A nagyobb injektort simán megkapod a bontóban....vagy valakitől veszel itt a fórumon,nem kell mindjárt valami kókány megoldásra gondolni.
Ha észrevetted volna a linkelt oldal NEM ETANOLOS ÁTALAKÍTÁSSAL FOGLALKOZIK!
Az hogy TE beállsz a mélygarázsba,legyen a te bajod.....meg azoké akiket akiket veszélybe sodorsz......
Forum >> Erőforrás alternativák
GTVili08-04-2010 20:27:38 // 673
GTVili08-04-2010 20:20:49 // 672
Tudod mit.....? Te csak használd az LPG-t......mi meg az etanolt......és ne zavarjuk egymás köreit.......Szevasz!
cac08-04-2010 19:14:36 // 671
Ja, hogy te belinkelsz ide egy etanolos átalakításból profitáló oldalt? Na ezzel a biztos nem szubjektív forrással most tuti meggyőztél.
"Fél évet állt az üzemanyagcső E85-ben. Szemmel látható elváltozás nincs rajta."
Tehát mindenkinek ajánlott, aki fél évre vesz autót.
Nem volt időm átolvasni, de így elsőre ez elég karcsú.
Azt érdekességképp leírnád, hogy mennyibe kerül egy erre alkalmas injektorsor a 155-be? Csak mert gyanítom, hogy az átalakítás+injektorsor ára meghaladja az lpg beépítési árát, ami köztudottan (és vitán felül) sokkal olcsóbb /liter, valamint nem olyan gyenge hatásfokú, mint az e85.
"Fél évet állt az üzemanyagcső E85-ben. Szemmel látható elváltozás nincs rajta."
Tehát mindenkinek ajánlott, aki fél évre vesz autót.
Nem volt időm átolvasni, de így elsőre ez elég karcsú.
Azt érdekességképp leírnád, hogy mennyibe kerül egy erre alkalmas injektorsor a 155-be? Csak mert gyanítom, hogy az átalakítás+injektorsor ára meghaladja az lpg beépítési árát, ami köztudottan (és vitán felül) sokkal olcsóbb /liter, valamint nem olyan gyenge hatásfokú, mint az e85.
GTVili08-04-2010 18:37:55 // 670
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=181&akt=2
A kétkedőknek egy kis olvasnivaló....egy ideje én is keverékkel járok,a szűrő tiszta....
A magas fordulaton jelentkező gyengeséget a kis kapacitású injektor okozza....kicseréled és kész....ETANOL FOREVER! ;-DDDD
A kétkedőknek egy kis olvasnivaló....egy ideje én is keverékkel járok,a szűrő tiszta....
A magas fordulaton jelentkező gyengeséget a kis kapacitású injektor okozza....kicseréled és kész....ETANOL FOREVER! ;-DDDD
cac08-04-2010 16:01:25 // 669
Ofkorsz! Fotoszintetizál. :D
cac08-04-2010 16:00:15 // 668
Ez esetben szerencsés vagy.
A fordulat-erőtlenedés egy ismert tény, mérések igazolják. Most nem találom róla a grafikont, de neten rákeresve szerintem megtalálod.
A belső szétrohadásában nem hagytam érvényesülni az e85-öt, olyan kis ideig használtam csak, de a totalcaron nem írnak túl sok biztatót. Nekem gázzal eddig nem volt bajom sose.
Szerintem nem te írtad, de nem akarom telefloodolni a topicot...a kutak száma ismét az lpg felé billenti a mérleget szerintem.
A fordulat-erőtlenedés egy ismert tény, mérések igazolják. Most nem találom róla a grafikont, de neten rákeresve szerintem megtalálod.
A belső szétrohadásában nem hagytam érvényesülni az e85-öt, olyan kis ideig használtam csak, de a totalcaron nem írnak túl sok biztatót. Nekem gázzal eddig nem volt bajom sose.
Szerintem nem te írtad, de nem akarom telefloodolni a topicot...a kutak száma ismét az lpg felé billenti a mérleget szerintem.
Benőke08-04-2010 15:54:11 // 667
Illetve a benzint is termelte? Akkor hamarbb megérül :D
cac08-04-2010 15:48:30 // 666
A vita nem az érvek és ellenérvek logikus ütköztetése? Szerintem amíg kulturált körülmények között megy a dolog, addig nincs vele gond. :)
Ha másfél évig használtál gázt, akkor tudod, hogy alapban benzinnel történik a gyújtás, majd ha az automatika úgy érzi jónak (általában az első 2000-es fordulatnál), akkor átvált lpg-re. Vannak direkt lpg-s rendszerekhez szánt motorolajok, valamint néha nem árt menni egy kicsit benyával.
Én 4 éve hajtom ezt az alfát gázzal, azóta csak nőtt a kompresszióm. :)
Ha másfél évig használtál gázt, akkor tudod, hogy alapban benzinnel történik a gyújtás, majd ha az automatika úgy érzi jónak (általában az első 2000-es fordulatnál), akkor átvált lpg-re. Vannak direkt lpg-s rendszerekhez szánt motorolajok, valamint néha nem árt menni egy kicsit benyával.
Én 4 éve hajtom ezt az alfát gázzal, azóta csak nőtt a kompresszióm. :)
Föckös08-04-2010 15:43:13 // 665
No ne vitázzzunk ez fórum vagy mi:-)
nekem bejön az etanol, ha szét fogja bszni a csöveket, akkor lecserélem (jelzem NEM fogja), és még mindig olcsóbban jövök ki, mint gázzal.
nekem nem erőtlenebb, mint az lpg, viszont az e85ben van 15% benzin, ez ad némi kenést is.
a gáz tökszáraz.
jópár évig használtam gázt.
nekem bejön az etanol, ha szét fogja bszni a csöveket, akkor lecserélem (jelzem NEM fogja), és még mindig olcsóbban jövök ki, mint gázzal.
nekem nem erőtlenebb, mint az lpg, viszont az e85ben van 15% benzin, ez ad némi kenést is.
a gáz tökszáraz.
jópár évig használtam gázt.
cac08-04-2010 15:42:22 // 664
Pesten konkrétan 50-ért berakják papírok nélkül. Abban nem vagyok biztos, hogy ebben a tartály is benne van e. De, ha nincs akkor is max 80.
Nekem nem pótkeréktartályom van, hanem szép nagy 82 littyós. Leharmadolta a csomagtartóm, de így van pótkerekem, és rohadt sokat tudok menni egy tankkal.
Nekem nem pótkeréktartályom van, hanem szép nagy 82 littyós. Leharmadolta a csomagtartóm, de így van pótkerekem, és rohadt sokat tudok menni egy tankkal.
TDI7508-04-2010 15:16:19 // 663
Én másfél éve használok etanol benya keveréket, és még nem cseréltem szűrőt, És a gyári üzemanyagcsöveimet sem ette meg az etanol. Ka lett volna valami akkor azért ezen idő alatt már kellett volna jelentkeznie. Igaz nem tisztán töltöttem bele az etanolt, de azért másfél év az mégis csak sok idő, és ezalatt már kellett volna jelentkeznie valami gebasznak. Fele fele arányban viszont a kis boxi nekem kiforogja a 6000-et és nincs vele semmi gondja. Tisztán valszeg nekem sem lenne vele ennyire jó a tapasztalatom, de éppen ezért találták ki azt a kis elektromos kütyüt, ami módosítja a befecskendezési tulajdonságokat. Ezenkívül ki tudja hogy mit kevernek a benzinbe amit a kúton veszel.
Már vagy jó 8 éve minden benyakutas számlán fel van tüntetve hogy az általuk eladott üzemanyag 5-15%-ban tartalmaz bioetanolt. Tehát hiába nem akarsz etanolt tölteni a kocsidba akkor is megteszed sajnos minden egyes tankolásnál...
Már vagy jó 8 éve minden benyakutas számlán fel van tüntetve hogy az általuk eladott üzemanyag 5-15%-ban tartalmaz bioetanolt. Tehát hiába nem akarsz etanolt tölteni a kocsidba akkor is megteszed sajnos minden egyes tankolásnál...
Benőke08-04-2010 15:09:35 // 662
Nem nagyon akarok ide belekontárkodni az eszmefutattásokba de egy két apróság idekívánkozik. Gázos átalakítás nincsen meg 40-60k ból az inkább 200-300k. Hiába sokkal olcsóbb a gáz a megtérülés nem hiszem hogy ilyen gyorsan megvan (bár a mostani benzinárak melett már sokkal hamarabb mint annó 270 környéki benyánál), az pedig megint egy másik dolog hogy egyszerre ennyit kiadni megintcsak sokkal fájóbb, pláne ha az autó értéke is kábé ennyi :D. A Harmadik probléma ami állandó probléma a tankolási probléma, kevés helyen lehet tankolni. E85 nél is probléma volt de az utóbbi hónapokban elszaporodott mint a gomba. Gázos autónál még a pótkerék is eltünik, ami egy defekt alkalmával kemény szívás lehet, vagy a csomagtartó mérete csökken drasztikusan. Tudom van aki telenyomja hangszórókkal, viszont nem mindenkinek hangszórótartó, hanem funkciónak megfelelően használná... Ettől függetlenül a gáz is jó alternatíva, hosszabb távon jobb de nem minden esetben ez a jobb választás....
cac08-04-2010 14:44:34 // 661
Nem csak a motorról van szó, hanem az útig, ami a motorig vezet.
Az lpg a saját körén jut el odáig, ami kifejezetten gázra van kitalálva. Az E85 az üzemanyagrendszeren keresztül ami kifejezetten nem E85-re, hanem benzinre van kitalálva.
Az etanol szétbasz mindent az injektorokig (miközben a gáz még csak itt lép be). Leold mindent az üzemanyag rendszer belsejéből. Azt ugye elfelejtetted mondani, hogy 1-2 nap után rögtön benyaszűrő csere, majd 500km után ismét.
Egy új, max 2-3 éves kocsinál még nem is okoz akkora galibát, de egy idősebb autónál már olyan lerakódások vannak az üzemanyag rendszerben, hogy azokat feloldva előreláthatatlan következmények lesznek.
Az E85 összehasonlíthatatlanul erőtlenebb, mint az lpg, de drágább. Továbbá 4000-es fordulat fölött bizonyítottan tovább veszít az erejéből, az alfa pedig akkor indul be.
Igazából műszakilag és gazdaságilag nem begyere, de nézzük az általad felhozott egyéb ellenérveket:
Mélygarázs: egyedül kis hazánkban van ilyen faszság. Én ezt úgy oldom meg, hogy nem foglalkozom vele. Egyrészt felénk csak egy mélygarázs van. Másrészt mit gondolsz mit csinálnak veled? Pesten, parázós embereknek valóban problémát okozhat.
Vizsga: csak kpm vizsgán vehet részt egy lpgs kocsi. Tehát egy kpm-es vizsgáztatóhoz kell vinned, nem egy simához. Ennyi.
Egyébként nem szabad papíroztatni! Legszívesebben én is feketén gázolnék, mert akkor a fenti mondvacsinált problémáktól is megkímélném magam, bár -mint említettem- nekem sosem volt gondom egyikből sem.
Hidd el, én kipróbáltam mindhármat, nem pedig annyi a tapasztalatom, mint Neked ("először gázt akartam az autóba szereltetni, mégsem tettem meg."). Továbbá a mi kis klikkünk eléggé rá van állva az alternatív megoldásokra, és rengeteg véleményt van szerencsém megismerni, és ezek végeredménye mind az, hogy felejtős a bioetanol.
Egyébként, ha 20% a fogyasztástöbblet, akkor ezen árak alapján:
328 (benzin) > 232 (e85) > 169 (lpg)
kb 278 forintra jön ki 1 littyó benyának megfelelő e85. Persze, ha 100%-ban tankolod. Erre rámegy még az átalakítás ára és egyéb kiadások. Biztos van olyan lekocsikázott km, ami alatt bejön, de az is tuti, hogy ez gázzal sokkal kevesebb lesz. ;)
Az lpg a saját körén jut el odáig, ami kifejezetten gázra van kitalálva. Az E85 az üzemanyagrendszeren keresztül ami kifejezetten nem E85-re, hanem benzinre van kitalálva.
Az etanol szétbasz mindent az injektorokig (miközben a gáz még csak itt lép be). Leold mindent az üzemanyag rendszer belsejéből. Azt ugye elfelejtetted mondani, hogy 1-2 nap után rögtön benyaszűrő csere, majd 500km után ismét.
Egy új, max 2-3 éves kocsinál még nem is okoz akkora galibát, de egy idősebb autónál már olyan lerakódások vannak az üzemanyag rendszerben, hogy azokat feloldva előreláthatatlan következmények lesznek.
Az E85 összehasonlíthatatlanul erőtlenebb, mint az lpg, de drágább. Továbbá 4000-es fordulat fölött bizonyítottan tovább veszít az erejéből, az alfa pedig akkor indul be.
Igazából műszakilag és gazdaságilag nem begyere, de nézzük az általad felhozott egyéb ellenérveket:
Mélygarázs: egyedül kis hazánkban van ilyen faszság. Én ezt úgy oldom meg, hogy nem foglalkozom vele. Egyrészt felénk csak egy mélygarázs van. Másrészt mit gondolsz mit csinálnak veled? Pesten, parázós embereknek valóban problémát okozhat.
Vizsga: csak kpm vizsgán vehet részt egy lpgs kocsi. Tehát egy kpm-es vizsgáztatóhoz kell vinned, nem egy simához. Ennyi.
Egyébként nem szabad papíroztatni! Legszívesebben én is feketén gázolnék, mert akkor a fenti mondvacsinált problémáktól is megkímélném magam, bár -mint említettem- nekem sosem volt gondom egyikből sem.
Hidd el, én kipróbáltam mindhármat, nem pedig annyi a tapasztalatom, mint Neked ("először gázt akartam az autóba szereltetni, mégsem tettem meg."). Továbbá a mi kis klikkünk eléggé rá van állva az alternatív megoldásokra, és rengeteg véleményt van szerencsém megismerni, és ezek végeredménye mind az, hogy felejtős a bioetanol.
Egyébként, ha 20% a fogyasztástöbblet, akkor ezen árak alapján:
328 (benzin) > 232 (e85) > 169 (lpg)
kb 278 forintra jön ki 1 littyó benyának megfelelő e85. Persze, ha 100%-ban tankolod. Erre rámegy még az átalakítás ára és egyéb kiadások. Biztos van olyan lekocsikázott km, ami alatt bejön, de az is tuti, hogy ez gázzal sokkal kevesebb lesz. ;)
TDI7508-04-2010 13:19:29 // 660
Nyálcsorgatva várom az infókat. Lehet egyszer egy hétvégén össze kéne futnunk valahol a városban, mert szívesen megvizslantanám, hogy hogyan is néz ki egy ilyen cuccos. Bekötések stb. Vajon a jetronicra is rá lehet faragni?
Föckös08-04-2010 12:45:50 // 659
hja és megy mint a távirat, fogyasztás 20% körüli plusz. (nem tettem tojást a pedál alá...)
de majd lesznek részletes infók is:-)
de majd lesznek részletes infók is:-)
Föckös08-04-2010 12:43:43 // 658
no én nem tudom...
:-)
Amórésoknak van 10% kedvezmény, csak szólni kell!
másik kérdés a beszerelés.
én magam szereltem be vállava ezzel az esetleges felelősséget, illetve azt, h magam hangolom be majd finomra, élőadatok logolása és elemzése után.
műhelyben beszerelve, és egy esetleges fékpados telj. mérés segítségével ez könnyebb lett volna, de smucig vagyok:-) (meg nem akarok 15-20 ropit olyanért fizetni, amit én is be tudok kötni, kandós végzettséggel.)
:-)
Amórésoknak van 10% kedvezmény, csak szólni kell!
másik kérdés a beszerelés.
én magam szereltem be vállava ezzel az esetleges felelősséget, illetve azt, h magam hangolom be majd finomra, élőadatok logolása és elemzése után.
műhelyben beszerelve, és egy esetleges fékpados telj. mérés segítségével ez könnyebb lett volna, de smucig vagyok:-) (meg nem akarok 15-20 ropit olyanért fizetni, amit én is be tudok kötni, kandós végzettséggel.)
Fairlane08-04-2010 10:15:54 // 657
Akkor te natúr E85-el jársz?
A benyához képest így mennyi a fogyasztásod? Van érezhető változás a menetteljesítményben?
Ha jól számolgattam, olyan 20.000 Km alatt hozza be a cucc és a beszerelés árát?
A benyához képest így mennyi a fogyasztásod? Van érezhető változás a menetteljesítményben?
Ha jól számolgattam, olyan 20.000 Km alatt hozza be a cucc és a beszerelés árát?
Föckös08-04-2010 09:20:10 // 656
na ez pl gagyi tákolmány, pótméter? pfff
és valaki ül a jobb egyben és álandóan csavargatja a pótmétert (kb fél percenként), hogy frankó legyen?
olyan átalakítót kell venni, ami gyors, reagál, lambda jelet módosít ha kell, és folyamatosan változtatja a nyitási időt.
na egy ilyen pótméteres kütyü erre nem alkalmas
és valaki ül a jobb egyben és álandóan csavargatja a pótmétert (kb fél percenként), hogy frankó legyen?
olyan átalakítót kell venni, ami gyors, reagál, lambda jelet módosít ha kell, és folyamatosan változtatja a nyitási időt.
na egy ilyen pótméteres kütyü erre nem alkalmas
Föckös08-04-2010 09:12:07 // 655
én meg rábeszéllek! nekem bent van az átalakító elektronika, nem bohóckodás, elég komoly, nagyon szépen hozzá lehet hangolni az autóhoz.(e85power a neve)
igaz nem olyan olcsó mint a gáz.
tapasztalatból mondom:
ha a gáz nem káros a motornak, akkor az e85 sem.
tapasztalatból tudom, hogy a gázüzemhez szigorított vizsga kell, átalakítás kell, és nem nagyon nyúlhatsz bele a motorba, h a van valami.mélygarázs meg még ezer hely felejtő.
e85nél legrosszabb esetben 15perc alatt kiszereled az elektronikát, ha el akarod adni az autót.
lehet, hogy nem versenyképes, de én először gázt akartam az autóba szereltetni, mégsem tettem meg.
a motor élettartama?
gyerekek tegye fel a kezét, aki pontosan tudja, h mit tankol benzin szó alatt!
senki?
én is így gondoltam.
átalakító kell neki és annyi.
nem károsabb a motorra, mint a gázüzem.
igaz nem olyan olcsó mint a gáz.
tapasztalatból mondom:
ha a gáz nem káros a motornak, akkor az e85 sem.
tapasztalatból tudom, hogy a gázüzemhez szigorított vizsga kell, átalakítás kell, és nem nagyon nyúlhatsz bele a motorba, h a van valami.mélygarázs meg még ezer hely felejtő.
e85nél legrosszabb esetben 15perc alatt kiszereled az elektronikát, ha el akarod adni az autót.
lehet, hogy nem versenyképes, de én először gázt akartam az autóba szereltetni, mégsem tettem meg.
a motor élettartama?
gyerekek tegye fel a kezét, aki pontosan tudja, h mit tankol benzin szó alatt!
senki?
én is így gondoltam.
átalakító kell neki és annyi.
nem károsabb a motorra, mint a gázüzem.
cac31-03-2010 20:27:26 // 654
Én lebeszéllek az E85-ről. Az LPG-vel összehasonlítva egyáltalán nem versenyképes alternatíva.
Nekem eddig csak bajom volt vele, és van más ismerősöm is, aki a sohatöbbet szavakkal illette. :)
Nekem eddig csak bajom volt vele, és van más ismerősöm is, aki a sohatöbbet szavakkal illette. :)
Azzurro04-03-2010 09:26:41 // 653
Sok más helyen azt lehet róla olvasni, hogy a motor élettartalmát nem rövidíti meg.Sőt az ellenkezőjét teszi vele.:-)))Vagyis megnöveli. :-)))
Zsoltyr03-03-2010 23:33:55 // 652
hm... Akkor viszont meggondolandó lehet. Csakhát a motor élettartama... Merthogy alapvetően nem erre az üzemre készült.
Azzurro03-03-2010 23:30:26 // 651
A terjedése az biztosan egyre nagyobb lesz, hiszen már most is észre lehet venni hogy egyre több kút próbálja forgalomba helyezni.:-)))
Itt Kecskeméten már elég sok helyen lehet tankolni, ilyen löttyit. :-)))
Itt Kecskeméten már elég sok helyen lehet tankolni, ilyen löttyit. :-)))
Zsoltyr03-03-2010 23:27:15 // 650
Ez a lutri a dologban. Meg persze, hogy hol tudok egyáltalán bioetanolt tankolni? A másik, hogy mennyire fog elterjedni?
Azzurro03-03-2010 23:18:47 // 649
Átalakítóval már érdekesebb a dolog!!A kérdés az tényleg nem vágja gajra a motort???
Zsoltyr03-03-2010 23:09:46 // 648
Én a Vaterán találtam valami átalakító rendszert E85-höz. Kérdés, hogy tényleg így van-e, ahogy leírja, illetve hogy a konkrét modellben hogy viselkedik. Meg persze, hogy megéri-e? Úgy tudom, hogy tisztán bioetanollal erősebb lesz a gépezet...
Etanol átalakító
Etanol átalakító
Azzurro03-03-2010 22:54:42 // 647
Ha keverve használod akkor még jobban nincs értelme, mivel amennyivel többet kapsz az Etanolból, annyival többet meg is eszik.Felesbe az üzemanyag árad 275Ft-be áll meg kb.Így max 50Ft-t nyersz a dolgon, amit fogyasztásban el is buksz.:-(((
Sajnos akár hogyan számoltam, nem igen éri meg vele bohóckodni.Természetesen tisztán más a helyzet, de úgy is legalább 1-évet kell hozzá kocsikázni hogy megérje a dolog.:-((((
Nem tudom, de nekem nem igazán jött be, de még rajta vagyok a keverési arányon.:-)))
Sajnos akár hogyan számoltam, nem igen éri meg vele bohóckodni.Természetesen tisztán más a helyzet, de úgy is legalább 1-évet kell hozzá kocsikázni hogy megérje a dolog.:-((((
Nem tudom, de nekem nem igazán jött be, de még rajta vagyok a keverési arányon.:-)))
TSiga ( I am the TSIG)03-03-2010 19:18:01 // 646
Én gondolkozom az E85-ön, de csak is elektronikával. Úgy elvileg nem rángat. Én is be tudnám rakni, de inkább a szakikra bízom.
OFF
Tavasszal lábra tesszük az off XM V6-ot, ami utazóautó lesz, meg trélerezős vonóhorgos.
Abban biztos lesz elektronika az E85-höz.
ON
OFF
Tavasszal lábra tesszük az off XM V6-ot, ami utazóautó lesz, meg trélerezős vonóhorgos.
Abban biztos lesz elektronika az E85-höz.
ON
Kareszka198403-03-2010 19:09:25 // 645
Az én 147-esemben sekvenciális gázrendszer van. Még az olaszoknál rakták bele, így ebből kiindúlva szerintem nem kéne, hogy nagyobb gond legyen vele. Benzinen gyullad, majd miután a motor eléri a 60 fokot, automatikusan átvált gázüzemre. Ezt a váltást természetesen észre sem lehet venni, egyedül ha a gázvezérlő kijelzőjéje kukkantok és látom, hogy a zöld színü led világít. Erőben sem veszek észre különbséget. Tartály apótkerék helyén, 45 literes, tankolónyílás a benzintöltő melett egy fedél alatt azzal...egyedüli szépséghiba, hogy a gáztöltő nyílására nem fért rá a müanyag fedél, mivel akkor nemlehetett volna rácsukni az ezeket takaró ajtócskát. Így most egy összehajtogatott pzs van beletürve a nyílásba, amit minden eső után cserélek...node ez legyen a legkevesebb :)
TDI7503-03-2010 11:21:07 // 644
Nekem már vagy másfél éve ezt a koktélt kapja a gépezet, de semmi hiszti nincs vele.
Igaz az előgyuszit kicsit állítani kellett, de így egész tűrhető. Egyedül a hidegindítás nehezebb de csak mínuszban. Végülis nem mindegy hogy az ember 230 ért vagy 330 ért tankol. De azt se feledjük hogy a vasaink motorvezérlőti benzines üzemre programozták a gyárban.
Igaz az előgyuszit kicsit állítani kellett, de így egész tűrhető. Egyedül a hidegindítás nehezebb de csak mínuszban. Végülis nem mindegy hogy az ember 230 ért vagy 330 ért tankol. De azt se feledjük hogy a vasaink motorvezérlőti benzines üzemre programozták a gyárban.
Azzurro02-03-2010 23:00:11 // 643
Sikerül kipróbálnom a Bioetanol, és sajnos nem tudok semmi jót írni róla.:-(((Amennyivel olcsóbb annyival szarabb is.Felesbe tankoltam benzit és Etanolt, de még így is gyalázatosan viselkedett a vas.Szaggat, lusta stb..., Szóval szar.......
A hozzászólásokból is ki szűrtem nem igen használtok Bioetanolt, amin nem is csodálkozóm.:-(((
A hozzászólásokból is ki szűrtem nem igen használtok Bioetanolt, amin nem is csodálkozóm.:-(((
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-02-2010 15:13:27 // 642
A 155-ösben lapozz vissza ott irták.
Azzurro28-02-2010 15:11:35 // 641
Tankoltál már valaki E85-öt?Tapasztalatokat és hozzászólásokat várok!!
Szabeee10-07-2009 18:21:17 // 640
nah meg maga a beszerelés 70 000 Ft és 3 nap :)
Szabeee10-07-2009 18:19:37 // 639
üres palackkal??? háát ha jól számolom.... akkor úgy kb..... cca össze-vissza nem valami sokat :D
GTVili10-07-2009 18:14:56 // 638
Szép-szép....de ez még sajnos nem alternatíva a többi erőforrással szemben...;-D
Hány plusz lovat ad ez a cucc...? És meddig bírja a kocsi......;-DDD
Hány plusz lovat ad ez a cucc...? És meddig bírja a kocsi......;-DDD
Szabeee10-07-2009 18:09:32 // 637
Nitrosystem computer vezérelt nitrórendszer:
Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák, nitró vezérlő computer.
Ára: AKCIÓ! 230.000 Ft / szett
most néztem a nitrosystem oldalán
Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák, nitró vezérlő computer.
Ára: AKCIÓ! 230.000 Ft / szett
most néztem a nitrosystem oldalán
GTVili10-07-2009 18:04:25 // 636
Naszóval....szerintem mindegy hogy miből származik,az akkumulátor így-is úgy-is környezetszennyező.A másik,hogy senki nem fog használt Hybridet venni....mert tart a méregdrága akkucserétől......ki akarna megvenni egy használt autót úgy,hogy tudja mégegyszer ennyit ki kell fizetni az akksira.
Vagy.....vagy pedig a használt Hybridek ára lemegy a béka segge alá....
Vagy.....vagy pedig a használt Hybridek ára lemegy a béka segge alá....
GTVili10-07-2009 17:59:15 // 634
Teddy megelőztelek.....;-D
GTVili10-07-2009 17:55:39 // 633
Vagy Hybrid....? Ja igen...így a helyes....
GTVili10-07-2009 17:54:52 // 632
Nyomás ide a Hibryd témával....;-D
Tenkes30-05-2009 12:13:13 // 631
Ez az ár a tiedre vonatkozik!?az enyémbe 60.000.:( de jó lenne ha nekem is ennyi lenne:))
GTVili30-05-2009 12:07:52 // 630
A Hunflex Classic 29500ft......
GTVili30-05-2009 11:57:01 // 629
Mindenfélét hallani....aki használja,azt mondja hogy ez mind nem igaz....aki nem,az meg rémhíreket terjeszt.
Nekem is régóta motoszkál a gondolat.....ráadásul jól lement a HunFlex-kütyü ára is.
;-DDD
Nekem is régóta motoszkál a gondolat.....ráadásul jól lement a HunFlex-kütyü ára is.
;-DDD
Tenkes30-05-2009 11:50:22 // 628
Igen akivel eddig beszéltem és használja /100%/ is azt mondja, hogy úgy viselkedik az autó mintha a klíma be lenne kapcsolva ráadásul a hideg indítás egy kicsit nyögvenyelős!:)ja és még azt mondják, hogy megeszi a műanyag tankot és a benzincsövet is (de nem minden fajtát).Ezt a Hunflexes átalakítót én is be fogom szerezni!
GTVili30-05-2009 11:24:48 // 627
Elvileg átalakítás nélkül nem nagyon fog működni....legalábbis nem úgy,ahogy szeretnéd.
Tenkes30-05-2009 11:03:40 // 626
Sziasztok! Én tegnap tankoltam 70/30s arányban E85-t a 164 gépembe és konkrét változást nem vettem észre.A következő tankolásnál ki fogom próbálni a 50/50% arányt!
B-la 25-05-2009 00:48:16 // 625
Gondoltam meg töröm a csendet 1 hozzászólással... :-DDDD
Xixo15-08-2008 03:19:48 // 624
Jah, a lényeg: elsőre pozitív tapasztalatai voltak, azóta meg nem beszéltünk erről.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
686
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?