Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 21:12:46 // 25552
jah meg nekem csupán 3 gyerekkori barátom halt meg autóbalesetben ebből egy testvérpár egy Calibrában egyszerre...a szüleik bele őrültek :(
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 21:10:52 // 25551
csak az a nem mind1 hogy egy 15 éves autó ami esetleg már rozsdál itt is, ott is és frontálisan ütközöl 70-nel a motorblokk is az öledben landol vagy az 5 csillagos autóból úgy szállok ki, hogy kinyitom az ajtót ....
Tudom mindenre van magyarázat mint ebben az esetben is meg a minek az ABS régen sem volt és mindenki meg tudja fogni a csúszó autót, minek a légzsák kemény a fejem, minek a téli gumi 20 éve sem volt stb, stb, stb....ez magyar sajátosság :P
Tudom mindenre van magyarázat mint ebben az esetben is meg a minek az ABS régen sem volt és mindenki meg tudja fogni a csúszó autót, minek a légzsák kemény a fejem, minek a téli gumi 20 éve sem volt stb, stb, stb....ez magyar sajátosság :P
Föckös07-01-2014 21:03:02 // 25550
najóóóvan, totál szétoffoltátok, ennyi volt
:-))))))))))
:-))))))))))
gecsa07-01-2014 21:01:55 // 25549
pont azt mondom, hogy nem kell 200al menni hozzá, sőt, ha az alábbi képet vesszük alapul, akkor pl egy frontálisnál elég, ha mindkét autó csak 50el megy.. 64kmhtól kezdenek romlani az esélyek a túlélésre, egy 100kmh-s ütközésnél már mindegy, hogy az utascella ép marad-e, a belső szervek már összekócolódnak... gyerekkel meg egyértelmű, hogy csak cruise üzemmód van.. :D
Liquid07-01-2014 20:23:27 // 25548
én? :D
na jó 180 felett azé ritkán :)
na jó 180 felett azé ritkán :)
Liquid07-01-2014 20:22:56 // 25547
így van, az 5* azt jelenti hogy a teszten megjátszott szituációkban jól szerepel az autó, volt már példa arra hogy a kiváló töréstesztű autó nem nagy sebességnél ropira tört mert mások voltak a körülmények. Arra viszont mindenképpen jó hogy a passzív biztonság mindenképpen nőtt, még ha nem is feltétlenül tükrözi a csillagok száma a valóságot.
Pl. a csipogó övbekötésjelzés miatt adott pontok meg hasonlók.
Pl. a csipogó övbekötésjelzés miatt adott pontok meg hasonlók.
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2014 17:51:20 // 25546
Ennek nem is mondtam ellent :-) Csak nem biztos hogy indoknak kéne lenni arra hogy egy fenntartható, minden egyéb igénynek megfelelő autót eldobjak úgymond lelkiismereti nyomásra. Ezt nem tartom korrektnek. Azért nem annyira orosz rulett egy tízenéves autóval közlekedni. Az nyilvánvaló, ha úgy döntök. hogy hosszútávon jobban megéri átülni újabb autóba, akkor elsők közt a biztonság is szempont. Akár annyira is, hogy beülök egy Giuliettába mégha nem is tetszik. Már ha Alfánál maradok.
forrasr07-01-2014 17:36:45 // 25545
illetve az energiát elnyeletni hely kell, na energialenyelő zóna ami nagyon rövid a smartokban, így nincs sok idő lelassítani a szerveket, hogy le ne szakadjanak
Buddha07-01-2014 17:12:43 // 25544
A Smart is remekel a törésteszteken, ezt szoktam hallgatni az ismerőseimtől akik nyalják ezt az "autót". Viszont ezen emberkék megfeledkeznek egy aprócska de annál fontosabb dologról ezzel kapcsolatban: FIZIKA! Nem kell diploma hozzá, elég egy elvégzett nyolc általános, hogy megértse az ember az ütközés egyik legfontosabb tényezőjét, a tömegarányokat.
Selmak07-01-2014 16:57:59 // 25543
Főleg ammo rack találatnál.
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 16:51:15 // 25542
egy T34-ben is meg lehet halni....
ki f@szom megy 200 felett gyerekekkel a háta mögött itthon?
ki f@szom megy 200 felett gyerekekkel a háta mögött itthon?
gecsa07-01-2014 16:16:01 // 25541
5 csillagosba is meg lehet halni.. :D
meg ezek a mai töréstesztek fix sebességgel (50kmh?), és fix szögekkel dolgoznak, így a gyártók is erre erősítenek.. az életben máshogy működik.. pont olyan adat szetintem, mint a károsanyag-kibocsátás, fogyasztás, stb.. gyári adat kontra valóság.
ellenben ezzel nem azt mondom, hogy egy 5* nem biztonságosabb, mint egy 3*, de van az a sebesség, ami felett már mindegy, és az nem a 200kmh..
meg ezek a mai töréstesztek fix sebességgel (50kmh?), és fix szögekkel dolgoznak, így a gyártók is erre erősítenek.. az életben máshogy működik.. pont olyan adat szetintem, mint a károsanyag-kibocsátás, fogyasztás, stb.. gyári adat kontra valóság.
ellenben ezzel nem azt mondom, hogy egy 5* nem biztonságosabb, mint egy 3*, de van az a sebesség, ami felett már mindegy, és az nem a 200kmh..
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 08:46:00 // 25540
azért hidd el számít a törése az autónak én sem azért megyek ki az útra, hogy ütközzek mással és elmondhassam juj de jó hogy 5 csillagos az autóm életbe maradtam, de sajnos sok a gyökér és ha bele futok nem szeretném, ha a családomban bárki is megsérülne netán ott maradna....
gyerek koromban hátul még biztonsági öv sem volt pl még sem szorgalmazom, hogy ne legyünk bekötve, mivel most is élünk címszóval...
gyerek koromban hátul még biztonsági öv sem volt pl még sem szorgalmazom, hogy ne legyünk bekötve, mivel most is élünk címszóval...
Selmak07-01-2014 05:49:38 // 25539
Vehetsz pl. egy ilyet
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2014 14:50:39 // 25538
A törésteszt egy jó fogózkodó a modern autóiparnak. Lelkiismeretfurdallást csinál nekem mint felelős családfőnek, hogy nem egy 5 csillagos autóban utaztatom a családomat, holott tessék, van, meg lehet venni. És mivel biztonságról van szó, nehogy már az árba kapaszkodjak, a biztonság megfizethetetlen, ha megtehetem, kötelességem megtenni. Hogy évente max 1000km-t teszünk meg így együtt? És ha akkor történik valami? Sosem lehet az ember elég óvatos ugye. Persze nem hazugság a dolog, pont ettől gyötrő a gondolat. Az sem kifogás, hogy a környezetemben sem ismerek olyat aki komolyabb balesetben megsérült volna, hisz ez bármikor bárkivel előfordulhat. Oké, rendben, lehet holnap pont engem zúz le valaki. De akkor mit is csináljak? Vegyek túlélőbunkert? Vagy zárkózzunk be a házba? Szerintem pont annyira szélsőséges mint egy autót azért eldobni mert nem 5 csillagos. Nyilvánvaló, hogyha autót cserélek valamilyen okból, akkor a cserekor számottevő hogy amit veszek, biztonságos legyen. De önmagában ennek nem kéne oknak lenni szerintem, és nem kéne hogy lekiismereti problémát okozzon. Csak ugye akkor még kevesebben cserélnének autót.
gecsa06-01-2014 13:50:44 // 25537
ma is gyártanak autót szar töréssel.. :D
GTPeti06-01-2014 13:21:47 // 25536
"És közben csodálkozol, hogy végülis miért jobb egy modern autó?"*
Ezen tünődtem én is tegnap, mikor n-edszerre megtettük a szokott 850km-es távot az SW-vel. (*: Jó... törésteszt.)
Ezen tünődtem én is tegnap, mikor n-edszerre megtettük a szokott 850km-es távot az SW-vel. (*: Jó... törésteszt.)
gecsa06-01-2014 11:15:51 // 25535
ha ezek a kérdések merülnek fel benned, inkább vidd szakemberhez.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2014 11:10:20 // 25534
Ha meg már ketyegős. Voltunk családi kirándulni Lillafüred környékén. Hirtelen ötlet volt, menjünk a TD-vel. Na jó lustaság is volt, mert két gyerekűlést kellett volna átműteni...:-) Szóval megvolt az első családi kirándulás a retro dízellel. Szerszámot nem tettem el, csak egy liter olajat. Mondanom sem kell, bontatlan maradt az is. De hogy ez az autó mekkora királyság. Csendes, kényelmes, nagyon jó. Országúton 100-120 közt nagyon kultúráltan üzemel. Nem az a halál mindenkire aki elémkerül stílus mint a jtd, de szépen lehet vele előzni is. Nem visz bele a család ijesztgetős előzésekbe, de pont ez a jó benne. Olyan nyugalommal lehet vele autózni, hogy hihetetlen, és mégis Debrecen Lillafüred 1ó45p a 35-ös úton. Mondjuk nem volt forgalom.
A feelingje is tökéletes, tisztára mint egy időutazás. És közben csodálkozol, hogy végülis miért jobb egy modern autó? Nem találtam indokot. Egy modern autó attól jobb, hogy új? Talán. Egy újszerű régi pont ugyanolyan jó, csak élvezhetőbb. Nagy élmény volt, és azthiszem rendszeresítjük, országúton TD-vel kirándulunk ezentúl.
A Lillafüred-Eger útvonal a hegyen át külön élmény volt. Odafelé Kinga vezetett. Semmi felesleges kapcsolgatás, halkan, és mégis tempósan átsuhantunk. Szerintem egyszer sem kapcsolt 2-est, nagyából 3-masban átmásztunk a hegyen. Kapott az öreg autó egy csillagos ötöst :-)
A feelingje is tökéletes, tisztára mint egy időutazás. És közben csodálkozol, hogy végülis miért jobb egy modern autó? Nem találtam indokot. Egy modern autó attól jobb, hogy új? Talán. Egy újszerű régi pont ugyanolyan jó, csak élvezhetőbb. Nagy élmény volt, és azthiszem rendszeresítjük, országúton TD-vel kirándulunk ezentúl.
A Lillafüred-Eger útvonal a hegyen át külön élmény volt. Odafelé Kinga vezetett. Semmi felesleges kapcsolgatás, halkan, és mégis tempósan átsuhantunk. Szerintem egyszer sem kapcsolt 2-est, nagyából 3-masban átmásztunk a hegyen. Kapott az öreg autó egy csillagos ötöst :-)
FireAlfa06-01-2014 11:00:25 // 25533
Izzítógyertya csere előtt állok (1.9 jtd 8v facelift). Hogyan érdemes nekiállni? Mire figyeljek oda? Mi kell hozzá? Hideg vagy meleg motornál csináljam? Szívósort le kell vennem? Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2014 10:36:34 // 25532
Nekem Brikka van, nagyon jó :)
Föckös06-01-2014 10:33:20 // 25531
Nagyonis! De én nem offolok, szóval inkább ketyegős, mint kotyogós;-)
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2014 10:25:06 // 25530
A Brikka...majdnem olyat vettem annyi jót hallottam róla :-) Aztán Gaggia lett, nem kotyogós. Ezzel a kávé témával (is) tudnak valamit a digók. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-01-2014 22:55:32 // 25529
azt mindig kérnek a rokonok, ismerősök :) a legjobb a Bialetti a világon kotyogósban :D
PistaFR05-01-2014 22:43:43 // 25528
Ezek szerint a kávéfőző sem lehet valami nagy eresztés, ha rendszeresen kell azt is hozni :P
Köszi az infókat, meglátjuk hogy lesz. 2-3 éven belül nem valószínű a váltás, remélem addigra máshol is konszolidálódnak az árak.
Köszi az infókat, meglátjuk hogy lesz. 2-3 éven belül nem valószínű a váltás, remélem addigra máshol is konszolidálódnak az árak.
redbull9005-01-2014 21:03:46 // 25527
Jaa mondjuk ezt a "nem vigyáznak rá" ezt már én is hallottam de pl haverom bömöse onnét van eltelt fél év nem jött elő különösebb baj... szerencse vagy nem szerencse fene tudja... mondjuk én bmwt valahogy nem vennék tömeg kocsi... :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-01-2014 19:01:44 // 25526
néztünk egyszer egy új Bravo-t 1.9Mjet 2009-es az órában 135e a kompban 185e, 59-nél hasonló sztori egy ismerősöm a barom előre utalt pénzt BMW-re mire kiment másnap nem volt olyan számlaszám, szinte az összes használt autó sérült, nem vigyáznak rá stb, stb, stb....
persze biztos van ellen példa is én onnan semmit ...azaz de tésztát, kávét, kávéfőzőt rendszeresen :)
persze biztos van ellen példa is én onnan semmit ...azaz de tésztát, kávét, kávéfőzőt rendszeresen :)
PistaFR05-01-2014 14:29:13 // 25525
Északon is? Úgy beszélik, ők majdnem németek :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-01-2014 13:32:25 // 25524
a német, belga, hollandok sokkal jobbak ott szervizelik normálisan az olaszok sajna cigók ebből a szempontból...
zee05-01-2014 10:27:20 // 25523
Hátha ,nem a poti a rossz. Bár kétlem,hogy más lenne a hiba. Kontaktokat leellenőriztem már.
Manky95605-01-2014 10:13:37 // 25522
Még mindig nem normális :) enyémet már elküldtem , hogy az nem megy nullába ,csak ha elengedem a pedált .
zee04-01-2014 22:04:26 // 25521
PistaFR04-01-2014 18:44:45 // 25520
Én is olasz kocsiban gondolkodok következőnek, a franciánál csak nem rosszabbak, viszont sokkal olcsóbbak. Amúgy a mostanim is olasz, 3 évesen került át Franciaországba. :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2014 13:47:44 // 25519
sajnos nagy általánosságokban sokkal szarabb, mint itthon, olaszból való a Puntonk ezen nem cseréltek semmit max az olajat :(
redbull9004-01-2014 09:48:48 // 25518
Nem hinném hogy több autó szar lenne 50-60-100ezer kmvel. nem itthon vagyunk! :)
LacUS03-01-2014 23:54:45 // 25517
Sziasztok!
Valaki használt már ilyet? Negatív tapasztalat? EGR kiírása érdekel engem ebből igazán. EGR OFF
Valaki használt már ilyet? Negatív tapasztalat? EGR kiírása érdekel engem ebből igazán. EGR OFF
VKG231!!! (156+75)03-01-2014 23:19:25 // 25516
Annyiért azért gondolom, olyan is... Mondjuk a Breranál gyönyörűbb tárgyat nem láttam még... (Biztos azért, mert nem láttam még otto csit...)
redbull9003-01-2014 23:08:22 // 25515
Miaz a vel :D al akart lenni :D
redbull9003-01-2014 23:06:42 // 25514
Tényleg 59 olyan 80kg vel nehezebb az sw ezt még sose néztem :D Brerákat nézegettem Olaszba 5-6 ezertől € indul....
Osztrák, németbe 12 ezer euro itthon is 3 millától vannak...
Osztrák, németbe 12 ezer euro itthon is 3 millától vannak...
medcare03-01-2014 21:41:06 // 25513
Nálam a hozzá vezető csőrendszer (harmonikacső) volt lyukas, ugyanilyen hibát okozott. Örülök, hogy megtaláltad a hibát!
Alfa GT-Csaba03-01-2014 20:40:27 // 25512
De azért egy Brera szerintem jóval könnyebb mint egy 159SW ,de szerintem a 159 sedantól is
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2014 20:35:56 // 25511
jó az nem olyan nehéz plusz a 2,4-et jól lehet tolni én is arra pályázom egyébként ...az 59 is nagyon ment :P
redbull9003-01-2014 18:02:12 // 25510
tudod mit nem cserélek csövet veszek egy 59 et :DDD
bár nekem valamiért Brerára fáj a fogam kár hogy olyan irgalmatlan nehéz ..
bár nekem valamiért Brerára fáj a fogam kár hogy olyan irgalmatlan nehéz ..
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2014 17:57:30 // 25509
az 59-ben gyárilag alu :) sokan nem foglalkoznak ezzel 1x kell megvenni ...
redbull9003-01-2014 17:34:54 // 25508
na igaz :D na kezd reális lenni az ár :DDD
amúgy az előttem szólókhoz én valamiért alumíniumból csinálnám inkább ezt a turbo-cooler csövet.. majd tavasszal ilyen hidebe nincs kedvem piszkálni a kocsit, nekem addig bírja a nagynyomású slag ragasztó is :DD
amúgy az előttem szólókhoz én valamiért alumíniumból csinálnám inkább ezt a turbo-cooler csövet.. majd tavasszal ilyen hidebe nincs kedvem piszkálni a kocsit, nekem addig bírja a nagynyomású slag ragasztó is :DD
Föckös03-01-2014 17:07:45 // 25507
(mindenképpen érdemes ;-))
Bati03-01-2014 12:36:09 // 25506
CSÁ
megcsinálták!! az EGR volt a hibás az elektromágnes mechanikus része mivel szétszedhetetlen ezért nem tudom pontosan mi történt belül de a működtető pöcök nem rugózott és csak lötyögött
cseréltük 1 használtra
ettől függetlenül ki fogom irtani belőle ezt is meg a PDF -et is
ha nem túl drága a beavatkozás
megcsinálták!! az EGR volt a hibás az elektromágnes mechanikus része mivel szétszedhetetlen ezért nem tudom pontosan mi történt belül de a működtető pöcök nem rugózott és csak lötyögött
cseréltük 1 használtra
ettől függetlenül ki fogom irtani belőle ezt is meg a PDF -et is
ha nem túl drága a beavatkozás
atis_166jtd02-01-2014 18:26:50 // 25505
Vagy a patentív helyett van a bárdiban BOSAL derékszögben hajlított 50mm-es cső 1400 pénzért. Nekem van otthon 60-as elég kis ívben van hajtva. Érdemes megnézni.
Alfa GT-Csaba02-01-2014 17:40:29 // 25504
egyszerűbb patent ívet venni hozzá 2-3száz forintért és össze szabni!Hajlítani nem tudod mert egy 50mmes átmérőjű csőnek hidegen a hajtási hossza 150 mm,azért hogy ne roppanjon össze,ha derékszögbe hajtjuk ,és ezért nem férne el sehol.
Erhard 242 (Pure Energy)02-01-2014 15:54:51 // 25503
csak ha nem jó ide küld vissza ...az a nem olcsó játék...de jó hogy beraktad ez egy másik cső már is frissítettem :DDD
klikk
klikk
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?