190-nel néhány km-en keresztül, lefüstöltem egy TDI-t, de utána visszaálltam a stabil 145-re. A Debrecen bevezetőn is 2000-től olyan morgolódós hang jött be és édeskés szag a szellőzőből amikor a klímát kikapcsoltam. Hőfok rendben volt végig. A morgós hang azóta elmúlt, lehet, hogy csak a fülem "káprázott", vízszint rendben, olajszint rendben, látszólag minden ok. A szag viszont a vízpumpa fölötti részről határozottan jön, kintől is érezni. Beleszagoltam a hűtővíz tartályba, teljesen más szaga van ott a víznek . Az olajnak is egész más. Mi lehet? Kifejezetten édeskés, elsőre hűtővíznek gondoltam. Víz vagy olajfolyás nyomot nem láttam sehol. Van tippetek?
WarbiRunner (Gyuri)23-08-2007 11:39:33 // 3980
Ja hogy létezik gyári? No ez érdekel! Hogy lehet hozzájutni 146JTD gyári map file-hoz?
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2007 20:37:58 // 3979
de a gyári chip tuning pl. az megoldás....
bobbybratyo22-08-2007 20:33:53 // 3978
Nem tudja valaki hogy honnan lehetne meg szerezni a kezelési útmutatót az 1.9 jtd-m hez ?Vagy le tölteni ?
WarbiRunner (Gyuri)22-08-2007 11:30:12 // 3977
Köszi! Kár, akkor nincs "gyári" megoldás a teljesítmény növelésre.
Viszont találtam egy kwp-2000 nevű OBD-USB illesztőegységet, 40-ért már adják hozzá DVD-n a módosított fájlokat is. Érdemes ezzel foglalkozni valyon? Mert amúgy egy remap ennél mindenképp drágábban jön ki.
Kpeki22-08-2007 00:29:45 // 3976
nagyobb a túro is rajta, meg más a szivosor, meg az utánégetö, bla-bla.. szal más korszerübb..
Kpeki22-08-2007 00:28:40 // 3975
Igen vissza vihettük volna, ha nem sérülten vettük volna és kb 1 honapig állt mire elkészült :)) Szal benyaltuk mert lehet lecsavarták direkt biztosito köhögött vmit gondolták ugyis bele kéne feccölni kis gempát és így jobban jártak..
kru21-08-2007 20:39:21 // 3974
Ha nem viszed vissza egyből is téged véd a PTK egy jó darabig. Maximum nehezebben jutsz a pénzedhez. De ha tetszik az autó, akkor javítási költséget mindenképp az eladó kell, hogy állja. A gond, hogy ahogy telik az idő, úgy lesz egyre nehezebb bizonyítani, hogy a vásárlás előtt is fennállt a hiba. Főleg egy injektorcsúcsnál. Bizonyítsd be, hogy nem járattad benzinnel, stb.
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2007 16:19:48 // 3973
A 115 lovas JTD motor a 2000 körüli 156-osokban csak chipben tér el a 105 pacistól, vagy a túró is más rajta? Csak okosítanék egy kicsit ezen a gépen előbb-utóbb.
GEORGE21-08-2007 12:50:45 // 3972
Fogyasztási csúcsot döntöttem.

51,8 Literből 525km sikerült menni.
ez 9,866L/100km.

A Rábaringre igyekezve Székesfehérvárig 130-170 közt.
Székesfehérvártól Écs-ig 100-120 közt.
A pályán jó sokat gyorsulgattam, döntött oválon a körözések. Écstől Dunaföldvárig meg megint csak haladósra fogtam.
A Rábaring megnyomta a fogyit rendesen... :-)
Tibe20-08-2007 21:53:34 // 3971
A motor élettartama pedig kb. a fele lesz a gyári 20V mjtd-knél, azért ez se semmi!!! :DDDD
Cgo20-08-2007 12:34:47 // 3970
autos boltban :)

(ezt nehez volt kihagyni)
Kpeki20-08-2007 09:33:36 // 3969
Egyböl visszavittem volna, mi így 406 HDI-vel jártunk de az 1 hét után csinálta, és kb 1 honapot játszottunk vele mire kideritettük mi baja mert a pözsoban nem tudták megmondani... és lett belöle 4 csucs és nagynyomásu szivattyu csere és jo lett....
Mogyoró20-08-2007 08:57:10 // 3968
Hol lehet kapni?
kru19-08-2007 22:12:31 // 3967
Haverom vett magának egy 166 2.4JTD-t,kiperkálta a vételárat,és elindult hazafelé.
Kb 10 km után az autó megállt és csak 15- 20 perc után sikerült újra beindítania.

Kipucolták a tankot stb,stb de még mindig ezt csinálja. Tudja esetleg valaki mi lehet a probléma?


Hát például az, hogy visszamegy és rejtett hibára hivatkozva visszakéri a teljes vételárat.
AdamV619-08-2007 20:47:38 // 3966
Hali! A verdám chipezve van és azt akarom kérdezni hogy meglehet-e oldani hogy ne füstöljön? Az nem gond hogy amikor nyomom akkor fustől elvégre diesel csak akkor amikor max 2500 ig huzatom akkor is szokta nyomni a füstöt pedig nincs benne akkora chip. Szóval van erre valami orvosság?
Vitya19-08-2007 20:37:56 // 3965
kicsit kormos volt a hatulja:)) de a dontokre mar egyaltalan nem fustolt,meg megoldodott a technikai problema,megegyszer koszi mindenkinek!!
DCS19-08-2007 19:56:58 // 3964
Ezt már megbeszéltük egy másik topicban...,de ezek után ,ha gondolod lejátszhatjuk,mond az időt és a helyet vigyünk 3 kamerát aztán mehet!
linkelem ,amit máshol írtam!
""""Kedves George
Te egy nagy félreértésben vagy ,mert nem vagy hajandó Pontosan elolvasni azt,amit írok!
Összehasonlítod a Te legjobb idődet a Vitya legrosszabb idejével!
""".Azért példálóztam az Anikóval,mert Ő stabilan tudott menni.Tehát pusztán matematika 15.4 és 145 km/h /Anikó ,aki 136 lóról indul és van benne egy chip/ ,Neked meg 16.093 és 140km/h....,Igazad van bocsi...,az 30 méter! """"
Én ezt írtam,de ha a Te legrosszabb idődet hasonlítjuk az Anikó legrosszabbjával,akkor még több a távolság.
Viszont Anikó tudta stabilan ezt a 15.4-et ,Te csak egyszer mentél be 16.1 alá! Ennyi! :-))"""""
Selmak19-08-2007 19:18:24 // 3963
Breh-Italy. kb 10-12 ezer szenzorral együtt.
Mogyoró19-08-2007 16:32:10 // 3962
Köszönöm az infót! Majd figyelem és ha lejjebb kúszik a nyitási hőfok akkor csere. Milyen típusú a legjobb bele, ami a leginkább bírja?
Selmak19-08-2007 16:03:43 // 3961
82-85 között. Gyári temosztátok ált mind végelgyengülésben pusztulnak meg és utána túlhűtött lesz a motor.
Gábor(figi75)19-08-2007 15:05:16 // 3960
75 C-röl beszélgetnek!:-)
Mogyoró19-08-2007 15:03:28 // 3959
Szevasztok!
1.9 JTD termosztátjának kb. hány foknál kell nyitnia? Az enyim 65-70 c körül nyit. Nincsen nyitva alatta mert hideg a hűtő meg a csövek is.
GEORGE18-08-2007 23:14:08 // 3958
Nekem hol adott 40m-t a Vitya???

15:8495 kontra 16:0950

cirka 1,5 autóval végzett előrébb!!

4,441m a 156 Sw ergo 6,6 m-el futott be elöbb mint én.

Csaba ne "ferditsd" már felfelé az eredményeket :-)

Tény és való jók a gépeitek.


Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy korábban azt mondtad ha "piszkálod" a dieselt akkor nem fog jobban füstőlni mint gyárilag és nem lesz több a fogyija sem.
vitya gépéről nem igazán lehet elmondani hogy nem füstől.......
GEORGE18-08-2007 23:09:34 // 3957
5 lovacska csupán a különbség. Nem tudtam megelőzni :-(
Én az ilyent is ideírom, nem csak azt amiket megtudok előzni. .-)
DCS18-08-2007 20:49:19 // 3956
az abszolút első 9-ben 2 db JTD alfa...,a 3db 155 Q4 mellett...nem semmi!:-)))
Piritu - 1.000.00018-08-2007 20:41:14 // 3955
Bebízonyították, hogy az olajkályhának helye van a pályán! Félelmetes volt látni, hogy a "nagy" benzinesekkel partiban voltak!
DCS18-08-2007 20:36:59 // 3954
viszont több ,mint 1 másodperccel voltak jobbak a 20V mjtd-knél /Ez pontosan 40 méter!!!!/azért ez nem semmi! :-))))
ZOI18-08-2007 20:30:22 // 3953
Hát nem gyengén szennyezték a környezetet de jól mentek nagyon!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.