Forum >> Forma-1

GEORGE25-09-2005 19:24:25 // 4981
Majd a vége felé meglátjuk tudja-e tartani vagy sem?? .-)
Mike.25-09-2005 19:06:56 // 4980
Sumi a 4. :-)))))
Mike.25-09-2005 19:06:21 // 4979
törés teszt az elején
GEORGE25-09-2005 19:02:53 // 4978
Jó estét , jó szurkolást! :-)
Mike.25-09-2005 18:11:39 // 4977
A Ferrari 7. és 10. helye azt látszik bizonyítani, hogy a Bridgestone a szuper gumikkal eltévedt. A futamra csak odaérnek. :-)
Tom1225-09-2005 16:58:14 // 4976
Az RTL-en /D/ Massa a "téma", utána jön a futam!:)
Tom1225-09-2005 01:12:17 // 4975
Vagy valami "jövőbelátó" grafikus munkája, mert csak ´84-től szerelték Renault motorral, addig csak Ford Cosworth-okat, meg Matra-kat használtak.:)
Azért valami keveredés is volt, mert a ´79-es Ligier-re hasonlít a legjobban.:)

Mindegy a lényeg, hogy már az is 4-kerekű volt.;-)
Halesz24-09-2005 20:51:26 // 4974
Akkor nem is értem mit keres ott ez a Renault felirat, biztos ilyen tipikus magyar matrica volt, amin keveredtek a dolgok rendesen :)
Tom1224-09-2005 20:10:54 // 4973
Ez a 26-os Ligier a Laffite-al, azt nem is gyártották Renault motorral... ...ha ettől megnyugszol...:))) Az óvodában nem ezüst rombusz volt a jeled, ugye? Akkor nincs "vészhelyzet".:))
GEORGE24-09-2005 19:43:27 // 4972
Van ez így Halesz! :-) nem születik mindenki egyből Alfásnak Ferrarisnak :-))) Sebaj! :-)))
Halesz24-09-2005 19:41:05 // 4971
Hát srácok, saját magam előtt is lebuktam :) Kiderült, hogy 83-ban még Renault drukker voltam!!! :)))

Ezek szerint nem véletlen szimpik most sem :))

Most találtam meg ezt:
24-09-2005 03:32:27 // 4970
Rubens 5. MS 8. és a Minardik ismét od@b@szt@k. :)
24-09-2005 03:27:05 // 4969
Megy a mellé magyarázás a BG részéről ....
24-09-2005 03:24:23 // 4968
Ennél sokkal egyszerűbb válaszok is vannak. Nincs lóvé oszt kész. :( lsd. önkormányzatok
Inner Circle23-09-2005 12:25:57 // 4967
"UI: Nálunk a cégnél egy sima érzékelő 30.000 ft és az annyit tud csak hogy 5mm-ről megtudja állapítani van e ott vasdarab vagy sem." Én olcsóbban is adok neked egy mágnest :-)
Mike.23-09-2005 12:08:31 // 4966
Amit én láttam az egy boltíves terem, ventilátorral. Középen az autó és "füstöt" fújtak rá. Érzékelőt nem lehetett látni, ezért csodálkoztam az árán. Köszi a felvilágosítást! :-)))
Roli23-09-2005 11:58:16 // 4965
Helló Egy szélcsatórna nem egy sima terem amiben fúj a szél, a nevében is benne van hogy csatorna. A kialakításának és mindennek tökéletesnek kell lenie vagyis egy miliméterel sem álhat semmi sem kijebb, másképp mint a többi mert akkor ott már irányt változtat a levegő és nem lesznek reálisak az adatok. Szóval egy szélcsatorna is kb olyan precíz műszer mint egy swájci óra. Nameg ott van az a baszom nagy ventillátor amivel 0-350 km/h szelet kell tudni szimulálni. Aztán még csak ezek után jönnek a költségesebb dolgok a milliószór milliónyi érzékelő és szenzór amik szólgáltatják a mérési adatokat és amit utána tudnak ellemezni a mérnökök és ezek tekintetében alakítani az autó aerodinamikáját. Valahogy így lehetne ezt összefoglalni. UI: Nálunk a cégnél egy sima érzékelő 30.000 ft és az annyit tud csak hogy 5mm-ről megtudja állapítani van e ott vasdarab vagy sem.
Tom1223-09-2005 11:49:21 // 4964
Én órákkal szoktam ezt érzékeltetni.:-) Mi a külömbség egy Prim, meg egy Rolex között? Tulajdonképpen indkettő pár deka "vas"...:-))
Tom1223-09-2005 11:44:21 // 4963
Ez valami olyasmi lehet, hogy miért kerül egy F1-es hátsó szárny annyiba, mint egy olcsóbb használt autó...:-)
Inner Circle23-09-2005 11:35:27 // 4962
Na igen, mocskosul nagy venti kell, és az ár asszem itt nem egyenesen arányos a mérettel... egy Lambo is többe kerül, mint 20 kis Polski, pedig nagyjából egyforma erősek :DDD
Mike.23-09-2005 11:29:39 // 4961
Én nem kételkedem, csak kíváncsi vagyok. :-) Kicsit az vígasztal, hogy más sem tudja. Azt hittem ciki kérdés lesz. :-)
Inner Circle23-09-2005 11:28:14 // 4960
Hát persze. Mint tudjuk, a kalapácsütés is 10.000 HUF: 1.000 az ütés és 9.000 az, hogy tudod, hova kell ütni :-)
Tom1223-09-2005 11:26:00 // 4959
Kicsit off, de a témáról jutott eszembe. Egyszer csináltam egy tervező cégnek szálloda makettet, /tervrajzokból - részleteset/ és mikor eljött az ideje, hogy fizetni kellett volna, jött a "szokásos" alkudozás, akkor volt részükről egy ilyen mondat, amit azóta sem felejtettem el: "Mé, csak ki kellett vagdosni, meg összeragasztgatni." Így is lehet venni...:))
Tom1223-09-2005 11:12:50 // 4958
+ a berendezések, műszerek, de lehet, hogy jól átvágták őket a beszerzésnél... ...vagy a telek, vagy a "szél"... :))
Balage23-09-2005 10:26:49 // 4957
:-))) Azért biztos van ott még más is... És kérdezz meg egy gépész mekkora kiba*** nagy venti kell!
Mike.23-09-2005 09:55:57 // 4956
Valaki magyarázza el nekem, mi kerül egy szélcsatornán 80 mill. dollárba? Leegyszerűsítve, egy ventilátor egy terem elé szerelve.
Tom1223-09-2005 09:33:10 // 4955
Elég lesz egy "jó kis zuhanyozás" :), de ahogy elnézem őket, nem igazi "fan"-okról van szó, persze a szőrzetükön kívül...:D
Inner Circle23-09-2005 09:00:30 // 4954
Majd végigmegyek rajtuk... dörzsi-szivaccsal, a Mr Muscle majd csak lehozza róluk a dukkózást :DDD
joe7523-09-2005 08:40:26 // 4953
Hát ha nem kened rajtuk szét a festéket, vagy nem akarod meggyőzni őket hogy fekete -ezüst szinekben csinosabbak lennének akkor talán ....:)
Inner Circle23-09-2005 08:37:19 // 4952
Képzeljétek, mostanában két barátnőm is van, de egy kicsit félek a dologtól... nem, nem attól hogy nem bírok kettővel, hanem hogy a világlátásunk alapvetően különbözik...



Nem is tudom, szerintetek van jövője a kapcsolatnak? :DDD
Inner Circle22-09-2005 11:07:41 // 4951
Attól még lehet sokat utazni... gondold meg, a Forma 1-esek 300 km-t utaznak egy műszakban, pedig a célvonal tök közel van a boxukhoz :DDD
joe7522-09-2005 10:53:07 // 4950
de kell mert a munkaterületek esetenként 40-50 km-re lehetnek az irodától...Csak reggel nem kell utazgatnom, de délelött már igen..
Mike.22-09-2005 10:39:33 // 4949
Jövőre sok minden kiderül. Pl. mit kezd majd Bari, Buttonal és a BAR-al.
SKrisz22-09-2005 10:31:59 // 4948
Akkor nem kell sokat utazgatni munkábajárás címszó alatt!:)))
joe7522-09-2005 10:22:54 // 4947
RB. is nyilatkozott már idén ezt is azt is. Talán jövőre kiderül. Jövőre sok Bridgestone gumis csapat lesz, ha nem a Ferrari lesz a legjobb közülük, akkor elhiszem hogy az autóval van a baj.
joe7522-09-2005 10:18:44 // 4946
Nagyon nem mentem messzir az olajipartól. :) Csupán átmentem a karbantartási kivitelezési részleghez. Az irodám visszakerült Halasra, mások lettek a főnökeim, de ennyi.:)
Mike.22-09-2005 09:41:05 // 4945
ÁÁÁÁ Ő nem ért hozzá. Majd mi, szakértők megmondjuk a frankót. :-)
Inner Circle22-09-2005 09:37:04 // 4944
Ld. 4911 - nem csodagumi kell, hanem csodaautó, nem csak olyan F2005 amivel a farkukat verhetik :D
SKrisz22-09-2005 09:35:30 // 4943
Na! Mesélj!!! :)
SKrisz22-09-2005 09:33:33 // 4942
Rubinyo akár irodába is meg bukihoz is elmehet fogadtkozni... Ott több esélye lenne:(
joe7522-09-2005 09:30:58 // 4941
dehogy untam. munkahely váltásom volt, és az első pár napban nem volt gépem, meg hozzáférésem, stb.
Mike.22-09-2005 09:17:10 // 4940
Sumi, pedig nem bizakodik. Szerinte nem ütőképesek. :-) Már jó ideje nem voltál itt! Untad az alfa amorét?
Willy22-09-2005 09:14:28 // 4939
Valószínű ugyanaz lesz, mint az előző futamokon. A MC-Larenek ha bírják akkor nyernek, Alonso semmit se fog kockáztatni, és Barinak szerintem ugyanannyi eséje van a győzelemre mint mondjuk Coulthardnak.
joe7522-09-2005 09:01:58 // 4938
Na mi lesz Braziliában? Lesz vajon csodagumi? Vagy csak abból a fajtából amit a farkunkra húzhatunk? Rubinnyó nagyon fogadkozik, hogy akár nyerhet is..:)
Mike.21-09-2005 08:24:59 // 4937
Nem F1,de talán ide elfér. A hétvégén indul az A1 GP. Ez a nemzetek közötti autó VB. Minden nemzet indíthat saját autót, nemzeti színbe öltöztetve, amit saját pilótájuk vezet. A feltételek azonosak, csak a pilóta tehetsége számít. A kasztni Lola, a motor Zytec, gumi Cooper Avon. A boxban 10 szerelő lehet, és csak ők nyúlhatnak az autóhoz. Tessék kérem, költségkímélő megoldás. :-) Ja, és Magyar csapat nincs!? Lehet, hogy nincs megfelelő pilótánk? :-)))
Mike.20-09-2005 12:35:21 // 4936
Szerintem is badarság volt tőle a 2-3 év elkötelezetség, de lehet, hogy muszáj volt mert így nem fizettek volna érte a japánok ennyit. :-)
Inner Circle20-09-2005 11:09:13 // 4935
És állítólag a Williams végleg elengedte, viszont több évre elkötelezte magát a BAR-hoz. Csak aztán nehogy ebbe az elkötelezettségbe kavarodjon bele...
Inner Circle20-09-2005 11:07:50 // 4934
A harmadik helytől hátrafelé. Vagyis nem a 18 pontot sajnálom a Ferraritól, hanem a 21-et hiányolom a többiektől.
Mike.20-09-2005 07:56:50 // 4933
Button marad a BAR-nál! Williams 10 mill. fontért lemondott róla.
19-09-2005 20:21:24 // 4932
Hogy érted a fennmaradó mennyiséget?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.