Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2013 17:34:36 // 24152
Lehet az is, főleg ha a füst pont az írás óta van. De hogy bizonyítod be? Amit tehetsz, hogy felhívod a tunert, elmondod mit tapasztalsz és bízol benne hogy segít, legalább belenéz a programba és leellenőrzi, hogy nem ő toszott e el valamit. Ez ilyen bizalmi iparág....
Alfa GT-Csaba18-09-2013 17:19:34 // 24151
Nekem is megírta ,egy ECU-ba került neki ,és azt tapasztalom hogy többet fogyaszt ,füstből sincs hiány és 3 ezres fordulat fölött hullámosan gyorsul,de csak olyankor,amikor előző sebességbe nincs rendesen kihúzatva .Lehet ez progi hiba?
'''''18-09-2013 17:08:14 // 24150
Nekem most a Szabi féle program van még.Ha Kaposon legyorsulsz,akkor most a tied jó vagy az enyém szar? :-)
DobosHunor18-09-2013 16:15:31 // 24149
Sziasztok! Olvasom a hozzászólásokat, és látom van itt pár chippes szaki :) Én is szeretném az autómat chippeltetni. Egy 156-os, 2,4jtd, 136 lovas olasz paripa :) Érdeklődnék, hogy esetleg valaki itt elvállalná, vagy kit ajánlotok? Köszi előre is a választ :)
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2013 15:45:47 // 24148
Kár ennyire támadásként megélni. Én is Kollár féle remappal járok 70e km-e, nekem semmi bajom azzal a programmal amit ő feltöltött, nagyon brutál mód megy tőle a kis 1.9. Az egy dolog, hogy kíváncsi vagyok, és valószínűleg átírom majd kicsit. Meg egy másik, hogy nem ő írta, bevallottan "német partner" küldi. Tisztelem a tudását, ellenben láttam a Föckös féle programot. Elég gáz dolgok voltak benne. Olyanok, amit egy jó nevű tuner nem kéne hogy megengedjen magának. Persze ezt sem ő írta, de könyörgöm. ha az ember kereskedik valamivel, igen jó haszon mellett, akkor legalább nézzen már rá, hogy mit ad el. Nem nagy befektetéssel fel lehet iratkozni olyan fórumokra, ahol fizetősen ugyan, de hozzáférsz "prooved" ecu tartalmakhoz. Ezt letöltöd, kuncsaftnak felteszed, elkérsz 60 rugót és mindenki boldog. Erre mondják, hogy k.ajó biznisz.
Pár éve én is elhittem hogy ez így jó. A nyár elején kapart a kíváncsiság, hogy hogy is működik ez, így hát utánnajártam. Nem egyszerű, de nem is a világ legbonyolultabb dolga. Csak azon múlik, hogy mennyire megy bele az ember. Üzletet csinálni ebből, nem truváj. Előfizetek valamelyik fórumon a prooved remapokra, holnap már 30-ért írom neked a progikat ha gondolod, és akkor félárban ugyanazt megkaptad, és én is jól jártam. :-) Az Alfákhoz így ír programot Szabi. A VW-khez pedig úgy, ahogy azt egy tunernek kell. Egyedit, ő maga. hatalmas különbség! Ezt nekem egy neves, itt is ismert autószerelő idén januárban megfogalmazta, csak akkor még nem értettem mit akar ezzel. "Nem akarom leszólni az egyenchippet, de az igazi az személyreszabott" Igaza volt, már tudom :-)
Szóval én már látom hogy mit lehet kihozni egy öreg Alfából, tudom hogy Szabolcs is képes lenne rá, de nem ezt teszi. Magamat über csipszesnek nem tartom, nem is reklámozom hogy bárkinek megírom az autóját. Pedig hidd el, meg tudnám...:-)
Pár éve én is elhittem hogy ez így jó. A nyár elején kapart a kíváncsiság, hogy hogy is működik ez, így hát utánnajártam. Nem egyszerű, de nem is a világ legbonyolultabb dolga. Csak azon múlik, hogy mennyire megy bele az ember. Üzletet csinálni ebből, nem truváj. Előfizetek valamelyik fórumon a prooved remapokra, holnap már 30-ért írom neked a progikat ha gondolod, és akkor félárban ugyanazt megkaptad, és én is jól jártam. :-) Az Alfákhoz így ír programot Szabi. A VW-khez pedig úgy, ahogy azt egy tunernek kell. Egyedit, ő maga. hatalmas különbség! Ezt nekem egy neves, itt is ismert autószerelő idén januárban megfogalmazta, csak akkor még nem értettem mit akar ezzel. "Nem akarom leszólni az egyenchippet, de az igazi az személyreszabott" Igaza volt, már tudom :-)
Szóval én már látom hogy mit lehet kihozni egy öreg Alfából, tudom hogy Szabolcs is képes lenne rá, de nem ezt teszi. Magamat über csipszesnek nem tartom, nem is reklámozom hogy bárkinek megírom az autóját. Pedig hidd el, meg tudnám...:-)
gecsa18-09-2013 10:35:17 // 24147
Goodboy17-09-2013 22:13:29 // 24146
sajnálom h ennyiötöknek nem tud megfelelni a kollár szabi és azt meg föleg h ennyi hozzáértö ember tud birálni a háttérböl. de egyet engedjetek meg nekem és utána lezártnak tekintem a kérdést mielött esetleg vita indulna ebböl! hol vannak azok a nagyszerü szakemberek,hol lehet látni az ö keze munkájukat,milyen eredménnyel büszkélgethetnek?tudjátok én elhiszem h senki sem tökéletes ,de h már lassan a kenyér süti a péket az még odébb van! szabi szereti az alfákat és jo kocsinak tartja öket ugy ,h ink wv vonalon mozog . megigérem nektek h rövid idön belül fogjátok látni az én automon kersztül ,h mit lehet kihozni egy Alfábol és öregbiteni fogom az alfák hirnevét .kaposon lent leszek egy cf 2 kollár csipszes 56 al amin csak csipsz van ,gyári cooler, turbo stb! szivesen venném ha az emlitett über csipszesek munkáji odaállnának rajtnál mellém.azt nem kellene semmit bizonygatni ,merth pudig probája az evés. sziasztok
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2013 20:58:30 // 24145
Necces, nem biztos hogy megyünk sajna. Illetve ha megyek, akkor egyedül, majd kiderül, elég sűrű a program okt. elején. Pedig nagyon mennék :-)
A vízbefecsi addig nem hiszem hogy elkészül, de igen ,ideje lenne haladni már vele, én is kíváncsi vagyok már. Közben néha agyalok egy kört a chiptuningon, majd kialakul. Idő kell ezeket kitalálni, rendesen megtanulni. Jó munkához idő kell, ahogy mondják...:-)
A vízbefecsi addig nem hiszem hogy elkészül, de igen ,ideje lenne haladni már vele, én is kíváncsi vagyok már. Közben néha agyalok egy kört a chiptuningon, majd kialakul. Idő kell ezeket kitalálni, rendesen megtanulni. Jó munkához idő kell, ahogy mondják...:-)
'''''17-09-2013 18:48:52 // 24144
Kíváncsi vagyok,mit hoz teljesítményben az autódon.Kul-ra jöttök?
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2013 10:42:18 // 24143
Nem csodálom, hogy nincs oda érte, láttam a programját. Lehet hogy nagy tudású, sőt ez biztos, de vagy figyelmetlen, vagy olyanokban bízik vakon (német partner?) akiben nem kéne.
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2013 10:38:17 // 24142
Kész van hozzá minden, elvileg működik, csak be kéne építeni. Illetve még egy kis elektronika kellene a vezérlőhöz ami a fúvóka névleges minimum nyomása alatt lekapcsolja a pumpát. Anélkül is kipróbálható lenne, szóval csak idő kéne rá...
'''''17-09-2013 08:24:42 // 24141
Pl nekem is. :-( Ha jól olvastam,Föckös sincs oda érte.
'''''17-09-2013 08:23:23 // 24140
Na ebből annyit értettem,hogy vegyek másik verdát! :-)
A következőt egyébként valami nagy benzinesre tervezem.Jó lenne ha lassan kijönne házon belül valami!
Víz befecsivel hogy állsz?
A következőt egyébként valami nagy benzinesre tervezem.Jó lenne ha lassan kijönne házon belül valami!
Víz befecsivel hogy állsz?
mreni17-09-2013 03:20:02 // 24139
olvass vissza es kiderul
Goodboy16-09-2013 22:43:28 // 24138
a kollár szabi irt hulladék progit??? kinek ,mikor ? ird meg légyszi nagyon kiváncsi lennék rá!mindenki hibázhat ,de Szabi sok cimbimnek ,és barátomnak irta az autoját HIBÁTLANUL,
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2013 22:20:32 // 24137
Cseréld le a verdát egyszerűbbre :-)
Az elvileg egyszerű EDC15-ben is vannak "csodák". A sajátommal is úgy vagyok, ami ugye az ős, legeslegegyszerűbb jtd, hogy már meg merném írni magamnak amolyan "szokásos" módon. Ezt azért nem fogom megtenni, mert már jópénzért megtettem, inkább csak igyekszem tanulni belőle. De mindíg lehet mélyebbre ásni és összefüggéseket találni, kérdéseket felvetni, hogy vajon miért pont így csinálták gyárilag. A Start of Injection tábláim még mindíg megfejtendő, hogy miért pont így írták meg, mi előnye van. Nem jövök rá, pedig visszafejtettem, End of Injection-t számoltam, de nem értem. Egy ellazsált melónak tűnik, de nem tudom elhinni, hogy az lenne. Valami oka biztos van, hogy olyan amilyen. Egy alap tuninghoz persze felesleges foglalkozni vele, viszont az "ásában" eljutottam oda, hogy van tippem arra, miért hangosodik 140 körül az autó, főleg ha terhelve van. És miért halkul relatíve vissza 160-nál.
Most ott járok, hogy kéne egy kis idő, hogy nekiüljek egy 1.9m-jet SOI tábláinak, és átállítsam a sajátomat is hasonló értékekre, szerintem az enyém durván hamar lövi be a gázolajat részterhelésen gyárilag(!). Egészen addig el lehet menni, hogy szükség volna alapvető adatokra arról, hogy az égés hogyan történik a hengerekben, mi az ideális befecskendezési időzítés. Persze ez már szakmai ártalom kategória :-)
Az elvileg egyszerű EDC15-ben is vannak "csodák". A sajátommal is úgy vagyok, ami ugye az ős, legeslegegyszerűbb jtd, hogy már meg merném írni magamnak amolyan "szokásos" módon. Ezt azért nem fogom megtenni, mert már jópénzért megtettem, inkább csak igyekszem tanulni belőle. De mindíg lehet mélyebbre ásni és összefüggéseket találni, kérdéseket felvetni, hogy vajon miért pont így csinálták gyárilag. A Start of Injection tábláim még mindíg megfejtendő, hogy miért pont így írták meg, mi előnye van. Nem jövök rá, pedig visszafejtettem, End of Injection-t számoltam, de nem értem. Egy ellazsált melónak tűnik, de nem tudom elhinni, hogy az lenne. Valami oka biztos van, hogy olyan amilyen. Egy alap tuninghoz persze felesleges foglalkozni vele, viszont az "ásában" eljutottam oda, hogy van tippem arra, miért hangosodik 140 körül az autó, főleg ha terhelve van. És miért halkul relatíve vissza 160-nál.
Most ott járok, hogy kéne egy kis idő, hogy nekiüljek egy 1.9m-jet SOI tábláinak, és átállítsam a sajátomat is hasonló értékekre, szerintem az enyém durván hamar lövi be a gázolajat részterhelésen gyárilag(!). Egészen addig el lehet menni, hogy szükség volna alapvető adatokra arról, hogy az égés hogyan történik a hengerekben, mi az ideális befecskendezési időzítés. Persze ez már szakmai ártalom kategória :-)
'''''16-09-2013 21:56:24 // 24136
Gyakorolj szorgosan! :-) Lassan jó lenne egy normális progi nekem is!
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2013 21:24:35 // 24135
Esetleg nyomásszabályzó is lehet. Ha nincs hibakód, nem egyszerű kisakkozni hogy mi lehet a baj. Ha van hibakód sem mindíg sima ügy.
Manky95616-09-2013 21:13:02 // 24134
Ezért nem nagyon vállalok edc16ot , mert ha valamit megírok azt megpróbálom legtisztességesebben.Ha annyira fogom tudni mint EDC15öt az összes márkánál akkor majd elvállalom azt is.
Manky95616-09-2013 20:57:59 // 24133
Igen ez az EDC15 , sajnos a Te EDC16 od sokkal bonyolultabb a nagy "mesterek" is csak elcsalják mivel ott lábbal nyomatékot kérsz és a nyomaték(X-tengely), fordulatszám(Y-tengely)hoz van megírva egy táblába az üzemanyag mennyiség , na ezt a táblát csalják el szépen . De meg lehet írni csalás nélkül is csak az nem 1 órás művelet , mert annyi limiter van benne ,hogy 1 nap azt kibogozni és lehet akk sem lesz jó elsőre.
hajrá fiúk , jó gondolatok , ügyeskedjetek csak :)
hajrá fiúk , jó gondolatok , ügyeskedjetek csak :)
'''''16-09-2013 19:26:20 // 24132
Kezdek irigykedni!Ti csak lazán variáltok itt a progikkal? :-)
mreni16-09-2013 14:35:11 // 24131
csak az a baj,hogy többeknek "hulladék" programot írt a "mester",olvass vissza picit :)
Goodboy16-09-2013 14:28:28 // 24130
én ezt a kérdést ugy gondolom :kollár chip .hu! van Alfás kedvezmény álltalam
mreni16-09-2013 14:19:22 // 24129
ajaj,akkor a baj itt nem kicsi :/ :D
Bomi16-09-2013 13:55:13 // 24128
Sziasztok,
Kicseréltem a légtömegmérőt új Bosch-ra....a régivel letiltott 3000 -es fordulat felett.
Most úgy néz ki jó, bár érdekes ,hogy nem megy olyan jól mint lehúzott csatlakozóval.
Valamint az alapjáratom még most sem az igazi...
Porlasztókon kívűl mi okozhat még alapjárati problémákat? ...kicsit olyan zakatolva,rángatva jár a motor legfőképpen hidegen.
Köszi előrre is a tanácsokat :)
Kicseréltem a légtömegmérőt új Bosch-ra....a régivel letiltott 3000 -es fordulat felett.
Most úgy néz ki jó, bár érdekes ,hogy nem megy olyan jól mint lehúzott csatlakozóval.
Valamint az alapjáratom még most sem az igazi...
Porlasztókon kívűl mi okozhat még alapjárati problémákat? ...kicsit olyan zakatolva,rángatva jár a motor legfőképpen hidegen.
Köszi előrre is a tanácsokat :)
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2013 12:11:46 // 24127
A nyomásemelés önmagában nem fog sokmindent hozni.Ha mechnaikusan kivitelezhető a nyomásemelés, attól a program nem fog a nyomaték limiteren felül dolgozni. Az egész leegyszerűsítve úgy működik, hogy a gázpedáll állásaihoz programozva van egy üzemanyag mennyiség. Egy jól elnagyolt táblázat, viszonylag nagyobb mennyiségekkel. Ezt kéri le a sofőr a lábával. Ezen kívül ott egy halom limiter tábla, amik a környezeti változók függvényében korlátozzák ezt a mennyiséget. ha több levegőt adsz, sem ad több üzemanyagot, mint a gázpedál általi kérés. Plusz ott a nyomaték limiter, ami fordulatszám függvényében alapból lekorlátozza a gázpedál kérést.
Szóval valamivel jobban fog menni, csak nem sokkal :-)
Szóval valamivel jobban fog menni, csak nem sokkal :-)
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2013 12:05:39 // 24126
Ok ;-)
Föckös16-09-2013 09:47:30 // 24125
sajna ez csak bizonyos határokon belül igaz
pl az én gyári táblám 950mg levegőig van megírva, ez felett is ad üzemanyagot, de annyit, ami az utolsó, azaz a 950mg hoz tartozó üzemanyag mennyiség.
(ehhez képest tegnapi logoláskor mértem egy laza 1300 mg-ot...)
Meg is írtam az új progit már nagyon rég, ami sokkal nagyobb légmennyiségekkel is tud operálni, de
valamiért nem tudok kommunikálni az ecuval, biztos Reni rámragasztotta a rossz dzsudzsut :-)
pl az én gyári táblám 950mg levegőig van megírva, ez felett is ad üzemanyagot, de annyit, ami az utolsó, azaz a 950mg hoz tartozó üzemanyag mennyiség.
(ehhez képest tegnapi logoláskor mértem egy laza 1300 mg-ot...)
Meg is írtam az új progit már nagyon rég, ami sokkal nagyobb légmennyiségekkel is tud operálni, de
valamiért nem tudok kommunikálni az ecuval, biztos Reni rámragasztotta a rossz dzsudzsut :-)
mreni15-09-2013 18:30:26 // 24124
altalaban a boxok csak befecs nyomast emelnek,minimalisan megno a nyomas is overboostban.
GTPeti15-09-2013 14:51:39 // 24123
Ha turbónyomást emelsz, akkor több levegőt szív be, amit az LMM érezni fog, ezért megy hozzá több üa. is.
forrasr15-09-2013 14:43:59 // 24122
gondolom hozzá kellene írni a programot is, több levegőhöz több üzemanyag is kelleni fog, úgyhogy csak a turbónyomás emelése egyébként sem hozna eredményt, régi td-ken is kellet tekerni a wastegate állítón meg a dózison is.
Még az érdekelne, hogy régi 136 lovason a novitec box, hogy emeli a teljesítményt, anélkül,hogy több levegőt kap a motor?benne van nekem, és nem is füstöl tőle, valamivel jobban is megy mint nélküle. Valamint mik azok a paraméterek amiket eltol a box. Gondolom túl sok mindent nem, csak a módosított adatokhoz eltolja az ecu, a többi számított értéket is
Még az érdekelne, hogy régi 136 lovason a novitec box, hogy emeli a teljesítményt, anélkül,hogy több levegőt kap a motor?benne van nekem, és nem is füstöl tőle, valamivel jobban is megy mint nélküle. Valamint mik azok a paraméterek amiket eltol a box. Gondolom túl sok mindent nem, csak a módosított adatokhoz eltolja az ecu, a többi számított értéket is
mreni15-09-2013 12:45:36 // 24121
jah csak ha túllépi a nyomás a max limitet már be is tilt az autó,szóval ez felejtős
mreni15-09-2013 12:42:18 // 24120
na igen,csak az a furcsa,hogy a mostani progi az az amivel megvettem az autót és így tölt ennyivel,pedig tudtommal nem volt tunner gazdája :D ha lesz egy kis időm berakom a tábláját ide aztán lehet elemezni,hátha rájövünk a turpissgra
forrasr14-09-2013 23:09:22 // 24119
de lehet szerintem, vgt turbo van a 136 lovason is, csak nincs külön vezérlése, bizonyos hidegoldali nyomás elérése esetén a drucklabda nyomja a kart és nyit a geometria nagy térfogatra, így nem enged bizonyos nyomás fölé menni a hideg oldalon, druclabdát lehet állítani, de találomra nem bántanám, jó irányba tekerve tovább növelni a nyomást elvileg lehetséges, csak kérdés egyáltalán milyen tól ig értékhatáron belül működik a mapszenzor a szívócsőben,és tudja figyelembe venni az ecu
GTPeti14-09-2013 22:28:48 // 24118
Neked kell eldöntened, hogy kímélni akarod a motort egy hagyományos szűrővel, vagy a több levegőért cserébe vállalod, hogy nem szűr olyan jól. (Mindegy, hogy betét, vagy sport.)
Imike14-09-2013 20:24:25 // 24117
Akkor a turbon nem lehet tekergetni .... :)
Piritu - 1.000.00014-09-2013 19:53:19 // 24116
Az oldalukon nem említ semmit, berak és megy.
forrasr14-09-2013 19:46:41 // 24115
Ha jól emlékszem, egyszer néztem a novitec box tüv jóváhagyását, és benne volt, hogy a papíron lévő teljesítménynövekedést kizárólag a novitec sport betétszűrővel tudja.
Nekem az is volt benne mikor vettem, box mondjuk nem, azt utána tettem, hogy kidobtam belőle a sport betétszűrőt, nekem nem túl szimpatikus megoldás.
Nekem az is volt benne mikor vettem, box mondjuk nem, azt utána tettem, hogy kidobtam belőle a sport betétszűrőt, nekem nem túl szimpatikus megoldás.
Imike14-09-2013 18:34:23 // 24114
Betetszüröre gondoltam nem direkt re . Volt itt egy srác neki ahhoz chip eltek meg Ausztriában es nagyon ént utána papír szűrővel meg semmi extra....
GTPeti14-09-2013 14:51:44 // 24113
Igen, chip, vagy (márkás!!!! értsd: Novitec, Steinbauer) box. Előbbi jobb.
Sportlégszűrővel nem szokás ezeket a motorokat kínozni. Nem is feltétel.
Sportlégszűrővel nem szokás ezeket a motorokat kínozni. Nem is feltétel.
Imike14-09-2013 13:53:05 // 24112
Srácok az első szériás 156jtdn (2.4) lehet valamit állítani a turbon hogy jobban szaladjon vagy csak a chip? Mert egy csóka mar megorjit itt evvel...... Ja és chip nem számít hogy gyári vagy sportbetetszuro van e benne szintetek? Én nem értek hozzá nem re vettem a jtdt
DieselManiaco(NagyVad)14-09-2013 09:28:22 // 24111
mondjuk ez igaz..
Ferke14-09-2013 08:09:46 // 24110
Azt tényleg nem kéne tuningolni, a td nem nagyon szereti...
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2013 22:02:38 // 24109
Gödöllőn kérdezd meg őket!
Itt orvosolták a széthullott vezetőgörgő problémámat. Nem mondanám olcsónak, de a főnök, Csaba ( ha jól rémlik) nagyon komoly módon ért a dízelekhez, azon belül is az adagolókhoz. Míg ott voltam, jópáran megfordultak nála, adagolóelemekről, porlastókról, nyomásokról és ilyesmikról beszélgettek :-)
Itt orvosolták a széthullott vezetőgörgő problémámat. Nem mondanám olcsónak, de a főnök, Csaba ( ha jól rémlik) nagyon komoly módon ért a dízelekhez, azon belül is az adagolókhoz. Míg ott voltam, jópáran megfordultak nála, adagolóelemekről, porlastókról, nyomásokról és ilyesmikról beszélgettek :-)
Roll198312-09-2013 21:56:50 // 24108
Hagyd meg a nyomorult tdi-seknek ezt.
DieselManiaco(NagyVad)12-09-2013 21:48:49 // 24107
huhh este van:D Mr.Z-nek válaszoltam a fel nem tett kérdésére:D
szóval a croma adagoló nálad is stimmel,úgy gondolom hogy abba kell belemókolni a az EDC-s adagoló behajtótengelyét,és kivezetni egy gázbowdent bentről,az adagoló olyan 30 rugó+amit az adagolós kér a beállításért. aztán ki kell dobálni ami nem kell,légmennyiségmérő,computer stb,szóval ha van immo akkor kell egy villanyász is,gondolom. adagolót bármelyik adagolós megcsinálja,a többihez egy jó szerelő kell aki kapható ilyesmikre:D
szóval a croma adagoló nálad is stimmel,úgy gondolom hogy abba kell belemókolni a az EDC-s adagoló behajtótengelyét,és kivezetni egy gázbowdent bentről,az adagoló olyan 30 rugó+amit az adagolós kér a beállításért. aztán ki kell dobálni ami nem kell,légmennyiségmérő,computer stb,szóval ha van immo akkor kell egy villanyász is,gondolom. adagolót bármelyik adagolós megcsinálja,a többihez egy jó szerelő kell aki kapható ilyesmikre:D
DieselManiaco(NagyVad)12-09-2013 21:44:44 // 24106
a szívó tengely magában nem nagy pénz,az egr-t offolni is lehet otthon,a coolert is át lehet tenni,a nyomásemelés egy kicsit nagyobb feladat,a gázolaj meg attól függ mekkora turbonyomás lesz,de valószínű hogy adagolóshoz kell fordulni.egy donor croma adagoló olyan 30 ezer körül van,abból lehet építkezni vagy feltenni. esetleg csúcsokat kicserélni. nem tudok sajnos vállalkozókat. indexes diesel tuning fórumon olvasgathatsz a témában,de ott se nagyon fogsz találni senkit,mert azok a tdi-be vannak belebuzdulva,csak a W-betűt látják meg a négy karikát,kicsit elfogultak na...
Föckös12-09-2013 21:18:13 // 24105
najóóóó, de hengerenként ;-)
gipsz levéve, egyenlőre annyira sem tudom használni a kezem, mint gipszszel...
szóval a progi feltöltés elmarad egyenlőre...
gipsz levéve, egyenlőre annyira sem tudom használni a kezem, mint gipszszel...
szóval a progi feltöltés elmarad egyenlőre...
Sporter12-09-2013 21:11:57 // 24104
Tudsz olyan embert aki vállal ilyen átalakítást? Mibe fáj ez kb?
DieselManiaco(NagyVad)12-09-2013 20:30:10 // 24103
szívó vezérműtengely,több levegő,több gázolaj,EGR -off,cooler ki az elejére.igazából valami kis korom kell:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?