Forum >> Dízelmánia
gecsa31-01-2014 11:36:25 // 25802
Off autó, de jól mutatja, mit lehet egy chip+súlycsökkentéssel kihozni egy autóból.. :)
Alfa GT-Csaba30-01-2014 21:17:47 // 25801
jól tudod :-) és ezért a hatalmas változtatásért biztos +1 millával drágább mint a 150 lovas ,pedig 40-100 ezer forintig ez orvosolható :-)
Manky95630-01-2014 20:43:59 // 25800
Viszont megnéztem a programot mind2nél , nagyon nagyon minimális az eltérés sőt , üzemanyag ,kért nyomaték, fő táblákban semmi eltérés nincs , lehet valami mechanikai változtatás is van.
Manky95630-01-2014 19:58:00 // 25799
helyes a megállapítás :)
Mr. Z30-01-2014 19:57:30 // 25798
1,9 TD alkatrészei nincsen valakinek? ( jó főtengely szíjtárcsa , nem horpadt dekli, szelepfedél, kormányszervó pumpa. )
redbull9030-01-2014 19:13:47 // 25797
De a GT-ben is a 170 lovas tudtommal csak gyári chippet kapott motor ugyan az.
de javítsatok ki ha tévedek.
de javítsatok ki ha tévedek.
Alfa GT-Csaba29-01-2014 21:46:50 // 25796
gt-be 2 féle motor volt dieselbe 150-170 le 16v
mreni29-01-2014 21:44:42 // 25795
147ben tuti volt,GT-re nem emlékszem
PistaFR29-01-2014 21:41:37 // 25794
147-ben és GT-ben nem volt 120 lovas 8V m-jet a végén? Egy-két évvel tovább gyártották őket, mint a 156-ot, akkoriban abból már csak a Crosswagon volt, de azt csak a 150 lovas 16V-vel gyártották.
Ferke29-01-2014 18:45:01 // 25793
Klassz lenne toluk vasarolni az o listajuk alapjan. Most utananeztem, 105le-s jtd-k mind GT1544-es sima turbosak, ehhez kepest a mareahoz hozza ezt a tipust csak...az alfahoz meg mindegyikre a 1749-es vgt turbot hozza, 105-150 le-ig, mindegyikre....
Na szoval tovabbra is kellene nekem egy motorszam-GTszam lista...:))
Na szoval tovabbra is kellene nekem egy motorszam-GTszam lista...:))
zee29-01-2014 16:27:43 // 25792
Sornégyturbóóóóó!!!!! :)
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2014 15:14:36 // 25791
A 146-nál a TI-re hozza az IHI turbot. A motorszám a 2.0TS-é :-)
Ferke29-01-2014 14:55:57 // 25790
Ez egy fokkal jobb, de azert nekik is van bajuk:) 145-osben vgt turbo, 1fele, a 146-osban 3 fele turbo...:))
mex8629-01-2014 14:27:42 // 25789
skacok!
van különbség 2.4 jtd 10V kuplungok közt? tärcsära gondolok 6os váltóhoz.
ätmérö azonos mindbe, bordaszäm is elvileg.
nekem 150es van 841C00 kódú, kérdés hogy a 136-é vagy a 140é jó lehet-e hozzá?
köszi!
van különbség 2.4 jtd 10V kuplungok közt? tärcsära gondolok 6os váltóhoz.
ätmérö azonos mindbe, bordaszäm is elvileg.
nekem 150es van 841C00 kódú, kérdés hogy a 136-é vagy a 140é jó lehet-e hozzá?
köszi!
Ferke29-01-2014 14:15:29 // 25788
Egy kis teljesitmeny-novelest a rossora, ha mar anya nem engedi eladni...beszarok, 8 azaz nyolc(!) eve nyuuuzza, es nem akar kiszallni belole!:))
Ferke29-01-2014 14:14:36 // 25787
Igen, ezt mar megtalaltam en is...az engine-kodok is furak. De azert kossz:))
'''''29-01-2014 13:44:50 // 25786
Mit szeretnél csinálni egyébként?
zee29-01-2014 12:09:01 // 25784
:) Akkor ezek szerint több sebből is vérzik ez a lista ...
Alfa GT-Csaba29-01-2014 12:02:48 // 25783
De ha a megadott teljesítmény nem egyezik ,akkor vajon a megadott szám a turbóhoz egyezik ?2002es 166ba volt már 175 lovas Mjet motor?nem hiszem,inkább 2004 -től
zee29-01-2014 11:53:17 // 25782
Ja meg 150Le-t a 99-es 2.4 JTD-re... ami 136Le valójában.
Alfa GT-Csaba29-01-2014 11:49:43 // 25781
Érdekes hogy a gt-nek 120 lovat ír
Ferke29-01-2014 10:55:16 // 25779
Igen, van ilyen verzio, es elgondolkodtato az otlet, mert azert - logikusan gondolkodva - ennek mindenkepp novelnie kell a 2tomegu elettartamat...
Ferke29-01-2014 10:51:32 // 25778
Hello fiuk, hol talalok szerintetek AR tipus/motorkod vs. garrett tipuskod parositasos garret turbo listat?
Korabban lattam mar ilyet, szerintem itt is linkelve volt, de se a guglibaratommal sem itt visszakeresve nem tanalom...:)
Kossz a helpet elore is!
Korabban lattam mar ilyet, szerintem itt is linkelve volt, de se a guglibaratommal sem itt visszakeresve nem tanalom...:)
Kossz a helpet elore is!
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2014 09:54:36 // 25777
Így van. Az enyémhez ugyanilyen kettőstömegű (a videón látszik a szám) van fix tárcsával. Eddig nem is hallottam kettőstömegű plusz rugós tárcsa verzióról Ezek szerint van ilyen is.
forrasr28-01-2014 21:36:58 // 25775
Nem hinném, hogy a közepére, hanem arra, hogy kéttömegűhöz fixes tárcsa szokott illeszkedni, rugók nélkül...
T.28-01-2014 17:56:37 // 25773
Hali. Van valakinek eladó tuningboxa 146 jtd-hez? Ha igen, légy szíves privátot írni. Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2014 15:02:05 // 25772
Bennem is vannak, sok csúnya szóval fűszerezve...most így hogy lent a váltó, és egymás mellett pihenget a két lendkerék. A blogomban leírtam, egyelőre csak reménykedek, hogy a valódi gyári cucc megoldja a problémákat. Hétvégére kiderül az igazság.
Keresgéltem, hogy melyik lendkerék mibe való, és találtam egy érdekes videót... A végén a lényeg, hogy a Stiloban milyen kuplungtárcsa megy a kettőstömegűhöz. Érdekes dolgok ezek...
Keresgéltem, hogy melyik lendkerék mibe való, és találtam egy érdekes videót... A végén a lényeg, hogy a Stiloban milyen kuplungtárcsa megy a kettőstömegűhöz. Érdekes dolgok ezek...
.......................28-01-2014 12:02:45 // 25771
persze ,hisz mást mér mint amit besziv a motor
ettől rángathat akár
ettől rángathat akár
gecsa28-01-2014 11:59:34 // 25770
nekem mindig indult nagy hidegben is izzítás nélkül.. nem kellett 4x indítózni egyszer sem..
Föckös27-01-2014 20:59:12 // 25769
azért vannak bennem bizonyos gondolatok:
amikor megvettem, cca 40 k km-el ezelőtt, akkor -11ben is beindult 4edik indításra, ám akkor (mint később kiderült) 1db izzítóm volt jó, 4 meg nem...
kompresszió? nem hiszem, inkább porlasztás gondok lesznek ott...
nade
amíg beindul, még ha nehezen is, addig én ki nem vetetem az injektorokat...
amikor megvettem, cca 40 k km-el ezelőtt, akkor -11ben is beindult 4edik indításra, ám akkor (mint később kiderült) 1db izzítóm volt jó, 4 meg nem...
kompresszió? nem hiszem, inkább porlasztás gondok lesznek ott...
nade
amíg beindul, még ha nehezen is, addig én ki nem vetetem az injektorokat...
Alfa GT-Csaba27-01-2014 20:54:25 // 25768
Köszi ,én is ezen agyaltam !!
mex8627-01-2014 20:53:13 // 25767
ez baj
nekem mikor vettem 1 gyertya volt szar, simán indult -10be is. sőt nekem melegben szarabbul indul :D
de büdösnek büdös ez is hogy legalább vmi közös legyen bennük :)
nekem mikor vettem 1 gyertya volt szar, simán indult -10be is. sőt nekem melegben szarabbul indul :D
de büdösnek büdös ez is hogy legalább vmi közös legyen bennük :)
GTPeti27-01-2014 20:52:43 // 25766
De azért nem baj, ha eggyel több ember mondja helyesen. B)
GTPeti27-01-2014 20:52:15 // 25765
Naná, hogy létezik. Egy bizonyos fordulat, vagyis nyomás esetén nyit a repedés által megvalósított szelep. Onnantól nem stimmel, amit az LMM az ECU-nak mondott.
Alfa GT-Csaba27-01-2014 20:52:03 // 25764
Nem ez volt a kérdésem lényege :-)
mex8627-01-2014 20:51:39 // 25763
nekem is van ESP
az első télen meglepődtem hogy nem tudtam a szokott módon keresztberakni :)
amúgy nem tudtam h van benne :)
az első télen meglepődtem hogy nem tudtam a szokott módon keresztberakni :)
amúgy nem tudtam h van benne :)
PistaFR27-01-2014 20:51:34 // 25762
Bakker, jöhet a kompresszió- és veszteségmérés? :(
GTPeti27-01-2014 20:51:07 // 25761
"fals" levegőt.
Németül "falsch".
Németül "falsch".
Alfa GT-Csaba27-01-2014 20:44:29 // 25760
Sziasztok.Ki van repedve az a gumi csövem ami a levegő szűrő házat köti össze a turbóval ,a lmm után ,ahol elvileg fars levegőt is szívhat a turbó!Létezik az hogy esetleg ez miatt nem tökéletes a működés és ezért rángat a kocsi bizonyos fordulattól?
0Balazs27-01-2014 16:55:29 // 25759
Na megnéztem a gyertyákat, jó mind. Kíváncsiságból lehúztam az összesről a vezetéket, és megnéztem jelez-e hibát. Aztán meglepődtem, mivel nem jelzett semmi hibát.
Ma reggel -15-ben ráizzítottam 3X, utána indítottam, sokkal szebben indult mint -7ben 1 izzítással.
Ma reggel -15-ben ráizzítottam 3X, utána indítottam, sokkal szebben indult mint -7ben 1 izzítással.
Föckös27-01-2014 13:32:40 // 25758
(a baj az, h elvileg jó az izzítás...)
.......................27-01-2014 13:02:06 // 25757
Erhard biztos tud neked,jó áron
vagy a györi Interdiesel
vagy a györi Interdiesel
redbull9027-01-2014 11:59:48 // 25756
Cr magas nyomású szivattyú
0445010007 (0986437002)
Hol tudok tömítés készletet jó áron beszerezni??
Valaki tudna nekem linkelni?
Keresem de egyszerűen nem találom a webshopokban vagy ott nem is fogok?..
Köszönöm!
0445010007 (0986437002)
Hol tudok tömítés készletet jó áron beszerezni??
Valaki tudna nekem linkelni?
Keresem de egyszerűen nem találom a webshopokban vagy ott nem is fogok?..
Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)27-01-2014 11:51:38 // 25755
Az enyém meg most van szétpakolva, úgyhogy nem tudtam kipróbálni milyen a csere injektorokkal. De van egy gyanúm..nem csak a befecskendezőrendszer számít. Persze kompresszió, miegymás, de méginkább a lendkerék is tud érdekességeket.
Hidegben mindíg volt olyan érzésem, hogy azért teker egyel többet mielőtt beindul, mert valahogy nem egyenletesen forog. Utánna az alapjárati korrekciók is elég erősek. Ez ugyanúgy megmaradt az injektorcsere után is. Dohog hidegen és bazi nagyokat korrigál minden fordulatnál. Sóval szerintem egy rossz lendkerék simán okozhat pár fordulattal hosszabb és "rondább" indítást. Mondjuk 10 tekerésnyit nem hinném.
Egyébként a TD meg egy hómenő. Vagy csak rég vezettem a jtd-t, de szerintem hóban alázza a tádé. Valószínű könnyebb az orra, jobb lehet a súlyeloszlása. A jtd is szépen gázzal/motorfékkel ívre tehető, de a szűk kanyarokban a TD valahogy pengébb. Kicsi kézifék, egy hangyányi ellenkormány, aztán negyed fordulat vissza és már egyenesben van. Plusz alul nincs akkora böszmeteg nyomatéka, így nem kell arra figyelni, hogy ki ne pörögjön a kerék. :-) Ami még jobbá teszi, a kicsi különbségek a váltóáttételekben.
Aztán még lehet erősen bejátszik a gumi is, el tudom képzelni hogy a lassan 6 éves Conti téligumik még így is alázzák az egy szezonos Vredesteint. Ez is gyanús, mert lámpától hóban úgy indultam el rendszeresen, hogy szinte állva maradtak a többiek. Ők ott szüttyögtek pörgő kerékkel.
Hidegben mindíg volt olyan érzésem, hogy azért teker egyel többet mielőtt beindul, mert valahogy nem egyenletesen forog. Utánna az alapjárati korrekciók is elég erősek. Ez ugyanúgy megmaradt az injektorcsere után is. Dohog hidegen és bazi nagyokat korrigál minden fordulatnál. Sóval szerintem egy rossz lendkerék simán okozhat pár fordulattal hosszabb és "rondább" indítást. Mondjuk 10 tekerésnyit nem hinném.
Egyébként a TD meg egy hómenő. Vagy csak rég vezettem a jtd-t, de szerintem hóban alázza a tádé. Valószínű könnyebb az orra, jobb lehet a súlyeloszlása. A jtd is szépen gázzal/motorfékkel ívre tehető, de a szűk kanyarokban a TD valahogy pengébb. Kicsi kézifék, egy hangyányi ellenkormány, aztán negyed fordulat vissza és már egyenesben van. Plusz alul nincs akkora böszmeteg nyomatéka, így nem kell arra figyelni, hogy ki ne pörögjön a kerék. :-) Ami még jobbá teszi, a kicsi különbségek a váltóáttételekben.
Aztán még lehet erősen bejátszik a gumi is, el tudom képzelni hogy a lassan 6 éves Conti téligumik még így is alázzák az egy szezonos Vredesteint. Ez is gyanús, mert lámpától hóban úgy indultam el rendszeresen, hogy szinte állva maradtak a többiek. Ők ott szüttyögtek pörgő kerékkel.
Jorjie27-01-2014 11:16:07 // 25754
4 nap nem fűtött garázsban állás után pöcc-röff, mintha nyár lenne :-)
Manky95627-01-2014 10:31:46 // 25753
Nekem ugyan úgy indul egyel nem forgat többet,pedig amióta megvan villog az izzítás :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?