Pontosan:-)
Tudott előzni?Nem akkor?...:-)
Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 13:12:20 // 103960
Kazes☻30-03-2014 11:57:14 // 103959
Vagy csak saját maga... :)
Kazes☻30-03-2014 11:55:35 // 103958
Ejnye, hááát sajna van még mit faragni a Ferrarin... de innen még simán lehet nyerni, szvsz! :)
Kimit sajnálom...
Massa meg érdekes módon továbbra is... Massa. :)
Kimit sajnálom...
Massa meg érdekes módon továbbra is... Massa. :)
Zsolt15530-03-2014 11:51:57 // 103957
Igaza volt. :-))) Kiváncsi leszek, hogy lesz belőle olyan hörgés, mint tavaly a Webber-Vettel történetből, miszerint a csapat utasítás ellen tett.
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 11:44:12 // 103956
Nem veszélyes, sima 7-ok:-)
Zsolt15530-03-2014 11:39:45 // 103955
Ez sem egy izgalmas futam idáig. Massát meg veri a sors. :-((
Zsolt15530-03-2014 11:26:36 // 103954
Aztán ha így folytatódik az idény, akkor majd úgy módosítgatnak a szabályokon, hogy a Mercinek ne legyen jó.
Zsolt15530-03-2014 11:24:45 // 103953
Nagyon mennek a Mercik az tény.
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 11:17:19 // 103952
pukk-bull?:-DDDD
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 11:08:18 // 103951
Meglepően keveset fogyaszt a 2 martinis Williams:-)
gecsa30-03-2014 10:50:37 // 103950
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 10:46:05 // 103949
bealvós futam, kuka:-(
Zsolt15530-03-2014 10:42:17 // 103948
Alonsoét is. Mondjuk Webber megadta volna magát a spanyolnak.
Zsolt15530-03-2014 10:41:39 // 103947
Alonsoét is. Mondjuk Webber hamarabb megadta volna magát a spanyolnak.
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 10:08:16 // 103946
fettelgyerek egóját helyretette a csapattársa:-)))
GT Ɨ|ѯ30-03-2014 09:57:24 // 103945
'reggelt, jó szurkolást, rem. nem bealvós lesz a mai futam....:-)
Speed29-03-2014 00:48:47 // 103944
Persze. De a véleményem nem változott. Laudának is bejön.
Kazes☻28-03-2014 20:18:58 // 103943
De ugye azé' el is olvastad a cikket... :)
Speed27-03-2014 07:58:32 // 103942
Amíg vezető helyen áll, addig nem is lehet baja.
Kazes☻26-03-2014 16:00:10 // 103941
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2014 11:55:35 // 103940
nem tudom de már nem is érdekel a spúrverseny mint mondtam, van más amit lehet nézni és jön a HR-re...ennyi :D
David | Centocinquantanove26-03-2014 11:34:54 // 103939
Verseny ez még mindig csak az a baj, hogy a mérnökök versenyeznek tudásban, kreativitásban, leleményességben, nem pedig az autók kint a pályán.
Tény, hogy Börni mellényúlt, sőt már egy ideje csak a hülyeséget erőlteti, ahogy öregszik úgy megy el az esze.
Ettől még az F1-et nem kell temetni, azt kell látni szvsz, hogy az utóbbi 2-3-4 év világbajnoki címei korántsem érnek annyit, mint a 10 vagy több évvel ezelőttiek!
Tény, hogy Börni mellényúlt, sőt már egy ideje csak a hülyeséget erőlteti, ahogy öregszik úgy megy el az esze.
Ettől még az F1-et nem kell temetni, azt kell látni szvsz, hogy az utóbbi 2-3-4 év világbajnoki címei korántsem érnek annyit, mint a 10 vagy több évvel ezelőttiek!
David | Centocinquantanove26-03-2014 11:29:35 // 103938
Azért a V10 az V10! Szerintem az volt a legjobb hangilag!
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2014 11:28:44 // 103937
én is csak mást :P ami még a versenyzésről szól
David | Centocinquantanove26-03-2014 11:26:00 // 103936
Kérdés, hogy az üzemanyag spróolás miatt lassabbak vagy amúgyis lassabbak, ha nem kell figyelniük ezekre a tényezőkre?!
Egyébként jogos, de én attól még nézem... :)
Egyébként jogos, de én attól még nézem... :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2014 09:35:11 // 103935
a Redbull embere mondta meg a frankót a GP2-es autók körönként 1mp rosszabbak csak a költségvetésük a tizede... igazad van én nem is nézem :P
Speed26-03-2014 07:13:35 // 103934
Ja. Amúgy a hangal nics bajom.
Speed26-03-2014 07:09:23 // 103933
+Ez nem egészen két másodperccel gyengébb eredmény a tavalyi győztes Kimi Räikkönen 1:32.048-as átlagánál, ami egyáltalán nem elég nagy különbség ahhoz, hogy megkongassuk miatta a vészharangot. Az F1-es autók még mindig elég gyorsak."
Eddig figyelmesen olvastam. A cikk írójának ez a véleménye. Elfogadom. Akinek meg nem tetszik a mai F1, az ne nézze. Én se nézem, mert nem tetszik.
Az hogy a londoni buszokba ki tervezte a KERS-t, csak egy dolog. De nehogy már meg magyarázza hogy a Forma egyben elöbb volt mint a civil közlekedésben. Mi a radai jött eddig a Forma 1-ből? Tárcsafék. Talán. És még? Biztos a DRS.
Milyen haladás, fejlődés ha lasabbak lettek? B@aszhatják a turbót, hiába van nyomaték, ha a kanyarokban meg úgy kell tolni őket. Nem az egyenes száguldás a cucc. Azt a hülye is tudja. Nem DragRacing ez. Hogy még mindig gyorsak? Mihez képest?
Mekkora innováció, hogy az első verseny után befagyasztják a motor fejlesztést? Majd 10 évig ezzel fognak menni. Bravo.
Eddig figyelmesen olvastam. A cikk írójának ez a véleménye. Elfogadom. Akinek meg nem tetszik a mai F1, az ne nézze. Én se nézem, mert nem tetszik.
Az hogy a londoni buszokba ki tervezte a KERS-t, csak egy dolog. De nehogy már meg magyarázza hogy a Forma egyben elöbb volt mint a civil közlekedésben. Mi a radai jött eddig a Forma 1-ből? Tárcsafék. Talán. És még? Biztos a DRS.
Milyen haladás, fejlődés ha lasabbak lettek? B@aszhatják a turbót, hiába van nyomaték, ha a kanyarokban meg úgy kell tolni őket. Nem az egyenes száguldás a cucc. Azt a hülye is tudja. Nem DragRacing ez. Hogy még mindig gyorsak? Mihez képest?
Mekkora innováció, hogy az első verseny után befagyasztják a motor fejlesztést? Majd 10 évig ezzel fognak menni. Bravo.
Tommi24-03-2014 23:25:15 // 103932
Nagyon jó a cikk és összefoglalja a lényeget, a bevezető meg zseniális az 1979-es párhuzammal :) Lehet fanyalogni meg kritizálni, de mindig minden szabályváltoztatáskor ez van, a következő nagy változtatásnál meg majd ezt az időszakot sírjuk vissza :)
Kazes☻24-03-2014 20:53:22 // 103931
Ilyen egy F1-es autó oldalán ücsörögni
Klafi! :)
Klafi! :)
Cro16623-03-2014 08:48:23 // 103930
Kazes☻19-03-2014 21:40:29 // 103929
David | Centocinquantanove19-03-2014 17:54:03 // 103928
No comment: motorhangok tavalyhoz képest a nézőtérről...
raga19-03-2014 10:19:22 // 103927
raga18-03-2014 22:54:22 // 103925
Xixo18-03-2014 22:47:36 // 103924
Én csak izgalmasabb versenyeket szeretnék... :)
Selmak18-03-2014 22:40:17 // 103923
Előző turbó korszakban is voltak üzemanyag limitek (kizárólag turbóknak) hogy ne verjék körökkel a 3.5 V12 szívókat. Utolsó turbós évben volt 150 liter, most kb 140. Akkor se voltak sehol a V12 szívók a Honda V6 turbókhoz képest, a V8 szívók a mostani kaszniban még lassabbak lennének mint turbók. A hibrid rendszer az autógyártók érdekeit szolgálja mert szeretnének profitálni is valamit a F1ben elköltött dollármilliárdokból, ami a V8 korszakban nem igazán történt meg. De ha nem tetszik még mindig ott lehetőség hogy egyen Cosworth motorral menjen mindenki. Szeretnétek?
Kazes☻18-03-2014 21:00:01 // 103922
David | Centocinquantanove17-03-2014 14:40:49 // 103921
A motorhang szerintem sem az igazi, de én nem a tavalyi hangot, hanem a 10 évvel ezelőtti hangokat sírom vissza. Mondjuk az, hogy hallani fékezéskor a gumit az tetszik, de a belső kamerás felvételekből ha csak hallanám, akkor motorcsónakra is asszociálhatnék. De összességében nem rossz, csak fura.
Ez az üzemanyagspórolás nekem sem tetszik, ugyanaz lesz a játék mint tavaly, csak tavaly a gumispórolási verseny volt.
A néző számára egyszerűen tönkreteszik az élményt, pl Ricciardo esete is. Amíg megy a verseny meg vagyunk róla győződve, hogy milyen ügyes a srác, azt a végén meg kiderül, hogy tulajdonképpen csaltak?! Nem jó ez így!
Hagyni kéne versenyezni őket, így ők is és a nézők is jobban szórakoznának.
Egyébként tényleg így van sajnos, hogy az a mondás, hogy az első 3-4 futamból még nem szabad következtetéseket levonni, aztán a 3-4 futam után meg már a következő évre koncentrálnak... Így mindig van kibúvó, hogy miért nem jön az eredmény. A Ferrarinál sajnos az a baj, hogy évek óta a következő évre koncentrálnak...
Ez az üzemanyagspórolás nekem sem tetszik, ugyanaz lesz a játék mint tavaly, csak tavaly a gumispórolási verseny volt.
A néző számára egyszerűen tönkreteszik az élményt, pl Ricciardo esete is. Amíg megy a verseny meg vagyunk róla győződve, hogy milyen ügyes a srác, azt a végén meg kiderül, hogy tulajdonképpen csaltak?! Nem jó ez így!
Hagyni kéne versenyezni őket, így ők is és a nézők is jobban szórakoznának.
Egyébként tényleg így van sajnos, hogy az a mondás, hogy az első 3-4 futamból még nem szabad következtetéseket levonni, aztán a 3-4 futam után meg már a következő évre koncentrálnak... Így mindig van kibúvó, hogy miért nem jön az eredmény. A Ferrarinál sajnos az a baj, hogy évek óta a következő évre koncentrálnak...
Giuntini17-03-2014 06:28:23 // 103920
Ez sokkal rosszabb mint bármikor! Ezeknek az autóknak a hangja egy moslék. Hanghatás nélkül nincs F-1. Ha visszagondolok a régi V12-es Ferrari és Alfa hangra a 70-es években ,hát elsírom magam. A nyolcvanas évek turbo korszaka ezerszer különb volt. Azok nem voltak agyonszabályozva. Akkor lehetett 3.0 literes szívó motor is, csak abból nem lehetett hasonló teljesítményt kihozni. Mi ez? Benzintakarékossági elektromos autó verseny? Az egész egy sokkal alacsonyabb kategóriájú versenynek tűnik. A maffia, aki irányítja az F-1-et, milliók szórakozását vette el. Én még tavaly is, dobogó szívvel vártam, a következő futamot, és szurkoltam imádott csapatomért, a Ferrariért. És most azt kívánom magunknak tifosiknak, hogy szálljunk ki ebből a szégyenből. Ebbe mi ne vegyünk részt. Vegyenek részt a nagy német gyártók. A német pénz nemcsak az uniót tette tönkre, hanem a sportot is. Én azt kívánom ennek a maffiának, hogy mire Európába ér a cirkusz a kutya se menjen ki a futamokra. Most már nem csak a pályákkal van gond, hiszen egyre kevesebb a tradicionális ring, hanem az autókkal is. Enzo Ferrari, Colin Chapman, Ayrton Senna, Jim Clark, Albero Ascari forognak a sírjukban.
Xixo16-03-2014 22:48:34 // 103919
Mondjuk az ünneplését nem tudják már elvenni... :)
De azért ez is rohadtul gázos, meg ahogy olvasom, nem is olyan tiszta ez a szitu.
Meg ez a spórolás is bakker... megspórolnak egy futamon 50kg üzemanyagot? És mennyibe is voltak ezek az új autók?
Túlszabályzott, mesterkélt, lutris-duplapontos bohóckodás ez az egész. :(
És akkor azon már nem is rinyálok, hogy a Ferka idén se jutott előrébb, mert most nem Vettel van előttük, hanem a komplett mercédeszes brigád. Meg talán a rbull is, ha sikerül összelegózniuk azt az autót egyszercsak. (De ez a mai futam még ferrari 1-2vel is unalmas lett volna)
De azért ez is rohadtul gázos, meg ahogy olvasom, nem is olyan tiszta ez a szitu.
Meg ez a spórolás is bakker... megspórolnak egy futamon 50kg üzemanyagot? És mennyibe is voltak ezek az új autók?
Túlszabályzott, mesterkélt, lutris-duplapontos bohóckodás ez az egész. :(
És akkor azon már nem is rinyálok, hogy a Ferka idén se jutott előrébb, mert most nem Vettel van előttük, hanem a komplett mercédeszes brigád. Meg talán a rbull is, ha sikerül összelegózniuk azt az autót egyszercsak. (De ez a mai futam még ferrari 1-2vel is unalmas lett volna)
Tommi16-03-2014 22:19:56 // 103918
Háááát... :) Ennyire izgalommentes szezonnyitónk régen volt szerintem, a hosszú téli "diéta" után valami ütősebbet vártam volna. Az autók hangjával nincs semmi baj, egy GT kocsiba teljesen jók lennének, csak a Forma-1-hez rangon aluliak szerintem :) Ez a benzinspórolás meg egy vicc, azért vonatozik meg kapcsol fel korábban mindenki, hogy elérjen a végéig? Röhej...
A teljesítményekből még ne vonjunk le nyomdakész véleményt, a Ferrari legendásan el szokta kottázni az év elejét és kb nyár elején kezdenek kapkodni (addigra ér le az espresso vagy nem tudom :) ), szerintem ne temessük őket. És bármiféle rosszindulat nélkül, de örültem Vettel kiesésének, az elmúlt években mindenkit rommá alázós időszak után az ilyen jót tesz a jellemfejlődésének :) Kíváncsi leszek 4-5 futam után mire jutnak a srácok... :)))
A teljesítményekből még ne vonjunk le nyomdakész véleményt, a Ferrari legendásan el szokta kottázni az év elejét és kb nyár elején kezdenek kapkodni (addigra ér le az espresso vagy nem tudom :) ), szerintem ne temessük őket. És bármiféle rosszindulat nélkül, de örültem Vettel kiesésének, az elmúlt években mindenkit rommá alázós időszak után az ilyen jót tesz a jellemfejlődésének :) Kíváncsi leszek 4-5 futam után mire jutnak a srácok... :)))
Erhard 242 (Pure Energy)16-03-2014 19:26:38 // 103917
a spúr F1 ..szánalom idén sem nézem úgy néz ki
Speed16-03-2014 17:46:18 // 103916
Elnézést e helyesírási hibákért, de még mindig benne van a futam okozta stressz.
Speed16-03-2014 17:44:32 // 103915
Nekem az okozott izgalmat, hogy ne aludjak el közben. Végül is sikerűlt elérnem a kitűzött célt. De nem lehetek elégedett az eredménnyel, mert voltak időszakok amik kimaradtak, bár a szemem nyitva volt. A legközelebbi futamra jobban fel kell készűlnöm, pl. a kávéátfolyásmennyiséget jobban kellene szabályoznom, az energia visszanyerésemmel is gondok voltak. Valami új rendzsren gondolkodom, olyasmin hogy egy esetleges bóbiskolás esetén megfelelő mennyiségű áram impulzusokkal felébreszt, magyarúl sokkol. Ellenkező esetben jobb lenne ha a 2015-ös idényre koncentrálnék.
Kazes☻16-03-2014 16:34:06 // 103914
Szegény...! :(
Még délelőtt úgy volt, hogy hátha..., de ezek szerint mégsem. Sajnálom...
Még délelőtt úgy volt, hogy hátha..., de ezek szerint mégsem. Sajnálom...
Inter156 (il mascalzone)16-03-2014 15:17:01 // 103913
Forza Ferrari ! :-)
Inter156 (il mascalzone)16-03-2014 15:14:12 // 103912
Pont most olvastam a hírt én is!
Őszintén szólva kicsit örültem az ausztrálok örömének,ez nagy dicsőség lett volna nekik,de hát ez van .
Félálomban néztem reggel ezt az izgalmasnak nem mondható versenyt.
Őszintén szólva kicsit örültem az ausztrálok örömének,ez nagy dicsőség lett volna nekik,de hát ez van .
Félálomban néztem reggel ezt az izgalmasnak nem mondható versenyt.
Taxi33™16-03-2014 14:41:21 // 103911
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?