Forum >> Dízelmánia
kru10-01-2007 00:12:37 // 1702
	az angol is szinter vagy csak valami megerősített?
	
kru10-01-2007 00:11:40 // 1701
	ja, szinter nekem tényleg nem kell...
	
kru10-01-2007 00:11:13 // 1700
	mennyi? 210e? nem vagyok képben az árakkal, de ez csak az alkatrészköltség?
	
Goodboy09-01-2007 23:23:23 // 1699
	ja az én kuplungom szinter és 1000NM ert birt az első szerkem és az sem birta ki,most 1320 Nm ert bir et jonak tünik!Bár még csak most jön a tutti chipp!
	
Goodboy09-01-2007 23:20:45 // 1698
	max 20 fokot fordulhat a lendkerék el,ha ennél többet fordul el az csattog alapjáraton!Na az enyém birt v 3000 km azt vége lett megint!
	
maxx09-01-2007 23:05:51 // 1697
	Hogy érted, hogy széthullott a lendkerék? Nekem kicsit vibrált de simán szétszakította a zsírúj valeo kuplungtárcsát. 210e egy új lendkerék + kuplungszett... most hibátlan.
	
Goodboy09-01-2007 22:54:46 // 1696
	na nézzük csak: az egy tömegü azért van,mert a két tömegü nem birta és széthullott ill qrvára vibrállt!Egyedibe készült itthon az uj kuplung szett ,de van ez Angliábol is tutibb csak sokkal drágábbért!nekem az sulyozva 138 ezer pézé van,dee.....!Nem ajánlom nem lehet csusztatni és buzi szar a városban közlek vele!Basszus nem könnyiti meg a dolgomat a házi pálesz mármint iráskor!!!
	
kru09-01-2007 21:23:19 // 1695
	Bambi mester, a 16V/20V MJET már hidrotőkés, nehogy hozzányúlj.
A szervízkönyv jó szokás szerint régi...
	
BambiSW09-01-2007 20:49:51 // 1694
	Egy kis segítség kellene. Kitakarítottam az ERG-t és a szívócsövet, valami pillangószelep féleséget, meg mindent ameddig beértem. Köszönet az itteni jótanácsokért :) Még most is kormos a kezem! De, hogy lehetne esetleg a teljes szívócsövet lebontani, mivel belenéztem, s ott sem tünt túl tisztának! Csinált már valaki ilyet? Egyébként a hivatalos karbantartási tervben 40 eKm-nél a JTD-n szelephézagot kellene ellenőrizni, amikor gondolom ezt is ki kellene tisztítani. Ezt csak azért írom mert most volt a gép márkaszervízbe és ez természetesen szóba sem került... 
Más van esetleg valakinek valamilyen szerelési útmutatója az 1.9 JTDm 16v-ről?
	
kru09-01-2007 15:10:36 // 1693
	zepi, mit kell tudni az oldaladon látható könnyített lendkerékről meg az 1300Nm-et bíró kuplungról? valami hazai szaki faragta vagy milyen típus.
sokba fáj egy ilyen?
	
Goodboy08-01-2007 23:21:21 // 1692
	az én talicskám teljesen más még mint a tied szerintem,nekem a kipuff csonkon van az a szelepkütyü ami elvezeti a gázt tulnyomás estén a turbotol a motor fele!Na én ezt a visszavezetö csövet lecibálltam és ledugoztam a helyét,és most csak ugy prüszköl a semmibe!jo látod a cooler utáni hideg levegöbe végja vissza!dehát környkimélö euro 2!
	
Tommaso 15908-01-2007 23:14:12 // 1691
	De egy fsz vagyok!
Igazad van,jól tudod!
Ezek tudatában viszont már egyértelmű...
	
kru08-01-2007 23:11:54 // 1690
	de mi, löki be kormot a motortérbe? vagy valami csővel ki lett vezetve?
nem biztos, hogy meg merem ezt csináltatni...
egyébként az gyárilag hová önti be a forró levegőt? rázúdítja az IC után lehűtöttre? micsoda baromság ez.
	
Grando08-01-2007 23:01:51 // 1689
	Vagy úgy! Mindig tanulok vmit. ;))
	
Goodboy08-01-2007 23:00:26 // 1688
	giolt elirás goil azaz gázolaj!Bocs
	
Goodboy08-01-2007 22:59:23 // 1687
	Oké almás a dolog!az egr nyit csak a szabasdba és olyan mimt agy lefujo szelep frankon cicereg!
	
Goodboy08-01-2007 22:58:17 // 1686
	Nem jut vissza a kipuff gáz a szivo oldalba igy nem hatástalanitja a coolert,hisz hideg levegö jobban sürithetö igy több giolt adhatunk hozzá igy van erö!
	
kru08-01-2007 22:55:03 // 1685
	Szerintem másról beszéltek, Zepi arra gondolHAT, hogy hiába nyit az EGR szelep, nincs mit visszavezetni a motorba.
de hogy, lehegesztetted a csövet vagy mi a fene?
felvenni fel lehet a kapcsolatot. kérdés mit szeretnél elérni? elárulni semmit nem fognak. ha chipelni akarsz, ők serial programminggal dolgoznak, EOBD csatin keresztül. vagyis a kóddobozt, az ECU-t, minden szart ki kellene küldeni hozzájuk. vagy venni náluk egy új ECU-t. de egyik ilyen cég sem szeret látatlanban programozni, hanem tesztelni vele a gépet, stb.
szerintem ez innen szinte halálra van ítélve, nem véletlenül nem foglalkoztam vele én sem...
még ha több ember összeáll és kifizeti a repjegyét, de szerintem ez is agyament ötlet :-)
	
Grando08-01-2007 22:54:55 // 1684
	Csak érdeklődöm. És nem hiányzik a visszavezetés? Vagy akkor az mire való? Télleg csak érdekel. :)
	
Goodboy08-01-2007 22:54:05 // 1683
	ja lényeg a motor felé valo bvisszavezetést iktattam ki ,h ne vágja tele a mocit korommal!!!euro 2!!
	
Goodboy08-01-2007 22:52:06 // 1682
	Háááát ugy,h a kipuffgáz meghajcsa a tujbo egyik kerekét ami közös tengelyen van a másikkal igy azt megforgassa azt goooo!Na de komolyan pill tölt akár 2.8 bar t is!Miért?
	
Grando08-01-2007 22:49:04 // 1681
	Ha megszüntetted a kipuffgáz visszavezetést, hogy működik a túró?
	
Goodboy08-01-2007 22:46:17 // 1680
	Mehet bele a sima diesel olaj szerintem,de nézd meg a könyvét mit ir!Bár a 5w 40 az szintetikus mig ac 10w-40 nem az,ha jol tudom!
	
Goodboy08-01-2007 22:44:05 // 1679
	egr müködik,csak a kipuffgáz visszavezetést szüntettem meg,bár az enyém még hálas nints televágva drotokkal meg szenzorokkal!Fel tudjuk venni a kapcsolatot a két csapattal?DCS nem a szivem csücske igy felejtös!!
	
Tommaso 15908-01-2007 22:42:50 // 1678
	Légyszives segítsetek!
Tudom,hogy az JTD-M-be elvileg a WR-diesel ajánlott!Utánanéztem,és semmi eltérést nem találtam,csak annyit,hogy -15 fokban,vagy alatta ajánlott a WR diesel!tehát akkor a sima Seleni Turbo Diesel olajat is elvihetem olajcserére (garis) ,nem fognak beszólni érte,hogy nem a kimondottan gyár által ajánlott olajat viszem?
	
kru08-01-2007 22:41:31 // 1677
	mondjuk ha jól tudom, az izzító gyertyának manapság van utánmelegítő funkciója is, nem tudom jtd-k is ilyenek-e, de elvileg nem csupán indításkor, hanem a hőmérsékelt függvényében utána akár 1 percig is még utánizzíthatnak a korrekt égés miatt...
	
kru08-01-2007 22:39:34 // 1676
	te Zepi, az EGR-t hogy blankoltátok ki?
nekem elektromos a szelep és nem köthetem ki, mert megbolondítja a computert.
	
kru08-01-2007 22:36:38 // 1675
	idehaza nem ismerek én senkit, de ez nem azt jelenti, hogy nincs, csak én nem vagyok otthon a téméban. 
sajnos nem tudom, kit kellene kérdezni, azt sem kihez menni itthon.
dcs-ékkel mindenképp elbeszélgetnék, de nem ismerem őket sem.
az a baj, hogy ez egy bizalom játék, mint te is tudod. a szaki nem fogja kiadni a tudását, mert ebből él, amúgy meg ha nem tudom mit csinál, hogy bízzak meg benne, ha nem ismerem. hát úgy, ha sok jó autót csinált előtted, vagy hogy beavat mit csinál. szerintem itt dőlt meg a dolog. az én autómon meg ne kísérletezzen senki. amennyire tudom a dízelek lelke a befecskendezés, ott is az 1. és 2. befecskendezési ciklus időzítése és mennyiségének gondos megválasztása. de lehet, tévedek, nem ez a szakmám.
de egy biztos, ezt nem lehet, csak úgy fusiban elsajátítani, ez komoly mérnöki munka.
szóval sajnos ennyit tudok. Angliában van egy jó címem, illetve az íreknél :-))
	
Goodboy08-01-2007 22:29:15 // 1674
	Hát ez jo kérdés 700000 az 700000 még gazdagéknál is nem ,h egy prolinál!!És még sok sok péz kell minden másra!jo chipp ,fékek,gátlok,kipuff,azt design!Kit tudsz diesel progi gurut?
	
kru08-01-2007 22:24:41 // 1673
	hát kiváncsi leszek az új váltódra, komolyan!!!! nyilván te is. mikorra lesz kész?
	
Goodboy08-01-2007 22:23:04 // 1672
	Bregyok gyártják egyedi áttételezéssel torzios sperrel ,csak a ház marad!ÉLn nem ájultam el az 535 döbbenettöl!
	
kru08-01-2007 22:16:31 // 1671
	ha szabad kérdezni milyen váltód lesz? vagy a gyári lesz megerősített csapágyazással?
az egy állat aki az 535d-t húzza még tovább :-))
	
Goodboy08-01-2007 22:12:09 // 1670
	Igen az elözö chip guru megemelte a rail nyomást és tilt a moci,és ugy h megáll!Az 535 döübbenetben az aut váltost ,ha tul huzod az sokba kerül és nagyon pici a türéshatár!A hajtásom kuplungig oké,a váltom meg ami birja majd kb 700000 Ft asszinkron sperrel!
	
Goodboy08-01-2007 22:08:37 // 1669
	Nekem már egy turbom bánja a hergelést és pont ez volt a jelenség,de ez minden változo g turbonál jelenség lehet!
	
Goodboy08-01-2007 22:06:32 // 1668
	Tuti izzito gyertya,de ne törödj vele én nekem 2 éve villog nem kell neki az inditáshoz,csak bosszanto picit,h villog!
	
kru08-01-2007 21:42:08 // 1667
	tippelek: nem az izzítógyertya halódik? ez tényleg tipp, nézesd meg valami szagemberrel. hacsak nem futott már bele valaki itt a kartársak közül.
	
kru08-01-2007 21:40:56 // 1666
	Ja Zepi, még annyit, hogy neked a common rail nyomás tábla módosítva lett? Állítólag az 1400bar fölé nem illik menni, mert nem bírja hosszú távon.
A váltók meg sajnos, igen. Ez a gyenge pont.
Mondjuk ismét jövök az 535D-vel, bocsánat, abban miért nincs kézi váltós? Gondolom nem véletlenül (a kuplung, stb. miatt).
Valahol olvastam, hogy a 2.4JTD motorban (a 20 szelepes) kb. 250LE van, annyit finoman ki lehet csalni, de 225-nél meg szoktak állni.
Csak hát a hajtáslánc, az nem bírja 450Nm környékét már.
	
Erhard 242 (Pure Energy)08-01-2007 21:34:52 // 1665
	hali
156-os jtd-nél indítás után villog az izzítás lámpa ez milyen hibát jelent? eddig 1x csinálta
	
kru08-01-2007 21:33:35 // 1664
	Zepi, ez annyit tesz, ami engem meglepett, hogy a JTD-kben használatos Garret változtatható geometriáj turbók halálát okozó beálló lamellák vagy minek hívják NEM ÚJÍTHATÓK FEL, sem a Garret, sem egyik hivatalos partnere ilyen munkát NEM VÁLLAL, ha a sok koromtól beállnak, elgörbülnek, besülnek stb. a ezek a szarok, akkor viszlát. Nem is lehet kapni a Garrettől felújított VNT turbót, pont emiatt.
Javítani lehet, de annak a vége, hogy többet a büdös életbe nem bírod bekalibrálni a VNT-t és túltölt az ECU meg lekapcsol és visszavesz vészüzemmódba.
Ezt egy Garretes fazon nyilatkozta, nem tudom mennyire igaz, de nekem már sokan mondták, hogy ezeket felújítják, ezért lepett meg ez a cikk...
Asszem nem véletlen az 535D-ben használ igencsak kívánatos megoldás, két turbó, egy kicsit meg egy nagy oszt csáó.
	
Goodboy08-01-2007 21:04:37 // 1663
	Ne mérgelödj ,ha megvezet,büntesd meg a linkségéért!Milyen kincset találtál megint?
	
belus15508-01-2007 21:03:04 // 1662
	Holnap után lejár a határidő!Ma 4-szer probáltam hívni,4-szer foglalt volt!De kijelzi,hogy én hívtam!A másik,hogy ma tíz perc miatt lecsusztam egy alfa vásárlásról!veled mi van?
	
Goodboy08-01-2007 20:58:46 // 1661
	Na dal Bélusta mi a pálya?
	
belus15508-01-2007 20:56:05 // 1660
	Jó estét mindenkinek!Mizu Zepi?
	
Goodboy08-01-2007 20:48:14 // 1659
	Én nem hiszem ,h tul kell etetni,de még az enyém az gyerek program!Nem kell féltenem a kuplungot az a gyári nyomaték négyszeresét tudja,a váltom az meg egyenesen xar ismét!Amiért váltok ,mert igy is joval nagyobbat gyorsul mint ami a városi közl elfogadhato,azt azt gondolja a sok mokus,h rajtolgatok,és m,ár a köv lámpánál kekeckednek is!Ilyenkor szoktam megforgatni azt tudják is mi a rajz!
	
Poló08-01-2007 20:41:31 // 1658
	Sokból csak úgy dől a füst, nem látni mögötte semmit, csak a füstöt.
Miért nem pörgeted följebb? A váltó és a kuplung miatt?
	
Goodboy08-01-2007 20:40:09 // 1657
	Csak egy pamatot vág ki nagyobb terhelésen,de max 2500 RPM -nél váltok!Nagyon jol halad a kicsike!!
	
Poló08-01-2007 20:37:43 // 1656
	Füstöt mennyire nyomja a tied?
Amennyit láttam belőle Vp-n, nem nagyon füstölt.
	
Goodboy08-01-2007 20:34:42 // 1655
	Jégkár miatt csere a géptetö ,gagyi fényezö miatt meg a sárvédö,de jön a carbon géptetö ,meg a tuti lökös elöre azt szin ,jövö honapban!
	
Goodboy08-01-2007 20:32:53 // 1654
	Ja meg szétdurrant már egy váltom is sajna,tehát erö van!Soproni talin Dobit kivillogta a pályán 160 km/h nál egy sejat turbo én meg letöltam és kapott 220 KM/h ig kb 4 autot,és ez még a gyengébbik chipp volt!
	
Poló08-01-2007 20:31:18 // 1653
	Várpalotán láttam a géped, brutál hangja van. Az eleje miért ezüst?
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?