Forum >> Dízelmánia
'''''10-10-2014 20:08:00 // 27452
Arra gondolsz,hogy épp a bozótban voltál pi....? :-)
'''''10-10-2014 20:06:52 // 27451
Nem én voltam.Én nagyon nem bírom Pestet,Ha lehet,elkerülöm.
'''''10-10-2014 20:04:47 // 27450
A füst a nitró miatt volt.Dúsabb anyagú progival mentem.Vissza lesz írva később.
Föckös10-10-2014 07:10:40 // 27449
tényleg jól szól, főleg ha az ember éppen "ágyúgolyó futam" helyzetben van... :-)))
Föckös10-10-2014 07:09:18 // 27448
és normális coolered sincs :-))))
Tomi nem te jöttél tegnap szembe az üllőin reggel???
Tomi nem te jöttél tegnap szembe az üllőin reggel???
Kócosw09-10-2014 21:30:51 // 27447
a füst a madarak miatt van..
tudod csipcsiripp :)
tudod csipcsiripp :)
Liquid09-10-2014 21:01:08 // 27446
nagyon karaj hangja van! Nekem a füst kicsit sok, de a hang rendben van nagyon.
Kócosw09-10-2014 20:56:57 // 27445
nem puncsolni akarok tilleg kutyajól szólt...:) kérdezzed Liquidet is nyugodtan ... :)
'''''09-10-2014 20:55:19 // 27444
Akkor hagyd bent az előkatalizátort.Minimálisat visszafog de a hangján nem változtat.Én egyébként próbáltam mindenhogy de érzetre nincs különbség.
DobosHunor09-10-2014 20:33:38 // 27443
Hat most nekem sincs fent csak egyedül egy hátsó dob. Nem azt szeretnem durva hangja legyen hanem hogy a motornak melyik jobb (teljesítményre gondolok) ha értitek. Viszont azt hallottam meg mondtak páran hogy ha van egy kis folytas a turbonak az jo. Most ez igaz vagy nem? Sokaktol hallom menjen üresre, de elgondolkodtam , hogy vajon ennek van-e valami alapja. Aztan gondoltam ra kérdezek itt hátha van par tapasztalt emberke :)
Kócosw09-10-2014 19:57:56 // 27441
Én hallottam,azóta ilyet akarok...
'''''09-10-2014 19:49:51 // 27440
Nekem teljesen üres a rendszer.Nincs előkatalizátorom,nincs részecskeszűrőm és nincsenek kipuffdobjaim sem.Minimálisan lett hangosabb de sokkal jobb a hangja.Kár,hogy nem jöttél el a KUL-ra.Ott hallhattad volna.
GTPeti09-10-2014 19:35:30 // 27439
Van még egy lehetőség, amit a barátom praktizál. :) Szerelési célból nincs a vason kipufogó. :)))) Egyáltalán nem hangos így az autó (159 2.4). Én nem tartom amúgy jó ötletnek, csak érdekességképpen említettem meg. :)
DobosHunor09-10-2014 19:27:41 // 27438
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy szerintetek egy dízelnek mi a jobb ha az egész kipufogó rendszer üres vagy ha hátsó dob rajta marad de a többi része üres vagy ki hogy oldotta meg? Meg mekkora átmérőben érdemes gondolkodni? Eléggé megoszlanak a vélemények. Kiváncsi lennék, leginkabb tapasztalatokra, hogy kinek mi vált be :)
Bull8808-10-2014 13:26:58 // 27437
Sziasztok ! Tudja valaki esetleg , hogy hány db tartóbak fogja a motort és a váltót ? 156 fl 2.4 jtd 20v
GTPeti04-10-2014 22:07:56 // 27436
Számított érték, vagy a kijelzőre hagyatkozol?
A kérdésed szerintem meg lett válaszolva. Egy jó programmal sokkal többet érnél el, mint egy noname CR dobozzal...
A kérdésed szerintem meg lett válaszolva. Egy jó programmal sokkal többet érnél el, mint egy noname CR dobozzal...
Manky95604-10-2014 19:49:20 // 27435
Így van , befecskendezési időt csalja el , ennek alapján számolja az átlag fogyasztást.
Piritu - 1.000.00004-10-2014 18:27:30 // 27434
Kihajtottatok vele egy tank nyálat?
(A doboz az elektronika átverésével emel teljesítményt, innentől a kijelzett értéket el lehet felejteni.)
(A doboz az elektronika átverésével emel teljesítményt, innentől a kijelzett értéket el lehet felejteni.)
droid8104-10-2014 17:45:05 // 27433
Kölcsönkértem egy ismerőstől ma, és kerek 1 literrel fogyaszt kevesebbet. Dpf nincs benne, ki van szedve
GTPeti04-10-2014 15:51:09 // 27432
Noname cucc és mivel kétcsatis a DPF-ed is kicsinálhatja (attól függően, hogy mennyire nyomod neki).
Piritu - 1.000.00004-10-2014 09:47:29 // 27431
A fogyi akkor csökken, ha a motor hatásfoka nő. 10-20%-os csökkenés ugyanennyi hatásfok növekedés. Gondolod, hogy kivitelezhető? Ha ez ilyen egyszerű lenne, nem kellene trükközni a gyáraknak a CO2 mérésnél a start/stop elektronikákkal, meg a vezérlés mérési ciklushoz "igazításával".
A másik, hogy dpf-es autóba (bár az oldaladról nem derül ki, hogy neked milyen van, de feltételezem) nem illik ilyen egyszerű cuccot tenni. Min. Novitec Powerrrail 5, ami a turbónyomásba is beleszól.
A másik, hogy dpf-es autóba (bár az oldaladról nem derül ki, hogy neked milyen van, de feltételezem) nem illik ilyen egyszerű cuccot tenni. Min. Novitec Powerrrail 5, ami a turbónyomásba is beleszól.
Alfa GT-Csaba04-10-2014 08:35:07 // 27430
Szerintem sosem fog 20%-kal kevesebbet enni ,és én inkább egy jó programot iratnék rá ennyi pénzért Manky cartársal
Timpiri04-10-2014 08:32:33 // 27429
Sziasztok,
Munkába menet reggel kigyulladt a "piros befecskendezős" visszajelző a műszerfalon.
Kell aggódnom? Az autón nem vettem észre változást ezért még beértem vele, csak nem tudom, hogy nem lesz gond ha még haza is megyek vele?(kb 10 km)
Mit jelenthet ez a lámpa? Köszi a segítséget.
Munkába menet reggel kigyulladt a "piros befecskendezős" visszajelző a műszerfalon.
Kell aggódnom? Az autón nem vettem észre változást ezért még beértem vele, csak nem tudom, hogy nem lesz gond ha még haza is megyek vele?(kb 10 km)
Mit jelenthet ez a lámpa? Köszi a segítséget.
droid8104-10-2014 07:32:16 // 27428
Mi a véleményetek erről a tuningboxról? Van valakinek valamilyen tapasztalata? 2,4-es 159 be raknám. http://tuning-box.hu/alfa-romeo-tuningbox-tuning-box/141-alfa-romeo-159-tuningbox.html Fogyasztáscsökkentés miatt kellene főleg
WarbiRunner (Gyuri)29-09-2014 11:49:38 // 27427
Meg volt az első 200km 4 felújított porlasztóval :-)
Úgy tűnik nem csörög az autóóó! Aalpjáraton sincs az a csattogós hang. Alakul :-)
Föckös, ha olvasod..idén sem jön össze KUL úgy tűnik :-( Majd írok. Pedig baromira ki kéne olvasni már a gép agyát, szerintem valami el van még ott is babrálva.
Gyorsulni úgyse tudnék egy rendeset, mert még nincs turbocsövem. Erhaaard! Lesz csövem? :-))
Úgy tűnik nem csörög az autóóó! Aalpjáraton sincs az a csattogós hang. Alakul :-)
Föckös, ha olvasod..idén sem jön össze KUL úgy tűnik :-( Majd írok. Pedig baromira ki kéne olvasni már a gép agyát, szerintem valami el van még ott is babrálva.
Gyorsulni úgyse tudnék egy rendeset, mert még nincs turbocsövem. Erhaaard! Lesz csövem? :-))
Föckös26-09-2014 07:40:34 // 27426
talán egy picit késik a geo lapátok miatt, de ez szvsz nem vészes
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2014 20:57:30 // 27425
Na majd referálok :-) Remélem idén télen már nem csörren be hidegindításnál. Ha mégis, akkor felgyújtom :-)
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2014 20:57:30 // 27424
Na majd referálok :-) Remélem idén télen már nem csörren be hidegindításnál. Ha mégis, akkor felgyújtom :-)
Ferke25-09-2014 19:41:40 // 27423
Na, kell az, hogy még én is bekapcsolódjak a témához a kékkel?:))) Jön a tél, és egyre jobban idegesít ez a köszörülés...:P
mreni25-09-2014 19:22:16 // 27422
jó kérdés,gyárinak tűnik és nem is tudok róla hogy hozzányúlt volna bárki is
dev16625-09-2014 19:18:10 // 27421
értem. még gyári a turbód vagy új/felújított?
az enyémet egyszer már réges régen felújították (német autópályázós autó volt) és talán épp ez a baja szegénynek. valahogy a felújított turbók már sosem olyanok, mint a gyáriak.
az enyémet egyszer már réges régen felújították (német autópályázós autó volt) és talán épp ez a baja szegénynek. valahogy a felújított turbók már sosem olyanok, mint a gyáriak.
mreni25-09-2014 19:08:17 // 27420
próbáltam úgy is,nincs jelentős eltérés
mreni25-09-2014 19:06:47 // 27419
nálam nem késik szinte semmit,ha a névl és a mért nyomásra gondolsz.
box-os mérés az előző,de a többin is ugyanezt látni,nem befolyásolja.
box-os mérés az előző,de a többin is ugyanezt látni,nem befolyásolja.
dev16625-09-2014 19:03:29 // 27418
bár az is igaz, h nagyon sok paramétert figyelsz meg egyszerre, ami lecsökkenti a mintavételi frekvenciát (a véges sávszél miatt) az egyes jelekre és így a finom időzítéseket nem lehet megfigyelni. elég lenne a 2 boost jel és a fordulat és máris kétszer annyi mintád lenne, ugyanannyi idő alatt.
dev16625-09-2014 18:59:08 // 27417
hálás köszönet, végre van mivel összevetni. a felbontás elég kicsi sajnos, neked mennyit késik a töltőnyomás? a képen szinte fedi egymást a két görbéd, ami nagyon jó jel.
nálam 0,5-1,5mp között késik.
ez box nélküli mérés?
nálam 0,5-1,5mp között késik.
ez box nélküli mérés?
mreni25-09-2014 18:50:40 // 27416
dev16625-09-2014 18:36:23 // 27415
Elvégeztem a mérést, ahogy kérted, méghozzá 3-szor, mert ugye 1 mérés, nem mérés :)
mindegyik padlógáz 4-esben, egyenes, lehetőleg vízszintes szakaszon, régóta üzemmeleg motornál. Egyenletesen, torpanás nélkül gyorsult. A tükörben korom nem látszott, de ez azért nincs mindig így :)
A görbék szerencsére jellegre ugyanazok. látom, hogy a kelleténél többet késik a töltőnyomás, de végül túllépi a névleges értékét (ami egy szintig ugye normális), néha jelentősen. merre érdemes a hibát keresni? a turbó gyengélkedhet? ha igen, mennyire súlyos a helyzet?
mindegyik padlógáz 4-esben, egyenes, lehetőleg vízszintes szakaszon, régóta üzemmeleg motornál. Egyenletesen, torpanás nélkül gyorsult. A tükörben korom nem látszott, de ez azért nincs mindig így :)
A görbék szerencsére jellegre ugyanazok. látom, hogy a kelleténél többet késik a töltőnyomás, de végül túllépi a névleges értékét (ami egy szintig ugye normális), néha jelentősen. merre érdemes a hibát keresni? a turbó gyengélkedhet? ha igen, mennyire súlyos a helyzet?
Föckös24-09-2014 19:15:41 // 27414
na mostmár hagyjatok békén Gyurival együtt, nem akarom hallani :-)
(igen, a sejtésem nekem is, hogy a csúcsok nem az igaziak, de mint írtam, majd ha már nagyon kell, akkor csere- mjet csúcsra;-))
(igen, a sejtésem nekem is, hogy a csúcsok nem az igaziak, de mint írtam, majd ha már nagyon kell, akkor csere- mjet csúcsra;-))
mreni24-09-2014 18:27:10 // 27413
nekem a marea csinálja ezt,de az nagy valószínűséggel csúcsos lesz.
Föckös24-09-2014 17:55:57 // 27412
hát gyerekek egy biztos, amíg beindul -10ben, addig nincs bajom. tavaly télen volt egy nehézkes 4szer inditózós reggel a mecsekben, de egyébként mindig beindult. viszonylag jól megy és fogyaszt, na szóval ha nem kell kivenni az injektort, akkor nem veszem ki:-)
(ha meg kiveszem, akkor lehet, h nem ugyanez a típus kerül be:-))
(ha meg kiveszem, akkor lehet, h nem ugyanez a típus kerül be:-))
dev16624-09-2014 13:27:21 // 27411
csak arra akartam utalni, h attól, h a HDI nem izzít, még sok más modern dízel igen (pl JTD) és ha már így tervezték meg őket, biztos nem véletlenül tették. ez olyasmi, mint kuplung kinyomása indítás és leállítás előtt. a legtöbben nem foglalkoznak vele, hadd dolgozzon az indítómotor kicsit jobban (nagyobb tömeget kell felpörgetni, ha a kuplung nincs kinyomva) és hadd csattanjon az a kettőstömegű (a hirtelen terhelésváltástól leállításkor), de hosszú távon mindkettő meghálálja, ha figyelnek rá.
dev16624-09-2014 13:19:02 // 27410
nekem az előző 166-osom (2.4 10V) injektorai a résolaj teszt szerint ugyan nem voltak tökéletesek, de a szerelő szerint még messze nem felújítandók. aztán csak kivettük őket, mert melegen néha nagyon nehezen indult a gép. szakaszos hiba, nem mindig jött elő. 1 inj. fel lett újítva szakműhelyben, a többi tisztítva UH-val és láss csodát ugyanúgy előfordult később is, h melegen fulladozva, vagy sehogy nem indult. sosem derült ki, mi okozta, bár az is igaz, h akkor még nem merültem el a fes/mes rejtelmeiben és nem naplóztam a változásokat.
Ez sztem egy olyan probléma, ami mechatronika téren a szokásosnál felkészültebb szerelőt kíván. Ők ilyennek tartják magukat:
http://injektor.hu/
kérdés, h jogosan-e. én még nem jártam náluk, de ha a fenti probléma a 20V-n előjönne, őket keresném fel.
Ez sztem egy olyan probléma, ami mechatronika téren a szokásosnál felkészültebb szerelőt kíván. Ők ilyennek tartják magukat:
http://injektor.hu/
kérdés, h jogosan-e. én még nem jártam náluk, de ha a fenti probléma a 20V-n előjönne, őket keresném fel.
cezso8724-09-2014 12:33:55 // 27409
Visszajelző nálam is működik kb. 1 másodperc és ki is alszik. A könyv szerint ha kialszik indítózhatsz is. Én mondjuk meg szoktam várni amíg látszik a futott km-er, csak utána indítózok.
WarbiRunner (Gyuri)24-09-2014 12:13:34 // 27408
Az iq-hoz szerintem nincs köze, mert inkább attól teker sokat, hogy nem nyitja a porlasztókat. Elég ha egy porlasztó kopott, máris nem épül fel a nyomás ahogy kell. A pumpa ha tudja az 1350Bart amikor logolod (vagy épp 1400?) akkor nem hinném hogy komoly baja van, 400Bart már csak kiköhög :-)
Vagy valahogy álltában leürül a rendszer, nem tudom. Nálam ha egy porlasztót cseréltünk, azután indult sok tekerésre.
Vagy valahogy álltában leürül a rendszer, nem tudom. Nálam ha egy porlasztót cseréltünk, azután indult sok tekerésre.
dev16624-09-2014 11:07:04 // 27407
nekem visszajelzi (bár csak néhány mp-re), hogy izzít minden indítás előtt.
dev16624-09-2014 11:04:32 // 27406
az enyém (2.4 20V EURO3) hidegen-melegen keveset forgat és 2 mp-en belül indul, de ezt a kis füstgomolyagot indítás után mindig produkálja. A szerelők is tanácstalanok, h mi okozhatja. inj. korrekciók 1 közelében. résolaj veszteséget még nem mértünk.
cezso8724-09-2014 10:49:45 // 27405
Sok alatt mit értesz?
Igazából nekem azóta nem csinálta se hidegen se melegen, pedig ma reggel hidegebb volt, viszont érezhetően lassabban indul mindig mint a haverom Stilo-ja(1.9 jtd 8v ), pedig sztem nem kéne. Nem tudom mi okozhatja.
Igazából nekem azóta nem csinálta se hidegen se melegen, pedig ma reggel hidegebb volt, viszont érezhetően lassabban indul mindig mint a haverom Stilo-ja(1.9 jtd 8v ), pedig sztem nem kéne. Nem tudom mi okozhatja.
Föckös24-09-2014 10:06:58 // 27404
hát az enyém már évek óta sokáig forgat, télen is nyáron is, hideg motorral is, meleg motorral is. xar nagynyomású pumpa? dugulás okozta nagy résolaj veszteség?
ezek a kérdések merültek fel bennem.
próbáltam anno egy cranking iq tábla átírással, de semmit nem változtatott, azon kívül, hogy korompamaccsal indult, így visszaírtam gyárira
ezek a kérdések merültek fel bennem.
próbáltam anno egy cranking iq tábla átírással, de semmit nem változtatott, azon kívül, hogy korompamaccsal indult, így visszaírtam gyárira
cezso8724-09-2014 08:35:11 // 27403
Én is így gondoltam! Valami szenzorra gyanakszom, mert én is úgy olvastam (HDI-nél ) h. 5 fok felett nem izzítanak ezek a közös nyomócsöves dízelek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?