a leragadó egr csak egy dolog...
a recirkuláltatott meleg kipuffgázt szivja vissza a rendszer,oxigéndús levegő helyett,ami nyilván nem eredményez tökéletes égést.
a 166omon ez tökéletesen megfigyelhető volt,részterhelésen alacsony (1700-1900) fordulatszám körül csinálta csak.. másik egr-el próbálva is detto ez volt,mig egr nélkül,zéró füst(egyébként sem okádta a füstöt, de látható volt)
Forum >> Dízelmánia
mreni28-11-2014 18:21:12 // 27652
dev16628-11-2014 18:10:59 // 27651
hol itt a visszacsatolás?
dev16628-11-2014 17:55:16 // 27650
persze, h nem. maga a leragadó EGR okozza a füstöt azzal, hogy nyitva marad, amikor nem kéne és oxigénben szegénnyé teszi a beszívott levegőt, ahhoz képest, amivel az ECU számol, aminek túldúsítás és így korom lesz a vége.
mreni28-11-2014 16:38:52 // 27649
Vagy nem... Melegben látható a kulonbseg egr-el es egr nelkul,füstben....
DieselManiaco(NagyVad)28-11-2014 15:18:11 // 27648
még annyit tennék hozzá amire hirtelen nem gondoltál,hogy a levegőztetett EGR esetében a szívócsőben a nyomások hogyan is uralkodnának ha az egyik fele szabad levegőn van...félnék azért egy kicsit hogy leesik a turbonyomás Gyuribácsi:) a levegőztetést feltöltött ágba kéne kötni hogy a turbo ne kifelé dolgozzon.:)
.......................28-11-2014 15:12:21 // 27647
Az egr csak részterhelésen nyit,és csak 3000 ford alatt
Ha ott neked kormol a motor akkor ott nagy baj van
És nem az egr a mumus
Az okot kell megszüntetni a kormolást
Ha ott neked kormol a motor akkor ott nagy baj van
És nem az egr a mumus
Az okot kell megszüntetni a kormolást
Hardy28-11-2014 14:51:39 // 27646
Ez egy qrva jo ötlet. Tökéletesebb lenne az égés mert nem kormot szív es soha nem menne tönkre. Vagy ha nem a légszűrobe kötnének hanem csak egy kis csövet raknank ra arra meg egy kismotorokon használt sportlegszurot tennénk es azon keresztül szívná a levegőt.
.......................28-11-2014 12:25:26 // 27645
Az új 2,0 jtdm en már az újabb Dellorto EGR van
az már több kivezetéses ,
De aláírom a szoruló EGR nagyon fura hibákhoz vezet
Köhög füstöl leáll a motor ,átverős hibák
az már több kivezetéses ,
De aláírom a szoruló EGR nagyon fura hibákhoz vezet
Köhög füstöl leáll a motor ,átverős hibák
WarbiRunner (Gyuri)28-11-2014 09:57:41 // 27644
Ja, nem, nem ennyit...:-) Még korábban az jutott eszembe, hogy mi volna, ha simán tényleg falsot szívna az autó az egr-nél? Vagyis minden működik program szerint, csak épp a kipufogóba felejtenénk el bekötni. Helyette véletlenül a légszűrőhöz lenne bekötve. Elméletileg minden tökéletesen működne. Az ecu is elhinné, korom sem jutna be, szűkítő se kéne...
WarbiRunner (Gyuri)28-11-2014 09:53:16 // 27643
Úgy ahogy vissza van az csatolva, de ettől a helyzet nem jobb :-)
A dolog az elvárt levegőmennyiségen alapszik. Van egy táblázat ezekkel az elvárt mennyiségekkel. Amint ehhez képest légfelesleg van, az ECU elkezdi nyitni az EGR-t.
Ekkor ugye ha úgy nézzük "falsot" szív a motor, vagyis az EGR-en keresztül bejutó levegőt (ami sajnos nem levegő) nem méri meg a LMM. Így az ECU csak azt látja, hogy az EGR nyitásával csökken a légfelesleg.
Normál esetben a csökkenő légfelesleggel csökken a nyitás, végül eléri az elvárt levegőmennyiség táblázat értékét, és akkor bezár az egér.
Szóval ha úgy nézzük a nyitás %-os értéke tökmindegy.
Ha viszont nem működik a rendszer, pl szorul, az megzavarja az egészet. A pontos algoritmus nem tudom, de valószínű hogy PID szabályzás. Az viszont ha jól sejtem megpróbálja "erőltetni" ami nem megy. Teát pl normál esetben kinyit 30%-ra az egr és onnan folyamatosan záródva csökkenti a levegőt a táblázat értékére.
Ha szorul a cucc, és 30% kivezérlésnél csak azt látja hogy nem megy lefelé a légfelesleg, akkor kinyit jobban, amíg el nem kezd csökkenni a levegő.
Oké, csak akkor meg nagyon elkezd csökkenni, szerencsétlen zárná be, de persze arra sem megy úgy ahogy kéne, jól lemegy a légfelesleg a táblázat értékek alá, akár a füstölési határig. Ekkor kormol, persze, közben az ecu küzd, hogy zárjon már be az egér.
Normál esetben egy 404-es hibát azért betárol, mert az ecu látja hogy nem tudja tartani az elvárt légmennyiség jelet.
No ennyit az egr-ről :-D
A dolog az elvárt levegőmennyiségen alapszik. Van egy táblázat ezekkel az elvárt mennyiségekkel. Amint ehhez képest légfelesleg van, az ECU elkezdi nyitni az EGR-t.
Ekkor ugye ha úgy nézzük "falsot" szív a motor, vagyis az EGR-en keresztül bejutó levegőt (ami sajnos nem levegő) nem méri meg a LMM. Így az ECU csak azt látja, hogy az EGR nyitásával csökken a légfelesleg.
Normál esetben a csökkenő légfelesleggel csökken a nyitás, végül eléri az elvárt levegőmennyiség táblázat értékét, és akkor bezár az egér.
Szóval ha úgy nézzük a nyitás %-os értéke tökmindegy.
Ha viszont nem működik a rendszer, pl szorul, az megzavarja az egészet. A pontos algoritmus nem tudom, de valószínű hogy PID szabályzás. Az viszont ha jól sejtem megpróbálja "erőltetni" ami nem megy. Teát pl normál esetben kinyit 30%-ra az egr és onnan folyamatosan záródva csökkenti a levegőt a táblázat értékére.
Ha szorul a cucc, és 30% kivezérlésnél csak azt látja hogy nem megy lefelé a légfelesleg, akkor kinyit jobban, amíg el nem kezd csökkenni a levegő.
Oké, csak akkor meg nagyon elkezd csökkenni, szerencsétlen zárná be, de persze arra sem megy úgy ahogy kéne, jól lemegy a légfelesleg a táblázat értékek alá, akár a füstölési határig. Ekkor kormol, persze, közben az ecu küzd, hogy zárjon már be az egér.
Normál esetben egy 404-es hibát azért betárol, mert az ecu látja hogy nem tudja tartani az elvárt légmennyiség jelet.
No ennyit az egr-ről :-D
Kócosw28-11-2014 07:16:32 // 27642
Az hagyjan hogy a levegöt, de a koplett szivooldalt televagja retekkel.Tavasszal nekem is prgram az EGR reptetese, meg a komplett szivo oldal pucolasa...
Föckös28-11-2014 06:07:59 // 27641
a nagy baj, hogy a turbo geo vezérlése is nulla visszacsatolással működik, fogalmunk sincs, hogy valójában mennyire szűkít...
én egyébként azért falazom le, mert bármennyire is lenne új egr, ha vennék, eszembe sem jut kipufogógázzal rontani a beszívott levegő minőségét ;-)
inkább javítanék rajta némi víz befecskendezéssel, de ez megint olyan dolog, ami eltolódik jövő évre...
én egyébként azért falazom le, mert bármennyire is lenne új egr, ha vennék, eszembe sem jut kipufogógázzal rontani a beszívott levegő minőségét ;-)
inkább javítanék rajta némi víz befecskendezéssel, de ez megint olyan dolog, ami eltolódik jövő évre...
dev16627-11-2014 23:39:14 // 27640
:)) Az EGR szelep vezérelve van, nem szabályozva, vagyis nincs visszacsatolás. Ez igaz a vákuumszelepes és az elektromechanikus változatokra is. A motorvezérlőnek fogalma sincs róla, h a szelep mennyire van nyitva, csak azt tudja, h az ő általa adott vezérlőjelek szerint hogy kéne éppen állnia. Mivel a szelep szorul, leragad a valós pozíció és az elvárt között jelentős különbségek vannak (akár 100%) és pontosan ez okozza az EGR panaszokat. Ha lenne visszacsatolás a mért, valós pozíció alapján korrigálhatna a beavatkozójelen az ECU, ha szorul a szelep, de így nincs rá mód. Ezért mondom, h a jó EGR szelep az új EGR szelep, a többi valamennyire pontatlan, ezért falazza le mindenki.
A fes/mes-ben az elvárt pozíciót látod (%-ban mérve), nem a valósat, vagyis gyakorlatilag semmit. A rosszul működő EGR szelep legjobb ellenőrzési módszere a kipufogó figyelése menet közben. Az alacsony fordulaton, főleg váltások után keletkező enyhe szürkés füstgomolyag a kezdődő EGR hiba jele. Ez persze el tud fajulni és akkor a tünetek is markánsabbak (sok füst, rángatás, magas fogyasztás).
A fes/mes-ben az elvárt pozíciót látod (%-ban mérve), nem a valósat, vagyis gyakorlatilag semmit. A rosszul működő EGR szelep legjobb ellenőrzési módszere a kipufogó figyelése menet közben. Az alacsony fordulaton, főleg váltások után keletkező enyhe szürkés füstgomolyag a kezdődő EGR hiba jele. Ez persze el tud fajulni és akkor a tünetek is markánsabbak (sok füst, rángatás, magas fogyasztás).
Liquid27-11-2014 22:39:19 // 27639
egy kábel kell meg 1 perc hogy visszarakjam a full gyári programot :)
.......................27-11-2014 22:25:39 // 27638
Majd lesz,
Ha ők lépnek mi is lépünk
Ha ők lépnek mi is lépünk
'''''27-11-2014 21:32:47 // 27637
Fogalmam sincs hol van.Gyári cucc.159-hez volt rendelhető a gyártól.
csokagm27-11-2014 21:04:38 // 27636
Nem webasto akkor ugye?:)
12v-re van dugva? Gondolkozom én is valamin, mert nem melegszik gyorsan be a gép.
12v-re van dugva? Gondolkozom én is valamin, mert nem melegszik gyorsan be a gép.
Hardy27-11-2014 19:26:10 // 27635
Ja es mindenkinek van hozza programja hogy ki meg visszairogassa. Sajnos mióta online a vizsga egyre kevesebb az amit meg lehet oldani illetve aki bevalalja a bírságot meg a vizsga engedélyt. Lehet feletek meg megy az okosba de felénk sajnos nem nagyon. Van jo par teherautom es szívom a fogam rendesen. Volt olyan hogy a kapuba kifelé ujra lemuszakiztatta az NKH.
Hardy27-11-2014 19:17:57 // 27634
Miért honnan tudod hogy rosszul? :-) terhelesnel gázfröccsnél hány százalékon áll. Milyen gyorsan megy vissza illetve fel illetve lezar e teljesen.
'''''27-11-2014 18:43:39 // 27633
Előfűtés.
Nekem is van.Nálam 2-300méter után már érezhető és ez tényleg nem kamu. :-)
Nekem is van.Nálam 2-300méter után már érezhető és ez tényleg nem kamu. :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2014 18:42:24 // 27632
A gyárira gondoltam :-) Azt sejtettem hogy már az is egész más. Viszont ha tudod a valós gyári IQ- t 4000-nél, abból arányosan tudsz következtetni arra, hogy épp kb hány lónál jársz.
Balu...27-11-2014 18:14:29 // 27631
Nekünk kb 30másodperc alatt 20fok van a kocsiban. :)
(van benne valami elektromos izé ami a fülkét felfűti 20fokra amég bemelegszik a motor, így viszont a motor is hamarabb melegszik)
(van benne valami elektromos izé ami a fülkét felfűti 20fokra amég bemelegszik a motor, így viszont a motor is hamarabb melegszik)
Föckös27-11-2014 17:47:38 // 27630
A tied lehet, de az enyém csak 99foknál kezd el dolgozni ;-)
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2014 15:20:44 // 27629
Nézd meg ai IQ-Temp limitert is, nekem az még lentebb veszi, így az enyém 47.8mm3-el 105 ló. Nem véletlenül 51?
Ha csak annyit be tudsz tolni fordulaton mint Ákos a lenti logban, már 200 ló felett jársz. Ha 51mm3-rel számolok, akkor az a 75mm3 4200-nál 216 paci körül van.
Persze ha az időzítés is jó.
Ha csak annyit be tudsz tolni fordulaton mint Ákos a lenti logban, már 200 ló felett jársz. Ha 51mm3-rel számolok, akkor az a 75mm3 4200-nál 216 paci körül van.
Persze ha az időzítés is jó.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2014 15:11:52 // 27628
Ezt meg most nézem..köszi, az ilyen infó jó infó :-) Ebből az jön le, hogy 1.5Bar-on 22lb/min amit ez a turbo valójában tud. Meg ne kérdezd miért ilyen hülye mértékegységben adják meg :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2014 14:55:52 // 27627
Milyen az a wg turbo pontosan? Megnéznéd nekem? :-)
Egyébként nekem is nagyon lassan melegszik városban, de ez mindig így volt.
Egyébként nekem is nagyon lassan melegszik városban, de ez mindig így volt.
mreni27-11-2014 14:38:47 // 27626
nem járok mostanság,de a kiolvasás és a feltöltés technikailag megoldott,sőt le is mentettem a gyári rpogramot a 66rról és a marea-ról is :)
Föckös27-11-2014 14:34:04 // 27625
(filctoll:-))
nem jársz pesten?
kiolvassuk, aztán majd megírj a mester, amikor kéred.
addig meg kiütöm az egr-t neked
nem jársz pesten?
kiolvassuk, aztán majd megírj a mester, amikor kéred.
addig meg kiütöm az egr-t neked
mreni27-11-2014 14:27:36 // 27624
nekem is meg kéne irni,de most a kuplung projekt lesz,ha le tudom rakni egy kicsit az autót és lesz időm rá :D
Ákossal konzultálunk már erről egy ideje,de ilyen kuplunggal fölösleges.
Max az egr-t lehetne kiirni addig belőle,mert kivilágitja a szemem a check engine :D
Ákossal konzultálunk már erről egy ideje,de ilyen kuplunggal fölösleges.
Max az egr-t lehetne kiirni addig belőle,mert kivilágitja a szemem a check engine :D
mreni27-11-2014 14:25:24 // 27623
hogy nézné már? ne nevettess :D
dev16627-11-2014 14:23:32 // 27622
az egyik féltengelyem is haldoklik, szóval ennek most nem örülne :))
Föckös27-11-2014 14:22:17 // 27621
gyere, azt megírjuk Ákoskával ;-)
dev16627-11-2014 14:16:32 // 27620
mindegyik JTD csigája változó geometriás, kivéve a visszabutított motorok, ilyen van a lybrában, néhány fiat-ban, de csak az első generációig.
Ha gyári lenne a progid, akkor is más lenne, mint az enyém, mert az enyémnek alul szinte semmi ereje, nem olyan mint egy 136 pacis 166.
Ha gyári lenne a progid, akkor is más lenne, mint az enyém, mert az enyémnek alul szinte semmi ereje, nem olyan mint egy 136 pacis 166.
Föckös27-11-2014 14:03:46 // 27619
????? készült 2,4es motor wg turbóval??
8km normális, 12 már nem annyira.
a progi meg biztosan más, ilyen, kb eddig 30szor módosított progi nincs más autóban :-)
hát ja, a menő chiptunerek a megrendelők autóin kísérletezgetnek, én meg a sajátomon :-)
8km normális, 12 már nem annyira.
a progi meg biztosan más, ilyen, kb eddig 30szor módosított progi nincs más autóban :-)
hát ja, a menő chiptunerek a megrendelők autóin kísérletezgetnek, én meg a sajátomon :-)
dev16627-11-2014 14:00:23 // 27618
tervben van, mert a korábbi turbó hordta az olajat rendesen. Csak az para, hogy az összes magasnyomású csövet meg kell bontani a szívósor levételéhez, ilyen műveletet pedig nem szeretnék magam csinálni.
az én Lybrámban majdnem ugyanaz a motor van, mint a te 66-osodban, csak kis turbóval (és nincs változó geo) és más progival. A mostani időben 8-12km kell városban, mire eléri 85 fokot a víz. sztem ez nem normális, pedig új a termosztát és nem hűl vissza.
az én Lybrámban majdnem ugyanaz a motor van, mint a te 66-osodban, csak kis turbóval (és nincs változó geo) és más progival. A mostani időben 8-12km kell városban, mire eléri 85 fokot a víz. sztem ez nem normális, pedig új a termosztát és nem hűl vissza.
Föckös27-11-2014 13:22:21 // 27617
pucoltál már szívósort? :-)
én igen, eltartott egy darabig.
aztán lefalaztam az egr-t, és a tubro geo problémáim is megszűntek pár száz km után.
az enyém konkrétan semmivel sem melegszik be lassabban.
mondjuk sokat fogyaszt, de az azért van, mert lomha, egyszerűen nem akar 87-88 mm3 fölé menni füstmentesen :-)
én igen, eltartott egy darabig.
aztán lefalaztam az egr-t, és a tubro geo problémáim is megszűntek pár száz km után.
az enyém konkrétan semmivel sem melegszik be lassabban.
mondjuk sokat fogyaszt, de az azért van, mert lomha, egyszerűen nem akar 87-88 mm3 fölé menni füstmentesen :-)
dev16627-11-2014 12:25:35 // 27616
két okból sem: egyrészt ez Magyarország, ahol minden meg lehet oldani "okosba". Másrészt az EGR-t leválasztó fém lapot kb. 5 perces munka eltávolítani.
dev16627-11-2014 12:23:27 // 27615
ok, de mit néztél? honnan tudod, hogy jól működik?
Hardy27-11-2014 12:17:32 // 27614
Majd jövőre ha nézik műszakin ezeknek a működését akkor lesz a fejvakarás igazából.
Hardy27-11-2014 12:15:13 // 27613
Sokáig úgy mentem vele tökéletesen működött nemrég raktam vissza. FES sel néztem. Ugy működik ahogy kell.
dev16627-11-2014 11:54:34 // 27612
A másik (ős)JTD-men én is lefalaztam az EGR csövet, mert a vákuumos EGR-nél nincs módszer a beragadó szelep javítására. Szelepet szétszedni nem lehet, a bontott ugyanúgy rossz, új pedig nincs. A fogyasztás azonnal 1-2l-rel csökkent és az alacsony fordulaton keletkező füst eltűnt, cserébe még lassabban melegszik be a víz.
Amiken viszont elektromomechanikus szelep van (EURO3 és felette), ott érdemes felújítani, mert olcsó, gyors művelet és ha rendesen működik a szelep, akkor azért nem olyan borzasztó dolog ez az EGR szabályozás. Ez az EGR ellenes beidegződés abból a tapasztalatból származik, hogy az EGR szelepek szorulnak, rosszul működnek, ami az esetek többségében igaz, ezért füstöl a gép, sokat fogyaszt és lomha, de lehet tenni ellene.
Amiken viszont elektromomechanikus szelep van (EURO3 és felette), ott érdemes felújítani, mert olcsó, gyors művelet és ha rendesen működik a szelep, akkor azért nem olyan borzasztó dolog ez az EGR szabályozás. Ez az EGR ellenes beidegződés abból a tapasztalatból származik, hogy az EGR szelepek szorulnak, rosszul működnek, ami az esetek többségében igaz, ezért füstöl a gép, sokat fogyaszt és lomha, de lehet tenni ellene.
dev16627-11-2014 11:46:45 // 27611
Próbáld ki szűkítő nélkül, akkor kiderül, h segített-e a tisztogatás.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2014 10:04:11 // 27610
Szintén AO fórumos forrás:
érdemes az injektor korrekciót 5-ösben 2000 1/min fordulaton egyenletes haladás mellett is logolni. Ha így +-1.5-ön belül van, akkor minden okés.
Egyébként nem hülyeség, mert ugye a lendkerék is képes korrekcióra kényszeríteni az ECU-t, főleg alapjáraton. Ezzel én már elszórakoztam egy keveset :-)
Másik AO fórumos aranyszabály:" 2 fölött gyanús, 3 fölött bizonyított, 4 fölött tény"
érdemes az injektor korrekciót 5-ösben 2000 1/min fordulaton egyenletes haladás mellett is logolni. Ha így +-1.5-ön belül van, akkor minden okés.
Egyébként nem hülyeség, mert ugye a lendkerék is képes korrekcióra kényszeríteni az ECU-t, főleg alapjáraton. Ezzel én már elszórakoztam egy keveset :-)
Másik AO fórumos aranyszabály:" 2 fölött gyanús, 3 fölött bizonyított, 4 fölött tény"
Föckös27-11-2014 06:17:23 // 27609
az biztos, két hete néztem egy eladó autót volt egy laza -5 és +5 mm3 korrekció melegen...
egr felújítani? újat venni?
(eltévedtem én itt, vagy csak én nem akarom a kipufogógázzal etetni a motort...:-))
le kell falazni, ki kell írni, ennyi.
Balu, ezt is meg tudjuk oldani, egr falazólapok gyártás alatt 8-10V és 16-20V motorokhoz is, rendeltem pár darabot, hát töredéke az ebayos 13-15 eurós árnak.
Persze a sajátom még a régi jó igazi "békebeli" kézzel készült, seleniás dobozból fajta :-)))
Remegés, na ezért neki ne állj injektorokat felújíttatni!
(egyébként egr is okozhatja, valóban)
egr felújítani? újat venni?
(eltévedtem én itt, vagy csak én nem akarom a kipufogógázzal etetni a motort...:-))
le kell falazni, ki kell írni, ennyi.
Balu, ezt is meg tudjuk oldani, egr falazólapok gyártás alatt 8-10V és 16-20V motorokhoz is, rendeltem pár darabot, hát töredéke az ebayos 13-15 eurós árnak.
Persze a sajátom még a régi jó igazi "békebeli" kézzel készült, seleniás dobozból fajta :-)))
Remegés, na ezért neki ne állj injektorokat felújíttatni!
(egyébként egr is okozhatja, valóban)
Hardy26-11-2014 21:45:56 // 27608
En tisztitottam azota 50000 km t mentem vele. Nekem hasznalt csak rendesen meg kell csinalni. Meg kapott egy szukitőt.
Ha nagy a korrekcio kopott az injektor vagy a henger. Fel szoktak ujítani az injektort. 20000 korul per db. Nekem azt mondtak egy injektor szervizbe mig tud koorigalni addig nincs nagy gond. Persze realis hatarokon belűl.
Ha nagy a korrekcio kopott az injektor vagy a henger. Fel szoktak ujítani az injektort. 20000 korul per db. Nekem azt mondtak egy injektor szervizbe mig tud koorigalni addig nincs nagy gond. Persze realis hatarokon belűl.
dev16626-11-2014 20:43:25 // 27607
Sokszor volt ez téma már itt, úgyhogy nem írnám le újra. Olvasd ki a mind az öt injektor korrekcióját hidegen, melegen alapjáraton, lehetőleg, amikor éppen erősen remeg vagy ingadozik az alapjárat. Másold ide a grafikonokat és az eredmények függvényében tovább kutakodunk.
Az EGR-t cserélni kell (25-40e) vagy felújítani (10-12e), a tisztításnak legfeljebb placebo hatása van.
Az EGR-t cserélni kell (25-40e) vagy felújítani (10-12e), a tisztításnak legfeljebb placebo hatása van.
Balu...26-11-2014 20:34:56 // 27606
na lássuk:
kell egy ecu scan, hogy kiderüljön milyen az injektor korrekció, ha kell azt megcsinálják.
Mit takar a javítás, mit csinálnak olyankor?
Mitől tud rosz lenni a korrekció? Mit lehet tenni, hogy ne legyen rossz?
gondoltam egyébként az egr re is, mert azt olvasgattam, hogy azt illik takarítani időnként.
kell egy ecu scan, hogy kiderüljön milyen az injektor korrekció, ha kell azt megcsinálják.
Mit takar a javítás, mit csinálnak olyankor?
Mitől tud rosz lenni a korrekció? Mit lehet tenni, hogy ne legyen rossz?
gondoltam egyébként az egr re is, mert azt olvasgattam, hogy azt illik takarítani időnként.
dev16626-11-2014 20:13:28 // 27605
az enyémen (2.4 20V) egyértelműen érezhető, h amikor magasak a korrekciók, akkor remeg a kormány és kasztnin is érezni + hidegen néha elmozdul 1-2 mp-re az alapjárat. Amikor sikerült tartósan 2 alá vinni a korrekciókat, akkor a járása kisimult. Meg azt se felejtsük el, hogy ez a legegyszerűbben és legolcsóbban vizsgálható hibaok. Ne cseréltessünk már szegénnyel lendkereket vagy tartóbakokat vaktában :))
.......................26-11-2014 20:05:23 // 27604
Szerintem nem azért csinálja,0,5 …0,8 ös alapjárati korekcióknál is néha csinálja
Néha nem
Amitől javult az Autópálya 180 al tartósan
Amitől romlik : a sok városi tötnymörgés
Néha nem
Amitől javult az Autópálya 180 al tartósan
Amitől romlik : a sok városi tötnymörgés
Balu...26-11-2014 20:02:06 // 27603
valami chip van benne, azt hiszem a szamosinál csinálták és azt mondta az eladó, hogy bissza csinálják ha akarom de egyenlőre még annyira új és a tapasztalataim sincsenek meg, valamint azt sem tudom mit csinál ez a chip pontosan.
na meg így 240paci nyerít ha odalépünk neki.... :)
na meg így 240paci nyerít ha odalépünk neki.... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?