Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok

Robi17-03-2005 21:51:25 // 921
Ha nem nézne ki teljesen máshogy, és azt írnák a hátuljára, hogy 3.2 JTS, akkor igen. :D
Paco17-03-2005 21:49:32 // 920
Nincs olyan, hogy a GTA-t leszámítva..... A V6 is más fékekkel illetve futóművel készült mint pl az 1.6 TS. Ha azt írnák a GTA felirat helyére, hogy 3.2V6 akkor az lenne a csúcsmodell? :-P
Robi17-03-2005 21:48:40 // 919
Lassan jöhet a K-vadászat. :D
Paco17-03-2005 21:47:44 // 918
Ha egyszer elindul akkor pörög rendesen. Ez is a benyások helyzeti előnyét mutatja :) Nem holmi lomha olajkályha :)
Robi17-03-2005 21:47:27 // 917
Szerintem Paco érti, hogy miről beszélek, csak kekeckedik. A GTA nem egy "hagyományos" csúcsmodell, komolyabb eltérések is vannak az alaphoz képest. A GTA-t leszámítva a 2.5 V6 volt a 156-os csúcsmodellje, míg a 159-esé a 3.0 V6 MJTD lesz. Tehát dízelesedünk. :)
perdix15517-03-2005 21:44:59 // 916
Le fog esni JOE 156-nak az álla ha ezt mind elolvassa itt. Jól ferpörgött ez a topic!
perdix15517-03-2005 21:43:17 // 915
A 159 GTA a 159-es Alfa modell csúcsmodelje. Az most is, és ahogy írtam a jövőben is. Nem tudta vki?
Paco17-03-2005 21:40:56 // 914
A hold meg sajtból van... :)
Robi17-03-2005 21:40:03 // 913
Nem. Az 159 GTA az 159 GTA, a 159 pedig 159. :DDD
perdix15517-03-2005 21:38:49 // 912
Na most kimontad az örök igazszágot:::Szubjektív szempontok alapján neked jobb a benzines: Hát ez az amit keresünk, ha ilyen szubjektív szempontok nem lennének, nem lenne vita, nem lenne a véleményekben különbség, ez az amitöl minden emberben más lesz az autójában fontos, és azt hajtogatja. Joe156 a rac, szempontok alapján mondja állítását és így nyugodt, a Csöri a vezetés korlátlan élményét éli át és ez az első neki, én meg 10L-alatti 2000cm3 alatti gyors autót kerestem, benyapárti révén olyat és megtaláltam és így tökéletes. Higgyétek el.
Paco17-03-2005 21:37:25 // 911
Amúgy pénzből élek. De a gazdaságosság előtt van más szempont is. Ha az lenne az elsődleges akkor nem V6-om lenne. :-P Rossz embert kérdeztél kicsirigó :-P
Csöri17-03-2005 21:36:27 // 910
Így van. Egy dízelből Alfáéknál sosem lesz csúcsmodell. Legalábbis nagyon merem remélni.
Paco17-03-2005 21:36:21 // 909
A 159 GTA. Vagy az nem 159? :-P
Paco17-03-2005 21:35:45 // 908
Szerinted ? :)
Csöri17-03-2005 21:35:19 // 907
Arról nem is beszélve.:)
Robi17-03-2005 21:35:10 // 906
Maradjunk annyiban, hogy ez lassacskán változni fog. :) Ha jól tudom, a 159-esnek a 3.0 V6 MJTD lesz a csúcsmodellje. Csak a GTA lesz erősebb nála.
Robi17-03-2005 21:32:53 // 905
És neked nem fontos a gazdaságosság? Vagy te nem pénzből élsz? :)))
Paco17-03-2005 21:32:52 // 904
No igen. És a verda gyorsulása is jobb lenne:-P
perdix15517-03-2005 21:32:17 // 903
Sztem pedig akko fog a Winkler besz@rni, h@ggyozni, meg ilyesmik, miko a 3.2 JTS Twinturbóban ül. El fog a gyönyörtől szállni. Meg különben is zárjuk a témát azzal a megállapítással: Alfáéknál, mint rendes autógyártóéknál, mindig a benya áll a csúcson, mindig benyás lesz a csúcsmodell, ez így szokás.
Paco17-03-2005 21:32:16 // 902
Helyes a bőgés :)
Paco17-03-2005 21:31:41 // 901
A kivett teljesítmény/befektetett költség (egyenes arányban áll a befektetett energiával) megfelel a gazdaságosság fogalmának :)
Csöri17-03-2005 21:31:39 // 900
Autózni igenis kell!:)))))))) Én inkább nem ennék, csak hajthassak.:) Mondjuk rám is férne. Már mint, hogy ne egyek.:))))))
Robi17-03-2005 21:31:32 // 899
...ööö... Elvek helyett érveket akartam írni, csak túl gyorsan. :D
Robi17-03-2005 21:30:35 // 898
Azért ne gondold, hogy én nem spórolok máson az autóm javára. :)))
Robi17-03-2005 21:29:31 // 897
Láttam. Racionális elvek alapján a dízel a jobb, szubjektív szempontok alapján neked jobb a benzines. :)
Csöri17-03-2005 21:28:59 // 896
Én inkább arra gondolok, hogy amit máson megsporolok az megy a GTA tankjába, és ami marad azt eliszom.:))))
perdix15517-03-2005 21:28:36 // 895
Hogy melyik a jobb? Hát azon már túl vagyunk. LD: összehasonlító irományom.
Robi17-03-2005 21:28:28 // 894
Majd lesd meg a fejét, amikor megjelenik a 3.0 V6 MJTD. :DDD
perdix15517-03-2005 21:26:55 // 893
Láttátok kedves BenzinCartársak a Wikler fejét, miko a dízelösszehasonlító teszt alatt a gázolajosban ült, igen el volt keseredve. Mer amoki a GTA-ban ült, majdnem elélvezett! Lehet, hogy benzinfüggő?
Robi17-03-2005 21:26:41 // 892
Egyébként jó, hogy felhoztad ezt a példát. 1.9 JTS: 160 le 1.9 MJTD: 150 le Kevesebb, mint 10% az eltérés. Tömegre se sokkal több a dízel. Ellenben a fogyasztása ég és föld a kettőnek. De még egy példa: 1.9 JTS: 160 le 2.4 MJTD: 175 le A dízel az erősebb, annak ellenére, hogy jóval kevesebbet eszik. Amennyivel nehezebb a dízel, kb annyival erősebb is. Akkor most melyik a jobb?
Robi17-03-2005 21:23:10 // 891
Senki nem mondta, hogy nem fejlődik a benzines. :)
Robi17-03-2005 21:22:24 // 890
Gondolj arra, hogy amit megspórolsz az üzemanyagon, azzal mi mindent lehet kezdeni: - veszel belőle még üzemanyagot, autózol még egy picit - szépítgeted belőle az autódat - veszel belőle még egy autót :))) - eliszod
perdix15517-03-2005 21:20:53 // 889
És hogy nem fejlődik a szívóbenzines: Nem a fenét: PL: Új Alfa motor: 1.9JTS 160LE. Ez akko mi?
Csöri17-03-2005 21:19:54 // 888
Nálam is fontos a gazdaságosság, de inkább megpróbálok máson sporolni.:)
perdix15517-03-2005 21:19:34 // 887
ÍÍÍÍÍÍgy van: A gazdságosság az inyenc élet megrontója, ha ezt nem akarod, használj benzint!!. Ez egy benzinreklám volt!!!
Robi17-03-2005 21:19:19 // 886
Akkor pontosítsunk úgy, hogy teljesen pontosak legyünk. Ahol a befektetett energia és a teljesítmény aránya a fontos, ott dízelt használnak, ahol pedig a tömeg és a teljesítmény aránya, ott benzinest. :)
Paco17-03-2005 21:17:33 // 885
Pontosítsunk: Ahol a gazdaságosság a fontos ott dízelt használnak. :-P
Robi17-03-2005 21:17:32 // 884
Ebből adódik, hogy manapság durván fele-fele arányban használják a dízel és benzines autókat. Pedig még a kötelező biztosítás díjszabásával is a benzines autók használatára próbálják kényszeríteni az embereket, de hiába. :D
Paco17-03-2005 21:16:17 // 883
Egy 150 lovas szívó benzines 2000 köbcentis/egy 150 lovas szívó dízel 4000 köbcentis egy 150 lovas turbo benzines 1200 köbcentis/egy 150 lovas turbo diesel 1900 köbcentis
Robi17-03-2005 21:15:54 // 882
Hát már hogyne lenne az? Ahol a leadott teljesítmény a fontos, ott mindig dízelt használnak. (ld. kamionok, hajók, áramfejlesztők, stb.) Ahol pedig az adott tömegre jutó teljesítmény, ott benzinest. (ld. autóverseny) A személyautóknál, a mindennapi közlekedésben keverednek ezek a szempontok.
perdix15517-03-2005 21:14:35 // 881
Így van, ez így van!
Robi17-03-2005 21:12:33 // 880
Egy 150 lovas dízelt ugyanolyan jó vezetni, mint egy 150 lovas benzinest, halál pontosan ugyanolyan sportos. Egy 150 lovas szívó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas szívó benzines. Egy 150 lovas turbó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas szívó benzines. Egy 150 lovas szívó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas turbó benzines. Egy 150 lovas turbó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas turbó benzines. :)))
Paco17-03-2005 21:12:06 // 879
A jobb sportosebb tényleg nem igaz, de a szívó /feltöltött állítás igaz.....
Paco17-03-2005 21:10:34 // 878
És már ezerszer közöltük veled, hogy ez téves megközelítés. Vagy szerinted a az autókat úgy adják el, hogy ez az 5 literes fogyasztású, ez a 8 literes, ez a tíz literes? Szerintem úgy hogy ez az 1000 köbcentis, ez az 1600-as, és ez a kétezres. Minden összehasonlításnak egzakt alapja kell hogy legyen. A fogyasztás nem az.
Robi17-03-2005 21:10:10 // 877
Az alábbiakat nem találom igaznak. :) Jobb, sportosabb vezetés Szívó-szívó és feltöltött-feltöltött közötti összehasonlításnál lényegesebben erősebb a benyás Ezek meg szubjektív dolgok: Szebb autóhang Jobb üzemanyag illat Pörgetés
Robi17-03-2005 21:07:13 // 876
Tudom, csak mindenki számára világossá akartam tenni, hogy nem arról van szó, hogy a benzinessel száguldoznuk, randalírozunk, a dízellel meg 5-ösben poroszkálunk, aztán rácsodálkozunk, hogy utóbbi kevesebbet fogaszt, hanem arról, hogy adott teljesítmény mellett eszik kevesebbet a dízel.
Paco17-03-2005 21:06:59 // 875
Ezt hol hallottam már ? :o)
Paco17-03-2005 21:06:25 // 874
Rossz az izlésed :-P
perdix15517-03-2005 21:06:01 // 873
Na most ha már itt vagyunk az eszmecserében, akko összegezzünk kedves Alfás-Benzines-Gázolajos Cartársak: Benzinesek egyértelmű előnyei: ---- Szebb autóhang /ugye nem kell részletezni?/ ---- Jobb üzemanyag illat/ ezt sem kell/ ----Jobb, sportosabb vezetés ---- Pörgetés(ezt ugye nem kell részletezni?/ ----Szívó-szívó és feltöltött-feltöltött közötti összehasonlításnál lényegesebben erősebb a benyás. ----Egyszerűbb, kiszámíthatóbb motorfelépítés, nyűg, javíthatóság, stb(rettegnek a szervízek a modern dízelestől) Na hamarjában ezek, na és mi a gázolajos előnye, na mi?: -----kevesebbet fogyaszt!!! Asszem ez megmagyarázza mért húz a szívem, szívünk a benyáshoz, ezért!!! Farki: szép volt a dízelalázás!
Paco17-03-2005 21:04:25 // 872
Ez ugyanaz csak másképp megfogalmazva :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.