Forum >> Forma-1
Zolika15524-04-2014 00:08:34 // 104060
egyszerűbb lett volna, ha normálisan leírod a dolgot. :) Te sosem tanulsz?
pb_24-04-2014 00:05:10 // 104059
Akkor 1xűbb azt írni, hogy hülye, és billentyűk sem kopnak feleslegesen.D
Selmak23-04-2014 22:03:02 // 104058
Szoftvert nem sikerült még Vettel vezetési stílusára hangolni nagyok a késlekedések a motor reagálásában, ESR működésében és bywire fékrendszerben.
Kazes☻23-04-2014 20:59:25 // 104057
Ollah23-04-2014 09:20:07 // 104056
A legjobb autó volt a mezőnyben, néha nem is kevéssel.
Abból ki tudta autózni Vettel, ami benne volt, ebből - egyelőre legalábbis - nem.
Illetve Ricciardo teljesítménye alapján van még benne lehetőség.
(Lehet, hogy sosem fogja tudni "megülni" rendesen, de az is lehet, hogy még pár futam, és ráérez.)
Bár nem értek ehhez a tudományhoz, de az is lehet, hogy az új autók, rendszerek miatt Vettel soha nem is fogja tudni úgy uralni ezeket a gépeket, mint mások. Úgy tudom, ő a lassú kanyarok mestere volt, és lehet, ezek az autók a gyors kanyarokban hatékonyabbak, és nem lehet a lassú kanyarokban olyan sok előnyt összeszedni velük, mint korábban (pl. kisebb leszorítóerő, más kipuff/diffúzor, kigyorsításon nehezebb kezelhetőség stb.). És aki a gyors kanyarokat eleve jobban érzi (mint korábban pl. Webber, vagy lehet, most éppen Ricciardo), az sokkal eredményesebb tud lenni a mai autókkal.
Alonsonak meg úgy tűnik, teljesen mindegy; ő ebből a fospumpából is ki tud hozni extra teljesítményt. Bár nem kedvelem, sajnálom, hogy emiatt sok vb címet elveszteget.
Hamiltonra kíváncsi vagyok, hogyan bírja fenntartania formáját, mert zseniális pilóta. Jót tenne az F1-nek, ha végre "visszatérne".
Abból ki tudta autózni Vettel, ami benne volt, ebből - egyelőre legalábbis - nem.
Illetve Ricciardo teljesítménye alapján van még benne lehetőség.
(Lehet, hogy sosem fogja tudni "megülni" rendesen, de az is lehet, hogy még pár futam, és ráérez.)
Bár nem értek ehhez a tudományhoz, de az is lehet, hogy az új autók, rendszerek miatt Vettel soha nem is fogja tudni úgy uralni ezeket a gépeket, mint mások. Úgy tudom, ő a lassú kanyarok mestere volt, és lehet, ezek az autók a gyors kanyarokban hatékonyabbak, és nem lehet a lassú kanyarokban olyan sok előnyt összeszedni velük, mint korábban (pl. kisebb leszorítóerő, más kipuff/diffúzor, kigyorsításon nehezebb kezelhetőség stb.). És aki a gyors kanyarokat eleve jobban érzi (mint korábban pl. Webber, vagy lehet, most éppen Ricciardo), az sokkal eredményesebb tud lenni a mai autókkal.
Alonsonak meg úgy tűnik, teljesen mindegy; ő ebből a fospumpából is ki tud hozni extra teljesítményt. Bár nem kedvelem, sajnálom, hogy emiatt sok vb címet elveszteget.
Hamiltonra kíváncsi vagyok, hogyan bírja fenntartania formáját, mert zseniális pilóta. Jót tenne az F1-nek, ha végre "visszatérne".
Xixo23-04-2014 01:46:44 // 104055
Én se tudtam, amíg nem olvastam itt! :)
Esetleg még úgy lehet igazad, hogy ha azt mondod a másiknak, hogy nem magyarázom el, mert úgyse értenéd... :)
Esetleg még úgy lehet igazad, hogy ha azt mondod a másiknak, hogy nem magyarázom el, mert úgyse értenéd... :)
pb_23-04-2014 00:25:38 // 104054
Ezt nem tudtam, akkor belehúzok.)))
Xixo22-04-2014 19:35:35 // 104053
Írjad, több hszel menőbb leszel és jobban lesz igazad! :)
pb_22-04-2014 13:37:12 // 104052
Ha gondolod leír6om más xavakkal ugyanazt, amit a különböző cikkekben leírtak.) Lehet, hogy azért nem írtam le, mert kb lényeget tekintve ugyanaz a Vleményem, mint a cikkek íróinak?) Az is lehet, hogy talán ezekre alapoztam a +látásaimat?))
Tommi22-04-2014 02:52:31 // 104051
A saját véleményedre lettem volna kíváncsi, hogy mire alapoztad, nem pedig arra, hogy milyen ügyesen tudsz másolni egy más által írt véleményt. De hagyjuk, látom nem értetted :)
Xixo21-04-2014 01:32:53 // 104050
Úgy látszik, valakinek nem jutott piros tojás... :)
Piritu - 1.000.00020-04-2014 18:22:39 // 104049
Azért némi baki akadt most is, kicsit korán intették le a futamot :-)
(Hamilton említette is a rádiójában.)
(Hamilton említette is a rádiójában.)
Selmak20-04-2014 17:31:08 // 104048
Riciardo nem véletlenül kapta a helyet a RedBullnál. Vettel utódának szánják és úgy néz ki nem is okoz csalódást ezen a poszton. RB pilótaneveldéje kezdi meghozni a gyümölcsét. Annak hogy Vettel most lassabb több oka is lehet.
1. Riciardo őstehetség és jobb Vettelnél.
2. 4 VB cím szar tesztek és évkezdet után nagy a nyomás, míg Riciardo örömautózhat.
3. Nem azonosak beállítások, Riciardo állítólag kevésbé kihegyezett rendszerrel megy mint Vettel, csak bugware nem akar működni. Volt már ilyen eset motorkerékpár VB esetén amikor Honda gyári exluzív kitje a benzinrevaló nem kereste meg, míg stock kittel VB címet nyertek.
4. Idén teljesen másak az autók, teszt nem volt, pontosabban a RB a retyó motor miatt nem tudott tesztelni. Nem tudni hogy Riciardo tavalyi TR mennyire hasonlított az idei RBre, de az biztos hogy Vettel tavalyi low aero RB és idei teljesen más, megint elővették az alacsony végsebesség hig aero-t megspékelve egy iszonyat bonyolult ERS elektronikával.
1. Riciardo őstehetség és jobb Vettelnél.
2. 4 VB cím szar tesztek és évkezdet után nagy a nyomás, míg Riciardo örömautózhat.
3. Nem azonosak beállítások, Riciardo állítólag kevésbé kihegyezett rendszerrel megy mint Vettel, csak bugware nem akar működni. Volt már ilyen eset motorkerékpár VB esetén amikor Honda gyári exluzív kitje a benzinrevaló nem kereste meg, míg stock kittel VB címet nyertek.
4. Idén teljesen másak az autók, teszt nem volt, pontosabban a RB a retyó motor miatt nem tudott tesztelni. Nem tudni hogy Riciardo tavalyi TR mennyire hasonlított az idei RBre, de az biztos hogy Vettel tavalyi low aero RB és idei teljesen más, megint elővették az alacsony végsebesség hig aero-t megspékelve egy iszonyat bonyolult ERS elektronikával.
Blade20-04-2014 12:48:37 // 104047
Istenem ennyi együgyűséget...
Más: olyan érdekes ez, hogy Ricciardo minden alkalommal sokkal jobban teljesít mint a 4vb-t nyert csapattára:))
Nagyon-nagyon jó autó kellett hogy legyen a Red Bull az elmúlt négy évben! :)))
Más: olyan érdekes ez, hogy Ricciardo minden alkalommal sokkal jobban teljesít mint a 4vb-t nyert csapattára:))
Nagyon-nagyon jó autó kellett hogy legyen a Red Bull az elmúlt négy évben! :)))
Blade20-04-2014 12:45:29 // 104046
Ez aztán a tartalmas hozzászólás! Legalább a nevét írd le rendesen Te pa..t!
Azt már el sem várja az ember, hogy témai érdemi rész legyen benne...
Azt már el sem várja az ember, hogy témai érdemi rész legyen benne...
Xixo20-04-2014 12:25:57 // 104045
Látszik, hogy elment domi! Pár év és futamot is nyerünk! :)
Kazes☻20-04-2014 11:30:44 // 104044
Vééégre dobogóóóóó... Csak így tovább! :)
Xixo20-04-2014 09:12:55 // 104043
vébergábor megint nagyon szakért...
pb_17-04-2014 13:20:41 // 104042
Kopizzam be a cikk xövegét, vagy mit xeretnél?)
Tommi17-04-2014 12:19:44 // 104041
Te pedig nem válaszoltál a kérdésre :)
pb_17-04-2014 00:05:33 // 104040
Az alfonzó fanoknak biztos.D
Xixo16-04-2014 02:46:05 // 104039
Valakinek biztos ez is örömöt okozna. :)
pb_15-04-2014 23:14:56 // 104038
"Kimi vágd falhoz az autót, Fernandonak nyernie kell!"
DD
DD
Xixo15-04-2014 22:18:51 // 104036
És újra összeállna a csalócsapat! :)
Kazes☻15-04-2014 22:05:58 // 104035
Briatore kellene ide...! :)
Xixo15-04-2014 21:56:44 // 104034
Ebből kiindulva valószínűleg már 2015re koncentrálunk...
pb_15-04-2014 21:28:26 // 104033
A Soprano kolléga által linkelt cikk yól leírya.
pb_15-04-2014 21:26:29 // 104032
Több helyen is leírták, többek között itt is.
" Az újonnan kinevezett csapatfőnök, Marco Mattiacci eddig a cég észak-amerikai, azelőtt pedig az ázsiai divízióját irányította, az autósporthoz nem sok köze van. Eddig ritkán sült el jól, ha az F1-be a civil gazdasági életből importáltak valakit. A paddock – vagy, ahogy Eddie Jordan keserűen élcelődve elnevezte: a Piranha-klub – különleges világ különleges törvényekkel. A kívülállót könnyen megvezetik, és Mattiacci alig ismer ott valakit, márpedig kapcsolatok nélkül aligha fog sokra menni. Nem biztató előjel az sem, hogy eddig egyáltalán nem látott bele az istálló ügyeibe, ezért nyilván időbe telik majd felvennie a fonalat. "
" Az újonnan kinevezett csapatfőnök, Marco Mattiacci eddig a cég észak-amerikai, azelőtt pedig az ázsiai divízióját irányította, az autósporthoz nem sok köze van. Eddig ritkán sült el jól, ha az F1-be a civil gazdasági életből importáltak valakit. A paddock – vagy, ahogy Eddie Jordan keserűen élcelődve elnevezte: a Piranha-klub – különleges világ különleges törvényekkel. A kívülállót könnyen megvezetik, és Mattiacci alig ismer ott valakit, márpedig kapcsolatok nélkül aligha fog sokra menni. Nem biztató előjel az sem, hogy eddig egyáltalán nem látott bele az istálló ügyeibe, ezért nyilván időbe telik majd felvennie a fonalat. "
Xixo15-04-2014 20:11:12 // 104031
LacUS15-04-2014 16:01:36 // 104030
A csapatfőnök szerintem elsősorban valamiféle topmanager kéne szerintem hogy legyen aki képes határozottan irányítani több különböző területen dolgozó emberkét egy közös cél felé, ami ennél a csókánál biztos,hogy megvan. Amit hiányolok, az a motorsport kapcsolat mert nem ugyanaz egy alapvetően saját magát eladó termék értékesítése mint egy ilyen csapat irányítása, ahol sok "önző/önfejű" embert kell egy irányba terelni egymással kompromisszumot kötve. Szerintem Todt azért is volt annyira jó, mert tudta milyen győzni, tudott versenyzőként gondolkozni. Én azt mondom megérdemel egy részünkről egy esélyt (ha fogalmazhatok ilyen nagypofájúan), bízva abban,hogy jobb lesz, ha meg nem akkor Monti tanulva a mostani "hibájából" nem hagy egy balfaszt évekig újra próbálkozni.
Tommi15-04-2014 13:18:35 // 104029
Illetve kiegészítve a kérdést: mihez kell értenie egy csapatfőnöknek szerinted?
Tommi15-04-2014 13:17:40 // 104028
Viccen kívül, bármiféle kötekedő vagy hátsó szándék nélkül kérdezem... Eddig annyit tudunk az emberről, hogy 15 éve már a Ferrarinak dolgozik, a fél világot bejárta már és rengeteg helyen dolgozott Dél-Amerikától kezdve a Közel-Keleten át Kínáig és sok helyen megnőttek az eladások a keze nyomán. Nyilván nem hirtelen döntés volt a kiválasztása.
Szóval, felteszem mégegyszer a kérdést, piszkálódó szándék nélkül, teljesen komolyan és kérnék rá egy normális választ: az eddigi információk alapján mire alapoztad azt a kijelentést, hogy már megint olyan ember kerül a csapat élére, aki nincs képben és miért nem lesz jó, hogy ő lett a csapatfőnök?
Szóval, felteszem mégegyszer a kérdést, piszkálódó szándék nélkül, teljesen komolyan és kérnék rá egy normális választ: az eddigi információk alapján mire alapoztad azt a kijelentést, hogy már megint olyan ember kerül a csapat élére, aki nincs képben és miért nem lesz jó, hogy ő lett a csapatfőnök?
Xixo15-04-2014 01:19:34 // 104027
Vágom, azt linkeltem! :)
Úgy értem az F1-en kívülről, meg úgy a motorsporton kívülről...
Úgy értem az F1-en kívülről, meg úgy a motorsporton kívülről...
pb_14-04-2014 23:45:40 // 104025
Semmit nem ér, ha nem ért hozzá.
Tommi14-04-2014 23:41:49 // 104024
Mert mihez is kell értenie egy csapatfőnöknek? :)
pb_14-04-2014 23:38:49 // 104023
+int nem olyat neveztek ki, aki ért is hozzá.
Giuntini14-04-2014 22:46:34 // 104022
Marco Mattiacci az új főnök, és úgy tudom belülről jön. A Gazzetta dello Sport-ban olvastam.
Xixo14-04-2014 21:44:59 // 104021
Reméljük bejön a húzás, hogy kintről hoznak új embert.
De ennél sokkal már úgyse lehet. :)
De ennél sokkal már úgyse lehet. :)
Speed14-04-2014 15:40:06 // 104020
" Azért döntöttem így, hogy hosszútávon felrázzam és jobbá tegyem a csapatot” - mondta Domenicali, aki hozzátette, reményeim szerint lófej sem lesz így az ágyamban.
"A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo dicsérte távozó csapatfőnökét, amiért az a csapat érdekeit sajátja elé helyezte. „Köszönettel tartozom Stefano Domenicalinak, nem a folyamatos bénázásáért és balfaszságáért, hanem a felelősség-mentes munkájáért, amit mai döntése végre igazol. Nagy becsben nem tartom, hiszen 23 éven át figyelhettem, ahogy bénázik."
"A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo dicsérte távozó csapatfőnökét, amiért az a csapat érdekeit sajátja elé helyezte. „Köszönettel tartozom Stefano Domenicalinak, nem a folyamatos bénázásáért és balfaszságáért, hanem a felelősség-mentes munkájáért, amit mai döntése végre igazol. Nagy becsben nem tartom, hiszen 23 éven át figyelhettem, ahogy bénázik."
Buksi14-04-2014 15:24:02 // 104019
Ezt már sokkal előbb meg kellett volna tennie! :-)
Kíváncsi leszek a változásokra... ha egyáltalán lesznek! ;-)))
Kíváncsi leszek a változásokra... ha egyáltalán lesznek! ;-)))
GT Ɨ|ѯ14-04-2014 14:43:52 // 104018
Egyetértek:-)
Bár ez a vonat már rég elment...
Bár ez a vonat már rég elment...
Grando14-04-2014 13:32:32 // 104017
Ugyanezt gondolom. ;)
Totti (NagyVad)14-04-2014 13:12:47 // 104016
Na végre !!!!!!!
Buksi14-04-2014 07:41:45 // 104014
Ilyenek miért nem jutnak eszébe senkinek a Ferrarinál???
Grando12-04-2014 21:08:43 // 104013
Tyű! Érdekes. Akkor a többiek gondolom már dolgoznak az átépítésen.
Kazes☻12-04-2014 20:52:37 // 104012
Jópofa! És eddig láthatóan bevált... sajnálatunkra...
Piritu - 1.000.00012-04-2014 20:46:42 // 104011
Érdekes videó a Merci motor erejéről.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
451
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?