Forum >> Dízelmánia

dev16626-11-2014 19:57:08 // 27602
nem normális, de teljesen tipikus. A legvalószínűbb, hogy magas injektorkorrekciók okozzák ezt a jelenséget (az injektorok kopása/koszolódása miatt). FiatECUscan (FES)-nel ki kéne olvasni, mielőtt bármit is csinálnál vele.

u.i.: Az 5 hengeres járása újkorában finomabb, mint a 4 hengeresé.
Föckös26-11-2014 19:52:00 // 27601
fiat ecuscan:-)

áhh mindegy is.
na mint új srácnak mondom a lényeget:

Jó gyorsan bejelentkezel hozzám, kiolvasom az ecut, Ákoska megírja a chipet, én visszatöltöm, lediagoljuk, kifizeted, örülsz:-))
Föckös26-11-2014 19:50:02 // 27600
( enyémben sincs )
Balu...26-11-2014 19:26:12 // 27599
Arra gondoltam már én is, hogy az 5henger miatt ez normális is lehet, csak nem vagyok benne biztos, nem értek hozzá.
Balu...26-11-2014 19:21:43 // 27597
Szia Föckös!
Az, hogy 800 vagy 810, vagy 830 az csak méréssel derül ki, nem nagyon tudom az óra alpján pontosan meghatározni.
Persze, hogy tudok fes-sel logolni.....
mi az a fes? :)
.......................26-11-2014 17:32:45 // 27596
A 10 szelepesben van kiegyensúlyozó tengely ,a 20 V multijetben már nincs
Föckös26-11-2014 17:06:42 // 27595
hát az enyémre kitehetnél egy pohár vizet.
ellenben mjet-ben láttam olyat, ami nem volt túl egyenletes.
Föckös26-11-2014 16:58:48 // 27594
na igen, csak nem érem el az 1200at, 1100 fölé nem megy folyamatosan sajna.

53,5 mm3 a gyári nyomaték limiter 4000nél
Föckös26-11-2014 16:50:22 // 27593
Üdv új tag!
830 körül kéne lennie, tudsz logolni fes-sel?
.......................26-11-2014 16:50:14 // 27592
A 800..850 az jó alapjárat,
Az hogy remeg az ilyen,
Lehet kettőstömegű csere megoldja,nem tudom
Egy pár 5 hengeres tulajnak ilyen ám
Föckös26-11-2014 16:48:46 // 27591
nice results, főleg iq tekintetben.
neked is 3750nél kezd elfogyni a levegő.
Ákoska, tudsz küldeni egy 1,9es logot nekem, ugyanilyet?
Láttam valamit, és kiváncsi vagyok.
Manky95626-11-2014 16:13:05 // 27590
GT2256v

1,27 baron , 1,5 baron.
Balu...26-11-2014 14:47:23 // 27589
Sziasztok!

A 2,4 JTDM milyen alapjáraton üzemel?
Amiatt érdekes, mert a pók 800körül ketyeg, kicsit néha mint ha ingadozna is de ami a legzavaróbb, hogy rázkódik is, olyan a járása mint ha nem egyenletesen járna.
ha kicsit növelem a fordulatot akkor kisimul, ezért gondolnám, hogy az alapjárati 800fordulat az kevés lehet.
Valakinek van valami elképzelése?
WarbiRunner (Gyuri)26-11-2014 11:53:16 // 27588
Egyébként comp map nélkül is nagyjából látszik, hogy mit tud elméletileg a kompresszor oldal. A 2056-osé ezer helyen fent van.

GT2259

GT2252

A turbina oldal uganannak tűnik. Valahol a kettő között lesz a 2256. Persze jó lenne a saját ábrája, de az valószínű, hogy 1.5Bar-on jön a maximum, fölötte semmi értelme egyiknek sem, csak leszakad az áramlás a lapátról. És igen, inkább 27lb/min, ami neked 4000-nél max 1200mg levegő.
Ennél több infó meg nem kell, hiszen méréssel ugyanitt vagy csak még el se számolod mint én :-)
WarbiRunner (Gyuri)26-11-2014 11:42:38 // 27587
Jahh..igen, a levegőnél 4 hengert számoltam...benéztem :-)
Igen, akkor 1200-1300 közt lehet a max.
Az 1100 meg simán kevés :-( A 88mm3 hány lónak felel meg? Avagy a 140 lovas 2.4 10v mennyi mm3-t kap 4000-nél gyárilag?
Föckös26-11-2014 11:13:55 // 27586
o Gyurikám, ha lenne compressor map, akkor már régen normálisan meg lenne írva az autóm.
Sehol nem találok...
Pedig 2256v a csiga, 140/150 és 175/185 lovasnál is.

230 lóig nagyjából királyság, a baj, hogy fordulaton már erősen korrigálnom kéne a nyomást, de compressor map nélkül ez igen nehéz.

1400 mg lehet, hogy kitolható, csak nem 5 hengerre.
1080-1100 körüli, amit tud most. Peakben 1400 is, akár, de az nem számít.
20 szelepesen picit többet (cca 100al), gondolom a szelepek száma miatt, jobb az airflow.

injektorral semmi gond, ha 4 hengerre tudja melegedés nélkül a 230 lovat, akkor nem lehet az olyan rossz.

Sajna 87-88 mm3nél megállok, igaz, nem tédéí, no smoke ;-)
WarbiRunner (Gyuri)26-11-2014 10:54:31 // 27585
Hát de most mééé...
2256 a gyári turbo a 10v-n? Annak konkrétan nem találom én sem a comp map-ját, de 2259-est (aminek a kilépő átmérője 3mm-rel nagyobb) és 2056-ost lehet találni. Mindkettő azt sugallja, hogy 30lb/min-ig elmegy az a turbo valahol 1.5 Bar körül.
1400mg levegő szerintem kitolható belőle még fordulaton is, legalábbis a fentiek alapján. Az 98mm3-hez ideális. Az meg már bőven az a szint nem?

Az injektor meg mondom hogy gyorsabb is mint az m-jeté, már ha a 10v-ben is a 119-es végű van. Innentől már csak az időzítésen múlik, hogy a sok mm3-ből sikerül e lóerőt csinálni, vagy csak melegedni fog az egész :-)

Mellesleg az AO fórum királyság...csak még mindig nem kaptam megerősítő e-mailt, így a csatolmányokat nem látom. Pedig már kétszer írtam nekik. Mindegy, majd újra regelek :-)
Föckös26-11-2014 07:05:09 // 27584
kicsit bebambiztam ao fórumon tegnap, hát...
10v gyári injektorokkal, gyári cp1es pumpával, gyári turbóval, 230ló. mivvaaan?
cf2 136 lovas gt2256 turbóval 178,8 paci
KERÉKEN

hüpp, Ákoska szedjük össze magunkat!
'''''24-11-2014 19:38:30 // 27583
Két ünnep között jöttök Komlóra?Összefuthatnánk és kipróbálhatnád az új vasat is. :-)
SzJanos24-11-2014 18:05:06 // 27582
Teszt alatt az ÖMW max motion diesel. A hangja aegészen kellemes volt az eddigi 100km alatt, a továbbiakról majd beszámolok.
Föckös24-11-2014 11:57:26 // 27581
mondom, h céges, a furgon helyett, na az is igaz, h nem sokáig lesz 116 lovas ;-)
'''''24-11-2014 10:32:54 // 27580
Jól élünk ám! Kuplung helyett kocsi! :-)
Föckös24-11-2014 05:59:36 // 27579
persze, h megvan, csak ez a kuplung sem túl jó... azt hiszem, h nem a tárcsával lesz baj, hanem kevés a nyomóerő.
cégesnek vettem egy stilo kombit, tgk.
'''''23-11-2014 19:04:25 // 27578
Most ezt kinek vetted?A 66-os megvan még?Fiat ...?
Föckös23-11-2014 18:25:06 // 27577
Koncz Robitól, saját autó volt. Bementem volna tényleg, de akkora rohanásban voltunk, hogy na...
Délben találtuk ki, hogy megnézzük, aztán letéptünk érte, hoztunk pénzt is, aztán nem tudtuk otthagyni a kocsit.
Fél hatkor indultam vissza, az asszony azt sem tudta, hogy hol vagyok:-)
ASR1623-11-2014 16:03:01 // 27576
Köszi a javaslatot, ha nem lesz másnak budapesti ötlete akkor felhívom Őket. Jobb lenne helyben, mert nem vagyok biztos benne, hogy üzemanyag rendszer probléma, szerintem hang után megmondja egy profi..;)
'''''23-11-2014 14:18:35 // 27575
Kitől vetted? Bejöhettél volna.
Föckös23-11-2014 10:38:42 // 27574
szerdán vettem egy félig offos jtd-t Bonyhádon.
(Tudom Tomi, beugorhattam volna, de elég spontán és sietős volt a dolog)
rögtön az Oil kutat ajánlotta a srác, és valóban nem rossz a matéria
.......................23-11-2014 09:59:55 // 27573
Tudom,h nem budapest,de az Interdiesel győr nagyon jó szervíz
Tomi14723-11-2014 09:52:12 // 27572
Ciao Mindenki!

Nem is gondoltam, hogy olyan elképesztő "brainstormingot" indítok el a magyar üzemanyagok minőségét és a prémiumok hasznosságát megosztó posztommal, mint ami végül is kisült. Persze ennek én csak örülök, bár ahogy napról napra olvastam a hozzászólásaitokat, egyre inkább az a képzetem alakult kis, hogy nincs és talán nem is lehet erre a kérdésre megnyugtató válasz.

Hogy most én is növeljem egy kicsit az eddigi zavart, leírom a legújabb tapasztalatomat.
Legutóbb, amikor a 6-oson Pécs felé haladtam és már fogytán volt kakaó megláttam egy Oil kutat. Erről a hálózatról már több ízben is hallottam jó véleményeket. Nos gondoltam kipróbálom. Tankoltam kb. 53 litert. Az eredmény: jobban harapott a vas, a motor hangja és járása (ami egyébként is selymes) még finomabbá, kiegyensúlyozottabbá vált és a fogyasztásom is csökkent kb. 0,3 literrel.

Ha van még tapasztalatok írjátok meg bátran!

Üdv Mindenkinek! Tomi
forrasr22-11-2014 20:35:35 // 27571
szakadt már szét tőle scania váltó
ASR1622-11-2014 20:29:42 // 27570
Sziasztok,

Tudtok Nekem javasolni szervízt (szerelőt) aki 1.9JTD adagoló/befecskendező témában bátran kereshető? szeretnék biztosra menni, nem sok jót olvasni a neten ilyen témában..
Köszi minden segítséget,

A.
mreni22-11-2014 18:44:06 // 27569
sőt eu5-nél is van jópár amelyik nem viseli el
mreni22-11-2014 18:41:36 // 27568
nincsenek kamionjaim,ez tény,de vezetem őket néha néha :)ezekkel az új eu6-os automatákkal amúgy sem nagyon tudsz mágnesezni már
Föckös22-11-2014 17:53:33 // 27567
na mivan nincs itt semmi?
Hardy16-11-2014 20:26:40 // 27566
Azért mert nincsenek kamionjaid. Hibakód fordulatszám sebesség. Ezeket összeveti és megvan mikor mentél mágnessel.
mreni16-11-2014 19:28:11 // 27565
ilyet még nem is hallottam... de mit néz a motorvezérlőben? hibakódot,vagy mi?:D
ez a BAG nagy kontrollnál van?
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2014 19:13:07 // 27564
a DPF-fel nem tudnak mit csinálni, ha kiíratod benne marad a rendszerben még azt sem írja ki, hogy offline...annyit ír, hogy tiszta...mostanság sokan ki sem íratják csak megfuratják a megfelelő helyen és sosem pucolja többet mert az áramlásmérő ugyi mindig azt mutatja hogy nincs elugulva
GTPeti16-11-2014 18:22:34 // 27563
Tökre feldobtátok a hangulatom. :/
Liquid16-11-2014 16:44:05 // 27562
ezért kell a kpm-hez vinni, azokat nem baxogatják...
Hardy16-11-2014 15:29:34 // 27561
Remélem én is hogy nem lesz belőle semmi de sajnos ezen törik a fejüket egész Európába a környezetvédelem miatt, mert egyre több autót alakítanak vissza. Igy viszont nem felel meg az aktuális euro előírásoknak. Németeknél meg van olyan hely ahol 3-assal be se mehetsz.
Hardy16-11-2014 14:35:00 // 27560
A motorvezérlőre csatlakoznak azt hasonlítják össze a tachográffal.
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2014 12:57:01 // 27559
a kamion sokkal szűkebb modellcsoport meg ott csak az elektronikus tachografra csatlakoznak rá nem a motorvezérlőre ha jól tudom...amennyiben egységes motorvezérlőkre köteleznék a gyártókat kivitelezhető lenne amit terveznek de így ez viccnek is rossz....soron bent áll egy 59 műszakira..."Te Józsi milyen Alfa ez?, 56...áh nem ismeri...faxt 59 ne fejjel elfelé nézd...hol az OBD csati? ...valahol a műszerfalnál...Te gyorsabban ma még le kéne vizsgáztatni 15 autót...na meg van, jah mi a pontos típusa? 1.9...nem ismeri, pedig 1952cm3...áh biztos? nem lehet 2.0...nah ismeri már...várj van rajta gyújtás? nincs...akkor előröl az egész...nah belépett? áhh nem jó a kábel a másik kéne...nah előröl... jaja DFP mit lát? 100%-ik tiszta...az hogy lehet ...nem tudom kimosták...hoppá kilépett...nah megint előröl..." és napi 2 autót le is tudnak vizsgáztatni ...
Manky95616-11-2014 12:24:45 // 27558
Mindig mindenre megvan a megoldás , felénk motor nélkül is átmegy az autó :)
'''''16-11-2014 12:22:08 // 27557
Ha sokat szórakoznak majd,veszek egy nagy benzinest. Viszont jó lenne azt is az alfa jövőbeni palettájából választani.
mreni16-11-2014 11:26:10 // 27556
Nyugi nyugi,nem lesz ezzel gond 😊
Hardy16-11-2014 10:49:54 // 27555
Hat ez az hogy Online. Azért nem mernek már szinte semmit se bevállalni. Ráadásul Fehérváron ahová járunk 1 percre van az NKH központtól. Volt olyan a kollégámnak éppen mikor végzett akkor jelentek meg, és meg kellett hogy buktassák, mert az autó alá mentek és ott volt valami kis gebasz, így bukta a vizsgadíjat. Az egyéb díjat meg visszaadták és elnézést kértek.
Hardy16-11-2014 10:45:04 // 27554
Gondolom ha ki van írva akkor nem működik az meg látszik bármilyen programmal.
Bilux16-11-2014 10:37:29 // 27553
Gépre kötve mindjárt dobja hogy EGR off?
Ezt nem csak programban valahol eldugva lehet látni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.