Forum >> Forma-1

Inner Circle10-10-2005 16:10:27 // 5117
Azért én megnézném azt is, hogy mit fog alakítani egy-egy ember a kerékcserékkel. 5 mp alatt általában készen volt a 3 fős csapat, egyetlen palinak ezentúl 10 mp is kevés lesz, ami át fogja alakítani kissé a boxtaktikát.
Tedi10-10-2005 15:46:29 // 5116
A Stodartnak szvsz kissebbségi komplexusa van :) Ami nekem ezek közül tetszik, az a KO-s időmérő, meg a gumicsere. A többi meg nem mozgat :)
Mike.10-10-2005 15:19:03 // 5115
Érdekes szabályok. Kíváncsi vagyok mi lesz a tárgyalások vége? :-) A nekem nem szimpatikus Stoddart, csak hozta a formáját. Neki mindent és mindenkit fikáznia kell.
Inner Circle10-10-2005 15:13:00 // 5114
A BAR nem hiszem, hogy veszni hagyja majd a 3. autót, hiszen nekik az jövőre sokat jelentene. Briatore is akar 3. autót, igaz hogy nem tesztelni, hanem hogy mindig legyen egy autója a garázsban :-) Frankón, panaszkodott hogy ha nem lehet 3. autója, akkor nem tud mit mutogatni a szponzoroknak, amikor a versenyautók a parc fermé-ben vannak :-)
Gabi15910-10-2005 15:05:34 // 5113
Van amikor még 1-2 előzés sincs az még unalmasabb..:)
Tedi10-10-2005 14:45:48 // 5112
Hmmmm. Fincsi :)e-mail üzenetet küldött szét a sportot irányító szövetség a csapatok vezetőinek szombat délelőtt, mely már egyfajta előkészítése is volt a két hét múlva esedékes Formula-1 Világ Tanács ülésének, ahol a jövő évre vonatkozó esetleges szabálymódosításokat fogják megvitatni, hogy minél érdekesebbé tegyék a küzdelmet a királykategóriában. A levél tartalmazta mindazon javaslatokat, melyeket a FIA a jövő évben be szeretne vezetni. A felvetésekről, és azok elfogadásáról az október 24-én, Londonban ülésező Formula-1 Világ Tanácson résztvevő csapatvezetők fognak majd szavazással dönteni. A részletek a következők: - Átalakított versenyhétvége - a pénteki két szabadedzés időpontja helyi idő szerint délelőtt 10 órától 11 óráig, valamint délután 1 órától 2 óráig tart majd. A szombati edzések száma megcsonkul, és csak egy tréning kerül megrendezésre reggel 10 órától 11 óráig, míg az időmérő edzés délután 1 órától 2 óráig kerül lebonyolításra. - A kiütéses időmérő rendszer, mely három részre tagolódik. A leglassabb öt versenyző az első 15 perc után búcsúzik a küzdelemből úgy, ahogy azt a második tizenöt percben teszi a még versenyben maradt öt leglassabb. Az utolsó 20 percben már csak tíz autó van versenyben, akik a rajtrács első tíz helyét osztják meg egymás között - ám ezek a versenyzők már a versenyre feltankolt autókkal köröznek. A többiek, tehát a rajtrács második felét elfoglaló pilóták, a futamot megelőzően még vételezhetnek üzemanyagot. - A kerékcsere ismét engedélyezett lesz a versenyek alatt. - A tartalék autó betiltása, illetve a konstruktőrök versenyében az utolsó hat helyen végzett csapat harmadik autójának likvidálása a pénteki szabadedzésekről. - Mindössze csak 14 tagú szervizcsapat a boxkiállások alkalmával, illetve abroncsonként egy ember a kerékcserére. - A gumimelegítők eltörlése. - A verseny előtti ceremónia megváltoztatása. A boxutcát 45 perccel a versenyt megelőzően nyitják meg, mindössze csak öt perc erejéig. A versenyzői parádé akkor veszi kezdetét, mikor már a versenygépek a rajtrácson állnak. Bár a változtatások többségét mindenki támogatja, mint például a kiütéses időmérő szisztémát, illetve a kerékcsere visszatérését, vannak olyan javaslatok is, melyeket egyesek nagyon nem szeretnének. Azok a csapatok, akiknek eddig lehetőségük volt a jövő évben a pénteki edzéseken harmadik autót pályára küldeni, mert a konstruktőrök versenyében az utolsó hat helyen végeztek, nyilvánvalóan nem támogatják az extra autó betiltását még akkor sem, ha a FIA a levelében megnyugtatta őket, nincsen értelme engedélyezni a harmadik autó használatát, ha a tartalék autót betiltják. "A harmadik autó futtatását mindenképpen be kellett tiltanunk, ha a tartalék autót sem engedélyezzük." - állt a dokumentumban. A harmadik autó betiltásáról a közleményben a következőket lehetett olvasni: "Vitatható, hiszen engedélyezhetnénk mindenkinek, azonban ha az élen álló négy élcsapat is használhatna extra autót a pénteki edzéseken, akkor még nagyobb előnyre tehetnének szert a többiekkel szemben." A tartalék autóval kapcsolatban a következőket lehetett olvasni: "A tartalék autót manapság már nagyon ritkán használják, és mivel a jelenlegi szabályok szerint a versenyt már meg sem állítják, éppen itt az ideje annak, hogy betiltsuk a tartalék autó alkalmazását." A FIA ugyan már leírta javaslatait, azonban cáfolta, hogy a csapatokat rákényszerítenék ezek elfogadására, hiszen az október végén megrendezésre kerülő ülésen fogják majd csak megvitatni a különböző ötleteket. "Azt már most megerősíthetem, hogy az új kvalifikációs szisztémáról mindenképpen beszélni fogunk." - mondta a FIA sajtószóvivője. Mikor arról kérdezték, mit szól Stoddart azon kijelentéséhez, hogy a javaslatok egy rakás szarral érnek fel, a sajtószóvivő készségesen a következőket válaszolta: "Elkerülhetetlen, hogy a szókimondó Stoddart Úr még a sportból való kivonulása előtt ne tegyen ilyen megjegyzéseket. A Formula-1 vesztesége egyben az Ausztrál V8 Bajnokság felemelkedését is jelenti." Ugyanis Stoddart OZ Jet cége szponzorálja az Ausztrál V8 Supercar Bajnokságot.
Inner Circle10-10-2005 11:33:38 // 5111
"Sato is produkált két "látványos" esetet. :-)))" Én inkább úgy fogalmaznék, hogy Szató produkált egy dühös kieset(t)et :D
Mike.10-10-2005 11:16:38 // 5110
Amit én néztem versenyt ott több előzés volt. És az előzési kisérleteket már nem is számoljuk? Sumi is vitézen védte a pozicióját az idén már sokadszorra is fos Ferrarival. Fisico, Weber és a többi szintén. Sato is produkált két "látványos" esetet. :-)))
Mike.10-10-2005 11:09:34 // 5109
Trulli azt is gyilatkozta, hogy amikor meglátta a tükörben Satot, tudta itt a vége a versenyének. Viccesen hangzik, de talán nem az.
Halesz10-10-2005 10:51:12 // 5108
Ezt olvastátok? 'Szato kifordul magából, ha a volán mögé ül' Alig egy hónapja, a Belga Nagydíjon Michael Schumachert lökte ki hasonlóan, akkor a hétszeres világbajnok azt mondta, "kezeltetni kéne" a távol-keleti "kamikázét". :))))) Végül is Sumit is ábrázolták már Hitlerként :D
SKrisz10-10-2005 09:00:57 // 5107
Ez a nagy baj a mai Forma-1-el! Látsz egész futam alatt összesen 4 előzést és mindenki ódákat zeng róla (nekem is nagyon tetszett hozzáteszem!!!!)
Inner Circle10-10-2005 08:59:06 // 5106
Félúton azért elég uncsi volt, de az utolsó 10 körben felébredtem :-)
Inner Circle10-10-2005 08:58:36 // 5105
Szerintem az F1 pályák környékén be kéne vezetni a közparkokban érvényes kutyasétáltatási szabályokat, és Szatót csak pórázon és szájkosárral lenne szabad behozni a pálya területére, hogy ne harapjon meg senkit és és ne szarja össze senki versenyét...
Gabi15910-10-2005 08:39:19 // 5104
Sziasztok ! Látom a korrábbi hozzászólásokból hogy másoknak is tetszett a tegnapi futam.Én is így vagyok vele, kétszer is megnéztem.Ilyen jót nem láttam már évek óta.
10-10-2005 08:31:56 // 5103
Satot nem ártana eltiltani pár futam erejéig és beíratni egy vezetői tanfolyamra. :)
SKrisz10-10-2005 08:20:00 // 5102
Nem lesz veszélyes. Az Sato!:))) Kimi csak egyszerűen jó! Vele született adottság!:) Várjuk szeretettel a vörösöknél!:)))
Mike.10-10-2005 06:44:59 // 5101
Villeneuve időbüntetést kapott, Satot kizárták. Most akkor Monty és Truli is boldog. Miért van az, hogy ez a két pilóta mindig benne van a balhékban, és sikerül mások versenyét elbaxni. :-(
10-10-2005 01:06:36 // 5100
És a Ferrari 3. helyét a konstruktőriben már nem veheti el senki. :)
Tom1209-10-2005 16:29:26 // 5099
Végre igazi autóversenyt is láttunk.:-) Schumacher mai szerepléséről mindig a 94-es év eleje /Imoláig/ jutott eszembe, ott Senna volt hasonló helyzetben, akkor Schumi "játszotta a fiatal matadort"... Változnak a szerepek...
Tedi09-10-2005 15:51:28 // 5098
Tényleg naon szép győzelem volt, gratula :) Monty esetében meg Villeneve-öt megvákták asszem 25 mp-el, na nem mintha ez sokat változtatna a helyzeten.
count M09-10-2005 15:40:52 // 5097
Dejó hogy nem néztem meg reggel a híereket, és apám is bírta tartani a száját... :) Hát ez valami istentelen volt, Kimi a legeslegjobb! És egyedül is megvédte a McLaren becsületét... hátha még a drogbáró is versenyben maradt volna... :)
Halesz09-10-2005 15:38:15 // 5096
Hát gyerekek, tényleg ez volt az év legjobb versenye! Kimi szenzációs volt... nagyon veszélyes lesz jövőre :)
kando.09-10-2005 12:36:34 // 5095
Bár, ha olyan korán volt, nézhettem is volna... Hajnali 3 után jöttem haza :-)))
09-10-2005 12:34:41 // 5094
Elég korán volt még mikor közvetítettek, ráadásul vasárnap. :)
kando.09-10-2005 12:18:07 // 5093
Jaa, persze... Jól van... Már csak a riporteri hülyeségek miatt is -- talán ;-))
09-10-2005 12:16:26 // 5092
Nem sokat fogsz látni a kamikázéból, érdemes megnézni jó mecss volt. :)
09-10-2005 12:15:56 // 5091
Mind a ketten befejezték a versenyt.
kando.09-10-2005 12:14:09 // 5090
Jó, bár így már nem olyan izgi... De talán belenézek... :-)) A kamikázét megnézem ;-)
09-10-2005 12:12:33 // 5089
Reggel, de délután megismétlik a retek klubbon. :)
kando.09-10-2005 11:47:46 // 5088
Jajj, erről asszem lecsúsztam... :-(( Mikor volt a futam ?
Inner Circle09-10-2005 11:45:31 // 5087
Ugyanabban a sikánban Szató 2003-ban lenullázta már Mihályt is, nem? Mondjuk ott a vénember is alaposan benne volt, itt meg Trulli ártatlan volt, mint a ma született bárány.
Mike.09-10-2005 10:09:55 // 5086
A forró vérű kolumbiai is jól odab@szta az autót az elején! :-O
09-10-2005 09:16:43 // 5085
Hazai pályán ilyen kamikáze műveletet elkövetni ..... Nem értem ezt a faszit mit gondol majd elengedik őt ha bebúlyik mert előzni akar. :)
09-10-2005 09:15:18 // 5084
Sato megint hozta a formáját. Ez az ember már szinte komolytalan ahogy versenyez. Kiminek gratula, Schuminak is, Rubens lehetett volna jobb. A Renault most megtudta melyik kutya b@szik a Forma 1-ben. (Kimi azé bemutathatta volna a hetest a futam végén ahogy Alonso szokta:)))
Mike.09-10-2005 08:51:42 // 5083
És ha leírnám Satoról a véleményem és a büntetést amit eszközölnék vele szemben, soknapos eltiltást kapnék. :-I
Mike.09-10-2005 08:43:17 // 5082
Megkockáztatom, hogy ez a futam volt a legizgalmasabb az idén. :-) Bravo Kimi. :-)
Tommi06-10-2005 16:02:40 // 5081
Vagy bowlingozni :) Vagy röpke 13 órás repülőúttal hazamennek Maranelloba még egy utolsót tesztelni és igazítani az autón, ahogy a Sumák tette.
Inner Circle06-10-2005 15:52:56 // 5080
Elmennek csocsózni? :D
06-10-2005 10:14:51 // 5079
Eső, Suzuka, Sato nem jó előjelek. :)
Mike.06-10-2005 09:41:38 // 5078
Szuzukában -mint tavaly- esik az eső! Újra egy kis esély a Ferrarinak. :-)) Sumi beígért egy győzelmet a Bridge. dolgozóknak. :-O
Mike.05-10-2005 08:36:25 // 5077
48 mill. dollár előleg a beugró, hát persze hogy várják őket. :-) Érdekes és nagyon valószínű elmélet.
Inner Circle05-10-2005 08:25:26 // 5076
Mi az hogy nem zárkózik el? Kezüket-lábukat megcsókolja :-) Hallottam viszont egy érdekes felvetést: hogy a nagyágyúk azért kezdenek második csapatokat gyártani, mert még senki sem tudja, lesz-e szakítás a gyári csapatok és a FIA között, lesz-e második széria. És ha a nagyok tényleg kivonulnak, akkor azért tartanak még egy vasat a tűzben és a "B" csapatukat meghagyják az F1-ben... Érdekes elmélet, annyi alapja mindenképpen van, hogy eddig senki sem indított második csapatot, most meg hirtelen tülekedni keztek érte. Valami különleges okuk biztos van rá.
Mike.05-10-2005 08:07:39 // 5075
Én is hallottam erröl, de kamunak tartottam mert nics már eladó csapat. Erre most olvasom, új csapat alakul és így már 11-en lesznek. Amúgy a merci is gondolkodik ilyenen, és a FIA nem zárkózik el az új csapatoktól.
Inner Circle04-10-2005 19:59:38 // 5074
Sőt, a Honda annyira belejött ebbe a csapatépítősdibe, hogy állítólag második csapatot is fog indítani jövőre. A rossz nyelvek szerint azért, mert Szató kidobásáért keresztre akarják őket otthon feszíteni, és ezzel akarják leszerelni a felháborodott japó szurkolókat :-)
Inner Circle04-10-2005 11:29:09 // 5073
A Honda 100%-ban megvette a BAR-t, úgy látszik elegük van a tökölésből, és alighanem Jenson előre tudta és ezért akart maradni. Full BMW csapat, full Honda csapat, a Toyota is egyre jobb... lesz itt csihipuhi.
Inner Circle03-10-2005 12:24:12 // 5072
Nekem egyből feltűnt, már csak azért is, mert a McLaren taktikája és boxmunkája legendásan sz.r, úgyhogy ha valamit kivételképpen jól csinálnak, az sokáig emlékezetes marad (pl. Coulthard 2001 Brazíliában esőbeállításokkal ment ki és mintaszerű taktikával nyer) :D Viszont hogy Ralf Schumacher hogy volt képes annyira előrejönni a boxok alatt, arról fogalmam sincs... A FIA meg nemtom, mit pattog, már úgyis Moslékon röhög az egész világ, most még rátesznek egy lapáttal :DD
01-10-2005 12:15:19 // 5071
Azért írtam amit írtam az uborka szezonról. :)
Mike.01-10-2005 10:38:09 // 5070
Ja, ezt én is olvastam, de szerintem ez nem komoly. Így felajánlhat akármennyi pénzt, mert úgy is tudja előre, hogy nem jön. Reklámnak viszont jó. :-)
01-10-2005 06:59:40 // 5069
70m EUR kiséretében. :)
01-10-2005 06:59:03 // 5068
Ezzel maximálisan egyetértek. S ha valakinek ez nem tetszik változtassa meg a szabályokat. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.