Forum >> Forma-1
Vikk7518-06-2006 21:08:37 // 11680
Csak a fejébe, a testét nem ismerem :)))
De ha nem ő akkor a csaja :)
RB18-06-2006 19:51:55 // 11679
Hát ha te őt látod benne....:-))
Grando18-06-2006 19:45:55 // 11678
Te meg ne kavarj, ha már F1-el foglalkozol. :P
Inner Circle18-06-2006 17:24:50 // 11677
A Hondás hölgyek meg arra hívják fel a figyelmet, hogy nagyon szeretnék a kezükbe kaparintani a sebességváltót...
Inner Circle18-06-2006 17:19:12 // 11676
A mögötte ülő srác ábrázatából ítélve, hátulról sem lehet rossz látvány :-)
Inner Circle18-06-2006 17:17:49 // 11675
Ne velem foglalkozz, hanem az F1-gyel...
Buksi18-06-2006 15:41:31 // 11674
:-DDDDDDDDDDDDDDD
Vikk7518-06-2006 14:59:08 // 11673
Vazz, ez nem a Ronáldinnnyóó? :D
RB18-06-2006 14:28:57 // 11672
Ahogy mondani tetszik...:-)))
Balage18-06-2006 14:28:01 // 11671
meg alatta, meg fölötte .... :-]
RB18-06-2006 14:24:10 // 11670
Sztem érte is rajonganak egy páran!:-)))
Szurkolnék én is mögötte!:-))
Balage18-06-2006 14:18:18 // 11669
Az igazi rajongó :-D
Grando18-06-2006 09:15:45 // 11668
Ne kavarj! Nem vagy te véletlenül újságíró valamelyik bulvárlapnál?
Inner Circle18-06-2006 00:55:01 // 11667
Megintről nem tudok. A többit illetően: igen, Ross, Jean, MS és Montezebulon beszólásait hivatalosnak veszem. Ha nem tudná az egyik PONTOSAN, hogy mit mond a másik, akkor ez a csapat még egy céllövöldés emlékmackót se nyerhetett volna soha, nemhogy VB-k sorozatát!
Grando17-06-2006 19:27:14 // 11666
Bocsánat, helyesen: hagyjad.
Grando17-06-2006 16:34:16 // 11665
Mi van már megint? Ha az öreg Ross elköp vmit, akkor szted az már hivatalos Ferrari álláspont. Haggyad már... :P Vagy pedig nem értetted a szöveget rendesen. Akkor ne idézgess.
Inner Circle17-06-2006 15:44:06 // 11664
Kissé összezavarná a jövőbeni társalgást, ha Ross Brawn-t nem fogadnánk el hiteles forrásnak a Ferrari ügyeiről. Ugye csak véletlenül nem tetted ezt hozzá :D
Grando17-06-2006 09:33:33 // 11663
"A Ferraritól azért furcsa ez a viselkedés, mert közvetlenül mielőtt bevezették volna a rádióadás közvetítését, ő maga mondta hogy ez milyen jó lenne és ha mindenki más benne van, akkor ők is beleegyeznének. Most viszont az egyik leg-elzárkózóbb csapat (pedig most nem is 100% nyitottságról van szó, bármikor elzárhatnák az adást)."
Kihagytad, hogy Ross Brawn monda. Ugye csak véletlenül. Nyilván nem ő rendelkezik egyszemélyben ilyen dolgokról. Hacsak nem ő maga a Ferrari. De egyébként tényleg nagyon szemét dolog. :DD
Inner Circle17-06-2006 08:41:42 // 11662
Miután nemrég felmerült hogy a csapatok tudják-e, hogy halljuk amit a pilótákkal beszélnek, itt van egy kis adalék. Egy hallgatói kérdés James Allenhez (F1-hez nem kutyaütő) és a válasz:
"You and Martin said in Sunday's British GP coverage that you wish Ferrari would open their pit- to-car radios. Why don't they currently do this?
Do all other teams do it or are there others that don't allow us to hear the pit conversations? I wish we could hear Ferrari (especially in Monaco for obvious reasons!!). Great coverage as always.
Jason Brown
North Yorkshire"
"Thanks, Jason. It’s simple really, there is a button on the pit wall that all the teams can press if they do not want the TV company to hear a certain radio transmission. Full credit to Renault, they keep theirs open and it is fascinating to hear the exchanges between the drivers and engineers.
Ferrari and McLaren keep theirs closed all the time, although to be fair to McLaren, Ron Dennis is always willing to join us from the pit wall and I thought he was very open and good value at Silverstone.
Ferrari don’t want to play and it’s a real shame for the race fans. Ironically I recall a chat with Ross Brawn in the late 1990s, before the pit radio became a feature of TV coverage, where he volunteered that if every team made their radios available, he would be happy to do it too. I wish he would."
Szóval a csapatoknak van egy gombjuk a műszerfalukon, amit benyomhatnak és ezzel kizárhatják a TV-t a beszélgetésekből. A Renault soha nem nyomja be a gombot, a Ferrari és a McLaren viszont soha nem kapcsolja ki... de Ron Dennist bármikor felhívhatják a külön vonalon és szívesen válaszol.
A Ferraritól azért furcsa ez a viselkedés, mert közvetlenül mielőtt bevezették volna a rádióadás közvetítését, ő maga mondta hogy ez milyen jó lenne és ha mindenki más benne van, akkor ők is beleegyeznének. Most viszont az egyik leg-elzárkózóbb csapat (pedig most nem is 100% nyitottságról van szó, bármikor elzárhatnák az adást).
Songokou16-06-2006 11:31:01 // 11661
mesa!
Nekem is van egy olyan megerzesem h meg 2 evre ir ala, de egyelore nem lehet biztosra menni. Es sztem is engednek h versenyezzen es ha tudja nyomja le ms-t.
Xixo16-06-2006 11:26:41 // 11660
Pedig jó volna már egy rendes pilótát találni MS mellé!
Massza lehet, hogy jó teszter volt, de versenyzőnek gyatra. Még talán Bari is többet mutatott nála, igaz egy lényegesen jobb autóval.
De én azért örülnék Rajkó érkezésének, biztos több pontunk lenne mint így...
Mike.16-06-2006 11:23:39 // 11659
2008-ig , vagy még 2008 -ban is ?
mesa16-06-2006 11:21:36 // 11658
Kimi nem lenne 2. számú pilóta a Ferrarinál, valószínű enegednék a versenyzést a maranellóiak. Ekkora marketingfogásról álmodik mindenki.
Schumacher nem jövő évig lesz a Ferrarié, hanem 2008-ig. Az akárhogy számolom még 2 idény :)
Songokou16-06-2006 11:15:46 // 11657
Hat ha Kimi a penzt nezi akkor nem a daciahoz megy mert a 3 kozul ok adjak a legkevesebbet. Amugy mind3 csapatra megvan az oka. Sztem a kovetkezok:
Meki: alonsot leveri mert a spanyolnak teljesen uj lesz a vas, mire megszokja...
Renault: a legjobb verda 2005-ben es a jelek szerint 2006 ban is ( de rossz ilyet leirni)
Ferrari: az egyetlen elcsapat ahol a kov evben tudjak majd hasznalni rendesen a bridszsztont. Raadasul nemhinnem h tartana MS-tol.
Inner Circle16-06-2006 10:33:53 // 11656
"En meg azt sem tartom kizartnak, hogy Misi olyan feltetelekkel is marad, hogy Kimi lesz a 2. szamu pilota."
Nem is MS-en múlik, hanem Kimin :-) Esze ágában sincs Ketteskének lenni, a McLarennél meg a Ferrarinál meg nincs más lehetősége. Marad a nyilvánvaló választás, a Renault, ahol VB autót, és ami még fontosabb: VB csapatot kaphat és jó pénzt. Már persze csak akkor, ha még nem írt alá a vörösökhöz.
Songokou16-06-2006 10:31:18 // 11655
En meg azt sem tartom kizartnak, hogy Misi olyan feltetelekkel is marad, hogy Kimi lesz a 2. szamu pilota. Belegondolva nem lenne eselyese MS-t megverni. Uj gumik, teljesen uj auto, abszolut mas csapat. Mire azt megszokja...
Amugy meg jovore ha minden igy alakul Ferrarinak all a zaszlo!
Inner Circle16-06-2006 10:26:06 // 11654
Rebesgetik, hogy Mihály marad még egy évet a Ferrarinál, Kimi ezért nem megy oda, viszont megy a Renault-hoz... elvben logikus lenne.
Inner Circle16-06-2006 07:48:39 // 11653
Kimi a jégből kifaragott McLarennel akár tényleg hajókázhatna is: vízálló és úszik a felszínen. Persze Finnország partjainál tovább maradna úszóképes, mint Velencében :-)
Songokou15-06-2006 14:59:50 // 11652
Hmmm, tevedni emberi... :D
Szivesen lettem volna en a gondola "soforje". Lehet a vegen a dunan kotottunk volna ki, lagymanyosnal. Ott kirakom a kocsit es....
Csendben bambulom mert nem tom beinditani. Majd miutan B.Zs megmutatta hogy is kell sirvafakadok h nem tok elindulni vele...
mesa15-06-2006 14:12:06 // 11651
Ez nem PS! Velencében egy kiállításra csónakkal szállították az autót.
Songokou15-06-2006 13:51:44 // 11650
viva la photoshop!
Ami igaz az igaz. Nem lesz konnyu megfogni a dacsiat, de ha belegondoltok, h szezon elott meg teljesen leirtak a voros ordogoket, nem is allunk olyan rosszul. Persze van lemaradasunk, de azert MS-el meg nincs egy szinten Alfonso. Radasul a 248F1 fejjleszteseben Schumi rengeteget segit, bennem ez is tartja a remenyt. Konstruktoriben nemhiszem h nyehet a Ferrari iden de egyeniben latok ra eselyt.
mesa15-06-2006 12:27:01 // 11649
mesa12-06-2006 18:21:57 // 11648
Pontosan azért, mert ezen a pályán nincsenek lassú kanyarok hosszú gyors egyenesek után.
De ha nyomában lehetett volna Alfonsónak MS, akkor egy időközben jobb taktikával esélyük lehett volna. Talán, ki tudja.
Az viszont bizonyos, hogy Kimi lassabb volt, mint Schumi, lassabb mint Fisico stb.
Brawn csak erre utalt, nem állította, hogy feltartotta volna a Sithet, csak hogy elment rajta a sansz, hogy bárki tartsa a lépést Alfonsóval.
Mike.12-06-2006 17:57:23 // 11647
Azt azért tudjuk mindannyian, hogy ha valaki gyorsabb a másiknál az nem azt jelenti, hogy le is lehet előzni. Körönkénti pár tizedes gyorsasággal ilyet nem lehet megtenni.
Inner Circle12-06-2006 17:54:05 // 11646
Ja, minek akartak "élharcot", ha addig a második helyezettel se tudtak elbánni? :-) Ugyanezt Trulli és Montoya is mondhatná.
count M12-06-2006 16:51:30 // 11645
Ha "Raikkönen meglehetősen lassan ment a pálya középső szakaszán", kérdem én, miért nem előzték le? Ez csak kifogás, nem Brawn stílusa... bajban vannak?
mesa12-06-2006 16:07:26 // 11644
Zsák Vilnőv autóján tnyleg szerepelt "Just married" felirat ? Látta valaki ?
mesa12-06-2006 12:47:18 // 11643
"Kimi elénk került, tudtuk, ez gond lehet. Elöl Fernando nagyon gyors volt, sajnos nem mehettünk elég közel hozzá, hogy kiderüljön, mire lennénk képesek. Raikkönen meglehetősen lassan ment a pálya középső szakaszán, és ez megfosztott minket az élharctól"
Ross Brawn
mesa12-06-2006 10:42:50 // 11642
Mózliék csont hülyék. Mert azzal, hogy kisebbre vetették idén a hűtődobozokat, de nem határozták meg pontosan a helyzetet, idén +35%-kal nagyobb diffúzorokat használhatnak a mérnökök, amik a kisebb szekrény helyén keletkeztek.
Szóval átgondolatlan, látszat intézkedéseket hoz az FIA, amiket könnyen saját céljaikra használhatnak fel a csapatok, és szerintem ezt már ők látták az érdekegyeztető szabálymódosítás megvitatásokon is...
Teljesen morbid, hogy a szabáylváltoztatásokba a csapatok is beleszólhatnak.
Mike.12-06-2006 10:11:40 // 11641
Azt Mozli nem fogja bántani. Majd kitalál helyette valami agyament változtatási javaslatot.
Inner Circle12-06-2006 10:02:59 // 11640
http://formula1.com/race/technical_analysis/758/291.html
"Valahonnan még szednek össze légáramlatokat, vagy sokkal jobban van balaszírozva kocsi, hogy felesleges a nagyobb szárny."
Túlnyomórészt a diffúzor adja a leszorítóerőt, elég ha az jobb nekik. Ki kéne tiltani a p.csába.
mesa12-06-2006 09:55:55 // 11639
Szimpatikus srác ez a Coulthard !
Egyre jobban tetszik ! :))))
mesa12-06-2006 09:54:29 // 11638
Erről hol hallottál ?
Egyébként biztos hogy valamiben 'más' az autójuk. Az a +20 km/h kanyarvételi sebesség nagyon-nagyon durva !
Főként így visszatekintve, hogy MS a barcelonai teszteken pályacsúcsot autózott, aztán a hétvégén a melegben is elmaradt a Renyóktól ...
Motorban, fékben jobb a Ferraro, marad a kaszni, vagy a balanszírozás amiben (sokkal) jobb a Dácsia.
Vagy egy trükk...
Én benzinátszívásra, vagy flexelő kocsiszekrényre gondoltam eddig.
És ami nagyon furcsa, hogy a többségnek a hátsó szárnya a közepén szélesedik, a Renaulté viszont ott szűkül.
Ezzel több levegőt 'átengednek' a kocsin, magyarán sokkal jobb a cw-je. Viszont kisebb a leszorító erő. Csakhogy ezt mint látjuk az esetükben, nem igaz. Valahonnan még szednek össze légáramlatokat, vagy sokkal jobban van balaszírozva kocsi, hogy felesleges a nagyobb szárny.
Ha már itt járunk, a Toyota hátsó szárny aszerintetek szabályos ???
Az egy dolog hogy lehajlik a közepe vagy 10 centit a széleihez képest, de elől-hátul majdnem egy szintben van, azaz olyn mint egy hatalmas kanál!
Inner Circle12-06-2006 09:50:25 // 11637
Miután Coulthard szerint Montoya feltartotta őt az időmérőn, a skót megpróbálta tisztázni a dolgot. Utána viszont azt mondta: "Montoyával beszélni olyan, mintha az ember egy csimpánzzal próbálná megértetni magát."
Vasárnap elnézést kért :-)
Inner Circle12-06-2006 08:28:07 // 11636
Állítólag a Renault orrkúpjában van egy rugó-lengéscsillapító-szerűség, ami segít kiegyensúlyozni az autót a gyors és a lassú szakaszokon egyaránt. Magyarul arról lehet szó, hogy nem a szárny flexel, hanem az egész orrkúp fel-le hajlik egy kicsit. Ügyes!
Satti11-06-2006 15:36:57 // 11635
Nem vitatkozom,a végeredmény úgyis az,hogy Alonso a vb.akkor meg nem mindegy,az összetettben MS lesz a2. Kimi meg a 3. és kész,Ez van.
mesa11-06-2006 15:36:39 // 11634
Ha később ment ki, akkor ugyan minek kellet többet tankolni bele ? Némi ellentmondás, nem ? :)))
Vagy ennyivel több benya volt még MS autójában, aki Kimi sarkában autózva amint elkerült előle a szélárnyék (csak erre várt) autózott egy elégséges előnyt.
Nagyobb a valószínűsége.
Mike.11-06-2006 15:36:26 // 11633
De nem Kimin múlt, hogy most 23 pont MS hátránya.
Xixo11-06-2006 15:36:10 // 11632
Lehet, hogy egyszer piássan hallotta Sumi nyilatkozatát, hogy jó lenne, ha mások is besegítenének a pontrablásba, csak mire magáhoztért már azt hitte, hogy alfonzó kért ilyet... :-)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?