Forum >> Forma-1
Xixo15-10-2006 17:35:39 // 17281
A plussz lóerőket én is olvastam, csak mivel a blikkbe volt nem nagyon hittem nekik. :-)) Eddig mindenütt azt írták, hogy ők se vetik be az új fejlesztéseket...
Xixo15-10-2006 17:34:25 // 17280
Jó, hát valszeg nem a piaci árát fizeti ki érte. De végül is nem jár rosszul vele, mert elég megkímélt darabok, kevés kilóméterrel, meg ugye ő is használta tehát biztos vigyázott is rá.... :-))
Tommi15-10-2006 16:58:40 // 17279
Ez azért milyen már :)
Kapott "szolgálati autóként" egy (illetve gondolom több) Ferrarit, de ki kell fizetnie. Amit abból a fizuból fog kifizetni, amit a Ferraritól kap. Ez nekem most képzavar :)))
Grando15-10-2006 12:04:59 // 17278
A lényeg a fordszám, illetve a +LE. Nemtom ezzel mennyire ültetik hintába a többieket. Ha már 1-2 csapat is meglépi ezt (mert a pontokért azért még mindig megy a harc), a retyónak is lépnie kell(ene). Az pedig akkor lutri, hogy ki bírja tovább ilyen végfordulatokon. Alfonzó beharangozta, hogy tatásan fogják nyomni. Hátha mégsem, bár igen kevés az esélye, hogy hülye hibát kövessenek el, amikor az 1 pont is elég (feltéve hogy a Sith nyer egyáltalán - még ő is kipotyoghat).
Satti15-10-2006 11:51:15 // 17277
Ja,látom,nem tudom,de ez kevésnek tűnik,lehet elírták a fritzek,de végűl is mindegy...:-))
Grando15-10-2006 11:46:38 // 17276
Hát nemtom, elírták volna? Csak nem...
Itt a cikk. A lóerőt a Montezemolo-s kép fölött írja.
Satti15-10-2006 11:26:15 // 17275
A V10 általában 900-950 lovas volt,de tavaly a BMW és a Honda,már súrólta az 1000 lóerős határt.
Grando15-10-2006 11:17:41 // 17274
Nem. :)
Ennyit írnak. Lehet, hogy a V10-esek voltak azok, nemtom. Most ez ennyi, becsülve persze.
Satti15-10-2006 11:12:28 // 17273
Nem 875-880 lóerő?Úgy tudom,most általában 800-850 lóerősek a gépek.
Grando15-10-2006 09:48:06 // 17272
A sport.de-n olvasom:
A brazil futamon a Ferrari kihegyezett motorral indul, amelynek fordulatszáma az időmérőn és az előzési manővereknél átlépi majd a 20.000-es jelölést. Most ugyebár csak egy versenyhétvégét kell kibírni. A megnövelt ford.szám kb. 15-20 LE többletet eredményez, azaz kb. 775-780 LE-s csúcsteljesítmény lesz Schumi feneke alatt. Az előző futamon egy szelep adta meg magát, ezért a megbízhatóság növelése érdekében most módosított hengerfejet kap a motor.
Péntekre az előrejelzések esős időt mondanak, szombaton és vasárnap viszont valszeg nem fog esni.
Schumi eddig is megtartotta a szolgálati autóit, amiket ki is kellett fizetnie, most azonban búcsúajándékként megtarthatja a brazil futamon használt 248 F1 versenygépet.
Reméljük szép búcsú lesz!
A brazil futamon a Ferrari kihegyezett motorral indul, amelynek fordulatszáma az időmérőn és az előzési manővereknél átlépi majd a 20.000-es jelölést. Most ugyebár csak egy versenyhétvégét kell kibírni. A megnövelt ford.szám kb. 15-20 LE többletet eredményez, azaz kb. 775-780 LE-s csúcsteljesítmény lesz Schumi feneke alatt. Az előző futamon egy szelep adta meg magát, ezért a megbízhatóság növelése érdekében most módosított hengerfejet kap a motor.
Péntekre az előrejelzések esős időt mondanak, szombaton és vasárnap viszont valszeg nem fog esni.
Schumi eddig is megtartotta a szolgálati autóit, amiket ki is kellett fizetnie, most azonban búcsúajándékként megtarthatja a brazil futamon használt 248 F1 versenygépet.
Reméljük szép búcsú lesz!
Inner Circle14-10-2006 11:12:10 // 17271
Egyébként ez a "ki kit enged el?" érdekes kérdés. Most a lekörözésekről volt szó, de versenyben is felmerül a kérdés. Több mint 20 éve Prost és Lauda párbajoztak az évad utolsó futamán, az utóbbinak fel kellett volna jönnie hátulról, de a versernyben levő Johansson emberkedett az osztrák előtt, ami sokaknak nem tetszett. Na persze ezt nem élőben láttam, hanem egy korabeli újságban volt róla egy KÉPREGÉNY (!!! és még szidják a Kádár-rendszert?) :-) Aztán 2003-ban Kimi jó úton lett volna a VB-cím felé, ámde da Matta a full esélytelen Toyotával mozgósikánt játszott előtte és Barrichello kényelmesen megléphetett. Én őrjöngtem, nade időközben MS is beragadt Szató mögé, és egy előzési kísérletnél hajszál híján ki is esett, amitől meg gondolom, a tifosik őrjöngtek :-)
Szóval tegyük fel, hogy X bajnokság-esélyes elöl van, Y bajnokság-esélyes hátulról küzdi fel magát, és mit tegyen a kettő között autózó full esélytelen Z? Sokan mondják, hogy "Ne szóljon bele a küzdelembe, engedje el a hátulról jövőt, ne rajta múljon a VB!" De hát ezzel éppúgy beleszól a küzdelembe és éppúgy befolyásolja a VB-t. Nem beszélve a saját esélyeiről... Szóval azóta megedzettem magam és igyekszem nyugodtan nézni, ha a kedvencem beszorul valaki mögé. Mondom: igyekszem. De általában nem sikerül :D
Satti14-10-2006 09:49:52 // 17270
Kimi,megtáltosodik a Ferrariban,meg ott nem jellemző a motorhiba,két-három évente egy,az belefér:-)
Grando14-10-2006 09:34:49 // 17269
Ja bocs, én Kimire gondoltam. (A retyónál nekem 8 hogy ki van előrébb.) :))
Satti14-10-2006 09:25:12 // 17268
Nem lesz ott gond,Heikki,ügyes gyerek,majd gondolkozik,mint Béláim:-))
Grando14-10-2006 09:21:02 // 17267
Csak nehogy túltolja, mint a rátótiak. ;))
Satti14-10-2006 09:07:25 // 17266
Fisca egy majom,jövőre a kis finn csodagyerek leradírozza,mint a xart!!
Ferke14-10-2006 07:36:34 // 17265
Róza a japán gp után:
"Ezzel (Alonso) egy hatalmas lépést tett a világbajnoki cím felé. Amikor lekörözött, egyenesen mentem a sikánban, hogy ne akadályozzam. Ha más jött volna, nem biztos, hogy megtettem volna!"
Xixo13-10-2006 23:48:08 // 17264
A BBC értesülései szerint az utolsó szerződés is aláírásra került Bernie Ecclestone és Belga Nagydíj szervezői között. Így már biztos, hogy Spa-Francorchamps jövőre visszakerül a versenynaptárba.
Xixo13-10-2006 23:39:54 // 17263
Xixo13-10-2006 23:38:20 // 17262
Megint egy korrekt rönyós nyilatkozat: A Renault inkább a McLarennel harcolna
"A tavalyi évben mindössze annyi volt a kérdés, ki a gyorsabb a pályán. Idén viszont teljesen másról szól a dolog, a Ferrari feltámadásával politikai téren is kiélezettebb lett a küzdelem" - tette hozzá Denis.
Vagy, hogy kiesik-e a meki vagy nem...
Xixo13-10-2006 20:05:22 // 17261
Most azt akarja bizonyítani alfinak, hogy nagyon jó hátvéd lenne mögötte jövőre...
count M13-10-2006 18:02:52 // 17260
Akkor erről maradtam le, köszi. :) Nem láttam a versenyt, és nem tudtam hogy ilyet mondott. Ebbe tényleg tök feleslegesen ugatott bele.
Kár, nekem eddig szimpi volt, meg tetszett a versenyzési stílusa és bizonyítási vágya...
Grando13-10-2006 18:00:07 // 17259
Volt vmi olyasmi megjegyzése, hogy nagyon megörült, amikor meghallotta, hogy Schumi motorja elfüstölt. Itt elvágta magát sokunknál. Én a Hungaroring óta most vettem őt észre másodszor. Nem lopta magát a szívembe, bár a versenyen legalább az autóval küzdött, arra egy szavunk sem lehet. Most viszont a nyelvével - ahogy előzőleg is írtam - leginkább alfonzó hátsó felében.
count M13-10-2006 17:11:01 // 17258
Azért ez túlzás, sztem... Most éppen vele mi a baj? Az hogy spanyol? Vagy lemaradtam valamiről? :)
Tommi13-10-2006 16:59:17 // 17257
Biztos csak melléütöttek a billentyűzeten :)
mesa13-10-2006 16:52:11 // 17256
Delarosa ha kell nekimegy Schuminak. Állat spanyol...
Ferke13-10-2006 16:42:48 // 17255
Defura! formula.hu-n 33 ezredet írtak csak!:))
mesa13-10-2006 16:41:09 // 17254
:))))
Közben még utoljára alkotott a maestro :
Az idény legjobb idejével zárta Forma-1-es tesztkarrierjét Michael Schumacher jerezben. A jövő vasárnap visszavonuló hétszeres világbajnok csak 55 ezredmásodperccel maradt el saját, 2004-ben futott pályacsúcsától.
Ferke13-10-2006 16:32:37 // 17253
Ferke13-10-2006 16:28:35 // 17252
Ferke13-10-2006 16:10:27 // 17251
Ms most nyerni fog, ezzel be is bizonyítja, hogy idén a Ferrari a legjobb csapat!:)
TarP13-10-2006 15:53:46 // 17250
Sőt mindketten lefékeznének, hogy a másiknak fontos a búcsú, illetve a hazai közönség miatt és hátulról beléjük rohan Alfonzó, belöki őket a célba, ő meg visszapattan 50 métert és ott megáll gondolkodni :)
mesa13-10-2006 15:50:36 // 17249
Én inkább egy búcsú Sith győzelemnek örülnék !
Vagy hogy lefékezne a célvonal előtt és maga elé engedné Massát ! :P :)
TarP13-10-2006 15:37:02 // 17248
Így van. VB elment, ami most fontos lenne, hogy legalább a búcsú ne csúnya legyen... pl törés-zúzás ne legyen (kivéve Sato-t, ő zúzhat hobbiból), és ha lehet Massa nyerjen a hazai közönségnek egy versenyt... Nem csak Sumiról szól az F1.
mesa13-10-2006 15:29:05 // 17247
Szerintem az utolsó futamon már nincs értelme számolgatni.
Egyéniben és csapatban is hatalmas veszteség az elfüstölt 2 motor. Így utólag - persze.
mesa13-10-2006 15:25:17 // 17246
Hát, ez az !!!
Csak hogy most hátrányban van, semmi értelme kiejtenie bárkit, ha nem biztos, hogy nyerni tud.
Akkoriban más volt a helyzet,mert ha mindketten kiesnek ő a bajnok...
Apacs13-10-2006 15:22:29 // 17245
Próféta szóljon belőled!:-)
Apacs13-10-2006 15:22:28 // 17244
Próféta szóljon belőled!:-)
Ferke13-10-2006 15:21:20 // 17243
Jah, azon gondolkodtatok már, hogy milyen felállás kell ahhoz, hogy a Ferrari megszerezze a konstruktőrit?
Ha a két Ferrari az első, és tegyük fel Alonso 3., akkor Fiszikónak minimum 5. helyen kell bejönnie, hogy meglegyen a 10 pontjuk.
Ha Alonso csak 4., és Fiszi 5., már elbukták.
Tehát a rönónak két lehetősége van: 3. és 4. hely, 3. és 5. hely.
Persze ez csak a Ferrari kettős győzelme esetén áll.
Ha Alfonso megint második, akkor Fiszikónak elég egy 7. hely is...:(
Ferke13-10-2006 15:16:12 // 17242
Tommi13-10-2006 14:58:11 // 17241
Schuminak egy pont előnye volt Villeneuve-vel szemben.
mesa13-10-2006 14:27:01 // 17240
Kinek volt pontelőnye ?
Tommi13-10-2006 14:23:06 // 17239
Ja, azt tudjátok, hogy az a 97-es jerezi hétvége nemcsak a Schumi vs Villeneuve dolog miatt maradt emlékezetes?
Azon az időmérő edzésen olyasmi fordult elő, ami előtte és utána soha sem a Forma-1 történetében: három pilóta is ezredre azonos időt autózott. Schumi, Villeneuve és Frentzen is 1:21:072-nél állította meg az órát. Ennek mekkora a valószínűsége? :) 50 évente egyszer :)))
Tommi13-10-2006 14:19:19 // 17238
97-ben Jerezben nem jött neki össze :)))
mesa13-10-2006 14:11:26 // 17237
Természetesen Damon Hillre is gondoltam, nem utolsó sorban :P :DDDD
mesa13-10-2006 14:10:53 // 17236
Az is sötét, akiknek a fejében olyan megfordult, hogy Schumi megpróbálja 'kilökni' Alfonsót.
Megpróbálhatná, ha neki lenne 10 pont előnye. Így azonban vigyáznia kell a kocsijára, hogy befusson az egyetlen lehetséges helyen : az elsőn.
SZVSZ lehetetlen lenne hogy MS ütközzön ÉS nyerjen is ugyanazon időben, térben.
Tommi13-10-2006 14:02:47 // 17235
Pont erről az ipari kémkedésről akartam már kérdezni, biztos vagyok benne, hogy ez profi szinten működik a Cirkuszban. Nem véletlen, hogy mindig nagyon nézegetik egymás kocsiját, nagyított fotók, stb... De szvsz az is tuti, hogy minden csapatnál van egy takarító/felmosó/tedd ide-vidd oda ember, aki csak falból van ott és igazából valami jól képzett mérnök, akinek az a feladata, hogy kilesse az ellenséget :) Milyen szar lehet mondjuk egy McLaren "megbízottnak" a Renult-nál vagy a Ferrarinál látni, hogy "háát, ennyivel jobbak a srácok és mi nem vagyunk erre képesek" :)))
Grando13-10-2006 13:58:16 // 17234
Én is már akkor félni kezdtem, amikor a suzukai futam előtt az öreg Lauda nyilatkozott - vhonnan Ausztriából, mert megfázott szegény - azt jósolva, hogy Schuminak áll a zászló. Lehet ebben az antijós dologban vmi. Lehet, hogy az öreg vmi hegyigermán ősvallás gonosz sámánja? :))
Inner Circle13-10-2006 13:51:47 // 17233
Újabb fordulat... amikor már mindenki temette, Schumacher visszatér a semmiből és nyóccoros lesz. Ez faktum. Alonso olyan hendikepet kapott, amit lehetetlen ellensúlyozni. Lauda ugyanis leírta az örege Sithet:
"Schumacher's title challenge over - Lauda
Dismisses talk of unfair tactics 12/10/06 10:41
Niki Lauda says Michael Schumacher's hopes of winning an eighth title before retirement dropped to 'two percent' with his Ferrari engine failure at Suzuka.
"A ten point deficit is just too much," the former triple world champion said in an interview with Bild newspaper.
The 57-year-old Austrian also played down the possibility that the Ferrari driver, or a sympathetic fellow driver, might perform a kamikaze move in order to knock Fernando Alonso off the Brazil track.
He said: "In my era you could do it, but nowadays? Impossible.
There are cameras everywhere to catch you.
"And I doubt that Massa would sacrifice his career to do something like that."
Kész, ennyi volt Alonsónak... ezek után tuti Mihály nyer. Lauda az örök antijós, pár hete ugye Mihály volt szerinte a favorit és el is ásta vele az öreget, most meg Alonsónak szorít, hát ezek után a spanyol örülhet ha sérülés nélkül megússza a brazil futamot...
Inner Circle13-10-2006 11:54:36 // 17232
És a Ferrari gondterhelt Napóleonja:
"A balszárnyon támadjak Massával, vagy próbáljam megvesztegetni Coulthardot?"
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?