Forum >> Dízelmánia

kru13-01-2007 23:48:50 // 1752
nem, mert ezerötnél hátbavág (és előtte sincs szégyenkezni valója) :-)
kru13-01-2007 23:47:05 // 1751
a vezérlésre lehet, hogy nem, de a vízpumpa ebben is beállhat...
Piritu - 1.000.00013-01-2007 19:14:00 // 1750
Mondjuk ez az "igénytelenség" magyarázható a fordulatszámmal is. A TS szériaállapotban is kipörög 7000-ig, a régi 146 könyvében benne volt, hogy tartósan járatható 4-5000-es fordulaton is. A dízelt ott már nem nagyon pörgetik. Egyre inkább nő a kedvem az "olajkályhához".
Piritu - 1.000.00013-01-2007 19:10:48 // 1749
Közben már vagy száz képet is megnéztem (gugli füstölt) alakul az elképzelés a színről. Ebbe az elképzelésbe passzol a Tiéteké is! Hmm, nem rossssz, nem rosssz.
BadBoy13-01-2007 17:49:37 // 1748
Nálunk a 147-es vezérlése 9o ezerenként volt cserélve, de nem volt gond vele. Csöritől hallottam, hogy a dizelek nem igényesek a vezérlésre, ellentétben a benzinekkel.
BadBoy13-01-2007 17:47:01 // 1747
Mondjuk a mi autónk Stromboli szürke.
Tommaso 15913-01-2007 17:31:04 // 1746
Tudom!Arról a matricáról írtam ki! Autópálya tempomat 140 6-6,3 l
Larini13-01-2007 11:44:45 // 1745
Azért ezeknél nagyobbakra gondoltam! :)
Piritu - 1.000.00013-01-2007 11:38:49 // 1744
A teieteknek a pontos színe amit az oldaladon kiírtál nem szerepel a katalógusban. Jót írtál be? (A csomagtartófedél oldalán rajta van egy matricán.) A beltér ha jól látom a titekben is Alfa bézs. (Csak azért érdekel, mert a kocsi még nincs a szalonban nem láttam. Srtomboli szürke, bézs belsővel.)
Piritu - 1.000.00013-01-2007 11:35:41 // 1743
Olyanom már van. több is! Tényleg takarékosak! -:)))
Larini13-01-2007 11:31:33 // 1742
Az egészen kicsikbe! :)
Piritu - 1.000.00013-01-2007 11:30:46 // 1741
Nagyrészt autópályán mennék vele, de ez biztató adat.
Piritu - 1.000.00013-01-2007 11:29:37 // 1740
És melyik Alfába szerelik? -:)))
Larini13-01-2007 11:23:48 // 1739
Vegyél 1.3 Mjet-tet, az láncos... :))
Tommaso 15913-01-2007 10:56:01 // 1738
Mi is abból 6-8 legkésőbb eladott Csiki-Begésből vettünk! Ha faterom nem űzi,ő a 62 literből 900 km-tud elmenni,hozzátezsem,h ennek majd 3/4-ed város!!!!!!
Piritu - 1.000.00013-01-2007 10:53:14 // 1737
Diesel cserében gondolkodom és a kereskedő azt mondta, hogy a TS-nél szokásos szíjgondok a Mjet-nél nincsenek. Ezek szerint vannak és cserélni kell. 1,9 van képben, talán az utolsó új, amit az országban eladnak. (Csak el kéne passzolni a régit) Mennyit fogyaszt a valóságban az 1,9 JTDm?
Tommaso 15912-01-2007 23:39:48 // 1736
Sajna még ennél amocinál zöldfülű vagyok ebben!Még egy idejig remélem nem is kell ezzel foglalkozni, ötezer valamennyi van benne:-)))
kru12-01-2007 23:37:33 // 1735
Piritu, szerintem a szokásos 100e/3év a szervízkönyv szerint és gyak. minden szerelő 60-at mond, főleg a vízpumpa miatt. Nem egy 2.4jtd-ről hallottam, aminek 60 körül beállt a vízpumpája.
Surcy12-01-2007 21:12:06 // 1734
Sziasztok!146-osomba 1.9 TD mocin, vágja valaki a vez. szily csere periodusát???????
Piritu - 1.000.00012-01-2007 21:03:01 // 1733
Az 1,9 JTD-M szíjas? Milyen sűrűn kell cserélni?
Tommaso 15912-01-2007 13:39:13 // 1732
Tegnap voltam az apámékéval olajcserén a nyíregyi márkazservizben,a munka közben beszélgettem a szerelő sráccal,kérezgettem,h mi a szerviz tapasztalat a JTD-M el,és azt mondta,h eddig 1 autót vittek vissza nem várt meghibásodással,amit egy egér okozott:felmászott valahogy a vezérléshez,és amikor a fickó indított,elkapta az egeret és megugrott a szíj:-((((De ez se az autó baja! Nagyon megtetszett,mármint a moci,de a full jó párosítás véleményem szerint egy 147,vagy GT vel lenne:-))))))
Keyko12-01-2007 01:15:13 // 1731
32mm a belső átmérő,42 a külső!Remélem pontosan mértem! A vastagabb részén 52mma belső,külső átmérő 62mm! Szerintem a tieden tuti más cső van!
kando.11-01-2007 20:18:29 // 1730
Kérdésem lenne, bár lehet, ez a 75 topicba is írható :)) 33 TD-nél milyen hengerfejtömítést érdemes venni, használni, vagy inkább úgy kérdezem, a gyári (Ajusa - utángyártott ? -) jelegű, 3 különálló tőmítőszett is van olyan tartós, mint ha egyben lenne ? Illetve ez is olyan, hogy az alapanyaga klingerit, s a dugóknál, víz vagy olaj furatoknál fémgyűrűs. (most valami off Chrysler tömítés van rajta, de nyárom megőztem a motort, s gyanús, hogy hf és/vagy tömítés lett oda, viszont az a tömítés 4 rétegű fémtömítés volt. De ugye szét lesz majd szedve, tehát új tömítés kell mindenképpen..)
kru11-01-2007 20:11:49 // 1729
na várom az infót, félek nekem nem ugyanaz a cső kell, mint neked, majd megnézem éjszaka az eper-t. de rendelhetünk együtt, meg mondom, el is tudom vinni egyszer Szombathelyre, csak az nem olyan gyors menet...
Keyko11-01-2007 19:37:54 // 1728
Most végeztem a melóval,hazamegyek és lemérem(öltönybe valahogy nem volt hozzá kedvem,tiszta mocsok..: ) Amúgy megnéztem az oldalt!Nagyon jó ezek a csövek!(azt hittem csak egyenes van..)szerintem max egy fél óra alatt össze lehet dobni az IC csövet,és nem is drága...Szerintem én rendelni fogok! Köszönöm az infót! u.i:pár óra múlva felrakom a pontos méreteket...
kru11-01-2007 17:46:33 // 1727
És a turbó felőli része milyen belső átmérőjű, annak a 30mm a belső átmérője? Erről beszéltem: http://rubena.linszter.com/termekek.php De akkor ezek szerint felejtős lesz. Na még én is elmerengek rajta. Jó, amit árat mondtam, az egy nem mindennapi ár (nem bolti)... ha kell a kontakt, küldöm és emailezd le vele a dolgot.
Keyko11-01-2007 16:09:29 // 1726
Nem tudom milyen szilikon csőröl van szó,de szerintem azt elfelejtheted! Levettük a csövet!Kb 40-50cm-es,nem is ez a gond!Az a fele ami a turbóból jön ki kb30mm átmérőjű,a másik fele,ami az ic-be megy65mm,belső átmérője 52mm)De a legnagyonn gond az,hogy van benn két kanyar is.Ha egyenes lenne,nem lenne gond,de így mivel nem lehet meghajlítani(a szilikoncsövet amiről beszélsz),valahogy több részből lehet csak összerakni! Szóval nem valami egyszerű a dolog! u.i:Amúgy bementem több helyre megkérdezni mennyibe kerül! Az egyik helyen 55ezer volt egy másikon 65ezer!: ) Vicces emberek ezek... Van valami változás írok még!
kru11-01-2007 13:09:18 // 1725
Hát nem 20, hanem 28. És hol veszel fém IC csövet valami kipuffosnál? Mondjuk én lehet, hogy megpróbálom azt a szilikont. Az enyém vélhetően valahol ki van repedve, de ez csak sejtés, enyhe szürke füstöt eregetek, valahol szökik a levegő. Ha már szétszedetem, átnézzük, stb. akkor lehet, hogy lecserélem valami jobb minőségű csőre.
Keyko11-01-2007 11:50:13 // 1724
Nálam is tiltó listán van!: ) Az első 156osom náluk vettem(3 évesen),2 hónap múlva váltót kellett benne cserélni... Szóval hülye lennék,annyi lóvét kiadni rá!De ha 20rugó lett volna nem szarozok kicsengetem,mert már nagyon rossz az autóm nélkül!(az alsó ic csőről van szó ami a turbó és a ic között van!) Gondolkoztam,mit csináljak,szerintem veszek egy fém ic csövet,és a gyári ic csőből,meg a fémből összerakok egyet! A te gyári csöveddel mi a helyzet,kiszakadt,vagy miért akarod,lecserélni? Nekem egy 1,5cm repedés van rajt,a ic hűtő bemenetétől kb2cm-re(de az anyag nincs elöregedve)az ütközésnél szakadt ki!Szóval lehet,hogy ki se kéne cserélnem csak valami speciális ragasztóval összeragasztani,meg bilincs rá aztán kész!(legalábbis ideiglenesen) Nemsokára megyek és lemérem a csövet! Üdv!
kru11-01-2007 11:32:35 // 1723
keyko, mint mondottam a savaria2000 nagyon tiltó listán van nálam és másoknál is, hidd el, nem véletlenül, kerüld el őket, ha teheted. vagy más csőről beszélgetünk, az még lehet! én a turbó és IC közötti kis darabkáról. jól emlékeztem a kb. 100EUR-ra, kétféle cső létezik, nem tudom neked melyik kell, de a drágábbik is 28e körül van, a másik még olcsóbb, a két bilincs meg pár száz forint. Ha érdekel, adok kontaktot. Gyári Alfa Romeo ricambiról beszélünk, nem utángyártott. De én nem adnék ennyit ezért a csőért, hanem megkeresném azt a szlikoncsöves fazont, akit ajánlottam lentebb...
kru11-01-2007 09:36:10 // 1722
Zepi, remélem meg tudod tömni falat kenyérrel a bendőt, de nem ígérek semmit. Kicsit várj, levelezek 1-2-t.
kru11-01-2007 09:34:53 // 1721
keyko, ne is folytasd - szombathelyi vagyok eredetileg... az ottani Fiat kereskedést hagyjuk. meg fogom kérdezni, hogy mennyi a gyári ár, de szerintem döbbenni fogsz... remélem nem ott javíttatod az autót. pár napot bírj ki. szerintem a szilikon csöves, amit írtam címet az tökkkéletes lenne, írj nekik, kérdezz rá, azt nem ígérem, hogy el tudom vinni neked Szombathelyre, mert kb. 2 hét múlva megyünk csak haza. egyébként milyen hosszú ez a cső? mert vehetünk ketten 1 métert, ha a fele elég.
Goodboy11-01-2007 08:56:00 // 1720
Kru !Kezdem beütni a szöget a falba!Azért mert ,ha szerzel nagy teljesitményü csucsokat amit nem kell átfaragni csak be kell szerelni ,akkor kiteszlek a szobám falára egy kép formájában és isten ként foglak tisztelni!!!!!Nagyon kell a nagy csucs ,mint éhezönek a falat kenyér ,mega csucsot kell szerezned,ha tudsz ilyet szolj!Az én turbom tölt akár 2.8 bar t is ,de tartosan 2.5 bar légkörivel együtt ezé köll a cooler többek között!!!!
Keyko11-01-2007 01:56:16 // 1719
A szombethelyi Alfa kereskedésbe ennyit mondtak rá!A srácot ismerem a tulajt is..(mondta is előtte,hogy üljek le : ) Én kb 15.000-re gondoltam,mert 2 szervó cső(aminek ugye kisebb az átmérője..) 8040 Ft volt A bontottat szerintem max 8000ért odadnák..(ha lenne) Ne törjétek össze az autótokat soha!!!1 hónapja idegbeteg vagyok...
kru10-01-2007 23:29:54 // 1718
ja zepi, leveleztem a holland ürgével, nekem sem lesz gond az egr, lekötni nem lehet, mert elektromos vezérlésű, nem vákuumos, de ellenben ez jó hír, mert ő olyan programot ír, hogy gyakorlatilag sosincs nyitva az EGéR szelep... szóval így vagy úgy ki lehet játszani a régi meg az újabb konstrukciót is. a 159 2.4-ben milyen VNT turbó van? meg mekkora IC? meg milyen porlasztó csúcsok? azt a 200 lovat gondolom nem simán programmal hozzák ki.
kru10-01-2007 23:27:05 // 1717
na jó, nem csak téged kérdeztelek, mert ide írtam, de te válaszolsz, tudtam én azt. egyébként nem a nyomást nem bírja, hanem szerintem valahol szelel (mondjuk a kettő összefügg, de nekem gyári a nyomás egyelőre) és szürke füstöt eregetek (nem feketét). állítólag ez amiatt van. ez a szilikon-szövet cucc pár ezer forint, lehet h annyit megér, a teljes saválló acélcucc gondolom nem két fillér. a szaki pont azt mondta, hogy túl stabil lesz és kell neki a mozgás, de erre mondta, hogy beraknak ide-oda szilikon-szövet toldalékot, csak szerinte felesleges. ja, bocsánat, azt elfeledtem írni, hogy azt mondta a gyári IC-vel, ha IC-t cserélek, meghúzom a turbót, akkor más a helyzet, gondolom neked is ezért van...
Goodboy10-01-2007 23:20:49 // 1716
Egyébként nem lértek egyet aszakiddal,mert az enyém full 60 as savállo és a cstiknál spéci szövetes gumi és nem rázkodik söt stabil mint aforint!!
Goodboy10-01-2007 23:19:00 // 1715
Nem is kérdeztél!!!!!!Válaszolok,ha azé akarod cserélni a csövet mert nem birgya a nyomást bandázsold be vmi jo erös szalaggal emi ragacsos!
kru10-01-2007 22:55:44 // 1714
Zepi mester, kérdezek én, látod :-) tőled (is) vártam a választ, láttam neked fém javarészt minden. keyko, pont egy dolgon jár az eszünk :-) az van, hogy én is ki akartam cserélni, mondjuk az 58e az szerintem átverés, olcsóbban is lehet gyárit szerezni, de még 20e is sok lenne érte. beszéltem ma egy szagemberrel, ő a full rozsdamentes acélt nem ajánlotta, mert nagyon merev lesz, és szerinte ha utcai kivitelű a motor szilent blokk + a lengéscsillapítás, akkor kell neki a mozgás (magyarul nem versenyautó), keverve lehet acél + szilikon, de elég drága lesz a vége, szóval ő lebeszélt róla, pedig pénzt keresett volna vele, szerinte ha utcai célokra használom az autót és nincs nagyon meghúzva a turbó, akkor ne rakassak acélt. most nem tom mi legyen, egy másik alfás kartárs ezt ajánlotta, szilikon-szövet: rubena.linszter.com kellene velük beszélni, ez talán nem annyira vészes árban, valami jó kis bilincsek kellenek és kész. az a baj az oldalon a levegő rendszer csöveinél a legkisebb átmérő 65mm, bár azt írja a vízcsövek is jók intercooler csőnek. mindenesetre az ára baráti, a gyári árából 3x körbetekered az autót, de szerintem amit te mondasz, az nem gyári ár, az valami lehúzós ár... vélemény??
Goodboy10-01-2007 22:05:11 // 1713
Mármint 50 mm a csö átméröje,de xart sem ér me kipukkadt mindig!
Goodboy10-01-2007 22:04:09 // 1712
Kru,miért nem kérdezel?Nézd meg az oldalamat ,látod a választ!Egyébk kb 500mm!
Keyko10-01-2007 18:45:22 // 1711
Holnapra tudni fogom a választ,ha addig ráér! Helyettesíteni akarod valamivel,vagy miért kérdezted?
Keyko10-01-2007 18:43:58 // 1710
Sziasztok! Tudja valaki,hogy hogyan lehetne helyetesíteni az alsó IC csövet(156jtd),mondjuk fémcsővel!Csinált már ilyet valaki? Ma kérdeztem 58 ezer forint a gyári cső! Ha esetleg tud valaki bontott csövet az is érdekelne! Előre is köszi!
kru10-01-2007 14:00:03 // 1709
nem tudja valaki mekkora átmérőjű az IC és turbó közötti cső?
maxx10-01-2007 11:35:25 // 1708
Ez csak a kéttömegű lendkerék ára a kuplungszett és a szerelés az legalább egy százas még
Goodboy10-01-2007 11:07:08 // 1707
term szinter az angol cucc is és utt a szerkezet aluminium ötvözet!
BambiSW10-01-2007 10:53:36 // 1706
Köszönöm az infót Kru!
Süti10-01-2007 09:30:30 // 1705
Figyelem!Még mindíg van egy eladó 156 bontásra(A jobb eleje hiányzik,minden más ép.Motor váltó sértetlen 1.9 jtd.Igazándiból egyben lenne a legjobb,ha elvinné valaki,mert sem időm sem helyem nincs a tárolásra.Sajnos.Az autó olaszból lett hozva,számla van hozzá,forgalomba nem helyezhető.Mindkét gyári kulcs,elektrtonika,motor váltóval együtt az autó tartozéka)Az ár fix ár,de nem hárommillió,csak egy nullával kevesebb)))Aki egy picit ért hozzá,az tudja,hogy ennél jóval többet ki lehet belőle árulni,ha szétszedi)
kru10-01-2007 09:21:58 // 1704
A kuplungomnak hála istennek semmi baja!!! Csak gyűjtöm az infót, hátha jó lesz az még :-)))
Ferke10-01-2007 00:23:53 // 1703
Hello dizelesbanda! Kru! Csak nem hullik szét a kuplungod???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.