Forum >> Forma-1

mesa12-06-2006 10:42:50 // 11642
Mózliék csont hülyék. Mert azzal, hogy kisebbre vetették idén a hűtődobozokat, de nem határozták meg pontosan a helyzetet, idén +35%-kal nagyobb diffúzorokat használhatnak a mérnökök, amik a kisebb szekrény helyén keletkeztek. Szóval átgondolatlan, látszat intézkedéseket hoz az FIA, amiket könnyen saját céljaikra használhatnak fel a csapatok, és szerintem ezt már ők látták az érdekegyeztető szabálymódosítás megvitatásokon is... Teljesen morbid, hogy a szabáylváltoztatásokba a csapatok is beleszólhatnak.
Mike.12-06-2006 10:11:40 // 11641
Azt Mozli nem fogja bántani. Majd kitalál helyette valami agyament változtatási javaslatot.
Inner Circle12-06-2006 10:02:59 // 11640
http://formula1.com/race/technical_analysis/758/291.html "Valahonnan még szednek össze légáramlatokat, vagy sokkal jobban van balaszírozva kocsi, hogy felesleges a nagyobb szárny." Túlnyomórészt a diffúzor adja a leszorítóerőt, elég ha az jobb nekik. Ki kéne tiltani a p.csába.
mesa12-06-2006 09:55:55 // 11639
Szimpatikus srác ez a Coulthard ! Egyre jobban tetszik ! :))))
mesa12-06-2006 09:54:29 // 11638
Erről hol hallottál ? Egyébként biztos hogy valamiben 'más' az autójuk. Az a +20 km/h kanyarvételi sebesség nagyon-nagyon durva ! Főként így visszatekintve, hogy MS a barcelonai teszteken pályacsúcsot autózott, aztán a hétvégén a melegben is elmaradt a Renyóktól ... Motorban, fékben jobb a Ferraro, marad a kaszni, vagy a balanszírozás amiben (sokkal) jobb a Dácsia. Vagy egy trükk... Én benzinátszívásra, vagy flexelő kocsiszekrényre gondoltam eddig. És ami nagyon furcsa, hogy a többségnek a hátsó szárnya a közepén szélesedik, a Renaulté viszont ott szűkül. Ezzel több levegőt 'átengednek' a kocsin, magyarán sokkal jobb a cw-je. Viszont kisebb a leszorító erő. Csakhogy ezt mint látjuk az esetükben, nem igaz. Valahonnan még szednek össze légáramlatokat, vagy sokkal jobban van balaszírozva kocsi, hogy felesleges a nagyobb szárny. Ha már itt járunk, a Toyota hátsó szárny aszerintetek szabályos ??? Az egy dolog hogy lehajlik a közepe vagy 10 centit a széleihez képest, de elől-hátul majdnem egy szintben van, azaz olyn mint egy hatalmas kanál!
Inner Circle12-06-2006 09:50:25 // 11637
Miután Coulthard szerint Montoya feltartotta őt az időmérőn, a skót megpróbálta tisztázni a dolgot. Utána viszont azt mondta: "Montoyával beszélni olyan, mintha az ember egy csimpánzzal próbálná megértetni magát." Vasárnap elnézést kért :-)
Inner Circle12-06-2006 08:28:07 // 11636
Állítólag a Renault orrkúpjában van egy rugó-lengéscsillapító-szerűség, ami segít kiegyensúlyozni az autót a gyors és a lassú szakaszokon egyaránt. Magyarul arról lehet szó, hogy nem a szárny flexel, hanem az egész orrkúp fel-le hajlik egy kicsit. Ügyes!
Satti11-06-2006 15:36:57 // 11635
Nem vitatkozom,a végeredmény úgyis az,hogy Alonso a vb.akkor meg nem mindegy,az összetettben MS lesz a2. Kimi meg a 3. és kész,Ez van.
mesa11-06-2006 15:36:39 // 11634
Ha később ment ki, akkor ugyan minek kellet többet tankolni bele ? Némi ellentmondás, nem ? :))) Vagy ennyivel több benya volt még MS autójában, aki Kimi sarkában autózva amint elkerült előle a szélárnyék (csak erre várt) autózott egy elégséges előnyt. Nagyobb a valószínűsége.
Mike.11-06-2006 15:36:26 // 11633
De nem Kimin múlt, hogy most 23 pont MS hátránya.
Xixo11-06-2006 15:36:10 // 11632
Lehet, hogy egyszer piássan hallotta Sumi nyilatkozatát, hogy jó lenne, ha mások is besegítenének a pontrablásba, csak mire magáhoztért már azt hitte, hogy alfonzó kért ilyet... :-)))))
mesa11-06-2006 15:34:03 // 11631
Raikönnen is azért versenyzik, persze. De hát ilyen alapon lehetett volna övé a 3. rajtkocka, és azt meg is őrizte volna, miközben a két élharcos kemény csatát vív... Neki az a 2 pont nem oszt nem szoroiz, lássuk be, sanysza sincs az idén.
Mike.11-06-2006 15:34:01 // 11630
Na akkor újra. Én ezt mondtam:Én is azt mondom Kimire, hogy mehetett volna a kerék csere előtt 1-2 gyors kört és akkor nem kap ki a box ban. Erre írtad, hogy marhaságokat beszélek. utána magyarázkodsz egy sort. Most pedig elismered, hogy kimi nem tolta neki mert kímélte a vasat. Most akkor mi van??? Marhaságokat beszélsz?? Be vagy te is rugva mint Kimi??:-)))
Satti11-06-2006 15:31:26 // 11629
Azért nem mindenki,éppen Fisca a legjobb példa,hogy egy nagyon jó megbízható vb géppel sehol sincsen a csap.társhoz képest,de még a többi élversenyzőhöz képest sem,mert Ő középszerű,enyyit tud csak.
Satti11-06-2006 15:27:46 // 11628
Éppen azt mondtam,hogy visszavettek,hogy ne esen szét a verda!!!A 3.hely biztosan megvolt,ebben a helyzetben ez volt a legjobb amit tehettek.
Mike.11-06-2006 15:26:23 // 11627
Visszaelőzniii??? :-DDDD A lépést sem tudta tartani! :-))
Inner Circle11-06-2006 15:25:36 // 11626
Ja, hát elég gyors és megbízható géppel mindenki elöl lehet :-) Sajnos túl keveset számít a pilóta és túl sokat a technika.
Satti11-06-2006 15:23:18 // 11625
Az nem Kimi hibája,ezért gondolom,hogy elég gyors és megbízható géppel mindig elől lehet.
Satti11-06-2006 15:21:57 // 11624
A meki nem olyan gyors mint a Ferrari,meg sajnos a boxkiállása is 2 mp.-el több volt,ez MS-nej pont elég volt,utána meg már nem volt értelme nyomni annyira neki,mert nem tudta volna visszaelőzni,inkább vigyáztaka gépre,nehogy bexarjon mint monacoban.
Mike.11-06-2006 15:20:16 // 11623
Erős az, csak nem megbízható! :-D
Mike.11-06-2006 15:18:47 // 11622
Az is tény, hogy piás, de látom erre már nem is reagáltál. :-))))
GEORGE11-06-2006 15:18:44 // 11621
Néha elöl van így pontos igazán, mert a mai naptól eltekintve nem nagyon szokta végig kibirni a merga a futamokat......
GEORGE11-06-2006 15:17:46 // 11620
Csak keményen apám, csak keményen!!!! :-DDDD
Mike.11-06-2006 15:17:26 // 11619
Akkor nem mondtam marhaságot! Sőt te beszélsz félre. :-P Miért nem ment a kerék csere előtt gyors kört? A legjobb körideje elmaradt a csere előtti időtőktől.
Satti11-06-2006 15:14:27 // 11618
Egy jó Ferrariban csak elől menne,hisz most ezzel a gyengélkedő mekivel is általában elől van.
Satti11-06-2006 15:12:39 // 11617
Az hogy Fisca a végére odaért,nem jelent semmit,akkor már vigyázni kellett a vasra,leelőzni az életben nem tudná,ahhoz kevés,hiszen tavaly is simán lealázta Kimi suzukában az úcsó körben,ott sem tudott mit csinálni a kis buta.Ettől gyorsabb kört meg evvel a xarral nem tudna menni még a "nagy"MS sem sztem,ez a gép max erre képes.
Xixo11-06-2006 15:11:34 // 11616
Még szép! Velem ne sz.rozzanak!! :-)))))))))))))))
GEORGE11-06-2006 15:11:26 // 11615
Remélem is, hogy ha egy KÍVÁLLÓ FERRARI-ban ülhet nem hátul, vagy a közép mezönyben fog körözni!!! :-)))
Tedi11-06-2006 15:10:18 // 11614
Aha, aztán beperled az FIA-t, meg a Börnit és követeled, hogy fizessék meg a hajfestékeid árát, valamint a pszichiátriai kezelésedet :P :)
Satti11-06-2006 15:09:05 // 11613
Mit fog felmutatni,hát a hüvelykujját felfelé,minden futam végén,mert az elsők ugye azt szokták:-))
Mike.11-06-2006 15:08:13 // 11612
Ebben mi volt a marhaság?? Hogy nem ment gyors kört és nem sok hiányzott, hogy fisico is utol érje? Vagy, hogy piázik? Ez mind a kettő tény! :-)))
Tedi11-06-2006 15:08:05 // 11611
Igen, így van! De hát vannak bizonyos műfajbeli eltérések, amik miatt a MotoGP mindigis élvezetesebb lesz, mint az F1. Egyébként elgondolkodtam én már azon is, hogy az FIA, látva, hogy a szintén hozzájuk tartozó WTCC-ben milyen küzdelmek vannak, lehet, hogy az F1-et is arra a szintre akarnák felhozni. Csakhogy ezt beszabályozással tudják csak elérni, ami meg nem igazán nyerő. Nem értem egyébként, hogy a Börni miért nem pofázik bele néha abba, hogy mit találnak ki az FIA-nál, mégiscsak ő az egésznek a fővezére és a nézők mellett ő fog veszíteni a legtöbbet, ha az F1 nem arról fog szólni, mint most.
Xixo11-06-2006 15:07:57 // 11610
Ezt akartam írni én is, de így tényleg érthetőbb!!! :-))) Persze én is jobban örülnék, ha szoros versenyben nyernénk állandóan, csak nyernénk már végre!! Max öregednék néhány évet futamonként... :-))
GEORGE11-06-2006 15:07:00 // 11609
Felölem jöhet Kimi! Lényeg a Ferrari legyen elöl!! :-)) Nagyon kíváncsi vagyok mit fog tudni felmutatni!
Satti11-06-2006 15:06:17 // 11608
Nem Te vagy egy picit másnapos,hogy ilyen marhaságokat írsz?:-))))
GEORGE11-06-2006 15:05:37 // 11607
Én csak azt mondom 7VB ! Lehet bizonyítani a többieknek is! :-)
Tedi11-06-2006 15:05:22 // 11606
Azért valljuk be, az is dögunalom volt, amikor a Ferrari picsázta el a mezőnyt, más kérdés, hogy a végén azért örült a fejünk :)))
Satti11-06-2006 15:04:22 // 11605
Talán ezért is egyre népszerűbb látványosabb a motogp,ott igazi test-test ellni harc van,nem a taktika számít,hanem a tudás.
Xixo11-06-2006 15:03:48 // 11604
Tényleg egyre unalmasabbak a versenyek és ráadásul már nem is miattunk. Én azért sokkal jobban örültem, amikor a Ferrari p.csázta el a mezőnyt egy percekkel... A mai futam meg sima kudarc, esélyünk sem volt... :-(((( És egyre kevésbé értem, hogy mit keres nálunk Massza. Remélem jövőre tényleg jön kimi!! Még ha el is veri Sumit! Csak Ferka legyen az élen!!!!
Mike.11-06-2006 15:02:33 // 11603
Én is azt mondom Kimire, hogy mehetett volna a kerék csere előtt 1-2 gyors kört és akkor nem kap ki a box ban. De biztos megint másnapos volt az alkesz feje és nem ment neki a gondolkodás. :-)
GEORGE11-06-2006 15:02:16 // 11602
Teljesen egyetértek veled! Sajnos ez van :-(((
Satti11-06-2006 15:02:15 // 11601
Egy biztos,ma a dobogón a három,kiemelkedően legjobb versenyző állhatott,ebből 2 a jövő,egy a múlt,és még talán a jelen.A tippem is jó volt,csak sajnos pont fordítva találtam el a sorrendet:-)
Tedi11-06-2006 15:00:31 // 11600
Igen, pont erre próbáltam célozni a max Mosley-féle agymenéssel. Én megértem, hogy a többieket akarják felhozni, meg csökkenteni a kiadásokat, de könyörgöm...az a csapat, amelyiknek nincs elég pénze, hogy bekereüljön az F1-be és ott ütőképes legyen, illetve ha valaki nem tudd értelmes motort fejleszteni, az ne nevezzen az F1-be. Ha már királykategóriának hívják, akkor maradjon is meg annak, nem egy végletekig beszabályozott, lassan autóversenynek sem mondható izének.
Mike.11-06-2006 14:59:38 // 11599
Azért csak a boxban nem lehet versenyt nyerni és jó helyezést elérni. Oda kell azért a jó autó, jó pilóta stb...és a mai világban szerencse is kell. És nem árt jóban lenni a pálya bírókkal, hogy ne utolsó helyes büntit osszanak ki. :-))
Tedi11-06-2006 14:58:25 // 11598
C meg csak egy kivénhedt béna. ;) LOL :)) Ennyire azért nem vészes a helyzet szvsz :) Vörös köd ON ;)
GEORGE11-06-2006 14:57:32 // 11597
Néztem igen már akkor is! :-) Tény és való, hogy a box taktikázás most érte el a csúcs fejlettségét. Korábban is volt box taktika, csak valahogy nem tulajdonitottak neki ilyen komoly szerepet mint most. De korábban nem is volt ennyi megszorító intézkedés, ez álltal többet tudtak a pályán küzdeni mint most......
count M11-06-2006 14:56:15 // 11596
Így van! Nincs is ezzel baj. Csak nekem jobban tetszett az a párharc ami az első pár körben volt közöttük. Ha ott le tudta volna nyomni, akkor azt mondanám, Cipész lenni király csávó. Így csak jó a csapatmunka, C meg csak egy kivénhedt béna. ;)
Satti11-06-2006 14:55:35 // 11595
Ez sajnos nem volt egy izgalmas futam,de nem lehet mindig az,azon ,hogy Alonso és a Renault nyert,már nem is csodálkozom,ha csak vmi rendkívüli nem tőrténik,akkor ez a vb már megvan nekik,könnyedén.Amit a fos mekiből ki lehetett hozni,azt sztem Kimi ki is hozta,ez nagyon jó eredménynek számít,örülök,hogy a dobogón láttam,csak azt nem értem,hogy a kis köcsög Fisca mit gondolt,hogy bármi esélye is lehet,Kimivel szemben.Az eddigi viszonylag jó eredményeit csak annak köszönheti,hogy Ő is a Renaultban ül,de egyébként harmatgyenge a teljesítménye.
GEORGE11-06-2006 14:54:25 // 11594
Ahogy írod szomszéd!! Az Alonso rajongok nem is veszik ezt rossz néven.... :-)
Tedi11-06-2006 14:54:02 // 11593
10 éve is néztél f1 versenyeket nem? :) Akkoriban a pályán dőlt el a verseny, nem a boxban. Illetve egy része ott, de nem volt ennyire fontos, mint ma a boxtaktika. (amennyire én emléxem rá:)) Ezzel nem akarom bárkinek a győzelmét, vagy egyéb helyezését lekicsinyíteni, csak sajnálom, hogy nem a pályán dőlnek el a versenyek. És akkor még nem is beszéltünk a Max Mosley-féle legújabb agymenésről, a motorfejlesztések befagyasztásáról....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.