Forum >> Dízelmánia
'''''22-03-2014 20:40:34 // 26302
Akkor gondolom a szett már comp által vezérelt.
Föckös22-03-2014 20:11:18 // 26301
éppen a múlt héten beszélgettem a tuning show rendezőjével, neki snow performance szett van bent, azt mondja, hogy brutál jó. van egy ilyen gyenge lupoja, 3hengerből500nm...
Föckös22-03-2014 20:08:38 // 26300
valóban. egy szarul megírt tuningnál igen...
'''''22-03-2014 19:59:15 // 26299
Itt a hivatalos leírás róla.
Föckössel mi is agyalunk a beépítésen Warbirunner kartárs meg már dolgozik rajta.
Lényeg,hogy hoz pár lovat és talán még a rendszert is hűti.
Föckössel mi is agyalunk a beépítésen Warbirunner kartárs meg már dolgozik rajta.
Lényeg,hogy hoz pár lovat és talán még a rendszert is hűti.
mreni22-03-2014 19:30:50 // 26298
ha jól kigondolt és megvalósított a project akkor kb +50% teljesítménynövekedés is megoldható füstmentesen a jtd-nél.
H.P.22-03-2014 19:05:39 // 26297
https://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4
erről kinek mi a véleménye? ez miért is jó???
erről kinek mi a véleménye? ez miért is jó???
[k i z z o]22-03-2014 18:13:13 // 26296
A motornak ahhoz, hogy elolvadjon az érzéstől, igen:)
'''''22-03-2014 18:02:34 // 26295
Ha költ rá még három kilót és bedob egy nitró rendszert,olyan 6mp-re le tudja vinni a gyorsulást egy breránál vagy 59-nél.Az elég neki? :-)
GTPeti22-03-2014 17:31:14 // 26294
SZVSZ ha vki a gyorsulást nevezi meg Alfa vásárlás előtt, az már eleve egy szuboptimális kezdet. De bízzunk benne, hogy rájön, egy Alfa sokkal többet tud ennél...
Liquid22-03-2014 17:26:39 // 26293
tuning mellett a fogyasztást nézegetni elég fura dolog. Természetesen nem a 110 helyett 118 lóra csippelést értem tuning alatt. Azonkívül ha tényleg tuningolt akkor eszetlenül kormol egy dízel, az meg szarul néz ki, de természetesen kinek a pap...
Mr. Z22-03-2014 16:39:39 // 26292
1,9 TD-n cserélt már valaki olajteknőt? Mennyire macerás?
redbull9022-03-2014 16:36:45 // 26291
meg még egy kompresszor rá :D ő venne ilyet is de dízelből azért kihozható emberibb fogyasztás tuning mellett meg nem egekig akar menni csak azért lépjen :D
redbull9022-03-2014 09:11:46 // 26289
Dízel mániás :D köszi mindenkinek át adom a tippeket! :-)
gecsa22-03-2014 07:12:11 // 26288
mindenképp dízelt akar...
Föckös22-03-2014 07:09:38 // 26287
na azért a pénztárca mérete sem mindegy, van némi difi árban a három tipusnál.
(még 1,9 is játszhat, ha van kedve költeni rá egy picit. edc16c39es 1,9est ismerünk 230lóval, füstmentesen)
(még 1,9 is játszhat, ha van kedve költeni rá egy picit. edc16c39es 1,9est ismerünk 230lóval, füstmentesen)
Liquid21-03-2014 21:53:25 // 26286
a 156-ból több kihozható mert jóval könnyebb, igaz hogy csak 175Le, de minusz 300kg.
De ha gyorsulni kell akkor egy 155 Q4
De ha gyorsulni kell akkor egy 155 Q4
mizooo21-03-2014 21:01:31 // 26285
Minden nap gyorsulni akar vele vagy mi? ;)
mreni21-03-2014 20:36:17 // 26284
egyértelműen 156 a három közül.
redbull9021-03-2014 20:26:14 // 26283
Haverom alfát akar venni és ezt a kérdést tette fel hogy melyik megy a legjobban gyorsulásra kérdezte meg végre is.... 3 autót nézegetett természetesen dízelt és kizárólag 2.4 est akar.... Szerintetek??? Én a 156 ot mondtam neki mivel az a legkönnyebb...
de viszont a Brera tetszik neki a legjobban...
156 175 LE
159 200LE
Brera 200LE
de viszont a Brera tetszik neki a legjobban...
156 175 LE
159 200LE
Brera 200LE
autoitalia21-03-2014 20:19:58 // 26282
visszatérve a tegnapira, a jétédé röfög, minden a helyén, az ePER meg kapja be...
Alfa GT-Csaba21-03-2014 20:00:18 // 26281
Porlasztó csúcs nézve volt az egyik 4 felett korrigál
B.László21-03-2014 19:56:52 // 26280
Porlasztócsúcs?
.......................21-03-2014 19:56:47 // 26279
a nagynyomású nem szállít elég gázolajat,
vagy a Rail cső végén a szabályzó nem zár rendesen,
compal menni kellene egy kört,
padlógás 3000 felett és nézni kellene a rAIL nyomást
vagy a Rail cső végén a szabályzó nem zár rendesen,
compal menni kellene egy kört,
padlógás 3000 felett és nézni kellene a rAIL nyomást
Alfa GT-Csaba21-03-2014 19:05:39 // 26278
Sziasztok .Valaki mondja már meg nekem miért rángat a a Gt-m hirtelen padlózásnál 3000 ezres fordulat fölött minden sebességbe!Most cseréltem szivó oldali csövet ami a levegő szűrő házat köti össze a turbóval ,mert ki volt repedve ,gondoltam a gond is megoldódik,de nem!Ma szétszedtem a turbót ,kipucoltam fémtisztára a geometria kar is normálisan mozog és a vákum labda is mozgatja rendesen !Turbó csöveim nem lyukasak és a vákum csövek sem !Egr-ből enni lehet annyira tiszta ,Map szenzor tiszta,LMM is tiszta !LMM-ről lehúztam a tyúkbelet mégis rángat !Pár hete próba képen raktam rá másik turbó nyomás szenzort ,azzal is rángatott.Ötleteket várok ,mert kezd a zsákom nagyon tele lenni vele!
mreni21-03-2014 17:42:02 // 26277
egy jó kevlárnál érzésre észre sem veszed,hogy nem gyári a cucc
mex8621-03-2014 16:59:38 // 26276
ha városoztok sokat, gondoljátok meg a kevlárt.
eléggé kemény lesz az indulás utána, hölgyeknek meg egészen problematikus tud lenni, valamint gondolom a lendkeréknek se vitamin hogy nem nagyon "csúszik"
legalábbis ami az én offomon volt az ilyen volt.
viszont amiért bele lett téve azt hozta, a gyári ló 170%_át átvitte, és még mindig nem kopott el az új tulajnál sem pedig vagy 80e km mögötte van húzós használati módban.
eléggé kemény lesz az indulás utána, hölgyeknek meg egészen problematikus tud lenni, valamint gondolom a lendkeréknek se vitamin hogy nem nagyon "csúszik"
legalábbis ami az én offomon volt az ilyen volt.
viszont amiért bele lett téve azt hozta, a gyári ló 170%_át átvitte, és még mindig nem kopott el az új tulajnál sem pedig vagy 80e km mögötte van húzós használati módban.
Gyula14721-03-2014 15:38:15 // 26275
Hahó jtd-sek!van valakinek tapasztalata felújított kuplung&lendkerékkel kapcsolatban?két helyet tudok ercsi és vác..ha tudtok valamit jelezzétek köszi:)!
Föckös21-03-2014 06:22:13 // 26274
tervben. ha szerencsém van, akkor április, első körben attól függ, hogy le tudom-e cserélni a progit rajta.
9-10 ezer ft körül csapják rá
9-10 ezer ft körül csapják rá
B.László20-03-2014 22:44:38 // 26273
Sziasztok! valaki rakott már kevlározott kuplungtárcsát 2.4 jtd be ?
Ha igen milyen árban van és hol csinálják ?
Ha igen milyen árban van és hol csinálják ?
WarbiRunner (Gyuri)20-03-2014 22:15:24 // 26272
Hol van az még...:-) de tervezem!
GTPeti20-03-2014 22:04:52 // 26271
Jaja, az egy "hozzávetőleges alkatrészkatalógus". :))
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2014 22:03:48 // 26270
az Eper nem szerelési útmutató aki az alapján szerel az ne csodálkozzon :)
autoitalia20-03-2014 21:54:06 // 26269
ááá, már képtelen vagyok kimenni a műhelybe. Majd holnap :)
mex8620-03-2014 21:47:10 // 26268
:)
el is röffent már?
el is röffent már?
autoitalia20-03-2014 21:44:56 // 26267
Nna. Azt hiszem rájöttem a hibára. Egyrészt én is balf.sz vagyok, na meg az ePER is hibás. Egyik este raktam össze, volt már vagy 10 óra is, nem is gondolkodtam, bekötöttem az ePER alapján. Abban azonban fel van cserélve a táp és a visszafolyó. Ha gondolkodtam volna, feltűnhetett volna, mert a CP1 visszafolyó oldali a szabályozás, így elég egyértelmű, hogy a szelep mellett lévő csonk a visszafolyóág...
itt a helyes ábra:
és itt az ePER helytelen ábrája:
itt a helyes ábra:
és itt az ePER helytelen ábrája:
autoitalia20-03-2014 21:02:05 // 26266
ez egy ilyen fajta szivattyú:
A szelep, ami van rajta, az feszkóra nyit, vagy zár? mert a 12V rajta van, ha adok gyújtást. De se így, se lehúzott csatival nem nyom, viszont ha leveszem a szivattyút, és satuban meghajtom, akkor a benne lévő gázolajat szépen kinyomja (méterekre ellövi), pedig se áram a szelepen, se tápnyomás...
Gépre rátettem, volt persze egy halom hibakód, kitöröltem, most már csak az izzitás (talán P0380) hibát dobja vissza, de az ebben a tekintetben az nem játszik.
Csak AlfaOBD-vel tudtam megnézni, a MultiEcuScan nem tud kommunikálni az ECU-val, bár a kábelt látja, de az ECU-t nem...
A szelep, ami van rajta, az feszkóra nyit, vagy zár? mert a 12V rajta van, ha adok gyújtást. De se így, se lehúzott csatival nem nyom, viszont ha leveszem a szivattyút, és satuban meghajtom, akkor a benne lévő gázolajat szépen kinyomja (méterekre ellövi), pedig se áram a szelepen, se tápnyomás...
Gépre rátettem, volt persze egy halom hibakód, kitöröltem, most már csak az izzitás (talán P0380) hibát dobja vissza, de az ebben a tekintetben az nem játszik.
Csak AlfaOBD-vel tudtam megnézni, a MultiEcuScan nem tud kommunikálni az ECU-val, bár a kábelt látja, de az ECU-t nem...
mex8620-03-2014 20:49:39 // 26265
már sokat nem kell várnod, húsvét előtt érkezem :)
gecsa20-03-2014 20:38:06 // 26264
kaposra jössz? :)
.......................20-03-2014 19:46:56 // 26263
a nagynyomásún van egy szivooldali mennyiségszabályzó
azt kellene megnézni
jtd indulás feltételei:
fordulatszám jel inditozás közben
270 bar minimum rail nyomás
akkunak rendben kell lennie
ecu nak is
immo müködni kell
comp al ezeket mind meg tudod nézni inditozás közben
azt kellene megnézni
jtd indulás feltételei:
fordulatszám jel inditozás közben
270 bar minimum rail nyomás
akkunak rendben kell lennie
ecu nak is
immo müködni kell
comp al ezeket mind meg tudod nézni inditozás közben
Buddha20-03-2014 19:28:54 // 26262
A nyomásszabályozószeleppel mi a helyzet? Először azt nézném meg aztán ki tudja!? ;-)
Manky95620-03-2014 18:54:00 // 26261
Nekem a vaktában lövöldözés eddig szinte 100% Bejött,amiket lemértek,de ebben valóban igazad van,ezek csak számok és számítások. Sok mindentol függ az a 140loero beceloztuk,de lehet csak 135ot találtunk el. Ezt csak pad mondana meg.
WarbiRunner (Gyuri)20-03-2014 18:42:39 // 26260
Az oké, viszont 4000-nél 140 ló nagyon máshogy nem jön össze, minthogy odaírsz neki 64mg-ot. SOI-val is lehet hatásfokot javítani, de az dyno pad nélkül vaktában lövöldözés. A 64mg-hoz meg nagyon szűkös a levegő. De ha van trükk amivel ez kijátszható, érdekel ;-)
Manky95620-03-2014 18:27:36 // 26259
Egy programot 100000 féle képen lehet írni ,ki hogy kéri stb.
Manky95620-03-2014 18:16:33 // 26258
EDC16C8 as vezérlő ugyanaz mint a 140lovas amit most írtam. Hogy mi jön ki belőle bele kell néznem . Este megnézek mindent, írni fogok.
mreni20-03-2014 18:09:41 // 26257
szerintem dugd gépre :)
mreni20-03-2014 18:08:18 // 26256
nyár végén járok majd feléd,úgy tűnik.
Szerinted kb mit lehet kihozni a 20v 166ból? ilyet csináltál már?
pici füsttől még azért nem ijedünk meg :D
Szerinted kb mit lehet kihozni a 20v 166ból? ilyet csináltál már?
pici füsttől még azért nem ijedünk meg :D
autoitalia20-03-2014 17:58:24 // 26255
Üdv Cartársak!
No, akkor aki jtd-ben jártas,most szedje össze legjobb tudását, vázolom a helyzetet:
Történt pedig, hogy egy barátom 1.9 jtd-jét (Fiat Stilo, de ez most azthiszem nem lényeg) egyéb okok miatt kicsit szét kellett borítani. Tulajdonképpen a szívóoldal a hengerfejig vissza lett bontva, és minden kint volt ami a hengerfej és a tűzfal között van. Hónapokig állt így az autó, aztán a héten nekiláttam összerakni. Minden szépen visszakerült, minden a helyén, azonban az autó nem indul. Az önindító forgatja, de mégsem indul. Azt hamar megfejtettem, hogy a gázolaj nem jut el a befecskendezőkig. Meg azt is, hogy a tápnyomás megfelelő, a magasnyomású szivattyú megkapja az anyagot, azonban a nyomóágon egy-két cseppnél több nem jut ki. Mivel hónapokig állt a gép így szétszedve,mindenféle leragadt fejszelepeket vizionáltam, és mivel dízel próbapadom nincs, a házi megoldást választottam, a szivattyút satuba befogva fúrógéppel meghajtottam. Szépen lőtte is a gázolajat, a vakolatot majdnem leszedte a garázsfalról, sőt kézzel hajtva is vagy másfél méterre ellövi a cuccot. Aztán visszatettem az autóba, és láss csodát, indítózok, és továbbra sem jön ki néhány cseppnél több gázolaj a nyomóágon. WTF????????? EZ ELVI ÉS FIZIKAI LEHETETLENSÉG!!!! Hát, itt tartunk most. Valakinek ötlete?
No, akkor aki jtd-ben jártas,most szedje össze legjobb tudását, vázolom a helyzetet:
Történt pedig, hogy egy barátom 1.9 jtd-jét (Fiat Stilo, de ez most azthiszem nem lényeg) egyéb okok miatt kicsit szét kellett borítani. Tulajdonképpen a szívóoldal a hengerfejig vissza lett bontva, és minden kint volt ami a hengerfej és a tűzfal között van. Hónapokig állt így az autó, aztán a héten nekiláttam összerakni. Minden szépen visszakerült, minden a helyén, azonban az autó nem indul. Az önindító forgatja, de mégsem indul. Azt hamar megfejtettem, hogy a gázolaj nem jut el a befecskendezőkig. Meg azt is, hogy a tápnyomás megfelelő, a magasnyomású szivattyú megkapja az anyagot, azonban a nyomóágon egy-két cseppnél több nem jut ki. Mivel hónapokig állt a gép így szétszedve,mindenféle leragadt fejszelepeket vizionáltam, és mivel dízel próbapadom nincs, a házi megoldást választottam, a szivattyút satuba befogva fúrógéppel meghajtottam. Szépen lőtte is a gázolajat, a vakolatot majdnem leszedte a garázsfalról, sőt kézzel hajtva is vagy másfél méterre ellövi a cuccot. Aztán visszatettem az autóba, és láss csodát, indítózok, és továbbra sem jön ki néhány cseppnél több gázolaj a nyomóágon. WTF????????? EZ ELVI ÉS FIZIKAI LEHETETLENSÉG!!!! Hát, itt tartunk most. Valakinek ötlete?
WarbiRunner (Gyuri)20-03-2014 17:48:37 // 26254
Háát ismerve a kis Garett "hajszárító" tudását az elég necces. Kb nulla légfelesleget hagytatok akkor ha jól számolom :-) Merthogy 64mg lenne 4000-nél a 140 ló. Én 10% légfelesleget azért hagynék, így 4000-nél inkább csak 130 paripa, viszont még 4200-nál is felírnám 59mg-ra, így fentebb lesz a teljesítménycsúcs (cca 136 ló). Ez persze változatlan SOI-val és max. railnyomással.
gecsa20-03-2014 16:48:45 // 26253
lejavítottam a blogban erre.. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?