Forum >> Forma-1

Tedi17-01-2005 19:49:23 // 98
Hát ez is egy szempont :)))) Meg hát azért azt se felejtsük el, hogy valamennyire a magyar motorsportot is minősíti ezzel.
Tedi17-01-2005 19:48:08 // 97
Igen végülis ez megmagyarázza a történteket, de nem biztos, hogy emiatt volt az egész. Még jó, hogy akkoriban nem létezett olyan bulvársajtó, mint most, mert akkor asszem nem 3 szori lenne róla :)
Kazes☻17-01-2005 19:46:33 // 96
ÓÓÓÓÓÓh IGEN! Azért büszke lennék rá, mint eddig. Az egész világ láthatja kicsiny országunk lobogóját pl.
Kazes☻17-01-2005 19:44:15 // 95
Miért hazudott volna? Én csak elmondtam amit tőle hallottam. Reálisnak tartom.
Tedi17-01-2005 19:42:28 // 94
Ebben igazad van, nekünk viszont nincsenek millárdos befektetők a hátunk mögött, nincs egy gazdag apuci sem, aki 3 éves koromtól cipelt volna go-cartozni. Szerencse kérdése is a dolog. Hát neki mákja volt és most ott van/volt a lehetőség. Hogy élt-e vele az majd kiderül, ha szerződtetik az idei évre is.
Tedi17-01-2005 19:40:16 // 93
Hát ha ez tényleg igaz, akkor lehet hogy ez volt az oka, hogy nem fordult be abban a bizonyos kanyarban?!
Kazes☻17-01-2005 19:39:30 // 92
Persze, persze, igazad van, csak lehet, hogy köztünk is van jobb pilóta. Az ismerősöm nagyon kivolt rá bukva amikor erről beszélgettünk. De természetesen drukkoljunk Neki! :-)))
Tedi17-01-2005 19:34:42 // 91
Persze, nagyon király :)) Én egyébként is szeretem a Karlovitz írásait, nagyon ott van az emberünk szakmailag. Bandi Van benne valami, sőt. A Bumi vs. Kesó témához: szegény Kesó sokkal tehetségesebb volt, mint a Bumi, ezt mindenki tudja, de ez van. Nem kell szeretni, de ha már ott van, akkor már drukkolok neki :) Kicsit tutyimutyi meg olyan kis nebánTSvirág gyerek, de senki nem lehet tökéltes :)
Kazes☻17-01-2005 19:28:41 // 90
Az ember vezetett egy Orange F1 autót. Elmondása szerint azért nem 100-as mert nem tud úgy koncentrálni, ahogy kell és nem bírja eléggé a nyomást. Az ember hosszú évekig gokartozott (jól írtam?) és onnan ismerte a Kesjárt és állítólag Ő másodpercekre kihagyott, agyilag. Ezért a kanyarban megy tovább egyenesen. 220 fölött már nem mindegy,de alatta sem!
András bácsi17-01-2005 19:25:28 // 89
A Kis Keso viszont igazi tehetség, szerintem jobb, mint a bátyja, csak az örege nem engedte a karosszéria nélküli gépek közelébe.
Buves17-01-2005 19:24:05 // 88
Mi??? Miért nrm 100as?
Kazes☻17-01-2005 19:21:36 // 87
Egy hozzáértő Győr mellett lakó ismerősöm szerint azért nem 100-as a gyerek és elmondása szerint a Kesjár Cs. sem volt az. Koncentráció.
András bácsi17-01-2005 19:19:25 // 86
Fisico szerintem meg elég öreg már.
Kazes☻17-01-2005 19:18:49 // 85
Nem tudom én most találtam. De jó, nem?! :))
András bácsi17-01-2005 19:18:14 // 84
Szerintem már megtalálta az olasz pilótát, Vintatntonio Liuzzit. Csak hagyja előbb tapasztalatot gyűjteni.
Tedi17-01-2005 19:17:30 // 83
Pont mint egy olasz :)) Ez a 430 cikk nem monstani ugye? Mintha olvastam már volna... Szívesen lettem volna a Karlovitz helyében. Vagy akár mellette az anyósülésen :)
Buves17-01-2005 19:12:53 // 82
Én drukkolok, mert alapvetően egy rendes gyereknek tűnik, ami a gáz, azon szerintem nem segít az új menedzser. A gáz az, hogy nem olyan egyéniség, mint pl: KOKO. Nincs igazi stílusa. Szerintem :))
Buves17-01-2005 19:09:23 // 81
Hát ebbe betenném a seggem! Nagy duzzogva! :) Figyeltétek, hogy olyan váltó van benne mint az F1 es autókban?!
Kazes☻17-01-2005 18:58:53 // 80
Majd most az ÚJ managerével! Hátha. Drukkoljunk neki! :-))))))))))))))))
Buves17-01-2005 18:56:50 // 79
NA ez még szép lenne! Kár hogy nem valami karakán gyerek ez a Zsolti! :( Egyébként nagy öröm lenne!
Kazes☻17-01-2005 18:53:05 // 78
Kazes☻17-01-2005 18:52:21 // 77
Kazes☻17-01-2005 18:42:12 // 76
Szerintem is. Nekem nagyon szimpi az egész pasek, meg ahogy versenyez. Amikor tán két éve a Brazil nagydíjat megnyerte és először nem Ő kapta a kupát, akkor sem ment anyázva. Tempós, agilis, ha kell agresszív, pontos,stb. bele kéne férjen!
Tedi17-01-2005 18:33:42 // 75
Nekem semmi bajom nem lenne Vele :))) Szvsz a Ferrari olyan pilótát keres, akinek elég nagy esélyei vannak vb-t nyerni. Fisco talán benne van ebben a körben.
Kazes☻17-01-2005 18:32:00 // 74
Igen a Midland veszi meg, a tulaj közben kanadai orosz:Alex Snaider akarja vezetni,Eddie kereskedelmi ig. lesz. De ha minden jól megy a Baumgartner gyerek náluk fog vezetni, versenyezni. Csak sikerüljön neki.
Kazes☻17-01-2005 18:23:59 // 73
Mit szólnál esetleg Fisichellához?
Tedi17-01-2005 18:22:18 // 72
Ez már a tiffosiknak is feltűnt :)) Azt hiszem még tavaly köhintette le magát valaki a Ferrarinál, hogy nem ártana valami olasz pilótát is beszerválni, ha Schumi bácsi megúnja a jáccadozást :)
Kazes☻17-01-2005 18:16:41 // 71
Elírás.Messa= Felipe Massa!
Kazes☻17-01-2005 18:05:22 // 70
Bizony,bizony. Felvették Messa mellé Villeneuve-t, Fisichella ment Renaultozni. Az is gáz, hogy annyi olasz van a franciáknál, a Ferrarinál meg egy német és egy brazil. Nem baj , hogy keverednek ilyen formán a nációk, csak furcsa nekem egy icipicit.
Buves17-01-2005 17:59:34 // 69
föleg, hogy a Sauber az Ferrari kékben! :)
Kazes☻17-01-2005 17:57:58 // 68
Új aerodinamikai szabályok vannak.Lehet, hogy így még nehezebb lesz. A Sauber lecserélte a Bridgestone-t Michelinre, ezáltal nem megy annyi teszt adat a Ferrarinak. Ez azért kib...ás.
Buves17-01-2005 16:48:49 // 67
Hozzá teszem, az is érdekes lesz, hogy az Oroszok által megvásárolt (megvásárolni kívánt) Jordan el kezd nyomulni!!! sztem pénznek ők sem lesznek hijján!
SKrisz17-01-2005 15:58:36 // 66
Hát egyenlőre inkább nagy, mint öreg, de hidd el sokmindenre emléxem még!:))))
Szilárd17-01-2005 15:51:38 // 65
A nagy öreg:))) Ez tetszik:)))
Buves17-01-2005 15:35:41 // 64
"öreg" :)))) Én nem temetném a ferrárit, sőt végre lehetne nekik újra szurkolni. Egyébként egyet értek. Természetesen nem minden a pénz, de a toyotától várok valamit, hogy végre újból legyen verseny. :)))
SKrisz17-01-2005 12:55:14 // 62
Én vagyok már annyira öreg (:DDD) hogy emléxem arra az időre amikor a Ferrai akkor volt eredményes, Ha szegény Prost be tudta verekedni magát a célba akármilyen helyen is. A megbízhatatlansági listát toronymagsan vezette a Ferrai (de ők akkor is elsők voltak legalább valamiben!:))))Akkor sem volt kevesebb pénz az autóban, csak szétfolyt minden. A pénz a szerleők a plióták... nem volt egy erős kéz aki összekovácsolta volna a megfelelő mennyiségű pénzt a megfelelő tudással a megfelelő elhivatottságban... Ma ez is megvan... De ez sem fog örökké tartani... eccercsak majd Schumi sem lesz világbajnok és eccercsak a Ferrari is elveszít egy VB.-t... Csak ezt majd mindenki úgy fogja értékelni, hogy azonnal temetni is kezdik a Ferrait... Holott csak egy másik csapa is felnőtt a feladathoz... szerintem... :)
SKrisz17-01-2005 12:48:16 // 61
Akkor még semmi tudatosság nem volt a dologban (uszkve 20 éve, vagy még talán több is), de egy Ferrari F1 modell után ez volt a második fém modell amit megkaptam szüleimtől!:)))
Buves17-01-2005 12:44:03 // 60
Ezek szerint ki fog derülni, hogy vajon pénzel behozható-e és ha igen mennyi idő alatt a "lemaradás". Technikailak nem hiszem, hogy el lennének maradva a japók. Eddig azt mondták, hogy nem volt jó pilóta. Nem tudom mennyire nyerő döntés Ralf, de biztos hogy nagyobb név mint Mssa. Aztán meglátjuk, hogy muzsikál!!?
Don Gombóc17-01-2005 09:01:45 // 59
Szerintem meg a szponzorok annyi lét tesznek a csapatba hogy a nagy gyártók bele sem nyúlnak a saját zsebükbe. Szerintem! Ami meg behozhatatlan illetve nagyon nehezen behozható az a nagy múltu sportkocsi gyártásban szerzett.
Kazes☻16-01-2005 23:56:30 // 58
Nekem meg ilyen volt,csak tiszta piros.
Bg.16-01-2005 23:53:09 // 57
Teddy, Sokáig (vévekig) a Ferrari (Fiat) tette a legtöbb pénzt az F1-be, ezzel jelentős előnyt nyertek, sokák tart, amíg behozzák. A pénzen kívül persze még van egy sereg más dolog is, ami kell, de mint tudjuk a sikerhez 3 dolog kell.... (Bár ezt a modást egy hadvezér épp a hábrúra mondta, de ugyan mi a különbség:)
Buves16-01-2005 23:52:35 // 56
wowww, nekem volt ilyen zöld medzsóm!!!! :)))
Kazes☻16-01-2005 23:50:11 // 55
Jó lenne még ilyet is látni a futamokon,de hát a Fiat...
Tedi16-01-2005 23:39:34 // 54
Bg Hát lehet, hogy többet költenek, mint a Ferrari, de egyenlőre úgy néz ki, hogy abszolút feleslegesen. Tavaly nagyobb volt a költségvetésűk, mint a Ferrarié, aztán mégsem mentek vele szarra sem. 3 év versenyzés után ne várjunk csodát Tőlük.
Buves16-01-2005 23:29:54 // 53
Hát egy kalappal!!! De aztán ügyesen, jövőhéten pörrenni kéne! :)
Buves16-01-2005 23:12:09 // 52
Arra is rá kellene szoknom, de nem tudom hol közvetítik és a F1 az elmúlt évek unalmas futamaitól eltekintve nagyon kircsi!:) Jó kis vasárnap d.u.-i elfoglaltság. Már nagyon várom! :)
Giorgio16-01-2005 23:07:27 // 51
Nem, sajna, de mondjuk úgy csak "elővizsga" volt, kipróbálhattam magam, és láthattam a követelményszintet. Holnap új tét, új nyeremény! :)) Ráadásul faterom kocsijával jöttem. :)) Nagyon vagány leszek!
Bg.16-01-2005 22:56:18 // 50
Ha jól tudom, mostanában többet költenek mint a Ferrari, ez, ha kivárják az eredményt profitálhat. A lépéshátrány most mégis elég nagy. Lehet, hogy csak nem vagyok elég figyelmes, de nekem hiányoznak azok a tehetségek, ami érdekessé teszi a versenyt. Nekem Sennanál véget ért ez a korszak. Most úgy látok, hogy a Ferrári abból csinál sztárt, akiből csak akar. Ennek Baricello örül a legjobban. A kisebb csapatoknál pedig most nem látom, hogy valaki nagy meglepetéseket okozna, roszabb autókkal. Ha érdekesebb versenyt akarsz látni, nézz Rali-t, vagy WTCC-t. Ott vannak meglepetések. Lemaradt :SZVSZ:)
Buves16-01-2005 22:42:38 // 49
Azon túl, holnap d.e. lesz az utso vizsgánk! :/ Hogy-hogy másodjára? először nem sikerült?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.