Forum >> Forma-1

szasza(SW)26-08-2011 10:20:24 // 97154
Drukkolok is nagyon!:))
Grando26-08-2011 10:19:19 // 97153
Ha így is marad, akkor Button öcsédet jó helyre várhatod. :)))
szasza(SW)26-08-2011 10:17:36 // 97152
Blade25-08-2011 07:16:00 // 97151
Na végre, ez az!:))
Grando25-08-2011 07:08:56 // 97150
Hmmm... Lehet, hogy mégis inkább hosszabb távra terveznek?
GT Ɨ|ѯ25-08-2011 06:53:41 // 97149
egy tizedik helyet max...:-)
Totti25-08-2011 00:06:53 // 97148
Na kíváncsi leszek mit tud mutatni egy használhatóbb autóban
Ferke23-08-2011 13:29:38 // 97146
Nah, már épp vártam Tőled, amint olvastam reggel:))))
szasza(SW)22-08-2011 22:56:47 // 97145
Alonso dicséri Buttont!Ezt be kellett raknom:)
Tommi22-08-2011 22:32:08 // 97144
Erről én is hallottam, hogy sima gázelvételre is brutálisat lassul :)
Xixo18-08-2011 00:00:56 // 97143
zolee14517-08-2011 23:19:36 // 97142
F1-ben mindez kiegészül még azzal, hogy nagyobb tempónál nagyobb a leszorító erő, vagyis mégnagyobb fékerő kellene a blokkoláshoz.

Ez már OFF, de ezért szoktam jót kacagni azon, amikor az iRacinget a legjobb szimulátornak titulálják, miközben pont ugyanakkora fékerő (értsd, a fék ugyanolyan %-ig történő lenyomása) szükséges a kerék blokkolásához 300-nál és 30-nál is.

On
Valamelyik futam előtt volt erről szó asszem, hogy elvileg az F1-es 300 körül a szárnyak miatt sima gázelvételre is 1G-vel lassul.:D Mondjuk gondolom nem Monzában, ahol a szárny szinte csak reklám felület.
Tommi17-08-2011 23:07:34 // 97141
"Ha csak simán autókázol akkor szép finoman fékezel, egyenletesen. Ha meg akarsz állni, de menet közben rájössz, hogy ez így kevés lesz akkor jobban beletaposol a végén"

Erre gondoltam, sima átlag szitura :)
zolee14517-08-2011 22:18:35 // 97140
Mondjuk az utcai dologgal nem értek egyet. Ha csak simán autókázol akkor szép finoman fékezel, egyenletesen. Ha meg akarsz állni, de menet közben rájössz, hogy ez így kevés lesz akkor jobban beletaposol a végén.:D
Ha viszont állatabbul akarsz menni akkor ugyanúgy megy a fékezés mint F1-ben. Legalábbis én nem szeretem érezni az abs-t (ráadásul hosszabb is a fékút ha az abs dolgozik annál, mintha te találod el a legjobb, de még blokkolás mentes fékezést). Amúgy nagyon egyszerű a történet: ha nyomsz egy satut 180-nál nem blokkol a kerék, mert oda a blokkoláshoz kevés a féked. Ha 50-nél satuzol akkor blokkol (na, mert ugye az abs közbeszól) mert oda már sok a fék. A gyárban meg ezzel játszadoznak, hogy az autó tömegéhez, legnagyobb sebességéhez, meg a gumijaihoz kitalálják a legjobb féket. Legjobb nem egyenlő a legerősebbel. Megfelelően erősnek kell lenni, de azért adagolhatónak is.
Tommi16-08-2011 22:28:57 // 97138
Arról nem is beszélve, hogy egy F1 autóban "fordítva" kell fékezni az utcaihoz képest :) Mert míg egy utcai autóban először lassan és kevésbé nyomod a féket, majd a vége felé taposol bele jobban, addig az F1-ben pont fordítva kell, először ráfekszel a fékre és lassan engeded fel.

Itt egy jó video a fékekről-fékezésről (Petronas Mercedes)
zolee14516-08-2011 21:34:01 // 97137
Volt jórégen egy F1-es könyvem, konkrétan a Prost - féle Williams Renault volt benne és abban írták. Most rákerestem, wikin 15-öt írnak...fejlődött a technika.:) Amúgy meg átlag autósnak mindegy lenne, mindenképpen kiesne a gyomrom a számon.:D

Asszem Salo mondta amikor a Toyota GT1-es kocsija után beült az F1-be, hogy tolta egyenesben, majd jött a kanyar, fékezett ahol érezte, és megállt majdnem a kanyar előtt...gyorsítania kellett még, hogy odaérjen.:)
Tommi16-08-2011 21:28:28 // 97136
Passz :) Tuti 10 méter alatt volt, mert emlékszem, hogy nagyon elcsodálkoztam akkor ezen. De ki tudja :) Próbáljuk ki :PPP
zolee14516-08-2011 18:55:52 // 97135
Én 18 méterről tudok.
Tommi15-08-2011 22:19:03 // 97134
Igen :) 100-ról álló helyzetre valami 8-9 méter alatt áll meg egy F1-es gép...

Egyszer valami angol autóversenyes újságban láttam egy Brembo reklámot, csak ennyi volt a szöveg: "320-100 in 2,5 sec" :))) Egyébként az a durva, hogy ha belegondolsz, súly/lóerő arányban egy superbike vagy MotoGP motor sem áll rosszul és mégis... :)

Pár éve a Petronas csinált hasonló rendezvényt a maláj pályán, nem tudom már melyik MotoGP és F1 csapattal. Előbbinek kb 2 perc kellett egy körhöz, utóbbinak valahol 1:30 körül... :)
Grando15-08-2011 22:10:46 // 97133
Ezek is nagy dolgok, ja. Egy érdekes videó egy OFF F1 - Superbike cseréről. A motoros szemszögéből az F1 autó lassulása az, ami hihetetlen. :)))
Tommi15-08-2011 21:58:27 // 97132
Parabolica, na :)
Tommi15-08-2011 21:58:10 // 97131
Szerintem nem a nulláról gyorsulás a nagy szám (bár az se semmi), hanem ahogy mondjuk 150-200-ról gyorsítanak, ugyanolyan lendülettel :) Na és persze a futómű, a tapadás meg a leszorítóerő... Tavaly mikor mentünk a monzai pályán, a Parabilicát kb 80-120 közötti tempóval tudták bevenni az Alfák (a felső határ a GTA-k és átalakított gépek természetesen), míg egy F1-es gép lazán 180-200 körül mennek ugyanitt.
Jorjie15-08-2011 21:52:37 // 97130
Az egész Forma-1 az :-)
Tommi15-08-2011 21:46:51 // 97129
"és a V8-as 6,3 másodpercig pörgött a fordulatszámhatáron, holott ilyenkor másodpercenként 100 fokkal nő a leömlő hőmérséklete"

WTF? :) Azért ez így elég kemény :)
Jorjie15-08-2011 21:27:55 // 97128
Nagyon jó kép :-D

Ezt meg csak úgy...
Selmak14-08-2011 20:37:33 // 97127
Csak a szokásos.
Tommi14-08-2011 20:08:20 // 97126
Xixo08-08-2011 23:58:04 // 97125
Ha voltak is reményeink még az idei évre, akkor azt sajnos elfelejthetjük, mert szeptembertől már 2012-re koncentrál a csapat... :(
mesa08-08-2011 22:28:13 // 97124
Joó Gábor sajnos ugyanannyit ért az F1-hez, mint a Palik Laci, csak nyomtatottban!

Valóban, (az új részeken) nem a megfelelő festéket használtak,amit jelzett az FIA és péntek éjjel 23-ra az egészet átfestették csúszásgátlós festékkel.

Csak erről újságíró barátunk már nem szerzett tudomást, utólag meg nyomja a szokásos "magyar ekéz magyart" stílust
Tommi08-08-2011 22:22:41 // 97123
Los Minidrivers - Hungaroring

A kigyulladó Renault-os jelenet aljas :)))
Tommi04-08-2011 21:28:36 // 97122
Ja, Massa sajtósát is elcsíptük reggel :)

Xixo04-08-2011 01:23:56 // 97121
Kár, hogy a közvetítésben ez nem jött le most se.
Évenként egy ilyen bénázás még vicces lenne, de hogy minden futamon nélkülöznünk kell a szakmaiság csíráját is... az bizony szomorú... :(

(Persze ettől magánemberként még lehetnek jó fejek.)
Tommi04-08-2011 00:45:44 // 97120
Szerintem szimplán csak elfáradtak vasárnapra :) Amúgy tök jófej volt a stáb :)
Buksi03-08-2011 16:19:36 // 97119
Érdekes, a futam előtt azt nyilatkozták, hogy csúszásgátló ferstékkel festettek!
Cro16603-08-2011 13:29:00 // 97118
Xixo03-08-2011 13:02:07 // 97117
És mit ittak-szívtak reggel, hogy már megint ennyi hülyeséget bírtak összebeszélni? :)
Tommi03-08-2011 10:30:26 // 97116
Hétvégén kint voltunk mi is :)

Érkezés



Itt már kicsit magasabb volt a vérnyomásom :)))



Ha már arra jártunk, kicsit a körmére néztünk ennek a lusta digó bandának :)



Aztán átszivárogtunk az ellenséghez is :)



A Gyulai-Szabó-Wéber trióval + az RTL-es stábbal reggeliztünk és egybehangzóan megállapítottuk, hogy lehet, hogy jelenleg a Red Bull csinál jobb autókat, de a konyha és a vendéglátás a Ferrarinál sokkal jobb :)))
Buksi01-08-2011 19:34:27 // 97115
Na de ennyire? :-))
GT Ɨ|ѯ01-08-2011 08:21:08 // 97114
Egyetértek:-)
Selmak01-08-2011 06:15:36 // 97113
Válság van.
Buksi01-08-2011 03:46:02 // 97112
Azért el kell mondani, hogy van ízlésük a srácoknak! ;-)))
Zsolt15531-07-2011 22:38:19 // 97111
Schumacher is agy 156sw GTA-val járt. (Többek között.)
Buksi31-07-2011 19:44:42 // 97110
A futamró meg annyit, hogy elég változatos volt! Jól mentek az ezüst nyilak, viszont a Ferrarik ma nem igazán! Alonso nagyon sokat hibázott, össza is teheti a két kezét, hogy végül dobogóra tudott állni! Mondjuk én ennek nagyon örülök! :-)
Button megérdemelte az első helyet, szépen vezetett! :-)
Buksi31-07-2011 19:41:59 // 97109
Ez érdekes! :-)
Mondjuk tényleg azt hittem, hogy a Ferrarinál Ferrarival járnak a srácok! :-) De azért az a fehér Julis sem csúnya! ;-))
Selmak31-07-2011 16:16:38 // 97108
Ha Lajos nem hozza a szokásos formáját akkor lett volna ez így se.
Szilárd31-07-2011 15:54:34 // 97107
Kis szerencsével azért csak lett egy 3. hely!:)
szasza(SW)31-07-2011 15:54:25 // 97106


YESSSSSSSSS!!!!
M-GEGE31-07-2011 15:20:44 // 97105
Úúúúristen...minek kellett a lágyat most????
Ezt nem hiszem el. Esőgumi kellett volna pár körrel később...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.