Forum >> Forma-1

Whiteskull17-07-2011 23:42:45 // 96881
Az az úthenger nagyon találó volt. :))))))
Selmak17-07-2011 23:37:32 // 96880
Gerion15-07-2011 20:49:22 // 96879
Szerintem Kobayashi menjem a Williamshez Barrichello helyére, hátha a Renault-motorral végre visszatalálnak a régi énjükhöz.
Grando15-07-2011 18:03:27 // 96878
Amolyan "soseleszVB lúzer"? Nem lesz egyedül, attól tartok. :((
Xixo15-07-2011 17:04:36 // 96877
De 2017-re már egy kiöregedett "örök reménység" lesz csak...
Grando15-07-2011 16:50:58 // 96876
Na jó, nem akarok én rosszat Kobinak. Úgyhogy a Ferrarihoz se menjen. Legalábbis pár évig még biztos ne. :)))
mesa15-07-2011 16:39:04 // 96875
Nem, ez kizárólag Sato-é! :)
Grando15-07-2011 15:10:12 // 96874

Esetleg egy ilyenbe? :DD
Selmak14-07-2011 18:18:04 // 96873
Szerintem inkább a Vörös Bikába illene. ;)
Buksi14-07-2011 17:49:08 // 96872
Így értettem! ;-)
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 17:46:21 // 96871
inkább 1 F150-es...:-)
Buksi14-07-2011 17:16:04 // 96870
Már csak egy piros overál kellene! ;-))
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 16:46:44 // 96869

a sisakszín már ok:-)
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 16:41:54 // 96868
de állandóan:-))
Buksi14-07-2011 16:40:52 // 96867
Az a minimum! ;-)))
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 16:39:49 // 96866
előzni!!!!:-)
Buksi14-07-2011 16:33:57 // 96865
Megnézném én is, hogy mit tudna a Ferrariban! ;-)
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 16:31:29 // 96864
kicsi japcsit a ferkába:-)
Buksi14-07-2011 16:30:21 // 96863
Mé'? Jól hangzik! :-D
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 16:25:10 // 96862
Perezyashi?:-)

naneeeeeeee:-)
Buksi14-07-2011 16:18:39 // 96861
Eddig úgy tűnik, hogy igen! :-)
Össze kellene gyúrni a két versenyzőt, aztán jöhetne is! :-))
Blade14-07-2011 08:37:56 // 96860
Hát de Kobánál már most gyorsabb Perez, nem?:)) Nagyon sajnálom hogy Monacoban nem tudott indulni,mert ahogy ment azzal a szar Sauberrel az edzéseken, szerintem csodát tehetett volna a versenyen!:)
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 08:35:00 // 96859
respect:-)
Buksi13-07-2011 20:16:49 // 96858
Én mondjuk szívesebben látnám Kobayashi-t a Ferrarinál! :-)
Blade13-07-2011 16:40:19 // 96857
Sergio Pérez, aki már most az egyik kedvenc versenyzőm, lehet Massa utódja?:)
Selmak13-07-2011 15:11:54 // 96856
Nézd meg végsebességeket az RB és a McLaren viszonylatban. Webber isei első pole-os futamán történt hogy az autója már a DRS nyitáskor leszabályzáson forgott és képtelen volt megelőzni a McLarent, Vettel autója azon a versenyen DRS nyitásakor jó 30 km-el nagyobb végsebességre volt képes.
mesa13-07-2011 14:52:48 // 96855
Ilyenkor egyetlen válaszom van erre "És?" :)))

Csak és kizárólag köridőről beszéltem, legnagyobb végsebességet te kevertél bele, ami még mindig teljes mértékben irreleváns ha a legjobb köridőről beszélünk ;)
Selmak13-07-2011 14:25:25 // 96854
Te nem érted hogy a legnagyobb végsebesség nem egyenlő legjobb köridő?
mesa13-07-2011 12:53:34 // 96853
Ember még mindig nem érted? KÖRIDŐ !
Selmak13-07-2011 12:41:01 // 96852
E=1/2m*V^2. Nagyobb végsebességhez nagyobb mozgási energia tartozik ami állandó teljesítményt feltételezve is tovább tart elérni, hosszabb végáttétel miatt később éri el ugyanazt a teljesítményt. Közegellenállás meg a sebesség négyzetével arányosan nő, ami tovább csökkenti a gyorsulást.
mesa13-07-2011 09:50:58 // 96851
Elég egyszerű a formaterv, az aero-mérnökök sem sokat tököltek leszorító erő képzésével :)) Természetesen felemelő élmény lehetett Alonsonak, hogy ezt a csodálatos, történelmi jelentőségű szivart vezethette - ennek megfelelően óriási fölénnyel futamot is nyert ;)
mesa13-07-2011 09:48:19 // 96850
Annak tudatában, hogy köridőkről volt szó, még mindig nem értem érvelésed :) De szerintem már lényegtelen.

De ugye azt nem gondolod komolyan, hogy az az autó, ami gyorsabb végre, mindenképpen lassabban gyorsul fel ? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)12-07-2011 09:24:40 // 96849
persze elég nagy ütőkártya ha 10 csapat nem áll rajthoz a következő versenyen pl...
Blade12-07-2011 09:20:21 // 96848
Alonso és a Ferrari F375 :))
Gyönyörű ez az autó, amivel a Ferrari az első futamgyőzelmét szerezte:)
Véletlenül ez a F375 Ecclestone papa magángyűjteményéhez tartozik:)
Xixo11-07-2011 23:25:35 // 96847
No akkor lehet, hogy mégse Hemi hibája volt, hogy kevés lett az üzemanyag a végére??
Selmak11-07-2011 17:15:59 // 96846
A síráson kívül kellett ott sokkal komolyabb ütőkártyának is lennie, ha a ferka is beadta a derekát.
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2011 16:33:23 // 96845
nem addig sírtak amíg vissza nem kapták a befújásos szarjukat
Selmak11-07-2011 15:53:30 // 96844
És a RB majd felteszi a kezét és várja hogy többiek beérjék és lehagyják?
Selmak11-07-2011 15:50:16 // 96843
Nagyobb végsebesség kisebb gyorsulással jár együtt azonos motorerőnél. Mit nem lehet ezen érteni.
mesa11-07-2011 15:46:13 // 96842
Nem, de én is ezt mondom :) Hogy az RB ennyit tud, semmit többet. A Ferrari mivel nem volt elég hatékony a gay air diffuzórával, el kellett menjen más irányba is a fejlesztéssel, ami bevált. Ha most már egyetlen egy célterülettel kell foglalkozniuk és az most már biztos, hogy ez lesz az, akkor fogható akár a csapat 2. hely is év végére ;)
mesa11-07-2011 15:43:46 // 96841
Mi vaaaan? :)) Mi ez a zagyválás? :)
Szerinted aki lassabb a versenyben, az gyorsabb az időmérőn, és ugyanez fordítva? Ez a logikai hogyan támasztódik alá ? :)
Selmak11-07-2011 15:40:30 // 96840
Cosworth motoros autókon kívül mindenki használta, csak a retyó és a merci motoroknál hatékonyabb volt mint a ferkánál.
Blade11-07-2011 14:22:49 // 96839
Eddig is használta a Ferrari, csak kisebb hatékonysággal, mert a RB-lal ellentétben nem e rendszer köré építették az autót. Vagy rosszul tudom?:)
Selmak11-07-2011 07:23:01 // 96838
McLaren Epic Fail.

"A keréknél dolgozó srác elvesztette az anyacsavart, ezért lehajolt egy másikért, és úgy tűnt, mintha végzett volna, így az emelővel álló ember leengedte az autót, majd a nyalóka felemelkedett."

Tudtommal a nyalókás ember feladata és felelőssége hogy megbizonyosodjon arról hogy az autó elengedhető, a kerékcserét végző szerelők meg kézfeltartással szokták jelezni ha készen vannak. Ha valaki lent matat a földön az valószínűleg nem fogja felemelni a kezét hogy mehet.
Selmak11-07-2011 06:05:25 // 96837
A legyorsabb körre belőtt autó előzéskor nem biztos hogy előny, néhol kellene magasabb végsebesség ami időmérőn nem biztos hogy előny. Mikor Webber az első pole-ját szerezte rövidebbre volt a váltója áttételezve mint Vettelé, nem is tudott vele előzni.
Selmak11-07-2011 06:00:15 // 96836
Talán mert ferkánál is van 1-2 vitatható megoldás amit ha elkezdtek volna a retyósok feszegetni és borult volna a szarosbödön.
M-GEGE11-07-2011 01:00:24 // 96835
Vettel nem tudta megelőzni hamiltont... én múltkor is mondtam - de leszóltatok -, hogy időmérőn, meg első helyen körözni tud igazán a csávó, a többiben nem akkora ász.

Még fogjátok tőlem hallani! :)
mesa10-07-2011 23:01:18 // 96834
Gratulálok a Ferrarinak, egyszerűen mindkét autójuk gyorsabb volt a Red Bulloknál (lásd köridők)!!!

Ennek ellenére nem értem, ha ennyit számít a gay air diffúzor betiltása, akkor miért mentek bele,hogy vissza állítsák a Renault motorosok
legnagyobb örömére?

Illetve dehogy: meztelen lett a Király!
Meleg levegős diffúzor nélkül 6 tizeddel tud gyorsabb lenni versenytempóban a Ferrari a Red Bulloknál. Ez azt jelenti, hogy nincs több ismeretlen trükk, ez volt a Newey-csodafegyver.

És ami lényeg: csak ez. Innen kezdve pedig lényegtelen, hogy van-e vagy sincs, mert a Ferrari is fogja alkalmazni, de akkor már megmarad az az aerodinamikai előny, amit időközben kifejlesztettek
zolee14510-07-2011 22:31:48 // 96833
Tényleg nem akarok beledumálni az eszmecserébe, de annyit így zárójelben azért megjegyeznék, hogy mivel ez technikai sport - közelebbről ótóverseny' - minden eddigi világbajnok minden eddigi VB címét az autójának köszönhette.

Hiába a tehetség, az elszántság, a győzni akarás, gyalog bizony nagyon nehéz F1 versenyt nyerni.:D Szerintem nem kell külön felsorolni miből áll egy autó...Michelin gumi, ellensúlyos lengéscsillapító, hajtókar, főtengely, kerékanya, stb...:)
Totti (NagyVad)10-07-2011 21:42:25 // 96832
Nagyon szórja ezeket a bennfentes infókat :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.